Algoritmus Instagramu se neustále vyvíjí. Je to hladový zločinec, který se snaží ukrást stále více času na aplikaci lidem, kteří sedí online. Tím je zajištěno, že uživatelé online pravidelně zobrazují reklamy, které pomáhají krmit její obrovské výnosy. Jednoduše řečeno, každý účet nebo uživatel, který pomůže algoritmu získat více času pro uživatele, bude mít největší užitek. Může to být z poutavého obsahu, kotoučů, příspěvků z karuselu nebo dokonce IGTV.
Jak na algoritmus Instagramu v roce 2024
Metodicky bude stačit vše, co vaše sledující zaujme a podnítí vyšší míru interakce s lajky, komentáři, sdílením a ukládáním. Ale co přesně byste měli dělat jinak, abyste získali jeho pozornost? A jak se ocitnete v útulném místě v jeho ohněm krémově vybraném seznamu? Než se na to podíváme, pochopíme typy uživatelů a základní statistiky.
Instagram zahájil svoji cestu před 11 lety a do tohoto data ani jednou nezaznamenal pokles statistik svých uživatelů. S rokem 2020, který se konečně blíží svému osudovému konci, byla aplikace svědkem neuvěřitelných rekordů 1.074 miliardy uživatelů zapojených do platformy každý měsíc.
Mluvte o velkém konci jinak katastrofického roku. Ale to není ono. Říká se také, že je to 6. nejnavštěvovanější web na světě, vzhledem k tomu, že Instagram je technicky mobilní aplikace. Tato fakta ukazují, jak jednoduché, ale stejně konkurenceschopné může být získání stálého příjmu. Jako někdo, kdo hledá růst svého dosahu a podnikání prostřednictvím Instagramu, by mělo být klíčové přizpůsobení se jeho nejnovějším trendům spolu se složitě navrženými algoritmy.
Ovlivnění životního stylu a módy, celebrity, online obchody, kulinářské stránky, cestovní a fotografické účty jsou jen některé ze stovek kategorií existujících v tomto velkém ekosystému. Zneklidňující tempo, s nímž tato platforma roste, spolu s nejistotou způsobenou pandemií, tlačí stále více lidí, aby věřili v tento předsudek. Takže pokud máte kreativní hlavu (nebo ne, na tom nezáleží – může tu vyhrát kdokoli !!) a nejnovější algoritmus vám nebyl příjemný, pak vám několik následujících změn jistě pomůže oživit vaše konec.
Přelstít nejnovější algoritmus Instagramu v roce 2024 však není dětská hra. Existují různé úrovně, takže se ujistěte, že budete postupovat až do samého konce, abyste dosáhli nejlepších výsledků. Dobře, tady to máme:
1. Navijáky jsou novou normou
Navijáky nebo #Instagramreels byly vydány v době špičky pandemie a téměř okamžitě vzplanuly. Tato 30sekundová nepatrná videa zahrnují více kreativity a obsahu než cokoli jiného na Instagramu právě teď. Algoritmus Instagram v zásadě funguje tak, že studuje zájmy uživatelů na základě jejich lajků, poutavého obsahu a interakce mezi ostatními uživateli. Monitoruje množství času stráveného v aplikaci a vyvíjí virtuální profil každého uživatele, aby přesně vyhovoval jeho potřebám a zájmům.
Navijáky mohou být cokoli od výzev, kutilství až po taneční úryvky, videa o jídle / cestování atd. Zcela záleží na vašem výklenku. Pokud jsou vaše kotouče docela úspěšné a získávají velké pokrytí, máte větší šanci, že se objeví na stránce prozkoumání. Pokrytí by znamenalo lajky, šetření, sdílení, komentáře atd. Tímto způsobem najdete více podobně smýšlejících lidí a vytvoříte obrovský (opakuji) obrovský příliv následovníků. Dělejte navijáky každý den nebo alespoň každé 2–3 dny, abyste zajistili, že vaši sledující s vámi budou pravidelně spolupracovat.
2. Pútavé příběhy.
Jak všichni víme, příběhy jsou cílem pro každého, kdo může sdílet každodenní věci s ostatními uživateli online. Je to ten svetr, který nikdy nevyhodíte, i když víte, že byl příliš používán. Příběhy Instagramu jsou skvělým způsobem, jak komunikovat s publikem, protože algoritmus aktivně sleduje vaše komentáře a dm (přímé zprávy). Příběhy jsou navíc skvělou alternativou k příspěvkům a ukazují vyšší procento zapojení uživatelů. Reklamy se obvykle zobrazují při přechodu mezi různými příběhy. Když zveřejníte řetězec příběhů, vaše sledující se budou držet lepené na gramu a jakýkoli účet, který pomáhá IG zvýšit více času uživatele, jak jsem již zmínil, by byl bohatě odměněn.
Kromě toho, že zaměstnává uživatele, vytváří také aktivní osobu z vaší stránky online. To vám pomůže ve větším dosahu a stabilně převede vaše publikum. Klíčovým jídlem jsou tedy často příběhy, ne-li denně, příběhy. Nemusí to být kreativní. Být relatable se prodává víc než kreativně, takže buďte vy a zveřejňujte příspěvky bez přemýšlení.
3. Interaktivní rukojeť IG
Všimli jste si, že jakmile začnete komunikovat s konkrétním uživatelem online, okamžitě vám zobrazí více této stránky / osoby kdekoli ?? Takhle to funguje. Když propojujete příběhy prostřednictvím reakcí nebo odpovědí, algoritmus sleduje vaši interakci a vytváří kruh pseudo přátel, o nichž se předpokládá, že jsou vašimi blízkými přáteli. Automaticky tedy bude mít přednost každý, s kým jste nejvíce spolupracovali. Jejich obsah (ať už příspěvky, příběhy nebo role) se vždy zobrazí jako první, když otevřete aplikaci.
Nyní chceme, aby naši sledovatelé s námi alespoň nějakým způsobem interagovali, aby se náš obsah zobrazoval jako první na jejich zdroji. Existuje jen jeden způsob, jak to udělat. Odpovězte zpět na ty duchovní dm’s, komentáře k vašim příspěvkům, kotoučům a IGTV, lidem. Je to zdlouhavý úkol, ale má velkou hodnotu. Nezapomeňte také odpovídat / komentovat na stránkách ostatních uživatelů. Jakmile začnete dělat tento mechanický proces, algoritmus vytvoří blízké kruhy pro vaše následovníky i pro sebe. To v podstatě připravuje cestu pro větší interakci uživatelů s vaší stránkou.
4. Vytvořte si své místo
Klíčovým průlomem pro malé tvůrce obsahu nebo malé firmy bylo to, že všichni měli speciálně vybraný výklenek. S koncem roku 2020 došlo v Instagramu k obrovskému rozmachu v kategorii online maloobchodu a elektronického obchodování. Počet malých podniků raketově vzrostl na mimořádnou úroveň s přidáním nových funkcí, jako jsou stránky místního podnikání Instagramu, nakupování atd. Je to bezkonkurenční soutěž. Je pravděpodobné, že již existuje někdo online, kdo prodává stejný produkt / službu jako vy. Takže v dobách, jako jsou tyto, kdy se každý snaží prosadit, je nanejvýš důležité vytvořit si své místo.
Může to být něco kulturního, etnického nebo vinobraní. Zaměřte se na tu část svého produktu / služby a inzerujte ji na maximum. Spotřebitelé dnes hledají produkty, které jsou jedinečné nebo již dávno zapomenuté. Můžeme jednoduše odkázat na současnou situaci, kdy vintage móda zažívá obrovský comeback spolu s korzety a taškami na bagety jako takové v oblasti módy. Je evidentním faktem, že algoritmus Instagram upřednostňuje všechny ty, kteří používají jejich nejnovější funkce. Vyrábejte tedy hojné role, příspěvky a příběhy. Občas nabídněte malé slevy, abyste přilákali nové uživatele, a vy budete nepochybně schopni tento lstivý algoritmus porazit.
Potřebujete odborníka na Instagram, abyste mohli dokončit hloubkové vyhodnocení svého účtu Instagram a poskytnout vám akční plán?Poskytujeme odborníka Služba Instagram Optimization & Hashtags Research
5. Titulky pro mikroblogy
Když mluvíme o influencerech, první věc, která nás napadne, je jejich aktivní stránka. Všimli jste si, že většina těch, kteří ovlivňují cestování, jídlo a životní styl, které sledujete, mají pod svými příspěvky velmi dlouhé titulky ?? Toto se nazývá mikro-blogování. Je to forma komunikace, která zajišťuje, že uživatelé tráví více času nad svým obsahem, což nepřímo vede k více času v aplikaci. Oprášte tedy tyto dovednosti psaní a začněte více času investovat do mikroblogování. Vytvořte dlouhé relatovatelné titulky pro alternativní příspěvky, které se objeví na vaší stránce.
Může to být jednoduchá ranní rutina nebo proces spolupráce za vaším zachyceným obrázkem. Můžete dokonce sdílet své myšlenky nad určitými nepolitickými tématy a požádat své následovníky, aby se toho chopili. Snažte se o to, aby to bylo jednoduché a chytlavé.
6. Kolotočové příspěvky, IGTV
Další funkcí, díky níž byl Instagram uživatelsky přívětivější, bylo zahrnutí příspěvků na karuselu. Pokud nevíte, jaké jsou kolotočové příspěvky, pak je to technicky sada maximálně 10 fotografií, které vám algoritmus umožňuje nahrát do jednoho příspěvku. Toto je další trik, díky kterému stále více lidí zůstává v aplikaci. Díky chytlavým titulkům a příspěvkům na karuselu můžete na své stránce dosáhnout vyšší míry zapojení uživatelů.
7. Načasování je všechno
I přes všechny výše uvedené klíčové body se malí i velcí tvůrci Instagramu potýkají s dosahem a následovníky. Důvodem jsou 3 skutečnosti: načasování, konzistence a frekvence. Uživatelé Instagramu jsou údajně aktivnější v určitých hodinách během dne.
Pokud zveřejníte příspěvek v jinou dobu než ve špičce, váš obsah se určitě ztratí v moři jiných příspěvků a nikdy nedosáhne dosahu, na který jste se zaměřili. Zjistěte tedy, že většina vašich stoupenců dosahuje špičkových časů online a zveřejňujte příspěvky přesně v těchto hodinách. Jackpot! I když je to ošumělý příspěvek, obdrží určitou hranici lajků, zobrazení, sdílení a komentářů.
8. Důslednost je klíčová.
V neposlední řadě zůstaňte konzistentní, protože je klíčem k jakékoli oblasti života. Pokud nebudete zveřejňovat příspěvky denně nebo alespoň alternativně, ztratíte veškerou tvrdou práci.
Mějte tedy na paměti, že aktivní stránka je prosperující stránka. Máš to!