18 způsobů jak v roce 2024 získat více Instagram followers
18 způsobů, jak v roce 2024 získat více Instagram followers. Ve velmi širokém slova smyslu lze veškerý obsah, který zveřejňujete, považovat buď za vyprávění o sobě, nebo za sdílení informací, které jsou přínosné pro ostatní. Vaše značka je vnímána buď tak, že jde primárně o sebepropagaci, nebo o poskytování pomoci. Chcete-li být dlouhodobě vítězem, musíte být tím, kdo informuje komunitu užitečnými informacemi.
>“>Koupit Instagram followers nebo Instagram likes můžete zde >>
Je to o nich, ne o vás.
A většina lidí, zejména mladších uživatelů sociálních sítí, chce od značek, které sledují, hodnotu.
Takže hledět na to, abyste získali více sledujících, znamená, že nejde o typ obsahu, který vytváříte. Jde o to, kdo jste jako značka. Abyste zvýšili počet svých sledujících na sociálních sítích, musíte ukázat, že jste důvěryhodní a spolehliví. Zde jsou některé z osvědčených postupů a nápadů pro organický růst počtu vašich sledujících na sociálních sítích v roce 2020.
1. Buďte značkou hodnou následování.
Nestačí mít spoustu obsahu nebo opravdu křiklavé reklamy. Pokud budete neautentičtí nebo slizcí, daleko se nedostanete. Lidé chtějí ve značkách, které sledují, najít smysl.
2. Používejte automatizaci.
Všechny své účty na sociálních sítích můžete spravovat na jednom místě. Můžete plánovat příspěvky na týdny dopředu a zveřejňovat je v preferovaných časech, aby je vidělo co nejvíce uživatelů. Můžete také analyzovat, jak dobře si vaše příspěvky vedou.
Používání nejlepších nástrojů, které vám pomohou s vašimi účty na sociálních médiích, vám pomůže zajistit, že budete zveřejňovat příspěvky s dostatečnou frekvencí, abyste rozšířili svou přítomnost a zvýšili počet svých sledujících.
3. Zaměřte se na služby zákazníkům.
Mnoho zákazníků, kteří mají problémy se značkou, se obrací na sociální média, aby získali pomoc, místo aby čekali na odpověď na e-mail nebo telefonovali. Zaměřte se tedy na pomoc lidem. Jsou to lidé, kteří se stanou stálými zákazníky a budou ochotni znovu nakoupit, pokud budou vědět, že mohou věřit, že jim pomůžete s případnými problémy. Používáním sociální platformy pro zákaznický servis bude více uživatelů přecházet na váš účet na sociální síti, a tím, že tam bude zákaznický servis k dispozici, jim usnadníte řešení jejich problémů.
4. Propagujte své účty na sociálních sítích.
Usnadněte sledování nebo lajkování vašich profilů. Pravidelně oživujte stránku svého startupu na Facebooku, Instagramu nebo účtu na Twitteru.
Požádejte své zákazníky, aby s vámi komunikovali. Přidejte na své stránky ikony sociálních médií; přidejte sociální kanály do postranního panelu. Na konci příspěvků na blogu požádejte lidi, aby vás sledovali na sociálních platformách. Propagujte tyto účty ve svém e-mailovém marketingu.
5. Aktivně se zapojte.
Využívejte své účty na sociálních sítích k podpoře komunity. Začněte aktivním zapojením svého publika, odpovídejte na všechny komentáře. Zveřejňujte příspěvky a odpovídejte na otázky v nich. Nejenže zvýšíte svou přítomnost, ale také si vytvoříte skutečné vztahy se svým publikem.
6. Sledujte konkurenci.
Chcete vědět, kdo jsou, kde jsou, co dělají, co dělali, jak dobře se jim daří a zda nepředstavují hrozbu pro vaše podnikání. To vše vám také pomůže identifikovat mezery ve vaší strategii. Zjistěte také, na jakých sítích působí, jak velké je jejich publikum, jak často publikují, jak moc se angažují, v čem jsou dobří a v čem ne. Představují pro vás konkurenční hrozbu?
7. Zjistěte, co se říká na sociálních sítích.
Naslouchejte zmínkám o vaší značce a pak tyto konverzace sledujte, analyzujte a reagujte na ně. V širším měřítku byste měli sledovat konverzace, které se týkají vašeho oboru a myšlenkových vůdců, kteří jej ovlivňují.
8. Stanovte si svůj hlas a tón v sociálních médiích.
Pamatujte, že pokaždé, když mluvíte, píšete, navrhujete, zveřejňujete, reagujete, zahajujete, děkujete a komunikujete s ostatními, uplatňujete hlas své značky. Lidé si vytvářejí dojem o vaší značce. Udělejte ze čtenáře hrdinu svého příběhu.
Pište z jejich perspektivy. Buďte srozumitelní, aby čtenáři věděli, co mohou získat a co je pro ně přínosné. Dávejte přednost jasnosti před chytrostí, vyhněte se senzacím a upusťte od dramatičnosti.
9. Vyberte si ty nejlepší kanály.
Prozkoumejte a pochopte, na kterých platformách je pro vaši firmu nejlepší trávit čas.
Facebook posílá na webové stránky více odkazů než kdokoli jiný a je zaměřen na zprávy i zábavu.
Twitter se považuje za zpravodajskou platformu a sociální síť a je vhodný pro značky, které sdílejí příspěvky na blogy nebo propagují obsah webových stránek.
Instagram je vysoce vizuální a není optimální pro řízení návštěvnosti blogů nebo webových stránek. Nejlépe se hodí pro silné vizuální značky.
LinkedIn je profesní síť hojně využívaná ke sdílení oborových článků a odborného obsahu.
Podívejte se, na jakých sítích jsou vaši konkurenti a kde se jim daří, a využijte to jako ukazatel, že máte na dané síti potenciální publikum.
10. Osvědčené postupy na Facebooku.
Hashtagy používejte střídmě a snažte se je zapracovat přímo do svého textu. Nahrávejte přímo videa, protože chtějí, abyste na Facebooku zůstali, a ne odešli konzumovat obsah jinam. Nativně nahrané video obecně překonává odkazy na YouTube. Udržujte svou kopii stručnou a vyhněte se příliš propagačnímu tónu. Algoritmus Facebooku omezuje dosah všech příspěvků, které znějí příliš jako reklama. Ujistěte se, že je sekce O vás kompletní.
11. Osvědčené postupy pro Twitter.
Odpovídejte na všechny komentáře. To je důležité vždy, ale na Twitteru obzvlášť. Vyhněte se spamu hashtagů. Používejte obrázky pro zvýšení angažovanosti. Automatizujte svůj plán na Twitteru, protože se jedná o síť s velkým objemem příspěvků a pro úspěch je potřeba spousta příspěvků konzistentně každý den.
12. Osvědčené postupy pro Instagram.
Jedná se o nejsilnější platformu pro vizuální značky. Používejte u příspěvků označování místa. Používejte relativně více hashtagů, ale nepřehánějte to a ujistěte se, že vaše hashtagy jsou skutečně relevantní pro váš příspěvek.
Snažte se o autenticitu, nikoli o prodejnost. Lidé se na Instagram chodí inspirovat a bavit. Proto inspirujte a bavte, ne jen propagujte svou značku ve snaze získat sledující.
13. Osvědčené postupy pro LinkedIn.
Zachovejte profesionalitu, není to místo pro memy a GIFy, to je pro Twitter. Sdílejte informativní novinky z oboru. Nezapomeňte aktualizovat nabídky práce na stránce vaší společnosti na LinkedIn a udržujte sekci O společnosti aktuální.
14. Buďte upřímní a půvabní.
Zejména když se setkáte s negativními komentáři nebo zpětnou vazbou. Úplně nejlepší způsob, jak se vypořádat s negativními komentáři, je být empatický. Může být těžké zůstat na vysoké noze, ale buďte ve svých reakcích upřímní. Pro dlouhodobé zdraví své prezentace na sociálních sítích nebuďte ve svých reakcích negativní.
15. Kvalita má přednost před kvantitou.
Ano, některé sociální sítě vyžadují vysoký objem obsahu, aby byly hodnotné, na mysli přichází Twitter. Nezapomínejte však, že kvalita vždy předčí kvantitu.
Nepublikujte příspěvky jen proto, abyste je tam měli, tím si své publikum nerozšíříte. Dbejte na to, aby každý příspěvek souvisel s nějakým širším cílem nebo záměrem.
16. Nezní to roboticky.
Komunikujete se skutečnými lidmi. Používejte jazyk, který používá vaše publikum, a reagujte tak, abyste zněli jako skutečný člověk. Nezáleží na tom, jestli si myslíte, že váš výklenek je nudný a fádní, tito lidé chtějí o tomto výklenku mluvit se skutečným člověkem, jinak by tam nebyli.
17. Před použitím hashtagů je prozkoumejte.
Před použitím jakéhokoli hashtagu si třikrát ověřte jeho význam, abyste se vyhnuli trapasu a potenciálně hlubokému poškození své pověsti, protože jste nepochopili, na co daný hashtag odkazuje.
18. Ignorujte trolly.
Nejlepší radou je ignorovat trolly. Pamatujte však, že může být obtížné odlišit skutečné stížnosti zákazníků od trollů. Skutečná stížnost bude mít odůvodnění, bude v ní problém, který můžete vyřešit. Stížnosti trollů nemají žádné opodstatnění. Snaží se vás pouze vyprovokovat. Nemůžete je potěšit a to je celý smysl jejich trollingu. Nemá to smysl, prostě to tak je. Proto si trollů nevšímejte.