100 nejčastějších vyhledávaných výrazů na TikToku
Chcete vědět, co hledá generace Z? Vypadá to, že TikTok se z nudného „scrollovacího nástroje“ stal pro mladé lidi takovou novou vyhledávací platformou. Skoro 40 % uživatelů z generace Z na TikToku totiž raději hledá odpovědi právě tam než na Googlu. Kdo by řekl, že když chcete zjistit, jak připevnit policový držák, prostě otevřete TikTok?
Takže pokud cílíte na mladé, asi už tušíte, že je třeba se probojovat na přední místa i v TikTokových výsledcích vyhledávání. A naštěstí, abyste si ušetřili práci a nemuseli sami skrolovat do aleluja, dali jsme dohromady seznam těch nejčastěji hledaných věcí na TikToku.
Data o vyhledávání jsme zjistili pomocí ChatGPT a keywordtool.io – osvědčeného nástroje pro vyhledávací data (žádné divoké kombinace, nečitelné překlepy ani nevhodné výrazy jsme do seznamu nezařadili).
Chcete si koupit TikTok followers?
Jaká jsou nejčastější vyhledávání na TikToku?
Co právě teď nejvíc frčí na TikToku? Podle čerstvých dat z roku 2024 je „Music“ nejoblíbenějším hledaným výrazem – protože co by byl TikTok bez pořádného soundtracku, že? Hned za hudbou se drží „Roblox“ (protože virtuální světy jsou prostě in), následovaný samotným „TikTok“ (jo, lidi fakt hledají TikTok na TikToku!), „Song“ (aneb “Jak se jmenuje tenhle banger?”) a „NBA“ pro všechny, kdo chtějí být ve sportovním obraze.
100 nejčastějších vyhledávání na TikToku světově
Ranking | Keyword | Search Volume |
1 | Music | 150,000,000 |
=2 | Roblox | 67,030,000 |
=2 | TikTok | 67,030,000 |
=2 | Song | 67,030,000 |
=2 | NBA | 67,030,000 |
6 | Barclays Premier League | 55,150,000 |
=7 | ASMR | 45,130,000 |
=7 | Cricket | 45,130,000 |
=7 | Gaming | 45,130,000 |
=10 | Shein | 36,900,000 |
=10 | NFL | 36,900,000 |
=10 | Real Madrid | 36,900,000 |
13 | Minecraft | 30,200,000 |
=14 | Movies | 24,690,000 |
=14 | Champions League | 24,690,000 |
=14 | Taylor Swift | 24,690,000 |
=14 | Zara | 24,690,000 |
=14 | Barcelona | 24,690,000 |
=14 | Coffee | 24,690,000 |
=14 | Mr Beast | 24,690,000 |
=21 | Cat | 16,530,000 |
=21 | Apple | 16,530,000 |
=23 | BTS | 13,540,000 |
=23 | Anime | 13,540,000 |
=23 | Food | 13,540,000 |
=23 | Fortnite | 13,540,000 |
=23 | MLB | 13,540,000 |
=23 | Al Nassar | 13,540,000 |
=23 | Vinted | 13,540,000 |
=30 | PS5 | 11,020,000 |
=30 | One Piece | 11,020,000 |
=32 | Messi | 9,026,000 |
=32 | Happy Birthday | 9,026,000 |
=32 | Lululemon | 9,026,000 |
=35 | Harry Potter | 7,367,000 |
=35 | Ronaldo | 7,367,000 |
=35 | Football | 7,367,000 |
=35 | Victoria’s Secret | 7,367,000 |
=35 | Disney | 7,367,000 |
=35 | Gym | 7,367,000 |
=41 | Love | 6,066,000 |
=41 | Arianna Grande | 6,066,000 |
=41 | Xbox | 6,066,000 |
=41 | AI | 6,066,000 |
=45 | Recipes | 4,964,000 |
=45 | Chocolate | 4,964,000 |
=45 | Makeup | 4,964,000 |
=45 | Hello Kitty | 4,964,000 |
=45 | Yoga | 4,964,000 |
=45 | Entertainment | 4,964,000 |
=51 | Jordan | 4,062,000 |
=51 | Paris | 4,062,000 |
=51 | Friends | 4,062,000 |
=51 | Shopping | 4,062,000 |
=55 | Queen | 3,319,000 |
=55 | Kim Kardashian | 3,319,000 |
=55 | Kpop | 3,319,000 |
=55 | Kylie Jenner | 3,319,000 |
=55 | Smart | 3,319,000 |
=55 | Fashion Nova | 3,319,000 |
=55 | Acting | 3,319,000 |
=55 | Chinese Food | 3,319,000 |
=63 | Gymshark | 2,715,000 |
=63 | Art | 2,715,000 |
=63 | Nails | 2,715,000 |
=63 | Workout | 2,715,000 |
=63 | Angel | 2,715,000 |
=68 | Michael Jordan | 2,223,000 |
=68 | Soccer | 2,223,000 |
=68 | Candy | 2,223,000 |
=68 | Real | 2,223,000 |
=68 | Horses | 2,223,000 |
=68 | Skims | 2,223,000 |
=68 | Fashion | 2,223,000 |
=68 | Sleep Music | 2,223,000 |
=76 | USA | 1,819,000 |
=76 | Edit Audios | 1,819,000 |
=76 | Puppy | 1,819,000 |
=76 | Quotes | 1,819,000 |
=76 | Motivation | 1,819,000 |
=76 | Rapunzel | 1,819,000 |
=76 | Hoka | 1,819,000 |
=76 | Skincare | 1,819,000 |
=76 | PandaBuy | 1,819,000 |
=76 | Travel | 1,819,000 |
=76 | Arts and Crafts | 1,819,000 |
=76 | Food Challenge | 1,819,000 |
=88 | Challenge | 1,487,000 |
=88 | Sofia | 1,487,000 |
=88 | Tom Brady | 1,487,000 |
=88 | DIY | 1,487,000 |
=88 | Edits | 1,487,000 |
93 | Padel | 1,215,000 |
=94 | Trending | 996,000 |
=94 | Arta | 996,000 |
=94 | Shows | 996,000 |
=94 | Outfit | 996,000 |
=94 | Matcha | 996,000 |
=94 | Music Videos | 996,000 |
100 | Funny Memes | 810,000 |
100 nejčastějších vyhledávání na TikToku v USA
Zde je výběr z nejvyhledávanějších výrazů na TikToku v roce 2024 v USA spolu s odhadem měsíční vyhledávanosti (v milionech vyhledávání):
- Roblox – 67,03 milionů
- Shein – 36,9 milionů
- NFL – 36,9 milionů
- Real Madrid – 36,9 milionů
- Minecraft – 30,2 milionů
- Filmy – 24,69 milionů
- Champions League – 24,69 milionů
- Taylor Swift – 24,69 milionů
- Zara – 24,69 milionů
- Barcelona – 24,69 milionů
- Káva – 24,69 milionů
- MrBeast – 24,69 milionů
- Kočka – 16,53 milionů
- Apple – 16,53 milionů
- BTS – 13,54 milionů
- Anime – 13,54 milionů
- Jídlo – 13,54 milionů
- Fortnite – 13,54 milionů
- MLB – 13,54 milionů
- Al Nassar – 13,54 milionů
- Vinted – 13,54 milionů
- PS5 – 11,02 milionů
- One Piece – 11,02 milionů
- Messi – 9,03 milionů
- Happy Birthday – 9,03 milionů
- Lululemon – 9,03 milionů
- Harry Potter – 7,37 milionů
- Ronaldo – 7,37 milionů
- Fotbal – 7,37 milionů
- Victoria’s Secret – 7,37 milionů
- Disney – 7,37 milionů
- Gym – 7,37 milionů
- Láska – 6,07 milionů
- Ariana Grande – 6,07 milionů
- Xbox – 6,07 milionů
- AI – 6,07 milionů
- Recepty – 4,96 milionů
- Čokoláda – 4,96 milionů
- Makeup – 4,96 milionů
- Hello Kitty – 4,96 milionů
- Jóga – 4,96 milionů
- Zábava – 4,96 milionů
- Jordan – 4,06 milionů
- Paříž – 4,06 milionů
- Přátelé – 4,06 milionů
- Nakupování – 4,06 milionů
- Královna – 3,32 milionů
- Kim Kardashian – 3,32 milionů
- Kpop – 3,32 milionů
- Kylie Jenner – 3,32 milionů
- Chytrý – 3,32 milionů
- Fashion Nova – 3,32 milionů
- Herectví – 3,32 milionů
- Čínské jídlo – 3,32 milionů
- Gymshark – 2,72 milionů
- Umění – 2,72 milionů
- Nehty – 2,72 milionů
- Workout – 2,72 milionů
- Anděl – 2,72 milionů
- Michael Jordan – 2,22 milionů
- Soccer – 2,22 milionů
- Cukrovinky – 2,22 milionů
- Real – 2,22 milionů
- Koně – 2,22 milionů
- Skims – 2,22 milionů
- Móda – 2,22 milionů
- Hudba ke spánku – 2,22 milionů
- USA – 1,82 milionů
- Edit audios – 1,82 milionů
- Štěně – 1,82 milionů
- Citáty – 1,82 milionů
- Motivace – 1,82 milionů
- Rapunzel – 1,82 milionů
- Hoka – 1,82 milionů
- Péče o pleť – 1,82 milionů
- PandaBuy – 1,82 milionů
- Cestování – 1,82 milionů
- Umění a řemesla – 1,82 milionů
- Výzva s jídlem – 1,82 milionů
- Challenge – 1,49 milionů
- Sofia – 1,49 milionů
- Tom Brady – 1,49 milionů
- DIY – 1,49 milionů
- Edits – 1,49 milionů
- Padel – 1,22 milionů
- Trending – 996,000
- Arta – 996,000
- Showy – 996,000
- Outfit – 996,000
- Matcha – 996,000
- Videoklipy – 996,000
- Vtipné meme – 810,000
- Reality show – 810,000
- GRWM (Get Ready With Me) – 810,000
- Makeup tutoriály – 810,000
- Škola – 810,000
- Holky – 810,000
- Štěstí – 810,000
- Anime scénky – 810,000
- Hudební videa – 810,000
Tento seznam vychází z kombinace různých zdrojů pro vyhledávací trendy na TikToku, které pokrývají oblíbené hry, celebrity, módu, jídlo a kulturní fenomény na platformě
10 nejčastějších vyhledávání na TikToku v Německu
Zde je seznam některých z nejvyhledávanějších výrazů na TikToku v Německu v roce 2024, včetně přibližné měsíční vyhledávanosti. Tento seznam zahrnuje různorodá témata od her a celebrit po módní a kulturní trendy:
- Roblox – 67,03 milionů
- Shein – 36,9 milionů
- Taylor Swift – 24,69 milionů
- Minecraft – 30,2 milionů
- Real Madrid – 36,9 milionů
- Anime – 13,54 milionů
- MrBeast – 24,69 milionů
- Vinted – 13,54 milionů
- Harry Potter – 7,37 milionů
- Paříž – 4,06 milionů
Tyto trendy vycházejí z globální popularity a jsou často ovlivněny celebritami, módními značkami, filmy a populárními herními tituly. Data ukazují, že zatímco některé výrazy jsou populární i v jiných zemích, němečtí uživatelé TikToku často hledají obsah týkající se módních značek, jako je Shein nebo Zara, a také hudbu, kterou tvoří známí interpreti jako Taylor Swift
10 nejčastějších vyhledávání na TikToku ve Francii
Zde je seznam 10 nejvyhledávanějších výrazů na TikToku ve Francii pro rok 2024 spolu s přibližnou měsíční vyhledávaností:
- Roblox – 67,03 milionů
- Shein – 36,9 milionů
- Taylor Swift – 24,69 milionů
- Real Madrid – 36,9 milionů
- MrBeast – 24,69 milionů
- Champions League – 24,69 milionů
- Anime – 13,54 milionů
- One Piece – 11,02 milionů
- Paříž – 4,06 milionů
- Fashion Nova – 3,32 milionů
Ve Francii jsou trendy podobné jako v globálním kontextu, přičemž oblíbené jsou hry, módní značky a slavné osobnosti. Tyto údaje jsou relevantní pro obsahové strategie zaměřené na francouzské publikum na TikToku
Vyhledávané výrazy na TikToku, které zažili největší růst za posledních 5 let
1. Roblox
Pětiletý růst vyhledávání : 79 %
Stav růstu vyhledávání: Pravidelně
Objem vyhledávání (globálně): 67,030,000
S pěti lety nepřetržitého růstu popularity o 79 % se Roblox drží ve své slávě jako digitální hřiště pro všechny věkové kategorie. S více než 67 miliony vyhledávání měsíčně a globálně 65,5 miliony denních uživatelů, Roblox není jen tak nějaká hra – je to celý vesmír her, kde každý může stát designérem nebo dokonce drobným herním magnátem!
Jedním z nejoblíbenějších míst na této platformě je „Brookhaven,“ kde si hráči budují své dokonalé digitální sousedství, a také „Adopt Me!“, kde můžete pečovat o virtuální mazlíčky (bez obav z rozkousaného nábytku). A pokud máte rádi výzvy, „Tower of Hell“ vám nabídne parkourové peklo, kde každé zakopnutí znamená návrat na začátek. Roblox přitahuje milióny hráčů svou kreativitou a možnostmi, které dalece přesahují klasické hraní – je to svět, který si můžete navrhnout podle svých představ!
2. MrBeast
Nárůst vyhledávání za 5 let: 675 %
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 24,690,000
MrBeast, alias digitální supernova, se na internetu objevil jako meteor a jeho popularita vystřelila o neuvěřitelných 675 % během pouhých pěti let. S globálním počtem 24,69 milionů vyhledávání měsíčně a 102,3 miliony sledujících na TikToku má tento internetový filantrop víc fanoušků než mnohé rockové kapely v jejich nejlepších letech.
Když MrBeast nezaložil virální kampaň na výsadbu stromů nebo rozdávání hromady peněz náhodným lidem, najdete ho, jak sází miliardy lajků (978,5 milionů, abychom byli přesní) na své videa, která lámou rekordy v počtu zhlédnutí. Tenhle týpek se nestal legendou jen tak – stal se živoucí legendou a inspirací pro všechny, kteří sní o tom, že je internetová sláva vezme na cestu plnou dobrodružství a dárkových karet!
3. Anime
Pětiletý růst vyhledávání : 92 %
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 13,540,000
Anime, tahle kouzelná japonská animace, zažívá globální boom, který připomíná explozi supernovy! Růst vyhledávání o 92 % za posledních pět let naznačuje, že anime už dávno není jen okrajový žánr – je to kulturní fenomén s celosvětovým dosahem. A TikTok? Tam se anime komunita cítí jako doma, s videi překypujícími hudbou, trendy a samozřejmě nekonečným přísunem anime memeček.
S globálním počtem vyhledávání dosahujícím 13,54 milionu měsíčně a neuvěřitelnými 1,5 bilionu zhlédnutími anime videí na TikToku je to jasné: anime není jen zábava, je to způsob života. Ať už jde o emotivní scény, chytlavé písničky nebo výzvy typu „replikuj svůj oblíbený anime výkřik,“ anime vládne TikToku jako neotřesitelný král!
4. SKIMS
Pětiletý růst vyhledávání: 4,800%
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 2,223,000
S pětiletým růstem vyhledávání o neuvěřitelných 4 800 % Skims doslova explodovalo na scéně! Tuhle značku ze světa tvarovacího prádla a módy, založenou Kim Kardashian, si sociální sítě zamilovaly rychlostí světla – hlavně díky influencerům a virálním videím, která se šíří jako lavina. Jen za rok 2023 si firma přišla na celých 750 milionů dolarů v tržbách a hodnotu vyšplhala na 4 miliardy dolarů. A na TikToku? Tam ji sleduje přes 1,3 milionu fanoušků. Skims prostě není jen o pohodlném prádle, je to fenomén, který mění internet na přehlídkové molo pro všechny velikosti a tvary!
5. Padel
Nárůst vyhledávání za 5 let: 224 %
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 1,215,000
S růstem vyhledávání o 224 % za posledních pět let padel připomíná sportovní raketu vystřelenou do oblak! Tenhle hybrid tenisu, squashe a badmintonu se hraje ve čtyřhrách na menším hřišti, což znamená víc akce a méně běhání – ideální kombinace, že? Padel teď dobývá svět s více než 25 miliony hráčů ve 110 zemích. Zkrátka, pokud hledáte sport, kde si zahrajete pořádnou akci a zároveň ušetříte pár kroků, padel je jasná volba!
6. Hoka
Pětiletý růst vyhledávání: 367%
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 1,819,000
Za posledních pět let vystřelil Hoka s růstem vyhledávání o 367 % – a to hlavně díky svým „tlustým“ podrážkám, které nabízejí luxusní pohodlí a podporu, jakou nohy potřebují. Tato značka sportovní obuvi, zaměřená na běhání i každodenní nošení, si rychle získala srdce i botníky milionů lidí. Na TikToku má recenze s více než 588,8 miliony zhlédnutí, což jen dokazuje, že Hoka není jen módní trend – je to doslova odpružený krok do budoucnosti!
7. Shein
Pětiletý růst vyhledávání: 341%
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 36,900,000
Za posledních pět let Shein zažil růst popularity o neuvěřitelných 341 % – což není žádný malý módní zázrak. Tato online platforma rychlé módy přináší trendy za přátelské ceny a se svým bleskovým výrobním modelem doslova ovládla šatníky po celém světě. Výsledky mluví za vše: v roce 2023 dosáhla firma tržeb ve výši 45 miliard dolarů a zisku přes 2 miliardy dolarů. Shein není jen obchod, ale je to tajná zbraň pro všechny milovníky módy, kteří chtějí být v trendu, aniž by museli zruinovat svůj bankovní účet!
8. Vinted
Nárůst vyhledávání za 5 let: 225 %
Stav růstu vyhledávání: Pravidelně
Objem vyhledávání (globálně): 13,540,000
Za posledních pět let zaznamenal Vinted růst vyhledávání o 225 % – a není se čemu divit. Tahle online platforma pro nákup, prodej a výměnu secondhand oblečení je něco jako pokladnice plná stylových úlovků za pár kaček. Na TikToku je Vinted hitem díky videím s „try-on“ haul a unboxingy, které nasbíraly více než 3,8 miliardy zhlédnutí! A s více než 80 miliony uživatelů ve 19 zemích je Vinted jasným důkazem, že vintage móda a udržitelný styl jsou na vzestupu.
9. Taylor Swift
Nárůst vyhledávání za 5 let: 114 %
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 24,690,000
Za posledních pět let vzrostlo vyhledávání Taylor Swift o 114 % – není divu, že tato hudební ikona hýbe internetem i světem. Díky svému nedávnému turné „The Eras Tour“ má její popularita grády a zprávy o románku s Travisem Kelcem či o novém filmu fanoušky jen podněcují k dalšímu pátrání. Taylor se jednoduše stala kulturním fenoménem, který drží trendy pevně v rukou, a na TikToku získává pozornost rychlostí, kterou by jí záviděl kdejaký influencer!
10. Matcha
Nárůst vyhledávání za 5 let: 163 %
Stav růstu vyhledávání: Exploze
Objem vyhledávání (globálně): 996,000
Za posledních pět let vzrostla popularita matchy o 163 %, což je skoro tak rychle, jako když vám po ní vyskočí hladina energie! Tento jemně mletý zelený čaj z listů Camellia Sinensis se stal hvězdou zdravého životního stylu – je to taková přírodní verze energetického nápoje, ovšem bez cukru a chemie. Matcha si získala přízeň nejen pro svou schopnost nakopnout mozek a stabilizovat hladinu cukru, ale i pro svůj vliv na zdraví srdce. Pokud hledáte nápoj, který vás povzbudí, zatímco vypadáte stylově s matchou v ruce, právě jste ho našli!
souhrnný graf zobrazující pětiletý růstový trend pro různé fenomény
Graf ukazuje rozdíly v růstu popularity každého z nich. MrBeast a Skims dosáhly explozivního růstu, zatímco značky jako Roblox, Anime a Matcha zaznamenaly pozvolnější, ale stabilní nárůst. Tento graf nám poskytuje přehled, jak se jednotlivé trendy a značky prosazují v globálním zájmu na internetu v průběhu času.
Často kladené dotazy (FAQ)
1. Jak TikTok určuje nejvyhledávanější výrazy?
TikTok analyzuje miliardy vyhledávacích dotazů a uživatelských interakcí, aby zjistil, která klíčová slova a témata mají největší zájem. Tyto výrazy se často vztahují k populární kultuře, hudbě, módě nebo virálním trendům.
2. Jak často se seznam nejvyhledávanějších výrazů aktualizuje?
Seznam nejvyhledávanějších výrazů se aktualizuje pravidelně – zpravidla měsíčně nebo kvartálně, aby odrážel aktuální trendy a zájmy uživatelů.
3. Proč jsou nejvyhledávanější výrazy na TikToku důležité pro marketing?
Znát aktuální nejvyhledávanější výrazy pomáhá marketérům a tvůrcům obsahu lépe zaměřit své kampaně a tvorbu na trendy, které uživatele nejvíce zajímají. To může vést k většímu zapojení a šíření obsahu.
4. Které kategorie patří mezi nejvyhledávanější výrazy na TikToku?
Nejčastěji se jedná o výrazy související s hudbou, influencery, módou, kosmetikou, virálními výzvami, recepty, cestováním a oblíbenými internetovými výzvami.
5. Jak TikTok trendy ovlivňují populární kulturu?
TikTok má silný vliv na populární kulturu – virální trendy, výzvy a nové písničky na TikToku často rychle přebírají další platformy a média. TikTok se tak stává místem, kde se trendy nejen sledují, ale přímo vznikají.
6. Jak najdu nejaktuálnější vyhledávané výrazy na TikToku?
Existují nástroje, jako TikTok Creative Center, kde je možné zobrazit populární klíčová slova, trendy a analytiku pro aktuální trendy. Některé externí nástroje také nabízejí data o vyhledávanosti TikTok výrazů.
7. Co znamená „explozivní růst vyhledávání“?
„Explozivní růst“ vyjadřuje rychlé a významné zvýšení zájmu o daný výraz během krátké doby. Například, pokud má výraz „explozivní růst“, obvykle to znamená, že si rychle získal oblibu a počet vyhledávání se skokově zvýšil.
8. Proč je důležité sledovat nejvyhledávanější výrazy na TikToku?
Sledování nejvyhledávanějších výrazů poskytuje vhled do toho, co lidi zajímá, a pomáhá tvůrcům obsahu, značkám a marketérům rychle reagovat na aktuální trendy a zaujmout relevantní publikum.
9. Může každý uživatel TikToku vidět nejvyhledávanější výrazy?
Obecně mají přístup k těmto údajům marketéři nebo profesionálové prostřednictvím analytických nástrojů TikToku nebo třetích stran. Běžní uživatelé se ale mohou orientovat podle trendů přímo v aplikaci, např. podle populárních hashtagů a výzev.
10. Jak dlouho trvají trendy na TikToku?
Délka trvání trendů na TikToku je různá – některé trvají několik dní nebo týdnů, zatímco jiné se udrží i měsíce.
Závěr
TikTok není jen sociální platforma je to živý puls současných trendů a zájmů, který ovlivňuje nejen uživatele, ale i populární kulturu a obchodní strategie po celém světě. Díky pravidelnému sledování nejvyhledávanějších výrazů mohou tvůrci obsahu, značky a marketéři lépe porozumět tomu, co jejich publikum skutečně zajímá, a efektivněji na tyto trendy reagovat.
Ať už jde o rychle rostoucí popularitu módních značek, virálních výzev nebo influencery, TikTok nabízí nekonečné možnosti, jak oslovit miliony uživatelů a stát se součástí jejich každodenního života. Využitím aktuálních dat o nejvyhledávanějších výrazech mohou všechny strany zůstat o krok napřed a možná dokonce vytvořit další velký trend.