5 kroků jak získat sledující na Instagramu, aniž by jste museli někoho sledovat

5 kroků jak získat sledující na Instagramu, aniž by jste museli někoho sledovat

5 kroků jak získat sledující na Instagramu, aniž by jste museli někoho sledovat

5 kroků jak získat sledující na Instagramu, aniž by jste museli někoho sledovatPokud hledáte způsoby, jak rozšířit svůj Instagram, aniž byste museli sledovat jiné účty, tyto tipy dokáží zázraky.
Pracuji s mnoha firmami i jednotlivci, kteří se neustále snaží zvýšit počet svých sledujících na Instagramu, avšak bez úspěchu. Všichni mají jedno společné – chtějí okamžitý výsledek.
Bohužel, přimět lidi, aby sledovali váš účet na Instagramu, vyžaduje určitý čas a úsilí.
Máte však štěstí, protože se s vámi podělím o nejlepší strategie a stačí se těmito tipy řídit. Tak jednoduché!

147 1477815 social media marketing png transparent

Postujte pravidelně

Klíčem k úspěchu na Instagramu jsou pravidelné příspěvky.

Důvody jsou dva:

1.Pokud se návštěvníkům líbí, co na vašem účtu vidí, chtějí váš obsah konzumovat pravidelně.

2. jednoduchá matematika


Vysvětlím vám obojí.
Pokud zveřejňujete příspěvky sporadicky, řekněme, že je zveřejníte na pár dní, pak na měsíc zmizíte a pak se na týden vrátíte, jen to návštěvníkům signalizuje, že to se svou cestou na Instagram nemyslíte vážně. Pokud se mi líbí, co vidím, chci, aby mě pravidelné příspěvky bavily.
Představte si televizní seriál, který jeden měsíc vydá 3 díly a další žádný. Sledovali byste ho dál a pokračovali ve sledování? Mnoho lidí by to neudělalo.


Matematika vašich pravidelných příspěvků je jednoduchá. Řekněme, že tento měsíc jste zveřejnili 10 příspěvků, což mělo za následek 10 tisíc zhlédnutí (v průměru 1 tisíc zhlédnutí na příspěvek). To znamená, že vaše příspěvky vidělo deset tisíc lidí. Znamená to také, že váš příspěvek objevilo deset tisíc potenciálních sledujících.
Nyní řekněme, že jste zveřejnili příspěvek pouze jednou – dosáhli jste pouze jednoho tisíce zhlédnutí. To znamená, že ten měsíc bylo pouze 1 tisíc potenciálních sledujících. Dává to smysl? Čím pravidelněji zveřejňujete příspěvky, tím více diváků získáte, což také znamená větší šanci na sledování.

Zapojujte se

Jste na večírku, sedíte v koutě a hledíte si svého. Získali byste si přátele nebo známé, kdybyste se pouze schovávali a nezúčastňovali se? Pravděpodobně ne.
Instagram je podobný večírku. Na jednom místě jsou miliony lidí a vy se potřebujete zviditelnit. Primárním důvodem, proč si vás všimnou, je váš obsah, ale měli byste být také velmi interaktivní a angažovaní.


Trávit čas a hledat podobně smýšlející lidi, kteří možná sledují podobné účty jako vy, je účinná strategie, jak se dostat k novému publiku. Komentujte pod jejich příspěvky nebo je lajkujte. Začněte dialog a nezapomeňte se zapojit. Totéž platí, pokud někdo komentuje pod vaším příspěvkem – vždy reagujte a snažte se s ním prostřednictvím dialogu rozvíjet vztah.

Nezačínejte sledovat ostatní pro to, aby Vás sledovali zpátky

Je to lákavé, ale nedělejte to.
Pokud vidím někoho, kdo má 6 380 sledujících, ale sleduje ho 7 500 lidí, obvykle to znamená, že jeho obsah není tak kvalitní a že se jen snaží zvýšit počet svých sledujících klikáním na každé tlačítko „sledovat“, na které narazí.
Na účtu se to špatně odráží. Je to také v rozporu s pravidly Instagramu a můžete za to být potrestáni.
Budování publika vyžaduje čas a trpělivost. Téměř vždy je lepší mít nižší počet sledujících, ale vyšší počet lajků u příspěvků.


Představte si někoho, kdo má 10 tisíc sledujících, ale pod jeho příspěvky je jen necelých 100 lajků. Tady něco nesedí, a pokud chcete svůj Instagram zpeněžit, značky, se kterými byste chtěli spolupracovat, nebudou nadšené. Zapojení je vždy nadřazeno počtu sledujících.

Zajistěte konzistentní téma

Pokud nejste celebrita, měli byste mít na Instagramu nějaké téma.
Nemůžete oslovit každého. Pokud je tedy váš účet o životním stylu, zveřejňujte věci, které s ním souvisejí. Pokud máte účet zaměřený na jídlo, občasné příspěvky o módě vaše publikum zmatou.
Podívejte se, co jste zveřejňovali. Můžete to zařadit do nějakého tématu? Pokud ano, skvěle! Pokud ne, je vysoká šance, že vaše publikum je zmatené z toho, o čem publikujete, a proto je pro vás těžší získat sledující.


Zkuste se držet maximálně 3 témat, která spolu souvisejí. Například životní styl je široké téma a může zahrnovat módu, krásu a jídlo; nebo módu, cestování a jídlo; nebo vaření, rodičovství a domácí zvířata.
Představte si účet, kde najdete příspěvky o něčích zážitcích z cestování, příspěvky o autech, práci, náhodný recept na oblíbené kuřecí jídlo, fotku jeho kočky, video jeho dětí hrajících badminton atd. Je to velmi nepřehledné a matoucí.
Sledující chtějí sledovat účty, které odrážejí jejich zájmy. Výše uvedený příklad toho má na jeden účet prostě příliš mnoho.

Sdělujte příběh

Instagram se stává platformou pro mikroblogování. Podělte se o svůj příběh.
Obrázek nebo video je skvělé, ale co popisek? Nezapomeňte na něj. Buďte jedineční a osobní v tom, jak popisek napíšete.


Instagram je neformální platforma, takže byste měli zapomenout na formálnost. Používejte jazyk, který používáte s přáteli, přidejte pár emotikonů a udělejte ho osobní a jedinečný pro vás. Nesnažte se kopírovat, jak píší své popisky ostatní – nebude to fungovat. Místo toho se podívejte, jak píší, jak používají slova, jak strukturují věty a jaký používají tón.
Bez ohledu na to, jak velký je seznam vašich následovníků, nezapomeňte oslavovat a být hrdí na milníky, kterých dosáhnete. Nezáleží na tom, jestli jste právě dosáhli hranice 100, 10000, 100000 nebo jednoho milionu sledujících, pochvalte si to a buďte na své úspěchy hrdí. Ti, kteří dnes mají několik set tisíc sledujících, byli na stejném místě jako vy a svých cílů dokázali dosáhnout díky tvrdé práci a trpělivosti.

Koupit sledující a lajky můžete zde >>

Koupit sledující na Instagramu

Instagram Followers

Followers Instagram

Koupit Instagram followers

Nákup Instagram sledujících

Nákup Instagram Followers

Jak získat sledující na Instagramu

Jak získat followers na Instagramu

Napsat komentář