10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers

10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers

10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers

Zajímalo vás někdy, kdo má na Instagramu v Německu nejvíce followers? Vytvořili jsme seznam 10 nejsledovanějších influencerů v Německu. Seznam vám poskytne stručný přehled o jejich kariéře, publiku a osobním zázemí.

Top 10 Influencer in Deutschland nach Anzahl der Follower
Top 10 Influencer in Deutschland nach Anzahl der Follower

1. Lisa a Lena – 21 milionu followers

Lisa a Lena – 18,9 milionů sledujících Devatenáctiletá dvojčata zahájila svou kariéru na sociálních sítích v roce 2015 na platformě musical.ly. Dnes na Instagramu oslovují 18,9 milionu lidí, na Youtube přes 900 tisíc a na TikToku 13,6 milionu sledujících. Lisa a Lena vytvářejí především videoobsah pro mladé publikum ve věku 18-24 let. Spolupracují s mezinárodními značkami, jako jsou Sephora, Ralph Lauren a Nakd fashion.

2. Marco Reus – 15 milionu followers

Marco Reus je německý profesionální fotbalista a kapitán bundesligového klubu Borussia Dortmund. Za německou reprezentaci hrál na Euru 2012 a na mistrovství světa 2018. Reus spolupracoval s Amazon Prime, který v roce 2019 vydal dokumentární film Inside Borussia Dortmund. Dvaatřicetiletý fo

3. Thomas Müller – 13,9 milionu followers

Thomas Müller je německý profesionální fotbalista, který od roku 2009 hraje za FC Bayern Mnichov a německou reprezentaci. Překonal bundesligový rekord v počtu asistencí, když dal 21 gólů za sezónu (rekord v pěti nejlepších ligách drží společně s hráči jako Lionel Messi) a vstřelil 14 gólů, když Bayern v sezóně 2019-20 získal druhý treble. Kromě fotbalu je Müller známý svou vtipnou a okouzlující povahou v televizních rozhovorech nebo na internetu. V rámci reklamní spolupráce zastupuje značky jako fotbalový Adidas nebo Gillette.

4. Manuel Neuer – 13,1 milionu followers

Manuel Neuer je brankář a kapitán německého fotbalového klubu Bayern Mnichov a německé fotbalové reprezentace a nejlepší mužský brankář FIFA. Kromě toho je Neuer údajně nejlepším brankářem v historii sportu. Nedávno si založil kanál TikTok, kde dosahuje téměř 2 milionů sledujících. Kromě obsahu zaměřeného na fotbal Neuer občas zveřejňuje i postřehy ze svého soukromého života. Nejlepší brankář světa má komerční partnerství se společnostmi Coca Cola, Sony a Allianz. Své spoluhráče z národního týmu doprovází také v reklamách se společnostmi Nivea Men, Gilette, Commerzbank a Nutella, Ferrero.

5. Heidi Klum- 11,8 milionu followers

Heidi Klum je německá modelka, televizní moderátorka, producentka a podnikatelka. Má za sebou několik modelingových přehlídek v Německu a USA a je porotkyní v soutěži Amerika má talent. Její televizní pořad Germany’s Next Topmodel sledují od roku 2006 každoročně miliony lidí. Své televizní pořady propaguje na svých účtech na sociálních sítích a nechává 8,6 milionu svých sledujících na Instagramu, aby byli součástí jejího soukromého života. Klumová je vůbec první německou modelkou, která se stala andílkem Victoria’s Secret.

6. Pamela Reif- 9,3 milionu followers

Pamela Reif je mladá fitness influencerka, která se stala úspěšnou díky svým cvičebním návodům na svém kanálu na YouTube, kde má 7,92 milionu odběratelů. Kromě tvorby cvičebních videí Pamela vytvořila vlastní značku Naturally Pam by Pamela Reif a má několik partnerství se společnostmi Puma, Nakd fashion a Calzedonia. Pětadvacetiletá Pamela je nejúspěšnější fitness influencerkou v Německu a patří do žebříčku Forbes 30 pod 30 let.

7. Leroy Sane – 8,2 milionu followers

Leroy Sane je německý fotbalista hrající za FC Bayern Mnichov a německou fotbalovou reprezentaci. Pětadvacetiletý fotbalista byl zvolen mladým hráčem PFA za rok 2017-18 a je prvním a jediným německým hráčem, který toto ocenění získal. Před působením v Bayernu hrál za Manchester City a má tedy i mezinárodní hodnotu. Na svém účtu na Instagramu zveřejňuje Sane kromě několika s

8. Bibisbeautypalace – 8,1 milionu followers

BibisBeautyPalace alias Bianca Claßen je manželkou německého youtubera Julienca. Bianca se stala populární díky svému kanálu na YouTube v roce 2012, kde experimentovala a bavila se MakeUpem. V roce 2015 osmadvacetiletá žena uvedla na trh svou vlastní kosmetickou značku bilou, kterou lze zakoupit v mezinárodním měřítku. V současné době má Bianca za sebou několik spoluprací s módními a kosmetickými značkami, jako jsou Shein Germany, Oceansapart a její značka bilou, kterou na Instagramu sleduje 1,6 milionu lidí.

9. Dagibee – 6,8 milionu followers

Dagi Bee alias Dagmar Kazakov je německá youtuberka zaměřená na krásu a životní styl. S více než 3,98 milionu odběratelů na YouTube je jednou z nejúspěšnějších youtuberek v Německu. Na svém účtu na Instagramu má 6,4 milionu sledujících, přičemž její věk se pohybuje primárně mezi 18 a 24 lety. Kromě jejích kanálů na sociálních sítích je Dagi Bee zakladatelkou kosmetické společnosti beetique. Osmadvacetiletá Dagi se také několikrát objevila v německých filmových produkcích, například “Er ist wieder da” a “Ostwind – Aufbruch nach Ora”. Dagi Bee spolupracuje se značkami především z oblasti kosmetiky a módy.

10. Shirin David- 6,4 milionu followers

Shirin David je německá rapperka a zpěvačka, která se prosadila jako jedna z nejúspěšnějších rapperek v německém hudebním průmyslu. David měla několik spoluprací s německými obchody s vůněmi, například s kosmetickým obchodem dm-drogerie a Douglas. V létě 2021 uvedla na trh vlastní značku ledového čaje dirtea. Nejen na Instagramu David oslovuje miliony lidí – její účet na YouTube má 2,83 milionu odběratelů a na TikToku má 3,5 milionu lajků.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *