Jak získat více lajků na Instagramu v roce 2024
Jak získat více lajků na Instagramu
Influencerům na Instagramu se velmi dobře vydělává spousta peněz. Pokud jste však na něm investovali nějaký svůj čas bez strategie, víte, že získat tyto vytoužené lajky není tak jednoduché, jak si možná myslíte.
Chce to víc než jen zachytit fotografii a sdílet ji na sociálních sítích s pěkným popiskem. Pokud chcete na Instagramu získat více lajků, musíte mít ve hře strategii.
Přesto jste na ideálním místě, pokud hledáte, jak získat více lajků na Instagramu. V tomto příspěvku vás seznámíme se vším, co potřebujete vědět o získávání většího počtu lajků a zapojení vašich příspěvků na Instagramu, Stories, Reels a IGTV.
1. Na začátku si určete své cílové publikum
Cílová skupina
Určení cílové skupiny je jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžete udělat pro zvýšení svých šancí na získání více lajků na Instagramu. Nemusíte a ani se nesmíte snažit líbit se všem.
Lidé, které zaujalo to, co máte v nabídce, jsou vaše cílová skupina.
Vytvořte si profil na Instagramu s ohledem na toto publikum a přizpůsobte svůj plán tvorby obsahu tak, abyste je oslovili. Tento typ cílení vám naprosto zaručí, že získáte skutečné lajky, o které usilujete.
2. Využijte Instagram Stories ve svůj prospěch
Příběhy na Instagramu
Instagram Stories jsou jednou z nejoblíbenějších marketingových strategií Instagramu a jejich popularita jen roste. Poskytují značkám a influencerům příležitost být otevřenější a opravdovější. Tato významná funkce Instagramu nevyžaduje produkci videa.
Příběhy, které chcete mít k dispozici déle než standardních 24 hodin, můžete nyní označit a upozornit na ně.
Pokud se vám stává, že pravidelně řešíte stejné otázky od sledujících nebo chcete prezentovat obsah vytvořený uživateli či nabízet propagační akce, je to také skvělá možnost.
3. Pište přesvědčivé titulky
Šablona příspěvku na Instagramu
Pokud chcete získat více lajků na Instagramu, musí být vaše popisky poutavé a jedinečné. I když k upoutání pozornosti stačí úžasná fotografie, vaši sledující budou chtít něco víc.
Doporučujeme využítvyužít titulek k vyprávění příběhu, vyjádření vašich názorů nebo vyjádření vašich pocitů k obrázku a personalizovat jej tím, že buď vyjádříte něco osobního s vašimi sledujícími, nebo s nimi fotografii a váš titulek spojíte.
Se svými sledujícími se můžete spojit také tím, že jim budete klást otázky. Skrolování se v důsledku vašich fotografií zpomalí, ale budou to vaše popisky, které je udrží v pozornosti.
4. Používejte vhodné hashtagy správným způsobem
Hashtagy
Na Instagramu mají hashtagy velký vliv. Jsou vynikajícím způsobem, jak se spojit s potenciálními sledujícími a uživateli, a pokud jste místní firma, můžete využít i cílené místní hashtagy, abyste se spojili se zákazníky ve svém nejbližším okolí.
Měli byste používat kombinaci hashtagů, které jsou vhodné, ale ne příliš specifické. I když je důležité držet krok s trendy a populárními hashtagy, nepoužívejte je, pokud nesouvisejí s tím, co sdílíte, nebo s vaší značkou a oborem.
Používání hashtagů, které se nevztahují k vašemu obsahu, může zajistit, že váš příspěvek uvidí více uživatelů Instagramu, ale neznamená to, že jsou vaší cílovou skupinou.
Doporučujeme také zahrnout hashtagy do vašeho profilu na Instagramu, abyste pomohli jednotlivcům najít vás ve vyhledávání a budovat povědomí o značce. Vzhledem k tomu, že váš bio není možné vyhledávat, jsou hashtagy skvělou možností, jak dát lidem vědět, o co vám jde.
5. Sdílejte obrázky, které uživatele potěší
Pořizujte vysoce kvalitní snímky a důsledně používejte filtry, aby vaše fotografie zaujaly.
No a pokud máte chytrý telefon, zřejmě máte kvalitní fotoaparát, který je pro pořizování krásných fotografií ideální.
Vyberte si místo s dostatkem přirozeného světla a ujistěte se, že se v pozadí neděje příliš mnoho věcí, abyste z fotoaparátu svého smartphonu vytěžili maximum. Kromě toho si vyberte filtr, který vaše snímky rozzáří, a pokračujte s ním.
Je sice vzrušující experimentovat s různými filtry, ale používání stejného filtru na všech snímcích posiluje vaši vizuální identitu a usnadňuje vašim sledujícím rozpoznat vaše příspěvky v zaplněných kanálech, protože vypadají jako vždy.
6. Zásadní je více videoobsahu
Tváří v tvář četným pasivním obrázkům v zaplněných instagramových kanálech jsou videa velmi fascinující. Doporučujeme vám, abyste publikovali více videoobsahu, zejména neaudio materiálů.
Na Instagramu jsou nesmírně populární videa s návody, jak na to. Titulky jsou nezbytné pro oslovení lidí, kteří při rolování neposlouchají zvuk, což je velká skupina.
Titulky jsou také skvělé pro zviditelnění a stávají se vlastností značek a influencerů, kteří vytvářejí obsah z jiných důvodů, než je lepší zisk.
Instagram Reels je v současné době nejlepší funkcí, kterou lze využít ke zvýšení angažovanosti na této platformě sociálních médií. Tato krátká videa jsou v současnosti nejsledovanějším obsahem, který uživatelé vidí.
Tato funkce Instagramu také získala mnoho jednotlivců, kteří začali svou kariéru jako influenceři a kreativním způsobem sdílejí videoobsah, aby získali více lajků a zapojení na platformě.
7. Pokus o různorodý obsah
Zatímco Instagram začínal jako platforma pro sdílení krásných fotografií, vyvinul se v mnohostrannou platformu, která umožňuje zkoumat typ obsahu, který zveřejňujete a sdílíte.
Vyzkoušením různých forem obsahu můžete udržet svůj kanál zajímavý a nový pro své publikum. Nakonec zjistíte, cozjistíte, na jaké typy obsahu vaši sledující reagují, a budete se na ně moci více zaměřit.
Zde je několik názorných ukázek různých typů příspěvků na Instagramu, které vám pomohou začít:
Citáty, které lze použít
Ano, jsme si toho vědomi. Zveřejňovat na Instagramu citáty může být otrava. Ale nebavíme se tu o laciných milostných citátech. Mluvíme o citátech, které úzce souvisejí s vaší značkou a oborem.
Fotografie ze zákulisí
Uživatelé se stále více zajímají o každodenní činnosti influencerů a značek, které na webu sledují.
Vaši sledující se vám věnují z nějakého důvodu, rádi vidí vás, vaše produkty a služby nebo obsah, který nabízíte. Ukázat, co se děje v zákulisí, je jednoduchý přístup, jak se svým publikem navázat hluboký kontakt.
Pokud nechcete sdílet vše o svém osobním životě, můžete pouze zobrazit fotografie ze zákulisí nebo videa pouze z profesionální stránky.
Využijte carousel
Carousel, což je funkce více obrázků, je vynikající přístup ke sdílení kolekcí obrázků s vaším publikem na Instagramu.
Pomocí karuselových příspěvků můžete prezentovat několik položek, sbírku obrázků z focení nebo události, kolekce médií vytvořených uživateli nebo třeba předat zprávu.
Zhodnoťte svou konkurenci
Svou konkurenci byste měli prozkoumat a pochopit stejně tak, jako byste měli pochopit a porozumět své cílové skupině.
To vám také může pomoci přijít s novými koncepty obsahu, který byste mohli zveřejnit na svém vlastním účtu na Instagramu. To samozřejmě neznamená, že je budete zcela napodobovat.
Rozhodně se ale podívejte na to, co sdílejí, a věnujte zvláštní pozornost informacím, které jejich publikum zaujmou. Informace upravte tak, aby odpovídaly vaší vlastní osobnosti.
Můžete se dokonce podívat, kdo jsou jejich nejaktivnější sledující, a začít je sledovat a komunikovat s nimi, abyste je zaujali.
8. Zveřejňujte příspěvky často a v nejvhodnější dobu
Vždy byste měli zveřejňovat příspěvky v době, kdy vaše cílová skupina nejaktivněji prochází Instagram, aby měl váš obsah co největší šanci ji oslovit.
I když nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků na Instagramu závisí na typu obsahu, který zveřejňujete, na vašem výklenku a na tom, kdo je vaše cílová skupina, existuje několik obecných pokynů, ale mnoho výzkumníků navrhlo několik časových linií, které jsou pro zveřejňování na platformě sociálních médií nejvhodnější.
Doporučujeme experimentovat s různými časy a dny pro interakci, abyste zjistili, co je pro vaše publikum nejlepší. Jakmile to zjistíte, můžete se pravděpodobně pokaždé držet časové osy pro zveřejňování svých věcí.
To neznamená, že byste neměli zveřejňovat příspěvky mimo nejlepší čas, který můžete objevit, ale váš nejdůležitější obsah by měl být zveřejněn v tomto čase. Nakonec budete pravděpodobně publikovat častěji než jednou týdně.
Reklama na Instagramu může být skvělým způsobem, jak oslovit osoby, které vás v současné době na síti nesledují, pokud na ně máte prostředky.
Instagram integruje reklamní technologii, která umožňuje přesně zaměřené reklamní kampaně, které mohou výrazně zvýšit váš dosah za relativně malou investici.
Jednou z nejlepších možností, kterou jsme objevili, jak oslovit lidi, kteří se mohou zajímat o vaše produkty a služby, ale neznají vaši značku nebo nevědí, že jste na této platformě sociálních médií, je použít kombinaci organického obsahu a sponzorované reklamy.
Můžete si také vybrat, zda si koupíte skutečné lajky na Instagramu a zvýšíte tak angažovanost svého obsahu u cílové skupiny.
Závěr
Získávání většího počtu lajků na Instagramu znamená, že vaše značka roste a oslovuje větší publikum. Přestože techniky pro zvýšení počtu lajků na Instagramu, které jsme zde uvedli, jsou skvělým začátkem, nejsou jedinou možností.
Další fantastickou strategií, jak zvýšit počet svých sledujících a získat více lajků na síti, je spolupráce s influencery a jinými značkami.
Spojení s vaším publikem, když komentuje váš příspěvek, stejně jako interakce s ostatními influencery a značkami u jejich vlastních příspěvků má řadu výhod. A kromě toho jde o sociální média, proto je sociální přístup důležitým prvkem k dosažení úspěchu.
Chcete-li zvýšit počet vlastních sledujících, můžete ve svém příspěvku označit významné profily, komentovat výjimečný obsah ostatních a sledovat více uživatelů na platformě, přičemž rostoucí počet sledujících znamená větší potenciál pro získání lajků.