Jak získat více Instagram Likes v roce 2022
Naučte se tajemství, jak získat více lajků na Instagramu!
Chcete vědět, jak získat více lajků na Instagramu?
<< Pro nákup Instagram Likes stačí kliknout zde >>
Máte štěstí, protože dnes se s vámi podělíme o 5 nejaktuálnějších tipů, jak získat více lajků a zapojení na Instagramu v roce 2022.
Co fungovalo loni, nemusí fungovat letos, takže budete chtít číst až do konce tohoto příspěvku.
Jak získat více Instagram Likes?
Pojďme se do toho ponořit!
5 tipů, jak získat více lajků na Instagramu:
- Požádejte o zapojení – nepřímo
- Zjistěte, co se vašemu publiku líbí
- A/B split testujte různé styly zveřejňování příspěvků, abyste zjistili, co funguje.
- Zásobník obsahu
- Optimalizujte své příspěvky
Tip č. 1: Žádejte o zapojení – nepřímo
Jedním z nejjednodušších rychlých řešení, jak získat více lajků u svých příspěvků na Instagramu, je říct svému publiku, aby je lajkovalo, ALE nechcete to říct takhle na rovinu.
Na Facebooku budou mít vaše příspěvky konkrétně nižší dosah, pokud požádáte lidi, aby se jim příspěvek líbil, protože to působí jako spam.
Pokud to uděláte, Facebook vám záměrně sníží dosah (a tedy i zapojení).
Získejte více lajků na instagramu
A protože Facebook vlastní Instagram, dovedeme si představit, že podobná opatření jsou přijímána i na IG.
Trik zde tedy spočívá v tom, jak o lajk požádáte.
Nejoblíbenějším slovním spojením je říkat „dvakrát poklikat“ místo „like“…
…protože to je fyzická akce, kterou někdo provede na svém telefonu, když se mu líbí fotka na Instagramu.
Ale víc než jen říct „dvakrát poklikat“ jim k tomu chcete dát důvod. Řekněte například „dvakrát poklikat“:
- Pokud souhlasíte,
- pokud to cítíte stejně,
- pokud se vám to někdy stalo, nebo
- pokud chcete vidět více podobného obsahu.
Také víme, že v tomto příspěvku mluvíme konkrétně o lajcích, ale tuto metodu můžete rozšířit i na získání dalšího zapojení.
A pokud se chcete dozvědět další hacky pro zapojení na Instagramu, pak si určitě přečtěte tento další příspěvek.
Tip č. 2: Zjistěte, co se vašemu publiku líbí
Nechcete žádat o lajky v každém svém příspěvku, takže je užitečné vytvářet obsah, který se vašemu publiku prostě z podstaty líbí už od začátku.
Jak toho docílíte?
Začněte hlubokým ponorem do avatara vašeho zákazníka, známého také jako kupující persona.
O tomto tématu jsme hlouběji hovořili v našem příspěvku s příklady cílového marketingu, takže si ho po přečtení tohoto článku přečtěte.
V podstatě ale chcete vědět, co motivuje vaše publikum.
Hledají řešení nějakého problému, který mají, nebo způsob, jak dosáhnout cíle, který mají?
Jak do tohoto obrazu zapadá váš produkt nebo služba? To jsou věci, které budete chtít zvážit při plánování obsahového kalendáře.
Dalším užitečným nástrojem, na který se v této oblasti můžete podívat, je vaše analytika Instagramu. Jaký typ příspěvků vám zatím přinesl nejvíce lajků?
Získejte více followers na instaramu
Můžete přejít do aplikace Insights a klepnout na položku Obsah, který jste sdíleli.
A pak změňte filtr na podle lajků a nastavte časové období, které chcete zobrazit, ať už je to rok, 30 dní atd.
Když si tímto způsobem vyfiltrujete zobrazení svých nejlepších příspěvků, obvykle zde můžete vypozorovat vzorec a zjistit, co je na těchto příspěvcích, na které lidé reagují.
Začněte s tím a pak na tom stavte.
Tip č. 3: A/B split testování různých stylů zveřejňování příspěvků, abyste zjistili, co funguje.
Pokud to, co jste dělali doposud, nefunguje, musíte vyzkoušet něco jiného.
Ujistěte se ale, že vše testujete tak, abyste věděli, která změna má vliv na změnu.
Řekněme například, že vždy zveřejňujete pouze příspěvky s jedním obrázkem na Instagramu s dlouhými popisky.
Pokud začnete zveřejňovat karuselové příspěvky s krátkými popisky a budete dostávat hodně lajků, nebudete vědět, která změna dělá rozdíl.
Jsou to kratší popisky, nebo multimédia?
To je podstata, pokud jde o účel plánovaného A/B testu.
Zde je tedy seznam věcí, které můžete otestovat, abyste otřásli situací:
Typ obsahu
Jednotlivé obrázky vs. karuselové příspěvky vs. video vs. navijáky vs. průvodci atd.
A pokud potřebujete blíže vysvětlit, co některý z těchto typů obsahu je, raději si přečtěte náš příspěvek o tvorbě obsahu na Instagramu.
Popisky
Krátké vs. dlouhé, vtipný tón vs. neformální vs. profesionální, emotikony vs. žádné emotikony.
Hashtagy
Všech 30 vs. méně než 30, testování různých výklenků a testování malé velikosti vs. velké velikosti.
Média
Použití stock videí a fotografií vs. použití vlastních videí a fotografií, ukázání tváře vs. neukazování tváře.
Zjistěte tedy, co vaše publikum od vás rádo vidí, a na základě toho pokračujte v tvorbě obsahu, který se mu pravděpodobně bude „líbit“.
Než se dostaneme k posledním dvěma tipům, jak získat více „lajků“ na Instagramu…
…chceme vám jen rychle připomenout náš nový školící kurz Reklamy na sociálních sítích, který právě vyšel.
Pokud se chcete zdokonalit ve svých dovednostech v oblasti reklamy na sociálních sítích, je to pro vás ideální kurz.
Tip č. 4: Zásobník obsahu
Stohování obsahu je, když vezmete příspěvek na Instagramu a sdílíte ho na další místa, ať už na Instagramu, nebo mimo něj.
V ideálním případě ho budete chtít sdílet všude, kde máte publikum.
Prvním místem, kde můžete začít, je sdílení příspěvku ve vašem Příběhu.
Hacky algoritmu Instagramu
Vzhledem k tomu, jak funguje algoritmus, se může stát, že vaše publikum zpočátku neuvidí váš příspěvek organicky ve feedu.
Jedním ze způsobů, jak zajistit, aby ho vaši sledující na Instagramu nepřehlédli, je tedy jeho sdílení do Příběhu.
Odtud jej můžete sdílet na své stránce na Facebooku, Twitteru, LinkedIn, v e-mailovém seznamu…
…nebo kdekoli jinde, kde máte početné publikum.
Dejte jim CTA, aby se na váš příspěvek podívali a dali mu lajk a komentář, abyste maximálně využili všechny své sledující, nejen ty na Instagramu.
Tip č. 5: Optimalizujte své příspěvky
Optimalizace příspěvků se bude skládat z několika věcí, takže si je rozebereme.
První věcí je přidání všech značek místa, značek fotografií a hashtagů, které jsou relevantní a použitelné.
To pomůže rozšířit váš dosah, což obvykle pomáhá získat více lajků, pokud je dosah, který získáváte, kvalifikovaný.
Proto jsme řekli, že všechny vaše značky by měly být relevantní a použitelné.
Nechcete získat dosah pro získání dosahu. Chcete, aby se váš příspěvek dostal k cílenému publiku.
Řekněme například, že prodáváte šachové desky…
…ale používáte značky umístění, fotografie a hashtagy, které nemusí nutně souviset se šachy; prostě si vyberete značky, které mají velký dosah.
No a pak se na vaši fotku podívají lidé, kteří se o šachy nezajímají, takže ji jen projdou dál bez interakce.
To vám nejen nepomůže, ale vlastně vám to i uškodí.
Instagram si všimne, že lidé vidí váš příspěvek a přechází dál, aniž by ho lajkovali, a Instagram si pomyslí…
… „Tak to asi není dobrý příspěvek. Raději na něm zabijte dosah.“
A přesně to se stane.
Další věc, kterou můžete udělat pro optimalizaci příspěvku, je zajistit, aby byla v popisku uvedena relevantní klíčová slova.
Pokud jste přehlédli náš příspěvek o aktualizacích Instagramu v roce 2022, možná vám unikla zpráva o tom, že se Instagram začíná více podobat vyhledávači.
To však znamená, že uživatelé mohou ve vyhledávacím řádku Instagramu vyhledat klíčové slovo…
…a najít příspěvky a účty, které mají toto klíčové slovo ve svém obsahu, i když není uvedeno jako hashtag nebo místo.
Získejte více instagramových lajků
Proto se ujistěte, že váš popisek obsahuje relevantní klíčová slova s vysokým obsahem.
Třetí věc, kterou můžete udělat pro optimalizaci, je ujistit se, že zveřejňujete příspěvky v době, kdy je vaše publikum online.
Přejděte do aplikace Insights, klepněte na položku Total Followers (Celkový počet sledujících), upravte časové období na posledních 30 dní a sjeďte dolů, abyste viděli nejaktivnější časy.
Získejte více lajků na instagramu
Zobrazí se vám nejaktivnější hodina, kdy jsou vaši uživatelé online každý den v týdnu, nebo pokud přepnete na dny, uvidíte, které dny jsou nejaktivnější.
Důvodem, proč se tento nástroj stal opět relevantním, je…
…Instagram vrací starý chronologický algoritmus jako možnost, kterou si uživatelé mohou zvolit, zda se k ní připojí, nebo ne.
Pro uživatele, kteří si příspěvky ve svém feedu prohlížejí chronologicky, bude tedy při získávání většího počtu lajků na Instagramu hrát velkou roli znalost toho, v kolik hodin jsou tito uživatelé online.
A pak poslední věc, kterou můžete udělat pro optimalizaci svých příspěvků na Instagramu, je rychlá odpověď a plán.
Co tím myslíme, no když dostáváte komentáře, které chcete…
…za prvé, ujistěte se, že odpovídáte včas, a za druhé, odpovězte s otázkou.
To povzbudí osobu, která komentář napsala, k dalšímu komentáři.
Možná si teď říkáte, co to má společného s lajky na Instagramu?
Víte, čím větší zapojení váš příspěvek obecně získá, tím je pravděpodobnější, že algoritmus bude vaše příspěvky servírovat více lidem (což vede k lajkům).
1 komentář