Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Víme, že každý má mnoho často kladených otázek týkajících se Instagramu, a proto jsme tu, abychom na všechny odpověděli.

Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu
Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Instagram se stal přední autoritou, pokud jde o marketing velkých i malých firem.

Mnoho firem tuto novou formu marketingu na sociálních sítích přijalo, ale váhání, zda do toho skočit rovnýma nohama, stále existuje. Proč? Mnoho podniků a společností stále nemá přesné znalosti o tom, jak Instagram používat.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Doufáme, že vám tímto článkem odpovíme na tyto otázky, které možná ještě máte.

Co je Instagram?

Instagram je sociální síť pro sdílení fotografií a videí, kterou vlastní společnost Facebook.

Jak se Instagram liší od ostatních sociálních sítí?

Nejdříve ji porovnejme jen s jednou další platformou, protože existuje mnoho různých typů sociálních médií.

Co například Pinterest? Pinterest a Instagram jsou si v mnoha ohledech podobné – nejzřetelnější je, že jsou založeny na obrázcích.

Sahail Ashraf ze společnosti Locowise popisuje Pinterest jako “spíše silný vyhledávač, který je jen náhodou vizuální”. Zatímco firemní Instagram je spíše o ztvárnění značky firmy prostřednictvím obrázků.

Ashraf to dokonale shrnuje slovy: “Pokud si Pinterest představíte jako způsob, jak najít podniky, stejně jako pomocí vyhledávače, a Instagram jako metodu, jak se dozvědět více o tom, o čem podniky jsou, je to rozdíl.”

Jaké je nastavení soukromí na Instagramu?

Na Instagramu je váš profil ve výchozím nastavení nastaven jako veřejný, což znamená, že fotografie nebo videa, která zveřejníte, může vidět kdokoli.

Tyto fotografie se také mohou zobrazovat ve vyhledávání a na kartě “Prozkoumat”. Viditelnost profilu můžete změnit v nastavení – váš účet tak bude soukromý, ale pokud jste firma, nedoporučujeme to.

To znamená, že se váš obsah nebude zobrazovat na stránce Explore ani ve vyhledávání hashtagů.

Jak nahlásit problém společnosti Instagram?

Nahlášení problému společnosti Instagram:

  • Přejděte na svůj osobní nebo firemní profil a stiskněte tři tečky v pravém horním rohu.
  • Posouvejte se, dokud neuvidíte položku “Nahlásit problém”.
  • Tam si můžete vybrat typ problému, který chcete nahlásit.

Co se stane, když zapomenu heslo?

Můžete si vytvořit nový! Chcete-li obnovit heslo, přejděte na přihlašovací údaje Instagramu na počítači. Poté stiskněte tlačítko “Get help signing in” (Získat pomoc s přihlášením) a postupujte podle pokynů.

Můžete nahlásit komentáře na Instagramu?

Ano! Chcete-li komentář nahlásit, přejeďte na něm prstem doleva a stiskněte stopku. Poté, stejně jako při nahlašování obecného problému, vyberte důvod, proč komentář nahlašujete.

Jak mohu odstranit komentář na Instagramu?

Viz otázka výše!

Jak funguje algoritmus Instagramu?

Pro pochopení algoritmu je důležité, abyste se nejprve seznámili s jeho základy. V první řadě je algoritmus jednoduše počítačový kód.

Tento kód analyzuje aktivitu dané osoby na Instagramu, aby mohl vygenerovat obsah, o kterém se domnívá, že je pro danou osobu nejzajímavější, a umístit jej směrem nahoru na časovou osu této osoby.

Uvědomte si však, že tento kód je na rozdíl od původního algoritmu, který měl Instagram, kde byly fotografie uspořádány chronologicky.

Ačkoli čas je faktorem, který rozhoduje o tom, které příspěvky se na kanálu zobrazí jako první, existují i další faktory, jako například to, zda osoba pravidelně komentuje a lajkuje fotografie jiného účtu, nebo zda sleduje více než 1 000 účtů oproti 10. V tomto případě se jedná o časový faktor, který rozhoduje o tom, které příspěvky se na kanálu zobrazí jako první.

Co je to bio na Instagramu?

Životopis na Instagramu je část profilové stránky, do které můžete uvést informace o sobě a/nebo o své značce.

Je mé bio na Instagramu důležité?

Samozřejmě! Vaše bio na Instagramu je stejně důležité jako první dojem při pracovním pohovoru.

Vaše bio by mělo obsahovat informace o tom, kdo jste, co děláte a proč řešíte potřeby zákazníků.

Mohu nahrát více obrázků najednou?

Ano, ale záleží na typu účtu, který máte. U osobního účtu můžete mít v jednom příspěvku deset obrázků.

Pokud používáte firemní účet, můžete jednotlivé obrázky odesílat automaticky a příspěvky s více obrázky je třeba odeslat ručně.

Co mohu naplánovat za příspěvky?

Můžete naplánovat videa i obrázky. V některých aplikacích můžete naplánovat i příběhy.

Pokud se chystám zveřejnit obrázek, jak se mohu ujistit, že je co nejkvalitnější?

Jedním ze způsobů, jak se o tom přesvědčit, je použití vysoce kvalitního fotoaparátu. Další možností je ujistit se, že velikost obrázku odpovídá omezením okrajů na Instagramu. To znamená 1080px.

Mohu zveřejňovat fotografie z Instagramu na jiných sociálních sítích?

Určitě můžete! Nejjednodušší je zveřejňovat příspěvky na Facebooku, protože ten od roku 2012 vlastní Instagram.

Jak dlouhá mohou být videa na Instagramu?

Pokud vytváříte videopříspěvek, maximální délka je 60 sekund. Při překročení této délky se příspěvek změní na epizodu IGTV.

Co je IGTV?

Podle Wikipedie je “IGTV samostatná video aplikace společnosti Instagram pro chytré telefony se systémem Android a iOS. Ve srovnání s Instagramem umožňuje natáčet delší videa. IGTV je sice k dispozici jako samostatná aplikace, ale základní funkce jsou k dispozici i v rámci aplikace a webových stránek Instagramu.”

IGTV ladybossblogger.com

Co jsou příběhy na Instagramu?

Příběhy na Instagramu jsou podobné příběhům na Snapchatu. Mohou obsahovat fotografie a videa. Příběhy Instagramu trvají až 24 hodin.

Jak mohu zveřejnit příběh na Instagramu?

Nejjednodušší způsob, jak zveřejnit příběh, je přejít do kanálu Instagram a stisknout ikonu fotoaparátu v levém horním rohu. Při zveřejňování příběhu na Instagramu máte také možnost přidávat filtry, nálepky a hudbu!

Instagram Story ladybossblogger.com

Jak vidíte, kdo si prohlíží váš příběh na Instagramu?

Otevřete svůj příběh na Instagramu a v levém dolním rohu vyhledejte ikonu oční bulvy. Zobrazí se počet lidí, kteří váš příběh sledovali, a jejich úchyty.

Jak mohu využít Instagram Stories k budování své značky?

Instagram Stories umožňují sdílet obsah, aniž by zahlcoval váš kanál.

“Absolutně nejlepší způsob, jak používat Instagram Stories, je využít je k budování vztahů, zapojení publika a polidštění vaší značky. Instagramové příběhy jsou o sdílení obsahu ‘v daném okamžiku’, a proto byste je měli používat právě k tomuto účelu,” říká Wirdineus.

Jak mohu pustit živý přenos na Instagramu?

Nejprve postupujte stejně jako při přidávání běžného příspěvku. Poté procházejte možnosti formátu příběhu v dolní části obrazovky, dokud neuvidíte možnost Živě. Poté stiskněte tlačítko “Spustit živé video”.

IG Live ladybossblogger.com

Mohu své příběhy na Instagramu vidět i po jejich zmizení?

Ano! Jsou ve vašem archivu, který se nachází na pravé straně vašeho profilu.

Pokud si to přejete, můžete si z příběhů vytvořit Highlights, které si můžete ponechat na hlavní stránce svého profilu. Chcete-li vytvořit obálku pro své Highlights, doporučujeme použít bezplatnou webovou stránku pro grafický design – Canva.

Je moje firma připravena na účet na Instagramu?

Nejde o to, aby byl váš podnik připraven, ale spíše o to, aby byl váš marketingový tým odhodlaný a připravený.

V první řadě by ten, kdo ve vašem týmu spravuje účet, měl používat kvalitní pracovní telefon, aby mohl pořizovat skvělé fotografie a aby se na váš firemní účet náhodou nedostal osobní obsah.

Váš správce sociálních médií musí být také znalý a technicky zdatný.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Umět přidávat filtry k fotografiím a přidávat písničky do příběhů jsou v dnešní době důležité dovednosti! Nezapomeňte tedy najmout ty správné lidi a vaše firma by měla být připravena připojit se ke komunitě Instagramu.

Proč bych měl používat Instagram pro své podnikání?

Používání Instagramu vám umožní představit zákazníkům jedinečnou stránku vaší firmy.

Tato část vašeho podnikání je kombinací běžného marketingu a osobnosti – sledování trendů, specifický hlas, osobitost atd. Ať už na Instagram umístíte cokoli, mělo by to vyprávět příběh.

To, co zveřejníte, vždy vztahujte zpětně k vašemu produktu nebo službě.

Postupem času si pak vaše publikum bude moci lépe spojit vaši značku s osobností, kterou si přejete, a proto si u svých sledujících vytvoříte důvěru.

Jak přejdu na firemní profil?

Přejděte na svou stránku Instagramu a klikněte na tlačítko “Upravit profil”. Poté stiskněte tlačítko “Vyzkoušet obchodní nástroje Instagram”. Aplikace se vás zeptá, zda chcete propojit stránku Instagram s Facebookem.

Je to nepovinné, ale velmi se to doporučuje. Nakonec se vás aplikace zeptá, jaký typ podniku jste. Po výběru máte hotovo! Jen nezapomeňte přidat své kontaktní údaje.

Pokud jsem malá firma, jak mám používat firemní účet na Instagramu?

Pokud jste malá firma, máte oproti velkým firmám výhodu. Vy jste vaše firma, zatímco větší firma je soubor stovek lidí.

Protože je vaše firma menší, může obsah, který vytváříte, a způsob, jakým zveřejňujete, působit osobněji. Příkladem příspěvků může být sdílení fotografií vaší kanceláře nebo živý chat se zaměstnanci.

Tento druh tvorby obsahu je pro větší společnosti obtížnější.

Potřebuji marketingovou strategii pro Instagram?

Ano, pokud to se svým účtem na Instagramu myslíte vážně. Důkladná marketingová strategie přivede k vašemu podnikání větší návštěvnost.

Jak mohu být se svým firemním účtem na Instagramu “seriózní”?

Nemusí to tak být. Pokud budete vždy psát a odpovídat na komentáře/DM robotickým, obchodním tónem, vaše publikum se s vaší značkou nebude moci ztotožnit.

Možná ještě hůř, možná s ní ani nebudou chtít komunikovat. Při interakci se svými sledujícími proto buďte přátelští a upřímní.

Jak získat ověřený odznak na Instagramu?

Ověřené odznaky uděluje Instagram. Nebo jej lez získat zaplacením předplatného na Instagramu, které Vám zajistí právě ověřený účet a odznak s fajfkou.

Jak si mohu vytvořit estetický vzhled Instagramu?

Chcete-li vytvořit estetický vzhled Instagramu, musíte využít svou marketingovou strategii. Ta zahrnuje vysvětlení tématu vaší estetiky a také barevnou paletu, kterou používáte. Pokud si stále nejste jisti, jaká má být vaše estetika, můžete se inspirovat u jiných účtů!

Jak najdu svou cílovou skupinu a přiměji ji, aby mě sledovala?

Pokud již máte zřízené jiné účty na sociálních sítích, zkuste propojit svůj Twitter, Pinterest atd. s účtem na Instagramu.

To by mělo propojit vaše sledovatele z celého webu! Dalším způsobem, i když se zdá zastaralý, je napsat příspěvek na blog nebo článek o vašem Instagramu a rozeslat ho v newsletteru.

Newslettery používá spousta firem k udržování kontaktu se svým cílovým trhem.

Jaké jsou nejlepší nástroje pro zapojení na Instagramu?

SocialDrift vám pomůže rozšířit váš účet tím, že se zapojí vaše cílové publikum, zatímco RoboLike bude lajkovat ostatní příspěvky vaším jménem a zvyšovat angažovanost.

Jsou sledující na Instagramu řazeni podle pořadí sledování?

Pokud sledujete méně než 200 osob nebo podniků, bude pořadí uspořádáno abecedně. Pokud sledujete více než 200 účtů, budou seřazeny podle posledního sledování – ať už oni sledují vás, nebo vy je.

Jak poznáte, že vás někdo sleduje na Instagramu?

Pokud chcete zjistit, zda vás vaše publikum na Instagramu sleduje, vyberte si příklad cílové osoby, přejděte na svůj profil, stiskněte tlačítko “followers” a poté vyhledejte její profil.

Vidíte, kdo si prohlížel váš účet na Instagramu?

Ne, tuto funkci Instagram nemá.

Mohou ostatní podniky na Instagramu vidět, že se na ně díváte?

Ne, pokud nekomentujete nebo se vám nelíbí jejich obsah.

Kdy mám zveřejňovat příspěvky na svém firemním účtu?

Tato otázka vyžaduje kombinaci zdravého rozumu a obchodní analýzy. Například pokud jsou vaší cílovou skupinou yuppies, pak je publikování během poledních přestávek a během večerního dojíždění do práce skvělý čas!

Protože však máte firemní Instagram, máte další výhodu, protože k firemnímu účtu patří stránka Instagram Insights.

Stránka Insights vám dokáže říct o věkovém rozmezí vašeho cílového trhu, pohlaví, zemi původu a čase, který na Instagramu trávíte nejčastěji. Budete tak vědět, kdy přesně zveřejňovat příspěvky, abyste oslovili co nejvíce lidí!

Jak často bych měl zveřejňovat příspěvky?

Ilona Iftode z Preppr nabízí skvělý pohled na toto téma! Říká: “O přesném počtu povolených nebo předepsaných příspěvků za den se vedou nekonečné debaty. A spousta studií a výzkumů, které tyto debaty podněcují. Například studie provedená společností Adobe Spark říká, že byste měli zveřejňovat příspěvky alespoň jednou denně, přičemž úspěšné značky sdílejí dokonce až 10 příspěvků denně. Na druhou stranu expert na sociální média Neil Patel v článku pro Forbes prozradil, že přesný počet příspěvků denně není důležitý (můžete sdílet 5, 10 nebo 15krát denně, aniž by to mělo nějaký negativní dopad), ale důležitá je konzistence. To znamená, že pokud začnete publikovat 20krát denně, měli byste tento počet udržovat víceméně konstantní.”

Mohu odesílat příspěvky z notebooku?

Bohužel nemůžete na web Instagramu publikovat přímo z počítače.

Můžete však použít aplikace, jako je Planoly, které naplánují odesílání obsahu na Instagram na vašem notebooku.

Jak zjistím, zda se můj cílový trh zajímá o můj obsah?

Nejjednodušší způsob, jak toho dosáhnout, je nechat si zapnutá oznámení o komentářích a lajcích na fotografiích.

Pokud však chcete znát přesnou odpověď na otázku, jaká je vaše míra zapojení, musíte použít stránku Insights. Ta vám poskytne přesné číslo, pokud jde o zapojení.

Jaké je dobré měření angažovanosti?

Jens Wirdenius ze společnosti Veloce poznamenává, že “velké značky získávají v průměru 37 celkových lajků a komentářů na každých 1 000 sledujících. To můžete použít k promítnutí svého měřítka tak, že vynásobíte své sledující číslem 0,037.”

Jak napsat poutavé popisky na Instagram?

Existuje pět věcí, díky kterým budou vaše titulky skvělé: mějte jasné záměry/smysly, zjistěte, jak váš cílový trh komunikuje online, ukažte osobnost své značky prostřednictvím tónu hlasu, položte publiku otázky, abyste ho ještě více zaujali, a přidejte nádech zábavy pomocí emotikonů!

Jak mohu hashtagy využít ve svůj prospěch?

Hashtagy na Instagramu se používají velmi snadno. Hashtagy se používají jako způsoby vyhledávání konkrétního obsahu na platformě Instagram.

Dobré je vytvořit si pro svou firmu charakteristický hashtag. Zákazníci vás tak mohou snadněji označit ve svých vlastních příspěvcích.

Kolik hashtagů mohu použít na jeden příspěvek?

Omezte se na přibližně 30! Ačkoli není stanoven konkrétní limit, pravidlem je 30.

Tento počet vám umožní mít dostatek hashtagů, abyste je mohli snadno vyhledávat, aniž by hashtagy ztrácely smysl.

Dobrým nástrojem pro bezplatné generování hashtagů je all-hashtag.com. Při vytváření hashtagů z klíčových slov si ale dejte pozor, abyste generovali ty nejlepší!

Instagram Hashtags ladybossblogger.com

Mohou mít hashtagy na Instagramu číslice, symboly nebo emotikony?

Hashtagy na Instagramu mohou obsahovat čísla, ale nemohou obsahovat emotikony nebo jiné znaky.

Jak mohu přidat odkaz do svého bio na Instagramu?

Chcete-li přidat odkaz na svůj profil, jednoduše klepněte na tlačítko “Upravit profil” na své osobní stránce. Na kartu “Webové stránky” přidejte požadovaný odkaz. To je vše!

bio ladybossblogger.com

Mohu mít v bio na Instagramu více než jeden odkaz?

Ano, pokud přejdete na firemní účet. Můžete přidat odkazy pro volání, zasílání e-mailů a pokyny.

Co jsou to reklamy na Instagramu?

Reklama na Instagramu je metoda placení za zveřejňování sponzorovaného obsahu v aplikaci, která umožňuje oslovit větší a cílenější publikum.

Mohu vytvářet reklamy na Instagramu bez stránky na Facebooku?

Zatím ne, proto nezapomeňte obě aplikace propojit!

Mohu vytvářet reklamy na Instagramu bez účtu na Instagramu?

Ano! Vše, co potřebujete, je stránka na Facebooku pro vaši firmu.

Kde se budou moje reklamy na Instagramu zobrazovat?

Reklamy na Instagramu se zobrazují pouze v aplikaci Instagram, nikoli na ploše. Pokud chcete, aby vaše publikum vidělo vaše reklamy na notebooku, zkuste reklamy na Facebooku.

Mám spustit reklamu na Facebooku a Instagramu?

Ano. Podle Alfreda Lua ze společnosti Buffer “pokud spustíte reklamu na obou platformách, Facebook optimalizuje umístění reklamy tak, abyste dosáhli co nejlepších výsledků s co nejnižšími náklady. Společnost Facebook Marketing Science provedla studii a zjistila, že je to pravda”.

Existují nějaké pokyny pro reklamy na Instagramu?

Ano! Facebook má online zdroj informací o všech možných typech reklamy, které lze zveřejnit. Tento průvodce obsahuje také příklady různých reklam.

Co je to shadow ban Instagramu?

To je něco nového, co se dokonce dozvídám ze svého výzkumu! Podle všeho, když podniky obdrží nedostatečnou angažovanost na svých účtech, Instagram aktivně skrýval jejich příspěvky z kanálů sledovatelů.

Proč? Je to trest za příliš mnoho příspěvků. Ačkoli Instagram tvrdí, že to není pravda, nemůžeme si být jisti. Podívejte se na tento článek o tom, jak se nenechat zablokovat stínem.

Každá firma by měla mít možnost využívat obchodní nastavení Instagramu. Má velkou hodnotu a je skvělý pro marketing. Ale nezapomeňte, že pokud něco zapomenete nebo nebudete vědět, jak s aplikací pracovat, stačí se odkázat na tyto položené otázky pro Instagram!

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Mohlo by Vás zajímat:
Jak sdílet cizí příběh na Instagramu do svého vlastního nebo jej poslat jako přímou zprávu
Jak vytvořit prezentaci na TikToku
Jak získat více sledujících na TikToku: 28 tipů, jak rychle rozšířit svůj účet
Jak odstranit Instagram profil
12 taktik pro získání více followers na Instagramu
Jak vytvořit krátký video tutoriál pro Instagram
14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok
Jak spustit vlastní Instagram předplatné?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *