10 tipů jak rychle získat sledující na Instagramu

10 tipů jak rychle získat sledující na Instagramu

Instagram je pro mnoho značek základem jejich přítomnosti na sociálních sítích. Tato platforma prokazatelně zvyšuje návštěvnost, podporuje prodej a zapojuje zákazníky.

10 tipů jak rychle zvýšit počet sledujících na Instagramu
10 tipů jak rychle získat sledující na Instagramu

Proto 59 % marketérů plánuje v letošním roce zvýšit své investice do Instagramu.

Pokud však nejste z růstu a zapojení na Instagramu nadšeni, nejste sami.

Konkurence na této platformě je tvrdá, protože se na ni připojuje stále více značek. Jde o to, že podniknout kroky k rozšíření svého publika se rozhodně vyplatí. Čím větší je totiž vaše publikum, tím více příležitostí potěšit své zákazníky.

Jste připraveni vylepšit svou prezentaci, abyste přilákali autentické a organické sledující na Instagramu? Tento příspěvek rozebírá, jak toho dosáhnout.

10 tipů jak rychle získat sledující na Instagramu

Než se pustíme do podrobností, tento příspěvek je o budování organického sledování.

A ano, na rozlišení záleží!

Některé značky si chtějí při snaze získat více sledujících na Instagramu zkrátit cestu. Nepředstíráme, že existují placené stránky. Pokud už se rozhodnete jít touhle cestou, tak si aspoň vyberte kvalitní službu, kde nemusíte mít strach, že o svůj profil přijdete. Proto Vám můžeme doporučit Kupfollowers.cz. Tato služba poskytuje nekvalitnější Instagram sledující nebo nejkvalitnější Instagram likes pro Vaše příspěvky

Přesto to stojí za to. Níže uvádíme deset nejlepších tipů, jak získat rychle více sledujících na Instagramu správným způsobem.

1. Optimalizujte svůj účet na Instagramu

Než se začnete zabývat tím, jak získat sledující, zvažte nejprve, jak je váš účet na Instagramu nastaven.

Zeptejte se sami sebe: „Vypadá váš profil tak, jak má?“ Pro začátek zvažte své:

  • Vaše bio na Instagramu (včetně sloganu, sloganu a/nebo značkového hashtagu).
  • Váš profilový obrázek
  • Váš odkaz na bio (a kam směřuje)
peach slices instagram bio

Tyto detaily určují identitu vaší značky na Instagramu. A co je ještě důležitější, ovlivňují objevitelnost vašeho účtu. Vytvoření účtu, který je přívětivý pro sledující, znamená:

  • Uživatelské jméno vhodné pro vyhledávání. Držte se buď jména své značky, nebo jména, které je nejbližší vašim stávajícím uživatelským jménům na sociálních sítích. Pokud je váš název příliš dlouhý, zkraťte ho na variantu, kterou vaše publikum pozná (např. účet Cold Stone Creamery je @coldstone).
  • Vytvoření profesionálního profilového obrázku. Ideální je přiměřeně velké logo. Veškerý text na profilovém obrázku by měl být čitelný na obrazovce chytrého telefonu.
  • Dbejte na to, kam směřujete svůj bio odkaz. To je zásadní pro přeměnu sledujících na Instagramu na smysluplnou návštěvnost nebo zákazníky. Je to váš jediný způsob, jak přesměrovat návštěvnost ze sociálních sítí na vaše stránky a propagační akce.

Odkaz na domovskou stránku je sice dobrý, ale ne vždy ideální. K podpoře smysluplnějších interakcí může pomoci vstupní stránka na sociálních sítích, která odkazuje na více odkazů.

peach slides call-to-action for their instagram followers

Vaše publikum tak bude mít naprostou kontrolu nad tím, jakým způsobem bude vaši firmu dále kontaktovat. To znamená lepší zážitek pro vaše sledující.

Nejlepším způsobem, jak optimalizovat svůj účet, je dodržovat osvědčenou marketingovou strategii Instagramu. Stáhněte si našeho bezplatného průvodce a začněte.

2. Udržujte konzistentní kalendář obsahu

Na Instagramu záleží na hybnosti. Jinými slovy, pokud budete na Instagramu zveřejňovat náhodné příspěvky, pravděpodobně nezískáte sledující.

Vytváření obsahu a poskytování hodnoty je to, co buduje vaše publikum. Soustavná práce vám pomůže si je udržet. Nenechte svůj účet na Instagramu zapadnout pavučinami.

Proto je důležité dodržovat pravidelný plán zveřejňování příspěvků.  Pokud jde o to, kdy a kolik příspěvků zveřejňovat, nemusíte se držet pevně stanoveného počtu. Většina značek zveřejňuje příspěvky denně nebo téměř denně. To odpovídá i našemu vlastnímu průzkumu, jak často zveřejňovat příspěvky.

Níže uvádíme přehled nejvhodnějších časů pro publikování na Instagramu.  „Optimální“ zapojení je během týdne uprostřed až v pozdních ranních hodinách a brzy odpoledne.

Best times to post on Instagram

Pokud se obáváte, že vaše příspěvky nebudou dostatečně viditelné, chápeme to. Zvažte, jak mohou funkce jako Příběhy přilákat více očí k vašemu obsahu, pokud nebyl viděn napoprvé.

3. Naplánujte si příspěvky na Instagram předem

Nelze popřít, že značky jsou vydány na milost a nemilost algoritmu Instagramu, pokud jde o dosah. Přesto může zveřejňování příspěvků ve správný čas zajistit jejich větší viditelnost. Cokoli, co můžete udělat pro maximalizaci zapojení, je výhodou.

To vypovídá o hodnotě plánování obsahu Instagramu. Díky nejnovějším nástrojům Sprout mohou značky plánovat Stories, Carousels, Reels a Posts.

Plánování obsahu předem zajišťuje kontrolu a organizaci. Nástroje pro plánování na Instagramu vám nakonec pomohou dodržet kadenci, o které jsme se zmínili dříve. Pomáhá také možnost křížového vkládání obsahu z jiných sítí.

4. Spolupráce se zákazníky, příznivci značky a vlivnými osobami

Zjistit, jak získat více sledujících na Instagramu, znamená zapojit své publikum.

A jedním z nejlepších způsobů, jak toho dosáhnout, je reagovat na jejich příspěvky a znovu je publikovat.

Vstupte do síly obsahu vytvářeného uživateli. Kampaně s uživatelským obsahem vytvářejí sociální důkaz tím, že sledujícím ukazují, že do nich investujete. Například společnost Drunk Elephant pravidelně regramuje příspěvky svých sledujících. Obsah shromažďují pomocí svých hashtagů #BareWithUs a #DrunkBreak.

Spolupráce s influencery se zavedenou sledovaností je dalším způsobem, jak si rozšířit vlastní publikum. Tvůrci obsahu mohou dostat vaši značku před cílové publikum a budovat trvalé povědomí o vašich produktech.

5. Vyhněte se falešným následovníkům Instagramu

Mezi falešnými a legitimními sledujícími na Instagramu je velký rozdíl.

I my to chápeme. V zájmu rychlého růstu může být lákavé nakoupit sledující.

Nevýhody však stoprocentně převažují nad výhodami. Proč? Protože falešní sledující na Instagramu…

  • Matou vaše potenciální organické sledující. Neaktivní účet s nízkou angažovaností a velkým počtem sledujících je podezřelý. To může odradit fanoušky, kteří by vás jinak sledovali a zapojili se.
  • Nepřinášejí vaší firmě žádnou peněžní hodnotu. Zamyslete se nad tím. Vaši botoví sledující si přece nemohou koupit vaše zboží, nebo ano?
  • Nevytvářejte žádný rozruch: Pokud máte 10 000 falešných sledujících, kolik z nich se zapojí do vašich příspěvků?

Záleží vůbec na tom, jestli se vaše příspěvky hemží spamovými komentáři?

Skuteční lidé mají možnost vaše příspěvky na Instagramu sdílet, lajkovat, komentovat a zapojovat se do nich. Navíc skuteční sledující skutečně ocení čas, který věnujete interakci s nimi.

lush engagement on instagram

,

Například společnost Lush Cosmetics si dává záležet na tom, aby odpovídala na otázky a neustále zapojovala své sledující. Díky tomu se zákazníci pravidelně vracejí, aby se podělili o výkřiky a pozitivní komentáře.

6. Prezentujte svůj Instagram všude, kde můžete

Pokud je vaším cílem zvýšit počet sledujících, nestyďte se propagovat svůj Instagram.

Neexistuje žádný univerzální přístup k propagaci vašeho „gramu“. Zde je několik nápadů:

  • Přidejte ikony sociálních médií na své webové stránky a do marketingových e-mailů. Ikony sociálních médií usnadní lidem vyhledání vaší firmy a pomohou vám navázat kontakt se zákazníky.
  • Na domovské stránce nebo na stránkách produktů uveďte kanál Instagramu. Mnoho značek elektronických obchodů má na svých stránkách vyhrazené kanály UGC (viz níže).
  • Znovu sdílejte obsah nebo oznámení specifická pro Instagram na jiných sociálních kanálech. Například můžete o nadcházejícím živém vysílání IG Live informovat prostřednictvím TikToku nebo Facebooku.
ikea promoting instagram on their homepage

7. Zveřejňujte obsah, který sledující skutečně chtějí vidět

Víme, že se to snadněji řekne, než udělá.

Filtry. Popisky. Typy obsahu. Časy příspěvků. To není ani zdaleka vše.

Je tu tolik proměnných, které je třeba zvážit, že? Nepomáhá ani to, že algoritmus Instagramu je vrtkavý. Co funguje pro jednu značku, nemusí fungovat pro jinou, pokud jde o formát a načasování.

Některé značky například přísahají na karusely. Jiné zase vsadily na Reels. Oba přístupy mohou fungovat. Na Instagramu rychle zjistíte, že některý obsah funguje lépe než jiný. Proto je testování tak důležité.

Nativní analytika Instagramu je překvapivě výkonná. Přesto investice do analytických nástrojů Instagramu posune věci na vyšší úroveň.

Například Sprout umožňuje snadno porovnávat a analyzovat obsah Instagramu napříč účty. Místo toho, abyste se dohadovali, co funguje a co ne, naše reporty to řeknou za vás.

Instagram Competitors Tool Sprout

Buďte si jisti svou obsahovou strategií díky analýze proměnných, které jsme zmínili dříve.

A pokud si nejste jisti, kde začít, zkuste analyzovat své konkurenty. Ohromujících 90 % značek tvrdí, že jim data ze sociálních médií pomáhají držet krok s konkurenčními účty na sociálních sítích.

Samozřejmě byste neměli napodobovat své konkurenty. Přesto si můžete dělat poznámky o tom, co dělají nebo zveřejňují a co zvyšuje angažovanost. Přehled konkurence na Instagramu od společnosti Sprout vám může poskytnout přehled toho, co ve vašem oboru funguje. Malý průzkum konkurence může být velmi užitečný.

Jo, a sledujte nové trendy na Instagramu. Tak vám neuniknou příležitosti v rámci celé platformy, kdy můžete naskočit na trendy formáty obsahu.

Například právě teď vyskakují Reels. Z našich údajů vyplývá, že 66 % spotřebitelů chce od značek vidět více krátkých videí. Pokud jde o trendy, Reels by měly být ve vašem hledáčku.

Example of brand posting Instagram Reels

8. Navažte smysluplnou konverzaci s publikem

K zamyšlení: 60 % marketérů používá Instagram jako kanál služeb.

Tato platforma je ideální pro komunikaci se sledujícími. Stejně tak se mnoho oblíbených nápadů na příspěvky soustředí na kladení otázek a zapojení do dialogu, což má svůj důvod.

Otázky mimo mísu, obavy o přepravu nebo pochvaly produktů jsou od sledujících férovou hrou. Podívejte se, jak společnost Cometeer reaguje na všechny výše uvedené příspěvky na Instagramu:

cometeer responding to Instagram followers
cometeer responding to Instagram followers

Podporou a rychlou reakcí dáváte najevo, že vám na lidech záleží.

Budete překvapeni, jak se zvýší počet vašich sledujících na Instagramu, jakmile se začnete chovat osobněji. Náš průzkum Index ukazuje, že 89 % spotřebitelů nakoupí u značky poté, co ji sledují na sociálních sítích. Každá interakce se počítá.

Opět se snažte odpovídat na co nejvíce otázek nebo komentářů. To může rozhodnout o tom, že se z někoho stane dlouhodobý sledující nebo zákazník.

9. Najděte hashtagy, na kterých se pohybují vaši sledující

Hashtagy na Instagramu jsou základem této platformy snad odjakživa.

Přesto už nemají takovou váhu jako dřív.

Vkládání hashtagů do příspěvků vám nepřinese žádné nové sledující. Zvlášť když je na platformě tolik šumu.

Buďte aktivní a zaměřte se na hashtagy specifické pro dané odvětví, které jsou relevantní pro vaše zákazníky. Například společnost Lashify pravidelně zveřejňuje obsah pod hashtagem #LashEducation. Tagy jsou méně obecné a konkurenční než #beauty. Stát se více vi

#LashEducation hashtag on Instagram

Je velmi důležité pochopit, jak se vaše hashtagy na Instagramu chovají. S analytickými nástroji společnosti Sprout Social máte přímý přístup k podrobným údajům o výkonu a používání hashtagů. Zjištění, které hashtagy používat, je otázkou několika klepnutí.

Instagram hashtag analytics with Sprout

10. Podnikněte kroky, které potěší vaše sledující na Instagramu

Když uděláte svým sledujícím na Instagramu radost, uvidíte odměnu v podobě nárůstu publika. Nejlepší účty na Instagramu mají fanoušky a komunity (nápověda: nejen sledující).

Níže uvedené tipy jsou základním stavebním kamenem pro účet, který je přívětivý ke sledujícím. Uveďte je do praxe způsobem, který je v souladu s hlasem a hodnotami vaší značky. Za každou cenu se vyhněte tomu, abyste působili potřebně, podbízivě, prodejně nebo roboticky.

Velká část návodu, jak získat sledující na Instagramu zdarma, spočívá ve vytvoření autentické komunity. Pro mnoho účtů to znamená budování vztahů se zákazníky. Obsah, který zdůrazňuje vaši osobnost a lidi, kteří stojí za vaší značkou, je výhodou. To zahrnuje např:

  • Inspirativní obsah
  • humorný obsah
  • Opakované sdílení UGC s jedinečnými titulky
  • Příspěvky vyprávějící příběhy
  • Fotografie a videa ze zákulisí
  • Příspěvky, které zvyšují povědomí o společenských kauzách

Jak získat více sledujících na Instagramu (špatný způsob!)

Odmítnutí odpovědnosti: Společnost Sprout Social nepodporuje nákup sledujících Instagram. Nedoporučujeme služby, které prodávají sledující nebo „Líbí se mi“.

Jak se prostor sociálních sítí stává přeplněnějším a konkurenčnějším, značky jsou ochotny riskovat kvůli okamžitým výsledkům.

Zopakujeme to: značky by neměly kupovat sledující na Instagramu. To by neměl nikdo!

Proč byste neměli kupovat sledující na Instagramu

Zde je několik důvodů, proč je nákup sledujících za účelem růstu účtu vážnou chybou.

Vaši skuteční sledující vědí, jak vypadají falešní sledující.

Spotřebitelé sociálních sítí jsou stále chytřejší. Obavy o soukromí a sociální podvodníci způsobili, že si lidé dávají hyper pozor na podivné aktivity. Lidé jsou dnes zkrátka detektory spamu.

Náhlý nárůst počtu sledujících je varovným signálem. Nemluvě o tom, že vám bot zasmradí účet nekonečným množstvím spamových sledujících. To vše poškozuje vaši pověst a brání vám v růstu autentických sledujících na Instagramu.

Falešní sledující nic nepřinášejí

Pravděpodobně se obáváte o své metriky Instagramu, a je to pochopitelné.

Přesto počet vašich sledujících mnoho neznamená, pokud vaši „followers“ nevedou k zapojení. Možná na první pohled vypadáte „větší“, ale koho to zajímá? Zvažte, jak utrpí míra vašeho zapojení na platformě, pokud je počet vašich sledujících nadsazený.

Když už nic jiného, nákup sledujících na Instagramu je porušením všeobecných obchodních podmínek.

Tady žádné překvapení.

Uvažte, jak Meta v minulosti podnikla přímé kroky proti nákupu zapojení. Zašla tak daleko, že zrušila společnosti, které prodávají lajky. To proto, že tato praxe porušuje podmínky služby platformy:

Pomozte nám zůstat bez spamu tím, že nebudete uměle sbírat lajky, sledující nebo sdílení, zveřejňovat opakované komentáře nebo obsah ani opakovaně kontaktovat lidi za komerčními účely bez jejich souhlasu.

Platformy pro nákup sledujících na Instagramu

Neměli byste riskovat svůj účet nebo organické sledující kvůli zvýšení jejich počtu. Pokud jste však pevně rozhodnuti vyzkoušet aplikaci pro nákup sledujících Instagram, nemůžeme vám v tom zabránit.

Zde je několik možností:

Kupfollowers.cz

Platforma Kupfollowers.cz je určena pro influencery, kteří chtějí zvýšit počet svých sledujících. Tento nástroj, který se chlubí tím, že „nemá žádné boty, nabízí kvalitní sledující a likes. Tato kvalitní internetová aplikace dokáže bezpečně poskytnout většinu služeb pro influencery a lze tak s ní počítat.

Followers & Unfollowers (Android)

Tato aplikace pro Android identifikuje vzájemné sledující a nesledující. Díky tomu je snazší vyrazit na vlnu sledování a odsledování. Takové počínání ovšem může být pro Instagram červenou vlajkou.

Zprávy + Sledovatelé IG (Apple)

Tato aplikace pro Apple má podobnou funkci jako ta výše uvedená. Zkrátka můžete sledovat vzájemně sledující a nesledující na jednom místě.

Jak se vám daří zvyšovat počet sledujících na Instagramu?

Poslouchejte: Získat více sledujících na Instagramu se nepodaří náhodou.

A navzdory tomu, co jste možná slyšeli, neexistuje žádné stříbrné řešení, jak toho dosáhnout.

Výše uvedené tipy vám pomohou vybudovat základy pro organické sledování, které vás skutečně zaujme. Zavedení těchto tipů do praxe je mnohem snazší s výkonným publikačním a analytickým nástrojem, jako je Kupfollowers.cz