10 tipů, jak získat 10K Instagram followers
10 000 sledujících na Instagramu. Je to běžný milník na sociálních sítích, ke kterému se firmy při budování značky snaží dopracovat. Pro některé je dosažení této hranice důkazem, že máte potenciál stát se seriózním online influencerem ve svém oboru.
Vzhledem k rostoucímu influencer marketingu si uživatelé Instagramu někdy kupují seznamy potenciálních sledujících.
> ZDE“>Koupit sledující a lajky můžete také zde >> ZDE
Avšak další cestou je organický růst počtu vašich Instagram sledujících na sociálních sítích. Zapojení do vaší značky bude mnohem vyšší, členové vaší cílové skupiny budou sdílet váš obsah a budete mít více příležitostí ke konverzi nebo k získání kvalifikovaných potenciálních zákazníků, kteří mají skutečný zájem o to, co prodáváte.
-
500 Instagram FollowersKč129,00
-
2500 Instagram FollowersKč299,00
Níže najdete 10 jednoduchých tipů, jak se dostat na 10 tisíc sledujících na Instagramu:
1. Experimentujte a najděte svůj hlas.
Pokud už nějakou dobu publikujete na Instagramu a nedaří se vám získat sociální trakci, kterou hledáte, změňte to! Změňte typ obsahu, který zveřejňujete, a nasaďte jiný tón v popiscích. Pak se podívejte na analytiku a zjistěte, s jakým obsahem se lidé spojují. Můžete se také podívat na značky, které byste chtěli na sociálních sítích napodobit, a začlenit do nich několik nových nápadů. Jakmile určíte obsah a hlas, který s vašimi diváky nejvíce rezonuje, publikujte více takových příspěvků!
PMG PRO TIP: Experimenty mají smysl pouze tehdy, pokud věnujete čas analýze toho, co funguje a co ne. Za tímto účelem může být efektivní přejít na firemní účet. Instagram pro firmy nabízí výhody, které nejsou spojeny s osobním účtem, například hlubší analýzu výkonu, přehled o vašich sledujících a nástroje pro inzerci.
Jak získat 10K Instagram followers?
2. Zůstaňte na značce.
Je pravda, že přílišné experimentování může narušit růst počtu vašich sledujících. Osobně jsem vinen tím, že se čas od času vydám „mimo značku“. Jako ilustrátorce se mi občas stane, že se kreativně nudím, a tak na krátkou dobu udělám něco jiného se svým stylem… a začnu ztrácet sledující. Vytvoření pevné značky je o konzistenci. Když vás lidé sledují dostatečně dlouho, začnou od vás očekávat něco konkrétního – něco, co je bude bavit! Přestože je důležité přidávat nové typy obsahu (protože v nich můžete najít zlatý hřeb), jakmile si najdete svou niku, příliš se od ní neodchylovat bez promyšlené strategie.
3. Buďte aktivní.
Jste aktivní na Instagramu? Líbí se vám fotografie ostatních, komentujete je a pravidelně se zapojujete do jejich obsahu? To je skvělý způsob, jak na sebe začít upozorňovat, zejména pokud tyto příspěvky bedlivě sledují lidé z vašeho cílového trhu. Nicméně pokud jste příliš aktivní, můžete pro algoritmy Instagramu vypadat jako spamující bot a mohou vás zařadit mezi spamery.
Jak získat 10K Instagram followers?
Opravdu existuje spousta nepříjemných lidí, kteří automatizovaně vytvářejí náhodné komentáře, které se zobrazují na kanálech influencerů s adresami URL na jejich webové stránky apod. Vidíme to i na blogu PMG a okamžitě je mažeme. Klíčovým bodem je tedy udržovat častou – ale společensky přijatelnou – úroveň interakce.
4. Nesledujte kvůli sledování.
Je to lákavé, ale nedělejte to. Pokud vidím někoho, kdo má 7 450 sledujících, ale sleduje 7 500 lidí (děkuji komentátorovi Andrewovi, že mě zde upozornil na správná čísla), obvykle to znamená, že jeho obsah není ve skutečnosti kvalitní – a on se jen snaží naplnit svůj počet sledujících kliknutím na každé tlačítko sledovat, na které narazí. Vybudování angažovaného publika vyžaduje čas a trpělivost. Pokud máte pro svou značku B2B skutečně strategii sociálních médií, sledování ostatních jen proto, aby vás sledovali zpět, vám nepřinese požadované výsledky.
5. Buďte skuteční a upřímní.
Na Instagramu mohou věci začít působit falešně. Je život té osoby opravdu tak dokonalý? Kdo má tak čistou kuchyň? Nebojte se být autentičtí a vytvářejte obsah, se kterým se lidé mohou ztotožnit. Zdůrazňování zvláštností vašeho podnikání si může lidi získat. I když bude stále do jisté míry kurátorský, zveřejňování obsahu generovaného uživateli, obsahu třetích stran nebo dokonce citátů zaměstnanců také vrhne světlo na to, čeho si vaše značka váží a co je pro ni prioritou. Využití nástroje Instagram Stories je také skvělým způsobem, jak představit firemní kulturu nebo svou jedinečnou osobnost; pokud vám video vyhovuje, vyzkoušejte ho!
PMG PRO TIP: Váš Instagram Story by měl dávat smysl se zapnutým zvukem nebo bez něj. Průzkum společnosti HubSpot odhalil, že pouze 29 % lidí, kteří sledují Instragram Stories, tvrdí, že je „vždy“ sledují se zapnutým zvukem. Používání popisků/podtitulek je jedním ze způsobů, jak zajistit, abyste své sdělení sdělili pro oba scénáře!
6. Příliš se nechlubte.
Vyhráli jste tedy nějaké ocenění. To je skvělé a rozhodně byste o tom měli napsat. Jen se vyhněte tomu, aby ocenění, certifikace a recenze byly jediným typem věcí, které zveřejňujete. Stejně tak netrávte příliš mnoho času povídáním o svém produktu nebo službě a o tom, proč je úžasná. Ve skutečnosti tomu věnujte jen velmi málo času. Lidé nesledují váš účet na Instagramu výhradně kvůli propagačnímu obsahu. Chtějí vidět tu stránku vás nebo vaší organizace, díky které působíte lidsky. Chtějí se kreativně inspirovat a chtějí se smát!
Jak získat 10K Instagram followers?
7. Publikujte aktuální obsah.
Zůstat na vrcholu aktuálních událostí, novinek z oboru a popkultury vám pomůže zvýšit interakce s vaším účtem. Sledujte, co je aktuální nebo trendové, a jak to můžete využít na své stránce. Objevil se nový mem, který se stal virálním? Podívejte se, jak ho můžete přizpůsobit své značce nebo specialitě. Stalo se v médiích něco, co má dopad na váš obor? Napište na svůj blog článek s vlastním podtextem a propagujte ho na svých sociálních kanálech (včetně Instagramu!) Využití aktuálních událostí a online trendů může pomoci získat více diváků pro váš obsah, zejména když použijete vhodné hashtagy.
Jak získat 10K Instagram followers?
8. Identifikujte influencery a komunikujte s nimi.
Najděte nejlepší influencery v příslušné oblasti a sledujte je. Sledujte, co zveřejňují a co lidé říkají v popiscích. Pak se do konverzace zapojte. Lidé, kteří vás sledují a komunikují s vámi, jsou s největší pravděpodobností také ve vaší cílové skupině, a pokud zareagujete na něco, co řeknou, možná z toho získáte nového sledujícího!
PMG PRO TIP: Stále nevíte, kde začít? Na influencerský marketing na Instagramu je třeba pohlížet jako na součást širší strategie, která přesahuje sociální média. Doporučujeme postupovat podobně jako v těchto 4 krocích, které jsme pro váš firemní blog vytyčili: Jak najít blogery ve vašem oboru – a komunikovat s nimi!
9. Získejte pohled na svůj Instagram z ptačí perspektivy.
Udělejte krok zpět a zběžně se podívejte na svůj Instagram jako celek (víte, na stránku, na které jsou všechny čtverečky). Co vám tam chybí? Vypadá to soudržně? Ujistěte se, že všechny vaše snímky vypadají dobře a on-brandově, že máte nastaveny hlavní body Instagramu, že všechny vaše bio informace jsou aktualizovány pomocí hashtagů a aktuálního odkazu buď na vaše webové stránky, nebo na relevantní obsah.
10.Propagujte svůj Instagram křížem na svých dalších kanálech.
Pokud už máte slušné množství sledujících na jiné sociální platformě, ujistěte se, že se tito sledující dozvěděli i o vašem účtu na Instagramu! Lidi byste na svůj Instagram měli přivést také tím, že svůj kanál budete propagovat na svých webových stránkách! Mezi několik způsobů křížové propagace patří např:
- Vkládání obrázků z Instagramu na vaši stránku do newsletteru.
- Vkládání obrázků Instagramu z vaší stránky do příspěvků na blogu.
- Přidání odkazu na váš Instagram do vašeho e-mailového podpisu
- Přidání odkazu na Instagram do bio na vašich ostatních sociálních sítích.
- Propojení Instagramu s Twitterem a Facebookem tak, aby se příspěvky objevovaly na všech třech webech.
Když dosáhnete hranice 10 000 sledujících, je překvapivě málo fanfár, ale když budete dodržovat tyto tipy a budete na ně myslet, budete na cestě k autentickému růstu Instagramu. Pokud se chcete dozvědět více, podívejte se na příběh našeho zákazníka – Wolfers Lighting na Instagramu: A Howling Good Time – a zjistěte, jak jsme začali generovat značný počet (a angažovaných!) organických sledujících na IG pro jednoho z našich klientů!