Získejte více sledujících na Instagramu pomocí těchto 9 tipů:

Získejte více sledujících na Instagramu pomocí těchto 9 tipů:

Získejte více sledujících na Instagramu pomocí těchto 9 tipů:

Získejte více sledujících na Instagramu pomocí těchto 9 tipů. Instagram se stal základním kamenem společenské přítomnosti mnoha značek, zvyšoval zisk na vstupních stránkách, zvyšoval počet konverzí a budoval aktivní publikum.

ig10

Pokud vaše přítomnost na Instagramu není tak silná, jak doufáte, může být čas se naučit, jak vylepšit vaše strategie pro získání skutečných a organických sledujících na Instagramu. Čím větší je vaše publikum, tím více příležitostí máte k interakci s uživateli a vytváření jedinečných zážitků pro ně.

9 způsobů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu

1. Optimalizujte svůj účet Instagram

Než se vydáte na to, jak získat na Instagramu sledující, jedním z nejdůležitějších kroků je mít plně optimalizovaný svůj účet. Představte si biografii své značky na Instagramu jako „domovskou stránku“ svého účtu.

Jak budou lidé vědět, že účet patří vaší značce bez životopisu, titulků k obrázkům, správného uživatelského jména nebo profilového obrázku? Může se to zdát zřejmé, ale na Instagramu vaše bio a image pomáhají tvořit základy vaší identity značky. Odkaz ve vašem životopise je vaše jediné místo, které vede provoz Instagramu na váš web, takže je nezbytná optimalizace vašeho účtu.

Pokud si nejste jisti, kam odkazovat, vyzkoušejte ve svém účtu Instagram marketingové nebo produktové stránky týkající se konkrétních klíčových slov, hashtagů nebo kampaní. Propojení s domovskou stránkou je v pořádku – ale proč neposkytnout uživatelům soudržný zážitek při přechodu z vašeho životopisu na web? To vedlo k popularitě vstupních stránek s odkazy IG, které hostují relevantní odkazy na několik posledních částí obsahu zmíněných ve zdroji značky, a příspěvky „odkaz v bio“, které pomáhají nasměrovat diváky na tyto odkazy.

Kromě toho udržujte své uživatelské jméno co nejpříjemnější pro vyhledávání, což obvykle znamená držet se blízko své skutečné značky. Pokud je vaše firma delší, zkrátte ji na něco, co by vaše publikum poznalo. Nepřidávejte do svého uživatelského jména čísla ani speciální znaky a pokud je to možné, udržujte je v souladu s ostatními úchyty sociálních médií, které již máte.

2. Udržujte konzistentní kalendář obsahu

Nejhorší věcí, kterou můžete udělat, když se snažíte získat sledující na Instagramu, je zveřejňování obsahu v náhodných náhodných časech. Pokud máte to štěstí, že vás uživatelé zpočátku sledují, nechcete je přimět zapomenout, že vás sledovali.

Chcete-li tomu čelit, dodržujte pravidelný plán zveřejňování. Značky by obvykle neměly zveřejňovat příspěvky vícekrát než několikrát denně, aby se zabránilo spamu, ale ať je vaše kadence jakákoli, udržujte ji konzistentní. Přihlašuje se přibližně 200 milionů uživatelů Instagramu denně, takže pokud chcete svou síť ještě rozšířit, zkuste publikovat několikrát po celý den.

IVe skutečnosti náš vlastní výzkum nejlepších časů pro zveřejnění příspěvků na Instagramu určuje nejlepší časy pro zveřejnění pro více průmyslových odvětví, nebo můžete sledovat náš průzkum nejlepších časů ve všech tematických oblastech níže:

Dodržování harmonogramu vám pomůže vytvořit konzistentní zážitek pro vaše následovníky a udržet je ve známosti vaší značky. Pokud vás ale zajímá, jak si budete pamatovat publikování v těchto různých časech dne, máme pro vás pokrytí funkcemi plánování a optimálních časů Sprout – pro více podrobností si přečtěte dále.

3. Naplánujte si Instagramové příspěvky předem

I když se algoritmus Instagramu změnil tak, aby uživatelům zobrazoval více obsahu, který se jim líbí, zveřejňování příspěvků ve správný čas může stále více zviditelnit vaše příspěvky tím, že zvýší celkovou angažovanost, kterou dostávají.

Vaše značka může pro zviditelnění udělat hodně, a nyní je u Sprout Social jedním z nich i plánování obsahu Instagramu. S našimi nejnovějšími nástroji můžeme pomoci vaší značce naplánovat obsah pomocí snadného procesu.

Pokud si předem naplánujete obsah, celý váš tým uvidí kampaně a plány efektivněji. Vytváření obsahu předem je vždy chytré a s našimi plánovacími nástroji Instagramu můžete oslovit své publikum a současně udržovat konzistentní tok obsahu.

Můžete také použít patentovanou funkci ViralPost společnosti Sprout a nechat nás pracovat za vás. ViralPost analyzuje historii zapojení vašeho vlastního účtu a určuje optimální čas, kdy můžete algoritmicky zveřejňovat příspěvky.Zdokonalte svůj obsahový plán Instagramu pomocí Sprout Social

Kromě plánování úplného obrazu vašeho kalendáře obsahu Instagramu nabízí Sprout ještě více funkcí pro zdokonalení zdroje vaší značky.

Sdílejte vizuály schválené IG se svým týmem pomocí naší Knihovny aktiv nebo vyzkoušejte naši funkci náhledu mřížky, abyste se ujistili, že každý aspekt vaší přítomnosti odpovídá vašemu stylu značky.

4. Získejte partnery a propagátory značky, aby zveřejnili váš obsah

Když se učíte, jak získat více sledujících na Instagramu, je důležité znát hodnotu vašeho publika. Čím větší bude počet vašich sledovatelů (organicky), tím více kupujících a zákazníků, kteří mají zájem, budete mít.

Nejlepší způsob, jak přimět zákazníky, aby vás sledovali, je dostat se před ně a být přítomen. Je zásadní být přítomen na svém vlastním Instagramu i na ostatních. Zkuste sponzorovat obsah vytvářený uživateli, aby se vaše značka dostala do zdrojů zákazníků. Můžete také uspořádat soutěže Instagram, abyste získali svou značku pro širší publikum. Tyto typy kampaní vytvářejí sociální důkaz tím, že ukazují, že vaši fanoušci jsou dostatečně investováni, aby mohli znovu zveřejnit váš obsah nebo vytvořit vlastní UGC

Dalším způsobem je dostat vaši ruku před mnohem větší publikum. Zkuste pracovat s většími účty Instagramu ve vašem oboru, jako jsou významní vlivní lidé ve vašem prostoru, a sdílejte svůj obsah s jejich publikem.

Jen se ujistěte, že poskytujete něco hodnotného. Poslední věc, kterou chcete udělat, je příliš prodejní. Najděte si marketingovou spolupráci a plány společného marketingu s dalšími podniky, abyste si získali své instagramové publikum.

5. Prezentujte svůj Instagram všude

Jak si lidé najdou účet, pokud nepropagujete svůj Instagram? Zkontrolujte, zda je váš účet Instagram uveden na vašem webu a v dalších sociálních sítích.

Jedním z nejlepších způsobů, jak se dostat k objevování, je vytváření viditelnosti a povědomí. Pokud opravdu chcete získat více sledujících na Instagramu, dejte lidem vědět, kde vás najdou. Na svůj web a blog můžete přidat tlačítka sociálních médií, která vám pomohou propagovat sociální sdílení ve všech vašich sítích a také ukázat lidem, kde vás najdou na Instagramu

Dalším skvělým nápadem je propagace napříč vašimi účty sociálních médií. Muzeum moderního umění pravidelně šíří povědomí o svém Instagramu prostřednictvím Twitteru. Můžete snadno využít své další sociální sítě k přesměrování uživatelů na váš Instagram.

Ujistěte se však, že nežádáte jen o sledování. Místo toho byste se měli pokusit propagovat na svém Instagramu jedinečný obsah, aby uživatelé měli důvod vás tam sledovat. Naštěstí s Instagramem, který přidává spoustu nových funkcí obsahu a videa, jako jsou Stories, IGTV a Reels, máte skvělou příležitost vybudovat si následovníky prostřednictvím kreativního obsahu.

6. Příspěvek, který sledující chtějí

I když se to snadněji řekne, než udělá, je chytré zjistit, jaký obsah chtějí vaši sledovatelé vidět. Na Instagramu rychle zjistíte, že některý obsah má lepší výkon než ostatní. Proto je testování tak důležité.

Ať už se jedná o filtry, titulky, typy obsahu nebo časy zveřejnění, nejmenší podrobnosti mohou změnit. Držte ucho u země s novými trendy Instagramu, abyste věděli, že zveřejňujete oblíbený obsah.

Aby byla vaše analýza o krok dále, měla by vaše značka investovat do analytických nástrojů Instagramu. To usnadní sledování, srovnávání a analýzu obsahu Instagramu napříč účty.

Vyzkoušejte různé filtry, titulky a další a přesvědčte se ve své obsahové strategii, abyste zjistili, co u vašeho publika funguje nejlépe. Pokud si nejste jisti, kde začít, zkuste analyzovat své konkurenty.

Neměli byste přímo kopírovat své konkurenty, ale je chytré dělat si poznámky o tom, co dělají nebo zveřejňovat příspěvky, které podporují zapojení. Malý konkurenční výzkum může jít dlouhou cestou. Pomocí našeho přehledu Instagram konkurenti můžete zjistit, co funguje pro jiné značky ve vašem oboru.

7. Zahajte konverzaci

Jedním z nejlepších způsobů, jak informovat uživatele o vašem Instagramu, je konverzace. Podle sociálního indexu Sprout 2020 se spotřebitelé chtějí zapojit do vizuálního obsahu, jako jsou fotografie (68%) a video (50%), následováno 30%, kteří se chtějí zapojit do textových příspěvků. Instagram se k tomuto profilu publika perfektně hodí, protože spojuje poutavé vizuály s titulky, které mohou být stejně poutavé, když zdokonalíte své schopnosti psaní textů na Instagramu.

Lidé i nadále používají sociální média jako své kontaktní reference pro značky, ať už jde o dotazy a chat mimo manžetu, vážné dotazy ohledně péče o zákazníky nebo pochvalu za své oblíbené značky a produkty. A pro vaše podnikání musíte být na Instagramu podpůrní a komunikativní.

Pokuste se odpovědět na co nejvíce otázek nebo komentářů, protože by to mohlo znamenat rozdíl mezi získáním nového zákazníka, sledujícím nebo zlepšením vašeho vztahu s publikem. Náš průzkum indexu také ukázal, že 89% spotřebitelů bude nakupovat od značky po sledování na sociálních sítích, takže je důležité zajistit pozornost a loajalitu potřebnou k tomu, aby se návštěvník vašeho profilu stal následovníkem.

8. Najděte hashtagy, které se převádějí

Jedním z nejosvědčenějších způsobů, jak získat sledující na Instagramu, jsou hashtagy. Hashtagy po celá léta sloužily jako základní nástroj pro objevování a umožňovaly nám rozšířit náš sociální dosah. Jako obchodník chcete budovat svou komunitu získáváním sledujících a hashtagy poskytují právě to.

Pro začátečníky najděte hashtagy, které nejsou příliš vyplněné. Social Media Examiner poukazuje na tuto teorii vysvětlením toho, jak hashtag #love má k sobě připojeno více než 184 milionů fotografií. Pokoušet se zvýraznit svůj Instagramový obsah v moři milionů obrázků a videí není snadná věc.

Musíte najít hashtagy, které lidé ve vaší cílové skupině pravděpodobněji zkontrolují. Pokud dojde k příslušnému připojení, tito uživatelé pravděpodobně sledují váš účet. Jedinečné značkové hashtagy jsou jedním ze způsobů, jak seskupit příspěvky kolem hyperrelevantního obsahu do vaší značky a kampaní.

Například M & Ms odvádí skvělou práci při zaměřování hashtagů na událost, které se účastní. Použitím hashtagů jako #mmspotlight značka cílí na své publikum přesněji tam, kde se koná událost koncertu reflektorů, a vytváří povědomí.

Pochopení toho, jak vaše hashtagy fungují na Instagramu, je pro jejich používání stejně důležité. A s analytickými nástroji hashtagů Sprout Social máte přímý přístup k údajům o výkonu a využití hashtagů, abyste zjistili, co funguje nejlépe.

Nechoďte slepě do světa hashtagů, vězte, co označujete, abyste si mohli vytvořit svůj následující.

9. Udělejte radost svým následovníkům Instagramu

V neposlední řadě, když svým instagramovým fanouškům uděláte radost, uvidíte přínos v růstu publika. Dali jsme vám spoustu tipů na brainstorming a plánování obsahu, takže je můžete uplatnit v praxi způsobem, který je pro váš hlas značky skutečný.

Pro mnoho účtů to znamená kropení příspěvků, které jsou legitimně navrženy tak, aby vyvolávaly úsměv na tvářích sledujících a budovaly vztahy se zákazníky. Nezapomeňte poskytnout svým sledujícím obsah, jako by byli přáteli ve vašem osobním životě: to může zahrnovat zveřejňování memů, inspirativní obsah nebo jen opětovné sdílení zajímavých fotografií nebo uměleckých děl (samozřejmě všechny správně připsané), které vám mohou dát sledující malé duševní vyzvednutí během dne.

Nástroje na podporu Instagramu můžete také nalézt zde >>

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *