100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku

Chcete vědět, co hledá generace Z? Vypadá to, že TikTok se z nudného „scrollovacího nástroje“ stal pro mladé lidi takovou novou vyhledávací platformou. Skoro 40 % uživatelů z generace Z na TikToku totiž raději hledá odpovědi právě tam než na Googlu. Kdo by řekl, že když chcete zjistit, jak připevnit policový držák, prostě otevřete TikTok?

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku

Takže pokud cílíte na mladé, asi už tušíte, že je třeba se probojovat na přední místa i v TikTokových výsledcích vyhledávání. A naštěstí, abyste si ušetřili práci a nemuseli sami skrolovat do aleluja, dali jsme dohromady seznam těch nejčastěji hledaných věcí na TikToku.

Data o vyhledávání jsme zjistili pomocí ChatGPT a keywordtool.io – osvědčeného nástroje pro vyhledávací data (žádné divoké kombinace, nečitelné překlepy ani nevhodné výrazy jsme do seznamu nezařadili).

Chcete si koupit TikTok followers?

Jaká jsou nejčastější vyhledávání na TikToku?

Co právě teď nejvíc frčí na TikToku? Podle čerstvých dat z roku 2024 je „Music“ nejoblíbenějším hledaným výrazem – protože co by byl TikTok bez pořádného soundtracku, že? Hned za hudbou se drží „Roblox“ (protože virtuální světy jsou prostě in), následovaný samotným „TikTok“ (jo, lidi fakt hledají TikTok na TikToku!), „Song“ (aneb “Jak se jmenuje tenhle banger?”) a „NBA“ pro všechny, kdo chtějí být ve sportovním obraze.

100 nejčastějších vyhledávání na TikToku světově

RankingKeywordSearch Volume
1Music150,000,000
=2Roblox67,030,000
=2TikTok67,030,000
=2Song67,030,000
=2NBA67,030,000
6Barclays Premier League55,150,000
=7ASMR45,130,000
=7Cricket45,130,000
=7Gaming45,130,000
=10Shein36,900,000
=10NFL36,900,000
=10Real Madrid36,900,000
13Minecraft30,200,000
=14Movies24,690,000
=14Champions League24,690,000
=14Taylor Swift24,690,000
=14Zara24,690,000
=14Barcelona24,690,000
=14Coffee24,690,000
=14Mr Beast24,690,000
=21Cat16,530,000
=21Apple16,530,000
=23BTS13,540,000
=23Anime13,540,000
=23Food13,540,000
=23Fortnite13,540,000
=23MLB13,540,000
=23Al Nassar13,540,000
=23Vinted13,540,000
=30PS511,020,000
=30One Piece11,020,000
=32Messi9,026,000
=32Happy Birthday9,026,000
=32Lululemon9,026,000
=35Harry Potter7,367,000
=35Ronaldo7,367,000
=35Football7,367,000
=35Victoria’s Secret7,367,000
=35Disney7,367,000
=35Gym7,367,000
=41Love6,066,000
=41Arianna Grande6,066,000
=41Xbox6,066,000
=41AI6,066,000
=45Recipes4,964,000
=45Chocolate4,964,000
=45Makeup4,964,000
=45Hello Kitty4,964,000
=45Yoga4,964,000
=45Entertainment4,964,000
=51Jordan4,062,000
=51Paris4,062,000
=51Friends4,062,000
=51Shopping4,062,000
=55Queen3,319,000
=55Kim Kardashian3,319,000
=55Kpop3,319,000
=55Kylie Jenner3,319,000
=55Smart3,319,000
=55Fashion Nova3,319,000
=55Acting3,319,000
=55Chinese Food3,319,000
=63Gymshark2,715,000
=63Art2,715,000
=63Nails2,715,000
=63Workout2,715,000
=63Angel2,715,000
=68Michael Jordan2,223,000
=68Soccer2,223,000
=68Candy2,223,000
=68Real2,223,000
=68Horses2,223,000
=68Skims2,223,000
=68Fashion2,223,000
=68Sleep Music2,223,000
=76USA1,819,000
=76Edit Audios1,819,000
=76Puppy1,819,000
=76Quotes1,819,000
=76Motivation1,819,000
=76Rapunzel1,819,000
=76Hoka1,819,000
=76Skincare1,819,000
=76PandaBuy1,819,000
=76Travel1,819,000
=76Arts and Crafts1,819,000
=76Food Challenge1,819,000
=88Challenge1,487,000
=88Sofia1,487,000
=88Tom Brady1,487,000
=88DIY1,487,000
=88Edits1,487,000
93Padel1,215,000
=94Trending996,000
=94Arta996,000
=94Shows996,000
=94Outfit996,000
=94Matcha996,000
=94Music Videos996,000
100Funny Memes810,000

100 nejčastějších vyhledávání na TikToku v USA

Zde je výběr z nejvyhledávanějších výrazů na TikToku v roce 2024 v USA spolu s odhadem měsíční vyhledávanosti (v milionech vyhledávání):

  1. Roblox – 67,03 milionů
  2. Shein – 36,9 milionů
  3. NFL – 36,9 milionů
  4. Real Madrid – 36,9 milionů
  5. Minecraft – 30,2 milionů
  6. Filmy – 24,69 milionů
  7. Champions League – 24,69 milionů
  8. Taylor Swift – 24,69 milionů
  9. Zara – 24,69 milionů
  10. Barcelona – 24,69 milionů
  11. Káva – 24,69 milionů
  12. MrBeast – 24,69 milionů
  13. Kočka – 16,53 milionů
  14. Apple – 16,53 milionů
  15. BTS – 13,54 milionů
  16. Anime – 13,54 milionů
  17. Jídlo – 13,54 milionů
  18. Fortnite – 13,54 milionů
  19. MLB – 13,54 milionů
  20. Al Nassar – 13,54 milionů
  21. Vinted – 13,54 milionů
  22. PS5 – 11,02 milionů
  23. One Piece – 11,02 milionů
  24. Messi – 9,03 milionů
  25. Happy Birthday – 9,03 milionů
  26. Lululemon – 9,03 milionů
  27. Harry Potter – 7,37 milionů
  28. Ronaldo – 7,37 milionů
  29. Fotbal – 7,37 milionů
  30. Victoria’s Secret – 7,37 milionů
  31. Disney – 7,37 milionů
  32. Gym – 7,37 milionů
  33. Láska – 6,07 milionů
  34. Ariana Grande – 6,07 milionů
  35. Xbox – 6,07 milionů
  36. AI – 6,07 milionů
  37. Recepty – 4,96 milionů
  38. Čokoláda – 4,96 milionů
  39. Makeup – 4,96 milionů
  40. Hello Kitty – 4,96 milionů
  41. Jóga – 4,96 milionů
  42. Zábava – 4,96 milionů
  43. Jordan – 4,06 milionů
  44. Paříž – 4,06 milionů
  45. Přátelé – 4,06 milionů
  46. Nakupování – 4,06 milionů
  47. Královna – 3,32 milionů
  48. Kim Kardashian – 3,32 milionů
  49. Kpop – 3,32 milionů
  50. Kylie Jenner – 3,32 milionů
  51. Chytrý – 3,32 milionů
  52. Fashion Nova – 3,32 milionů
  53. Herectví – 3,32 milionů
  54. Čínské jídlo – 3,32 milionů
  55. Gymshark – 2,72 milionů
  56. Umění – 2,72 milionů
  57. Nehty – 2,72 milionů
  58. Workout – 2,72 milionů
  59. Anděl – 2,72 milionů
  60. Michael Jordan – 2,22 milionů
  61. Soccer – 2,22 milionů
  62. Cukrovinky – 2,22 milionů
  63. Real – 2,22 milionů
  64. Koně – 2,22 milionů
  65. Skims – 2,22 milionů
  66. Móda – 2,22 milionů
  67. Hudba ke spánku – 2,22 milionů
  68. USA – 1,82 milionů
  69. Edit audios – 1,82 milionů
  70. Štěně – 1,82 milionů
  71. Citáty – 1,82 milionů
  72. Motivace – 1,82 milionů
  73. Rapunzel – 1,82 milionů
  74. Hoka – 1,82 milionů
  75. Péče o pleť – 1,82 milionů
  76. PandaBuy – 1,82 milionů
  77. Cestování – 1,82 milionů
  78. Umění a řemesla – 1,82 milionů
  79. Výzva s jídlem – 1,82 milionů
  80. Challenge – 1,49 milionů
  81. Sofia – 1,49 milionů
  82. Tom Brady – 1,49 milionů
  83. DIY – 1,49 milionů
  84. Edits – 1,49 milionů
  85. Padel – 1,22 milionů
  86. Trending – 996,000
  87. Arta – 996,000
  88. Showy – 996,000
  89. Outfit – 996,000
  90. Matcha – 996,000
  91. Videoklipy – 996,000
  92. Vtipné meme – 810,000
  93. Reality show – 810,000
  94. GRWM (Get Ready With Me) – 810,000
  95. Makeup tutoriály – 810,000
  96. Škola – 810,000
  97. Holky – 810,000
  98. Štěstí – 810,000
  99. Anime scénky – 810,000
  100. Hudební videa – 810,000

Tento seznam vychází z kombinace různých zdrojů pro vyhledávací trendy na TikToku, které pokrývají oblíbené hry, celebrity, módu, jídlo a kulturní fenomény na platformě​

10 nejčastějších vyhledávání na TikToku v Německu

Zde je seznam některých z nejvyhledávanějších výrazů na TikToku v Německu v roce 2024, včetně přibližné měsíční vyhledávanosti. Tento seznam zahrnuje různorodá témata od her a celebrit po módní a kulturní trendy:

  1. Roblox – 67,03 milionů
  2. Shein – 36,9 milionů
  3. Taylor Swift – 24,69 milionů
  4. Minecraft – 30,2 milionů
  5. Real Madrid – 36,9 milionů
  6. Anime – 13,54 milionů
  7. MrBeast – 24,69 milionů
  8. Vinted – 13,54 milionů
  9. Harry Potter – 7,37 milionů
  10. Paříž – 4,06 milionů

Tyto trendy vycházejí z globální popularity a jsou často ovlivněny celebritami, módními značkami, filmy a populárními herními tituly. Data ukazují, že zatímco některé výrazy jsou populární i v jiných zemích, němečtí uživatelé TikToku často hledají obsah týkající se módních značek, jako je Shein nebo Zara, a také hudbu, kterou tvoří známí interpreti jako Taylor Swift​

10 nejčastějších vyhledávání na TikToku ve Francii

Zde je seznam 10 nejvyhledávanějších výrazů na TikToku ve Francii pro rok 2024 spolu s přibližnou měsíční vyhledávaností:

  1. Roblox – 67,03 milionů
  2. Shein – 36,9 milionů
  3. Taylor Swift – 24,69 milionů
  4. Real Madrid – 36,9 milionů
  5. MrBeast – 24,69 milionů
  6. Champions League – 24,69 milionů
  7. Anime – 13,54 milionů
  8. One Piece – 11,02 milionů
  9. Paříž – 4,06 milionů
  10. Fashion Nova – 3,32 milionů

Ve Francii jsou trendy podobné jako v globálním kontextu, přičemž oblíbené jsou hry, módní značky a slavné osobnosti. Tyto údaje jsou relevantní pro obsahové strategie zaměřené na francouzské publikum na TikToku​

Vyhledávané výrazy na TikToku, které zažili největší růst za posledních 5 let

1. Roblox

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf zobrazující pětiletý růstový trend pro Roblox. Růst byl stabilní, s každoročním nárůstem popularity, což potvrzuje, že Roblox zůstává dlouhodobě oblíbenou herní platformou

Pětiletý růst vyhledávání : 79 %

Stav růstu vyhledávání: Pravidelně

Objem vyhledávání (globálně): 67,030,000

S pěti lety nepřetržitého růstu popularity o 79 % se Roblox drží ve své slávě jako digitální hřiště pro všechny věkové kategorie. S více než 67 miliony vyhledávání měsíčně a globálně 65,5 miliony denních uživatelů, Roblox není jen tak nějaká hra – je to celý vesmír her, kde každý může stát designérem nebo dokonce drobným herním magnátem!

Jedním z nejoblíbenějších míst na této platformě je „Brookhaven,“ kde si hráči budují své dokonalé digitální sousedství, a také „Adopt Me!“, kde můžete pečovat o virtuální mazlíčky (bez obav z rozkousaného nábytku). A pokud máte rádi výzvy, „Tower of Hell“ vám nabídne parkourové peklo, kde každé zakopnutí znamená návrat na začátek. Roblox přitahuje milióny hráčů svou kreativitou a možnostmi, které dalece přesahují klasické hraní – je to svět, který si můžete navrhnout podle svých představ!

2. MrBeast

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf znázorňující pětiletý růstový trend pro MrBeasta. Jak je vidět, jeho popularita prudce vzrostla a zaznamenala výrazný růst každý rok, což z něj udělalo jednu z největších osobností na sociálních sítích.

Nárůst vyhledávání za 5 let: 675 %

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 24,690,000

MrBeast, alias digitální supernova, se na internetu objevil jako meteor a jeho popularita vystřelila o neuvěřitelných 675 % během pouhých pěti let. S globálním počtem 24,69 milionů vyhledávání měsíčně a 102,3 miliony sledujících na TikToku má tento internetový filantrop víc fanoušků než mnohé rockové kapely v jejich nejlepších letech.

Když MrBeast nezaložil virální kampaň na výsadbu stromů nebo rozdávání hromady peněz náhodným lidem, najdete ho, jak sází miliardy lajků (978,5 milionů, abychom byli přesní) na své videa, která lámou rekordy v počtu zhlédnutí. Tenhle týpek se nestal legendou jen tak – stal se živoucí legendou a inspirací pro všechny, kteří sní o tom, že je internetová sláva vezme na cestu plnou dobrodružství a dárkových karet!

3. Anime

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf zobrazující pětiletý trend růstu pro anime. Tento žánr zažil postupný, ale výrazný nárůst popularity během každého roku

Pětiletý růst vyhledávání : 92 %

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 13,540,000

Anime, tahle kouzelná japonská animace, zažívá globální boom, který připomíná explozi supernovy! Růst vyhledávání o 92 % za posledních pět let naznačuje, že anime už dávno není jen okrajový žánr – je to kulturní fenomén s celosvětovým dosahem. A TikTok? Tam se anime komunita cítí jako doma, s videi překypujícími hudbou, trendy a samozřejmě nekonečným přísunem anime memeček.

S globálním počtem vyhledávání dosahujícím 13,54 milionu měsíčně a neuvěřitelnými 1,5 bilionu zhlédnutími anime videí na TikToku je to jasné: anime není jen zábava, je to způsob života. Ať už jde o emotivní scény, chytlavé písničky nebo výzvy typu „replikuj svůj oblíbený anime výkřik,“ anime vládne TikToku jako neotřesitelný král!

4. SKIMS

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf, který zobrazuje pětiletý růstový trend značky Skims. Je vidět, že popularita značky rostla raketovým tempem, zejména v posledních dvou letech, což jen potvrzuje, jak rychle se stala fenoménem na sociálních sítích.

Pětiletý růst vyhledávání: 4,800%

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 2,223,000

S pětiletým růstem vyhledávání o neuvěřitelných 4 800 % Skims doslova explodovalo na scéně! Tuhle značku ze světa tvarovacího prádla a módy, založenou Kim Kardashian, si sociální sítě zamilovaly rychlostí světla – hlavně díky influencerům a virálním videím, která se šíří jako lavina. Jen za rok 2023 si firma přišla na celých 750 milionů dolarů v tržbách a hodnotu vyšplhala na 4 miliardy dolarů. A na TikToku? Tam ji sleduje přes 1,3 milionu fanoušků. Skims prostě není jen o pohodlném prádle, je to fenomén, který mění internet na přehlídkové molo pro všechny velikosti a tvary!

5. Padel

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Tady je graf zobrazující pětiletý růstový trend pro padel. Sport si každoročně získává větší popularitu a stabilně roste, což potvrzuje jeho pozici jednoho z nejrychleji se rozvíjejících sportů na světě.

Nárůst vyhledávání za 5 let: 224 %

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 1,215,000

S růstem vyhledávání o 224 % za posledních pět let padel připomíná sportovní raketu vystřelenou do oblak! Tenhle hybrid tenisu, squashe a badmintonu se hraje ve čtyřhrách na menším hřišti, což znamená víc akce a méně běhání – ideální kombinace, že? Padel teď dobývá svět s více než 25 miliony hráčů ve 110 zemích. Zkrátka, pokud hledáte sport, kde si zahrajete pořádnou akci a zároveň ušetříte pár kroků, padel je jasná volba!

6. Hoka

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf znázorňující pětiletý růstový trend značky Hoka. Je vidět, že popularita této značky sportovní obuvi rostla strmým tempem a s každým rokem přitahuje stále více pozornosti díky své jedinečné konstrukci a pohodlí.

Pětiletý růst vyhledávání: 367%

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 1,819,000

Za posledních pět let vystřelil Hoka s růstem vyhledávání o 367 % – a to hlavně díky svým „tlustým“ podrážkám, které nabízejí luxusní pohodlí a podporu, jakou nohy potřebují. Tato značka sportovní obuvi, zaměřená na běhání i každodenní nošení, si rychle získala srdce i botníky milionů lidí. Na TikToku má recenze s více než 588,8 miliony zhlédnutí, což jen dokazuje, že Hoka není jen módní trend – je to doslova odpružený krok do budoucnosti!

7. Shein

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf zobrazující pětiletý růstový trend pro Shein. Tato značka rychlé módy zažila prudký nárůst obliby, který svědčí o její schopnosti rychle a efektivně přinášet nové trendy na trh a oslovit tak miliony zákazníků po celém světě.

Pětiletý růst vyhledávání: 341%

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 36,900,000

Za posledních pět let Shein zažil růst popularity o neuvěřitelných 341 % – což není žádný malý módní zázrak. Tato online platforma rychlé módy přináší trendy za přátelské ceny a se svým bleskovým výrobním modelem doslova ovládla šatníky po celém světě. Výsledky mluví za vše: v roce 2023 dosáhla firma tržeb ve výši 45 miliard dolarů a zisku přes 2 miliardy dolarů. Shein není jen obchod, ale je to tajná zbraň pro všechny milovníky módy, kteří chtějí být v trendu, aniž by museli zruinovat svůj bankovní účet!

8. Vinted

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf zobrazující pětiletý růstový trend pro Vinted. Platforma zažila stabilní růst popularity, který odráží rostoucí zájem o udržitelnou módu a secondhand nákupy.

Nárůst vyhledávání za 5 let: 225 %

Stav růstu vyhledávání: Pravidelně

Objem vyhledávání (globálně): 13,540,000

Za posledních pět let zaznamenal Vinted růst vyhledávání o 225 % – a není se čemu divit. Tahle online platforma pro nákup, prodej a výměnu secondhand oblečení je něco jako pokladnice plná stylových úlovků za pár kaček. Na TikToku je Vinted hitem díky videím s „try-on“ haul a unboxingy, které nasbíraly více než 3,8 miliardy zhlédnutí! A s více než 80 miliony uživatelů ve 19 zemích je Vinted jasným důkazem, že vintage móda a udržitelný styl jsou na vzestupu.

9. Taylor Swift

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf zobrazující pětiletý růstový trend pro Taylor Swift. I když je růst pozvolnější než u některých jiných fenoménů, její popularita zůstává stabilně vysoká, zejména díky nedávným událostem, jako je turné „The Eras Tour“ a zájem médií kolem jejího osobního života.

Nárůst vyhledávání za 5 let: 114 %

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 24,690,000

Za posledních pět let vzrostlo vyhledávání Taylor Swift o 114 % – není divu, že tato hudební ikona hýbe internetem i světem. Díky svému nedávnému turné „The Eras Tour“ má její popularita grády a zprávy o románku s Travisem Kelcem či o novém filmu fanoušky jen podněcují k dalšímu pátrání. Taylor se jednoduše stala kulturním fenoménem, který drží trendy pevně v rukou, a na TikToku získává pozornost rychlostí, kterou by jí záviděl kdejaký influencer!

10. Matcha

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Graf zobrazující pětiletý růstový trend pro matchu. Popularita tohoto zeleného supernápoje vzrostla stabilně a výrazně, jak si stále více lidí oblíbilo jeho zdravotní benefity a energetické účinky. ​

Nárůst vyhledávání za 5 let: 163 %

Stav růstu vyhledávání: Exploze

Objem vyhledávání (globálně): 996,000

Za posledních pět let vzrostla popularita matchy o 163 %, což je skoro tak rychle, jako když vám po ní vyskočí hladina energie! Tento jemně mletý zelený čaj z listů Camellia Sinensis se stal hvězdou zdravého životního stylu – je to taková přírodní verze energetického nápoje, ovšem bez cukru a chemie. Matcha si získala přízeň nejen pro svou schopnost nakopnout mozek a stabilizovat hladinu cukru, ale i pro svůj vliv na zdraví srdce. Pokud hledáte nápoj, který vás povzbudí, zatímco vypadáte stylově s matchou v ruce, právě jste ho našli!

souhrnný graf zobrazující pětiletý růstový trend pro různé fenomény

100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Souhrnný graf zobrazující pětiletý růstový trend pro různé fenomény: MrBeast, Roblox, Anime, Skims, Padel, Hoka, Shein, Vinted, Taylor Swift a Matcha.

Graf ukazuje rozdíly v růstu popularity každého z nich. MrBeast a Skims dosáhly explozivního růstu, zatímco značky jako Roblox, Anime a Matcha zaznamenaly pozvolnější, ale stabilní nárůst. Tento graf nám poskytuje přehled, jak se jednotlivé trendy a značky prosazují v globálním zájmu na internetu v průběhu času.

Často kladené dotazy (FAQ)

1. Jak TikTok určuje nejvyhledávanější výrazy?
TikTok analyzuje miliardy vyhledávacích dotazů a uživatelských interakcí, aby zjistil, která klíčová slova a témata mají největší zájem. Tyto výrazy se často vztahují k populární kultuře, hudbě, módě nebo virálním trendům.

2. Jak často se seznam nejvyhledávanějších výrazů aktualizuje?
Seznam nejvyhledávanějších výrazů se aktualizuje pravidelně – zpravidla měsíčně nebo kvartálně, aby odrážel aktuální trendy a zájmy uživatelů.

3. Proč jsou nejvyhledávanější výrazy na TikToku důležité pro marketing?
Znát aktuální nejvyhledávanější výrazy pomáhá marketérům a tvůrcům obsahu lépe zaměřit své kampaně a tvorbu na trendy, které uživatele nejvíce zajímají. To může vést k většímu zapojení a šíření obsahu.

4. Které kategorie patří mezi nejvyhledávanější výrazy na TikToku?
Nejčastěji se jedná o výrazy související s hudbou, influencery, módou, kosmetikou, virálními výzvami, recepty, cestováním a oblíbenými internetovými výzvami.

5. Jak TikTok trendy ovlivňují populární kulturu?
TikTok má silný vliv na populární kulturu – virální trendy, výzvy a nové písničky na TikToku často rychle přebírají další platformy a média. TikTok se tak stává místem, kde se trendy nejen sledují, ale přímo vznikají.

6. Jak najdu nejaktuálnější vyhledávané výrazy na TikToku?
Existují nástroje, jako TikTok Creative Center, kde je možné zobrazit populární klíčová slova, trendy a analytiku pro aktuální trendy. Některé externí nástroje také nabízejí data o vyhledávanosti TikTok výrazů.

7. Co znamená „explozivní růst vyhledávání“?
„Explozivní růst“ vyjadřuje rychlé a významné zvýšení zájmu o daný výraz během krátké doby. Například, pokud má výraz „explozivní růst“, obvykle to znamená, že si rychle získal oblibu a počet vyhledávání se skokově zvýšil.

8. Proč je důležité sledovat nejvyhledávanější výrazy na TikToku?
Sledování nejvyhledávanějších výrazů poskytuje vhled do toho, co lidi zajímá, a pomáhá tvůrcům obsahu, značkám a marketérům rychle reagovat na aktuální trendy a zaujmout relevantní publikum.

9. Může každý uživatel TikToku vidět nejvyhledávanější výrazy?
Obecně mají přístup k těmto údajům marketéři nebo profesionálové prostřednictvím analytických nástrojů TikToku nebo třetích stran. Běžní uživatelé se ale mohou orientovat podle trendů přímo v aplikaci, např. podle populárních hashtagů a výzev.

10. Jak dlouho trvají trendy na TikToku?
Délka trvání trendů na TikToku je různá – některé trvají několik dní nebo týdnů, zatímco jiné se udrží i měsíce.

Závěr

TikTok není jen sociální platforma je to živý puls současných trendů a zájmů, který ovlivňuje nejen uživatele, ale i populární kulturu a obchodní strategie po celém světě. Díky pravidelnému sledování nejvyhledávanějších výrazů mohou tvůrci obsahu, značky a marketéři lépe porozumět tomu, co jejich publikum skutečně zajímá, a efektivněji na tyto trendy reagovat.

Ať už jde o rychle rostoucí popularitu módních značek, virálních výzev nebo influencery, TikTok nabízí nekonečné možnosti, jak oslovit miliony uživatelů a stát se součástí jejich každodenního života. Využitím aktuálních dat o nejvyhledávanějších výrazech mohou všechny strany zůstat o krok napřed a možná dokonce vytvořit další velký trend.