Co je důležitější TikTok Likes nebo Followers?

Co je důležitější TikTok Likes nebo Followers?

Důležitost budování lajků TikTok i sledujících TikTok nelze přeceňovat. Ačkoli někteří tato čísla označují za „marnivé metriky“, stále existuje správný a špatný způsob, jak se na tato čísla dívat. Je pravda, že soustředění se pouze na sledující a lajky vás daleko nedostane, ale pokud se chcete prosadit jako influencer TikToku, musíte se o tato čísla zajímat.

Co je důležitější TikTok Likes nebo Followers
Co je důležitější TikTok Likes nebo Followers

Co je důležitější TikTok Likes nebo Followers?

Mnoho lidí se ptá, zda jsou důležitější lajky, nebo sledovatelé TikToku. To je těžká otázka a odpověď na ni obsahuje mnoho částí. Do značné míry záleží na tom, co od platformy očekáváte, jaký obsah vytváříte a jaký vliv chcete mít. Stručně řečeno, jednoduchá odpověď neexistuje, ale přesto se na ni pojďme podívat. Zde je naše odpověď na otázku, zda jsou pro váš úspěch na sociálních sítích důležitější lajky nebo sledující na TikToku. Skutečné sledující a lajky totiž nezískáte tím, že budete zobrazovat stažená videa z TikToku a používat je ve svém profilu.

Followers znamenají zapojení

Existuje dobrý důvod, proč je většina influencerů TikTok na nekonečné misi, aby získala sledující TikTok. Je to proto, že vědí, že sledovatelé se rovnají zapojení, alespoň do určité míry. Pokud někdo pouze lajkne vaše video a jde dál, pravděpodobně se s vaší platformou dlouhodobě nezapojil. Pokud vás však někdo sleduje, dává tím najevo svůj závazek a říká vám, že chce vidět, co natočíte v budoucnu.

TikTok Likes or Followers

Každý vám řekne, že zapojení je na sociálních sítích rozhodující, a to platí i pro TikTok. Na platformě, kde se virální úspěchy mohou dostavit a rozbít přes noc, dokazují sledovatelé a trvalá angažovanost dlouhou životnost. Značky to rády vidí; pokud jste influencer a máte vysoký počet sledujících, znamená to, že se lidem váš obsah nejen líbí, ale líbí se jim natolik, že u něj chtějí zůstat. To je pro influencera TikToku silná image!

Doporučujeme také:

23. 12. 2022 od kupfollowers

10 TIPŮ JAK RYCHLE ZÍSKAT SLEDUJÍCÍ NA INSTAGRAMU

22 TIPŮ, JAK ZVÝŠIT POČET SLEDUJÍCÍCH NA INSTAGRAMU V ROCE 2023

10 NEJSLEDOVANĚJŠÍCH INSTAGRAM ÚČTU NA SVĚTĚ

JAK VYDĚLÁVAT PENÍZE NA TIKTOKU

3 NEJLEPŠÍ STRÁNKY PRO NÁKUP TIKTOK FOLLOWERS A LIKES

JAK ZÍSKAT VÍCE LIKES NA TIKTOKU: 4 SNADNÉ TIPY

SEZNAM NEJSLEDOVANĚJŠÍCH ÚČTŮ NA TIKTOKU

Likes jsou dobré pro jednotlivá videa

Když získáváte hodně lajků na TikToku, znamená to, že se vaše video líbí mnoha lidem. To je pro vás skvělý příliv endorfinů, ale také vám to může pomoci při spolupráci se značkami. Pokud po vás značka chce, abyste vytvářeli obsah ve spolupráci, chce vědět, že budete vytvářet obsah, který se lidem bude líbit. Mít spoustu sledujících je jedna věc, ale nic to neznamená, pokud ve skutečnosti neprojeví uznání tomu, co tvoříte.

Proto je důležité mít hodně lajků na TikToku. Ukazuje to, že vytváříte obsah, který lidé skutečně chtějí vidět. Je možné, že vás lidé budou jednoduše sledovat a pak dlouho neuvidí nic z toho, co vytvoříte; zrušit sledování někoho na TikToku stojí více úsilí než ho jednoduše nechat na svém kanálu. Na druhou stranu lajky ukazují, že někdo vaše video skutečně sledoval a líbilo se mu natolik, že zanechal lajk, což je pro značky nebo spolupracovníky slibné.

Sledující se nemusí nutně zapojit

I když to není nutně přenositelné na TikTok, statistiky naznačují, že celosvětová míra zapojení na Instagramu je jen 4,7 %. To znamená, že 95,3 % lidí, kteří vidí váš obsah, s ním nebude interagovat, i když vás sledují. Přirozeně z toho tedy můžeme vyvodit, že sledující nejsou výhradně tím nejdůležitějším, na co je třeba myslet, pokud jde o TikTok; koneckonců, pokud se sledující nezapojí do vašeho obsahu, bude to, jako by ho vůbec neviděli.

Pokud si chcete udržet sledující a přimět je, aby se s vámi zapojili, musíte se ujistit, že je postaráno o jejich zájmy. Vytvářejte obsah pravidelně, vycházejte z aktuálně trendových témat a zjišťujte názory svých sledujících na to, co tvoříte. To je důležitější než pouhé budování sledujících samo o sobě, které vám ve skutečnosti nemusí přinést potřebné zapojení. Vysoký počet sledujících vypadá pro značky skvěle, ale může skrývat hlubší pravdu, která je pro vaši přítomnost na sociálních sítích méně příjemná.

Lajky se ne vždy promítají do zapojení

Vysoký počet lajků u videa znamená pouze to, že ho vidělo hodně lidí, líbilo se jim a případně přešli dál. Neexistuje způsob, jak přesně zjistit, komu se váš obsah na TikToku líbil, stejně jako nemůžete vidět lajky ostatních. S ohledem na to nevíte, zda někdo, komu se vaše video líbilo, ho také komentoval, nebo ne. Počet lajků, které u videa obdržíte, však bude pravděpodobně mnohem vyšší než počet komentářů, což vypovídá o tom, že mnoha lidem se video prostě líbí a nijak významně se do něj nezapojují.

Díky tomu, jak funguje algoritmus TikToku, je pravděpodobné, že obdržíte mnohem více lajků, než že se trvale zapojíte. Konečným cílem není, aby lidé jen pasivně konzumovali váš obsah a šli dál, aniž by ho komentovali. Jde spíše o to, abyste si na TikToku vybudovali trvalou a smysluplnou přítomnost, a toho nedosáhnete, pokud se budete pouze honit za lajky s vyloučením všeho ostatního. Hromadění lajků je důležité, ale nemůžete si říkat, že jste na TikToku skutečně úspěšní jen proto, že máte hodně lajků.

Závěrem lze říci, že je stejně důležité budovat sledovatele TikToku jako získávat hodně lajků u obsahu, který zveřejňujete. Vysoký počet sledujících a lajků vám v součinnosti pomůže k většímu prosazení na TikToku, ale jde o víc. Ne nadarmo se těmto číslům koneckonců říká „marnostní metriky“; pomohou vám sice k tomu, aby vás vidělo více uživatelů a potenciálních spolupracujících značek, ale samy o sobě nemusí nutně vést k úspěchu.