30 triků, jak získat více Instagram followers v roce 2024
Hledáte způsoby, jak získat více followers na Instagramu? Tak to jste na správném místě. 30 triků, jak získat více Instagram followers v roce 2024
> Okamžité přičtení“>Koupit sledující a likes také můžete zde >> Okamžité přičtení
Pandemie COVID-19 donutila lidi dodržovat pravidla domácího vězení, berte to jako převlečenou příležitost, budujte a rozšiřujte virtuální rodinu – 30 vyzkoušených tipů!
Věděli jste, že Instagram je druhou nejoblíbenější sociální sítí v USA?
Navíc Instagram v současné době hostí celosvětově 1 miliardu aktivních uživatelů měsíčně, přičemž jen ve Spojených státech je to 120 milionů uživatelů!
Ano, čtete správně.
To, co začalo jako jednoduchá aplikace pro sdílení fotografií, se rychle proměnilo v jednu z nejzuřivějších platforem pro firmy a influencery, která umožňuje navázat kontakt s různorodým publikem a zároveň na tom vydělávat.
V dnešní době, kdy si na této platformě vytváří účet každá firma i jednotlivec – jak se odlišit od konkurence a zvýšit počet followers na Instagramu?
Zde je 30 vyzkoušených tipů, které při správné implementaci zvýší počet vašich followers na Instagramu a jejich dosah – a pomohou vám dosáhnout vašich cílů na této platformě!
instagram-1-bilion-uživatelů
1. Držte se jedné niche
Nezapomeňte: Výklenek buduje exkluzivitu!
Pomáhá vytvářet silná spojení a zvětšovat vaši instagramovou rodinu.
Instagram je vzrušující platforma; každý krok vás posune na novou úroveň.
Ale je tu problém, protože hladina adrenalinu ze zveřejňování nového obsahu, získávání nových followers, lajků a komentářů dosahuje nebeských hodnot – může se stát, že se od svých cílů rozptýlíte.
Abyste se této nejistotě vyhnuli, vytyčte si cíl svého účtu a důsledně se jím řiďte.
Například,
Jste-li instagramový kouč, jehož cílovou skupinou jsou obchodníci se sociálními médii, držte se této niky a budujte si pozici odborníka na dané téma.
Nezapomeňte na to:
„Jasný účel = lepší akční plán!“
2. Vytvořte si obsahový kalendář
Tady je dohoda: zveřejňování náhodného obsahu nepřinese nic dobrého.
Pokud jde o Instagram, záleží na kvantitě. Důležité ale je, abyste konkrétní a hodnotný obsah vytvářeli konzistentně.
A k tomu budete potřebovat kalendář obsahu sociálních médií, abyste mohli plánovat a strategicky plánovat své příspěvky.
Zde je několik věcí, které je třeba mít na paměti:
Mějte na paměti svou cílovou skupinu.
Analyzujte informace, které s nimi budou rezonovat a přidávat hodnotu jejich času.
Podle toho dávkujte obsah každý týden.
Věřte nám – toto je zcela spolehlivý postup, jak získat followers na Instagramu organicky.
3. Napište optimalizované bio na Instagramu
Bio vašeho účtu je váš životopis na sociální síti.
Bio je tvůrcem dohody, která konvertuje potenciální followers Instagramu.
Úkolem je zde napsat svižnou, přesvědčivou kopii, která jasně říká:
- Kdo jste?
- Čím se zabýváte? (+ případně odkaz na webové stránky)
- Co nabízíte své instagramové rodině?
- Dejte návštěvníkům nahlédnout, co jste zač a co můžete nabídnout.
Hvězdným příkladem zde může být Harry Dry @marketingexamples, který ve čtyřech slovech efektivně vyzdvihuje svou nabídku na Instagramu.
Instagram-1-bilion-uživatelů
4. Přidejte atraktivní profilový obrázek
V tomto ohledu můžete být kreativní.
Zamyslete se nad tím, jak nejlépe můžete svou značku na Instagramu reprezentovat. Ať je ikonický a nezapomenutelný.
Pokud totiž přemýšlíte, jak získat followers na Instagramu, výběr optimalizovaného profilového obrázku, který doplní název a bio vašeho účtu, je tou správnou cestou.
Podívejte se na tyto body, abyste mohli začít:
Jste značka, která se snaží navázat spojení se svým publikem?
Zveřejněte obrázek svého loga bez pixelů, překrytý barvami vaší značky.
Jste influencer, který si na platformě buduje svou značku?
Zveřejněte jasnou fotografii své tváře.
5. Jděte do toho ve velkém s navijáky!
Cívky jsou v roce 2022 to pravé.
Jsou jistým způsobem, jak na Instagramu vyrůst ve velkém, protože přitahují miliony zhlédnutí, lajků a followers.
Ruku na srdce, tato nejnovější funkce Instagramu vzala platformu útokem – tvůrci a značky denně zveřejňují zábavný, atraktivní a vzdělávací obsah.
Proč je to tedy důležité?
Natáčení se stává virálním, když je lidé sdílejí ve svých příbězích a zprávách DM, což vám umožní získat bezplatné followers na Instagramu.
Reels
Inspirujte se u společnosti Sephora. Tato kosmetická společnost pravidelně vypouští vynikající Reels: od rychlých návodů, jak doma zklidnit mastnou pokožku hlavy (s 1 milionem zhlédnutí a 32,1 tisíci lajky), až po aktuální trendy obsahové kousky.
V časovém rozmezí 15/30 sekund můžete vytvořit prakticky cokoli a snadno tak zvýšit počet svých followers na Instagramu!
6. Vytvářejte carousels pro své followers na Instagramu
Chcete se naučit tajný růstový hack, který zná jen pár odborníků na sociální média? Je to dwell time, tedy průměrná doba, kterou uživatelé stráví u vašeho obsahu.
A právě k tomu slouží karusely.
Tyto desetistránkové slajdy motivují uživatele k tomu, aby u vašeho příspěvku zůstal dlouho, a tím upozorňují algoritmus Instagramu, aby váš účet často zobrazoval v sekci Prozkoumat potenciální followers.
„Růst Instagramu = uspokojení algoritmu“.
7. Zapracujte na kreativních titulcích
Instagram je kreativní nástroj!
Nabízí 100% svobodu při vytváření identity vaší značky.
Abyste ho co nejlépe využili, můžete experimentovat mezi krátkými a dlouhými popisky.
Pište takové, které uživatele zaujmou a motivují ho, aby si váš profil prohlédl. Nakonec stisknou modré tlačítko „sledovat“.
8. Pohrajte si s hashtagy
Správné sady hashtagů = „posilovače followers na Instagramu“.
Do svých příspěvků můžete zahrnout cílené hashtagy, které přilákají příslušné publikum, aby si prohlédlo váš profil a dalo vám follow!
Nejste si jisti, jak získat více followers na Instagramu pomocí hashtagů?
Zde je návod, jak na to:
Udělejte dvě dávky a s každou z nich měsíc experimentujte. Poté si prostřednictvím sekce „Insights“ zkontrolujte, které z nich fungují, a ponechte si je jako vzorovou sadu hashtagů.
Úspěšná strategie hashtagů obvykle zahrnuje dvě kategorie:
- Hashtagy pro konkrétní příspěvky
- Hashtagy specifické pro danou tému
Bonusový tip: Věděli jste, že v každém příspěvku máte prostor pro 30 hashtagů? Ujistěte se, že jsou všechny relevantní pro váš příspěvek, a růst bude následovat.
9. Vytvořte si osobní hashtag
Personalizovaný hashtag definuje exkluzivitu.
Pomáhá uživatelům rychle najít váš účet. Udržujte ho tedy nepředvídatelný a relativní. Dbejte na to, abyste vždy vynikli!
Ale počkejte! Je toho ještě víc:
Své značkové hashtagy můžete křížově propagovat ve svých obchodech (fyzických i virtuálních) a dalších marketingových kampaních – zanecháte tak pevnou stopu ve svých followers i potenciálních příznivcích.
10. Naplánujte si příspěvky
Věděli jste, že existují nejlepší časy pro zveřejňování příspěvků na Instagramu, které zvýší váš růst?
Proto musíte zjistit, kdy jsou vaši followers na Instagramu aktivní a pravděpodobně se zapojí.
Mějte na paměti – toto plánování může být tak konkrétní jako 19:00 v sobotu nebo 16:30 v úterý.
Ale nenechte se tím odradit od růstu na Instagramu!
Můžete se spolehnout na nástroje pro plánování a zveřejňování příspěvků na sociálních sítích, jako je SocialPilot, které automaticky nahrávají příspěvky v optimalizovaném čase vašeho účtu, a tím aktivně přispívají k růstu vaší značky!
11. Přejděte na firemní účet
Možná se ptáte, proč podnikatelský účet?
Podnikatelský účet nabízí dvě funkce:
Sekce Insights – umožňuje sledovat výkonnost Instagramu za posledních 7 a 30 dní, například dosažené účty, generované zapojení atd.
Tlačítko Kontakt – umožňuje přidat e-mailovou adresu a telefonní číslo, abyste mohli kontaktovat své cílové publikum.
Jak vidíte, přechod na firemní účet je zásadním krokem k získání většího počtu followers na Instagramu.
Nepodceňujte jeho sílu!
12. Spolupracujte s influencery
Nemůžeme popřít, že lidé zbožňují influencery a věří produktům, které používají.
Tady je to, co odhalil průzkum:
68 % značek preferuje influencer marketing na Instagramu a 90 % respondentů věří, že influenceři jsou silnými ambasadory značky.
Takže ano, spolupráce s influencery se rozhodně vyplatí!
Placená partnerství s influencery, shout-outy příběhů a influenceři, kteří na jeden den převezmou účet vaší značky, jsou některé způsoby, jak rychle zvýšit počet followers na Instagramu.
13. Repostujte obsah generovaný uživateli (UGC)
Jaké je skvělé médium pro budování autenticity značky a důvěry spotřebitelů?
Odpovězte: Sociální důkaz.
Jak?
Když potenciální followers pozorují, jak se váš produkt/služba líbí jiným uživatelům, je pravděpodobnější, že vám dají svůj obchod.
Je to pravda; 79 % lidí uvádí, že „obsah generovaný uživateli“ ovlivňuje jejich nákupní rozhodnutí.
Vezměte si příklad ze společnosti Grammarly, která pravidelně zveřejňuje UGC a úspěšně táhne počet svých followers na Instagramu.
Grammarly
14. Zapojte se prostřednictvím Instagram Stories
Uživatelé jsou dnes na Instagram Stories nejaktivnější ve srovnání s jakoukoli jinou platformou.
Je tedy samozřejmé, že byste měli tohoto trendu využít!
Využívejte funkce Instagram Story – ankety, otázky, kvízy atd. ke zvýšení míry zapojení. Pokud vaše followers tyto aktivity baví, budou o nich ve své komunitě šířit dál.
Výsledek? Více followers na Instagramu!
15. Zvyšování dosahu ve Stories
Hledáte spolehlivý způsob, jak získat větší dosah na Instagramu?
Je to prostřednictvím trendových hashtagů, samolepek, GIFů a samozřejmě memů. Kdo by odolal dobrému memu?
Dejte důvody k rozpoutání diskuzí a zdravých debat a začněte trendovat dál!
Například newyorská univerzita použila hashtag #Oscars k propagaci, diskusi a vyzdvihnutí úspěchů své absolventky Chloé Zhao v roce 2021 při předávání prestižních cen.
nyuniversity
Zajímavé čtení: 9 epických hacků na Instagram Story, které vás odliší od davu!
16. Pořádejte giveaways
Úspěšné značky vědí, jak získat followers na Instagramu a přitáhnout ke svému kanálu nové publikum: produkty zdarma.
Kdo by neměl rád (luxusní) dárky zdarma?
Vzrušení z toho, že dostanete dárky od známé osobnosti nebo značky, je vzrušující. Nikdo by si takovou příležitost nechtěl nechat ujít!
Můžete pořádat soutěže s podmínkami typu – „dejte nám follow“ a „označte tři přátele, abyste urychlili pravděpodobnost výhry“.
Navíc mnoho značek, včetně začínajících firem a influencerů, provádí tyto nabídky během oslav nebo po dosažení určité hranice followers (500 tisíc, 1 milion atd.).
realbarbarapalvin
17. Jděte do živě!
Tip pro profesionály: Nestyďte se ukázat svou tvář!
Lidé rádi poslouchají BTS příběhy a zkušenosti lidí, kteří jsou zodpovědní za budování jejich oblíbených značek.
Funkce IGTV na Instagramu umožňuje tvůrcům zapojit se do komunikace s publikem v reálném čase.
Zde je několik dalších nápadů:
Sdílejte podrobnosti o události na všech platformách sociálních médií.
Létejte sami nebo si pozvěte speciální hosty.
Vyzdvihněte 2-3 body, o kterých se mluví, abyste vzbudili zájem a byli neotřelí.
Tato aktivita organicky zvýší počet vašich followers na Instagramu!
Zajímavé čtení: 6 tipů, jak optimalizovat živá videa na Facebooku a Instagramu
18. Zapojte followers Instagramu prostřednictvím komentářů
Více komentářů je pro vaše příspěvky na Instagramu požehnáním!
Klíčem k úspěchu je reagovat na platné komentáře, abyste si vybudovali skutečné spojení se svým publikem.
Je to snadné – buďte vtipní nebo přímí.
Dejte lidem důvod, aby o vás mluvili! Rozhodně to zvýší počet vašich followers.
Inspirujte se u šéfa.
Tato značka dbá na navazování smysluplných a dlouhodobých vztahů se svými followers a vyzařuje pozitivní image značky pro potenciální následovníky.
boss
19. Vytvářejte užitečné návody
Průvodci jsou poměrně novou funkcí Instagramu, kde mohou účty shromažďovat podobné publikované příspěvky pod jednou virtuální střechou pro snadný přístup uživatelů.
Tato edukativní snaha buduje autenticitu značky a zve velké množství bezplatných followers Instagramu.
Zde je skvělý příklad:
Ve snaze pomoci lidem postiženým virem COVID-19 sdílí mnoho neziskových organizací a influencerů Instagram Guides plné odkazů na zdroje a čísla linek pomoci.
20. Pište cenné komentáře
Je to celkem jednoduché.
Pravidelně pouštějte své lajky a komentáře k příspěvkům z daného odvětví, abyste získali pozornost a zvýšili svůj organický růst na platformě.
21. Mějte jasné uživatelské jméno
Samozřejmě potřebujete uživatelské jméno na Instagramu, které definuje vaši značku.
Jak vás ale mohou lidé najít, když musí zadávat příval znaků a čísel, aby se dostali na vaši stránku?
Proto je nejlepší zachovat jednoduchost. Používejte malé abecedy a vyhněte se číslům a symbolům, abyste byli snadno odhalitelní.
22. Zobrazte scény BTS
Kdo by se nerad díval na bloopers, videa o sbližování zaměstnanců nebo zdravé klipy s domácími mazlíčky?
Lidé si rádi poslechnou syrové příběhy ze zákulisí.
Je to fakt: transparentnost podporuje vztahy.
Máte v kanceláři domácího mazlíčka, který všem ukradne srdce? Ukažte jeho taktiku!
Oblíbený okamžik kolegy, který sdílíte každý pátek? Vytvořte filmový kotouč!
Zveřejněte cokoli „skutečného“ a zažijte překypující lásku od svých rostoucích followers na Instagramu!
scrubdaddy
23. Klíčem je důslednost
Buďme realisté: Instagram je náročná sociální platforma.
A právě proto je klíčová důslednost.
Buďte aktivní každý den prostřednictvím příspěvků, Stories nebo Reels a platforma vám to oplatí zvýšenou expozicí na kartách „Explore“ a „Hashtags“ – časem vám daruje více followers!
24. Ponechte si prostor pro momentální marketing
Stačí jeden příspěvek, aby se stal na Instagramu „virálním“.
Značky by si měly ponechat dostatečnou flexibilitu pro začlenění momentového marketingu – může okamžitě prudce zvýšit počet vašich followers!
Vždy mějte na paměti:
„Lidé milují trendy – dejte jim je!“
Například: „Když se vám podaří vytvořit trend, můžete si ho nechat zobrazit na internetu,
Nedávná transfixace Suezského průplavu získala rostoucí pozornost kreativního průmyslu a brzy se proměnila v příležitost pro moment marketing.
Podívejte se, jak tým Mercedes-AMG Petronas F1 využil momentku Suezského průplavu!
mercedesamgf1
25. Investujte do reklam na Instagramu
Instagram nabízí dostatečný prostor pro organický růst.
Jako značka však musíte pochopit sílu reklam na Instagramu a investovat do nich pořádný kus svého marketingového rozpočtu.
Reklamy jsou účinnou strategií, jak využít účty potenciálních followers pro:
- Představení nových produktů
- Nabízení speciálních slev
- Přístup k bezplatným zdrojům
- A je to ještě lepší!
Platforma nabízí 100% autonomii při volbě rozpočtu na reklamu, výběru demografických údajů a rostoucích klíčových ukazatelů výkonnosti (dosah, růst počtu followers, prodej atd.).
26. Pravidelné A/B testování
Zajímá vás, jak zjistit, zda to, co děláte, funguje, nebo ne?
Jednoduchá pravda je, že nikdy plně nepochopíte, co funguje a co ne, dokud nebudete své strategie A/B testovat.
Stačí tedy, když,
Rozdělit svůj obsah, hashtagy, čas a frekvenci zveřejňování do dvou skupin,
pečlivě experimentujte, dokud nerozluštíte kód.
27. Dávejte followerům shout-outy
Co by superzvýšilo nadšení vašich followerů?
Pravidelné výkřiky!
Zveřejňujte snímky obrazovky s drzými komentáři, hodnotnými komentáři k vašim příspěvkům nebo působivými výkony v soutěžích.
Zvyšování morálky vašich followers je povzbudí k větší účasti.
A nejlepší na tom je, že se o své vyzdvihované úspěchy podělí i se svými přáteli, čímž vám roste komunita followers na Instagramu.
28. Propojte účet na Instagramu se svými webovými stránkami
Proč byste měli vložit své nejúspěšnější příspěvky na Instagramu do zdrojového kódu svých webových stránek?
Důvod je jednoduchý: zvýrazníte tak vizuálně atraktivní příspěvky pro vaše uživatele a nasměrujete je na svůj účet na Instagramu.
Hádejte, co to znamená? Získáte sledovatele Instagramu zdarma!
29. Sdílejte exkluzivní informace z první ruky
Uvádíte na trh nový produkt, zveřejňujete dlouho očekávaný detail nebo cokoli jiného?
Zveřejněte oznámení na Instagramu jako první!
Exkluzivní informace z první ruky vzbudí zájem a poskytne lidem důvod, aby vás na platformě sledovali!
30. Vyzkoušejte nakupování na Instagramu
Šikovný tip, jak rozšířit svou zákaznickou základnu:
Provozujte svůj virtuální obchod na Instagramu a používejte strategie na podporu prodeje v e-shopu.
Věřte nám, že marketéři v minulosti zaznamenali s touto marketingovou a prodejní technikou pozitivní výsledky (větší dosah a více followers).
Instagram je vaše hřiště!
Práce s vaším účtem je na vašem uvážení – mějte své cíle na očích a užívejte si proces, jak postupujete vpřed.
Začleněním všech výkonných strategií uvedených v tomto blogu můžete úspěšně rozšiřovat své publikum na Instagramu.
Dalším způsobem, jak zlepšit zapojení uživatelů, jsou nástroje jako SocialPilot, které analyzují výkonnost vašeho účtu a plánují příspěvky.
A co je nejdůležitější, buďte trpěliví. Vaši potenciální followers jsou tam venku a čekají, až je oslovíte správnými strategiemi, které je podnítí ke stisknutí modrého tlačítka