Získejte více Instagram followers pomocí těchto 9 tipů

Získejte více Instagram followers pomocí těchto 9 tipů

Doba čtení 10 minut

Instagram se stal základním kamenem přítomnosti mnoha značek na sociálních sítích, protože přivádí ziskovou návštěvnost na vstupní stránky, zvyšuje konverze a buduje angažované publikum

Získejte více Instagram followers pomocí těchto 9 tipů
Získejte více Instagram followers pomocí těchto 9 tipů

Získejte více Instagram followers pomocí těchto 9 tipů

Pokud vaše přítomnost na Instagramu není tak silná, jak doufáte, možná je načase naučit se, jak vybrousit strategie pro získání skutečných, organických Instagram followers Čím větší je vaše publikum, tím více příležitostí máte k tomu, abyste s uživateli navázali kontakt a vytvořili pro ně jedinečné zážitky.

Koupit Instagram Followers – Nejvyšší kvalita Instagram sledujících na trhu ♥

Důležité je organické rozlišení: někdy se značky při snaze získat více followers na instagramu vydávají snadnou cestou. Všude jsou k dispozici placené stránky s likes a followers, ale tyto zkratky se nikdy nevyplatí, protože algoritmus Instagramu se pravidelně aktualizuje, aby vyřadil placené, nekvalitní účty a interakce.

Jak získat Instagram sledující
Jak získat Instagram sledující

Nemluvě o tom, že počet followers Instagram nakonec nic neznamená, pokud nepředstavuje angažované fanoušky, kteří nakupují, navštěvují vaše vstupní stránky a propagují vaše značky u přátel a sledujících. Začněte budovat svou přítomnost správným způsobem pomocí těchto tipů, jak získat více Instagram followers.

9 způsobů, jak zvýšit počet followers na Instagramu

1. Optimalizujte svůj účet na Instagramu

Než se pustíte do vymýšlení, jak získat sledující na Instagramu, je jedním z nejdůležitějších kroků mít svůj účet plně optimalizovaný. Představte si bio vaší značky na Instagramu jako “domovskou stránku” vašeho účtu.

Koupit Instagram likes – Nejvyšší kvalita Instagram likes, které mají stories a dostanou Vás do předních příček na Instagramu ♥

Příklad instagramového odkazu v bio
Jak lidé poznají, že účet patří vaší značce, bez bio, popisků obrázků, správného uživatelského jména nebo profilového obrázku? Může se to zdát samozřejmé, ale na Instagramu pomáhá bio a obrázek tvořit základy identity vaší značky. Odkaz v bio je vaším jediným místem, které může přivést návštěvníky Instagramu na vaše stránky, takže optimalizace účtu je nezbytná.

Jak získat více followers na instagramu
Jak získat více followers na instagramu

Pokud si nejste jisti, kam odkaz umístit, zkuste marketingové nebo produktové stránky, které se vztahují ke konkrétním klíčovým slovům, hashtagům nebo kampaním na vašem účtu na Instagramu. Odkazování na domovskou stránku je v pořádku – ale proč uživatelům neposkytnout ucelený zážitek při přechodu z bio na web? To vedlo k popularitě vstupních stránek s odkazy na IG, na kterých jsou umístěny relevantní odkazy na několik posledních částí obsahu zmíněných ve feedu značky, a příspěvků “odkaz v bio”, které pomáhají nasměrovat publikum na tyto odkazy.

Kupte si například 1000 likes, které lze rozdělit na více příspěvků.

Kromě toho dbejte na to, aby vaše uživatelské jméno bylo co nejpřívětivější pro vyhledávání, což obvykle znamená držet se blízko skutečného názvu vaší značky. Pokud je název vaší firmy delší, zkraťte ho na něco, co by vaše publikum poznalo. Nepřidávejte do uživatelského jména čísla ani speciální znaky, a pokud je to možné, udržujte ho v souladu s ostatními uživatelskými jmény, která již máte na sociálních sítích.

Nejlepším způsobem, jak optimalizovat svůj účet, je vytvořit a dodržovat marketingovou strategii Instagramu. Stáhněte si našeho bezplatného průvodce a začněte.

Instagram pro značky: Průvodce marketingovou strategií Instagramu: Příručka pro značky: Příručka marketingové strategie Instagramu pro značky
Zveřejněno dne

2. Udržujte konzistentní kalendář obsahu

Nejhorší, co můžete při snaze získat followers na Instagramu udělat, je zveřejňovat obsah v náhodných, nahodilých časech. Pokud máte to štěstí, že vás uživatelé sledují hned na začátku, nechcete, aby zapomněli, že vás vůbec sledovali.

Chcete-li proti tomu bojovat, dodržujte pravidelný plán zveřejňování příspěvků. Obvykle by značky neměly publikovat více než několikrát denně, aby se vyhnuly spamu, ale ať už je vaše kadence jakákoli, udržujte ji konzistentní. Denně se na Instagram přihlásí přibližně 200 milionů uživatelů, takže chcete-li svou síť ještě více rozprostřít, zkuste publikovat několikrát během celého dne.

Instagram followers a likes
Instagram followers a likes

Náš vlastní výzkum nejvhodnějších časů pro publikování na Instagramu ostatně přesně určuje nejlepší časy pro publikování pro více odvětví, nebo můžete sledovat náš výzkum nejlepších časů ve všech tematických oblastech níže:

Nejlepší časy pro publikování na Instagramu Globální 2022
Dodržování harmonogramu vám pomůže vytvořit konzistentní zážitek pro vaše sledující a udržet je v povědomí o vaší značce. Pokud si však lámete hlavu nad tím, jak si zapamatovat publikování v těchto různých denních časech, máme pro vás řešení v podobě funkcí plánování a optimálních časů Sprout – přečtěte si další podrobnosti.

3. Naplánujte si příspěvky na Instagram předem

Algoritmus Instagramu se sice změnil tak, aby uživatelům zobrazoval více obsahu, který se jim líbí, ale publikování ve správný čas může stále zajistit větší viditelnost vašich příspěvků tím, že zvýší jejich celkovou angažovanost.

Kupte si například 10 000 Instagram followers s doručením ihned! ♥

4. Přimějte partnery a zastánce značky, aby zveřejňovali váš obsah.

Když se učíte, jak získat více sledujících na Instagramu, je důležité znát hodnotu svého publika. Čím větší bude počet vašich followers (organicky), tím více kupujících a zájemců budete mít.

Nejlepší způsob, jak přimět zákazníky, aby vás sledovali, je dostat se před ně a být přítomen. Rozhodující je být přítomen na vlastním Instagramu i na ostatních. Zkuste sponzorovat obsah vytvářený uživateli, aby se vaše značka dostala do feedů zákazníků. Můžete také pořádat soutěže na Instagramu, abyste svou značku dostali.

Instagram followers
Instagram followers

k většímu publiku. Tyto typy kampaní vytvářejí sociální důkaz tím, že ukazují, že vaši fanoušci investují do vašeho obsahu natolik, že jej přeposílají nebo vytvářejí vlastní UGC.

Dalším způsobem je dostat svou kliku před mnohem větší publikum. Zkuste spolupracovat s většími instagramovými účty ve vašem oboru, například s významnými influencery ve vašem oboru, aby sdíleli váš obsah se svým publikem.

Hledáte reálnou propagaci na Instagramu či Facebooku a nevíte si rady? Simplemedia.cz Vám pomůže splnit Vaše cíle! Simplemedia.cz

Jen se ujistěte, že poskytujete něco hodnotného. Poslední věc, kterou chcete udělat, je působit příliš prodejně. Najděte si marketingovou spolupráci a společné marketingové plány s jinými podniky, abyste si vybudovali publikum na Instagramu.

6. Prezentujte svůj Instagram všude

Jak mají lidé najít účet, pokud svůj Instagram nepropagujete? Ujistěte se, že je váš účet na Instagramu uveden u vašich webových stránek a dalších sociálních sítí.

Vytváření viditelnosti a povědomí je jedním z nejlepších způsobů, jak se nechat objevit. Pokud chcete skutečně získat více Instagram followrs, dejte lidem vědět, kde vás najdou. Na své webové stránky a blog můžete přidat tlačítka sociálních médií, která pomohou podpořit sdílení na všech sítích a také lidem ukáží, kde vás na Instagramu najdou.

Dalším skvělým nápadem je křížová propagace napříč vašimi účty na sociálních sítích. Muzeum moderního umění pravidelně šíří povědomí o svém Instagramu prostřednictvím Twitteru. Můžete snadno využít své další sociální sítě k tomu, abyste uživatele nasměrovali na svůj Instagram.

Dbejte však na to, abyste nežádali pouze o sledování. Místo toho byste se měli snažit propagovat na svém Instagramu jedinečný obsah, aby uživatelé měli důvod vás tam sledovat. Naštěstí s tím, jak Instagram přidává spoustu nového obsahu a video funkcí, jako jsou Stories, IGTV a Reels, máte skvělou příležitost získat sledující prostřednictvím kreativního obsahu.

Instagram followers
Instagram followers

Instagram Stories patří mezi nejoblíbenější typy obsahu na sociálních sítích pro generaci Z

7. Zveřejňujte obsah, který followers chtějí

I když se to snáze řekne, než udělá, je chytré zjistit, jaký obsah chtějí vaši sledující vidět. Na Instagramu rychle zjistíte, že některý obsah funguje lépe než jiný. Proto je testování tak důležité.

Ať už jde o filtry, popisky, typy obsahu nebo časy zveřejnění, i ten nejmenší detail může mít zásadní vliv. Sledujte nové trendy na Instagramu, abyste věděli, že zveřejňujete populární obsah.

Chcete-li analýzu posunout o krok dál, měla by vaše značka investovat do nástrojů pro analýzu Instagramu. To vám usnadní sledování, porovnávání a analýzu obsahu Instagramu napříč účty.

koupit instagram followers
koupit instagram followers

Přehled o instagramové konkurenci v aplikaci Sprout
Buďte si jisti svou strategií obsahu tím, že budete analyzovat různé filtry, popisky a další prvky, abyste zjistili, co na vaše publikum funguje nejlépe. Pokud si nejste jisti, kde začít, zkuste analyzovat své konkurenty.

Neměli byste přímo kopírovat své konkurenty, ale je chytré dělat si poznámky o tom, co dělají nebo zveřejňují, co zvyšuje angažovanost. Malý průzkum konkurence může být velmi užitečný. Můžete použít naši zprávu Instagram Competitors a podívat se, co funguje u jiných značek ve vašem oboru.

8. Začněte konverzaci

Jedním z nejlepších způsobů, jak dát uživatelům o svém Instagramu vědět, je konverzace. Podle indexu Sprout Social Index 2020 se spotřebitelé chtějí zapojit především do vizuálního obsahu, jako jsou fotografie (68 %) a videa (50 %), následované 30 %, kteří se chtějí zapojit do textových příspěvků. Instagram se pro tento profil publika dokonale hodí, protože spojuje poutavé vizuály s popisky, které mohou být stejně poutavé, když zdokonalíte své dovednosti v psaní popisků na Instagramu.

Instagram likes
Instagram likes

Držení se nejoblíbenějších typů obsahu vám může pomoci zjistit, jak získat více followers na Instagramu.

Lidé i nadále používají sociální média jako kontaktní odkaz na značky, ať už jde o neformální dotazy a chat, seriózní dotazy na péči o zákazníky nebo pochvaly na své oblíbené značky a produkty. A pro vaše podnikání je třeba, abyste byli na Instagramu vstřícní a komunikativní.

Snažte se odpovídat na co nejvíce dotazů nebo komentářů, protože to může znamenat rozdíl mezi získáním nového zákazníka, následovníka nebo zlepšením vztahu s vaším publikem. Náš průzkum Index také ukázal, že 89 % spotřebitelů nakoupí u značky poté, co ji sledují na sociálních sítích, takže je důležité zajistit si pozornost a loajalitu potřebnou k tomu, aby se návštěvník vašeho profilu změnil ve sledujícího.

Instagram sledující
Instagram sledující

Činnosti, které spotřebitelé provádějí po sledování značky na sociálních sítích – včetně 89 %, kteří od značky nakoupí.

9. Najděte hashtagy, které konvertují

Jedním z nejosvědčenějších způsobů, jak získat followers na Instagramu, jsou hashtagy. Hashtagy už léta slouží jako základní nástroj pro objevování a umožňují rozšířit dosah na sociálních sítích. Jako marketér chcete budovat svou komunitu získáváním sledujících a hashtagy vám právě toto poskytují.

Pro začátek si najděte hashtagy, které nejsou příliš zaplněné. Na tuto teorii poukazuje Social Media Examiner, který vysvětluje, že k hashtagu #love je připojeno více než 184 milionů fotografií. Snažit se zvýraznit svůj obsah na Instagramu v moři milionů fotografií a videí není snadné.

Musíte najít hashtagy, které lidé z vaší cílové skupiny budou s větší pravděpodobností kontrolovat. Pokud dojde k relevantnímu spojení, tito uživatelé budou váš účet s větší pravděpodobností sledovat. Jedinečné značkové hashtagy jsou jedním ze způsobů, jak seskupit příspěvky kolem hyperrelevantního obsahu pro vaši značku a kampaně.

Například společnost M&Ms odvádí skvělou práci při zaměření hashtagů na událost, které se účastní. Pomocí hashtagů jako #mmspotlight značka cílí své publikum přímo tam, kde se koncertní událost Spotlight koná, a vytváří tak povědomí.

Stejně zásadní pro používání hashtagů je také pochopení toho, jak si vaše hashtagy na Instagramu vedou. A díky nástrojům pro analýzu hashtagů od společnosti Sprout Social máte přímý přístup k údajům o výkonu a používání hashtagů, abyste zjistili, co funguje nejlépe.

Sprout IG Hashtag report
Nevstupujte do vesmíru hashtagů naslepo, ale vězte, co označujete, abyste si mohli vybudovat sledovanost.

10. Udělejte svým Instagram followers radost

V neposlední řadě, když uděláte svým followers na Instagramu radost, uvidíte odměnu v podobě růstu publika. Poskytli jsme vám spoustu tipů pro brainstorming a plánování obsahu, tak je uveďte do praxe tak, abyste cítili skutečný hlas své značky. Jinými slovy, vyhněte se tomu, abyste působili potřebně, prodejně nebo roboticky.

Koupit Instagram likes
Koupit Instagram likes

Pro mnoho účtů to znamená, že do nich budete sypat příspěvky, které mají legitimně vykouzlit úsměv na tváři followers a budovat vztahy se zákazníky. Nezapomínejte svým sledujícím poskytovat obsah, jako by byli přáteli na vašem osobním kanálu: to může zahrnovat zveřejňování memů, inspirativního obsahu nebo jen opětovné sdílení zajímavých fotografií či uměleckých děl (vše samozřejmě řádně označené), které mohou vašim sledujícím během dne trochu zvednout náladu.

Další tipy pro vaši přítomnost na Instagramu

Rozvoj Instagram followers je mnohostranný proces. Znalost tajů osvědčených postupů na této síti pomůže vašim strategiím být efektivnější. Zjistěte více díky těmto průvodcům některými nejdůležitějšími zásadami IG:

Podívejte se na pár další zajímavých tipů nejn pro Instagram:

Instagram followers: Jak zvýšit své publikum na Instagramu v roce 2022
23 způsobů, jak získat Instagram followers
6 způsobů, jak získat více lajků na příspěvcích na Instagramu
Jak vydělávat peníze pomocí Instagramu?

10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě 
Jak funguje TikTok algoritmus v roce 2022?

Obliba Instagramu u publika stále roste, takže využití těchto tipů k získání followers vám pomůže zvýšit váš dosah. Pokud jste připraveni využít výkonné nástroje Sprout pro správu Instagramu, začněte si ještě dnes bezplatnou zkušební verzi.