Jak získat více views na TikToku: 12 taktik, které můžete vyzkoušet

Jak získat více views na TikToku: 12 taktik, které můžete vyzkoušet

Pokud chcete na TikToku uspět, musíte se naučit, jak na svůj obsah přilákat více lidí. Část vaší marketingové strategie pro TikTok by se měla zaměřit na budování sledujících, ale nejdůležitější část by měla klást důraz na to, jak získat více views na TikTok. Více zhlédnutí znamená více zapojení; více zapojení znamená vybudování solidního počtu sledujících na sociálních sítích.

Jak získat více views na TikToku: 12 taktik, které můžete vyzkoušet
Jak získat více views na TikToku: 12 taktik, které můžete vyzkoušet

Jak získat více views na TikToku: 12 taktik, které můžete vyzkoušet

V tomto článku se dozvíte více o tom, co je to views na TikToku, proč je důležité, a také o 12 způsobech, jak získat více views pro svá videa na TikToku.

Co se považuje za views na TikToku

Zdá se, že každá platforma sociálních médií má jiná pravidla pro to, co se považuje za “views”. Na YouTube se views počítá až po 30 sekundách sledování videa. Na Facebooku je to tehdy, když někdo sleduje vaše video tři nebo více sekund.

Na TikToku se views počítá od okamžiku, kdy někdo přistane na jednom z vašich videí. I když okamžitě odskroluje pryč, stále se počítá jako zhlédnutí.

Kolik TikTok platí za každé views?

Není stanovena žádná sazba, kterou TikTok platí za views. Přední tvůrci však uvedli, že za každé zhlédnutí svých videí dostávají přibližně dva až čtyři centy díky příjmům z fondu TikTok Creator Fund.

Proč jsou views na TikToku důležitá

Views jsou důležitým ukazatelem TikToku. Views ukazují, kolikrát lidé viděli vaše videa. Čím více viewszískáte, tím více se vaše videa zobrazují, navrhují a sdílejí.

A co víc, čím více zhlédnutí na TikToku získáte, tím větší je pravděpodobnost, že získáte další typy zapojení – komentáře, sledování, sdílení. Zatímco počet sledovatelů je nejpravděpodobnějším způsobem měření velikosti účtu, na počtu zhlédnutí – tedy na lidech, kteří vaše videa skutečně vidí – záleží stejně tak.

Musíte se naučit, jak získat více zhlédnutí na TikToku, abyste zvětšili svůj účet, oslovili širší publikum a pozitivně ovlivnili výsledky svého podnikání.

Jak získat více views na TikToku: 12 základních strategií

Pokud hledáte způsoby, jak zvýšit počet views na TikToku, vyzkoušejte těchto 12 strategií a změřte, jak se vám daří.

1. Přidejte do obsahu hashtagy

Hashtagy existují téměř na všech platformách sociálních médií jako způsob kategorizace, označování a vyhledávání obsahu a TikTok se v tomto ohledu neliší. Hashtagy TikTok se používají podobně – ale lze je použít i pro trendy a výzvy.

Používání hashtagů může pomoci ještě více uživatelům TikToku objevit váš obsah a zvýšit počet views. Při používání hashtagů však musíte postupovat strategicky.

Ujistěte se, že používáte hashtagy, které se vztahují k vašemu obsahu a zároveň jsou populární, čímž zajistíte, že vám hashtagy vygenerují určitý dosah.

Zde je několik klíčových způsobů, jak najít ty nejlepší hashtagy:

  • Věnujte pozornost hashtagům, které používají vaši konkurenti.
  • Použijte nástroj, jako je TikTok Hashtags, k nalezení populárních možností
  • Začněte psát hashtagy do titulku a nechte TikTok automaticky doplnit možnosti
  • Projděte si stránku Pro vás a objevte trendové hashtagy

Zde je příklad, jak můžete do titulku zahrnout hashtagy, abyste zvýšili svůj dosah:

Screenshot of a TikTok by TLDV.io where a person if looking at their laptop screen personifying different characters.

2. Vytvoření vícedílné série

Pokud jste vytvořili video, které má dobrou sledovanost, využijte toho ve svůj prospěch. Vytvořte z něj vícedílnou sérii a přijďte s dalším obsahem podobného charakteru.

Například tým Morning Brew vytvořil video překládající slova do firemní řeči. Jejich publiku se líbilo, a tak začali vytvářet další. V níže uvedeném videu TikTok se jedná o čtvrtou část série, na kterou mohou navazovat, pokud pro ni budou vytvářet další obsah.

Screenshot of a TikTok video by Morning Brew where two employees are sitting side by side and a caption above their heads read "How to Talk at Work: Part 4."

TikTok nyní umožňuje uživatelům vytvářet seznamy skladeb, takže můžete do seznamu přidat i všechny díly jednotlivých sérií, což uživatelům usnadní prohlížení všech podobných videí v rámci jednoho kanálu.

Screnshot of Ulta Beauty's TikTok profile on desktop, and below the bio section, there are you TikTok playlists for grouped viewing options.

3. Zahrňte populární hudbu

V obsahu videa používejte populární hudbu a zvukové klipy. Pokud se někomu hudební klip líbí, může kliknout na rotující album v pravém dolním rohu a zobrazit další videa, která jej používají, což ho může přivést k objevení vašeho obsahu.

Zde je příklad videa, které vytvořil tým společnosti Duolingo a ve kterém maskot sovy a několik dalších členů týmu tančí populární tanec TikTok spolu s příslušnou písní.

Screenshot of a TikTok video by Duolingo of Duo the TikTok owl mascot.

Ačkoli nemusíte nutně tančit jako na TikToku, i tak může být začlenění trendových zvukových poznámek skvělým způsobem, jak získat více zhlédnutí.

4. Sledujte virální trendy na TikToku

Podobně je sledování virálních trendů dalším skvělým způsobem, jak získat na TikToku popularitu. Existuje mnoho různých typů trendů – výše zmíněné tance, výzvy, memy atd.

Jedním z virálních memů bylo použití klipu Jennifer Lawrence z jejího nedávného rozhovoru s Hot Ones (rozhovor, ve kterém celebrity odpovídají na otázky a přitom jedí křidélka, která jsou postupně stále žhavější), kde stále dokola opakuje “Co tím myslíte?”. Společnost Grammarly tento virální trend dokonale provedla ve svém videu níže.

Screenshot of a TikTok video by Grammarly where they imposed an image of actress Jennifer Lawrence over a calendar with the words "When you said you'd complete that project in Q2 and realized we're already in Q3" above her. The video's audio will have Jennifer Lawrence asking "What do you mean?"

Jedním z nejlepších způsobů, jak získat přehled o virálních trendech na TikToku, je strávit hodně času skutečnou konzumací obsahu na této platformě. Podívejte se na konkurenty a účty jiných značek, ale také jednoduše každý týden chvíli procházejte, abyste měli jistotu, že budete mít přehled o nových nápadech na obsah TikToku.

5. Poznejte svou cílovou skupinu

Kdo je vaše cílová skupina? Znalost vašich zákazníků a toho, koho se snažíte na TikToku oslovit, vám pomůže vytvořit obsah, který opravdu chtějí vidět. Když vytvoříte obsah, který se vašemu cílovému publiku skutečně líbí, je pravděpodobnější, že se do něj zapojí, budou ho sdílet se svými přáteli a sledovat váš účet – což vede k ještě většímu počtu views.

Začněte tím, že si vytvoříte osobu zákazníka. Sestavte si profil přesně toho, koho se snažíte oslovit – zejména pokud k tomu využijete data ze sociálních sítí. Díky tomu můžete pochopit, o jaké typy obsahu by měla každá persona zájem.

Dále analyzujte své konkurenty. Co zveřejňují? A ještě lépe, které z jejich příspěvků mají nejvíce views a zapojení? Jak můžete podobné strategie začlenit do práce se svým publikem?

Pak začněte tvořit. Přizpůsobte svůj obsah konkrétnímu publiku. A na základě jejich přijetí upravte svou strategii obsahu.

6. Zjistěte, kdy je nejlepší zveřejňovat příspěvky na TikToku

Zveřejňování příspěvků ve správný čas může také zajistit větší šanci, že vaše publikum uvidí váš obsah. Podle našich údajů patří mezi nejlepší časy pro publikování na TikToku:

  • Úterky od 14 do 18 hodin.
  • Středy od 14 do 17 hodin.
  • čtvrtky od 15 do 17 hod.

Mohou se však měnit podle odvětví a značky. Chcete-li sami najít nejlepší časy pro zveřejňování příspěvků, věnujte pozornost analýze TikToku a tomu, kdy je vaše publikum nejpravděpodobněji online. Pak podle toho naplánujte své příspěvky na TikTok.

7. Křížová propagace vašich videí

Sdílejte svá videa TikTok na dalších platformách, abyste o nich dále informovali. Můžete je snadno sdílet do Instagram Stories nebo můžete videa TikTok použít jako Instagram Reels nebo YouTube Shorts. Zvažte také sdílení odkazů na svá videa TikTok na X (dříve známém jako Twitter), abyste tak rozšířili svou síť.

8. Vytváření videí z komentářů

Pokud někdo okomentuje video otázkou, můžete na ni odpovědět textovým komentářem nebo novým videem TikTok. V druhém případě se vytvoří odkaz z nového videa na staré. Zájemci o komentář se pak podívají na původní video, což vám přinese ještě více zhlédnutí.

Jak můžete vidět na tomto příkladu od společnosti Persona Cosmetics, můžete tuto taktiku použít jako způsob, jak oznámit obnovení zásob produktů. Tým použil tento komentář k prezentaci funkčnosti a prostoru oblíbené kosmetické taštičky s dalšími produkty Persona Cosmetics a oznámil, že “taštička je zpět”.

Screenshot of a TikTok video by Persona Cosmetics as a reply to a user's comment asking "Pls restock on the bags by the end of the summer pls" and the video shows a hand unzipping a blush pink makeup bag.

9. Duet/stitch populární videa

Dalším způsobem, jak vytvářet nová videa TikTok, je duetovat nebo sešít stávající video TikTok. Steh přehraje část existujícího videa, než jej převezmete svým vlastním nahraným videem. Je to skvělý způsob, jak přidat další kontext nebo komentář k cizímu videu.

Duet, jako vidíte níže od společnosti OREO, umístí vaše video vedle existujícího videa. To je ideální pro reakci na jiné video, jako to udělala společnost OREO s receptem na zmrzlinový sendvič, kde jako hlavní ingredienci použila své sušenky.

Screenshot of a TikTok video by Oreo as a stitch with another users video making an Oreo ice cream sandwich. One half of the screen is the original video of making the ice cream sandwich and the other side is of an Oreo cookie as though it is watching the original video.

Začlenění duetových a stehových videí do vaší strategie může být skvělým způsobem, jak získat více zhlédnutí – zejména pokud použijete videa od známých tvůrců.

10. Spolupráce s vlivnými osobami

Když už mluvíme o známých tvůrcích, spolupráce s nimi v rámci marketingové strategie influencerů může být skvělým způsobem, jak na TikToku oslovit ještě širší publikum. Pokud uživatelé uvidí známou tvář, například influencera ze sociálních sítí, sportovce nebo celebritu, pravděpodobně zůstanou a budou váš obsah sledovat, sdílet a sledovat.

Stejně tak pokud influenceři vytvářejí obsah s vaší značkou na svých vlastních kanálech, mohou jejich diváci přejít na váš profil a začít sledovat některá vaše videa.

Zde je příklad marketingové kampaně influencerů, kterou Chipotle uskutečnil s populárním recenzentem jídla na TikToku.

Screenshot of a TikTok video by Chipotle where they collaborated with a TikTok influencer to create a video to promote a new menu item.

11. Účast na výzvách TikTok

Existuje mnoho různých typů výzev TikTok, ale hlavní dva typy jsou značkové výzvy a komunitní výzvy. Značkové výzvy jsou výzvy, které se vztahují k vašemu produktu nebo službě a které vaše značka vytváří jako způsob, jak zapojit své publikum. Komunitní výzvy zakládají tvůrci a uživatelé TikToku.

Zkuste vytvořit jedinečnou značkovou výzvu, které se může zúčastnit vaše publikum, a zjistěte, jaký dosah můžete získat. Nebo si dejte pozor na komunitní výzvy, do kterých má smysl se zapojit s vaší značkou nebo produktem. Výzvy TikToku mohou pro váš dosah udělat zázraky.

12. Vytvářejte hodně obsahu

A konečně, vytvářejte hodně obsahu. TikTok doporučuje zveřejňovat příspěvky 1-4krát denně, a pokud chcete udržet dynamiku a skutečně rozvíjet svůj účet, je dobré sdílet co nejčastěji obsah.

Zvažte dávkové vytváření obsahu, abyste měli týden nebo dva co sdílet, než budete muset vytvořit další. Zveřejňujte příspěvky minimálně denně – pokud můžete, tak i častěji -, abyste zvýšili počet views, která může váš účet TikTok získat. Ve skutečnosti se možná vyplatí vytvořit si kalendář obsahu sociálních médií, který vám pomůže naplánovat obsah TikTok předem.

Začněte získávat více views na TikToku

Zvyšte počet zobrazení na TikToku a začněte rozšiřovat svůj účet. Vytvořte si pevnou marketingovou strategii pro TikTok a sociální média, abyste mohli zvýšit počet zobrazení, sledujících, dosah a mnoho dalšího. S pevným základem můžete prostřednictvím TikToku generovat prodej a povědomí o svém podnikání.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *