6 tipů jak zvýšit dosah na Instagramu v roce 2022
Obsah:
- Používání nových hashtagů
- Zveřejňujte příspěvky s cílem zapojení
- Zveřejňujte příspěvky ve více špičkových časech
- Používejte živé příběhy
- Spusťte reklamy na Instagramu
- Jak vyhodnotit svůj dosah na Instagramu
- Závěr
Která firma nechce, aby její příspěvky na Instagramu byly více viditelné? Větší viditelnost znamená, že vás najdou noví uživatelé, budou vás sledovat a vybudují si s vámi vztah. Nakonec to může znamenat i nákup u vás. Klíčem k většímu zviditelnění je rozšíření dosahu Instagramu.
-
500 Instagram FollowersKč169,00
-
2500 Instagram FollowersKč379,00
Zapojení na Instagramu je o něco izolovanější než na jiných platformách, jako je Facebook nebo Twitter, kde jsou interakce všech našich přátel veřejně uvedeny.
Pokud někdo z našich přátel okomentuje příspěvek nějaké značky na Instagramu, neuvidíme ho, pokud danou značku také nesledujeme nebo nás neoznačí. Už jen tento faktor ztěžuje organické zlepšení dosahu na Instagramu.
Existuje však 5 železných strategií a technik, které můžete použít k tomu, abyste během chvíle zlepšili svůj dosah a získali více zobrazení jak od svého vlastního publika, tak od nových členů cílové skupiny, se kterými ještě nejste propojeni.
Související příspěvek: Jak se dostat k publiku? Další informace: 5 nejlepších způsobů, jak získat sledující na Instagramu pro své podnikání
1. Používejte nové hashtagy
Používání nových, relevantních hashtagů je způsob číslo jedna, jak organicky a rychle zvýšit svůj dosah na Instagramu.
Používáním nových a rozmanitých hashtagů, které jsou stále relevantní pro vaše publikum, budete moci své příspěvky stále dostávat před nové diváky.
Příklad instagramových hashtagů
Společnost newportFILM používá u svých příspěvků cílené hashtagy, aby přilákala relevantní diváky.
Klíčem je používat správné hashtagy. Používání kombinace trendových hashtagů, obecných hashtagů, které oslovují široké publikum, a oborově specifických hashtagů vedle jedinečných hashtagů vaší značky vám přinese nejlepší výsledky.
-
20 000 Instagram LikesKč999,00
-
10 000 Instagram LikesKč599,00
Vzhledem k tomu, že příspěvky na Instagramu s velkým počtem hashtagů (kolem 8) mají největší engagement, může to fungovat ve váš prospěch; na jeden příspěvek můžete připlácnout několik různých typů hashtagů, abyste dosáhli maximálního dosahu.
Související příspěvek: Další článek: Co znamenají (a neznamenají) navíjení na Instagramu pro správce sociálních médií
2. Zveřejňujte příspěvky, jejichž cílem je zapojení
Poté, co Instagram v loňském roce přijal algoritmus podobný Facebooku, bylo těžší získat zobrazení.
Pokud chcete zlepšit svůj dosah v rámci vlastního publika, na čemž záleží, musíte se ujistit, že se váš obsah propracuje až na vrchol kanálu.
Abyste toho dosáhli, musíte vytvářet příspěvky, jejichž cílem je zapojení.
jak získat více komentářů na Instagramu
Tato oděvní značka používá k podpoře zapojení jednoduchou otázku.
Mnoho značek se na Instagramu zaměřuje pouze na prodej. Ačkoli prodej a povědomí o produktu jsou na Instagramu fantastické cíle a měly by být stále důležité, chcete těchto cílů dosáhnout a zároveň zajistit, aby kopie alespoň některých vašich příspěvků upřednostňovala zapojení.
Zeptejte se uživatelů, kterému ze dvou vašich produktů dávají přednost, nebo aby napsali komentář se svým oblíbeným způsobem použití vašeho produktu.
Malé místní podniky mohou získat spoustu angažovanosti také díky otázkám typu „na kterých komunitních akcích nás chcete letos vidět?“.
Získáte tak silnou zpětnou vazbu a spoustu zapojení v jednom, což vás udrží na vrcholu kanálu a skvěle vypadá díky sociálnímu důkazu.
3. Zveřejňujte příspěvky ve více špičkových časech
Není pochyb o tom, že publikování ve špičkových časech, kdy vaši sledující s největší pravděpodobností uvidí vaše příspěvky a zapojí se do nich, pomůže zvýšit váš dosah jak mezi vašimi sledujícími, tak mezi všemi, kteří na vás mohou narazit v sekci Prozkoumat na Instagramu.
Nechcete však najít jen jeden špičkový čas, ale několik různých špičkových časů.
Ne všichni vaši sledující budou vždy online ve stejnou dobu. Pokud jsou vaše špičky v pondělí ve 3 hodiny ráno, v úterý v poledne a v pátek ve 21 hodin, může se stát, že v každém z těchto časů budete mít jiné publikum.
Tím, že se ujistíte, že zveřejňujete příspěvky v různých špičkových časech, získáte více očí pro svůj obsah bez ohledu na to, jak jej uživatelé najdou.
Agorapulse vám pomůže zjistit, které časy zveřejňování příspěvků pomáhají vaší firmě k největšímu zapojení, a poté vám umožní naplánovat automatické publikování příspěvků v těchto časech.
přehled nejlepších časů na instagramu
Agorapulse umožňuje snadno vyhodnotit, které příspěvky získávají největší zapojení a jaké jsou vaše nejlepší časy publikování.
Podívejte se, které příspěvky mají největší zapojení, na kartě Obsah v přehledech v aplikaci Agorapulse.
Přehled obsahu na instagramu
Díky těmto dvěma souborům dat si pravděpodobně v průběhu času všimnete trendu s časy špiček zveřejňování a s nejúspěšnějšími příspěvky.
Pak můžete jednoduše povolit přímé publikování a seřadit příspěvky tak, aby byly v těchto časech vypáleny! Můžete dokonce vytvořit fronty publikování na základě kategorií vašeho nejvýkonnějšího obsahu.
více účtů Instagram
4. Používejte živé příběhy
Živé příběhy jsou obrovským přínosem, pokud jde o rozšíření vašeho dosahu na Instagramu.
Živá vysílání jsou vzrušující a nesmírně populární; skutečnost, že se odehrávají právě teď, může stačit k tomu, aby uživatelé klikli.
Nejenže někteří z vašich uživatelů dostanou oznámení, že jste naživo, ale živá videa na veřejných účtech mají navíc zvýšenou viditelnost v sekci prozkoumat na Instagramu.
Je to fantastický způsob, jak rozšířit svůj dosah a najít nové uživatele a přilákat je.
instagram explore video
Ačkoli v živých příbězích na Instagramu (zatím) nemáme k dispozici analytiku, právě jsme získali možnost ukládat živá videa do role fotoaparátu po skončení vysílání, což nám umožňuje nahrát video na náš Instagram a/nebo Facebook pro pokračování a trvalejší výsledky, které pak lze v tomto bodě sledovat.
5. Spouštění reklam na Instagramu
Pokud jste rozhodnuti svůj dosah na Instagramu opravdu rychle zvýšit, nemůžete udělat chybu s Instagram Ads.
Instagram Ads využívají neuvěřitelný systém cílení Facebooku a na výběr máme řadu rozmanitých reklamních formátů, včetně např:
- Reklamy s jedním obrázkem
- Videoreklamy
- Reklamy na stažení mobilní aplikace
- Kolotočové reklamy
- Reklamy Instagram story
- Konverze z reklam na Instagramu
Na Instagram Ads existuje doslova cíl nazvaný „Dosah“, který lze využít k doručení skvělých reklam členům vašeho cílového publika, s nimiž jste se dosud nespojili.
Jak zvýšit svůj dosah na Instagramu
Chcete-li rozšířit svůj dosah na zcela nové publikum, přidejte jako kritérium cílení „Vyloučit lidi, kterým se líbí vaše stránka“.
Jak mohou reklamy na Instagramu zlepšit váš dosah na Instagramu
7. Jak vyhodnotit svůj dosah na Instagramu
Zapojení není totéž co dosah a kromě těchto praktických počítadel zhlédnutí videí je obtížné sledovat, jaký je náš skutečný dosah na Instagramu na vlastní pěst.
Nativní služba Insights od Instagramu vám skutečně přesně řekne, kolik zobrazení (nebo zobrazení) jste získali. Uvidíte imprese u každého svého příspěvku i celkově. To vám prozradí váš dosah.
Abyste tyto informace zjistili, musíte mít svůj účet převedený na firemní profil na Instagramu. Jakmile tak učiníte, klikněte na lišty v pravém horním rohu vedle svého uživatelského jména na domovské stránce.
Zjistěte svůj dosah pomocí služby Instagram Insights
Ihned se vám zobrazí celkový počet zobrazení vašeho profilu.
Zlepšete svůj dosah na Instagramu pomocí analýzy
Pokud kliknete na jednotlivé příspěvky, uvidíte také, kolik impresí každý z nich jednotlivě získal.
Zlepšete svůj dosah na Instagramu
Závěr
Instagram je neuvěřitelně cenná platforma sociálních médií pro podniky a značky všech typů a rozšíření vašeho dosahu znamená více sledujících a více výsledků.
Naštěstí jsou nástroje Agorapulse pro tvorbu reportů výkonným zdrojem, který vám pomůže určit váš aktuální dosah; můžete také zjistit, kde je prostor pro zlepšení.
Používáním nástroje Agorapulse ke sledování nových strategií určených ke zlepšení vašeho dosahu zjistíte, co funguje.
Co si o tom myslíte? Jak zlepšujete svůj dosah na Instagramu? Které techniky používáte? Zanechte nám komentář a dejte nám vědět, co si o tom myslíte!