Jak získat více followers na Instagramu: 15 spolehlivých způsobů, jak rozšířit své publikum
Koupit Instagram Followers a Lajky můžete zde >>
Instagram může být pro vaši značku vysoce cíleným vizuálním marketingovým kanálem a příležitostí k vybudování loajálního publika, které poroste spolu s vaší firmou.
Ve skutečnosti si aplikaci Instagram každý den prohlíží více než 500 milionů uživatelů, což z ní činí domov pro jedny z nejangažovanějších diváků.
Ale jako na každé sociální síti, i na Instagramu existují správné, špatné a chytré způsoby využití profilu.
V tomto příspěvku vám ukážeme, jak získat více followers na Instagramu a jak časem získat více lajků na Instagramu.
Jak získat více followers na Instagramu
Existuje 15 taktik, které vám pomohou pochopit, jak získat více followers na Instagramu okamžitě a v průběhu času:
- Používejte správné hashtagy
- Používejte kvalitní filtry
- Zveřejňujte příspěvky ve správný čas
- Ukradněte followers svým konkurentům
- Plaťte za sponzorované příspěvky a recenze produktů
- Používejte geotagy pro zvýšení lokálního objevování
- Uspořádejte své příběhy do Highlights
- Požádejte o více followers
- Naskočte na trendy
- Uspořádejte dárky
- Sdílejte obsah vytvořený uživateli
- Používejte Instagram Live
- Buďte konzistentní
- Pečlivě sledujte růst počtu followers v průběhu času
- Používejte nástroje Instagramu, které máte k dispozici
Pojďme se hlouběji ponořit do toho, jak získat více followers na Instagramu prostřednictvím jednotlivých taktik.
1. Používejte správné hashtagy
Vaším cílem je pravidelně zapojovat své stávající publikum a zároveň získávat další followers na Instagramu. Zveřejňování nových, zajímavých a poutavých fotografií splní první požadavek, ale abyste mohli začít růst, bude pro vás nesmírně důležité, abyste své fotografie označovali hashtagy. Hashtagování usnadňuje lidem, kteří hledají konkrétní výrazy, najít vaše fotografie.
Jaké hashtagy byste tedy měli používat? Stejně jako na Twitteru a dalších sociálních sítích si uživatelé na Instagramu vybírají určité hashtagy místo jiných. Pokud budete v rámci svých fotografií používat populární hashtagy Instagramu, máte mnohem větší šanci, že se dostanete k novým uživatelům a že vás objeví.
V době psaní tohoto článku bylo na Instagramu těchto 20 nejpoužívanějších hashtagů, jak získat více followers na Instagramu zdarma:
Pokud jste se na tento seznam podívali a řekli si: “Ale nic z toho se netýká mých produktů nebo značky,” máte pravděpodobně pravdu.
Používání hashtagů je jedna věc, používání správných tagů je věc úplně jiná.
Populární tagy, jako jsou ty uvedené výše, vám pravděpodobně zajistí další zapojení a lajky. Nepovedou však ke zvýšení dlouhodobé angažovanosti, novým zájemcům o sledování nebo, což je nejdůležitější, k prodeji.
Pokud chcete své fotografie správně označovat, musíte najít a používat ty nejrelevantnější hashtagy. To znamená provést příslušný průzkum a ujistit se, že používáte hashtagy, které nejen vystihují vaši značku, ale jsou také na Instagramu vyhledávány.
Pro vyhledání relevantních hashtagů budete chtít pro začátek použít bezplatný online nástroj, jako je IconoSquare nebo Webstagram.
Níže jsem použil Webstagram k nalezení relevantních, souvisejících a oblíbených hashtagů pro své podnikání v oblasti pánských doplňků, a to vyhledáním klíčových hashtagů úzce souvisejících s mou značkou.
Jako příklad mohu uvést vyhledávání hashtagu #MensFashion, ze kterého jsem mohl vytáhnout následující seznam dalších klíčových hashtagů spolu s počtem jejich použití (tj. jejich popularitou).
Výzkum hashtagů
Další související hashtagy a jejich oblíbenost můžete také najít, pokud budete vyhledávat některé z cílových klíčových slov přímo v aplikaci Instagram.
Při tomto cvičení budete chtít vyzkoušet různá klíčová slova, která popisují vaši značku a produkty, a postupně si vytvářet seznam klíčových slov hashtagů.
Mějte na paměti, že Instagram povoluje maximálně 30 hashtagů na jeden příspěvek. Oblíbená slova se navíc v průběhu času mění, takže se každých několik měsíců ujistěte, že klíčová slova hashtagů znovu prověřujete, abyste používali ty nejlepší možné výrazy.
Nápady na hashtagy můžete také ukrást od konkurence nebo podobných účtů, které mají takovou sledovanost, o jakou usilujete, ale nakonec si chcete vytvořit vlastní skupiny hashtagů, které se vztahují k vašemu konkrétnímu účtu.
Profesionální tip č. 1: Zde je trik, který používám pro své e-shopy. Pro každý produkt a kategorii produktů ve svých obchodech jsem prozkoumal nejoblíbenější související hashtagy na Instagramu. Vymyslel jsem 15-20 populárních hashtagů pro každou kategorii produktů, které prodávám, a také základnu 5-10 populárních tagů, které popisují mou značku a nabídku produktů. Nakonec jsem také vytvořil seznam populárních hashtagů specifických pro místní prostředí, které se vztahují k mé značce.
Např:
Klíčová slova značky: hashtagy
mybrandname #mensfashion #mensaccessories #mensgoods #fashion #mensstyle #instafashion #menswear
Klíčová slova hashtagy pro kategorii produktů
bugatchisocks #happysocks #corgisocks #socks #sockswag #socksoftheday #sockgame #sockswagg #socksofinstagram #happysockday #sockwars #funsocks #happysockday
Hashtagy s klíčovými slovy specifickými pro danou lokalitu
Toronto #TorontoFashion #TorontoFashionBloggers
Všechny tyto skupiny hashtagů s klíčovými slovy jsou uloženy na stránce v Evernote. Díky tomu je snadné a efektivní, když jsem na cestách, zveřejnit nový obrázek na Instagramu optimalizovaný pro nejrelevantnější klíčová slova.
Snadno otevřu Evernote a zkopíruji si standardní hashtagy specifické pro značku, produkt a místo, které zveřejním ke každé fotografii. Některé nástroje pro plánování Instagramu umožňují také ukládat šablony popisků pro ukládání skupin hashtagů.
Omáčka Instagram Post
Když si předem dáte práci s vyhledáváním, organizováním a ukládáním nejpoužitelnějších a nejoblíbenějších hashtagů, ušetříte si spoustu času, zvýšíte svou angažovanost a pomůžete si na Instagramu přidat více followers.
Profesionální tip č. 2: Pokud na Instagramu publikujete již delší dobu a máte pocit, že jste všechny tyto příležitosti k budování svého publika pomocí hashtagů s klíčovými slovy propásli, nezoufejte. Stále se můžete vrátit a zveřejnit komentář s novými seznamy klíčových slov hashtagů a sledovat, jak se na vás valí lajky a followers.
Používání hashtagů ve stories na Instagramu
Označování příspěvků na Instagramu hashtagy je samozřejmostí, ale hashtagy byste měli používat i ve svých Příbězích, abyste měli šanci, že je uvidí uživatelé, kteří daný hashtag sledují.
Můžete používat samolepky s hashtagy (které najdete v nabídce Samolepky Instagramu při vytváření příběhu) nebo prostě hashtagy přímo v popiscích, abyste měli šanci se v příběhu s hashtagy objevit.
Nyní, když uživatelé mohou sledovat hashtagy, mají vaše Příběhy na Instagramu šanci, že je uvidí jak lidé, kteří daný hashtag sledují, tak kdokoli, kdo se na něj právě dívá.
Přečtěte si další informace: Od lajků k dolarům: Naučte se, jak prodávat své produkty na Instagramu v roce 2021.
2. Používejte správné filtry
Klíčová slova hashtagů nejsou to jediné, čemu byste měli věnovat pozornost. Komunita Instagramu reaguje na některé fotografické filtry příznivěji než na jiné. Používání těchto preferovaných filtrů může mít vliv na vaši angažovanost.
Zde je 10 aktuálně nejoblíbenějších filtrů na Instagramu podle společnosti Iconosquare:
Normální (bez filtru)
Clarendon
Juno
Skřivan
Ludwig
Gingham
Valencia
X-Pro II
Lo-fi
Amaro
Společnost TrackMaven provedla studii na účtech Instagram, aby zjistila, jaký vliv mají filtry na zapojení, a zjistila, že největší interakci vyvolaly účty Mayfair, Hefe a Ludwig.
Studie Track Maven
Důležitější než oblíbené filtry obecné komunity Instagramu jsou však oblíbené filtry vašeho konkrétního publika. Vezměte si tento vlastní graf, který koreluje používání filtrů se zapojením z mého vlastního účtu na Instagramu:
Průměrný výzkum lajků a komentářů
IconoSquare můžete použít pro přezkoumání výkonnosti vlastního účtu, abyste pochopili, co vám aktuálně funguje a co ne.
3. Zveřejňujte příspěvky ve správnou dobu
Kromě přidávání vhodných hashtagů a používání nejlepších filtrů, které vám na Instagramu přidají více followers, byste měli zvážit také načasování svých příspěvků.
Cílený přístup zahrnuje analýzu toho, co vám v minulosti fungovalo a nefungovalo. Navštívíte-li sekci optimalizace na webu IconoSquare, můžete získat podrobnou analýzu historie vašich příspěvků v porovnání se zapojením. Tato zpráva také upozorní na nejlepší denní dobu a dny v týdnu pro zveřejňování příspěvků.
Tmavé kruhy označují, kdy obvykle zveřejňujete média. Světle šedé kruhy ukazují, kdy vaše komunita komunikuje. Největší světle šedé kruhy představují nejlepší časy pro zveřejňování příspěvků.
Časy zveřejňování příspěvků na Instagramu Iconosquare
Mnoho skvělých informací můžete také zdarma získat z analytiky Instagramu pro firemní účty, kterou najdete v části Sledovatelé.
Možná budete chtít zvážit použití nástroje pro plánování sociálních médií, abyste mohli automaticky publikovat příspěvky v době, kdy je vaše publikum nejvíce zapojeno.
4. Ukradněte followers svých konkurentů
Jedním z nejlepších způsobů, jak najít a získat nové followers, je vyhledat účty svých nejbližších konkurentů na Instagramu a zapojit se do jejich publika. Tito lidé již projevili určitou míru zájmu o produkty, které nabízíte, jednoduše tím, že sledují vaše konkurenty.
Jak tedy efektivně ukrást sledovatele konkurence? Tím, že se s nimi zapojíte. Existuje několik způsobů, jak s uživateli Instagramu spolupracovat, a čím více práce si dáte, tím více followers a opakovaného zapojení z toho budete mít.
Na Instagramu existují tři typy zapojení:
Sledování uživatele
Líbí se mi fotografie
Komentovat fotografii
Nebojte se použít jeden nebo dva emotikony, abyste textu dodali osobitost.
Provedl jsem neformální test se svým firemním účtem, abych zjistil, jak na mé marketingové pokroky na Instagramu reagují followers konkurence. Zaměřil jsem se na followers blízkého, místního konkurenta. Protože vím, že mnoho jeho followers bude místních, přidal jsem do svého profilu své město, abych vytvořil větší pocit známosti mezi svou značkou a lidmi, na které se zaměřuji.
Začal jsem tím, že jsem jednoduše sledoval 100 followers svého konkurenta. Později jsem sledoval dalších 100, ale také jsem si našel čas na lajknutí jedné z jejich fotografií na Instagramu. Nakonec jsem sledoval třetí skupinu 100 a od každého účtu jsem lajkoval i komentoval jednu fotografii.
Zde byly výsledky:
Sledujte: 1: 14 % followers
Sledování + lajkování: 22 % zpětných odkazů
Sledování + Líbí se mi + komentář: 34% followback
Ačkoli existuje mnoho proměnných a test měl daleko k vědeckému charakteru, výsledky byly jasné. Čím více do toho vložíte a zapojíte lidi ze své stránky na Instagramu, tím více z toho budete mít.
Poznámka: Ačkoli je to v rozporu s podmínkami služby Instagram, někteří podnikatelé používají automatizaci a postupují podle výše uvedeného postupu. O této taktice a jejích výhodách a nevýhodách hovoří House of Hannie v níže uvedené epizodě pořadu Shopify Masters.
Ikona šablony
Prodávejte více pomocí nákupů na Instagramu
Začněte do svých příspěvků a příběhů přidávat produkty a proměňte zapojení v prodej pomocí prodejního kanálu Shopping on Instagram.
5. Plaťte za sponzorované příspěvky a recenze produktů
Všechno toto optimalizované zveřejňování příspěvků na vašem účtu je skvělé, ale pokud chcete opravdu pochopit, jak okamžitě získat více followers na Instagramu, musíte využít marketing influencerů a vystavit svou značku širšímu publiku.
Jak to tedy udělat? Zaprvé, na rozdíl od výše zmíněných taktik, jak přidat více followers na Instagramu, tato obvykle není zdarma. Pokud se však provádí správně, má dobrou hodnotu.
Chcete-li začít, musíte si vytvořit seznam velkých účtů ve vašem oboru. Pokud například prodáváte kosmetické produkty, budete chtít najít velké účty kosmetických blogerů.
Možná již tyto účty sledujete, ale pokud ne, budete je muset najít. Jedním z nejlepších způsobů je použít Webstagram (zmíněný dříve) a vyhledat některé z nejbližších klíčových slov hashtagů, které jste odhalili na začátku tohoto příspěvku. Při vyhledávání klíčových slov se vám zobrazí nejen související klíčová slova, ale také nejlepší účty na Instagramu, které tato klíčová slova obsahují.
Ve výsledcích profilů je třeba hledat několik věcí:
Velký počet followers – obvykle 20 až 200 tisíc.
E-mailová adresa v profilu
Pokud je v profilu uvedena e-mailová adresa, obvykle to znamená, že účet je otevřený sponzorovaným příspěvkům nebo výkřikům ve sponzorovaném příběhu.
Budete chtít poslat e-mail a zeptat se na cenu jejich sponzorovaného příspěvku. Obecně jsem zjistil, že průměrná sazba se pohybuje kolem 20-50 dolarů za příspěvek, v závislosti na velikosti následujícího.
Pokud však prodáváte jedinečný a originální produkt, můžete také zvážit zaslání svého produktu, aby jej influencer zhodnotil a zveřejnil. Obvykle platí, že čím přirozenější a méně reklamní obrázek, tím větší zapojení a odezva.
K tomu, abyste na Instagramu získali více followers, nepotřebujete nutně influencery s masivním počtem followers, ale spíše takové, kteří mají vysokou míru zapojení (lajků a komentářů v poměru k počtu followers), což vám může poskytnout mnoho tržišť s influencery.
Další informace: Zjistěte více: Kompletní průvodce reklamou na Instagramu v roce 2021
6. Používejte geotagy pro zvýšení lokálního objevování
Kromě hashtagů můžete své příspěvky a Příběhy na Instagramu učinit objevitelnými také tak, že označíte svou polohu – buď město, ve kterém se nacházíte, nebo místo, kde byla fotografie nebo video pořízeno.
Místa mají nejen vlastní kanál Instagramu, ale také vlastní Příběh, ale také hashtagy, ke kterým můžete přispět, když ve vlastních Příbězích použijete nálepku místa.
Kanál míst na Instagramu
Místní podniky mohou získat největší hodnotu ze značek lokalit tím, že budou pravidelně zveřejňovat příspěvky do těchto kanálů a také se zapojovat do příspěvků potenciálních zákazníků, kteří se fyzicky nacházejí v jejich blízkosti.
7. Uspořádejte své Příběhy do hlavních bodů
Kdykoli potenciální followers přistane na vašem firemním profilu, máte krátký časový úsek na to, abyste ho přesvědčili, aby vás sledoval.
Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je využít funkci Highlights na svém profilu a uspořádat své Příběhy na Instagramu tak, abyste sdělili, o čem váš účet je.
Vzhledem k tomu, že Příběhy mají životnost 24 hodin, můžete jim pomocí funkce Highlights vdechnout druhý život a nalákat ostatní, aby vás sledovali a v budoucnu nepřišli o další Příběhy.
Letterfolk Instagram Highlights
Pomocí funkce Story Highlights můžete zvýšit počet followers na Instagramu:
Vytvářením upoutávek, které upoutají na to, o čem váš účet je.
Uspořádáním svých Příběhů do témat (například země, které jste navštívili, pro cestovatelské účty).
Vysvětlování svých produktů prostřednictvím obrázků a videí
Propagace vašich produktů pomocí odkazů swipe-up (k tomu potřebujete alespoň 10 tisíc followers a účet Instagram Business, abyste to mohli dělat pomocí Stories).
8. Požádejte o další followers
Zní to jako samozřejmost, ale zaslouží si to být řečeno: Nebojte se občas požádat své publikum, aby vás sledovalo.
Stejně jako youtubeři na konci svých videí žádají své diváky, aby je sledovali, můžete i vy požádat diváky, aby vás sledovali kvůli dalšímu obsahu.
Někdy se lidem může opravdu líbit, co na Instagramu zveřejníte, ale potřebují pošťouchnout, než vás skutečně začnou sledovat.
Můžete to udělat i v titulcích na Instagramu, zapracovat to do svého obsahu tím, že divákům nadhodíte, co dostanou, když vás budou sledovat, nebo naznačíte obsah, který se chystá a který si nebudou chtít nechat ujít.
9. Naskočte na trendy
Když se naskytne příležitost, sladění vašeho obsahu s trendovými tématy nebo hashtagy může zlepšit objevitelnost a zapojení.
Můžete se například relevantním způsobem svézt na vlně trendového tématu nebo události, například svátku, a zvýšit tak svou angažovanost a povědomí o značce. Nebo se můžete zapojit do jednoho z mnoha existujících “hashtagových svátků”, jako je například #NationalCoffeeDay (připadající každoročně na 1. října). Označte si příslušné události v kalendáři, abyste si mohli s předstihem připravit kvalitní obsah.
Nezapomeňte se do konverzace smysluplně zapojit, a pokud máte pochybnosti, zeptejte se sami sebe, zda by vaše cílová skupina skutečně věnovala danému trendu pozornost.
10. Uspořádejte dárky
Jedním z nejlepších druhů komentářů, které můžete získat u jakéhokoli příspěvku na sociálních sítích, nejen na Instagramu, je, když jeden uživatel označí svého přítele. Nejenže tyto komentáře přispívají k angažovanosti vašeho příspěvku, což jej následně činí příznivým pro algoritmus Instagramu, ale každé označení vám přináší nového člena publika, který přišel díky doporučení a kterého můžete potenciálně získat jako následovníka.
Jedním ze způsobů, jak toto chování podpořit, je zveřejňovat relativní obsah, který si říká o sdílení 1:1 (např. meme z posilovny, který vás vyzve k označení kamaráda, který vynechává den nohou). Spolehlivějším způsobem, jak přimět své publikum, aby označilo své přátele, je však uspořádání dárku, který povzbudí vaše publikum, aby označilo přítele a sledovalo váš účet.
Pro inspiraci uvádíme příklad úspěšného giveawaye o produkty od společnosti the5th, která motivuje lidi, aby sledovali její účet a označili kamaráda a měli tak šanci vyhrát dva produkty zdarma pro oba.
Příklad dárku na Instagramu
Nezapomeňte se podívat na náš příspěvek o pořádání giveawaye, kde najdete více informací, a dodržujte pokyny pro propagaci Instagramu a veškeré právní požadavky pro pořádání soutěže na Instagramu, které platí ve vaší zemi.
Seznam bezplatného čtení: Marketingové taktiky sociálních médií
Chcete se dozvědět více o tom, jak mohou sociální média pomoci zvýšit prodej? Stáhněte si náš bezplatný kurátorský seznam vysoce účinných článků.
11. Zveřejňujte obsah vytvářený uživateli
Obsah generovaný uživateli (UGC) je jakýkoli typ obsahu – například videa, fotografie, recenze, zvukové záznamy a další -, který získáte od fanoušků nebo followers. Je to základní nástroj ve vašem marketingovém arzenálu, který vám pomůže přidat více followers na Instagramu. UGC pomáhá polidštit vaši značku tím, že představuje skutečné lidi se skutečnými příběhy, které ukazují váš produkt v reálném životě a budují důvěryhodnější vztah s potenciálními zákazníky.
Nejenže vaše publikum miluje svých 15 minut slávy na vašem kanálu Instagram, ale také pomáhá zvýšit prodeje ve vašem internetovém obchodě. Podle výzkumu společnosti Olapic je dnes o 56 % pravděpodobnější, že si spotřebitelé něco koupí poté, co vidí fotografii produktu, kterou sdílejí zákazníci.
Vezměte si například Fashion Nova. Účet tohoto internetového prodejce na Instagramu do značné míry spoléhá na obsah vytvářený uživateli.
Příklad uživatelsky generovaného obsahu Fashion Nova
Díky obsahu vytvářenému uživateli má Fashion Nova přístup k tisícům fotografií od lidí z celého světa, které může sdílet se svým publikem – snímkům, které jednak prezentují hodnoty značky, jednak inspirují její followers, aby se zapojili do jejích příspěvků a koupili si oblečení, které nosí skuteční lidé.
Pokud jde o vytváření obsahu generovaného uživateli pro váš internetový obchod, začněte tím, že požádáte zákazníky, aby se podělili o své oblíbené zážitky a obrázky s vašimi produkty tím, že:
Vytvořením značkového kanálu s hashtagy, kde mohou zákazníci zveřejňovat obrázky.
přidáním výzvy k akci do svého bio na Instagramu
uspořádáním soutěže
oslovením influencerů
Přidáním “žádosti” o obsah vytvořený uživateli do obalu.
Nezapomeňte, že cílem UGC je ukázat autentický pohled na vaše produkty. Pokud vám někteří zákazníci pošlou méně kvalitní fotografie, které přesto vyzdvihují nejlepší vlastnosti vašich výrobků, nebojte se je použít.
12. Používejte Instagram Live
Živé video je klíčem k vedení úspěšné marketingové strategie na jakékoli platformě sociálních médií. Na Instagramu můžete pomocí služby Instagram Live vysílat videa svým followers a zapojit je do komunikace v reálném čase.
Když vaše značka spustí živý videopřenos, kroužek uzavře váš profilový obrázek v aplikaci Instagram Stories a informuje followers, že se mohou na přenos podívat. Sledovatelé také dostanou oznámení, když spustíte živé video. Jakmile živý stream dokončíte, můžete jej po dobu 24 hodin nahrát do svého Příběhu.
Živý přenos na Instagramu Johna Mayera
Foto s laskavým svolením: Oberlo
Nezapomeňte, že služba Instagram Live je interaktivní. Vaši followers budou během živého vysílání pravděpodobně komentovat, takže se snažte jejich komentáře kvitovat a najít způsob, jak je přimět k účasti.
Mezi způsoby, jak přidat více followers na Instagram Live, patří např:
Převzetí vlivných osobností
Pořádání AMA (Ask Me Anything) nebo Q&A (otázky a odpovědi).
Upozornění na uvedení produktu na trh nebo jeho aktualizaci
Uspořádání talk show
nahlédnutí do zákulisí vaší činnosti
sdílení aktuální události
Provozování výukových programů o produktech
13. Buďte důslední
Většina vašich followers vás nebude sledovat kvůli tomu, co jste zveřejnili v minulosti, ale kvůli příslibu toho, co zveřejníte v budoucnu. Vaše publikum chce vědět, co dostane, pokud stiskne tlačítko Sledovat.
Mít kanál s konzistentním tématem a konzistentním plánem zveřejňování příspěvků může mít na růst počtu followers stejný vliv jako mnoho dalších strategií růstu, které jsme popsali výše. I jednoduchý vzor může nalákat nové followers, pokud je na první pohled sdělen každému, kdo přistane na vašem profilu.
Považujte svůj bio na Instagramu a svých posledních devět příspěvků za první dojem na Instagramu. Komunikují efektivně určitou míru konzistence prostřednictvím osobnosti, filtrů, barev nebo rozvržení? Posílá klikatelný odkaz lidi každý týden na stejnou domovskou stránku? Máte na Instagramu ověřovací odznak?
Rozložení mřížky je často podceňovaný způsob, jak kreativně pracovat s estetikou vašeho feedu a zároveň dodat vaší publikační strategii rytmus a konzistenci, kterou se vyplatí dodržovat.
Mnoho účtů, které si osvojí tento přístup, je totiž často schopno vynaložit méně úsilí na tvorbu obsahu tím, že se soustředí na přeměnu návštěvníků na followers, produkují textovou grafiku nebo jiný obsah s rychlejší obrátkou a zefektivňují celkovou produkci svého obsahu na Instagramu.
Pomocí nástroje, jako je Later, můžete snadno naplánovat a rozvrhnout vzhled a rozvržení svého kanálu. Letterfolk je jen jedním z příkladů toho, jak daleko některé značky zacházejí s estetikou rozvržení svého Instagramu.
Profil Letterfolk na Instagramu
14. Pečlivě sledujte růst počtu followers v průběhu času
Nestačí získat více followers na Instagramu, pokud je stejně rychle ztrácíte. Sledujte tempo, jakým přibývají, a také to, jak jsou vaši followers celkově zapojeni.
Social Blade je skvělý bezplatný nástroj pro analýzu růstu vašich followers (nebo followers vašich konkurentů), který vám ukáže počet přidaných a ztracených followers v průběhu času a v konkrétních dnech.
Příklad instagramové analytiky SocialBlade
S účtem Instagram Business získáte také nástroj Instagram Analytics, který zdarma nabízí cenné informace, které nikde jinde nezískáte. Můžete zjistit, kolik lidí si prohlíží váš profil, kolik lidí vaše příspěvky oslovily, jaké jsou vaše nejoblíbenější příspěvky a odkud pochází většina vašich followers.
Pomocí těchto údajů můžete diagnostikovat, v čem zaostáváte a kde byste mohli udělat více.
Hledejte vzorce v příspěvcích, které byly nejzajímavější, a snažte se je napodobit v budoucím obsahu.
15. Využívejte nástroje Instagramu, které máte k dispozici
Existují stovky nástrojů Instagramu, které vám mohou pomoci a vaší strategii Instagramu, ale zmínil jsem tři klíčové, které vám pomohou budovat publikum a dlouhodobě s ním spolupracovat:
Později. Naplánujte a automaticky publikujte příspěvky na Instagramu z počítače nebo mobilního zařízení.
IconoSquare. Informace, analytické nástroje a přehled o vašem účtu a followers.
Webstagram. Hledání nejlepších hashtagů pro vaše příspěvky a lidí pro sponzorované příspěvky.
Vytvoření strategie růstu na Instagramu, která podpoří vaše podnikání
V tomto příspěvku jsme hovořili o nejefektivnějších způsobech, jak využít Instagram k budování cíleného počtu followers, ale ne vždy je to jen hra čísel. Stejně jako u každé jiné sociální sítě je celkově nejúspěšnější strategií být autentický, sociální a vědět, co na Instagramu zveřejňovat.
Pokud se zaměříte na angažovanost, ne jen na sledovanost, může být Instagram skvělým domovem pro vaše produkty a značku a může vést ke zdravému toku příjmů pro váš e-shop. Další tipy, jak z této platformy sociálních médií udělat ziskový kanál, najdete v našem příspěvku Jak vydělávat na Instagramu.