10 způsobů, jak získat více Instagram likes

Koupit Instagram Likes můžete v našem obchodě kliknutím <<zde>>
Přestože se jedná o jednu z prvních metrik sociálních sítí, které ukazují výkonnost příspěvků, lajky na Instagramu jsou stále pro mnoho značek ukazatelem. Pro diváka jsou to nízké náklady: stačí dvakrát klepnout. A lajk na Instagramu se přibalí k celkovým číslům angažovanosti.
I když je Instagram ve fázi testování odstraňování veřejných počtů lajků z příspěvků, tato metrika tu zůstane jako interní měření. Odstranění počtu lajků na Instagramu již bylo testováno v několika zemích, včetně Austrálie a Kanady, a k datu vydání tohoto článku byl test rozšířen i na USA. V tuto chvíli ještě nevíme, co se nakonec stane s veřejnými Líbí se mi na Instagramu, ale důležité pro značky a influencery je, že vaše analytika bude stále zobrazovat počty.
Níže uvádíme směsici tipů, které jsme sestavili, abyste mohli zvýšit počet lajků na Instagramu na jeden příspěvek. Vynechali jsme základy, jako je pořizování dobrých fotografií a konzistentnost, ale vždy je dobré na ně pamatovat. Tyto základy Instagramu pro firmy jsou základem vaší strategie, zatímco tyto tipy jsou vylepšováky, které vám pomohou vytěžit z vašeho obsahu maximum.
10 způsobů, jak získat více Instagram likes
1. Inspirujte se jinými značkami a odvětvími
Odkud čerpáte inspiraci? Pokud sledujete pouze své odvětví nebo okruh svých přátel, nenajdete čerstvé nápady. Místo toho věnujte čas průzkumu a hledání inspirativních účtů, které můžete sledovat. Ať je to kombinace vašeho oboru, příbuzných odvětví a odvětví divoce mimo váš okruh. I když jejich zákaznická základna není stejná jako ta vaše, je pravděpodobné, že v jejich příspěvcích najdete nějakou inspiraci, kterou můžete extrapolovat pro svou vlastní strategii.
Přečtěte si jak získat sledující na Instagramu
Společnost Williams Sonoma používá ilustrace ke zvýraznění některých tipů, které by jinak mohly být komplikované pomocí fotografie. Je to přehledné, snadno čitelné a navázané na svátky v pravý čas. Ačkoli tedy toto konkrétní téma nemusí být pro vaši značku relevantní, snadno si můžete všimnout, že použití ilustrací k pojednání o těžkém tématu je přínosné.
2. Spusťte soutěž založenou na Instagram likes
Jedny z nejpoutavějších obsahů na Instagramu se soustředí na prodeje a giveaways. Lidé se rádi účastní soutěží, a čím jednodušší je do nich vstoupit, tím větší zapojení získáte a je to také důležitou metodou jak získat více Instagram likes.

Chcete-li spustit fotosoutěž založenou na lajkování, je třeba, aby jednou z podmínek účasti bylo, že se jim příspěvek musí líbit. Další dvě podmínky budou obvykle zahrnovat sledování účtu a označení jednoho nebo dvou přátel. Lajkování příspěvku pro vstup je tak nízká bariéra, že budete mít jistotu poměrně velkého zapojení.
V tomto příkladu společnost Soma zvýšila soutěžní sázku tím, že navázala spolupráci s další značkou a několika influencery z oblasti zdraví a wellness. Ze soutěže mají všichni prospěch, protože se zviditelní na trhu se značkou, a navíc se jim zvýší počet lajků na Instagramu.
3. Pracujte na strategii hashtagů
Jedním z nejjednodušších způsobů, jak se organicky zviditelnit, je využít hashtagy ve prospěch své značky. To neznamená spamovat každý příspěvek tagy #top, #amazing nebo #hair.
Znamená to být selektivní v používání hashtagů, a to jak značkových, tak oborových. Když máte hashtag značky, je snazší najít související obsah a influencery. Oborové hashtagy vám pomohou zjistit, co je ve vašem oboru trendy, a zajistí, že vám nic neunikne.
Přehled hashtagů Sprout Instagram
Chcete-li najít nejlepší hashtagy pro vás, začněte tím, že si přečtete o strategiích hashtagů. Můžete také použít analytické nástroje, jako je report Instagramu od společnosti Sprout, a zjistit, které hashtagy získaly největší počet zapojení.

Chcete-li jít nad rámec hashtagů, které používáte, a objevit další příležitosti ve svém oboru, můžete použít nástroj pro naslouchání na sociálních sítích, jako je nástroj společnosti Sprout, abyste se zaměřili na hashtagy, které vám mohou chybět u nejlepších příspěvků ve vašem oboru. To Vám pomůže zjistit jak získat více Instagram likes.
Strategie společnosti Madewell týkající se hashtagů u tohoto příspěvku je poměrně jednoduchá. Používá tři značkové hashtagy: dva vlastní a jeden od představované značky. Přidala také hashtag #collabs, aby se zařadila mezi ostatní příspěvky o spolupráci tamtéž. Všimněte si také, že hashtagů v titulku je minimum: je tam jen jeden. Zbývající tři hashtagy jsou přidány jako komentář, aby neodváděly pozornost od titulku.
5. Označte správné účty
Přiznejte si zásluhy tam, kde je třeba. Je-li to relevantní, označte na příspěvku a v popisku ty, se kterými spolupracujete. Pokud jsou například na fotografii významné produkty nebo lidé, označte je v příspěvku. Nezabere to moc času a tvůrcům to dodá kredit. Často tyto značky vedou k tomu, že se jim váš příspěvek líbí a komentují ho. Jak získat více Instagram likes?
CB2 často přeposílá fotografie svých zákazníků nebo mluví o tom, kdo se podílel na stylizaci prostoru. V tomto konkrétním příspěvku označili designéry, produkt a místo konání. Pro společnost je označování designérů a prostor, které používají jejich výrobky, posílením loajality zákazníků a uznáním jejich práce. Je to výhodné pro všechny zúčastněné.
6. Požádejte o označení přítele
Už jste někdy viděli příspěvek na Instagramu, který byl tak zajímavý, že jste o něm okamžitě chtěli říct kamarádovi? Když se to stane, máte obvykle několik možností: zkopírovat odkaz a napsat mu ho, poslat mu ho přes DM nebo ho označit v komentáři. Pokud máte obsah, který je zajímavý nebo vtipný, požádat uživatele o označení přítele je snadný krok. Pravděpodobně se už stejně chystali někoho označit, takže je to jen další krok.

Tyto dva příklady jsou odlišné, ale přesto přinášejí stejné výsledky. Jeden je informativní, zatímco druhý je prostě hloupý. Oba však přímo vyzývají sledující, aby označili přítele. Výsledkem je spousta lajků a vysoké zapojení.
7. Označte místo, kde se váš příspěvek nachází
Označení místa je důležité zejména pro cestovní a maloobchodní značky, protože zajišťuje, že se vaše fotografie objeví, když si lidé dané místo prohlížejí. Je to dost snadné a nemělo by vám to zabrat více času při publikování.
Mnoho návštěvníků, kteří se na Instagramu stravují, jej také používá k vyhledávání nejlepších možností jídla a pití v restauraci. Po otevření označeného místa mohou snadno najít fotografie jídel, která chtějí vyzkoušet. Pokud je váš obsah dobrý, Likes na Instagramu budou přicházet organicky prostřednictvím označení místa.
Vogue Living v tomto příspěvku označil lokalitu města. Ti, kteří chtějí místo navštívit nebo se o něm dozvědět více, mohou prozkoumat všechny příspěvky v místě. Je také možné, že ostatní na tomto příspěvku přistanou, protože si Apulii prohlíželi jako potenciální místo pro dovolenou. Právě tito návštěvníci budou přidávat na oblíbenosti.
8. Vytvářejte stejně dobré popisky jako fotografie
Všichni už víme, že vynikající média jsou klíčem k vytvoření zaujatého publika. Ale co doprovodný popisek? Neupozorňujte na tuto část jako na zbytečnou nebo nejeďte se slovy na autopilota. Díky správnému tónu a hlasu mohou být vaše popisky stejně poutavé jako vaše fotografie.

Rozvíjet dobré popisky jako prioritu znamená vytvořit u publika očekávání. Budou se těšit na popisky k dalším příspěvkům a stráví s vašimi příspěvky více času. Psaní poutavých popisků je dovednost, kterou lze časem rozvíjet.
Časopis The New Yorker je známý svými slovy a fotografiemi a jeho účet na Instagramu v tomto ohledu neselhává. Díky správnému úryvku z článku je čtenář vtažen do příběhu a chce se o dítěti na fotografii dozvědět víc. To napomáhá tomu jak získat více Instagram likes.
9. Vycházejte z nějakého memu nebo trendu
Při strategickém použití memy a trendy v příspěvcích stále přinášejí poutavé výsledky. Na Instagramu existují celé meme účty věnované tématům a tématům. Chcete-li je začlenit do svého vlastního účtu, musíte se nejprve ujistit, že pro to máte vhodné publikum.
To znamená, že se orientují v popkultuře a jsou na internetu dostatečně často na to, aby rozpoznali meme, když ho uvidí. Pro některé značky, kterým tento typ humoru nesedí, by mohl být mem spíše odcizující než užitečný, takže než se pustíte do něčeho jen proto, že je to trendy nebo virální, ujistěte se, že jste naladěni na své publikum.
Jak získat více Instagram likes?
Letiště DFW zveřejnilo tento mem mezi fotografiemi letadel. Je velmi specifický pro jejich účet a je vtipný pro ty, kteří memu rozumí. Má v sobě také tu správnou dávku geekovství.
10. Míchejte typy obsahu na Instagramu
Se zavedením Příběhů se rozšířily typy obsahu Instagramu. S tím možná souvisí i to, že přibližně ve stejné době klesla angažovanost příspěvků ve feedu. Obecně je však angažovanost mezi typy obsahu prostě více rozložená. Metrika nyní zahrnuje zobrazení videí, lajky příspěvků a dokonce i odpovědi ve Story.
Pro vás to znamená, že byste měli využívat různé typy a křížově je propagovat, pokud je to možné.
Příběh Trader Joe’s udělal jeden příspěvek na svém nejnovějším příspěvku ve feedu. Je to běžná taktika, jak zaujmout ty, kteří sledují Příběhy více, a přivést je tak k feedu. Pokud uživatele zaujmete, kliknou na váš příspěvek a dají mu like.
Získejte větší angažovanost na Instagramu
Cítíte se jistí ve své strategii, jak získat více Instagram likes? Pokračujte v budování své přítomnosti s těmito základními průvodci marketingem na Instagramu.

Jak získat více Instagram likes? Například organicky?
Existuje mnoho způsobů, jak zvýšit počet lajků u svých příspěvků na Instagramu, i když veřejná metrika může být brzy skrytá. Od přidání značky místa až po vyzkoušení meme – mít více Líbí se mi na Instagramu je jen jeden malý způsob, jak pomoci své značce zviditelnit se na platformě.
Aktivní doba sledování instagramu
Abyste zajistili, že maximalizujete potenciál svého příspěvku, použijte nativní analytiku Instagramu a najděte pro vás čas na míru nebo jako výchozí bod použijte doporučené časy, jako je tabulka níže.
Nejlepší časy pro zveřejňování příspěvků na Instagramu.
Vyzbrojeni těmito tipy pro to jak získat více Instagram likes, budete na cestě k většímu úspěchu v zapojení na Instagramu.
1 komentář