Jak na Instagram likes v roce 2022. Není žádným tajemstvím, že influenceři na Instagramu mohou vydělávat slušné peníze. Pokud jste ale na této platformě strávili nějaký čas zveřejňováním příspěvků bez plánu, víte také, že získat vytoužené lajky není tak snadné, jak byste si přáli. Vyžaduje to trochu víc než jen vyfotit obrázek a zveřejnit ho s výstižným popiskem. Pokud chcete na Instagramu
získat více lajků, musíte mít vypracovanou strategii pro Instagram. Pokud vás zajímá, jak získat více lajků na Instagramu, jste naštěstí na správném místě. V tomto článku vás provedeme vším, co je třeba udělat, abyste získali více lajků a zapojení u svých příspěvků na Instagramu, ve Stories, Reels a IGTV.
- Najděte svojí cílovou skupinu
- Prozkoumejte konkurenci
- Zkoušejte různý obsah
- Sdílejte chytlavé příspěvky
- Sdílejte více videoobsahu
- Používejte Instagram Stories
- Pište chytlavé popisky
- Vložte možnost zavolat
- Postujte konzistentně ve správnou dobu
- Používejte správné hashtagy spravně
- Propagujte pomocí reklam
Co jsou lajky na Instagramu a proč na nich záleží?
Líbí se mi na Instagramu jsou zřejmě ostatní lidé, kteří vám říkají, že se jim váš obsah líbí. A uznejte, je příjemné otevřít platformu a vidět všechna ta milá malá oznámení, která vám dávají vědět, že váš obsah u lidí rezonuje, že? Samozřejmě je sice příjemné, když se vašim příspěvkům líbí, ale tato srdíčka znamenají docela dost pro influencery Instagramu, kteří doufají, že se jim podaří zvýšit svůj dosah a autoritu na této platformě. Lajky na Instagramu jsou jedním ze způsobů, jak algoritmus Instagramu rozhoduje o tom, který obsah se dostane k většímu publiku a kteří tvůrci mají snazší sdílení svého obsahu. Představte si je jako signály hodnocení podobné tomu, co vyhledávače hledají při určování způsobu indexace a hodnocení webových stránek.
A jen proto, že si Instagram pohrává se skrýváním počtu lajků, které příspěvek obdrží, si nemyslete, že na nich záleží méně. I když počet lajků není veřejný, počet lajků je pro platformu stále důležitým signálem vlivu, takže je nezbytné, abyste si vytvořili marketingovou strategii pro Instagram, jejímž cílem je získat více lajků a zapojení do vašeho obsahu. Čtěte dál a přečtěte si naše tipy, jak získat více lajků!
Jak získat více lajků na Instagramu: 11 tipů
Získat více lajků a sledovaných na Instagramu není snadné. Stačí se zeptat některého z nejlepších influencerů na Instagramu, kolik času a energie věnovali budování svých sledujících – a kolik času a energie je potřeba k dalšímu růstu. Ale to, že to není snadné, neznamená, že je to nemožné. Ve skutečnosti existují tři oblasti, kterými se můžete zabývat a začít na své cestě k získávání více lajků hned teď:
Vytvářejte lepší obsah Instagramu: Na tom, co na Instagramu zveřejňujete, záleží. Protože je Instagram tak vizuální platformou sociálních médií, je důležité, aby byl váš obsah vizuálně přitažlivý. Obsah, který zveřejňujete, má velký vliv na to, koho na svůj účet přilákáte, a pokud není skvělý, lidé u něj nezůstanou.
Propagujte svůj obsah: Jakmile vytvoříte skvělý obsah, musíte ho propagovat pomocí křížových příspěvků, hashtagů a dalších prostředků.
Spolupracujte s dalšími tvůrci: Přebírání účtů značek, partnerství a dokonce i pouhé zapojení se do obsahu, který zveřejňují jiní tvůrci, může výrazně přispět k tomu, že váš obsah získá více lajků a zapojení.
Nyní, když jsme probrali tři klíčové oblasti, na které je třeba se zaměřit, se pojďme hlouběji věnovat tomu, co přesně můžete v každé z těchto oblastí udělat, abyste zvýšili počet lajků a zapojení, které získáváte u svého obsahu na Instagramu.
1. Najděte svou cílovou skupinu včas
Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžete udělat pro to, abyste získali více lajků na Instagramu, je najít své cílové publikum. Nemusíte být pro všechny vším a ani byste se o to neměli pokoušet. Vaší cílovou skupinou jsou vaši lidé, ti, které zajímá, co máte na srdci. Napište svůj profil na Instagramu s ohledem na tuto cílovou skupinu a postavte svou marketingovou strategii obsahu na jejím oslovení. Takové zacílení prakticky zaručuje, že získáte opravdové lajky, po kterých toužíte.
2. Prozkoumejte své konkurenty
Stejně jako byste měli vědět, kdo je vaše cílová skupina, musíte znát a pochopit i své konkurenty. To vám také může pomoci získat nové nápady na obsah, který chcete vytvořit a sdílet na svém vlastním účtu na Instagramu. To samozřejmě neznamená, že je budete kopírovat. Ale rozhodně se podívejte, co zveřejňují, a věnujte zvláštní pozornost obsahu, který sdílejí a který jejich publikum nadchne. Přizpůsobte tento obsah svému vlastnímu stylu. Můžete se dokonce podívat, kdo jsou jejich nejangažovanější sledující, a začít je sledovat a zapojovat se do jejich aktivit, abyste je nalákali.
3. Testování různého obsahu
Instagram sice začínal jako místo pro sdílení krásných fotografií, ale postupně se rozrostl v mnohorozměrnou platformu, která nabízí spoustu příležitostí k experimentování s obsahem, který poskytujete. Testování různých typů obsahu udrží váš obsah svěží a vaše publikum zaujme. Časem zjistíte, jaké typy obsahu mají u vašeho publika skutečný ohlas, takže se na ně budete moci více zaměřit. Zde je několik nápadů na různé typy obsahu na Instagramu, které můžete vyzkoušet:
Akční citáty
Ano, víme. Zveřejňování citátů na Instagramu může být nudné. Nemluvíme tu však o „Žij, směj se, miluj“. Mluvíme o citátech, které se přímo týkají vaší značky a vašeho oboru, jako to dělá fitness influencerka Hayley Madigan:
Fotografie ze zákulisí
Uživatelé se stále více zajímají o každodenní život influencerů a značek, které na platformě sledují. Vaše publikum vás sleduje z nějakého důvodu – obvykle proto, že se jim líbíte vy, vaše produkty a služby nebo obsah, který poskytujete. Sdílení toho, co se děje v zákulisí, je snadný způsob, jak se s vašimi sledujícími spojit na hlubší úrovni. To je důvod, proč jsou firemní influenceři, jako je Chalene Johnson, tak oblíbení. Pravidelně sdílí, co se děje v jejím životě, a dává tak svým sledujícím velkou hodnotu, i když nejsou členy její marketingové akademie. Pokud nejste nadšeni představou, že byste měli sdílet informace o všech aspektech svého osobního života, můžete si vzít příklad ze stránky Lobmeyr Lighting a ukazovat pouze obsah ze zákulisí své obchodní činnosti:
Použití karuselů (více obrázků)
Kolotoče jsou skvělým způsobem, jak sdílet kolekce obrázků se svými sledujícími. Můžete ukázat více produktů, skupinu fotografií z focení nebo události, sady obsahu vytvořeného uživateli nebo dokonce vyprávět příběh pomocí kolotočových příspěvků. Tvůrce komiksů Alec With Pen používá karuselové příspěvky ke sdílení různých panelů jednoho komiksu:
4. Sdílení poutavých fotografií
Instagram je vysoce vizuální platforma sociálních médií. Pokud chcete, aby se na váš obsah dívalo více lidí, a abyste dosáhli většího počtu lajků, které jsou výsledkem oslovení širokého okruhu lidí, musíte sdílet vizuálně atraktivní obsah. Aby váš obsah upoutal pozornost, můžete udělat dvě jednoduché věci: pořizujte vysoce kvalitní fotografie a důsledně používejte filtry.
Pokud máte chytrý telefon, máte naštěstí již k dispozici vysoce kvalitní fotoaparát, který je pro pořizování úžasných snímků ideální. Chcete-li z fotoaparátu svého chytrého telefonu vytěžit maximum, vyberte si pro fotografování místo, které má skvělé přirozené světlo, a ujistěte se, že se v pozadí neděje příliš mnoho věcí. Kromě toho si vyberte filtr, díky němuž budou vaše fotografie působivé, a toho se držte. I když může být zábavné si s filtrem hrát, používání stejného filtru na všech fotografiích přispívá k vaší vizuální identitě a usnadňuje vašim sledujícím identifikovat vaše fotografie v přeplněných kanálech, protože „vypadají“ jako vy.
Cestovatelští influenceři jsou úžasní jak v krásných snímcích, tak v důsledném používání filtrů.
5. Zveřejňujte více videoobsahu
Video je neuvěřitelně poutavé a vyniká uprostřed nekonečných statických obrázků v přeplněných kanálech Instagramu. Doporučujeme zveřejňovat více videoobsahu, zejména takového, který nespoléhá na zvuk. Videa s návody jsou na Instagramu obzvlášť oblíbená. Zahrnutí titulků je důležité pro oslovení uživatelů, kteří při procházení neposlouchají zvuk (a těch je hodně). Navíc jsou titulky skvělé pro přístupnost, která se právem stává znakem značek a influencerů, kteří zveřejňují obsah nejen kvůli zvýšení prodeje.
6. Používejte Instagram Stories
Instagram Stories jsou jedním z marketingových trendů na Instagramu, jejichž používání stále roste. Nabízejí značkám a influencerům možnost být upřímnější a autentičtější. Pro tento populární obsah na Instagramu nepotřebujete produkci videa. Nyní můžete také zvýraznit Příběhy, které chcete mít k dispozici déle než standardních 24 hodin. To je nesmírně užitečné, pokud se vám stává, že neustále odpovídáte na stejné otázky sledujících, nebo pokud chcete upozornit na obsah vytvořený uživateli či sdílet propagační akce.
7. Psaní poutavých titulků
Pokud chcete získat více lajků na Instagramu, musí být vaše popisky poutavé a zajímavé. I když krásný obrázek stačí k upoutání pozornosti, vaši sledující budou očekávat trochu víc. Doporučujeme, abyste se v popisku podělili o příběh, své myšlenky nebo pocity spojené s obrázkem a aby byl osobní – buď se podělte se svými sledujícími o něco ze sebe, nebo obrázek a popisek vztahujte k nim. Svým sledujícím můžete také klást otázky, abyste podpořili jejich zapojení. Vaše obrázky přimějí uživatele ke zpomalení posouvání, ale vaše popisky jsou tím, co je přiměje k zapojení.
8. Zahrňte výzvu k akci
Vaše příspěvky na Instagramu by měly obsahovat jednoduchou výzvu k akci. Může to být něco tak jednoduchého, jako je výzva, aby sledující „dvakrát klepli“, pokud souhlasí, nebo aby následovali odkaz ve vašem bio. Existuje také spousta účtů, které výzvu k akci využívají k rozšíření svého dosahu tím, že své sledující požádají, aby označili přítele.
9. Důsledně zveřejňujte příspěvky (ve správný čas)
Aby měl váš obsah co největší šanci oslovit cílové publikum, musíte ho zveřejňovat v době, kdy je vaše publikum na Instagramu nejaktivnější. I když se nejlepší čas pro publikování na Instagramu může lišit v závislosti na typu obsahu, který zveřejňujete, na vašem výklenku a na tom, kdo je vaše cílová skupina, existují výzkumy, které vám mohou poskytnout několik dobrých výchozích bodů:
Výzkum společnosti HubSpot zjistil, že nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků je ve čtvrtek mezi 14. a 15. hodinou.
Podle společnosti Sprout Social jsou nejvhodnější dobou pro zveřejňování příspěvků středy v 11 hodin a pátky mezi 10. a 11. hodinou.
Společnost Expert Voice rovněž zjistila, že nejlepším dnem jsou středy v 11 a 15 hodin.
Společnost Later den nespecifikuje, ale zjistila, že nejlepší denní doba pro zveřejňování příspěvků je 9-11 hodin východního času.
Doporučujeme testovat zapojení pro různé časy a dny, abyste zjistili, co nejlépe funguje pro vaše konkrétní publikum. To neznamená, že nikdy nemůžete publikovat mimo nejlepší čas, který jste zjistili, ale váš nejdůležitější obsah by měl být publikován v tomto čase. Je pravděpodobné, že stejně budete publikovat více než jen jednou týdně.
10. Používejte správné hashtagy správným způsobem
Hashtagy mají na Instagramu velkou váhu. Jsou skvělým způsobem, jak oslovit potenciální sledující a zákazníky, a pokud podnikáte v místě, můžete dokonce používat cílené místní hashtagy, abyste oslovili zákazníky, kteří jsou poblíž. Ačkoli optimální počet hashtagů, které je třeba používat, má tendenci se měnit, Chalene Johnson doporučuje používat 10-20 hashtagů, včetně vašeho vlastního značkového hashtagu.
Chtěli byste zahrnout směs hashtagů, které jsou relevantní, ale ne příliš úzce zaměřené. A přestože je důležité sledovat trendy a trendové hashtagy, nepoužívejte je, pokud se nevztahují k tomu, co zveřejňujete, nebo nejsou relevantní pro vaši značku a niku. Používání nesouvisejících hashtagů může váš obsah dostat před více uživatelů Instagramu, ale to neznamená, že jsou vaší cílovou skupinou.
Doporučujeme také přidat hashtagy do vašeho profilu na Instagramu, abyste uživatelům pomohli najít vás ve vyhledávání a zvýšili rozpoznatelnost značky. Vzhledem k tomu, že samotné bio není možné vyhledávat, jsou hashtagy skvělým způsobem, jak návštěvníkům ukázat, o co vám jde.
11. Propagace pomocí placených reklam
Pokud na to máte rozpočet, mohou být reklamy na Instagramu skvělým způsobem, jak oslovit lidi, kteří vás na této platformě ještě nesledují. Instagram a Facebook mají stejnou reklamní platformu, která umožňuje vysoce cílené reklamní kampaně, které mohou skutečně rozšířit váš dosah za málo peněz. Využití kombinace organického obsahu a placených reklam je jedním z nejlepších způsobů, jak oslovit lidi, kteří mají zájem o vaše produkty a služby, ale možná o vaší značce neslyšeli nebo nevědí, že jste na Instagramu.
Získejte více lajků na Instagramu snadno a rychle
Získání více lajků na Instagramu může pomoci vaší značce růst a oslovit širší publikum. Přestože 11 způsobů, jak získat více lajků na Instagramu, které jsme zde uvedli, je vynikajícím výchozím bodem, není to jediná možnost, kterou můžete udělat. Dalším skvělým způsobem, jak rozšířit své publikum a získat na platformě více lajků, je spojit se s influencery a dalšími značkami.
Velký přínos má také komunikace s vašimi sledujícími, když komentují váš obsah, a také spolupráce s ostatními influencery a značkami na jejich vlastním obsahu. Jsou to koneckonců sociální média, takže velkou součástí dosažení úspěchu je být sociální. Ve svém obsahu můžete označovat důležité účty, komentovat populární obsah ostatních a sledovat více lidí ve svém oboru, abyste zvýšili počet vlastních sledujících – a zvýšený počet sledujících přináší více příležitostí k získání lajků!
kupfollowers |
instagram followers cz |
kupfollowers.cz |
kupit followerov |
kup followers instagram |
instagram followers zdarma |
koupit followers na instagramu |
kupa followerov na instagrame |
lajky na instagramu |
jak získat followers na tiktok |
kup followers |
kup followers recenze |
kupit followerov |
koupit sledující na instagramu |
kup followers instagram |
koupit followers na instagramu |
koupit sledující instagram |
jak zvýšit dosah na instagramu 2021 |
followers instagram |
jak koupit sledující na instagramu |
koupit like na instagramu |
jak zvýšit dosah na instagramu |
koupit followers |
instagram followers zdarma |
nakup sledujicich na instagramu |
like na instagramu |
kupit followerov na instagrame |
jak získat like na instagramu |
koupit instagram followers |
jak koupit followers na instagramu |
tiktok sledující |
aplikace na vydělávání peněz na instagramu |
lajky na instagramu |
koupeni followerů na instagramu |
instagram sledujici |
nákup followers |
kupa followerov na instagrame |
ako si kupit followerov na instagrame |
nakup followers instagram |
instamount recenze |
kupování followerů |
jak získat followers na tiktok |
instagram sledující |
followers na instagramu |
sledujici na ig |
nákup sledujících na instagramu |
instagram lajky |
kup like instagram |
ako kupit followerov |
koupit sledujici |
instagram followers sk |
cz sk followers |
followers na instagramu zdarma |
jak se stát influencerem na instagramu |
kupit like na instagram |