9 způsobů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu v roce 2022

9 způsobů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu v roce 2022

9 způsobů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu (2022)

9 způsobů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu (2022)
S 3,5 miliardy aktivních uživatelů sociálních médií přesouvají jednotlivci i značky svá obchodní rozhodnutí na sociální média. Instagram je jednou z největších platforem sociálních médií a tento článek vás naučí, jak letos zvýšit počet svých sledujících na Instagramu.

> okamžité přičtení a nejvyšší kvalita”>Zde můžete koupit sledující a lajky >> okamžité přičtení a nejvyšší kvalita

followers

Facebook a YouTube jsou s 1,9 miliardy, resp. 2,4 miliardy uživatelů největšími sociálními médii na Zemi. Instagram je však s 1 miliardou aktivních uživatelů měsíčně dohání.

Pojďme se hlouběji podívat na některé statistiky Instagramu, protože tato platforma stále roste a rozvíjí se.

  • Instagram je po Facebooku druhou nejangažovanější sítí
  • Na Instagramu stráví uživatelé v průměru 53 minut denně, zatímco na Facebooku 58 minut.
  • 83 % uživatelů uvádí, že na Instagramu nachází nové produkty a služby
  • Příběhy na Instagramu používá každý den 500 milionů uživatelů
  • Každý den je na Instagramu sdíleno více než 100 milionů fotografií a videí z Instagramu
  • Videopříspěvky na Instagramu mají větší pravděpodobnost, že se jim někdo bude věnovat.
  • Instagram je na pokraji toho, aby se stal sociální mediální platformou číslo jedna.

Pokud jste značka nebo influencer a chcete letos budovat svou osobní značku, přečtěte si 8 tipů, jak rozvíjet Instagram.

Jaké jsou nejlepší způsoby růstu Instagramu?
Zde jsou nejrychlejší způsoby, jak zvětšit svůj Instagram:

1. Naplánujte si příspěvky, abyste zvýšili počet svých sledujících na Instagramu


Když mluvíme o růstu vašeho Instagramu, máme na mysli především růst počtu vašich sledujících na Instagramu.

Nejlepší podnikatelské nápady Instagram Influencer
Chcete-li zvýšit počet svých sledujících, musíte vytvářet kvalitní obsah příspěvků na Instagramu. Pouhé vytváření příspěvků však nestačí, musíte své procesy škálovat.

Za tímto účelem se poohlédněte po nástroji pro plánování Instagramu, který vám umožní naplánovat příspěvky předem a nastavit strategii Instagramu na autopilota.

Jedním z mých oblíbených způsobů plánování příspěvků na Instagramu je bezplatný nástroj Combin Scheduler.

Plánovač Combin Instagram
Tento nástroj umožňuje plánovat, spravovat a rozvrhovat příspěvky z jednoho ovládacího panelu. Zde jsou kroky, jak s nástrojem snadno začít pracovat.

Pomocí nástroje Combin se přihlásíte na svou stránku Instagram (nebo firemní profil), přidáte nové příspěvky na Instagram, přidáte popis příspěvku a příslušné hashtagy, označíte svou polohu a nastavíte datum a čas příspěvku.

Plánováním příspěvků můžete pravidelně komunikovat se svým publikem na Instagramu, což vám pomůže zlepšit růst počtu sledujících v průběhu času.

2. Zaměřte se na kvalitu místo kvantity.


Některé zdroje uvádějí, že na Instagramu je třeba zveřejňovat příspěvky jedenkrát až třikrát denně, to však nemusí být pro vás nejlepší.

Povědomí o značce je sice dobré, ale vaši potenciální sledující by mohli hyperčasté příspěvky považovat za spam a začnou vás unfollowovat. Zadruhé, pokud začnete zveřejňovat příspěvky několikrát denně a poté zpomalíte, může se snížit míra zapojení uživatelů u vašeho cílového publika.

Stock fotografie na Instagramu
Pokud nejste schopni vytvářet kvalitní fotografie každý den, zveřejňujte je méně často. Vždy je lepší zveřejnit několik kvalitních obrázků týdně než spoustu nekvalitního obsahu.

Pomocí analytiky Instagramu si můžete prohlédnout, které trendové a nejlepší příspěvky měly u vašeho publika a u algoritmu Instagramu odezvu. Vysoce výkonné příspěvky můžete také posílit pomocí reklam na Instagramu, které mají výzvu k akci navštívit váš profil a přejít na vaše webové stránky.

3. Používejte Instagram Stories


Instagram začínal jako sociální síť pro sdílení obrázků, nicméně už se rozrostl daleko za tento bod. Denně je na celém světě vytvořeno 500 milionů příběhů.

Záměrem příběhů Instagramu je rychlé a snadné sdílení životních okamžiků. Nejlepší funkcí je zde to, že všechny příběhy jsou zvýrazněny v horní části kanálu Instagramu bez jakýchkoli předplacenek nebo zvyšování příspěvků.

Přestože příběhy trvají pouze 24 hodin, jejich dopad je mnohem delší, zejména v případě nejoblíbenějších příběhů, které si můžete připnout do zvýrazněných míst svého profilu a nechat je návštěvníkům své stránky přehrávat znovu a znovu.

Příběhy mohou mít samozřejmě podobu obrázku, ale pro lepší zapojení doporučujeme dát jim živější podobu – sáhněte po videích. Pokud videa neumíte natáčet nebo stříhat, využijte pomoc dostupných nástrojů.

Například Renderforest má velkou knihovnu šablon Instagram Stories vhodných pro jakýkoli druh odvětví.

V rámci své marketingové strategie na Instagramu byste také měli vytvářet Instagram Reels, živá videa a videa IGTV.

4. Vytvořte si vlastní hashtagy


Hashtagy pomáhají budovat komunitu a zapojovat lidi, kteří mají společné zájmy. Správný hashtag může váš obrázek, video nebo příběh na Instagramu vystavit velkému a cílenému publiku.

Mnoho značek vytváří vlastní hashtagy a vybízí lidi k jejich používání – #JustDoIt, #ImLovinIt – všichni víme, co znamenají.

Víme, že může být těžké přesvědčit lidi, aby používali váš hashtag a začali vás sledovat, ale co takhle začít u menších skupin.

Řekněme, že pořádáte virtuální nebo videokonferenci a napadne vás hashtag – #MarketingSummit2020. Ujistěte se, že není zabraný, a začněte hashtagy používat během akce – na pozvánkách, jako výzdobu, v marketingových materiálech atd.

Můžete dokonce přeposílat obrázky od svých sledujících, kteří hashtag použili, a dát tak najevo, jak si jejich fotografií vážíte.

5. Socializujte se a komentujte ostatní účty


Nezapomínejme, že Instagram je platforma sociálních médií, kde můžete poznávat nové lidi a komunikovat s těmi, kteří mají společné zájmy.

Začněte lajkovat tuny obrázků, které souvisejí s tématem vašeho profilu, nebo například pokud zobrazujete zdravý životní styl nebo frakční výživu, hledejte lidi, kteří o tom mluví.

Zanechávejte komentáře pod příspěvky ostatních, dejte jim najevo, že si vedou skvěle, nebo se podělte o svůj vlastní názor na dané téma. Nezapomínejte na své vlastní komentáře a schránku DM.

Komentáře na Instagramu
Dopřejte svým sledujícím obousměrnou komunikaci. Pokud nechcete, aby vám nějaký komentář na vašem profilu unikl, nezapomeňte si zapnout upozornění.

6. Dejte lidem důvod, aby vás sledovali


Hlavním důvodem, proč lidé sledují určitou značku, blogera nebo influencera, je to, že v ní našli hodnotu pro sebe. Obvykle máme tendenci odebírat obsah, který je vizuálně atraktivní a je konkrétně informativní nebo dokonce motivující.

Staňte se jedním z těch odborníků, kteří mohou vzdělávat nebo motivovat vlastním příkladem ty, kteří plánují změnit jídelníček a zhubnout. Řekněte jim, že jste si prošli všemi bolestmi a výzvami, které vás dovedly k tomu, co máte nyní.

Když se podíváte na Kaylu Itsines, můžete říct, že je zkušená v influencer marketingu, sdílí své cvičení a plánování jídel s obrovskou komunitou: (Bikini Body Guides) a uživateli aplikace Sweat with Kayla.

7. Mějte jedinečný feed


Nepodceňujte sílu vizuální komunikace. Pokud jde o prezentaci značky, zákazníci poznají výrobek nejprve podle loga nebo volby barev. Pokud vidíme nealkoholický nápoj a na lahvi červenou barvu etikety, všichni víme, že znamená slavnou Coca Colu.

Udělejte totéž se svým vlastním profilem na Instagramu a vytvořte konzistentní a vizuálně přitažlivou mřížku.

Nejde jen o barvy, ale také o strukturu a symetrii. Můžete použít bezplatný nástroj, jako je Planoly nebo Preview, který vám umožní prohlédnout si rozvržení obrázku před zveřejněním. Ujistěte se, že se držíte jednoho obrázkového filtru pro barevnou konzistenci, nebo buďte kreativnější s kolážovými a skládacími obrázky.

Dalším tipem je přidat několik citátů na jedno barevné pozadí nebo zveřejnit stejný objekt na každém třetím nebo čtvrtém obrázku v řadě.

Kalendář Planoly
Díky tomuto toku organizovaného zveřejňování fotografií můžete začít vyprávět příběh své značky. Vaši sledující budou s větší pravděpodobností zůstávat v rámci vaší komunitní platformy, protože budou očekávat další příspěvky, které přijdou.

8. Označte své fotografie zeměpisnými značkami


Když navštívíte místa, která jsou super úžasná – nezapomeňte je označit geotagem. Uživatelé Instagramu, kteří tam byli nebo se chystají navštívit úžasnou restauraci nebo město, které označujete, si vaší fotografie všimnou – a potenciálně vás budou sledovat, protože máte něco společného.

GoPro Instagram
Můžete si dokonce vytvořit vlastní geotag a vytvořit kolem místa obsah, aby ho v budoucnu mohli využít i ostatní. Pokud uvidíte, že lidé začnou používat váš geotag, začněte se s nimi stýkat. Napište komentář, lajkněte obrázek, začněte sledovat jejich obsah na Instagramu – lidé si toho všimnou a budou vás sledovat zpět.

9. Spolupracujte s influencery Instagramu


Spojte síly s dalšími slavnými, populárními a známými blogery a influencery, tímto způsobem si navzájem vyměňujte sledující. Ujistěte se, že spolupracujete s influencery, kteří mají podobné zájmy nebo témata, protože publikum vás bude s větší pravděpodobností sledovat.

Je těžké nutit muže, kteří sledují autoservisy, aby nutili sledovat některé vizážisty, kteří mluví o kosmetických produktech. Rozdíl mohou udělat nejen jiní influenceři, ale i skutečné značky. Pokud vás značky neoslovují, můžete si nechat poslat krátký představovací e-mail jejich marketingovému týmu.

Elorabee Instagram
Nebojte se požádat o propagovaný příspěvek. Vynaložte nějaké peníze na posílení svého profilu, abyste rozšířili svůj dosah na sociálních sítích a dali ostatním vědět, že existujete.

10. Využijte co nejlépe své bio na Instagramu.


Vaše bio na Instagramu bude pro mnoho lidí první interakcí s vaší značkou, takže se musíte ujistit, že vyčnívá z davu.

Váš profil na Instagramu nestačí. Ve svém firemním účtu musíte jasně a stručně popsat, čím se vaše firma zabývá, a pracovat s klíčovými slovy, která jsou relevantní pro vaši značku nebo obor, aby návštěvníci přesně věděli, čím se zabýváte.

Dalším špičkovým tipem je maximalizovat potenciál bio odkazu na Instagramu pomocí nástroje, jako je LinkGallery – nový produkt od populárního zkracovače URL, Rebrandly -, který návštěvníky pošle na více míst, a to z jediného odkazu.

Rebrandly 1
Funguje to tak, že všechny vaše odkazy – ať už jde o vaše webové stránky, e-shop, nebo dokonce další sociální kanály – jsou umístěny na stránce, kterou lze přizpůsobit tak, aby odpovídala vaší značce, a je přístupná z tohoto malého, ale výkonného odkazu v bio.

Pomocí vestavěné analytické funkce můžete také zjistit, o které z vašich odkazů mají potenciální zákazníci největší zájem, a využít tyto údaje k optimalizaci CTA a konverzních cest.

Další tipy, jak optimalizovat svůj účet a zvýšit počet sledujících, najdete v tomto průvodci vytvořením firemní stránky na Instagramu.

Shrnutí


Existuje mnoho způsobů, jak letos zvětšit svůj profil na Instagramu. Zamyslete se nad rozvržením a celkovým vzhledem svého profilu, dbejte na pravidelné zveřejňování příspěvků, v obsahu, který sdílíte, je pro vaše sledující hodnota. Pokud chcete rozšířit svůj dosah, používejte na Instagramu hashtagy a geotagy.

Ujistěte se, že vás lidé snadno najdou a zobrazí si vaše hlavní zájmy a témata, která se shodují s vaší osobní značkou. Spolupracujte s dalšími influencery a značkami na sociálních sítích. Ať už prostřednictvím shoutoutů, promo akcí a giveaways, ostatní profily mohou zvýšit vaši viditelnost.

Řiďte se několika z těchto návrhů, abyste rozšířili svůj účet na Instagramu, a určitě letos získáte více sledujících.

Vynechali jsme nějakou strategii pro růst vašeho Instagramu? Dejte nám vědět v komentářích.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *