Co je to marketing na Instagramu: Průvodce 2024
Postupujte podle tipů, nápadů a příkladů, abyste si vytvořili účinnou marketingovou strategii na Instagramu.
Marketing na Instagramu je typ marketingu na sociálních sítích, který zahrnuje propagaci značky na Instagramu. Tato platforma sociálních médií pomáhá značkám navázat kontakt s obrovským publikem, zvýšit povědomí o značce a zvýšit prodej.
> zde“>Usnadněte si práci a kupte Instagram followers a likes, stačí přejít k nám do obchodu >> zde
Obsah
- Proč je marketing na Instagramu pro firmy důležitý?
- 4 výhody Instagramu pro firmy
- Strategie marketingu na Instagramu
- 5 tipů pro marketing na Instagramu
- 3 Nápady a příklady marketingu na Instagramu
- Proč je marketing na Instagramu důležitý pro podniky?
- Instagram je dokonalý kanál pro oslovení obrovského publika – více než 1 miliardy aktivních uživatelů měsíčně. Uživatelé stráví na Instagramu v průměru 53 minut denně, což z této platformy činí druhou nejnavštěvovanější sociální síť po Facebooku.
Instagram usnadňuje udržování vztahů se zákazníky a potenciálními zákazníky. Lidé jsou prostřednictvím této sítě rádi ve spojení se značkami – 90 % uživatelů sleduje na Instagramu alespoň jednu společnost.
Dalším bodem, který je třeba vzít v úvahu, jsou možnosti urychlení prodeje na Instagramu. Podle průzkumu společnosti Facebook z roku 2019 navštívilo 65 % dotázaných webové stránky nebo aplikaci značky poté, co ji viděli na Instagramu. Z toho 46 % dotázaných nakoupilo u značky online nebo offline.
Přístup k obrovskému publiku, které aktivně komunikuje se značkami a chce u nich nakupovat, je hlavní výhodou marketingu na Instagramu. Tato sociální síť má však i řadu dalších výhod.
1. 4 Výhody Instagramu pro firmy
- Posílení značky
- Lepší zapojení
- Rozšíření prodeje
- Možnosti růstu publika
Během posledních několika let se Instagram vyvinul z místa pro ukájení bohatství nebo úspěchů v užitečnou platformu pro obchodní účely. Existují čtyři způsoby, jak může Instagram pozitivně ovlivnit vaše podnikání.
Posílení značky
Marketing na Instagramu dělá zázraky pro zvýšení povědomí o značce. Až 83 % uživatelů přiznává, že jim tato sociální síť pomáhá objevovat nové produkty nebo služby. A co víc, lidé projevují větší důvěru značkám prezentovaným na Instagramu.
Značky s účtem na Instagramu považuje za relevantní 74 % uživatelů a 78 % je vnímá jako oblíbené. Naopak značkám, které účet na Instagramu nemají, se potenciální zákazníci pravděpodobně vyhnou.
Lepší zapojení
Sociální sítě jsou jedním z nejlepších kanálů pro udržování vztahů se zákazníky. Umožňují získat zpětnou vazbu od publika prostřednictvím lajků nebo komentářů, zaujmout je poutavým obsahem, upozornit je na speciální nabídky a mnoho dalšího.
Instagram zase funguje pro zapojení zákazníků ještě lépe než jiné sociální platformy. Obvykle má fotografie na Instagramu o 23 % větší engagement než příspěvek na Facebooku, ačkoli druhá jmenovaná platforma má dvakrát více aktivních uživatelů.
Rozšířené prodeje
Už víme, že publikum na Instagramu nakupuje ochotně. Toto nakupující publikum je gigantické – 11 % uživatelů sociálních médií v USA nakupuje na Instagramu.
S vědomím této zvláštnosti Instagram umožňuje podnikům maximálně využít svou platformu. Instagram nabízí robustní sadu nástrojů, které uživatelům umožňují nakupovat přímo z Instagramu. Patří mezi ně odkazy v Instagram Stories, nákupní značky, reklamy a další. Zvažte přečtení úplného seznamu na webu Instagramu.
Možnosti růstu publika
Instagram zvyšuje dosah vašeho podnikání tím, že vám umožňuje přesně definovat cílové publikum. Tato možnost je k dispozici ve správci reklam Instagramu díky jeho možnostem cílení. Díky nim můžete přesně určit nejvhodnější publikum podle demografických údajů, zájmů, chování a dalších.
A co víc, správce reklam Instagram vám poskytuje robustní možnosti retargetingu. Spojení cílení a retargetingu vám umožní nejen získat více kvalifikovaných potenciálních zákazníků na Instagramu, ale také efektivně postrčit potenciální zákazníky z jiných kanálů dolů do prodejního trychtýře.
Nástroj pro analýzu Instagramu vám umožňuje měřit výkonnost reklamy. Můžete sledovat oslovení, celkové výdaje na kampaň, počet nákupů, náklady na nákup, konverze a další.
Když to shrneme, marketing na Instagramu posiluje vaši značku, přináší vám publikum ochotné nakupovat a udržuje ho v kontaktu s vaší firmou. Čtěte dále, pokud chcete z tohoto kanálu vytěžit maximum. V příštím díle se dozvíte, jak nastavit marketingovou strategii Instagramu.
2. Marketingová strategie Instagramu
- Nastavte si své cíle
- Definujte své cílové publikum
- Analyzujte své konkurenty
- Pořiďte si firemní účet
- Navrhněte svůj obsah
- Vytvořte konzistentní estetiku
- Nakonfigurujte redakční kalendář
- Rozšiřte svou základnu sledujících
- Přeměňte sledující na zákazníky
Každý marketingový kanál potřebuje dobře navrženou strategii, abyste dosáhli úžasných výsledků pro své podnikání. Chcete-li vytvořit strategii pro marketing na Instagramu, postupujte podle našich pokynů krok za krokem.
Stanovte si cíle
Začněte vytvářet svou marketingovou strategii pro Instagram stanovením cílů. Cíle budou základem všeho, co na Instagramu děláte, od definování formátů obsahu až po používání reklamních mechanik. Oblíbené cíle, které se značky snaží prostřednictvím Instagramu využít, jsou zvýšení povědomí o značce, řízení reputace, budování komunity, urychlení prodeje, získání informací o zákaznících a trhu a další.
Vaše cíle by měly korespondovat s potřebami vašeho podnikání. Pokud jsou vaše finanční výsledky víceméně dobré, pravděpodobně není třeba zvyšovat prodej prostřednictvím Instagramu. Zkuste se místo toho zaměřit na získávání zákazníků nebo přehled o trhu.
Pro vyšší efektivitu se ujistěte, že vaše cíle jsou konkrétní, měřitelné, dosažitelné, relevantní a včasné. Mohou znít například takto: „Potřebujeme do 5 let přinést 20% nárůst prodeje prostřednictvím Instagramu.“ To je pro vás důležité.
Definujte svou cílovou skupinu
Určení cílové skupiny je zásadním krokem; když ho vynecháte, veškeré vaše úsilí o dosažení obchodních cílů ztroskotá. Profesionálním tipem v této oblasti je vytvoření persony kupujícího. Zjistěte, kdo je váš typický zákazník, jaký je jeho věk, pohlaví, povolání, lokalita, výše příjmu atd. Čím lépe budete své zákazníky znát, tím lepších výsledků dosáhnete.
Hlavní chybou, které je třeba se vyvarovat, je vytvoření smyšlené persony. Místo odhadů používejte přístup založený na datech. Chcete-li získat informace o svých potenciálních zákaznících, můžete prozkoumat hashtagy na Instagramu související s vaším podnikáním. Pokud například propagujete agenturu pořádající akce, můžete prozkoumat #eventplanner, #events nebo #eventstyling.
Podívejte se blíže na profily, které tyto hashtagy používají. Pak se pokuste zjistit více o lidech, kteří s těmito účty komunikují – jaké reakce sdílejí, jaké komentáře píší, co se jim na profilech líbí a co se jim nelíbí. Chcete-li se dozvědět více o vytváření profilů zákazníků a dalších technikách, sledujte našeho komplexního průvodce.
Analyzujte své konkurenty
Abyste se v marketingu na Instagramu zorientovali, prozkoumejte profily svých konkurentů. Zjistěte, kdo jsou, jaký obsah zveřejňují, jak komunikují se svým publikem a dalšími značkami nebo influencery. Můžete také prozkoumat značkové hashtagy svých konkurentů, abyste získali představu o tom, jak jsou populární.
Snažte se zaměřit nejen na úspěšné taktiky, ale také si všimněte věcí, které vašim konkurentům možná chybí. To vám pomůže vymyslet účinné a neobvyklé taktiky pro propagaci vaší značky. Představte si, že prostřednictvím Instagramu propagujete ordinaci psychologa. Typičtí lékaři na Instagramu zveřejňují statické obrázky s návodem na diagnostiku psychologických stavů. Chcete-li tedy vyniknout, můžete své publikum pobavit a zveřejnit videa se zajímavými psychologickými experimenty.
Průzkum konkurence prostřednictvím Instagramu je namáhavá práce. Naštěstí si můžete část z ní ulehčit pomocí služeb pro naslouchání na sociálních sítích nebo systémů CRM. Například služba Sprout Social dokáže průzkum konkurence sestavit automaticky. Pro více informací sledujte naši kompilaci skvělých CRM systémů.
Pořiďte si firemní účet
Instagram nabízí svým uživatelům dva typy účtů: osobní a firemní. Ten druhý vám poskytne mnohem více výhod a možností. Můžete například sledovat svůj výkon v reálném čase, dozvědět se více o chování svých sledujících, přidávat informace o své firmě a další.
Postupujte podle našeho přesného průvodce krok za krokem, jak přejít na firemní účet, a poté se sem vraťte pro několik netechnických marketingových tipů k nastavení svého profilu. Tady jsou:
Vytvořte si dokonalý životopis. Vytvořte 150znakový popis své firmy se zaměřením na to, čím vyniká.
Optimalizujte svou profilovou fotografii. Měla by být rozpoznatelná a odrážet vaši firmu. Můžete se rozhodnout pro logo, ale nezapomeňte, že Instagram ho zobrazuje jako fotografii o velikosti 110 x 110 pixelů.
Odkažte se na své webové stránky. To je klíčové pro generování leadů – popis vašeho profilu je kromě Stories jediným místem, kam můžete přidat odkaz.
Používejte obchodní možnosti. V obchodním režimu můžete přidat kategorii, kontaktní informace a CTA. Nezanedbávejte tuto možnost kontaktu se zákazníky.
Zde je vynikající příklad bio na Instagramu od společnosti Beautyblender. Značka z této části účtu vymačkává každý kousek hodnoty.Bio na Instagramu
Navrhněte svůj obsah
Obsah je králem kdekoli na sociálních sítích, a na Instagramu obzvlášť – uživatelé jsou vybíraví jak na jeho vizuální, tak na textovou část. Platforma tedy poskytuje širokou škálu formátů obsahu a možností, jak si získat publikum.
Začněte tím, že si promyslíte hlavní téma a sdělení, které chcete předat. Můžete se rozhodnout pro prezentaci svých produktů, zaměřit se na firemní kulturu nebo pobavit své zákazníky.
Dalším krokem je rozhodnout, které formáty obsahu použít k dosažení vašich cílů. Můžete využít statické obrázky, galerie, krátká videa nebo delší formáty videí s IGTV. Mějte na paměti, že obrázky získávají o 27,55 % více lajků než videa, ale obě získávají téměř stejné množství komentářů. Nemusí to však u vás fungovat stejně, proto si hrajte s různými formáty a sledujte statistiky zapojení.
Vytvořte si konzistentní estetiku
Bez ohledu na to, jaký typ obsahu zvolíte, dbejte na to, aby byl krásný, poutavý a kvalitní. Abyste se zorientovali v nejlepším vizuálním stylu, vybrali jsme pro vás několik statistik oblíbených obrázků na Instagramu:
Světlé tóny generují o 24 % více lajků než tmavé;
Modravé obrázky získávají o 29 % více lajků než červené;
Uživatelům se o 79 % více líbí obrázky s vysokou mírou textury.
Vyhněte se bezmyšlenkovitému používání těchto údajů; nezapomeňte, že vaše vizuály by měly korespondovat s osobností vaší značky. Můžete se držet barev a pokynů své značky – díky tomu budete rozpoznatelní z platformy na platformu.
Dalším bodem, který je třeba zvážit, je vaše vizuální konzistence. Obrázky na vašem profilu na Instagramu by měly působit jednotným dojmem. Toho můžete dosáhnout použitím určitých filtrů nebo předvoleb Instagramu. Podívejte se, jak Hootsuite používá svůj značkový styl pro Instagram a vytváří konzistenci vizuálních prvků.
Nakonfigurujte redakční kalendář
Základní podmínkou vašeho úspěchu na Instagramu je konzistentní poskytování obsahu. Vaše publikum očekává, že budete pravidelně zveřejňovat aktualizace. V průměru značky publikují obsah 1,5krát denně. Chcete-li toto tempo udržet, aniž byste se zbláznili, vytvořte si redakční kalendář.
Pro vyšší efektivitu mějte kalendář ve speciálních službách pro plánování příspěvků. Díky nim budete mít nejen přehled o tom, co a kdy zveřejnit, ale také budete mít po ruce vizuály, příspěvky a hashtagy. A co víc, tyto nástroje automatizují zveřejňování příspěvků, poskytují užitečné informace o čase zveřejňování, pomáhají získat hloubkovou analytiku a další. Přečtěte si náš seznam plánovacích a dalších nástrojů pro sociální média a získejte více informací.
Rozšiřte svou základnu sledujících
Udělejte si čas na růst svého publika a udržujte jeho zájem. Jedním z organických způsobů, jak toho dosáhnout, je sledovat relevantní influencery. Například pokud prodáváte kuchyňské potřeby, je dobré sledovat blogery zabývající se jídlem, designéry kuchyňských interiérů apod. Nezapomeňte se zapojit do jejich obsahu – lajkujte jejich příspěvky, zanechávejte smysluplné komentáře, sdílejte jejich příběhy.
Další možností je používat hashtagy, které vám pomohou oslovit cílové publikum, přilákat sledující a zvýšit míru zapojení. Zde buďte opatrní – ne všechny hashtagy jsou pro vaše podnikání užitečné. Ty nejoblíbenější se používají v milionech příspěvků. Proto raději volte výklenkové hashtagy. Najdete je na účtech svých sledujících, konkurentů a lídrů na trhu.
Kromě toho můžete využít placené možnosti propagace, jako je influencer marketing nebo reklamní kampaně na Instagramu. Zde je průvodce propagačními formáty a mechanikami, které Instagram podnikům nabízí.
Proměňte sledující v zákazníky
Nárůst marnivých ukazatelů, jako jsou lajky a komentáře, je dobrý, ale nemá přímý vliv na vaše prodeje. Dbejte proto na přeměnu svých sledujících na zákazníky. Zveřejňujte propagační příspěvky, prezentujte své nové produkty, spouštějte upoutávky, nabízejte nabídky a slevy. Nezapomeňte do propagačních příspěvků zahrnout výzvy k akci. Ačkoli nemůžete přidat odkaz na CTA v publikaci, vždy můžete vyzvat odběratele, aby klepli na odkaz ve vašem bio
Stránku s odkazem pro své bio na Instagramu můžete vytvořit pomocí nástroje SendPulse drag and drop landing page builder. Poskytuje možnosti vytvořit stránku od nuly nebo použít předpřipravenou šablonu a navrhnout ji podle svých představ. Nepotřebujete žádné technické dovednosti ani mnoho času – vytvoření responzivní stránky vám zabere 15 minut. Přidejte tlačítka, odkazy, užitečné zdroje, widgety pro odběr a integrujte se s platebním systémem, abyste mohli přeměnit potenciální zákazníky na zákazníky. Služba je zcela zdarma. Postupujte podle tohoto průvodce krok za krokem a začněte.
Využijte různé formáty nákupních příspěvků, které pro vás Instagram vytvořil. Umožňují uživateli zahájit prodejní trychtýř přímo z konkrétního příspěvku a posunout cestu k nákupu, což vede ke zvýšení míry konverze. Podívejte se na průvodce nákupními formáty a možnostmi Instagramu.
Jakmile je vaše marketingová strategie na Instagramu připravena, začněte ji uplatňovat a den po dni sledujte její účinnost. Sledování výkonnosti vám pomůže včas provádět změny a přijímat nové techniky, které zvýší vaše klíčové ukazatele výkonnosti. V další části probereme některé triky.
3. 5 tipů pro marketing na Instagramu
- Přijměte obsah vytvářený uživateli
- Sdílejte své příspěvky na Instagramu na Facebooku
- Využívejte příběhy a zajímavosti
- Spolupracujte s influencery
- Spusťte obchod na Instagramu
Použití hotových taktik je lepší než znovu vynalézat kolo; ušetří vám i vašemu marketingovému týmu drahocenný čas a úsilí. Osvojte si následující techniky a posuňte svůj marketing na Instagramu na vyšší úroveň.
Přijměte obsah vytvářený uživateli
Obsah vytvářený uživateli (UGC) je pro marketing na Instagramu jako mávnutím kouzelného proutku. Pomůže vám získat obrázky a videa ke zveřejnění, aniž byste hnuli prstem. A co víc, UGC má pozitivní vliv na propagaci na Instagramu. Zajišťuje o 4,5 % vyšší míru konverze, zvyšuje zapojení, zlepšuje ukazatele nákladů na kliknutí a míru prokliků u placených reklam.
Důvodem je, že UGC funguje podobně jako word-of-mouth a sociální důkaz. Lidé věří doporučením od jiných zákazníků mnohem více než placené reklamě. Chcete-li získat UGC pro svůj účet, vyzvěte své publikum, aby sdílelo své fotografie a videa s vaším značkovým hashtagem. Nejlepší kousky přeposílejte, ale vyhněte se nadměrnému používání UGC – lépe funguje v kombinaci s originálním značkovým obsahem.
Naučte se pracovat s obsahem generovaným uživateli od společnosti Benefit Cosmetics. Tato značka vybízí lidi, aby používali jejich hashtag #benefit, a tím se zviditelnili na účtu značky. Pro lepší výsledky společnost nejen sdílí obsah svých uživatelů, ale také přidává nákupní značky k produktům, které používá při vytváření make-upu.
Sdílení příspěvků na Instagramu na Facebooku
No, není to zrovna marketing na Instagramu, ale tento tip vám pomůže zvýšit celkovou výkonnost sociálních médií. Instagram umožňuje okamžité sdílení fotografií a videí na Facebooku. Stačí, když při publikování obsahu zapnete posuvník Facebook v sekci „Zveřejnit také na“.
Tato funkce je nejen pohodlná a časově nenáročná, ale také skvěle podporuje váš výkon. Podle společnosti Buzzsumo mají obrázky zveřejněné na Facebooku prostřednictvím Instagramu o 23 % vyšší engagement.
Společnost GoPro využívá tento trik k dosažení úžasných výsledků. V níže uvedeném příkladu značka zveřejnila upoutávku na nový produkt na Instagramu a Facebooku současně. Celkem tak společnost získala přes 1,5 milionu zobrazení, 13,7 tisíce komentářů a zhruba 260 tisíc lajků na obou kanálech.
Použití příběhů a zajímavostí
Je snadné bagatelizovat význam Příběhů na Instagramu, protože zmizí 24 hodin po zveřejnění. Tento formát je však pro váš marketing příliš dobrý na to, abyste ho nechali ležet ladem. Podle údajů Instagramu 62 % lidí uvedlo, že se o značku nebo produkt začali více zajímat poté, co je viděli ve Stories.
Příběhy jsou dokonalým způsobem, jak vytvořit emocionální blízkost se zákazníky. Zatímco váš feed by měl být bezchybný, Stories jsou nejlepší pro neokoukaný realistický obsah, jako jsou pohledy do zákulisí a obsah ze zákulisí. Jsou také formátem pro zveřejňování podrobných recenzí produktů s odkazy na nákupy. Třešničkou na dortu je, že své příběhy můžete uchovávat navždy. Stačí je přidat do speciální sekce na stránce, která se nazývá Highlights.
Skvělý příklad maximálního využití Stories a Highlights poskytuje Topshop. Tato společnost používá Příběhy k tomu, aby vzbudila zájem o nové zboží na svých stránkách. Nejprve značka oznámí slevu na své nové oblečení a poté některé z nich ukáže. Každý příběh obsahuje odkaz na sekci webu s novým oblečením.
Příběh Topshop s odkazem
Highlights udržuje svazek Stories rozdělený do několika kategorií. Ve zvýraznění Topshop „New in“ mohou návštěvníci vidět nové zboží s odkazem na konkrétní sekci webu. Zvýraznění „Na blogu“ představuje nejlepší publikace na blogu společnosti a vede tam diváky.
Spolupráce s influencery
79 % marketérů považuje Instagram za nejdůležitější kanál pro své marketingové kampaně s influencery. Podstatné v něm je, že firmy vydělávají 5,20 dolaru za každý 1 dolar vynaložený na influencer marketing. Chcete-li vytvořit efektivní influencer marketingovou kampaň, držte se několika pravidel:
Vyberte si influencera, jehož publikum se podobá vašemu. V opačném případě vaše marketingové úsilí nevyjde – lidé nebudou mít o vaši nabídku zájem.
Zkontrolujte publikum – neměli by se v něm vyskytovat žádní boti ani falešní odběratelé. Ujistěte se, že sledující jsou s influencery, se kterými spolupracujete, zapojeni. K této kontrole použijte speciální nástroje, například trendHERO.
Zjistěte, jaké pocity má publikum z influencera. Někteří blogeři s obrovskou základnou sledujících vyvolávají více nenávisti než lásky. Propagace jejich prostřednictvím vám nepřinese nové odběratele ani prodeje, proto pečlivě kontrolujte sekci komentářů.
Společnost Dior použila influencer marketing k propagaci své módní přehlídky Jaro/Léto 21. Volba značky padla na Jisoo – ambasadorku značky Dior a blogerku s více než 20 miliony sledujících. Jisoo přehlídku oznámila ve svých Stories a během akce několikrát živě sdílela svůj názor na ni. Tato taktika nejenže přilákala publikum, ale také ho udržovala v kontaktu s přehlídkou.
Spuštění obchodu na Instagramu
V roce 2020 Instagram rozšířil možnosti prodeje a spustil nový formát. Instagramový obchod je samostatná sekce účtu, která se podobá webovému obchodu. Lidé se do něj mohou dostat přes svůj feed nebo Stories, prohlédnout si produkty a nakoupit, aniž by museli opustit Instagram.
Díky tomuto nástroji mohou firmy vytvářet katalogy produktů, vytvářet kolekce a kurátorovat produkty do témat, která vyprávějí příběh jejich značky. Chcete-li nastavit svůj obchod, postupujte podle pokynů na webových stránkách Instagramu. Pokud potřebujete dávku inspirace pro uspořádání svých produktů, podívejte se na profil Etsy. Společnost nejenže vystavuje některé ze svých nejlepších produktů, ale také shromažďuje nedávno zobrazené položky do samostatné kategorie. Tento krok poskytuje uživatelům snadný přístup k produktům, které se jim líbily.
Obchod Etsy na Instagramu
Výše uvedené taktiky prokázaly svou účinnost při zlepšování přítomnosti značky na Instagramu, rozšiřování základny sledujících, zapojování publika a zvyšování prodeje. Pokud hledáte další inspiraci, přečtěte si tohoto průvodce marketingem na Instagramu pro značky elektronického obchodu na blogu Insense.
Přečtěte si několik zajímavých příkladů marketingu na Instagramu.
4. 3 nápady a příklady marketingu na Instagramu
Marketing na Instagramu je dlouhá cesta s mnoha úskalími a rychle se měnícími podmínkami. Propagace vaší značky prostřednictvím této platformy tak vyžaduje veškerou vaši kreativitu. Abychom podpořili vaši představivost, podívejte se na některé techniky, které značky na Instagramu úspěšně používají.
Starbucks – propagační hashtagy
Řetězec kaváren Starbucks ví něco o propagaci prostřednictvím hashtagů na Instagramu. Společnost využívá obsah generovaný uživateli pro polovinu svých příspěvků a přináší to úžasné výsledky. V průměru mají takové publikace o 28 % vyšší engagement ve srovnání se standardními příspěvky společnosti.
Na podporu uživatelského obsahu společnost Starbucks neustále spouští kampaně využívající několik značkových hashtagů. Ty pomáhají společnosti inspirovat sledující a propagovat nové produkty. Společnost Starbucks například použila #icedcaramelmacchiato, #IcedCoconutMilkMochaMacchiato a #pinkdrink k propagaci nových nápojů. Lidé tyto hashtagy přidali celkem do téměř 500 tisíc publikací.
IMAX – reklamy na Instagramu
Zábavní společnost IMAX použila kreativní přístup k propagaci filmu The Rise of Skywalker pomocí reklam na Instagramu. Značka proměnila běžné pasivně sledované sponzorované Příběhy v interaktivní prostor. Za tímto účelem přidala společnost IMAX do svých reklam anketní samolepky; ty umožňovaly divákům vybrat jednu ze dvou odpovědí.
Společnost vytvořila tři různé verze podobných příspěvků, z nichž dvě obsahovaly anketu. Verze s anketou se diváků ptaly, zda se přidají na temnou stranu, nebo zda použijí Sílu na vstupenku do IMAXu. Na konci reklamy mohli lidé klepnout na CTA Book Now a zakoupit si vstupenky do kina. Ukázalo se, že tato verze zaznamenala o 12 bodů vyšší zapamatovatelnost reklamy než jejich příběhy bez anketní nálepky.
Lord&Taylor – Influencer marketing
Ačkoli prodejce oblečení Lord&Taylor ukončil svou činnost, zanechal nám inspirativní kampaň na Instagramu. Značka spolupracovala s 50 fashionisty a vyzvala je, aby stylizovali stejné šaty různými způsoby. Smyslem této výzvy bylo přimět sledující, aby si lámali hlavu nad tím, proč jsou jejich oblíbené blogerky oblečené stejně.
Kampaň ukázala ohromující výsledky. Šaty z fotografií se vyprodaly do konce víkendu. A co víc, Lord&Taylor přilákal zájem o svou kolekci Design Lab, což byl skutečný účel kampaně.
Marketing na Instagramu může přinést vynikající výsledky pro povědomí o vaší značce, loajalitu zákazníků, prodej a získávání potenciálních zákazníků. Chcete-li posílit návratnost investic a pečovat o potenciální zákazníky, kombinujte propagační akce na Instagramu s marketingem prostřednictvím e-mailu a messengeru, webových push oznámení a SMS. Zaregistrujte se u společnosti SendPulse a přidejte tyto kanály do své marketingové strategie.