Jak získat více reálných Instagram Followers 2022

Jak získat více reálných Instagram Followers 2022

Instagram je dnes jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních médií s více než 1 miliardou uživatelů měsíčně. To samozřejmě představuje velkou příležitost pro marketéry a značky, jak využít tuto skupinu uživatelů.

ig18

Vybudovat si přítomnost na Instagramu a získat sledující přes noc však není tak snadné. Je to proces, který vyžaduje čas, ale s trochou pomoci můžete výsledky vidět rychleji. Zde je 12 tipů, jak získat více sledujících na Instagramu, které jsou skutečné a relevantní pro vaši značku.


Jak získat více reálných Instagram Followers 2022


1. Napište přesvědčivé BIO

První věc, kterou kdokoli uvidí, když navštíví váš profil, je váš životopis, a proto je zásadní součástí vytváření prvního dojmu na vaše publikum. Musíte napsat přesvědčivé bio na Instagramu, abyste lidi povzbudili k tomu, aby vás sledovali.

Kromě základních informací, jako je přidání kontaktních údajů a odkazu na webové stránky, byste měli také poutavě vyprávět příběh své značky. Pouhým konstatováním, jaký druh podnikání provozujete, nevyniknete. Musíte dát lidem důvod, aby se s vaší značkou spojili a sledovali vás.

Zde je příklad dobrého bio na Instagramu od značky Yeti, která vyrábí dobrodružné vybavení.


2. Vytvoření a udržování jedinečné osobnosti značky na Instagram

Váš kanál na Instagramu je další věc, kterou člověk, který navštíví váš profil, uvidí po vašem životopisu. A dojem, který uživatel získá při pohledu na váš feed, je důležitý pro určení, zda se mu vaše značka líbí, nebo ne.

Důležité je také udržovat konzistenci barev, typů příspěvků, tónu hlasu atd. protože právě ty určují osobnost vaší značky. A měla by být taková, aby si každý, kdo uvidí váš příspěvek, jej okamžitě spojil s vaší značkou.

Zde je příklad značky nealkoholických nápojů, která si udržuje jasnou a zřetelnou osobnost značky.


3. Používejte relevantní hashtagy

Používání hashtagů je osvědčený způsob, jak oslovit více lidí a získat více sledujících na Instagramu. Musíte prozkoumat, které hashtagy jsou ve vašem oboru trendy a které jsou relevantní pro vaši značku a obsah. Pak použijte kombinaci těchto hashtagů pro veškerý svůj obsah na Instagramu, abyste oslovili lidi, kteří tyto hashtagy sledují.

Nezapomeňte to také trochu promíchat a používat populární hashtagy na úrovni oboru i ty výklenkové, u kterých můžete skutečně vyniknout. Instagram umožňuje přidat až 30 hashtagů pro každý příspěvek a tuto funkci byste měli využít ve svůj prospěch.


4. Vytvořte a používejte vlastní Hashtag

Kromě používání populárních hashtagů můžete také vytvořit a propagovat vlastní hashtag. Ten může být specifický pro vaši značku nebo dokonce pro konkrétní kampaň. Hashtagy specifické pro danou značku jsou dobrým způsobem, jak zlepšit svou přítomnost na Instagramu a propagovat své kampaně.

Vytvořením hashtagu specifického pro danou kampaň můžete také povzbudit lidi, aby jej používali ve svém obsahu na Instagramu. Získáte tak bezplatný obsah generovaný uživateli a také publicitu, což vám může pomoci oslovit více lidí a získat více sledujících.

Zde je příklad toho, jak společnost Dove používá hashtagy specifické pro kampaň k vytváření uživatelského obsahu a propagaci svých marketingových iniciativ.


5. Optimalizujte své titulky

Popisky k příspěvkům na Instagramu vám dávají možnost zapojit své stávající publikum a dokonce ho povzbudit, aby vás doporučilo svým přátelům. Proč tedy tuto příležitost nevyužít ve svůj prospěch?

S popisky na Instagramu toho můžete udělat hodně, například označovat lidi, klást otázky, začínat konverzace atd. Čím více budete své publikum vybízet ke komentování, tím větší je pravděpodobnost, že pozve své přátele, aby se do diskuse zapojili.

Kupte si větší dosah, reakce či followers zde >>>

Můžete také poskytovat slevy nebo nabídky a požádat své sledující, aby označili své přátele a tuto nabídku propagovali. Nezapomeňte také vyprávět příběh, který se skrývá za obrázkem nebo videem, které sdílíte, protože tím dosáhnete většího zapojení.


6. Zapojujte se do populárních diskuzí

To je druhá strana příběhu, kterou jsme zmínili v předchozím bodě. Neměli byste pouze vyvolávat konverzace, ale také se jich účastnit.

Pokud někdo ve vašem oboru zahájí diskusi, o kterou se lidé zajímají, bylo by dobré, abyste ji komentovali a zapojili se do ní. Kdo ví? Na některé lidi to může udělat dojem a rozhodnou se podívat na váš profil a sledovat vás.


7. Sledování označených fotografií

Pokud chcete získat a udržet si více příznivců, je velmi důležité udržovat si dobrou pověst. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je sledovat, v jakých příspěvcích je vaše značka označována. Lidé mohou vidět všechny příspěvky, ve kterých jste označeni, z vašeho profilu na Instagramu. Je tedy důležité sledovat, kdo vás označuje a v jakém typu příspěvků.

K tomu můžete použít funkci „upravit značky“ nebo změnit nastavení tak, aby se u označených příspěvků zobrazovaly pouze ty, které


8. Získejte si místní

Stejně jako lokální SEO pro webové stránky fungují lokální hashtagy a geotagy i pro Instagram. Nelze podceňovat hodnotu zaměření na místní publikum pro vaši firmu.

Zde jsou dva způsoby, jak toho můžete dosáhnout.

Označování příspěvků zeměpisnými značkami

Přidáním zeměpisných značek k obsahu na Instagramu můžete přilákat místní uživatele Instagramu. Mnoho lidí vyhledává místní obsah pomocí funkce vyhledávání na Instagramu a přidání geotagů vám může pomoci získat pozici v těchto vyhledáváních. Je to podobné jako lokální SEO, ale pro Instagram.

Přidejte do svých příspěvků místa a získejte zobrazení, když někdo vyhledává obsah Instagramu pomocí vyhledávání místa. Tímto způsobem můžete přilákat místní lidi na svůj profil a získat více sledujících na Instagramu.

Používejte hashtagy, které používají místní

Místní hashtagy mají také podobný účel, protože můžete oslovit místní lidi, kteří se zajímají o určitý výklenek. Mnoho lidí na Instagramu sleduje místní hashtagy a jejich použitím můžete získat přístup k tomuto publiku.


9. Všude přidávejte CTA (Call to Action)

Instagram nabízí několik možností, jak do obsahu přidat výzvy k akci, a vy byste měli využít všechny. Ať už se jedná o jednoduché „přetáhněte prstem nahoru, abyste se dozvěděli více“ ve vašich Stories, nebo o „nakupujte nyní“, CTA vám mohou pomoci přimět vaše publikum k požadované akci.

Když už nic jiného, můžete do titulků přidat CTA s žádostí, aby lidé sdíleli váš obsah, navštívili váš profil nebo provedli jakoukoli jinou akci, kterou chcete, aby provedli.

Podívejte se na tento příklad, jak společnost Staples vybízí lidi ke sdílení svého obsahu přidáním jednoduchého CTA do titulku.


10. Využívejte influencerů

Influenceři jsou lidé se značným počtem sledujících, kteří jsou loajální a angažovaní, což je vlastnost, kterou si každý přeje u svého publika. Influencery můžete využít k tomu, abyste získali přístup k jejich věrným sledujícím a přeměnili je na své vlastní sledující.

Kupte si větší dosah, reakce či followers zde >>>

Jediná důležitá věc, kterou je třeba mít na paměti, je, že influenceři by měli být z vašeho výklenku a relevantní pro vaši značku. Pokud jsou tato kritéria splněna, můžete začít, protože marketing s influencery je spolehlivý způsob, jak získat více sledujících na Instagramu.

Způsobů, jak využít influencer marketing k získání většího počtu sledujících, je celá řada a to by bylo nad rámec tohoto článku. Udělejte si tedy průzkum a využijte sílu influencer marketingu k rozšíření svého dosahu.


11. Vytvářejte soutěže

Může se to zdát jako laciný trik, ale je to osvědčený způsob, jak získat sledující na Instagramu. Mnoho značek a marketérů tuto techniku používá a vidí okamžité výsledky.

Stačí spustit soutěž a požádat lidi, aby vás sledovali a označili své přátele, aby se jí zúčastnili. A napište popisek tak, aby lidi vybízel k označování pouze relevantních lidí, kteří by se o vaši značku mohli skutečně zajímat.

Níže je uveden dokonalý příklad toho, jak tyto věci fungují a jak můžete pomocí tohoto tipu získat okamžité sledující.


12. Investujte do reklam na Instagramu

Žádný seznam tipů, jak získat více sledujících na Instagramu, není úplný bez zmínky o reklamě. Koneckonců je to tradiční způsob, jak získat více potenciálních zákazníků (v tomto případě sledujících) pro firmy, které jsou ochotné do ní investovat.

Na rozdíl od příspěvků a Příběhů, které jsou viditelné pouze pro vaše aktuální publikum, se reklamy na Instagramu zobrazují mnohem širšímu, relevantnímu publiku. Investicí do reklamy můžete oslovit velké množství lidí určitého demografického nebo cílového segmentu.

Nebo kupte si větší dosah, reakce či followers zde >>>


Závěr

To jsou některé z nejlepších způsobů, jak zvýšit svou přítomnost na Instagramu a získat více sledujících. Použijte tyto tipy, abyste zaznamenali viditelný růst počtu svých sledujících na Instagramu a vybudovali si na této platformě silnou pozici..

Napsat komentář