5 způsobů, jak zvýšit počet lajků a sledujících na Instagramu
Instagram existuje již několik let a je jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních médií současnosti. Platforma stále roste exponenciálním tempem a měsíčně ji využívá více než 500 milionů aktivních uživatelů.
<< Instagram sledující a lajky můžete koupit kliknutím na tento odkaz >>
Instagram se osvědčil jako skvělý způsob, jak navázat kontakt a budovat vztahy s lidmi, které znáte, nebo dokonce s lidmi, které neznáte, ale zajímají se o to, co děláte. Je to také skvělá příležitost pro všechny kreativní osoby, které se chtějí zviditelnit, propagovat svou práci nebo jen poznat nové lidi a navázat kontakty. Někteří lidé chtějí získat větší angažovanost a koupili by si sledovatele Instagramu od viralyft.com.
Chcete-li na Instagramu vydělat seriózní peníze, musíte zvýšit počet svých následovníků a lajků, což lze snadno provést, pokud si koupíte následovníky Instagramu nebo koupíte lajky Instagramu nebo o mnoho tisíc během několika krátkých dnů. Pokud se chcete dozvědět, jak na to, čtěte dál!
5 způsobů, jak zvýšit počet lajků a sledujících na Instagramu v roce 2022:
1. Vytvářejte karuselové příspěvky
Karuselové příspěvky jsou typem příspěvku, který umožňuje uživatelům procházet více obrázků nebo videí. Karusely mohou obsahovat až deset snímků najednou a lze u nich nastavit automatické přehrávání nebo ruční posun.
Nejlepší na těchto typech příspěvků je, že vám dávají větší prostor pro kreativitu. Můžete používat různá písma, designy, rychlosti videa (např. zpomalené záběry) a animační efekty, abyste začlenili styl své značky.
Celý obrázek zaplní váš kanál IG, když jím lidé procházejí, což znamená, že každý člověk má více zobrazení, a vy tak získáte angažovanost na Instagramu. Tyto karuselové příspěvky jsou ideální pro případy, kdy chcete se svým publikem na IG sdílet různé typy obsahu a získat od něj větší zapojení.
2. Moudře načasujte své příspěvky
Určitě jste to už někdy slyšeli, ale stojí za to to zopakovat: načasujte své příspěvky moudře, abyste maximalizovali počet lajků a sledujících, pokud si na Instagramu koupíte lajky. Opakovaně bylo řečeno, že nejlepší časy pro zahájení interakce s publikem jsou brzy ráno (kolem sedmé hodiny ranní) nebo pozdě večer (kolem druhé hodiny ranní).
Je to proto, že lidé v těchto časech začínají věnovat pozornost, ale nejsou zaplaveni příspěvky nebo prohlížením fotografií z jiných účtů, které by je mohly rozptylovat. Můžete také zkusit počkat na víkend, kdy se očekává méně lajků, protože týdenní míra zapojení na Instagramu o víkendech obvykle klesá.
3. Používejte relevantní a prozkoumané hashtagy
Používání relevantních hashtagů vám pomůže získat na Instagramu častější zapojení lidí, kteří na Instagramu hledají obsah podobný tomu vašemu, což zase zvýší pravděpodobnost, že získáte požadovaný počet lajků nebo sledujících.
Nejlepším způsobem, jak začít používat hashtagy, je přejít na kartu prozkoumat a začít procházet nejlepší příspěvky ve vybrané kategorii. Také pokud má váš příspěvek vysoký počet lajků a komentářů, je důležité, abyste měli dobrou angažovanost i u svých sledujících, abyste zvýšili celkovou míru angažovanosti na svém účtu.
4. K zapojení sledujících používejte popisky
Používejte své popisky k získání angažovanosti na Instagramu a zvýšení počtu lajků a sledovanosti na vašem účtu. Veďte je hlouběji do svých příspěvků, abyste ukázali, že je nezveřejňujete jen kvůli lajkům.
Přimějte je, aby chtěli vědět, že jejich další popisek bude vybrán. Pokud například zveřejníte fotografii sebe sama, naveďte svým popiskem sledující k tomu, o čem bude další fotografie (co vypráví?), nebo vyzvěte uživatele, aby se zapojili do konverzace tím, že na fotografii označí své přátele, aby také viděli, o čem mluvíte.
5. Konzistence
Výsledky studie ukázaly, že kromě nákupu followerů na Instagramu je klíčem k získání levných lajků na Instagramu konzistence od socialpros.io. Když byli účastníci na Instagramu instruováni, aby zveřejňovali příspěvky alespoň jednou za tři dny, byli schopni přilákat nové následovníky za dva nebo čtyři týdny.
Je to proto, že mnoho lidí je zvědavých na fotografie nahrané účtem, ale nejsou dostatečně věrní, aby je kontrolovali zpět denně nebo dokonce týdně, takže budou sledovat pouze účty, které zveřejňují důsledně. Bylo také prokázáno, že častější zveřejňování příspěvků než tato doba by mohlo potenciální sledující odradit, protože příspěvky budou irelevantní, protože by jim netrvalo dostatečně dlouho, aby zkonzumovali veškerý dříve zveřejněný obsah.
Závěr
Závěrem bychom chtěli říci, že pokud uvažujete o marketingu na Instagramu pro podnikání, doporučujeme vám těchto 5 způsobů. Jejich důsledným prováděním uvidíte, že vám sledujících začne organicky přibývat. Jakmile se to stane přirozeným, posuňte se ještě dál a začněte být kreativní s novým nápadem nebo produktem, který na platformě ještě nebyl k vidění!