14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok

14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok

14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok

Vzhledem k tomu, že TikTok je nyní nejrychleji rostoucí sociální sítí, může být konkurence pro vaše videa značná. To znamená, že pokud chcete vytvářet trendová videa na TikToku, budete muset tvrdě pracovat a být strategičtí.

14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok
14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok

TikTok byl v roce 2019 čtvrtou nejoblíbenější zdarma stahovanou aplikací pro iPhone a celkově druhou nejoblíbenější zdarma stahovanou aplikací v roce 2019. Měla nejvyšší míru zapojení sledovatelů napříč 100 000 uživatelskými profily, které byly vybrány v rámci online výzkumného projektu provedeného společností Influencer Marketing Hub. Nyní má po celém světě neuvěřitelných 800 milionů aktivních uživatelů. A některé z jejích nejznámějších účtů, jako například americká zpěvačka a osobnost společenského života Loren Gray, si mohou připsat až 40 milionů sledujících.

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. << Koupit TikTok sledující můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. << Koupit TikTok likes můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. << Koupit TikTok views můžete zde>>

Nepodceňujte význam TikToku. Jeho publikum je sice převážně mladé, ale s platformou stárne a je jich značné množství. Pokud se vám podaří vytvořit trendová videa na TikToku, můžete to považovat za výrazný úspěch.


14 tipů pro vytváření virálních videí TikTok

  1. Rozhodněte se, jaké téma pro svá videa zvolíte.
  2. Publikujte alespoň jednou denně
  3. Zajistěte vysokou kvalitu svých videí
  4. Neignorujte své zvuky
  5. Komunikujte s ostatními uživateli TikTok
  6. Používejte trendy hashtagy a sledujte trendy TikToku
  7. Vytvářejte videa prezentující vaše dovednosti
  8. Vytvořte video „Jak na to“
  9. Uveďte aktuální událost
  10. Ve videích představujte domácí zvířata (a děti)

Co tedy můžete udělat pro to, abyste zvýšili šanci, že se vaše videa objeví v seznamu trendových videí TikTok pro vaši zemi? Přišli jsme se 14 tipy, které zvýší vaše šance na úspěch.

2 1
3

1. Rozhodněte se, jaké téma pro svá videa zvolíte.

shutterstock 1766586389

Tento první tip platí pro všechny sociální sítě, kde chcete, aby vás lidé považovali za úspěšné. Nemůžete videa vytvářet jen tak náhodně a nahrávat je v naději, že se budou lidem líbit. Musíte si stanovit cíl své činnosti na sociální síti. Proč nahráváte videa na TikTok? Čeho chcete dosáhnout? Zejména, kdo jsou ideální lidé, u kterých chcete, aby si vaše videa prohlíželi?

Jakmile se rozhodnete pro cílovou skupinu, můžete začít přemýšlet o typech videí, které je zaujmou. Pamatujte, že pokud chcete vytvářet trendová videa, která se stanou virálními, musíte pochopit, jaké typy videí relevantní lidé rádi sledují.

I když je jasné, že všechna vaše videa nebudou o stejném tématu, chcete mít zastřešující téma nebo hlavní niku pro vaše videa, díky které se lidé rozhodnou, že budou chtít vidět více toho, co vytvoříte.


2. Zveřejňujte alespoň jednou denně

TikTok od svých úspěšných tvůrců očekává, že budou často zveřejňovat příspěvky. Pokud doufáte, že se stanete virálními, musíte vytvářet dostatečné množství obsahu, aby si vás lidé všimli. Pokud se budete držet při zemi, je nepravděpodobné, že se vaše videa budou často objevovat v kanálech For You.

Nejlepší účty TikTok zveřejňují videa několikrát denně. Dobrá, taková úroveň produkce může být pro jednoho člověka obtížná, aniž by to bylo na úkor kvantity. V ideálním případě byste ale měli nahrávat nové video každý den, v případě značky každý všední den.

Čím více obsahu vytvoříte, tím větší je pravděpodobnost, že najdete něco, co odpovídá dnešnímu virálnímu šílenství. Jen se ujistěte, že všechna vaše videa jsou relevantní pro vaše sledující a cílovou skupinu.


3. Zajistěte vysokou kvalitu svých videí

shutterstock 178278890

To nemůžeme dostatečně zdůraznit. Pokud chcete mít trendy videa, musíte zajistit, abyste sdíleli vysoce kvalitní záběry. Přestože je třeba nahrávat videa pravidelně, neměli byste obětovat kvalitu kvůli kvantitě. To neznamená, že k natáčení videí musíte zaměstnávat profesionálního kameramana nebo používat špičkové vybavení; videa, která se stanou virálními, můžete natáčet i na svém chytrém telefonu. Znamená to však, že byste měli natáčet ve vysokém rozlišení a že byste se měli snažit o správné základy produkce. Udržujte kameru stabilní, v případě potřeby použijte stativ.

Zvažte použití externího mikrofonu, pokud je nahrávaný zvuk zásadní (a nejde vám jen o překrytí hudbou nebo pozdější dabing zvuku). Snažte se video sestříhat. TikTok má přijatelně kvalitní editační funkce, nebo můžete použít externí aplikaci, pokud potřebujete něco lepšího.

Musíte také myslet na téma svých videí. Musí lidi zaujmout a upoutat. Poté, co jste se rozhodli pro výklenek pro svá videa a pro cíl svých příspěvků na TikToku, musíte zajistit, aby videa, která natočíte, skutečně zaujala vaše cílové publikum.


4. Neignorujte zvuky

Jednou z klíčových odlišností TikToku je volné používání hudby ve videích, která lidé sdílejí. Přinejmenším na Západě TikTok vyrostl z Musical.ly a sdílí s touto platformou zálibu v hudbě překrývající videa uživatelů.

TikTok umožňuje neuvěřitelně snadno přidávat hudbu do 15sekundových videoklipů, protože uzavřel právní dohody s většinou velkých hudebních společností, které umožňují používat výňatky z hudby chráněné autorskými právy. Známé hudební skladby můžete do svých videí snadno přidávat přímo z aplikace, a to buď ve fázi natáčení, nebo později při úpravě videí. U delších 60sekundových videí je méně hudebních možností, ale stále jsou k dispozici úryvky skladeb, které můžete použít.


5. Interakce s ostatními uživateli TikToku

Interact with TikTok Users

Source: unsplash.com

Nezapomínejte, že TikTok je sociální síť, jejíž klíčovou součástí je slovo „sociální“. Nejste televizní síť a vaši diváci nejsou pouhými konzumenty obsahu.

Je zásadní, abyste si prohlíželi videa ostatních lidí, lajkovali je a komentovali. Součástí algoritmu TikToku je zapojení, a čím více budete s lidmi komunikovat, tím více vašich videí skončí na jejich stránkách Pro vás.

Dalším způsobem, jak rozšířit dosah svých videí a zvýšit tak šanci, že se stanou trendovými videi TikToku, je také spolupráce s dalšími tvůrci TikToku. I influenceři se občas dohodnou na spolupráci s méně známými lidmi ve svých videích – potřebují nápady a inspiraci pro nový obsah.


6. Používejte trendy hashtagy a sledujte trendy TikToku

Pokud otevřete aplikaci TikTok a klepnete na tlačítko Objevit v dolní části, TikTok vám zobrazí vaše trendy hashtagy. Pokud chcete, aby i vaše videa byla trendová, má smysl napodobit některé příspěvky, které se zobrazují na stránce Objevit.

Tyto trendové hashtagy se pravidelně mění a jsou specifické pro daný region, V době psaní tohoto článku byl Trending Hashtag v horní části mého kanálu #BearWeek, následovaný #Phrog (a ano, ve všech videích jsou žáby).

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. << Koupit TikTok sledující můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. << Koupit TikTok likes můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. << Koupit TikTok views můžete zde>>

Tvorba videí o medvědech nebo žábách nyní nemusí být něco, co byste mohli dělat, zejména pokud nemáte snadný přístup k natáčení obou zvířat a netýkají se vaší niky. Měli byste však najít nějaké trendové hashtagy, které jsou pro vaše publikum relevantnější.

Některé z uváděných hashtagů budou pravděpodobně trendovat déle. Například #TikTokTaughtMe s 1,7 miliardy zobrazení je pravděpodobně použitelný pro jakékoli video typu „Jak na to“ nebo výukový program.

Také pokud lidé aktivně vyhledávají určitý hashtag, který jste použili v popisu videa, je pravděpodobnější, že na vaše video narazí a zobrazí ho.


7. Vytvářejte videa představující vaše dovednosti

Vytvářejte videa prezentující vaše dovednosti Mnoho tvůrců na TikToku natáčí videa, ve kterých něco dobře dělají. Může to být hra na hudební nástroj, sport, jízda na skateboardu nebo i něco méně obvyklého, například žonglování nebo požírání ohně. Mnoho schopných tanečníků předvádí své dovednosti ve videích se synchronizací rtů.


8. Vytvářejte videa „Jak na to“

Ačkoli jsou videa TikTok krátká (15 až 60 sekund), stále máte možnost vytvářet videa „Jak na to“ a výukové programy. Je zřejmé, že se musíte zaměřit na předvedení jednoho konkrétního úkolu.

Na TikToku najdete mnoho tutoriálů, zejména v nících krása a vaření. Pokud dokážete úkol rozdělit do kroků, které netrvají déle než 60 sekund, může to být ideální videonávod TikTok.

Pokud je to možné, snažte se, aby vaše video „Jak na to“ vypadalo zábavně a méně naučně. Stále však platí, že váš návod musí být srozumitelný.

V některých výklencích můžete své tutoriály TikTok použít spíše jako upoutávku na svůj kanál YouTube. Například může být obtížné vtěsnat celý recept do videa TikTok, ale můžete uvést zrychlenou verzi a pak odkázat na delší video na svém kanálu YouTube.


9. Zachycujte různé údalosti

I ten nejzarytější fanoušek TikToku si uvědomuje, že existuje i svět mimo TikTok. Mnoho příznivců TikToku se živě zajímá o dění ve světě kolem sebe. Rádi sledují aktuální dění. Najdete zde mnoho videí upozorňujících na aktuální události i milníky v popkultuře.

Na video TikTok máte opět pouze 15 až 60 sekund. Poskytuje tedy lidem vynikající příležitost, aby do videa uzavřeli některé aspekty nebo názory na událost, kterou uvidí všichni.

Nemluvíme tu jen o zprávách. Můžete natočit video, ve kterém vyjádříte svůj názor na oblíbený film nebo populární televizní pořad.


10. Zobrazení domácích mazlíčků (a dětí) ve videích

W. C. Fields jednou řekl: „Nikdy nepracujte s dětmi nebo domácími zvířaty, protože kradou pozornost.“ To může platit v egocentrickém odvětví, jako je herectví, ale není to problém, pokud chcete vytvářet trendová nebo virální videa na TikToku.

Děti jsou možná méně oblíbeným tématem pro vaše videa, protože typické publikum TikToku je stejně velmi mladé, ale domácí zvířata jsou vždy oblíbeným tématem pro vaše videa. Pokud máte roztomilé kočky nebo psy, případně i obskurnější domácí zvířata, která dělají zábavné věci, máte jistého vítěze. Samozřejmě pokud máte přístup k medvědům nebo žábám, vaše videa už mohou být trendy.


11. Vytváření videí se synchronizací rtů

Na první pohled se může zdát, že video se synchronizací rtů je nudné. Pouze mluvíte na cizí písničku. Varianty lip-synch videa jsou však základem TikToku. Téměř všechna první videa na TikToku (a předtím na Musical.ly) byla videa se synchronizací rtů.

V seznamech trendových videí TikToku však stále uvidíte mnoho videí se synchronizací rtů. Uživatelé platformy je stále milují. Ta nejlepší jsou však na hony vzdálená pouhému napodobování někoho, kdo zpívá písničku. Jsou to vlastně krátká hudební videa s bujarým, někdy choreografickým tancem, natočená na nečekaných místech.


12. Vytvořte svou verzi populárního videa

Říká se, že napodobování je nejupřímnější formou lichocení. Pokud převezmete existující úspěšné video a vytvoříte jeho vlastní verzi, může vzniknout podobně populární video. Samozřejmě nechcete přesnou kopii. Musíte přidat něco vlastního, čím se bude odlišovat od tisíců jiných verzí.

Na TikToku občas najdete videa se synchronizací rtů, kde se lidé snažili předělat oficiální hudební videa. Někdy se dokonce pokoušejí o předělávky snímek po snímku… samozřejmě s rozpočtem typického uživatele TikToku. Tyto nízkorozpočtové „remaky“ mohou být mimořádně zábavné.

V jiných případech lidé vytvářejí nová videa, která jsou pastišem nebo parodií na existující videoklip. Využívají přitom humor, aby původní video „poslali do háje“.

Často však není nutné kopírovat existující videa tak věrně. Stačí se podívat na trendová videa (třeba pomocí našeho nového nástroje) a načerpat z nich nápady a inspiraci.


13. Vytváření duetových videí

Jedním ze speciálních typů videí, které TikTok umožňuje vytvářet, je video Duet. Zde můžete použít efekt rozdělené obrazovky a komentovat existující video. Původní video se zobrazí v levé polovině obrazovky a to, ve kterém diskutujete, se zobrazí v pravé části. Duet můžete vytvořit z libovolného záznamu, i když k tomu nejprve potřebujete svolení původního tvůrce. Duetové video můžete vytvořit i sami se sebou.

Zábavná videa Duet mohou přilákat obrovské množství diváků, a pokud se stanou pravidelnou součástí vašich vydávaných videí, mohou vám pomoci vybudovat masivní základnu fanoušků.


14. Zahajte výzvu s hashtagy

Výzvy s hashtagy mohou být jedním z nejzábavnějších způsobů, jak zvýšit angažovanost na TikToku. Tyto výzvy mohou zadávat jednotlivci nebo značky, přičemž značky mají možnost zaplatit si značkové hashtagové výzvy v rámci reklamních balíčků TikToku. Jediným omezením pro nové uživatele TikToku (kteří neplatí za Branded Hashtag Challenge) je, že může být obtížné získat dostatečný dosah pro propagaci vaší výzvy, dokud si nevybudujete značný počet sledujících.

U výzev používáte specifické vlastní hashtagy, které uživatele vybízejí k vytváření videí na dané téma. Natočíte úvodní video, kde výzvu předvedete a vysvětlíte ostatním, co byste chtěli, aby udělali pro splnění vaší výzvy.

Aby byla výzva s hashtagem úspěšná, musíte ji udržet jednoduchou. Nikdo se nezapojí do výzvy, která je pro něj příliš obtížná. Chcete také, aby byla zábavná, protože to je hlavní důvod, proč se jich lidé rádi účastní.

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. << Koupit TikTok sledující můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. << Koupit TikTok likes můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. << Koupit TikTok views můžete zde>>

Mohlo by Vás zajímat:

Jakou hodnotu mají coiny na TikToku?

Jak a kde koupit followers na Instagramu?

10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Jak publikovat na Instagramu z počítače nebo mobilního zařízení

TikTok vs. Instagram – porovnání uživatelů a statistik pro rok 2023

Nejlepší aplikace pro získání likes na Instagramu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *