Snažíte se získat 1 milion sledujících na TikToku? Podělíme se s vámi o odborné strategie, které vám pomohou zvýšit počet sledujících a získat virální popularitu.
Obsah
- Koupit TikTok Followers
- Vytvářejte obsah pro své publikum a niku
- Dejte si záležet na kvalitě a doručení
- Vytvořte si vlastní výzvu TikTok
- Publikujte svůj obsah ve správný čas
- Zvolte správné hashtagy
- Vytvořte vícedílnou sérii
- Analyzujte svůj růst a vytvořte více toho, co funguje
- Využití funkcí Duet a Stitch
- Buďte sami sebou
- Často kladené otázky
Jak získat 1 milion followers na TikToku? (10 strategií)
TikTok je nástroj, který můžete použít pro své podnikání, osobní značku nebo jen pro zábavu. Kdo by nedoufal, že když něco zveřejní, jeho obsah se nestane virálním? Zasloužíte si, aby byl každý příspěvek viděn.
A co je důležitější, vaše příspěvky jsou odpovědí na otázku, jak získat 1 milion sledujících na TikToku.
Pokud budete strategicky zveřejňovat skvělý obsah, budete získávat další sledující, místo abyste je ztráceli.
Nastíníme vám přesné kroky, které použili ostatní, aby se z několika stovek sledujících na TikToku dostali na 1+ milion. Budete muset vynaložit spoustu tvrdé práce a pochopit to:
Vaše příspěvky se musí vyvíjet, aby lépe vyhovovaly potřebám vašeho publika.
Získání 1 milionu sledujících bude trvat dlouho, takže buďte trpěliví.
Pokud chcete dosáhnout skutečných a trvalých výsledků, zůstaňte konzistentní.
Nyní se s vámi podělíme o naše tajemství číslo jedna, jak získat více sledujících na váš účet, zejména pokud máte účet, který se zdá být v „limbu“ a nezaznamenává pozitivní růst.
1. Koupit TikTok Followers
Zůstáváte s hrstkou nových sledujících každý den nebo získáváte a ztrácíte několik sledujících týdně? Tento trend jsme v průběhu let zaznamenali u mnoha účtů a často je to způsobeno tím, že algoritmus dostatečně nepropaguje váš obsah.
Proč?
Nejsme si jisti. Zdá se, že jednou z metod, která tyto účty posouvá nahoru a pomáhá jim získat hodně sledujících, je možnost koupit TikTok followers. Pokud máte jen 0,99 eur, můžete si u nás koupit 50 followers a až 50 tisíc followers.
Je to sice malý počet followers ve srovnání s 1 milionem, kterého se snažíte dosáhnout, ale pomáhá to:
- Vrátit účty, které jsou zdánlivě zakázané, zpět na trať
- Zvyšte svůj dosah a zapojení
- Poskytněte pevný základ pro růst počtu sledujících
Vysoce kvalitní sledující, nikoli roboti nebo falešní sledující, vám pomohou organicky rozšiřovat váš účet. U nových účtů jsme zaznamenali skvělé výsledky při použití přesně tohoto kroku, protože se zdá, že se tím „míč rozjede“ a pomůže účtu rychleji růst.
Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující
Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes
Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views
2. Vytvářejte obsah pro své publikum a niku
Váše téma má obsah, po kterém touží, a pokud ho vytvoříte, zvýšíte popularitu svého účtu. Jak ale překlenout propast mezi vytvářením obsahu, o kterém si „myslíte“, že se bude lidem líbit, a obsahu, o kterém „víte“, že se bude vašemu publiku líbit?
Je to umění, které vyžaduje dvě věci:
- Prozkoumejte
- Analýza dat
Na základě komentářů můžete začít zjišťovat, co chce vaše publikum vidět. Pokud již máte hodně sledujících, pročítejte si komentáře, abyste zjistili, co lidé chtějí vidět.
Pokud někdo napíše: „Byl bych rád, kdybyste natočili video o XYZ,“ a komentář má spoustu zapojení, naslouchejte svému publiku.
Nástroj TikTok Analytics vám navíc pomůže rozebrat vlastní příspěvky a zjistit, co se lidem líbí a co ne. Pokud službu Analytics nemáte, musíte přejít na účet Pro podle následujících kroků:
- Přejděte na Soukromí a nastavení > Spravovat můj účet.
- Klepněte na položku Přepnout na účet Pro a postupujte podle pokynů
Jakmile je váš účet Pro, můžete klepnout na profilový obrázek a přejít na možnost Zobrazit analýzy.
Uvnitř své analytiky se budete moci dozvědět více o svých:
- Obsah
- Publikum
- atd.
Projděte si analytiku, abyste zjistili, které příspěvky mají dobrou výkonnost, a snažte se pochopit, proč tyto příspěvky u vašeho publika vzbuzují ohlas. Možná lépe využijete háčky nebo přechody a do budoucích videí můžete přidat více těchto prvků.
Ale co když jsem právě založil účet a nevím, co chce moje publikum vidět?
Pokud nevíte, co chce vaše publikum vidět, čeká vás ještě hodně práce. Doporučujeme provést následující kroky:
- Určete si svoje téma nebo to, kolem čeho se bude váš obsah točit.
- Určete věk svého ideálního publika.
Když máte téma, ve kterém jste si jisti a na který chcete zaměřit svůj obsah, můžete se pustit do průzkumu. Vyzkoušejte tento postup:
- Najděte 10 vlivných osobností ve svém oboru
- Najděte 10 příspěvků od každého z nich s největším počtem zobrazení a zapojením
- Prostudujte si tato videa a pochopte jejich téma, styl videa a přechody.
- Vytvořte 3 – 4 nápady na příspěvky založené na těchto videích
Nikdy nechcete kopírovat něčí jedinečný nápad, ale můžete se jím inspirovat. Pokud budete postupovat podle tohoto kroku, budete mít stovky nápadů na obsah, který nyní můžete začít vytvářet.
Pokud strávíte dostatek času na místech, kde tráví čas vaše cílové publikum, budete na dobré cestě k vytváření příspěvků, které mají virální potenciál.
Nemůžete se však soustředit pouze na masovou tvorbu příspěvků a ne na jejich kvalitu.
3. Dejte si záležet na kvalitě a dodávkách
Profesionální úroveň videa a psaní je to, co odlišuje amatérské tvůrce od profesionálních. Chcete si udržet vysokou kvalitu a podání musí být na úrovni.
Jak?
Musíte mít profesionální úroveň psaní a videa. Pokud jde o psaní, můžete začít tím, že si sami napíšete scénář videa a upravíte ho. Pokud píšete scénáře, můžete pracovat na toku a háčku každého videa.
Existuje také spousta skvělých scénáristů, kteří vám rádi pomohou dál:
- Upwork
- Fiverr
- Další platformy pro freelancing
Pokud vytváříte videa bez obličeje, můžete vždy zkusit použít také měnič hlasu. Při tvorbě profesionálních videí se budete muset hodně soustředit na střih. Absolvujte kurz střihu nebo sledujte videa na YouTube, abyste se naučili základy.
Můžete použít více platforem pro úpravy, které vám pomohou zdokonalit vaše příspěvky:
- CapCut
- Movavi
- Canva
- InShot
Kvalitu videa vám pomůže zlepšit také osvětlení, ale pokud natáčíte venku, není třeba používat jiné zdroje osvětlení. Pokud naopak natáčíte v interiéru, zvažte použití kruhového světla, které okamžitě zlepší kvalitu videa.
Jakmile se váš TikTok rozroste, zvažte zadání těchto úkolů externím dodavatelům. Svůj čas raději věnujte vytváření skvělých příspěvků a přenechte střih profesionálům, kteří se o něj postarají za vás.
4. Vytvořte si vlastní výzvu TikTok
Zatím jste toho udělali hodně, a pokud jste se již řídili všemi strategiemi, začnete sledovat, jak počet vašich followerů stoupá a stoupá. Je ale čas zkusit se stát virálním, protože pokud jeden příspěvek získá 4 miliony zobrazení, může to vést ke statisícům followers.
Jednou ze strategií, jak se stát virálním, která je napůl „evergreen“, je vytvořit výzvu.
Pokud máte slušné množství followers, kteří se k výzvě připojí nebo ji dokonce sdílejí s ostatními, jste na dobré cestě k virálnímu šíření. Chcete:
- Vytvoření výzvy
- Vytvoření hashtagu pro výzvu
Možná jste například influencer v oblasti krásy, který umí napodobit vzhled své oblíbené celebrity. Můžete vytvořit výzvu, ve které ukážete, jak se líčíte, a sdílet ji se svými followers.
Požádejte ostatní, aby výzvu přijali a zjistili, zda dokáží znovu vytvořit vzhled celebrity.
A pokud nechcete vytvářet vlastní výzvu, zvažte naskočení na trendovou výzvu. Najdete zde spoustu komunitních výzev. Zapojte se do těchto akcí a vaše příspěvky uvidí obrovské publikum.
Chcete také načasovat příspěvky k výzvám podobně jako příspěvky k obsahu, abyste získali co největší přitažlivost.
5. Publikujte svůj obsah ve správný čas
Neříkáme, že nemůžete sdílet náhodný příspěvek, kde vynikne vaše osobnost a lidé poznají vaše „skutečné“ já. Sociální média jsou především o syrovosti a opravdovosti a vy byste měli zveřejňovat náhodné příspěvky, když vás přepadne kreativita.
Chcete však využít konkrétní údaje ve svůj prospěch, abyste mohli svůj účet rozšiřovat, například zveřejňovat příspěvky v době, kdy je na TikToku nejvíce lidí.
Získat 1 milion followers na TikToku je snazší, když vaše příspěvky vidí hodně lidí. O nejlepším čase pro zveřejňování příspěvků na TikToku máme celého průvodce, ale shrnutí je následující:
- Úterý a čtvrtek
- Víkendy jsou pro zapojení nejhorší
- Zdá se, že dobře fungují časná rána a 16-23 hod.
Pokud zveřejníte své TikToky ve správný čas, zjistíte, že máte více zhlédnutí, followers a vyšší angažovanost.
Chcete také dělat drobnosti, které pomáhají videu získat pozornost, například přidávat k příspěvku správné hashtagy.
6. Zvolte správné hashtagy
Hashtagy pomohou ostatním uživatelům TikToku najít vaše videa, ale pokud je vaším cílem získat více followers, musíte používat správné hashtagy.
Vaše značky by měly být:
- Relevantní pro vaše publikum, téma a obsah
- Populární – nechcete přidávat značky, které nikdy nebudou mít zobrazení.
Hashtagy můžete najít několika způsoby:
- Začněte zadávat relevantní hashtagy a sledujte, co se objeví.
- Zkontrolujte příslušná videa na FYP a zjistěte, které tagy používají
Při přidávání hashtagů to nepřehánějte – vypadalo by to jako spam. K příspěvkům přidejte jen 3-5 nejrelevantnějších tagů.
7. Vytvoření vícedílné série
Chcete, aby váš obsah diváky zaujal? Vytvořte vícedílnou sérii. Přilákáte diváky, aby vás sledovali, protože budou chtít vědět, co se bude dít dál, nebo se dozvědět více o tématu, na které se zaměřujete.
Shopify je skvělým příkladem, jak tuto strategii uvést do praxe. Vytvořili sérii několika videí zaměřených na „horké nástroje, o kterých byste měli vědět“.
Každé video v této sérii se zaměřilo na jeden konkrétní nástroj, což umožňuje opravdu snadné vytváření videí a jejich rychlé publikování.
Stejný přístup můžete uplatnit v jakémkoli oboru nebo tématu, ve kterém působíte. Řekněme, že se pohybujete v tématu pro fitness. Můžete vytvořit sérii na téma „nejlepší cviky pro den nohou“. Každé video se může zaměřit na jeden konkrétní cvik a ke každému z nich můžete uvést tipy.
Vytvoření série nejenže naláká diváky, aby váš obsah sledovali dál a sledovali vás, ale také vám poskytne více příležitostí, aby vás doporučilo více lidí.
8. Analyzujte svůj růst a vytvořte více toho, co funguje
Pokud se snažíte rozšířit svůj účet na milion followers, pak se analýza TikToku musí stát vaším novým nejlepším přítelem.
Analytické údaje vám pomohou pochopit, co se vašemu publiku líbí a zda se zaměřujete na ty správné lidi.
Věnujte pozornost svým statistikám, abyste zjistili:
- Která videa měla největší dosah a zapojení
- kde lidé váš obsah nacházejí (FYP, váš profil atd.)
Využijte tyto údaje k tomu, abyste vytvořili více toho, co funguje. Pokud například vaše videa s reakcemi získávají nejvíce zhlédnutí a lajků, zkuste vytvářet více tohoto typu obsahu. Nemusíte to přehánět a vytvářet pouze reakční videa, ale přidání dalších do mixu vám může pomoci získat větší zapojení a zobrazení.
9. Použití funkcí Duet a Stitch
Spolupráce s ostatními tvůrci a značkami vám pomůže získat více followers na TikToku. Jedním z nejlepších způsobů, jak toho dosáhnout, je použití funkcí Duet a Stitch.
- Duet umožňuje zveřejnit vaše video vedle videa jiného tvůrce. Obě videa se přehrávají současně v režimu rozdělené obrazovky, takže každý tvůrce má stejný prostor. Reakční videa jsou oblíbeným způsobem využití funkce Duet a tyto typy videí se mohou snadno stát virálními. Funkci Duet můžete použít také pro výzvy a taneční videa.
- Stitch je nástroj pro spolupráci, který umožňuje kombinovat nebo sešívat videa dohromady a vytvářet tak delší videa. Můžete sešít vlastní video s videem jiného tvůrce nebo můžete vytvořit videa, která ostatní uživatele TikTokeru vybízejí k přidání vlastních konců nebo pohledů na dané téma.
Tyto nástroje pro spolupráci vám mohou pomoci získat více zobrazení a followers. Doporučujeme také povolit funkce Stitch a Duet u vašich vlastních videí, protože vám mohou pomoci k většímu zviditelnění (získáte kredit za původní video).
10. Buďte sami sebou
Pokud je vaším cílem získat na TikToku 1 milion followers, musíte být upřímní. Buďte sami sebou a nechte ve svých videích vyniknout svou osobnost.
Pokud vás to, co děláte, opravdu baví a tvorba obsahu vás baví, nebudete mít problém přilákat nové followers.
Pokud však budete brát TikTok příliš vážně nebo se budete snažit být někým, kým nejste, lidé to poznají.
Jak můžete být upřímnější?
- Podělte se o své skutečné zkušenosti nebo názory
- Nabídněte rady, které se vám osvědčily
- Nechte lidi nahlédnout do svého skutečného, nefiltrovaného života
Vaše osobnost je jedinečná a pomůže vám odlišit se od ostatních TikTokerů. Právě tato jedinečnost přivede na váš účet nové followers.
Často kladené otázky
Je na založení TikToku pozdě?
Na založení TikToku není nikdy pozdě. Tato platforma se totiž každým rokem rozrůstá. S tím souvisí i větší konkurence na TikToku, což znamená, že pokud chcete získat zobrazení, followers a zapojení, budete muset vynaložit více práce.
V kolik hodin jsou TikToky virální?
Když publikujete v době, kdy je vaše publikum nejaktivnější, máte největší šanci na virální šíření. Náš průzkum ukazuje, že absolutně nejlepší čas pro publikování na TikToku je ve čtvrtek v 6 hodin ráno.
Jiní odborníci doporučují zveřejňovat příspěvky v úterý, čtvrtek nebo pátek v 6, 10, 19 nebo 23 hodin.
Může být můj první TikTok virální?
Správný obsah zveřejněný ve správný čas se může snadno stát virálním, i když máte nový účet. Nezáleží na tom, jestli je to váš první TikTok nebo stý – virálním se může stát každý.
Je snadné stát se virálním se svým prvním videem? Ne, ale není to nemožné.
Jak můžete zvýšit své šance stát se virálním?
- Sdílejte něco jedinečného
- Naskočte na trendy
- Účastněte se výzev TikTok
- Používejte trendovou hudbu
- Přidávejte hashtagy
- Začněte s háčkem
O zobrazení se uchází mnoho uživatelů, takže musíte najít způsob, jak svůj obsah zvýraznit v davu.
Proč některým TikTokům trvá déle, než získají zobrazení?
Někteří uživatelé TikTokeru zřejmě získají tisíce zhlédnutí přes noc, zatímco jiní nezískají prakticky žádné, a to ani po několika dnech či týdnech zveřejňování. Proč?
Stejně jako každá jiná sociální platforma používá TikTok vlastní algoritmus, který určuje, který obsah má být propagován. A vnitřní fungování tohoto algoritmu nikdo nezná – alespoň nikdo mimo TikTok. Máme několik nápadů a nejlepších odhadů na základě výkonnosti obsahu, ale to je asi tak všechno.
Takže pokud nějakému videu trvá déle, než získá zobrazení, může to být proto, že nevysílalo algoritmu správné signály.
Pokud máte nový účet a nízké skóre zapojení, možná budete muset zveřejnit několik videí, než začnete pozorovat nějakou trakci. TikTok chce vědět, že to se zveřejňováním obsahu myslíte vážně. Jakmile to prokážete, může začít posílat na vaše videa více zhlédnutí.
Proto doporučujeme zobrazení kupovat. Algoritmu to vyšle signály, že lidé vaše videa sledují. TikTok pak může začít zobrazovat váš obsah více lidem, takže budete mít více zhlédnutí organicky.
Vytlačí TikTok několik vašich prvních videí?
TikTok je známý tím, že silně propaguje několik prvních videí uživatele. Než algoritmus začne fungovat, má tendenci zobrazovat nový obsah od nových uživatelů více lidem než obvykle. Je to způsob, jak dát novým tvůrcům šanci, aby si začali budovat publikum a získávat zájem.
Pokud jste s TikTokem právě začali, máte jedinečnou příležitost svůj účet nastartovat. Nepromarněte ji! Zaměřte se na to, aby vašich několik prvních videí zazářilo. Měla by to být kvalitní díla, která jsou vysoce relevantní pro vaše publikum. Pokud využijete tohoto počátečního impulzu, zjistíte, že je mnohem snazší udržet tempo.
Nejprve zveřejněte svá nejlepší díla, abyste algoritmu ukázali, že váš účet stojí za propagaci.