Chcete na Instagramu přilákat větší publikum? Zajímá vás, zda je dobrý nápad platit za sledující na Instagramu?
V tomto článku se dozvíte, proč je kupování sledujících špatný nápad a jak získat více sledujících na Instagramu přirozenou cestou.
Instagram followers: Jak zvýšit své publikum na Instagramu v roce 2023
Měli byste si koupit sledující na Instagramu?
Ano, samozřejmě je to jedná z možností jak si pomoci při snaze zviditelnit se na Instagramu. Je dobré však vědět, že je potřeba mít více aktivních reálných sledujících, než těch nakoupených.
Vybrat z různých balíčků sledujících můžete kliknutím na následující odkaz: Obchod s Instagram followers
Jak získat více sledujících na Instagramu v roce 2022: 10 taktik, které fungují
Dále také můžete použít níže uvedené taktiky pro růst na Instagramu, abyste vybudovali svůj účet a dosáhli pokroku při plnění svých marketingových cílů.
#1: Optimalizujte svůj profil na Instagramu pro vyhledávání a prozkoumávání na Instagramu
Potenciální sledující mají spoustu možností, jak objevit vaši značku na Instagramu, počínaje nalezením vašeho účtu prostřednictvím vyhledávání. Vyhledávání na Instagramu se za poslední rok výrazně zlepšilo a přidání relevantních klíčových slov do vašeho profilu může pomoci vašemu účtu objevit se ve vyhledávání.
Výhodné Instagram balíčky Instagram followers + Instagram likes
Chcete-li optimalizovat své bio na Instagramu pro vyhledávání, přirozeně přidejte klíčová slova, která váš ideální zákazník pravděpodobně zadá do aplikace. Například bio na Instagramu @testkitchen obsahuje klíčová slova jako “vaří” a “recepty” a také název značky America’s Test Kitchen.
Potenciální sledující mohou vaši firmu objevit také prostřednictvím obsahu na stránce Explore, na kartě Reels nebo na několika dalších místech v aplikaci. Bez ohledu na to, kde vaši firmu spatří, pravděpodobně navštíví váš profil, než se rozhodnou, zda budou váš účet sledovat.
Abyste povzbudili nové uživatele ke sledování, je užitečné na svém profilu uvést veškerý svůj nejzajímavější obsah. Zde je několik aspektů, které je třeba zahrnout:
- Nejzajímavější příběhy na Instagramu, které představí vaši firmu a vzbudí v lidech touhu vidět další obsah.
- Značkové hashtagy, které prezentují obsah vytvořený uživateli, což poskytuje sociální důkaz
- Odkaz na bio, který lidem pomůže najít klíčové zdroje nebo je vybídne k nákupu vašich příspěvků
Výše uvedený profil @testkitchen obsahuje několik zvýrazněných příběhů, které poskytují tipy, upozorňují na události a sdílejí průvodce dárky. Profil také obsahuje značkový hashtag (#atkgrams), který mohou fanoušci přidávat k obsahu, v němž se značka objevuje. Na obrázku níže obsahuje stránka s hashtagem #atkgrams více než 54 000 příspěvků, z nichž mnohé jsou vytvořeny fanoušky.
#2: Upřednostněte vytváření originálního obsahu na Instagramu
Sdílení memů a přeposílání obsahu jiných účtů (se svolením) není v rozporu s pokyny Instagramu. Tento druh obsahu vám však již nemusí pomoci v růstu vašeho účtu. V dubnu 2022 oznámil šéf Instagramu Adam Mosseri, že platforma začne hodnotit obsah podle originality.
Koupit 20 000 instagram sledujících
Mosseri neprozradil, jak hodlá platforma definovat originální obsah. I tak je ale užitečné upřednostnit vytváření obsahu na Instagramu, který je pro vaši firmu zcela jedinečný. Posílením tohoto hodnotícího signálu můžete zvýšit své šance na umístění na stránce Explore, což je skvělý způsob, jak přilákat nové sledující.
Nejste si jisti, jaký originální obsah zveřejnit? Přehled demografických údajů o sledujících na Instagramu vám může pomoci upřesnit osobnost zákazníka a vytvořit obsah, který bude u vašich zákazníků rezonovat.
#3: Zaměřte se na publikování reels a videoobsahu na Instagramu
Při plánování mixu obsahu je dobré upřednostnit videa před fotografiemi. V prosinci 2021 Mosseri oznámil posun Instagramu směrem k reelům a krátkým videím. Od té doby platforma poskytla Reels prominentní umístění v Suggested feedu, na stránce Explore a na vyhrazené kartě v hlavní nabídce.
Chcete koupit sledující pro TikTok?
Vytvořením reelů na Instagramu můžete usnadnit objevení své firmy a zvýšit pravděpodobnost, že se váš obsah objeví v některém z těchto umístění. Pokud s krátkými videi začínáte, sada Meta Business Suite vám usnadní začátky.
Otevřete sadu Business Suite a přejděte na kartu Plánovač. Projděte si některé ze svátků, které jsou uvedeny v pravé části kalendáře. Kliknutím na tlačítko Šablona pod libovolným svátkem získáte šablony, které vám pomohou naplánovat všechny druhy obsahu, včetně reels.
Pomocí vyhledávacího panelu můžete najít šablonu pro jakoukoli příležitost nebo použít funkci šablony s průvodcem a získat šablonu ideální pro vaši firmu. V každém případě můžete během několika minut vytvořit krátké video a poté jej stáhnout a publikovat na Instagramu.
#4: Umožněte lidem remixovat váš videoobsah na Instagramu
Instagram ne vždy umožňoval snadné sdílení obsahu jiných účtů přímo v aplikaci. Reels však funguje trochu jinak. Pomocí aplikace Reels můžete nyní povolit remixování, což umožňuje ostatním lidem použít vaše videa jako inspiraci.
Chcete-li povolit remixování, přejděte do nastavení a přepněte přepínač Remix. Pak se zaměřte na vytváření videoobsahu, který inspiruje vaše ideální publikum k tvorbě. Cokoli od taneční výzvy přes přípravu jídla a styling oblečení až po obchodní rady je férová hra.
Obrázek ovládacích prvků Reels a Remix v nastavení firemního profilu na Instagramu
Když jiný účet remixuje váš reel, v novém reelu se automaticky objeví vaše instagramová značka. To znamená, že remixování může zlepšit viditelnost vašeho účtu, což vám může pomoci přilákat více sledujících.
Chcete-li zvýšit počet svých sledujících, můžete také remixovat reely jiných účtů. Najděte reel, na který chcete reagovat, a klepněte na tři tečky v pravém dolním rohu. Vyberte možnost Remix this Reel a natočte svůj záběr nebo přidejte svůj postřeh. Po zveřejnění se videa zobrazí vedle sebe v jednom příspěvku.
#5: Používejte relevantní hashtagy
Technicky můžete do každého příspěvku na Instagramu přidat až 30 hashtagů. V březnu 2022 však Mosseri ve svém příběhu na Instagramu oznámil, že přidávání hashtagů k obsahu na Instagramu příliš nepomůže ke zvýšení počtu zhlédnutí. Hashtagy však mohou pomoci vašemu účtu zobrazit se ve vyhledávání..
Měli byste se tedy zabývat hashtagy? Vždy je dobré přidat alespoň tři až pět hashtagů, což je počet, který Instagram oficiálně doporučuje. Je také užitečné vytvořit značkový hashtag a požádat sledující, aby ho používali, když budou psát o vašich produktech a službách.
Pokud se obsah vašich zákazníků objeví na stránce Explore nebo na jiných navrhovaných místech, noví sledující mohou snadno vidět váš značkový hashtag, jak ukazuje příklad @testkitchen výše. Pak mohou klepnutím navštívit stránku se značkovým hashtagem nebo si prohlédnout váš profil a případně se rozhodnout vás sledovat.
#6: Geotagujte obsah Instagramu, abyste oslovili lidi ve vaší lokalitě nebo v jejím okolí
Pokud má vaše firma fyzické prodejny, kanceláře nebo sídlo, pak vám geotagování obsahu může také pomoci spojit se se sledujícími ve vaší lokalitě. Největší výhodou geotagování je to, že uživatelům dává další příležitost najít a dozvědět se o vaší firmě.
Koneckonců, vaše firma není jediným účtem, který může používat vaše geotagy. Když zákazníci a fanoušci uvedou vaši značku ve svém obsahu na Instagramu, mohou použít váš geotag. Každý, kdo hledá vaši firmu nebo klíčová slova související s vaší značkou, může najít vaši geotag na kartě Místa ve vyhledávání. Poté může klepnutím zobrazit veškerý obsah s vaší geotagem.
Pokud je to relevantní, můžete místo toho k obsahu přidat další geotagy. Pokud například zveřejňujete obsah z veletrhu nebo konference, pak označení místa nebo události pomůže přitáhnout k vašim příspěvkům více pozornosti.
V některých případech má smysl geotagovat větší oblast. Můžete například označit město nebo obec, kde sídlí vaše firma. Nebo můžete geotagovat místo, kde sídlí vaši ideální sledující. Ať tak či onak, geotagy mohou zlepšit vaši viditelnost a pomoci vám spojit se s lidmi, kteří se zajímají o místní podniky.
V příspěvku na Instagramu níže @valleycruisepress označil geotagem Austin v Texasu. Přidání této geotagy může této designové značce pomoci navázat kontakt s více zákazníky a přilákat nové sledující v místní oblasti.
#7: Spolupracujte s doplňkovými značkami a influencery, abyste oslovili nové lidi.
Růst vašeho publika zcela samostatně může být pomalý. Naštěstí spolupráce s influencery a značkami může zviditelnění vašeho účtu ještě více podpořit. Když budete spolupracovat s influencery nebo značkami, můžete v obsahu nebo titulku označit účty těch druhých. Díky nástrojům pro spolupráci na Instagramu můžete také oba účty uvádět jako tvůrce.
Pokud vás vlivný účet zmíní nebo uvede vaše produkty, můžete získat několik sledujících. Je však pravděpodobnější, že sledující získáte rychleji, pokud z toho bude něco pro ně. Dárky mohou být pro rostoucí účty obzvláště účinné, zejména pokud je pořádáte společně se značkami, které mají podobné cílové publikum.
Například níže uvedený příspěvek na Instagramu @drinkkoia upozorňuje na co-brandový giveaway s cenou s čokoládovou tématikou. Podmínky giveawaye vyžadují, aby uživatelé sledovali všechny tři účty, což má potenciál výrazně zvýšit sledovanost každé značky.
#8: Zapojte se do spolupráce s dalšími účty, které vaše publikum na Instagramu sleduje
Interakce s jinými účty vás může dostat do povědomí více lidí, což vám může pomoci rozšířit vaše publikum. Chcete-li využít zapojení k získání sledujících, vytvořte si seznam klíčových účtů ve vašem oboru, včetně influencerů a jiných značek. Přidejte je do seznamu blízkých přátel, abyste mohli snadno zobrazovat obsah z jejich kanálů.
Poté si prohlédněte kanál Blízkých přátel a snažte se zapojit do obsahu, který zveřejňují. Pište smysluplné komentáře, které budou mít odezvu u ostatních sledujících, pomohou vám vybudovat skutečné vztahy a přilákají další sledující.
#9: Spusťte reklamy na Instagramu na studené publikum lidí s vlastnostmi podobnými vaší cílové skupině
Dosažení organického růstu na Instagramu může trvat dlouho. Pokud spěcháte s budováním publika na krátké časové ose, existuje legitimní způsob, jak tento proces urychlit. Na svém účtu na Instagramu můžete spustit reklamu, která vám umožní rychlejší růst počtu sledujících.
Chcete-li získat více sledujících, spusťte reklamu ze svého účtu na Instagramu. Nejprve zveřejněte organický příspěvek, který chcete propagovat placenou kampaní. Jakmile příspěvek zveřejníte, otevřete jej v aplikaci Instagram a klepněte na tlačítko Boost Post.
Jako cíl vyberte možnost Návštěvy profilu. U publika můžete Instagramu povolit, aby se zaměřil na lidi, kteří jsou podobní vašim sledujícím. Případně si můžete vytvořit vlastní publikum pomocí cílení Instagramu na základě demografických údajů a zájmů.
Obrázek kroku Výběr cíle pro zvýšení příspěvku na Instagramu
Poté nastavte rozpočet a dobu trvání kampaně. Před zveřejněním kampaně si ji prohlédněte ve feedu, ve Stories a na Explore. Instagram automaticky přidá tlačítko s výzvou k akci Visit Instagram Profile (Navštivte profil na Instagramu), které přivede lidi na váš profil a povzbudí je k následování. Jakmile reklama začne běžet, můžete se začít těšit na další sledující.
Obrázek kroku Vytvořit publikum pro posílení příspěvku na Instagramu
Nemůžete se rozhodnout, který organický příspěvek má největší šanci získat nejvíce sledujících? Přejděte na profil své společnosti na Instagramu a klepněte na možnost Nástroje pro reklamu. Aplikace vám automaticky doporučí nejlepší příspěvek, který již u vašeho publika dosáhl dobrých výsledků, takže je to skvělé místo, kde začít.
Obrázek navrhovaného příspěvku k posílení na Instagramu v nástroji Ad Tools.
#10: Publikujte důsledně, abyste si udrželi nové i stávající sledující.
Zveřejňování příspěvků podle určitého rozvrhu nemusí novým sledujícím pomoci najít vás hned napoprvé. Ale jakmile vás začnou sledovat, konzistentní plán publikování jim může pomoci spolehlivěji zobrazit váš obsah a zapojit se do něj. Může vám také pomoci udržet si sledující a zabránit jejich odchodu, který snižuje počet vašich sledujících.
Chcete-li zjistit, kdy je na platformě nejlepší zveřejňovat příspěvky, přejděte na stránku Instagram Insights svého účtu. Na stránce s přehledem klepněte na položku Celkový počet sledujících. Poté sjeďte na konec stránky a zjistěte, kdy jsou nejaktivnější. Můžete přepínat mezi dny a hodinami a najít optimální časy pro zveřejňování příspěvků.
Obrázek aplikace Instagram Insights zobrazující údaje o nejaktivnějších časech
Další nástroje Meta nabízejí podrobnější přehledy. Například plánovač Business Suite navrhuje konkrétní časy pro zveřejnění na základě aktivity sledujících na Instagramu. Přímo ze sady Business Suite můžete kliknutím nahrávat a plánovat příspěvky a příběhy v doporučených časech. Všimněte si, že tento nástroj navrhuje vždy jeden časový úsek, takže je nejlepší pro plánování obsahu postupně, nikoli hromadně.
Obrázek aplikace Instagram Insights s grafem Kdy jsou vaši sledující na Instagramu
K vyhledání nejvhodnějších denních dob pro zveřejňování příspěvků můžete použít také aplikaci Creator Studio. Přejděte na svůj profil na Instagramu a otevřete kartu Insights. Klepněte na možnost Audience a zobrazte aktivitu po hodinách. Uvidíte počet sledujících, kteří jsou obvykle aktivní v jakoukoli dobu, což vám může pomoci určit nejlepší čas pro naplánování obsahu.
Závěr
Ať už dáváte přednost organickému růstu, nebo chcete urychlit výsledky pomocí reklam, máte spoustu možností, jak zvýšit své publikum na Instagramu. Použijte výše uvedené tipy k získání publika a budování své značky.