14 nových způsobů, jak získat více followers na Instagramu
14 nových způsobů, jak získat více followers na Instagramu
S více než 1 miliardou uživatelů měsíčně, ultra inteligentním algoritmem a spoustou chytrých a kreativních účtů je Instagram konkurenčním místem, pokud chcete rozšířit svůj účet a podpořit své sledování.
Naštěstí přesně víme, jak vyzvihnout vaše podnikání, předvést vaši značku a získat více sledujících na Instagramu – abyste mohli pracovat chytřeji, ne tvrději.
Sdílíme 14 nových způsobů, jak oslovit vaše cílové publikum a získat v roce 2021 více sledujících na Instagramu:
Jak získat více sledujících na Instagramu v roce 2021
Pěstování účtu Instagram už nemusí být tak snadné jako dřív. Existuje však několik strategických tipů a triků, které můžete vyzkoušet.
Stručně řečeno, zde je návod, jak získat více sledujících na Instagramu:
- Použijte Instagram Reels
- Optimalizujte svůj profil pro vyhledávání
- Vytvořte řadu IGTV
- Buďte inkluzivnější a rozmanitější
- Spolupracujte s mikroinfluencery
- Vytvářejte autentický sdílený obsah
- Propagujte obsah Instagramu na jiných sociálních platformách
- Pište delší titulky
- Experimentujte s Instagram Lives
- Vytvořte virální instagramovou výzvu nebo hru
- Představte značkový hashtag
- Sdílejte memy, které rezonují s vaším publikem
- Vytvořte si vlastní filtr Instagram Stories
- Collab s úžasnými značkami
Jste připraveni skočit do detailů? Získejte úplné minimum sledováním tohoto videa – nebo pokračujte ve čtení celého blogového příspěvku níže.
1: Použijte Instagram Reels
Pokud nesdílíte na Instagram Reels v roce 2021, můžete přijít o obrovskou příležitost pro vaši značku nebo firmu!
Co je to Instagram Reels?
Vzhledem k tomu, že se společnost Instagram rozhodla dát Instagram Reels do popředí Instagramu, je zde výrazný tlak na to, aby uživatelé v roce 2021 mohli Reels procházet a sdílet je častěji.
Navijáky najdete na vlastní samostatné kartě v jednotlivých profilech Instagramu
Reels najdete na vlastní samostatné kartě v jednotlivých profilech Instagramu (a také na stránce Instagram Explore!).
Podobně jako videa TikTok mají Instagram Reels šanci stát se vážně virálním. Místo toho, aby uživatelé viděli pouze kotouče z účtů, které sledují, uvidí uživatelé kotouče ze všech účtů. Jedná se o zásadní měnič her.
Sdílení vašeho navijáku jak na vašem zdroji, tak na stránce Prozkoumat je neuvěřitelným způsobem, jak zvýšit svůj dosah daleko za svými followers – a možná se tak stane virálním!
Existuje tolik kreativních způsobů, jak můžete použít Instagram Reels pro své podnikání! Pokud potřebujete nějaké inspirace, podívejte se zde na 15 návrhů.
A protože Reels je nová funkce, je dobré naskočit do rozjetého vlaku, zatímco konkurence je stále nízká, zejména proto, že Instagram dává Reelsu další důležitost v hlavním kanálu uživatelů a na stránce Prozkoumat.
2: Optimalizujte svůj profil pro vyhledávání
Optimalizace vašeho profilu pro vyhledávání je převážně nedostatečně využívaný instagramový hack pro rozšiřování vašeho sledování – a ten byste si určitě měli vyzkoušet v roce 2021!
Díky nedávnému oznámení od Instagramu budou anglicky mluvící uživatelé v 6 zemích moci vyhledávat Instagram pomocí klíčových slov. Jedná se o obrovský měnič her v aplikaci!
Dříve, pokud uživatelé hledali domácí cvičení, naplní se hashtag nebo účty se slovy „domácí cvičení“ v jejich uživatelském jménu. Nyní by se příspěvky s titulky, jmény nebo životopisy, které obsahují domácí cvičení, měly zobrazovat ve vyhledávání, i když tento hashtag v příspěvku není.
Podle mluvčího Instagramu prostřednictvím The Verge „tým považuje za„ řadu faktorů “, včetně„ typu obsahu, titulků, když byl zveřejněn “, a dalších, aby zobrazily relevantní výsledky. Rovněž využívá strojové učení k „vyhledání obsahu v nejvyšší kvalitě, který je pro vás relevantní.“ Prozatím se zobrazí pouze příspěvky v mřížce. “
Pokud chcete mít pořádek a optimalizovat své titulky Instagramu pro vyhledávání, můžete si své příspěvky na Instagramu předem naplánovat pomocí Later!
Díky zobrazení kalendáře a funkci Uložené titulky později můžete všechny své titulky vytvořit a upravit najednou:
Můžete také použít funkci Uložené titulky později jako způsob, jak uložit a uspořádat klíčová slova!
Instagram konstatuje, že vyhledávání klíčových slov je omezeno na témata obecného zájmu a klíčová slova, která jsou v souladu s pokyny pro komunitu Instagramu.
S touto změnou je stále důležitější než kdy dříve optimalizovat své uživatelské jméno a bio pro vyhledávání.
Expertka na Instagram Elise Darma naučila tisíce tvůrců, nezávislých pracovníků a podnikatelů, jak rozvíjet své podnikání na Instagramu. Její oblíbený způsob vyhledávání na Instagramu je optimalizace pole pro uživatelské jméno a jméno!
A nejlepší část? Slova, která zadáte do svého pole Jméno a Instagram bio, lze ve skutečnosti prohledávat na Instagramu – což z něj dělá hlavní klíčové slovo v oblasti nemovitostí ve vašem bio!
Většina lidí hřebíky na uživatelské jméno, ale pole jméno je podrazí.“ U svého pole Jméno se zamyslete nad tím, v čem spočívá váš obor, ve kterém odvětví se nacházíte, na koho cílíte, jaké řešení nabízíte atd. Pokud máte pochybnosti, vložte tento výraz do vyhledávací lišty na Instagramu a podívejte se, co se objeví, “říká Elise.
Využijte svůj životopis změnou pole Název na něco, co souvisí s vaší značkou nebo firmou. Je to skvělý způsob, jak zlepšit své šance na zobrazení nejlepších výsledků, pokud někdo hledá vaše cílová klíčová slova.
„Pokud tento výraz používá spousta dalších profilů, je to skvělé znamení – nechcete používat hledaný výraz, který nepoužívá nikdo jiný,“ dodává Elise.
Jste připraveni rozšířit svoji sledovanost? Spojili jsme se s expertkou na Instagram Elise Darmou, abychom vytvořili bezplatný instagramový workshop o tom, jak získat prvních 1000 sledujících na Instagramu:
Jak získat prvních 1000 sledujících na Instagramu
3: Vytvořte řadu IGTV
Jednou z našich hlavních předpovědí pro rok 2020 bylo, že IGTV se stane důležitou součástí Instagramu – a nevypadá to, že by se brzy zastavil!
S lockdownem COVID-19 se stále více uživatelů sociálních médií obrací k zábavě na Instagram. A díky kartě IGTV v profilech je snadné sladit publikum Instagramu s vaším obsahem IGTV.
Vytvoření série IGTV je kreativním způsobem, jak se spojit s vaší komunitou a zároveň vrhnout širší síť a oslovit nové publikum.
Pokud jste si dosud nevytvořili kanál IGTV, je rok 2021 skvělým obdobím, kdy se můžete do hry zapojit. Přemýšlejte o tom, jaké delší video by vaše publikum zaujalo, a začněte kolem toho vytvářet obsah!
Navíc má video obsah tendenci získávat na vašem zdroji větší trakci – větší zapojení a sledování vašich videí by mohlo mít za následek více sledujících.
4: Buďte inkluzivnější a rozmanitější
Mít přístupný, inkluzivní a různorodý účet Instagramu není jen správná věc, ale je to také způsob, jak podpořit vaši angažovanost, počet sledujících a posílit vaši komunitu.
Existuje tolik způsobů, jak si můžete vytvořit přístupnější a inkluzivnější účet Instagramu. Prostě musíte začít!
Prvním a nejjednodušším krokem, který můžete udělat, je začít s vkládáním titulků do videoobsahu Instagramu.
85% videa na Facebooku je sledováno bez zvuku, takže zajistit, aby byl váš obsah stravitelný bez zvuku, je samozřejmé.
Titulky jsou nejen skvělé pro lidi, kteří sledují bez zvuku, ale jsou také nezbytné pro ty, kteří mají problémy se sluchem.
ICYMI: Instagram pro IGTV zavedl automatické titulky v 16 jazycích.
V roce 2020 došlo také k zásadnímu posunu, kdy značky a ovlivňovatelé převzali odpovědnost za nedostatek rozmanitosti jejich marketingu. A v roce 2021 je důležitost rozmanitosti skrz střechu.
Tím, že se rozhodnou nespolupracovat s různorodějšími tvůrci obsahu nebo projevovat podporu sociálním příčinám, by značky mohly vážně přijít o oslovení širšího publika, které by potenciálně mohlo podporovat jejich značku a produkty.
Ve skutečnosti 74% spotřebitelů očekává, že značky, které mají rádi, zaujmou stanovisko k důležitým otázkám. Přitom pomáhá humanizovat vaši značku, zvýšit věrnost značce a tím zvýšit vaši sledovanost!
5: Pracujte s mikroinfluencery
Pokud se chystáte v roce 2021 oslovit nové publikum, jedním z nejlepších způsobů, jak jít, je spolupráce s mikroinfluencery.
Zatímco modré ověření a vysoké počty sledujících mohou být lákavé, tito influenceři nemusí být tou nejlepší volbou pro vaši značku nebo firmu.
Podle nedávné studie společnosti Makerly nabízejí mikroinfluenceři- mezi 10–100 tis. followers – jsou nejlepší kombinaci angažovanosti a dosahu.
Zeptali jsme se Later’s PR a Influencer Manager Chrissy Abram na výhody práce s mikroinfluencery v roce 2021:
„Partnerství s mikroinfuencery má potenciál proniknout do skutečně zaujatého publika, aniž by bylo nutné bojovat o jeho pozornost.“
Vzhledem k tomu, že mikroinfluenci pracují v menším měřítku, mají tendenci mít méně sponzorované příspěvky a jsou známí specifickým zájmem nebo specializací.
„Přemýšlejte o mikroinfluencích jako o jménech lokálních ve vaší místní komunitě,“ říká Chrissy.
6: Vytvoření autentického sdíleného obsahu
Síla autenticity Instagramu pro růst vašich následovníků je obrovská – a předpokládáme, že v roce 2021 poroste ještě více.
Jedním z nejlepších způsobů, jak oslovit větší skupinu lidí, je vytváření autentického sdíleného obsahu. Na Instagramu je sdílený obsah jedním z nejlepších způsobů šíření vaší zprávy. Uživatelé mohou sdílet příspěvky na svých instagramových příbězích nebo prostřednictvím přímých zpráv
Ať už se jedná o boj s vlastní firmou, nebo o vaši rutinu péče o pleť krok za krokem, když jste otevřeni svému publiku, vaši následovníci to vycítí.
Když přimějete své followers, aby se cítili jako přátelé, mohou pociťovat přirozený tah sdílet váš obsah se svou vlastní komunitou sledujících.
Algoritmus Instagramu má tendenci upřednostňovat příspěvky, které se hodně angažují, takže když jsou vaše příspěvky sdíleny, narazí na příspěvek ve zdrojích lidí. A pokud má příspěvek dostatečné zapojení, může dokonce skončit na stránce Prozkoumat. Ahoj noví sledující!
Jednoduché sdílení může pro vaši značku nebo firmu znamenat dlouhou cestu – stojí za to se tedy snažit vytvořit (autentický) sdílený obsah.
TIP: Časový limit pro to být aktivní na Instagramu! Kromě odpovědí na komentáře a DM nezapomeňte na interakci s účty, které sledujete, a těmi, které mají podobné publikum jako vy. Je velká šance, že vás jejich sledující zkontrolují!
Když uvidíte příspěvek, který se vám opravdu líbí, komentujte ho! Navíc váš komentář může být připnut a snadno ho uvidí stovky potenciálních nových sledujících.
Interakce s jinými účty také umožňuje algoritmu Instagramu vědět, že s nimi máte „vztah“. To pomůže vašemu účtu zobrazovat se v souvisejících a navrhovaných návrzích účtu.
ICYMI: Instagram vydal průvodce Instagramem – nový způsob, jak mohou uživatelé sdílet a využívat užitečná doporučení a tipy ve snadno stravitelném formátu.
Průvodci Instagramem jsou skvělý způsob, jak vytvořit sdílený vzdělávací (a zábavný!) Obsah se svými sledujícími v roce 2021.
Tvůrčí příležitosti jsou nekonečné. Můžete sdílet průvodce sestavená z produktů, míst nebo příspěvků. Můžete sdílet průvodce, dárky, cestovní průvodce, inspirace, vyprávět příběhy, poskytovat rady nebo rady a ještě mnohem více.
Další nástroje pro podporu Instagramu můžete také najít zde
7: Propagujte obsah Instagramu na jiných platformách
Pokud hledáte nové způsoby, jak rozšířit svůj Instagram, může být řešením křížová propagace vašeho Instagramu na jiných platformách.
Od roku 2021 předpovídáme, že TikTok a Pinterest budou dva z nejlepších způsobů, jak rozšířit svůj Instagram i mimo Instagram.
Díky jedinečnému algoritmu TikTok a rostoucímu provozu doporučení od Pinterestu si mnoho tvůrců a značek všimlo od svého připojení k TikToku a Pinterestu nárůst jejich Instagramu.
Na TikToku je jednou z prvních věcí, které můžete udělat, abyste zajistili provoz Instagramu, a to propojením účtu Instagram s TikTokem.
Jiné způsoby, jak můžete získat své sledující? Vytvořte si TikTok s ukázkou toho, co na Instagramu nabízíte, škádlete obsah Instagramu a využívejte výhody svého TikTok popisu. Naučte se více způsobů, jak můžete své publikum TikTok převést na sledující Instagramu.
Podobné nárokování účtu Instagramu na Pinterestu přináší řadu načtených výhod. Propagování svého účtu a připínáním svých příspěvků na Instagramu můžete po delší dobu zvýšit svůj provoz a angažovanost na svém obsahu Instagramu!
Pokud TikTok a Pinterest nejsou součástí vaší marketingové strategie, můžete lidi přesměrovat na svůj Instagram prostřednictvím svého webu, e-mailového zpravodaje, podcastu, Twitteru, Facebooku a YouTube!
8: Pište delší titulky
Dlouhé titulky byly v roce 2020 obrovské a v roce 2021 jsou tak dlouhé, že nemají konce – zejména díky novému vyhledávání klíčových slov na Instagramu.
Instagram byl kdysi o vizuálech – soudržná estetická, vysoce kvalitní fotografie a obrázky na značce byly nutností. Nyní se však diváci snaží dozvědět více o vás, vaší značce a vašem poslání.
Podle průzkumu influencerů od Fohra se průměrná délka titulků od roku 2016 ve skutečnosti více než zdvojnásobila.
A v roce 2021 budou naše kanály naplněny průměrnou délkou titulků 405 znaků – což je v průměru 65–70 slov!
Influenceri jako první skočili na tento trend – sdíleli zdlouhavé titulky na svých příspěvcích, aby poskytli lepší vhled do jejich světa nebo sdíleli svůj pohled na aktuální události.
Tento trend však začínají využívat také značky – zejména pokud jde o zvyšování povědomí o příčinách, na kterých jim záleží.
Když sdílíte více se svým publikem prostřednictvím svých příspěvků na Instagramu, budujete silnější a větší komunitu.
A protože Instagram umožňuje uživatelům vyhledávat konkrétní klíčová slova, například „zdravé recepty“ a „zlaté šperky“, zahrnutí klíčových slov do delších titulků vám může pomoci získat organičtější pohled na váš obsah.
9: Jděte živě na Instagram
Video je budoucnost Instagramu – a Instagram Live může být v roce 2021 jedním z nejlepších způsobů, jak pomocí videa získat zapojení a sledující.
Instagram Live je zcela neupravený videostream, který si vaši sledující mohou naladit a zapojit se – což znamená, že vaše publikum může odesílat komentáře a dotazy v reálném čase.
Na vlak Instagramu Live naskočila spousta značek, zejména s přesunem práce do home office v roce 2020.
Možnosti obsahu jsou pro Instagram Lives nekonečné. Můžete pořádat týdenní představení, hry a turnaje, online webináře, výukové programy a mnoho dalšího. A teď můžete dokonce předvést své produkty, které vám pomohou zvýšit prodej.
ICYMI: Instagram vydal Instagram Live Shopping – nový způsob, jak mohou značky a tvůrci prodávat produkty během vysílání Instagram Live. To znamená, že účty s přístupem k Instagram Checkout mohou označovat produkty z jejich Facebook Shopu nebo katalogu a nechat své publikum nakupovat na místě.
10: Vytvořte virální výzvu nebo hru pro Instagram
Od #FliptheSwitch po #BathtubChallenge byl rok 2020 rokem výzev a her v sociálních médiích.
Influenceři a značky si uvědomili sílu virálních výzev a her Instagramu, zejména při budování povědomí o značce a rozšiřování vašeho publika.
Vezměme si například Bailey Stanworth, zakladatele PLAY Digital. S inspirací od @hunterrae zahájila Bailey akci #BathtubChallenge, kde vyzvala své sledující, aby se oblékli, udělali si selfie ve vaně a označili 3 přátele.
Najednou její sledující zveřejňovali a označovali přátele a hashtag se rozrostl na více než 2 000 příspěvků!
Další způsob, jak zvýšit své sledování? Buďte kreativní a vytvořte svou vlastní hru Instagram!
Bailey vytvořila druhý vysoce interaktivní okamžik Instagramu svým turnajem PLAY Pong – online verzí turnaje o pivní pong. Týdenní akce, která se konala na Instagram Live, byla na podporu humanitárního fondu COVID-19.
„Zpočátku jsem si myslel, že to bude jen zábavný malý způsob, jak to dát zpět, když jsme umístili do karantény v našich domech, ale rychle se to stalo virální událostí a naladilo se na to až 100 000 lidí.“
Zvažte přeměnu své hry na Instagramu na značkovou sérii, kterou se zavazujete měsíčně, dvakrát týdně nebo dokonce týdně.
A můžete trávit více času interakcí se svým publikem tím, že si naplánujete své výzvy a hry na Instagram předem.
11: Vytvořte značkový hashtag
Značkové hashtagy Instagramu jsou skvělý způsob, jak pomoci šířit informace o vašem podnikání, najít obsah generovaný uživateli (UGC), budovat komunitu a přilákat nové sledující.
Značkový hashtag je hashtag, který je pro vaše podnikání jedinečný. Může to být stejně jednoduché jako název vaší společnosti, slogan nebo název některého z vašich produktů, událostí nebo kampaní.
Podle zprávy z Visual Objects je jedním z nejlepších způsobů, jak vidět zapojení na vašem značkovém hashtagu, je motivace vaší zákaznické základny.
Například společnost pro oblékání družiček Birdy Gray povzbuzuje své publikum, aby používalo hashtag #birdyinthewild, aby měli šanci být promováni na jejich Instagramu a webových stránkách.
Můžete také vyzvat uživatele, aby používali váš značkový hashtag na svých vlastních příspěvcích, aby měli šanci vyhrát cenu, jak to později udělal s hashtagem LaterCon.
Všechny příspěvky využívající váš značkový hashtag se navíc zdvojnásobí jako obsah vytvářený uživateli (UGC). A UGC může vážně pomoci vyletět z vašeho prodeje a budovat skutečnou věrnost značce.
Jste připraveni zahájit implementaci UGC do své strategie Instagramu?
Najděte UGC ze svých hashtagů Instagramu
Vyhledávejte pomocí hashtagu, abyste během několika sekund našli hodnotný obsah vytvářený uživateli, a poté přidejte své oblíbené do své mediální knihovny
12: Vytvářejte memy, které rezonují s vaším publikem
Značky si uvědomily sílu chytrých instagramových memů, zejména pokud jde o budování identity značky, zvyšování zájmu o produkty a získávání dalších followerů.
Ve skutečnosti se memy staly jednou z hlavních metod online komunikace, přičemž každý týden je zasílá 55% lidí ve věku 13-35 let.
Podívejte se, jak @smartsweets vytváří značkové popkulturní memy k vyplnění svého kanálu na Instagramu:
Zatímco většina z nás okamžitě rozpozná mem, když ho uvidíme, je překvapivě obtížné definovat definici.
V nejširším možném smyslu je mem jakýkoli druh média, který přechází z člověka na člověka na internetu. Obvykle mají nějaký kulturní význam, jsou často vtipné nebo chytré a obvykle obsahují kombinaci textu a obrázků (může to být fotka, GIF nebo dokonce video).
Některé značky jako @girlboss a @hellosunshine získaly miliony sledujících, díky jejich vtipnému a hravému používání memů ve své strategii Instagramu.
Pokud jde o vytváření memů, stále mohou existovat výzvy, jako je integrace memů do vašeho profilu, aniž by byla ohrožena vaše estetika. Ale existují způsoby, jak to udělat. Aplikace jako Canva a Over mají řadu šablon, které vám usnadní vytváření memů.
13: Vytvořte si vlastní filtr příběhů IG
„Augmented Reality“, nebo zkráceně AR, se může zdát jako žargon vesmírného věku, ale na Instagramu to začíná VELKÝM způsobem.
To, co začalo jako roztomilé štěněcí uši nebo filtry srdce v Instagram Stories, se nyní vyvinulo v celou knihovnu tisíců filtrů, které vylepšují obsah vašich příběhů.
Kromě tvůrců obsahu a AR na Instagramu, kteří používají Facebook Studio Spark AR k vytváření efektů kamer, barevných gradací a zábavných filtrů pro změnu obličeje, jsme si všimli spousty značek a vlivných lidí, kteří na tento trend také skočili.
Christine Colling, manažerka sociálních médií Later, vysvětluje, jak Later pomocí filtrů AR propagoval a zvyšoval povědomí o značce Later:
„Pro LaterCon jsme vytvořili 2 AR filtry a propagovali je tím, že jsme požádali naše publikum, aby je použilo k získání některých cen.“ V den LaterCon získal náš AR filtr přes 230 000 impresí a přes 5600 snímků – což naší značce vystavilo mnoho potenciálních nových sledujících. “
Viděli jsme také, že na tento trend naskočily další značky. Pouhé jednoduché cloudové pozadí vytvořilo @summerfridays zábavný, vysoce použitelný a značkový filtr pro své followery. Je dokonce pojmenována podle jejich nejprodávanější masky na obličej, Jet Lag.
Výhodou prvního filtru Instagram Stories je, že když někdo použije váš filtr, jeho diváci uvidí, kdo jej vytvořil, v levém horním rohu obrazovky.
Odtud může divák klepnout na název filtru nebo tvůrce a vyzkoušet si to na vlastní kůži.
Je to kreativní a bezstarostný způsob, jak dostat svůj filtr před nové oči a zvýšit počet sledujících na Instagramu.
Jste připraveni udělat AR skok? Sledujte, jak vás Rik Lomas, generální ředitel a zakladatel SuperHi, provede celým svým prvním AR filtrem!
14: Spolupracujte s úžasnými značkami
Síla spolupráce nebo společné marketingové kampaně pro vaše podnikání je obrovská – rychle se stává jedním z nejpopulárnějších způsobů, jak rozšířit svoji sledovanost.
Spolupráce s podobně smýšlejícími firmami a značkami představí váš profil novému a zaujatému publiku.
Když tedy uživatel Instagramu zjistí váš profil prostřednictvím společného marketingu, pravděpodobně klikne na toto tlačítko, pokud má podobné zájmy nebo má pro vaši značku správný demografický profil.
Společné marketingové kampaně navíc nemusí být komplikované ani nákladné! Ještě důležitější je, s kým spolupracujete. Chcete se ujistit, že máte vzájemně výhodné partnerství, které bude přínosem pro vaše publikum.
Chatovali jsme s Jess Ruhfus, zakladatelkou společnosti Collabosaurus, marketingového nástroje, který spojuje značky pro chytrou spolupráci a partnerství, o jejích poznatcích o trendech.
„Spolupráce mezi značkami může být neuvěřitelně silná,“ říká Jess.
„Podle našich zkušeností může partnerství mezi značkami zdvojnásobit váš organický dosah bez jakýchkoli peněžních výdajů.“ A jsou až 25krát levnější než digitální reklama! “
Převzetí příběhů Instagramu, dárky, soutěže nebo spolupráce na obsahu jsou fantastické způsoby, jak se vaše firma může rychle a nákladově efektivně dostat k novému publiku.
Růst vašeho účtu Instagramu se často může jevit jako výzva, ale pokud budete postupovat podle správných technik a strategií, můžete v roce 2021 určitě získat více sledujících na Instagramu!
Pamatujte, že jde o kombinaci kreativního obsahu, cílení na správné publikum a propagaci vaší firmy správným způsobem. Vyzkoušejte některé z těchto tipů v roce 2021 a podívejte se, jak moc může váš účet letos růst!