9 způsobů, jak získat followers na Instagramu
Instagram se stal základním kamenem přítomnosti mnoha značek na sociálních sítích, protože přivádí ziskovou návštěvnost na vstupní stránky, zvyšuje konverze a buduje angažované publikum.
Můžete koupit sledující přejitím do našeho obchodu kliknutím <<zde>>
Pokud vaše přítomnost na Instagramu není tak silná, jak doufáte, možná je načase naučit se, jak vybrousit strategie pro získání skutečných, organických followers na Instagramu. Čím větší je vaše publikum, tím více příležitostí máte k tomu, abyste s uživateli navázali kontakt a vytvořili pro ně jedinečné zážitky. Jak ziskat followers na Instagramu
Důležité je organické rozlišení: někdy se značky při snaze získat více followers na Instagramu vydávají snadnou cestou. Všude jsou k dispozici placené stránky s lajky a followers, ale tyto zkratky se nikdy nevyplatí, protože algoritmus Instagramu se pravidelně aktualizuje, aby vyřadil placené, nekvalitní účty a interakce.
Nemluvě o tom, že počet followers na Instagramu nakonec nic neznamená, pokud nepředstavuje angažované fanoušky, kteří nakupují, navštěvují vaše vstupní stránky a propagují vaše značky u přátel a followers. Začněte budovat svou přítomnost správným způsobem pomocí těchto tipů, jak získat více followers na Instagramu.
9 způsobů, Jak ziskat followers na Instagramu
1. Optimalizujte svůj účet na Instagramu
Než se pustíte do vymýšlení, jak získat sledující na Instagramu, je jedním z nejdůležitějších kroků mít svůj účet plně optimalizovaný. Představte si bio vaší značky na Instagramu jako “domovskou stránku” vašeho účtu.
Příklad instagramového odkazu v bio
Jak lidé poznají, že účet patří vaší značce, bez bio, popisků obrázků, správného uživatelského jména nebo profilového obrázku? Může se to zdát samozřejmé, ale na Instagramu pomáhá bio a obrázek tvořit základy identity vaší značky. Odkaz v bio je vaším jediným místem, které může přivést návštěvníky Instagramu na vaše stránky, takže optimalizace účtu je nezbytná.
Pokud si nejste jisti, kam odkazovat, zkuste marketingové nebo produktové stránky, které se vztahují ke konkrétním klíčovým slovům, hashtagům nebo kampaním na vašem účtu na Instagramu. Odkazování na domovskou stránku je v pořádku – ale proč uživatelům neposkytnout ucelený zážitek při přechodu z bio na web? To vedlo k popularitě vstupních stránek s odkazy na IG, na kterých jsou umístěny relevantní odkazy na několik posledních částí obsahu zmíněných ve feedu značky, a příspěvků “odkaz v bio”, které pomáhají nasměrovat publikum na tyto odkazy. Jak získat followers na Instagramu
Kromě toho dbejte na to, aby vaše uživatelské jméno bylo co nejpřívětivější pro vyhledávání, což obvykle znamená držet se blízko skutečného názvu vaší značky. Pokud je název vaší firmy delší, zkraťte ho na něco, co by vaše publikum poznalo. Nepřidávejte do uživatelského jména čísla ani speciální znaky, a pokud je to možné, udržujte ho v souladu s ostatními uživatelskými jmény, která již máte na sociálních sítích.
Nejlepším způsobem, jak optimalizovat svůj účet, je vytvořit a dodržovat marketingovou strategii Instagramu. Stáhněte si našeho bezplatného průvodce a začněte.
Jak získat followers na Instagramu
2. Udržujte konzistentní kalendář obsahu
Nejhorší, co můžete při snaze získat followers na Instagramu udělat, je zveřejňovat obsah v náhodných, nahodilých časech. Pokud máte to štěstí, že vás uživatelé sledují hned na začátku, nechcete, aby zapomněli, že vás vůbec sledovali.
Chcete-li proti tomu bojovat, dodržujte pravidelný plán zveřejňování příspěvků. Obvykle by značky neměly publikovat více než několikrát denně, aby se vyhnuly spamu, ale ať už je vaše kadence jakákoli, udržujte ji konzistentní. Denně se na Instagram přihlásí přibližně 200 milionů uživatelů, takže chcete-li svou síť ještě více rozšířit, zkuste publikovat několikrát během celého dne. Jak ziskat followers na Instagramu.
Náš vlastní výzkum nejvhodnějších časů pro publikování na Instagramu ostatně přesně určuje nejlepší časy pro publikování pro více odvětví, nebo můžete sledovat náš výzkum nejlepších časů ve všech tematických oblastech níže:
Nejlepší časy pro publikování na Instagramu Globální 2022
Dodržování harmonogramu vám pomůže vytvořit konzistentní zážitek pro vaše followers a udržet je v povědomí o vaší značce. Pokud si však lámete hlavu nad tím, jak si zapamatovat publikování v těchto různých denních časech, máme pro vás řešení v podobě funkcí plánování a optimálních časů Sprout – přečtěte si další podrobnosti.
3. Naplánujte si příspěvky na Instagram předem
Algoritmus Instagramu se sice změnil tak, aby uživatelům zobrazoval více obsahu, který se jim líbí, ale publikování ve správný čas může stále zajistit větší viditelnost vašich příspěvků tím, že zvýší jejich celkovou angažovanost.
Pro zvýšení viditelnosti může vaše značka udělat spoustu věcí a díky službě Sprout Social je nyní jednou z nich plánování obsahu na Instagramu. S našimi nejnovějšími nástroji můžeme vaší značce pomoci naplánovat obsah prostřednictvím snadného procesu. Jak ziskat followers na Instagramu
Díky plánování obsahu s předstihem může celý váš tým efektivněji sledovat kampaně a plány. Vždy je chytré vytvářet obsah s předstihem a s našimi nástroji pro plánování Instagramu můžete oslovit své publikum a zároveň udržovat konzistentní tok obsahu.
Kalendář publikování sprout
Můžete také využít patentovanou funkci ViralPost společnosti Sprout a nechat nás, abychom udělali práci za vás. ViralPost analyzuje historii zapojení vašeho vlastního účtu a algoritmicky identifikuje optimální časy pro zveřejňování příspěvků. Jak ziskat followers na Instagramu
Zdokonalte svůj plán obsahu na Instagramu se Sprout Social
Kromě plánování kompletního obrazu vašeho kalendáře obsahu na Instagramu nabízí Sprout ještě další funkce pro zdokonalení feedu vaší značky.
Sdílejte s týmem vizuály schválené pro IG pomocí naší knihovny aktiv nebo vyzkoušejte funkci náhledu mřížky, abyste se ujistili, že každý aspekt vaší prezentace odpovídá stylu vaší značky.
Tyto a další funkce si můžete vyzkoušet v praxi díky 30denní bezplatné zkušební verzi aplikace Sprout.
4. Přimějte partnery a zastánce značky, aby zveřejňovali váš obsah.
Když se učíte, jak ziskat followers na Instagramu, je důležité znát hodnotu svého publika. Čím větší bude počet vašich sledujících (organicky), tím více kupujících a zájemců budete mít.
Nejlepší způsob, jak přimět zákazníky, aby vás sledovali, je dostat se před ně a být přítomen. Rozhodující je být přítomen na vlastním Instagramu i na ostatních. Zkuste sponzorovat obsah vytvářený uživateli, aby se vaše značka dostala do feedů zákazníků. Můžete také pořádat soutěže na Instagramu, abyste svou značku dostali. Followers Instagram.
k většímu publiku. Tyto typy kampaní vytvářejí sociální důkaz tím, že ukazují, že vaši fanoušci investují do vašeho obsahu natolik, že jej přeposílají nebo vytvářejí vlastní UGC. Jak ziskat followers na Instagramu
Dalším způsobem je dostat svou kliku před mnohem větší publikum. Zkuste spolupracovat s většími instagramovými účty ve vašem oboru, například s významnými influencery ve vašem oboru, aby sdíleli váš obsah se svým publikem.
Jen se ujistěte, že poskytujete něco hodnotného. Poslední věc, kterou chcete udělat, je působit příliš prodejně. Najděte si marketingovou spolupráci a společné marketingové plány s jinými podniky, abyste si vybudovali publikum na Instagramu.
5. Prezentujte svůj Instagram všude
Jak mají lidé najít účet, pokud svůj Instagram nepropagujete? Ujistěte se, že je váš účet na Instagramu uveden u vašich webových stránek a dalších sociálních sítí.
Vytváření viditelnosti a povědomí je jedním z nejlepších způsobů, jak se nechat objevit. Pokud chcete skutečně ziskat followers na Instagramu, dejte lidem vědět, kde vás najdou. Na své webové stránky a blog můžete přidat tlačítka sociálních médií, která pomohou podpořit sdílení na všech sítích a také lidem ukáží, kde vás na Instagramu najdou. Koupit Instagram followers
Dalším skvělým nápadem je křížová propagace napříč vašimi účty na sociálních sítích. Muzeum moderního umění pravidelně šíří povědomí o svém Instagramu prostřednictvím Twitteru. Můžete snadno využít své další sociální sítě k tomu, abyste uživatele nasměrovali na svůj Instagram.
Jak ziskat followers na Instagramu
Dbejte však na to, abyste nežádali pouze o sledování. Místo toho byste se měli snažit propagovat na svém Instagramu jedinečný obsah, aby uživatelé měli důvod vás tam sledovat. Naštěstí s tím, jak Instagram přidává spoustu nového obsahu a video funkcí, jako jsou Stories, IGTV a Reels, máte skvělou příležitost jak ziskat followers na Instagramu prostřednictvím kreativního obsahu.
Instagram Stories patří mezi nejoblíbenější typy obsahu na sociálních sítích pro generaci Z
6. Zveřejňujte obsah, který followers chtějí
I když se to snáze řekne, než udělá, je chytré zjistit, jaký obsah chtějí vaši Instagram followers vidět. Na Instagramu rychle zjistíte, že některý obsah funguje lépe než jiný. Proto je testování tak důležité.
Ať už jde o filtry, titulky, typy obsahu nebo časy zveřejnění, i ten nejmenší detail může mít zásadní vliv. Sledujte nové trendy na Instagramu, abyste věděli, že zveřejňujete populární obsah.
Chcete-li analýzu posunout o krok dál, měla by vaše značka investovat do nástrojů pro analýzu Instagramu. To vám usnadní sledování, porovnávání a analýzu obsahu Instagramu napříč účty.
Přehled o instagramové konkurenci v aplikaci Sprout
Buďte si jisti svou strategií obsahu tím, že budete analyzovat různé filtry, popisky a další prvky, abyste zjistili, co na vaše publikum funguje nejlépe. Pokud si nejste jisti, kde začít, zkuste analyzovat své konkurenty.
Jak ziskat followers na Instagramu. Více likes. Získat více Instagram likes?
Chcete se dozvědět se jak získat sledující na Instagramu?
Neměli byste přímo kopírovat své konkurenty, ale je chytré dělat si poznámky o tom, co dělají nebo zveřejňují, co zvyšuje angažovanost. Malý průzkum konkurence může být velmi užitečný. Můžete použít naši zprávu Instagram Competitors a podívat se, co funguje u jiných značek ve vašem oboru.
7. Začněte konverzaci
Jedním z nejlepších způsobů, jak dát uživatelům o svém Instagramu vědět, je konverzace. Podle indexu Sprout Social Index 2020 se spotřebitelé chtějí zapojit především do vizuálního obsahu, jako jsou fotografie (68 %) a videa (50 %), následované 30 %, kteří se chtějí zapojit do textových příspěvků. Instagram se pro tento profil publika dokonale hodí, protože spojuje poutavé vizuály s popisky, které mohou být stejně poutavé, když zdokonalíte své dovednosti v psaní popisků na Instagramu.
Držení se nejoblíbenějších typů obsahu vám může pomoci zjistit, jak ziskat followers na Instagramu.
Lidé i nadále používají sociální média jako kontaktní odkaz na značky, ať už jde o neformální dotazy a chat, seriózní dotazy na péči o zákazníky nebo pochvaly na své oblíbené značky a produkty. A pro vaše podnikání je třeba, abyste byli na Instagramu vstřícní a komunikativní.
Snažte se odpovídat na co nejvíce dotazů nebo komentářů, protože to může znamenat rozdíl mezi získáním nového zákazníka, následovníka nebo zlepšením vztahu s vaším publikem. Náš průzkum Index také ukázal, že 89 % spotřebitelů nakoupí u značky poté, co ji sledují na sociálních sítích, takže je důležité zajistit si pozornost a loajalitu potřebnou k tomu, aby se návštěvník vašeho profilu změnil ve followera.
Činnosti, které spotřebitelé provádějí po sledování značky na sociálních sítích – včetně 89 %, kteří od značky nakoupí.
Jak ziskat followers na Instagramu
8. Najděte hashtagy, které konvertují
Jedním z nejosvědčenějších způsobů, Jak ziskat followers na Instagramu, jsou hashtagy. Hashtagy už léta slouží jako základní nástroj pro objevování a umožňují rozšířit dosah na sociálních sítích. Jako marketér chcete budovat svou komunitu získáváním instagram followers a hashtagy vám právě toto poskytují.
Jak ziskat followers na Instagramu
Pro začátek si najděte hashtagy, které nejsou příliš zaplněné. Na tuto teorii poukazuje Social Media Examiner, když vysvětluje, že hashtag #love má více než 184 milionů fotografií, které jsou s ním spojeny. Snažit se zvýraznit svůj obsah na Instagramu v moři milionů fotografií a videí není snadné.
Musíte najít hashtagy, které lidé z vaší cílové skupiny budou s větší pravděpodobností kontrolovat. Pokud dojde k relevantnímu spojení, tito uživatelé budou váš účet s větší pravděpodobností sledovat. Jedinečné značkové hashtagy jsou jedním ze způsobů, jak seskupit příspěvky kolem hyperrelevantního obsahu pro vaši značku a kampaně.
Například společnost M&Ms odvádí skvělou práci při zaměření hashtagů na událost, které se účastní. Pomocí hashtagů jako #mmspotlight značka cílí své publikum přímo tam, kde se koncertní událost Spotlight koná, a vytváří tak povědomí.
Stejně zásadní pro používání hashtagů je také pochopení toho, jak si vaše hashtagy na Instagramu vedou. A díky analytickým nástrojům pro hashtagy od společnosti Sprout Social máte přímý přístup k údajům o výkonu a používání hashtagů, abyste zjistili, co funguje nejlépe.
Sprout IG Hashtag report
Nevstupujte do vesmíru hashtagů naslepo, ale vězte, co označujete, abyste si mohli vybudovat sledovanost.
9. Udělejte svým followers na Instagramu radost
V neposlední řadě, když uděláte svým followers na Instagramu radost, uvidíte odměnu v podobě růstu publika. Poskytli jsme vám spoustu tipů pro brainstorming a plánování obsahu, tak je uveďte do praxe tak, abyste cítili skutečný hlas své značky. Jinými slovy, vyhněte se tomu, abyste působili potřebně, prodejně nebo roboticky.
Pro mnoho účtů to znamená, že do nich budete sypat příspěvky, které mají legitimně vykouzlit úsměv na tváři followers a budovat vztahy se zákazníky. Nezapomínejte svým followers poskytovat obsah, jako by byli přáteli na vašem osobním kanálu: to může zahrnovat zveřejňování memů, inspirativního obsahu nebo jen opětovné sdílení zajímavých fotografií či uměleckých děl (vše samozřejmě řádně označené), které mohou vašim followers během dne trochu zvednout náladu.
1 komentář