Jste milovníkem Instagramu? Nebo jste chtěli zvýšit počet sledujících na Instagramu? Tohle je to pravé místo, kde se to dozvíte. Zde se dozvíte, jak zvýšit počet sledujících Instagram. Zvýšení sledovanosti vašeho profilu na Instagramu nemusí být tak snadné, jak to vypadá.
Jak zvýšit počet sledujících na Instagramu 2024
Poskytneme vám však několik tipů a triků, které vám mohou pomoci zvýšit počet sledujících na Instagramu. Mnoho lidí chtělo rozšířit své podnikání prostřednictvím Instagramu a dalších aplikací sociálních médií.
-
500 Instagram FollowersKč129,00
-
2500 Instagram FollowersKč299,00
-
10 000 Instagram FollowersKč919,00
-
5000 Instagram FollowersKč499,00
Představte si, že vaše podnikání roste prostřednictvím Instagramu! Ve skutečnosti je pravda, že získat prvních 10 000 sledujících na Instagramu je těžká věc. Nikdo kromě vašich přátel vás totiž nezná. Na sociálních sítích se musíte prokázat jako úspěšný influencer nebo značka. Není to však nemožné. Spousta lidí to dokáže, tak proč ne vy? Začneme několika účinnými způsoby, které vám pomohou dosáhnout alespoň 10 tisíc sledujících na Instagramu za pouhých šest až sedm měsíců. Tento článek obsahuje tipy a triky, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu 2024
Kroky – jak zvýšit počet sledujících na Instagramu v roce 2024
1. Připoj se ke skupinám na Facebooku
Tyto skupiny pro zapojení do Instagramu jsou také známé jako Instagram pods. Lidé, kteří mají rychlý přírůstek svých sledujících na Instagramu, se raději připojují k těmto skupinám. Přitom může být atraktivní spojit se s jednou z největších skupin zapojení Instagram. Ale připojením k otevření získáte cílenější seznam sledujících Instagramu.
To je pro podnikatele nejlepší způsob, jak získat více sledujících na Instagramu. Existuje spousta engagement skupin na různá témata, jako je krása, móda, cestování, jídlo a mnoho dalších. V těchto skupinách zájemci lajkují a sledují váš profil a příspěvky. Měli byste ale také sledovat některé fanouškovské stránky lidí, kteří se do skupiny zapojí, abyste získali jejich pozornost. Tento trik je vhodný krátkodobě nebo na několik týdnů. Pro dlouhodobou strategii na Instagramu to není. Nemusí pomoci s náhlým prodejem, ale pomáhá získat důvěryhodnost na začátku.
2. Začni používat více Instagram Reels
Reels jsou nejnovější funkcí Instagramu, je to něco jako TikTok. Jedná se o funkci videa umístěnou uprostřed nového hlavního navigačního panelu. Jedná se o způsob, jak nahrávat videoklipy na nastavenou hudbu. Limit videa by měl být maximálně 30 sekund. Instagram umístil Instagram Reels na přední stranu Instagramu. Uživatelé mohou Reels také vyhledávat a sdílet. Sdílení a prohlížení Reels v poměrně často v roce 2024. Zajímavé je, že uživatelé mohou vidět nejen Reels z účtů, které sledují, ale také Reels ze všech účtů.
Své Reely můžete sdílet do kanálu a na stránku Prozkoumat, je to úžasný způsob, jak zvýšit počet svých sledujících a stát se přitom virálním. Také pro své podnikání můžete využít Instagram Reels a být při tom kreativní. Vzhledem k tomu, že Reels je nejnovější funkce Instagramu, je dobré se do ní pustit. Konkurence je v tomto směru sice stále malá, ale Instagram dává Reelům zejména na stránce Explore a v hlavním kanálu uživatelů mimořádný význam.
3. Vytvoř sérii videí pro IGTV
V roce 2020, během pandemie koronaviru, se IGTV stala důležitou součástí Instagramu. A věřte mi, že se nezastaví ani v budoucnu. Během výluky COVID se spousta lidí obracela na Instagram pro zábavu. Na našich profilech je umístěna záložka IGTV, a tak je snadné sladit publikum na Instagramu s rozsahem IGTV.
Vytvoření IGTV je produktivní způsob, jak se spojit s publikem a oslovit širší síť nového publika. Pokud jste ještě IGTV nevyzkoušeli, pak je skvělý čas se do toho pustit. Začněte přemýšlet o obsahu, o který by vaše publikum mohlo mít zájem, a tvořte ho kreativně. Video obsah vede k větší popularitě a většímu zapojení, což by mohlo mít za následek více sledujících.
4. Spolupracuj s menšími Influencery
Pokud chcete v roce 2024 oslovit vyšší publikum, je spolupráce s mikroinfluencery nebo pomoc s nimi jedním z nejlepších způsobů, jak toho dosáhnout. Bluetick a influenceři s vysokým počtem sledujících nemusí být tou nejlepší volbou pro spolupráci. Lidé se nebudou soustředit na vaši značku a podnikání. Podle některých studií je nejlepší spolupracovat s influencery s 10 až 100 tisíci sledujícími. Protože mikroinfluenceři pracují na mikroúrovni, mají méně sponzorovaných příspěvků a jsou také identifikováni pro konkrétní zájem.
5. Rozšiř svůj obsah i na jiné sociální media
Propagujte svůj obsah na Instagramu na dalších platformách sociálních sítí. Pokud chcete skutečně rozšířit svou síť na Instagramu, pak svůj obsah sdílejte nebo propagujte i v jiných aplikacích. Facebook, WhatsApp a Pinterest jsou jedny z nejvhodnějších aplikací pro růst počtu vašich sledujících na Instagramu prostřednictvím křížové propagace tie obsahu. Díky Pinterestu a dříve TikToku zaznamenalo mnoho tvůrců videí a značek úžasný nárůst svých sledujících na Instagramu. Svůj účet na Instagramu můžete také propojit s jakoukoli jinou aplikací.
Podobně i Pinterest přináší mnoho výhod. Deklarováním a zaháčkováním svých příspěvků na Instagramu na Pinterestu můžete přilákat více diváků nebo návštěvníků. Poskytuje také zapojení vašeho profilu nebo obsahu na Instagramu v dlouhém intervalu. Pokud nechcete používat TikTok a Pinterest, můžete se také zaměřit na vlastní webové stránky, e-mailové zpravodaje, Twitter atd.
6. Pravidelně vytvářej živé streamy
Instagram Live se může ukázat jako jeden z nejlepších způsobů, jak pomocí videí přilákat návštěvníky a sledující, zejména v roce 2024. Instagram Live je nesestříhaný videopřenos, kterým se mohou vaši sledující bavit. Vaši diváci mohou také komentovat, lajkovat a pokládat otázky v reálném čase. Zejména v roce 2020 se na Instagram Live vrhlo mnoho firem nebo značek.
Pro Instagram Lives jsou možnosti obsahu neomezené. Můžete také pořádat některé programy, jako jsou hry a turnaje, některé recenze, výukové programy, webináře a mnoho dalšího. Můžete dokonce ukázat své produkty a pomoci tak rozšíření prodeje. Instagram také spustil službu Instagram Live Shopping, která bude pro podnikatele velmi přínosná. Tato funkce také vede publikum k nakupování na místě označením produktů z obchodu na Facebooku.
7. Vytvoř nějaké výzvy či hry
Všichni víme o různých trendech na platformách sociálních médií. Stejně tak existují i některé výzvy nebo hry s „#“. Influenceři, tvůrci nebo značky už znají sílu virálních výzev nebo her. Tyto věci slouží zejména k budování a šíření povědomí prostřednictvím zábavných her. Pomohou také přilákat publikum na Instagramu. Tyto výzvy by měly být kreativní a neškodné se spoustou zábavných věcí.
Dalším způsobem, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu, je, být kreativní a pořádat vlastní hry na Instagramu. Druhý vysoce interaktivní moment na Instagramu vyvinula influencerka Bailey se svým turnajem Play Pong. Jedná se o týdenní událost a byla pořádána na Instagramu v přímém přenosu a pracuje pro fond pomoci COVID.
8. Zeptej se kupujících, aby tě sdíleli
Pokud jste někdy předtím měli zákazníky, tak se na ně obraťte. Stačí oslovit influencera, který má méně nebo přesně 5000 sledujících. Jak už jsem řekl dříve, mikroinfluenceři by vám pomohli vylepšit váš účet spolu s nimi. Mikroinfluenceři chtějí zpeněžit své účty a chtějí klikat na fotky s vašimi produkty za nižší cenu.
Jako firma jim také můžete nabídnout vhodnou nabídku, kde navíc dostanou provizi za každý dosažený prodej. Pokud jste již pár prodejů uskutečnili, oslovte je a nabídněte jim dárky zdarma k propagaci vašeho produktu. Nabízení dárků a pobídek zdarma sice není vhodné pro dlouhodobou strategii, ale krátkodobě je velmi účinné.
9. Označujte polohu
Pokud chcete zvýšit počet sledujících na Instagramu, můžete k tomu využít svou polohu. Poloha vám pomůže spojit se s masovou populací. Pokud jste podnikatel a chcete rozšířit své podnikání, můžete své zákazníky propojit prostřednictvím polohy svého podniku. Uživatelé mohou kliknout na vaši fyzickou polohu a zobrazit si vaše příspěvky a příběhy.
Tato metoda vám může pomoci spojit se s více lidmi a zvýšit hodnotu vaší obchodní značky. A je také velmi užitečná pro milovníky cestování, stačí označit místo, kam cestujete, a věřte, že milovníci cestování vaše příspěvky lajkují, sdílejí a sledují.
Také můžete zakoupit sledující nebo likes a ušetřit práci zde >>