Jak získat sledující na Instagram organicky?

Jak získat sledující na Instagram organicky?
brand-reach

Jak získat sledující na Instagram organicky? Marketingové tipy pro Instagram pro rok 2021

Přemýšlíte o přesunu svého podnikání na sociální média? Nevíte, kterou platformu použít? My vám to usnadníme. S více než 1 miliardou aktivních uživatelů představuje tato platforma pro marketéry a značky velkou příležitost, jak využít obrovské množství uživatelů.

Kupfollowers.cz, přední marketingová agentura pro influencery na Instagramu, ví, jak nechat vaši firmu vyniknout, ukázat vaši značku a získat více sledujících. Než si však povíme o způsobech, jak organicky zvýšit počet sledujících, podívejme se na několik statistik, které podporují popularitu aplikace pro sdílení fotografií.3

Koupit sledující či lajky můžete jednoduše zde >>

  1. Instagram je po Facebooku druhou nejangažovanější sítí
  2. Uživatelé tráví na Instagramu v průměru 53 minut denně ve srovnání s Facebookem.
  3. 83 % uživatelů potvrdilo, že Instagram používají k vyhledávání nových produktů a služeb.
  4. Příběhy na Instagramu používá každý den 500 milionů uživatelů
  5. Videopříspěvky na Instagramu mají vysokou angažovanost

Nejlepší způsoby, jak organicky zvýšit počet sledujících na Instagramu

  • Reels na Instagramu se stanou vaším zachráncem

Pokud nežijete pod drnem, určitě víte o Instagram Reels; platformě pro sdílení krátkých videí, která má značkám nebo firmám co nabídnout. Reels, nejnovější video funkce, umožňuje uživatelům nahrávat na Instagramu 30sekundové videoklipy s hudbou. S Reels v čele dostanou uživatelé potřebný impuls k častějšímu prohlížení a sdílení reelů v roce 2021. Reel najdete na samostatné kartě na jednotlivých profilech Instagramu a je k dispozici také na stránce Instagram Explore.

Reels na Instagramu mají sílu stát se virálními a rozhodně mění pravidla hry. Sdílejte svůj reel na Feedu a prozkoumejte stránku, abyste zvýšili počet sledujících na Instagramu a šanci na virální šíření.

instagram-growth
  • Vytvoření série IGTV

Nejlepším doporučením pro růst počtu sledujících na Instagramu v roce 2021 je používání IGTV. S přibývajícími omezeními a uzamčením se bude stále více uživatelů obracet na Instagram kvůli zábavě. Díky IGTV mohou značky snadno sladit publikum Instagramu s obsahem IGTV. Nová funkce je skvělým způsobem, jak se spojit se svou komunitou a rozprostřít širší síť, abyste oslovili více diváků. Pokud jste si ještě nevytvořili kanál IGTV, je nejvyšší čas tak učinit. Určete, jaký typ obsahu se bude vašemu publiku líbit, a začněte vytvářet zábavný obsah.

insta-igtv
  • Je čas pracovat s mikroinfluencery

Chcete v roce 2021 oslovit nové publikum? Začněte spolupracovat s mikroinfluencery. Modré šeky a vysoký počet sledujících mohou být lákavé, ale tito influenceři nemusí být pro vaši značku tou nejlepší volbou. Studie provedená společností Maker zjistila, že nejlepší kombinaci zapojení a dosahu mají mikroinfluenceři s počtem sledujících mezi 10 a 100 tisíci. Spoluprací s mikroinfluencery si můžete vytvořit angažované publikum, aniž byste museli bojovat o jeho pozornost. Někteří pracují v menším měřítku, ale jsou známí díky specifickým zájmům nebo výklenkům

work-with-micro-influencer
  • Vytvoření a udržování jedinečné osobnosti značky na Instagramu

Instagramový feed je další věc, kterou člověk uvidí po přečtení vašeho bia. Dojem, který vytvoříte, rozhodne o tom, zda vás zákazníci budou sledovat, nebo ne. Proto se spolu s bio ujistěte, že váš Feed je jedinečný, plný barev, zábavných příspěvků, tónu hlasu atd. tak, jak popisují osobnost vaší značky. Cílem je vytvořit takový feed, aby každý, kdo se na něj podívá, získal jasnou představu o tom, čím se vaše značka zabývá.

insta-location
  • Plánování příspěvků pro zvýšení počtu sledujících na Instagramu

Chcete-li zvýšit počet svých sledujících, vytvářejte vysoce kvalitní obsah. Vytvořit příspěvek však nestačí. Musíte svůj proces škálovat. Pomocí nástroje pro plánování na Instagramu můžete předem naplánovat příspěvky a přepnout svou strategii na Instagramu na autopilota. Pomocí tohoto nástroje můžete spravovat, plánovat a rozvrhovat příspěvky, přidávat popis příspěvku a relevantní hashtagy, označovat místa a nastavovat datum a čas zveřejnění.

instagram-calendar
  • Dejte přednost kvalitě před kvantitou

Píšete na Instagram třikrát až pětkrát denně? Funguje vám to? Možná ne! Povědomí o značce je dobré, ale příliš časté zveřejňování příspěvků z vás udělá spam a publikum vás může přestat sledovat. Také pokud během dne zveřejníte několik příspěvků a pak zvolníte, míra zapojení uživatelů u vašeho publika se sníží. Nejste schopni vytvářet kvalitní obrázky každý den, zveřejňujte méně často. Využijte analytiku Instagramu a zjistěte, které trendové příspěvky se vašemu publiku líbí. Vysoce výkonné příspěvky můžete také posílit pomocí příspěvků na Instagramu.

pexels markus spiske 1679618
  • Živě na Instagramu

Video je budoucnost a Instagram Live je nejlepší způsob, jak využít video pro zvýšení angažovanosti a získání více sledujících v roce 2021. Live je nesestříhaný videopřenos, který umožňuje sledujícím naladit se a zapojit se v reálném čase. Publikum může v reálném čase zasílat komentáře a otázky. Možnosti obsahu jsou zde neomezené. S funkcí Instagram Live toho můžete udělat hodně – od pořádání týdenních pořadů přes hry a turnaje až po prezentaci svého produktu.

go-live-on-instagram
  • Zúčastněte se virální výzvy na Instagramu

Od #FliptheSwitch po #BathtubChallenge – rok 2021 je rokem výzev na sociálních sítích. Influencerům a značkám jdou výzvy na sociálních sítích na ruku. Chcete-li zvýšit počet svých sledujících, buďte kreativní a vytvořte si výzvy, které zaujmou vaše publikum. Značky mohou svou hru na Instagramu proměnit ve značkovou sérii, které se budou věnovat každý měsíc, dvakrát týdně nebo dokonce každý týden.

Klíčem k většímu zapojení je však vytvoření plánu výzev na Instagramu a jejich naplánování předem.

take challenge
  • Vytvářejte memy, které vaše publikum miluje

Pokud jste proaktivní marketér, jistě víte, jak důležitý význam mají memy na Instagramu při vytváření povědomí o značce. Memy jsou jedním z významných způsobů online komunikace, každý týden si je posílá 55 % mladých lidí. Všichni máme memy rádi. Měli byste však znát trik, jak používat ty správné. Memy mají určitý kulturní význam; jsou vtipné nebo chytré a obsahují kombinaci textu a obrázků. Girlboss a Hellosunshine jsou některé značky, které používají memy, aby zůstaly ve spojení se svým publikem.

instagram groups
  • Spolupráce s úžasnými značkami

Jedním z oblíbených způsobů, jak získat více sledujících na Instagramu, je spolupráce s jinými známými značkami nebo influencery. Spojení s podobně smýšlejícími firmami vám pomůže rozšířit váš profil a přilákat nové publikum. Když uživatelé objeví vaši značku díky společnému marketingovému úsilí, zvýší se šance, že stisknou tlačítko „To se mi líbí“. A nejlepší je, že jejich společné marketingové úsilí nemusí být drahé. Chcete-li z kombinovaného marketingového úsilí vytěžit maximum, pečlivě si vyberte partnera.

instagram-giveaway
  • Sdílení a komentování ostatních účtů

Prostřednictvím Instagramu se můžete seznámit s novými lidmi a komunikovat s těmi, kteří mají stejné zájmy. Chcete-li zvýšit počet sledujících, začněte lajkovat a komentovat související profily nebo témata. Pokud například vyznáváte zdravý životní styl, hledejte lidi, kteří mluví o tomtéž. Zanechte jim pod příspěvkem komentář, řekněte jim, že to dělají skvěle, a nezapomeňte se podělit o svůj názor na stejné téma.

instagram-comments-replying-v2

V roce 2021 existuje mnoho způsobů, jak rozšířit svůj profil na Instagramu. Pro maximální růst počtu sledujících na sociálních sítích se spolehněte na Kupfollowers.cz

Využijte sílu influencer marketingu k organickému růstu počtu sledujících na Instagramu


stage-again