Jak získat více sledujících na TikToku: 28 tipů, jak rychle rozšířit svůj účet
TikTok už není to, co býval. Je to mnohem víc.
Kdysi to byla platforma pro taneční soutěže předškoláků a středoškolské vtípky, dnes je to místo, kam se chodí učit, navazovat kontakty – a teď to nejdůležitější – najít si příštího realitního agenta nebo módní boty.
Klíčem k získání tohoto dychtivého publika potenciálních kupujících je vědět, jak získat více sledujících na TikToku.
Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující
Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes
Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views
Když se počet vašich sledujících zvýší, vaše videa budou mít více zhlédnutí a zapojení. To dává TikToku signál, aby vaše videa zobrazil více lidem více způsoby. Tím získáte více sledujících a tak dále.
Ať už jste na TikToku začátečník, nebo profesionál, který chce překonat dosavadní marasmus, považujte tento 28bodový návod na růst na TikToku za svůj.
Jak rychle získat více sledujících TikTok
Jak rychle potřebujete zvýšit sledovanost TikToku?
To jsme si mysleli. Těchto 28 tipů vám pomůže získat nové fanoušky na TikToku rychleji, než řeknete hashtag dance challenge.
1. Definujte své cílové publikum na TikToku
Pokusit se vytvořit video může být lákavé:
- s širokým záběrem v naději, že rychleji přilákáte více sledujících.
- na témata, která vás nejvíce zajímají
- které vyžadují co nejméně času, energie a dalších zdrojů na výrobu
Pokud však chcete TikTok používat jako obchodní marketingový kanál, nemůžete dělat nic z výše uvedeného. Musíte vytvářet obsah s ohledem na své publikum. Koneckonců vaším cílem není jen získat sledovatele TikToku. Jde o získání sledujících, které můžete efektivně provést trychtýřem sociálních médií od povědomí až po podporu.
Stejně jako v případě jakéhokoli jiného kanálu tedy prozkoumejte, jaká část vašeho cílového publika TikTok používá. Zjistěte jejich bolesti, cíle, zájmy, preference videoobsahu atd. Poté tyto informace použijte k přizpůsobení své strategie pro TikTok.
2. Projděte si svou konkurenci
Lidé již sledují účty TikTok ve vašem oboru. Podívejte se, co tyto úspěšné značky dělají, abyste si rozšířili počet svých sledujících na TikToku.
Špehování konkurence je snadné. Stačí zadat do vyhledávacího řádku výraz, který vaše zákazníky zajímá, najít účty, které o tomto výrazu píší, a podívat se, jaký další obsah sdílejí.
Řekněme, že jste osobní trenér a víte, že forma při běhu je častým problémem vašich klientů.
O jakých dalších tématech ten tvůrce píše? Jaká je estetika jejich videí? Jaké hashtagy používají?
Každý existující příspěvek je souborem dat, která můžete použít jako vodítko pro své příspěvky na TikToku.
3. Sledování trendů pro získání sledujících TikTok
Když už mluvíme o následování, jedním ze způsobů, jak se dostat do povědomí mnoha uživatelů TikToku a doufejme, že se z nich stanou následovníci, je svézt se na vlně stávajících trendů.
Trend je něco – tanec, výzva, styl videa – co sleduje a napodobuje spousta lidí. Když se k nim připojíte a označíte svá trendová videa správným hashtagem (o tom více brzy), uvidí vaše příspěvky i uživatelé, kteří o vaší značce nikdy neslyšeli.
Chcete-li najít trend, který stojí za to vyzkoušet, přejděte na stránku trendů TikToku.
Po kliknutí na jakýkoli trend se vám zobrazí další analytické informace o něm a několik populárních příkladů, které můžete napodobit.
Připojením se k trendu může vaše značka působit jako autentická součást komunity, což je vlastnost, kterou TikTokers u sledovaných účtů hledají.
4. Vzdělávejte se a rozšiřte své publikum na TikToku
TikTok není jen zábava, hry a taneční videa. Stále více tvůrců využívá jeho vzdělávací potenciál a publikum na něj dobře reaguje! Jen finanční TikTok, který se zabývá vším od generování pasivního příjmu po investování do kryptoměn, vzrostl v roce 2021 o 255 %.
Dobrým příkladem masivního potenciálu vzdělávacího obsahu na TikToku je Investor’s Business Daily (@ibdinvestors). Jediné video IBD nasbíralo přes 94 000 zhlédnutí a získalo řadu pozitivních komentářů. Bezpochyby mělo za následek i mnoho nových sledujících. A nejedná se o ojedinělou událost nebo zkušenost specifickou pro Finanční TikTok.
Zvažte některá témata, která vaše publikum zajímají (nebo by ho překvapila). Může jít o praktické tipy, rozbory složitých témat krok za krokem nebo dokonce o zasvěcené informace z oboru. V každém případě, pokud budou vaše videa skutečně užitečná a informativní, budete moci přilákat více sledujících.
5. Účast na výzvách TikTok
Výzvy jsou na TikToku zvláštním trendem. Trochu se podobají soutěži “pravda nebo výzva”, kdy sledující vyzvete, aby udělali něco jako žertík pro své přátele, vyzkoušeli nové jídlo nebo zatančili.
Výzva může být prakticky jakákoli, jako například tato výzva týkající se pohyblivosti kyčlí, která by skvěle přilákala nové sledující do vaší fyzioterapeutické ordinace.
6. Vytvoření značkové výzvy
Nemusíte se řídit jen existujícími výzvami, můžete je také vytvářet.
Pokud například pravidelně vzděláváte své publikum, můžete je vyzvat, aby aplikovali vámi naučené lekce a podělili se o své výsledky ve videích TikTok. Nejenže by je to zaujalo, ale také by to přitáhlo více pozornosti k vašemu účtu a pravděpodobně by se zvýšil počet vašich sledujících.
Velký úspěch s tím má například Orahex (@orahexph). Tato značka pro ústní hygienu vytvořila dvě výzvy – #ORAHEXFaceDance a #OrahexGetBackOut. Výsledkem obou bylo celkem přes 30 milionů zhlédnutí, nespočet zapojení, mnoho účastníků výzvy a pořádná porce 24 000 sledujících značky.
7. Používejte videa se stehy a duety pro rychlý růst počtu sledujících.
Zde je způsob, jak rychle získat příznivce TikToku. Použijte dvě funkce aplikace a využijte videa jiných tvůrců.
Duet je, když vytvoříte video a přehrajete ho vedle existujícího videa.
Stitch je přehrávání části existujícího videa, obvykle od jiného tvůrce, a přidání vlastního videa na konec. Tento vtipný steh ukazuje, co se stane, když se amatér snaží dosáhnout stejných výsledků jako zkušený profesionál.
S příspěvky pro stehy a duety je většina práce hotová za vás. Můžete je tedy využít k rychlejšímu publikování většího množství obsahu. Navíc obsahují již oblíbené video, takže je velká šance, že je lidé prohlížející si vaši stránku budou lajkovat a sledovat, aby viděli další.
8. Využijte co nejvíce obsahu vytvořeného uživateli
Sdílení uživatelského obsahu (UGC) může urychlit růst počtu vašich sledujících několika způsoby.
Zaprvé získáte čerstvý obsah vytvořený pro vás. Žádný rozruch, žádné vymýšlení, jen další příspěvky, které najdou noví sledující.
Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující
Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes
Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views
Zadruhé, tvůrce může být nadšený z toho, že sdílíte jeho obsah, což ho naláká, aby ho sdílel se svým publikem. To je zcela nová skupina lidí, kteří se mohou stát vašimi sledujícími.
A za třetí, obsah vytvořený vašimi zákazníky – zejména pokud jste jim za jeho vytvoření nezaplatili – je obvykle vnímán jako autentický.
Chcete-li získat více UGC, požádejte své zákazníky, aby sdíleli reference, prováděli sezení s otázkami a odpověďmi nebo označili vaši značku ve videích, kde používají vaše produkty.
9. Zvažte delší videa pro vyšší počet sledujících
Pokud chcete rozšířit své publikum, můžete zkusit delší videa. Na TikToku totiž platí, že čím více sledujících účet má, tím delší videa obvykle jsou.
Nemluvíme teď o tom, že byste zveřejňovali pouze tříminutové minifilmy. To by některé z vašich diváků stresovalo. Ale u některých témat vám mohou stačit klipy o délce 60 nebo 90 sekund.
Jak poznáte, jakou délku videa máte zvolit? Použijte tip č. 2 a sledujte své konkurenty. Pokud jsou jejich příspěvky o letní údržbě domu minutové, měly by být i ty vaše.
10. Zapojte se do komunikace s lidmi na TikToku
Z průzkumu vyplývá, že v porovnání s jinými platformami cítí 73 % uživatelů hlubší vztah ke značkám, se kterými komunikují na TikToku. Klíčové slovo je “komunikovat”.
Pravidelné zveřejňování příspěvků je důležité. Ale stejně tak je důležité zapojit se do komunikace s publikem. Získáte tím více fanoušků, kteří se budou soustavně věnovat vašim videím a sdílet je s přáteli (alias potenciálními sledujícími).
Lidé navíc častěji komentují, pokud vědí, že od vás mohou dostat odpověď, zejména když popularita vašeho účtu roste. Více komentářů vám může zajistit přízeň algoritmu TikToku a dostat váš obsah před více lidí. Pokud budete používat různé další tipy, o kterých zde píšeme, může se to snadno promítnout do většího počtu kvalitních sledujících.
Společnost Glacier Window Tinting (@glacierwindowtinting), která má více než 717 000 sledujících, to zvládla. Nejenže na mnoho jejích videí odpovídají komentátoři, ale společnost také důsledně odpovídá na desítky komentářů na jedno video.
11. Přidání různých pozadí pomocí efektu zeleného plátna
Řekněme, že jste na svou stránku přilákali nového potenciálního sledujícího. Prohledá ji a uvidí moře stejných věcí. Pak se pustí do hledání něčeho zajímavějšího.
Rozbijte vizuální monotónnost své zdi pomocí efektu zelené obrazovky TikTok. Tento TikToker používá efekt zelené obrazovky, aby vás naučil, jak efekt zelené obrazovky používat.
Zelené plátno funguje v podstatě jako pozadí Zoom, ale místo statického obrázku můžete za sebou mít video. Zelené plátno můžete použít pro zábavná reakční videa nebo pokud chcete vypadat jako reportér na místě činu.
12. Získejte nápady, které si noví sledující zamilují, z témat na pracovní ploše
Zde je malý zábavný hack, jak získat více sledujících na TikToku. V desktopové verzi TikToku je v horní části lišta se seznamem obecných témat.
Klikněte na téma, které se týká vaší značky, a uvidíte, co je v kurzu. Využijte tyto příspěvky pro inspiraci, průzkum konkurence nebo pro vyhledání lidí, na které byste mohli chtít reagovat nebo s nimi spolupracovat.
13. Zdvojnásobení úspěšných TikToků
Každé video, které zveřejníte, je příležitostí dozvědět se, co váš účet rozšiřuje. Všímejte si, která videa mají největší efekt, a vytvářejte nové příspěvky s podobnými vlastnostmi.
I když jsou zhlédnutí a lajky důležité, nejvíce nás zajímá, abyste na TikToku získali hodně sledujících. Sledujte proto skoky v počtu sledujících, které se shodují s každým novým příspěvkem. A sledujte, co se stane s vaším účtem, když jedno z vašich videí získá hodně zhlédnutí. Pokud díky němu nezískáte nové sledující, možná není tak úspěšné, jak jste si mysleli.
14. Přilákejte sledující pomocí služby TikTok Live
Živý vstup na TikTok dává lidem možnost komunikovat s vámi v reálném čase. Do vztahu s vaším publikem to vnáší osobnější prvek, který může:
přilákat nové sledující, kteří náhodou narazí na vaše životy.
Povzbudit lidi, kteří vás znají a ještě vás nesledovali, aby konečně stiskli tlačítko sledovat.
Podnítit lidi, aby se o vašem účtu zmínili ostatním, kteří by mohli mít zájem vás sledovat.
15. Strategicky načasujte své příspěvky
Při budování sledujících na TikToku jsou nejdůležitější relevantní příspěvky a kvalitní videa. Zveřejňování příspěvků ve správný čas však může vašim videím dodat trochu větší včasnou angažovanost, díky které se pak dostanou do povědomí více lidí.
Pokud chcete vědět, kdy zveřejnit své další video, tento průvodce vám poradí, kdy je nejlepší publikovat na TikToku.
16. Zveřejňujte příspěvky co nejčastěji (zejména na začátku).
Co se stane, když se svým prvním příspěvkem dosáhnete úspěchu a zobrazí si ho tisíce lidí? Přejdou na vaši stránku, neuvidí žádný další obsah a ani je nenapadne vás sledovat.
V prvních dnech se snažte zveřejňovat co nejvíce obsahu (samozřejmě s prioritou kvality).
Jakmile budete mít nějaká videa, která návštěvníky nalákají, aby se stali sledujícími, můžete se vyrovnat jakémukoli plánu, který odpovídá vašim schopnostem vytvářet skvělý obsah. V ideálním případě se však snažte o alespoň několik příspěvků týdně.
17. Nastavte očekávání ve svém životopise na TikToku
Dobrý životopis na TikToku uvádí, co děláte a co mohou sledující od vašich videí na TikToku očekávat.
Tento přístup potvrzuje budoucím následovníkům, že máte:
- Informace nebo obsah, který je zajímá
- odbornost v tématech, o kterých vytváříte videa
Nastavuje očekávání a buduje důvěru, což obojí usnadňuje získávání nových sledujících.
18. Připněte si svůj nejlepší obsah
Kromě toho, že v životopise uvedete jasná očekávání, můžete je podpořit připnutím nejoblíbenějších TikToků na začátek svého profilu. Pochlubte se obsahem, kvůli kterému vás už lidé sledují (místo abyste doufali, že lidé budou rolovat dostatečně hluboko na stránce, aby ho našli).
Robert M. Berger (@robertmberger) to dělá s vědomím, že nejsledovanější videa lépe zaujmou potenciální sledující než ta méně populární.
Získali jste u videa hodně lajků nebo pozitivních komentářů? Zaznamenali jste po zveřejnění videa velký nárůst sledujících? To jsou dobří kandidáti na připnutí videa.
19. Upřednostněte vysoce kvalitní video
Pokud chcete, aby lidé zůstali u vašeho obsahu a sledovali ho, natož aby vás sledovali dál, je nutné, abyste měli čistý zvuk a video.
Nemusíte utrácet tisíce za vybavení, zejména předtím, než prokážete, že TikTok je pro vaše podnikání životaschopným marketingovým kanálem. Potřebujete však slušný mikrofon a kameru.
Několik základních informací, na které je třeba myslet:
- Dobré osvětlení
- Dávejte pozor na své okolí
- delší videa rozstříhejte na kratší úseky
- vynechte ze zvuku ozvěny
Zde se věnujeme nejlepším způsobům a nápadům, jak upravovat videa TikTok.
20. Upgrade na účet Pro
Založení účtu Pro nic nestojí, takže je to jeden z nejlepších způsobů, jak získat více sledujících TikTok zdarma.
Když přejdete z běžného účtu TikTok, získáte přístup k analytice, která vám pomůže najít nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků. Uvidíte také, která videa mají nejvíce zhlédnutí, jak lidé váš účet vyhledávají a jak je vaše stránka populární. To vše vám pomůže vytvářet videa, která se budou lidem líbit, a získat tak více sledujících.
21. Udržujte konzistentní tón, abyste si udrželi nové předplatitele.
Držte se hlavně toho, co jste lidi připravili na to, aby očekávali od obsahu vaší firmy na sociálních sítích TikTok. K tomu samozřejmě patří držet se především témat souvisejících s podnikáním. Může to ale zahrnovat i styl vašeho obsahu.
Řekněme například, že váš nejúspěšnější obsah vtipně zpracovává témata související s oborem. Z historického hlediska vám tento přístup přináší spoustu zapojení a sledujících. Ale… jste nepředvídatelní. Někdy – z ničeho nic – je váš obsah suchý a velmi vážný. To může snadno odradit lidi, kteří viděli několik vašich videí na stránce Pro vás, ale ještě vás nesledovali.
Newton Nissan South (@imwithnewton) je dobrým příkladem konzistence. Tento účet nasbíral přes 64 000 sledujících převážně díky rozhovorům s prodejci aut, techniky a automobilovými nadšenci. To je to, čím je známý, co jeho publikum vzrušuje a čeho se drží.
22. Strategicky vybírejte hashtagy, abyste získali nové sledující.
Hashtagy pomáhají dostat váš obsah do rukou lidí, kteří se zajímají o témata, o nichž mluvíte. Je to skvělý způsob, jak na svůj účet přilákat nové, aktivní sledující!
V ideálním případě by vaše hashtagy měly používat kombinaci:
- Populární, obecné hashtagy (např. #fyp, #foryou, #foryoupage nebo #viral).
- Široké, ale relevantní hashtagy (např. #funny a #meme pro komediální obsah).
- Hashtagy specifické pro určitou niku nebo téma (např. #healthcare, #carsales, #homeservice atd.).
Široké hashtagy vás více zviditelní u většího publika. Výstižnější hashtagy představí vaši značku menšímu, ale cílenějšímu publiku.
Mnoho lidí například vyhledává #foryoupage. Pokud se objevíte v jejich vyhledávání, můžete získat hodně zobrazení, což pomůže algoritmu TikToku, i když vás většina z nich nakonec nebude sledovat. Jen hrstka lidí bude hledat #cleanswimmingpool, ale ti, kteří tak učiní, vás pravděpodobně budou sledovat kvůli obsahu o čištění bazénu. Proto je důležitá kombinace hashtagů.
23. Vytváření značkových hashtagů pro zvýšení počtu sledujících
Použitím existujících hashtagů se dostanete k novému publiku. Značkové hashtagy – hashtagy, které obsahují něco specifického pro vaši společnost – využívají síťového efektu TikToku a získávají vám nové sledující.
Jedním z prvních příkladů virální značkové hashtagové kampaně na TikToku je #inmydenim společnosti Guess.
V rámci kampaně lidé označovali videa, na kterých ukazovali, jak se cítí v džínách Guess. A i po pěti letech je stále silná.
Zkuste používat značkové hashtagy pro značkové výzvy, získávat obsah generovaný uživateli nebo sdílet recenze produktů.
24. Zvolte správná klíčová slova
Pokud chcete získat sledující na TikToku, musíte zajistit, aby byl váš obsah objevitelný. Jedním ze způsobů, jak toho docílit, je vybrat si oblíbená klíčová slova, která umístíte do svých popisků.
Díky správným klíčovým slovům algoritmus TikToku pozná, že váš příspěvek je relevantní pro lidi, kteří dané téma hledají.
I v tomto případě vám TikTok pomůže. Přejděte na stránku Keyword Insights a zadejte obecné téma, například krása.
Získáte seznam souvisejících klíčových slov. Klikněte na tlačítko “Podrobnosti” a TikTok vám ukáže příkladové věty s použitím vašeho klíčového slova a příspěvky, které se na něj umisťují.
To podpoří vaši tvorbu titulků a dostane vaše příspěvky do rukou lidí, kteří hledají značky, jako je ta vaše.
25. Využijte trendové písně a zvuky ke spojení s budoucími sledujícími.
Hudba funguje jako slyšitelný hashtag na TikToku. Vyberte si správnou melodii a můžete se spojit s obrovským množstvím potenciálních nových sledujících.
Když uživatel uslyší melodii, která se mu líbí, může kliknout na název skladby a dostane se na stránku s dalšími příspěvky s touto melodií.
Tokboard zobrazuje nejoblíbenější hudbu na TikToku, takže si můžete vybrat něco, co se nejen hodí k atmosféře vašeho videa, ale co také uvidí nejvíce lidí.
26. Používejte reklamy TikTok
Zatím jsme vám ukázali, jak získat sledující TikToku zdarma. Pokud na to máte rozpočet, reklamy na TikToku vám umožní dostat se rychleji do povědomí publika.
Vzhledem k tomu, že 72 % uživatelů považuje reklamy TikTok za inspirativní a 70 % za příjemné, představují účinný způsob, jak přimět lidi, aby vás sledovali. (A co víc, mohou v lidech vzbudit chuť nakupovat. V jedné studii 67 % respondentů uvedlo, že je TikTok inspiroval k nákupu, i když to neměli v plánu. Dobře provedené reklamy TikTok tedy mohou přinést i téměř okamžitou návratnost investic).
27. Zahrňte výzvu k akci zaměřenou na přínosy
TikTok je navržen tak, aby uživatelé mohli přecházet od videa k videu. Proto může být složité přivést potenciální sledující na váš profil (kde je tlačítko sledovat nejvýraznější).
Výzva k akci (CTA) je chytrý způsob, jak někoho přimět k akci, jako je sledování vaší stránky. Do videí můžete přidávat nálepky, používat slovní výzvy k akci nebo vyzvat lidi, aby vás sledovali v komentářích.
Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující
Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes
Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views
Jen nezapomeňte zdůraznit, proč by to měli udělat a jakou hodnotu nebo požitek za to mohou očekávat. Místo “sledujte mě kvůli dalším finančním videím” řekněte “sledujte mě kvůli růstu vašich investic”.
28. Dostaňte se na stránku For You
FYP je titulní stránka TikToku. Na ní se uživatelům zobrazuje nový obsah vybraný na základě jejich předchozích akcí od tvůrců, o kterých nikdy neslyšeli.
Jako značka, která se snaží zvýšit počet sledujících, chcete být přesně tam.
Není to vždy snadné, ale tento průvodce vám pomůže dostat vaše videa na TikTok FYP.
Kolik TikTok sledujících potřebujete?
Věnovali jsme se tomu, jak získat více sledujících na TikToku pro svou firmu. Zbývá však otázka: “O kolik sledujících byste se měli snažit?” I když je chytré stanovit si konkrétní (a realistický) cíl, podle kterého budete měřit svůj pokrok, nezapomeňte na jednu věc. Mít tisíce sledujících je k ničemu, pokud jich relativně málo má potenciál stát se zákazníky nebo jinak podpořit vaše podnikání.
Chcete mít takové sledující, kteří přispějí k dosažení vašich marketingových a obchodních cílů. A to není nereálné očekávání. V roce 2022 došlo ve srovnání s předchozím rokem k 700% nárůstu počtu marketérů, kteří se domnívají, že TikTok je efektivní kanál. Plánujte tedy svou strategii TikTok se zaměřením na prokázání návratnosti investic!
Zde je 28 způsobů, jak získat více sledujících na TikTok:
- Definujte svou cílovou skupinu
- Přečtěte si přehled o konkurenci
- Sledujte trendy Tiktok
- Vzdělávejte své sledující
- Účastněte se výzev TikTok
- Vytvořte výzvu pro značku
- Používejte stehová a duetová videa
- Využívejte co nejlépe UGC
- Zvažte delší videa
- Zapojte se do komunikace s lidmi na TikToku
- Přidejte různá pozadí
- Čerpejte nápady z témat na ploše
- Zdvojnásobte úspěšnost TikToku
- Přilákejte sledující pomocí služby TikTok Live
- Strategicky načasujte své příspěvky
- Zveřejňujte příspěvky co nejčastěji
- Nastavte očekávání ve svém bio
- Připněte svůj nejlepší obsah
- Upřednostňujte vysoce kvalitní videa
- Přejděte na profesionální účet
- Udržujte konzistentní tón
- Strategicky vybírejte hashtagy
- Vytvářejte značkové hashtagy
- Zvolte správná klíčová slova
- Používejte trendové skladby a zvuky
- Používejte reklamy TikTok
- Zahrňte výzvu k akci zaměřenou na výhody
- Dostaňte se na stránku Pro vás
Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující
Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes
Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views
Mohlo by Vás zajímat:
Jak zvýšit počet followers na Instagramu v roce 2023
Proč má smysl kupovat Instagram likes: 10 důvodů
7 nejlepších míst Kde koupit followers na Instagramu 2023
Jak si koupit TikTok Likes v roce 2023 (10 nejlepších webů)
Jak získat více lajků na Instagramu (zdarma nebo za peníze) 2023
12 tipů pro začátečníky na Instagramu
10 důvodů proč se firmy rozhodnou koupit Instagram followers v roce 2023
Seznam 10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě