Jak získat více sledujících na Instagramu v roce 2024: Definitivní průvodce
Chcete vědět, jak získat více sledujících na Instagramu? Nejste jediní!
Vzhledem k tomu, že aplikaci používá více než 1,4 miliardy lidí, může být zvětšení počtu sledujících výzvou a zviditelnění se na této platformě se někdy může zdát nemožné.
Dodržováním osvědčených postupů pro Instagram a používáním specializovaných nástrojů však můžete získat více sledujících na Instagramu během chvilky.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
V tomto článku najdete více než 30 tipů, triků a hacků, které můžete použít, abyste se naučili, jak získat více skutečných sledujících Instagramu.
Jste připraveni? Pojďme se vrhnout na seznam.
Nejlepší způsoby, jak získat více sledujících Instagram
1. Publikujte více obsahu
Sociální média jsou hrou čísel a Instagram není výjimkou. Čím více obsahu zveřejníte, tím větší je pravděpodobnost, že získáte pozornost, a proto je tak důležité zveřejňovat příspěvky pravidelně a důsledně.
Abyste si udrželi přehled o zveřejňování příspěvků na Instagramu a zajistili si, že budete mít stále svůj život a nebudete trávit veškerý čas zveřejňováním obsahu, můžete si svůj obsah dopředu naplánovat pomocí nástroje pro plánování Instagramu, jako je například Pallyy.
Místo toho, abyste byli neustále připoutáni k mobilnímu telefonu, můžete snadno a rychle naplánovat obsah do dávek, které se budou automaticky publikovat ve vámi zvolených termínech a časech.
Díky tomuto plánování obsahu můžete každý týden zveřejnit libovolný počet příspěvků ve feedu a ještě vám zbude čas na sdílení příspěvků ve Story a vytváření obsahu pro Reels.
Uspořádejte dárky na Instagramu
Dárky na Instagramu jsou skvělým způsobem, jak přimět lidi, aby lajkovali a sdíleli váš obsah a sledovali váš účet. Klíčem k dárkům je ujistit se, že jste svým sledujícím jasně řekli, co musí udělat, aby se mohli do dárku zapojit. Pokud chcete oslovit nové sledující, zde je několik typů giveaways, které můžete použít:
- Aby se sledující dostali do soutěže, musí lajkovat a sdílet váš příspěvek.
- Tag-a-friend giveaways – sledující musí označit svého přítele, aby se mohli zúčastnit.
- Follow-to-win giveaways – Sledováním vašeho účtu jsou uživatelé zařazeni do giveawaye.
Můžete také vytvářet dárky založené na obsahu, jako jsou soutěže s titulky a fotografické soutěže, které mohou být dobré pro generování uživatelského obsahu, který můžete znovu použít a sdílet.
Jakmile zvolíte cenu a vytvoříte obsah pro svůj dárek, nezapomeňte jej sdílet široko daleko, abyste získali co největší pozornost.
Zvolte pro svůj giveaway vhodný hashtag, aby se dostal k novým uživatelům Instagramu, a sdílejte ho ve všech svých sociálních kanálech.
3. Zjistěte, jaký obsah funguje, a zveřejňujte ho více
Při plánování, jaký obsah vytvořit, nemusíte vycházet z odhadů. Pomocí výkonných analytických poznatků můžete zjistit, co vaši sledující a ostatní uživatelé Instagramu rádi vidí.
Pokud máte firemní účet na Instagramu, můžete k některým profilovým přehledům přistupovat přímo prostřednictvím aplikace, ale pokud chcete získat hlubší přehled o tom, jaký druh obsahu má nejlepší výsledky, pak nejlépe uděláte, když použijete analytický nástroj Instagramu, jako je Pallyy nebo Agorapulse.
Pomocí těchto nástrojů můžete získat poznatky, které vám pomohou při tvorbě strategie obsahu, a otestovat vše od toho, jaký typ příspěvků je nejúčinnější, až po to, které titulky vaše sledující nejvíce zaujmou.
4. Optimalizujte svůj životopis a profil
Když nový uživatel klikne na váš profil, jako první uvidí váš životopis na Instagramu. To, co do něj napíšete a jak je poutavý, může znamenat rozdíl mezi tím, zda stisknou tlačítko sledovat, nebo půjdou dál, a proto je tak důležité, aby byl správný.
Omezený prostor, který máte v životopisu, byste měli využít k tomu, abyste uživatelům sdělili, kdo jste a co je vaše značka. Své bio můžete také vizuálně zatraktivnit přidáním emotikonů relevantních pro značku.
Přestože je v části bio prostor pro odkaz, měli byste se snažit, aby byl co nejpřehlednější, aby se uživatelům na odkaz pohodlně klikalo a aby je nerozptylovaly dlouhé a nepřehledné adresy URL. K tomu můžete zkusit použít nástroj pro zkrácení a optimalizaci odkazů v bio.
5. Experimentujte s časy vysílání
Při zveřejňování příspěvků na Instagramu je klíčové načasování. Vymyslet správný čas pro zveřejnění příspěvku však může být náročné.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Na internetu existuje spousta „studií“, které tvrdí, že mají odpověď na otázku, kdy je nejlepší zveřejňovat příspěvky, ale pravdou je, že správný čas je pro každého úplně jiný. Vše závisí na tom, kde se vaši sledující nacházejí a kdy jsou nejaktivnější.
Experimentováním a analýzou vlastních dat z Instagramu však můžete přijít na optimální časy publikování pro váš konkrétní účet. Pomocí nástrojů, jako je Pallyy, můžete sledovat výkonnost příspěvků a provádět testy, abyste se rozhodli, kdy je nejlepší zveřejňovat příspěvky ve feedu, Stories a další.
6. Křížová propagace Instagramu na jiných sociálních platformách
Pokud již máte své sledující na jiné sociální platformě, jako je Facebook nebo Twitter, nebojte se propagovat svůj Instagram mezi těmito sledujícími. Bez ohledu na to, jak malý počet sledujících máte, se vyplatí pravidelně sdílet odkazy na váš účet na Instagramu.
Při sdílení svého profilu na Instagramu můžete zvážit motivaci svých sledujících, aby se na váš Instagram podívali. Můžete to udělat sdílením exkluzivních kuponových kódů a pořádáním dárků specifických pro Instagram.
7.Zahrňte do svých příspěvků populární hashtagy
Hashtagy jsou nezbytné, pokud chcete novým uživatelům usnadnit objevení vašeho profilu.
Používání populárních a relevantních hashtagů vám pomůže dostat se na Explore a zvýší pravděpodobnost, že se váš obsah dostane k uživatelům IG z vaší cílové skupiny.
Dobrým způsobem, jak najít hashtagy, může být samotná aplikace Instagram. Můžete snadno vyhledávat hashtagy, abyste získali představu o tom, které z nich jsou hodně frekventované.
Nejlepším přístupem je však zjistit, jaké hashtagy používají ostatní uživatelé IG ve vašem oboru.
8. Ujistěte se, že vaše mřížka na Instagramu vypadá dobře
Když se nový potenciální sledující dostane na váš profil, pravděpodobně se posune dolů a podívá se na mřížku vašich příspěvků. Proto je důležité, aby vaše mřížka byla dobře uspořádaná, estetická a reprezentativní pro vaši značku.
Mnoho uživatelů Instagramu tráví spoustu času plánováním své mřížky, aby všechny snímky byly konzistentní, pokud jde o barevná schémata a fototypy. Zde je několik příkladů toho, co máme na mysli:
Výše uvedené profily si daly záležet na tom, aby jejich mřížky byly konzistentní a pro uživatele atraktivní, a to je něco, o co by se měl snažit každý tvůrce, který se snaží zvýšit počet svých sledujících.
Pokud je však váš obsah rozmanitější, nemusí být snadné udržet mřížku stále v úžasném vzhledu.
Obecně platí, že se snažte vyhnout zveřejňování neupravených příspěvků na viditelném místě mřížky a snažte se dosáhnout určité konzistence a mělo by vám to jít.
9. Využijte co nejvíce titulků
Ačkoli vizuální prvky příspěvku jsou na Instagramu hlavní prioritou, psané popisky také hrají velkou roli při rozhodování o úspěšnosti vašich příspěvků.
Pokud budou popisky dlouhé a zajímavé, můžete lidi přimět, aby se vašemu příspěvku více věnovali, což následně povede k tomu, že se váš příspěvek dostane k většímu počtu uživatelů. Mezi způsoby, jak můžete popisek využít ke zvýšení zapojení, patří např:
- Kladení otázek – kladení otázek vašim sledovatelům je povzbudí k tomu, aby zanechali komentář.
- Požádejte lidi, aby označili přítele – povzbuzení sledujících, aby označili přítele, zvýší zapojení a váš příspěvek se dostane k novým uživatelům.
- Použití emotikonů – Použití emotikonů může také zvýšit poutavost a zajímavost vašich popisků.
Popisky na Instagramu mohou mít až 2200 znaků, takže se vyplatí experimentovat s delšími a kratšími popisky, abyste zjistili, který vám vyhovuje nejlépe.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
10. Používejte funkce označování polohy na Instagramu
Když vytváříte příspěvek o určitém místě, měli byste vždy přidat značku místa. Díky tomu bude váš příspěvek snáze nalezitelný pro uživatele Instagramu, kteří mají zájem o obsah týkající se dané oblasti.
Značku místa můžete použít téměř u každého příspěvku, ať už chcete sdílet polohu oblíbeného turistického místa, uvést adresu svých oblíbených obchodů nebo informovat uživatele IG o událostech, kterých se účastníte.
Označení vaší polohy vám může pomoci oslovit publikum, které by váš obsah obvykle nevidělo, a to může vést k získání nových sledujících.
Pokud také provozujete podnik a chcete oslovit uživatele Instagramu ve své oblasti, nezapomeňte u každého příspěvku označit místo svého podnikání, aby lidé věděli, kde najdou produkty nebo služby, které ve vašem příspěvku vidí.
11. Zapojte se do trendových konverzací
Chcete se na Instagramu zviditelnit? Pak se nebojte říct svůj názor, když jsou nová témata v kurzu. Ať už se jedná o politickou událost nebo nový módní výstřelek, nezapomeňte se zapojit a podělit se o své názory s komunitou IG.
Sdílení komentářů, příspěvků nebo Příběhů týkajících se trendových témat může váš účet zobrazit na stránce Prozkoumat, a pokud budou vaše příspěvky do konverzací přesvědčivé, mohou váš obsah sdílet i vysoce postavení influenceři.
Při zveřejňování obsahu týkajícího se trendů nezapomeňte používat hashtagy, které jsou s tématem spojeny, aby váš příspěvek mohl být snadno nalezen.
12. Připínání komentářů pro zvýšení angažovanosti
Připnuté komentáře jsou málo známou, ale velmi užitečnou funkcí, která vám může pomoci zvýšit zapojení do vašich příspěvků. Ke každému příspěvku můžete připnout až 3 komentáře tak, aby zůstaly nahoře v kanálu komentářů.
Doporučujeme připínat komentáře sledujících, které inspirují ke konverzaci nebo debatě. Když pak příspěvek uvidí noví uživatelé, okamžitě uvidí diskusi v připnutém vlákně komentářů a s větší pravděpodobností se zapojí.
Větší zapojení pomáhá příspěvkům oslovit více uživatelů platformy a to může vést k nárůstu počtu sledujících.
Dalším způsobem, jak můžete využít připnuté komentáře, je připnutí vlastních komentářů jako způsob rozšíření popisku příspěvku. Pokud zjistíte, že vaši sledující považují dlouhé popisky za přesvědčivější než krátké, pak by použití funkce připnutí tímto způsobem mohlo také pomoci zvýšit zapojení do vašich příspěvků.
13. Sledujte další účty ve svém oboru
Pokud chcete zvýšit počet svých sledujících na Instagramu, je důležité být aktivním uživatelem a komunikovat s ostatními tvůrci a uživateli Instagramu. Nemůžete jen sedět a čekat, až lidé najdou váš profil. Musíte se zapojit do komunit v rámci svého výklenku a spojit se s lidmi, které bude váš obsah zajímat.
Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je sledovat jiné účty ve vašem výklenku. Sledování dalších úspěšných tvůrců ve vašem výklenku je skvělý způsob, jak se spojit se sledujícími, kteří se zajímají o typ obsahu, který vytváříte, a může to být dokonce způsob, jak se spojit s influencery pro budoucí spolupráci.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Chcete-li s touto strategií začít, zkuste sledovat pět úspěšných tvůrců ve vašem výklenku. Nezapomeňte zanechávat komentáře k jejich příspěvkům, komunikovat a zapojovat se do komunikace s ostatními sledujícími a informovat ostatní o svém obsahu. Než se nadějete, získáte na svém vlastním účtu angažované sledující.
14. Spolupráce s dalšími tvůrci Instagramu
Spolupráce na Instagramu je skvělý způsob, jak oslovit nové uživatele a získat sledující. Chcete-li začít se spoluprací na Instagramu, musíte se nejprve spojit s dalšími influencery ve svém oboru. Než s nimi začnete mluvit o spolupráci, začněte si s nimi povídat a navažte kontakt.
Jakmile si budete rozumět, navrhněte spolupráci a představte několik nápadů na druh obsahu, který byste chtěli společně vytvořit.
Pokud máte podobný počet sledujících jako druhý influencer, pak může mít spolupráce na Instagramu pozitivní dopad na počet sledujících vás obou a vašim současným sledujícím se to určitě také bude líbit.
Mezi nejoblíbenější typy instagramových spoluprací patří přebírání příběhů a vtipné přetáčky, ale můžete dělat opravdu cokoli, pokud se v příspěvcích oba navzájem označíte.
15. Zvažte přechod na živé vysílání
Stejně jako mnoho dalších sociálních platforem má dnes Instagram funkci, která umožňuje vysílat živá videa. Pokud chcete rychle a bez námahy navázat kontakt se svými sledujícími a potenciálně oslovit nové uživatele, může být živé vysílání dobrým způsobem, jak toho dosáhnout.
Chcete-li přejít na živé vysílání, jednoduše přejděte na kartu Vytvořit a vyberte možnost Živě. K videu můžete přidat název a dokonce ho naplánovat dopředu, aby uživatelé věděli, že se mají naladit. Pokud chcete, aby vaši sledující přispěli na váš stream, můžete také přidat funkce pro získávání finančních prostředků.
Živý vstup může být někdy nervózní, proto se vyplatí naplánovat si předem nějaký obsah, například hry nebo kvízy. Můžete také uspořádat živý přenos s otázkami a odpověďmi, aby se o vás staří i noví sledující dozvěděli více.
16. Vyzkoušejte reels
Reels jsou odpovědí Instagramu na TikTok, a pokud jste si ještě žádnou nevytvořili – kde jste byli?
Od chvíle, kdy byla funkce Reels spuštěna, si tvůrci stěžují na to, jak účinně pomáhá zlepšit objevitelnost vašeho účtu. Většina lidí se shoduje na tom, že algoritmus Instagramu na reels hodně tlačí, takže pokud se snažíte získat více sledujících, vyplatí se Reels vyzkoušet.
Pokud si nejste jisti, kde začít, věnujte nějaký čas sledování kanálu Reels a zjistěte, co je v kurzu. Naskočte na vlnu a používejte trendy zvuky a filtry, abyste maximalizovali objevitelnost svých klipů.
17. Použití kódu QR Instagramu
Pokud provozujete fyzický obchod nebo restauraci, může vám funkce QR kódu Instagramu pomoci získat nové sledující díky propagaci vašeho účtu offline.
Lidé mohou naskenovat váš QR kód na svém chytrém telefonu a ten je okamžitě přesune na váš účet na Instagramu, kde mohou stisknout tlačítko sledovat.
Můžete jej vystavit na svých fyzických místech a také přidat na vizitky nebo jej předložit na svém vlastním telefonu, aby jej mohli naskenovat noví známí na networkingových akcích a konferencích.
Najít svůj QR kód na Instagramu je velmi snadné, stačí kliknout na tři řádky v horní části stránky profilu a kliknout na QR kód. Můžete jej také odeslat kontaktům v telefonu a sdílet na dalších sociálních sítích.
18. Zmiňujte a označujte ostatní uživatele ve svých příspěvcích
Označování je skvělý způsob, jak zvýšit dosah příspěvku a povzbudit uživatele k tomu, aby se do něj zapojili. Pokud jste na projektu spolupracovali se značkou nebo influencerem, obdrželi jste produkty od nějaké společnosti nebo chcete navázat kontakt s určitými sledujícími, můžete pomocí označování odkazovat na příslušné příspěvky.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Když někoho označíte, bude automaticky upozorněn na příspěvek a je pravděpodobnější, že zanechá komentář nebo jej bude sdílet se svými vlastními sledujícími na Instagramu.
Ačkoli je však označování jiných uživatelů IG skvělým způsobem, jak zviditelnit svůj obsah na platformě, měli byste označovat pouze lidi, kteří jsou nějakým způsobem spojeni s vašimi příspěvky.
Označování náhodných lidí v příspěvcích a označování mnoha lidí u stejného příspěvku je na Instagramu považováno za špatnou formu, proto se tomuto chování vyhněte.
19. Povzbuzujte své sledující, aby vás označovali
Když už jsme u označování, dalším skvělým způsobem, jak získat více skutečných sledujících na Instagramu, je povzbudit své stávající sledující, aby vás označovali ve svých příspěvcích. To pomůže zviditelnit vaše jméno, protože ho uvidí sledující každé osoby, která vás označí.
Chcete-li uživatele povzbudit, aby vás označovali v příspěvcích nebo příbězích, můžete pořádat soutěže nebo soutěže, například fotografické soutěže.
Další skvělá věc, kterou můžete udělat, když požádáte uživatele, aby vás označili ve svém obsahu, je, že můžete jejich příspěvky také znovu sdílet a naplnit tak své Příběhy, což vám pomůže ušetřit trochu času při tvorbě obsahu.
20. Lajkování a komentování ostatních příspěvků
Jedním z nejorganičtějších způsobů, jak získat nové sledující, je komunikovat přímo s lidmi a informovat je o obsahu, který vytváříte. Abyste toho dosáhli, musíte komunikovat s příspěvky ostatních uživatelů tak, že je budete lajkovat a komentovat.
Každý den se snažte lajkovat a komentovat příspěvky svých oblíbených tvůrců a zapojujte se do konverzací v sekci komentářů.
Nebojte se zmínit svůj vlastní účet, pokud je to relevantní, ale měli byste se vyvarovat zanechávání nevyžádaných, irelevantních komentářů, kde to jde. Chcete-li tímto způsobem získat sledující, stačí opravdu jen přirozeně a autenticky komunikovat s ostatními uživateli.
21. Využijte Instagram Stories naplno
Příběhy na Instagramu jsou skvělým způsobem, jak navázat autentický kontakt s publikem, a pokud jsou správně použity, mohou pomoci zvýšit angažovanost na vašem účtu a získat více sledujících.
Příběhy nemusí být nijak zvlášť vzrušující nebo upravené, místo toho je můžete použít ke sdílení aktualizací a zahájení konverzace se svými sledujícími.
Rád používám Stories jako alternativu k příspěvkům na Instagramu, zejména když potřebuji sdílet rychlou aktualizaci se svými sledujícími.
Chcete-li zvýšit angažovanost prostřednictvím Stories, zkuste použít anketu nebo nálepky zeptejte se mě na cokoli, abyste své sledující povzbudili k zapojení a přímému rozhovoru s vámi. Do svých Příběhů můžete také přidávat hashtagy a značky polohy, aby je našli i uživatelé, kteří vás ještě nesledují.
22. Vytváření vlastních filtrů AR
Filtry rozšířené reality jsou na Instagramu velmi populární a představují skvělý způsob, jak zviditelnit svůj profil. Pomocí nástroje, jako je Spark AR Studio, můžete navrhnout vlastní filtry pro Instagram a zpřístupnit je lidem k použití na platformě.
Když filtr nahrajete, bude uveden pod jménem vašeho profilu, což může lidi přimět, aby si váš profil prohlédli a stiskli tlačítko sledovat.
Při vytváření filtru se snažte vytvořit něco, co je vtipné nebo poutavé. To mu dodá větší virální potenciál, a pokud se kolem vašeho filtru objeví trend, určitě získáte v krátké době dost sledujících.
A umožní vám přidat do svých Příběhů na Instagramu kreativní nádech.
23. Vytvoření Highlights příběhů
Příběhy na Instagramu jsou viditelné pouze 24 hodin. Svůj obsah však můžete zpřístupnit trvale vytvořením zvýrazněných příběhů.
Zvýrazněné příběhy se nacházejí mezi vaším bio a kanálem s příspěvky a jsou jednou z prvních věcí, které potenciální nový sledující uvidí, když se dostane na vaši stránku.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Story highlights mohou být skvělým způsobem, jak představit svůj účet a ukázat novým sledujícím, o co vám jde. Při vytváření zvýraznění příběhu nezapomeňte použít jen ten nejlepší a nejrelevantnější obsah z archivu.
Můžete si vytvořit libovolný počet zvýraznění, proto své Příběhy uspořádejte do přehledných kategorií, které novým uživatelům i vašim starým sledujícím usnadní najít přesně to, co hledají.
24. Zvažte spuštění reklamní kampaně na Instagramu
Pokud máte peníze na propagaci svého účtu na Instagramu, jednou z nejlepších věcí, kterou můžete udělat, je spustit reklamní kampaň na Instagramu.
Na rozdíl od nákupu falešných sledujících od třetí strany je používání reklamy na Instagramu legitimní a bezpečný způsob, jak můžete zvýšit počet svých sledujících tím, že investujete peníze.
Instagram má rozsáhlou strukturu reklam, která umožňuje cílit reklamy na konkrétní uživatele na základě demografických údajů a polohy. Můžete si také vybrat, kde chcete, aby se vaše reklamy zobrazovaly, například ve Stories nebo na stránce Prozkoumat.
Reklamy jsou nejvhodnější pro firmy, které prodávají produkty nebo služby, ale můžete je použít také jako způsob, jak sdílet svůj obsah a povzbudit lidi, aby sledovali váš účet. 25. V případě, že se vám podaří získat reklamu, můžete ji použít jako reklamu na reklamu na Facebooku. Zvažte spuštění reklamní kampaně na Instagramu
25. Sdílejte svůj profil na Instagramu na svém blogu
Pokud provozujete blog, který vás navštěvuje, můžete návštěvníky přeměnit na příznivce Instagramu tím, že v rámci svých blogů budete propagovat svou stránku na Instagramu. K propagaci stránky Instagram na svém blogu můžete udělat následující věci:
- Odkazy na vaše účty na sociálních sítích v zápatí blogu.
- Vkládání obrázků z vašeho účtu na Instagramu do příspěvků na blogu
- Vyskakovací okna vyzývající návštěvníky, aby vás sledovali
- Soutěže a dárky pro čtenáře blogu, do kterých je možné se zapojit pomocí tlačítka Follow-to-enter.
- Odkaz na váš Instagram v e-mailech pro vaše odběratele
Pokud je název vašeho blogu a vaše značka na Instagramu podobná nebo stejná, čtenáři blogu váš profil snáze najdou. Pokud tomu tak není, nezapomeňte při každé příležitosti připojit název svého Instagramu, abyste maximalizovali šance na přeměnu návštěvníků webu na sledující.
Je to skvělý způsob, jak získat více očí pro svůj obsah na Instagramu.
26. Zaměřte se na vytváření zajímavého a jedinečného obsahu
Pokud jde o zvyšování počtu sledujících na Instagramu, můžete vyzkoušet všechny tipy, triky a hacky, ale jedním z nejdůležitějších faktorů je kvalita obsahu, který vytváříte.
Pokud je váš obsah na Instagramu nudný, opakující se nebo nekvalitní, žádná snaha nepovzbudí lidi k tomu, aby váš účet sledovali. Proto je tak důležité zaměřit se na vytváření jedinečného a zajímavého obsahu, který bude vaše sledující bavit.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Pokud jde o plánování obsahu, snažte se najít svůj vlastní styl a držte se ho. Buďte jedineční a originální a nebojte se zkoušet nové věci. Je také dobré měnit typy obsahu a využívat všechny funkce Instagramu, jako jsou Reels, Live a Stories, stejně jako zveřejňování obrázků ve svém kanálu.
Nejste si jisti, jaký obsah chtějí vaši sledující na Instagramu vidět? Začněte s vytvářením persony pro své ideální publikum.
27. Povzbuzujte lidi, aby vás sledovali
Jedním ze snadných, ale často přehlížených způsobů, jak získat nové sledující, je požádat lidi přímo o sledování vašeho účtu. Pokud jste například vytvořili Reel nebo Story, o kterých si myslíte, že by mohly mít dobrý výkon, nebojte se je opatřit titulkem s CTA jako „like and follow“.
Může se to zdát jako základní technika, ale díky takovým věcem lidé poznají, že se aktivně snažíte o růst svého účtu, a mnoho uživatelů ocení váš obsah a rádo vám pomůže dosáhnout vašich cílů.
28. Zveřejněte svůj účet
Pokud chcete maximalizovat počet sledujících, je zveřejnění účtu naprostou nutností. Když je váš účet veřejný, uživatelé jednoduše musí kliknout na tlačítko sledovat a pak se jim začnou zobrazovat vaše příspěvky v jejich kanálu. Když je však váš účet soukromý, uživatelé musí požádat o to, aby vás mohli sledovat, a vy musíte jejich žádost ručně přijmout.
Ačkoli je soukromí důležité, pokud nemáte konkrétní důvod, proč by váš účet měl být soukromý, pak vám doporučujeme přejít na veřejný. Veřejné účty na Instagramu jsou velmi rozšířené a zveřejnění účtu usnadní život vám i vašim novým sledujícím. Chcete-li svůj účet změnit na veřejný, přejděte do Nastavení > Soukromí > Soukromý účet.
Čtěte také:
Jak si koupit sledující na IG?
10 tipů jak rychle získat sledující na Instagramu
KDE SI KOUPIT SLEDUJÍCÍ NA INSTAGRAMU?
Můžete si koupit Instagram sledující?