10 způsobů, jak získat více sledujících na Instagramu 2024
Instagram už není jen platformou pro zábavu, spíše vážným byznysem pro většinu, a to od digitálních marketérů až po tvůrce obsahu a téměř všechny, kteří si přejí mít autoritu na sociálních sítích. A dobře, ohromující více než miliarda uživatelů této platformy je tu proto, aby to potvrdila. Co ale přesně znamená být úspěšným instagramistou?
> Okamžité přičtení“>Zde můžete koupit sledující a likes >> Okamžité přičtení
I když definice může zahrnovat poměrně mnoho faktorů, aspektů a metrik, počet sledujících na Instagramu je určitě na prvním místě seznamu. Stručně řečeno, značný počet sledujících je vaším certifikátem pro získání více příležitostí, přistání návštěvníků na vašich webových stránkách, budování věrného publika, růst konverzí a další.
Ale jak? Zejména při stále přítomné silné konkurenci na Instagramu a měnících se algoritmech.
Následující způsoby pro růst počtu sledujících na Instagramu pro vás mají dokonalé řešení s tipy, které jsou v souladu s nejnovějšími trendy Instagramu a nadcházejícími přístupy algoritmů. Takže začněme-
- Začněte s optimalizací
- Využijte potenciál napříč platformami
- Zaměřte se na marketing zaměřený na konkrétní výklenek
- Plánujte příspěvky a buďte konzistentní
- Zveřejňujte více žádaného obsahu
- Najděte správné hashtagy, které konvertují
- Zapojte se do komunikace s uživateli
- Važte si obsahu vytvořeného uživateli
- Získejte sledující na Instagramu
- Závěr
1. Začněte s optimalizací
Pokud existuje jedna věc, jejíž masivní dopad na vaši online přítomnost se nezmění bez ohledu na to, jak moc se Instagram nebo sociální média mění, je to optimalizace vašeho účtu.
Myslete na dobře optimalizovaný účet, který má definovanou sekci bio, správné uživatelské jméno, které je rozumné a snadno zapamatovatelné a vyhledatelné, jedinečný a identifikující profilový obrázek, praktické a nezbytné odkazy v popisu a aktivní kontaktní informace. A teď si vezměte účet, který vypadá nějak slepený dohromady s kousky informací tu a tam, jako by byl dokončen na poslední chvíli.
Který z nich byste raději sledovali, kdybyste měli na výběr? Změňme trochu otázku: Který účet působí profesionálním dojmem a zároveň se zdá být spolehlivý a hodnotný? Nápověda: ať už si vyberete jakoukoli odpověď, zůstane stejná – ta první.
Optimalizace vstupní stránky vašeho účtu nejenže učiní váš účet atraktivním pro publikum, ale také vám pomůže vytvořit si image značky, což je něco, co přímo souvisí s tím, jak snadno lidé kliknou na tlačítko sledovat.
2. Využijte potenciál různých platforem
Vzhledem k tomu, že Instagram dnes není jedinou významnou platformou, je vhodné prozkoumat potenciál ostatních platforem a webových stránek sociálních médií, které mohou přivést na váš účet na Instagramu cennou návštěvnost.
Neexistuje lepší způsob, jak přimět potenciální sledující na jiných platformách, aby vás sledovali na Instagramu, než je sami pozvat prostřednictvím větší viditelnosti a informovanosti pomocí odkazů, sdílených příspěvků atd. Tedy pokud nemáte neobvykle působivou a lákavou výzvu na jiných sociálních sítích nebo webových stránkách, která nutí návštěvníka, aby si vaši rukojeť na Instagramu sám vyhledal a zkontroloval; i v takovém případě se vložení odkazu na rukojeť na Instagramu přesto vyplatí.
Řízení návštěvnosti zde neznamená, že je třeba žádat publikum o přímé sledování. Místo toho se zaměřuje na to, abyste ukázali svou kreativní stránku tím, že vyberete jeden ze svých nejlepších obsahových příspěvků nebo videí, nejlépe s nejvyššími ukazateli zapojení, které dotyčného zaujmou natolik, aby si váš profil prohlédl a sledoval.
3. Zaměřte se na marketing zaměřený na konkrétní niche
Je snadné zaměnit obrovské množství uživatelů na Instagramu za stejně obrovské možnosti a snažit se zaujmout všechny v naději, že vás bude sledovat alespoň jeden z těchto řekněme 100 lidí. No, v tomto případě je to přesně naopak, zejména v nadcházejícím roce.
Váš obsah se může zdát atraktivní pro mnoho lidí, když cílíte na rozsáhlou skupinu osob z různých prostředí, s různými možnostmi výběru, zálibami a zápory atd. Ve většině případů vás však budou sledovat pouze ti, kteří mají o vámi nabízený typ obsahu mimořádný zájem.
Niche-specific marketing, který se zaměřuje konkrétně na cílovou skupinu jednotlivců, kteří patří do vašeho výklenku nebo o něj mají velký zájem, je nejlepší sázkou na získání většího počtu sledujících, aniž byste museli vynakládat marné úsilí na každého jednotlivce online.
S tím, jak se Instagram mění v centrum podnikání, bude pro ty, kteří budují svou online přítomnost, riskantní cílený marketing jistě oblastí, která stojí za zvážení.
Líbí se mi, facebook, sdílet
4. Plánujte příspěvky a buďte konzistentní
Každý ví, jak lidé milují účty, které jim soustavně poskytují kvalitní obsah, ale s rostoucí konkurencí bude závod stále tvrdší. Takže kromě toho, že budete ve zveřejňování příspěvků konzistentní, budete mít na účty na Instagramu a jejich růst vliv i to, že budete vyladěni na správný čas pro zveřejnění správných typů obsahu, pokud jej nebudete zcela řídit.
Jak naznačují statistiky, denně se na Instagramu přihlásí přibližně dvě stě milionů uživatelů, z nichž vaši sledující mají určitou dobu aktivity, nemluvě o vašich potenciálních sledujících, což vám pomůže vytěžit z vašich příspěvků maximum.
Plánování příspěvků po odhadu metrik pomocí nástrojů vám poskytne dobrou představu o tom, kdy je nejlepší čas na zveřejnění příspěvku a co zveřejnit. Pomůže vám to také udržet konzistentnost s větší viditelností.
Získejte likes pro Vaše příspěvky – Okamžité přičtení
Dbejte však na to, abyste své sledující nespamovali více příspěvky najednou, protože to nadělá více škody než užitku.
5. Zveřejňujte více žádaného obsahu
Jakkoli by někdo mohl tvrdit, že podstatou kreativity je svobodná vůle obsahu, nelze popřít fakt, že ne vždy je to obsah, který prodává, v tomto případě přitahuje. Stejně tak je tomu, když se snažíte svým obsahem získat sledující a zvýšit svou online přítomnost.
Vzhledem k tomu, že i ten nejmenší detail může ovlivnit vaši image na Instagramu a dopad na publikum, bude analýza analytiky, kromě toho, že se svých sledujících přímo zeptáte na jejich zájmy, nesmírně přínosná pro nalákání lidí, aby vás sledovali.
Všímat si obsahu, který získal nejvíce pozitivních ohlasů, a kontrolovat typ obsahu vašich konkurentů je několik způsobů, jak lze postupovat při vytváření hodnotného obsahu.
6. Najděte správné hashtagy, které konvertují
Hodnota hashtagů na Instagramu je již delší dobu dobře známá a vězte, že pokud se nezvýší, určitě to tak zůstane ještě několik dobrých nadcházejících let. Stále méně však záleží na počtu hashtagů, které člověk ve svých příspěvcích používá, a více na druhu a kvalitě hashtagů, které používá.
Vyhledávání hashtagů prostřednictvím analytických nebo jiných nástrojů poslouží jako základní způsob, jak zvýšit objevnost a dosah publika na Instagramu, a pomůže vám přiblížit se, vstoupit a vytvořit působivou komunitu.
Existuje také koncept, který následuje po použití kombinace značkových, módních, běžně vyhledávaných a dalších typů hashtagů, abyste vytvořili poměrně dobrou sadu, která pomůže zvýšit vaši viditelnost mezi relevantním publikem.
7. Zapojte se do komunikace s uživateli
S rostoucí oblibou personalizace a způsobů, jak dosáhnout toho, aby se publikum cítilo jako součást cesty značky, zůstává zapojení uživatelů důležitým bodem, který je třeba mít na paměti pro autoritativní online přítomnost.
Odpovídání na dotazy, komentáře, přání a doplňky uživatelů vám pomůže vybudovat pevnou a loajální komunitu, která zvýší váš dosah prostřednictvím sdílení a doporučení. Celkově to zvýší vaše šance na získání dalších a dalších oddaných příznivců v průběhu času.
Zajistíte tím také, že vás již získaní sledující z jakéhokoli důvodu neopustí uprostřed cesty.
8. Važte si obsahu vytvářeného uživateli
Pokud ještě nevíte, co je obsah generovaný uživateli, je načase, abyste si ho vygooglili. Rostoucí význam vzájemného ovlivňování názorů a volby akcí ze strany uživatelů nesmí nikomu, kdo sní o sociálních médiích, uniknout.
Stejně jako se člověk před nákupem podívá na recenze a získá přístup ke zpětné vazbě, i lidé online si vzájemně svými slovy a činy ověřují, nakolik je daný účet spolehlivý, hodnotný a hodnotný, což jim nakonec pomůže definovat jejich rozhodnutí vás sledovat.
Kromě toho vám tento obsah generovaný uživateli také pomůže zvýšit viditelnost, povědomí, dosah tím, že se dostane přímo k následovníkům dané osoby a dále.
Využití videí, kotoučů a dalších materiálů pro algoritmus
Instagram na rozdíl od aplikace pro sdílení fotografií, kterou začínal, už není tím, o co jde především. Pokud si myslíte, že pouze tvorba obsahu typu příspěvků nebo videí vás dostane k milionu sledujících, jste na omylu.
Reely, Instagram stories, Instagram lives, igtv videa atd. hrají významnou roli při rozhodování o osudu vašeho zapojení a počtu sledujících online. Algoritmus Instagramu kromě obecného zájmu uživatelů zajistí, že váš účet bude hodnotnější pro sdílení a doporučování ve vyhledávacím kanálu ostatních uživatelů.
Algoritmy Instagramu mohou nyní pracovat složitějším způsobem než kdykoli předtím. Proto vytváření obsahu, který zvýrazní váš účet a bude dostatečně poutavý, aby byl ve vyhledávacím kanálu, bude nepochybně receptem na úspěch v novém roce 2022.
9. Získejte sledujících na Instagramu
Jakkoli jsou argumenty proti získávání skutečných sledujících Instagramu v rozporu s růstem, můžete je najít na internetu, existuje i odvrácená strana mince. Zatímco falešní následovníci budou nepochybně bránit nebo poškozovat vaši přítomnost na Instagramu, skuteční následovníci Instagramu ze spolehlivého webu vás mohou při správném postupu výrazně předběhnout v závodě.
Když si koupíte skutečné sledující na Instagramu, získáte přehnané výhody ze všech výše uvedených bodů. To však neznamená, že můžete použít následovníky, které jste si koupili, jako jediný trik, jak získat následovníky a zároveň vynechat jiné úsilí. Je také stejně důležité, abyste si vybrali pouze spolehlivé stránky po mnoha výzkumech, aby akce přinesla pozitivní výsledky bez jakýchkoli rizik.
Závěr
Instagram není stejnou platformou, jakou byl před pěti lety, což přímo dává tušit, jak se ve stejném časovém horizontu musel změnit jeho algoritmus, fungování, nástroje a přístup. Ačkoli se výše uvedených deset tipů liší a vyžaduje mnohem hlubší a smysluplnější činnost, tvrdá práce a úsilí, které je třeba vynaložit, zůstávají stejné.
Ať už se rozhodnete koupit sledující na Instagramu, nebo vyzkoušíte různé hashtagy, abyste zvýšili počet svých sledujících, ujistěte se, že si přes to všechno zachováte kvalitu obsahu. Šťastné rolování!