Věci, které zvyšují hladinu dopaminu v mozku?
-Cvičení
-Kurkuma.
-Zelené listy.
-Získání více sledujících na Instagramu.
23 způsobů, jak získat Instagram followers v roce 2022
J23 způsobů jak získat Instagram followers – usmívající se pes meme
Mám pravdu?
Ale zcela vážně, zvyšování počtu Instagram followers vám může pomoci zvýšit povědomí o značce, budovat vztahy a získat více zákazníků pro vaše podnikání. V tomto průvodci se s vámi tedy podělím o 22 bezplatných způsobů (a jeden placený), jak získat více Instagram followers – tedy kvalitních followers.
Koupit kvalitní Instagram followers
Koupit kvalitní Instagram lajky
Kupfollowers.cz – nejlepší obchod pro sociální media v Česku a Slovensku
Obsah
Třiadvacet způsobů, jak získat více followers Instagram, v tomto příspěvku je rozděleno do následujících částí:
- Jak získat více followers pomocí svého bio na Instagramu
- Využití kreativity a obsahu k přilákání followers
- Jak používat hashtagy vhodné pro sledovatele
- Získávání více followers prostřednictvím jiných uživatelů
- Nejlepší postupy pro zvýšení počtu followers
- Nástroje, které vám pomohou získat více Instagram followers
- Jak získat více Instagram followers: základy bio
Pokud chcete získat větší návštěvnost svého bio na Instagramu a více followers, musíte s ním zacházet jako s cílovou stránkou a optimalizovat ho. Zde je návod, jak to udělat.
1. Dejte lidem důvod, aby vás sledovali.
Místo toho (nebo kromě toho), abyste do svého bio na Instagramu uvedli pouze své pověření, slogan nebo nabídku hodnot, dejte potenciálním followers jasnou představu o tom, co mohou očekávat, pokud vás budou sledovat. Například:
- Sledujte kvůli tipům pro výcvik psů; připravte se na přetížení roztomilostí.
- Sledujte mě, pokud vás zajímá, víte, zajištění vaší finanční budoucnosti a binární opce.
- Váš cíl pro rychlé marketingové tipy a geniální, originální memy.
- Tipy na vaření pro kulinářsky postižené.
Jak získat více Instagram followers – důvod ke sledování v bio
2. Vyberte si správnou správu proflu
Nejdříve se ujistěte, že je vaše zacházení s profilem na Instagramu co nejblíže názvu vaší firmy a vašim ostatním správou na sociálních sítích. Tím zajistíte, že váš účet bude snadno zapamatovatelný, nalezitelný a rozpoznatelný.
3. Ujistěte se, že jde o firemní profil
Firemní profil na Instagramu vám umožní přístup k analytickým údajům, které vám ukáží, kdo jsou vaši followeři, jaký obsah se jim nejvíce líbí a zda je získáváte, nebo ztrácíte. Pokud jste tento přechod ještě neprovedli, přejděte na hamburger v pravém horním rohu svého bio, klepněte na Nastavení a poté na Přepnout na profesionální účet. Vyberte kategorii, zadejte údaje o své firmě a můžete začít.
Chcete zviditelnit Váš profil na Instagramu či stránku na Facebooku? Nevíte si rady s reklamami na sociálních sítích či na Googlu? Simplemedia.cz vše vyřeší za Vás!
4. Zrušte nudný odkaz na bio
Toto je hlavní hodnota Instagramu. Opravdu chcete, aby odkazoval na vaši domovskou stránku? Zívněte. Nejlepší instagramové biografie mění svůj bio odkaz alespoň jednou za dva týdny a posílají lidi na nový nebo populární obsah, promo kódy, vstupní stránky a další.
Nejlepší magazín o sociálních sítích MrInsta.cz
Ještě lepší je použít aplikaci jako Linktree a sdílet více odkazů na místa s přidanou hodnotou, jako jsou webové stránky, příspěvky na blogu, nabídky a další.
Jak získat více Instagram followers- příklad linktree
Efektivní strom odkazů může ukázat vaši hodnotu a získat followers.
5. Zaměřte se na kvalitní followers
Na Instagramu je miliarda uživatelů (doslova). Chcete však mít nezaujaté followers, kteří vašemu účtu nevdechnou žádný život? Nestálé sledující, kteří stejně rychle unfollowují? To si nemyslím. Chcete sledující, kteří:
- Komentují, lajkují a sdílejí vaše příspěvky.
- Oceňují váš obsah a dávají vám smysl.
- Konvertují na potenciální zákazníky a zákaznice.
- Pomohou vám získat další skvělé sledující.
Pokud jsou sledující na Instagramu bonbón, nesnažíte se rozbít pinatu a vrhnout se na ni. Snažíte se kurýrovat bonboniéru a kultivovat komunitu.
Jak získat více sledujících na Instagramu pomocí svého obsahu
Nyní, když je váš profil optimalizován pro plodné a báječné sledovatele, je čas začít k němu přitahovat další lidi. Zde se dozvíte, jak pomocí obsahu a kreativity získat více sledujících na Instagramu.
6. Využijte všechny formáty
Jednou z věcí, která Instagram odlišuje od ostatních populárních platforem sociálních médií, jsou jeho různé formáty. Ty udržují pozornost uživatele a umožňují vám ukázat různé aspekty vaší značky. Využijte tedy těchto možností:
Příspěvky ve feedu: fotografie a videa v nejlepší kvalitě.
Příběhy: krátkodobý obsah, syrovější a spontánnější (hacky pro Stories najdete zde).
Reels: videa s trochu větším důrazem na faktor zábavy (kreativní nápady na Reels zde).
Lives: videa v reálném čase, skvělá pro tutoriály a AMA (jak vést skvělý IG Live zde).
Čím více aspektů vašeho podnikání může člověk poznat, tím větší je pravděpodobnost, že si k vám vytvoří náklonnost a bude vás sledovat. Nejste si jisti, co se všemi těmi formáty dělat? Další nápady, co zveřejňovat na Instagramu, najdete zde.
7. Publikujte skvělý obsah – konzistentně
To je nejdůležitější pro celou vaši marketingovou strategii na sociálních sítích – nejen na Instagramu. Skvělý obsah je samozřejmostí, ale na konzistentnost se často zapomíná. Jeden skvělý příspěvek vám může získat sledovanost, ale teď jste v centru pozornosti. Vidí váš obsah pravidelně, a pokud nedokážete pokračovat v dodávání toho, co je přivedlo na první místo, dostanete unfollow. Co tedy tvoří skvělý obsah na Instagramu?
Užitečný: relevantní pro váš obor a potřeby vašeho publika. Tipy, fakta, novinky, nápady.
Promyšlený: promlouvá k jejich hodnotám, životnímu stylu a osobnosti.
Interaktivní: aby vás bylo zábavné sledovat! Ankety, otázky, Živě, soutěže, sdílený obsah.
Zábavné: upoutá a udrží pozornost. Atraktivní design, pohyb, emoce, humor, video, odvaha.
Na níže uvedeném účtu společnosti Mailchimp vidíme krásnou směs příspěvků, které pokrývají vše: užitečné návody, promyšlené upozornění na zákazníky a kampaň na podporu malých podniků, interaktivní příspěvek o osobním rozvoji a zábavné video s DJ Khaledem.
Jak získat více sledujících na instagramu – příklady skvělého obsahu od společnosti mailchimp
8. Zaměřte se na zábavu
Faktor zábavy je stále důležitější. Když loni v létě Instagram odhalil, jak funguje jeho algoritmus, uvedl, že přesouvá pozornost na “celoobrazovkový, pohlcující, zábavný, mobilní videoobsah”. Zábavný obsah nemusí být nutně akční nebo vtipný. Musí být jen zajímavý. Kreativní. Původní. Výrazný. Tipy, jak vytvářet poutavá videa na Instagramu, najdete zde.
9. Udělejte si na Instagramu SEO
SEO není jen o tom, aby se na vaše webové stránky dostalo více vyhledávačů Google. Platformy sociálních médií jsou také vyhledávače a funkce vyhledávání na Instagramu nyní podporuje běžné vyhledávání podle klíčových slov – nejen vyhledávání podle účtů nebo hashtagů. Díky tomu je nyní SEO pro Instagram ještě důležitější, takže nezapomeňte:
- zaměřte se na klíčová slova v popiscích a bio
- Přidejte na Instagram svou polohu
- Přidávejte k obrázkům text alt
Jak získat více sledujících na instagramu – instagram seo alt text
10. Křížová propagace vašeho účtu
Jedním z nejlepších způsobů, jak propagovat svůj účet na Instagramu, je křížová propagace. Umístěte odkazy na své profily na sociálních sítích do patičky webu, šablon e-mailů a podpisů. Vytiskněte si název své rukojeti a dejte si ho do roztomilého rámečku v kanceláři. Řekněte návštěvníkům své stránky na Facebooku, kde vás najdou na Insta. Křížově propagujte svůj značkový hashtag také na účtenkách, v tištěných reklamách a na příslušných akcích.
Nepředpokládejte, že lidé najdou váš účet na Instagramu nebo hashtag. Nasměrujte je na něj.
11. Vytvořte si vlastní styl Instagramu
Krása designu spočívá v tom, že existuje nekonečně mnoho způsobů, jak být jedinečný. Zvolte si styl, který bude výrazně váš, aby vaše příspěvky byly v newsfeedu okamžitě rozpoznatelné. Uživatelé sledují účty, jejichž obsah mohou zažít, nejen vidět. Skvělým příkladem je Oatly:
Jak získat více sledujících na instagramu – příklad vizuální identity
Chcete-li si vytvořit vlastní styl, ujistěte se, že máte vypracovanou celkovou značku. Vaše pozice, hlas, barvy značky, publikum a nabídka budou hrát roli ve vaší estetice Instagramu.
12. Pište dobré popisky
Obrázek může být ústředním bodem příspěvku, ale váš popisek na Instagramu může někdy rozhodnout o jeho dopadu na vaše potenciální sledující. Co tvoří dobrý popisek? Originalita. Co dělá něco originálním?
- Důvtip
- Humor
- Inspirace
- Smysluplné příběhy
- Sebeironie
- Relativita
- Vyprávění příběhů
- Intriky
Například National Geographic umí fantasticky využívat vyprávění příběhů spolu s fotografiemi na Instagramu, aby vyvolal zájem a sdílení. Ať už si vyberete cokoli, snažte se držet tohoto stylu, aby vaši sledující zůstali s vámi.
jak získat více sledujících na instagramu – příklad vyprávěcích popisků
Příležitostí k originalitě je nekonečně mnoho. Držte se dál od generických popisků na tapetu a namalujte něco, co zaujme.
13. Spusťte dárky na Instagramu
Ty jsou možná kvintesencí magnetu na sledovatele Instagramu. Především, kdo by neměl rád věci zdarma nebo ocenění? Vědomí, že je pravidelně pořádáte, vám jistě přinese sledovanost. Zadruhé, vstup do samotné soutěže může vyžadovat sledování vás nebo označení přítele. Jen se ujistěte, že cena je něco, co osloví právě vaše ideální zákazníky. Nezapomeňte, že chcete přilákat kvalitní sledující.
A podívejte se na to. Máme pro vás přesně takový příspěvek >> Jak využít dárky na Instagramu k růstu počtu sledujících?
14. Získejte místní
Vaše marketingová strategie na Instagramu by měla usilovat o získání sledujících prostřednictvím obsahu, který rezonuje nejen s vašimi ideálními zákazníky, ale také s místní geografickou komunitou. Lidé jsou okamžitě přitahováni k věcem, které znají, a rádi vidí, že části jejich identity jsou zastoupeny online. Zde je několik způsobů, jak toho dosáhnout:
- Zveřejňujte fotografie a videa s místními pamětihodnostmi a dominantami.
- Sdílejte novinky a doporučení na téma.
- Zapojte se do místních událostí. Vyhledejte své město nebo obec a ve výsledcích vyhledávání klepněte na “místa”, abyste zjistili, co se děje.
Jak získat více Instagram followers – příklad místního vyhledávání
Chcete-li získat ještě více nápadů a tipů pro místní marketing v sociálních médiích, přejděte do laboratoře LOCALiQ Social Media Marketing Lab. Bílý plášť není povinný.
Jak získat více sledujících na Instagramu pomocí hashtagů
Hashtagy na Instagramu slouží k několika účelům. Poskytují informace, přidávají humor, kategorizují příspěvky a vytvářejí síť obsahu, která může uživatele dovést kamkoli. Zde se dozvíte, jak je dovést k tlačítku sledovat na svém bio.
15. Používejte kombinaci různých typů hashtagů
Hashtagy na Instagramu jsou jako klíčová slova na Googlu. Mohou být široké nebo long-tailové, s velkým nebo malým objemem, založené na lokalitě nebo univerzální a mohou se lišit v záměru. Dovolte mi, abych vám je ukázal:
- Široké: #dogsofig
- Dlouhý chvost: #dogtraining101
- Místní: #dogsofsouthie
- Nízký záměr: #smartdogs
- Vysoký záměr: #dogtrainerboston
- Evergreen: #clickertraining
- Trending: V roce 2018 se v rámci projektu “Kočky pro psy” uskutečnilo několik akcí, které byly zaměřeny na výcvik psů: #valentinedogs
- Značkové: #chewydogs
Opravdu specifické hashtagy jsou jako dlouhá klíčová slova, která mají větší záměr a pomohou vám najít ty správné lidi, ale ty široké vás mohou dostat před více lidí obecně. K růstu počtu sledujících na tak masivní platformě, jako je Instagram, potřebujete kombinaci bo.
16. Ale neberte je příliš vážně
Velké seznamy hashtagů, které vidíte na konci příspěvků, tedy slouží svému účelu, ale měl by je mít každý váš příspěvek? Ne, pokud chcete, aby se vašim sledujícím udělalo špatně, když je uvidí, a mysleli si, že jste zoufalí. Buďte při používání hashtagů selektivní, měňte jejich počet v jednotlivých příspěvcích a také se jimi bavte. Některé hashtagy jsou čistě estetické nebo jsou přidány kvůli humoru či hlasu značky. Některé nemají s vaší značkou nic společného, ale jsou prostě zábavné.
Například:
- #twothingsthatdontmix.
- oneoftheseisnotliketheother
- mylifeinanutshell
- youhadonejobdobí
- neveragain
17. Mějte zajímavý nebo akční značkový hashtag
Když už mluvíme o zábavě, vymyslete si značkový hashtag vhodný pro followery. Jinými slovy, místo toho, abyste používali jen název své firmy nebo hashtag ze zákulisí, vymyslete něco, co mohou vaši sledující použít ve svých příspěvcích.
Vezměte si například účet UPS na Instagramu s jejich skvělým hashtagem #upsdogs. Přispět může každý! Více příspěvků s vaším hashtagem = větší publicita = více sledujících.
Jak získat více sledujících na instagramu – příklad zábavného značkového hashtagu
Jak získat Instagram followers s ostatními uživateli
Existují tři typy uživatelů Instagramu, kteří vám mohou pomoci získat více sledujících: influenceři, vaši zákazníci a followers a vaši konkurenti. Pojďme si je prozkoumat.
18. Pusťte se naplno do marketingu s influencery
Všichni víme, že když se o vás zmíní influencer, můžete získat skóre sledujících, ale nestane se to ze dne na den. Influencer marketing je pečlivá strategie. Budete chtít:
Průzkum. Vytvořit seznam influencerů, které by bylo nejreálnější oslovit a kteří jsou pro vaše sledující nejrelevantnější.
Hvězdičkovat v malém. Zaměřte se na menší účty a využijte těchto vztahů k tomu, abyste se propracovali na vyšší pozice.
Buďte upřímní. Vyberte si jednoho a týden nebo dva se s ním důkladně seznamte. Zapněte si upozornění na jejich příspěvky, prozkoumejte jejich obsah jinde na webu a zapojte se do práce s jejich účtem. Dejte si na čas a budujte zájem o ně – ne o jejich sledující. Když je pak oslovíte, může být vaše žádost atraktivnější a vaše šance na trvalý vztah vyšší.
19. Podporujte obsah vytvářený uživateli
Jakkoli může být firma dobrá, její vlastní propagační obsah nebude nikdy tak silný jako obsah jejích zákazníků. Zadávejte obsah generovaný uživateli – příspěvky od jiných uživatelů, které označují vaši značku a/nebo lokalitu nebo v titulcích či hashtagách zmiňují název vaší firmy.
Jak získat více Instagram followers – příklad uživatelsky generovaného obsahu
Ať už uživatel uvidí uživatelský obsah na vašem účtu, nebo na účtu někoho jiného, vaše důvěryhodnost se zvýší a vaše šance na získání jeho sledovatelů jsou o to vyšší. Zde je návod, jak ho podpořit ve větší míře:
- Vymyslete zábavný značkový hashtag, jak je uvedeno výše.
- Udělejte ze své lokality místo vhodné pro Instagram se zábavnou fotografickou příležitostí.
- Zapojte se do obsahu vytvořeného uživateli a přeposílejte jej (sedm různých způsobů, jak přeposílat obsah na Instagramu, najdete zde).
- Pořádejte soutěže, v nichž účastníci zveřejňují fotografie, na nichž používají váš produkt nebo službu.
20. Analyzujte své konkurenty
Máte konkurenta, kterého nemůžete dohnat? Udělejte si malou analýzu konkurence na sociálních sítích a zjistěte, co, jak často, kdy a v jakých formátech zveřejňují. Týden je pozorně sledujte, abyste mohli zachytit všechny nuance strategií, které používají. Možná jen získáte nápady, co, jak a kdy nejlépe zveřejňovat na Instagramu, abyste získali více sledujících.
Teď už tedy víte, že k získání většího počtu sledujících na Instagramu potřebujete znát své publikum, navázat s ním kontakt a vytvářet přesvědčivý obsah. Jde o to, že pravděpodobně spravujete pro své podnikání více než jeden účet na sociálních sítích, a čím více sledujících získáte, tím těžší může být škálování vaší strategie. Zde je několik bezplatných nástrojů, které vám mohou pomoci.
21. Nástroje pro správu sociálních médií
Může se zdát, že automatizace je opakem skutečného zapojení, ale nástroje pro správu sociálních médií jsou navrženy tak, aby vám pomohly zefektivnit vaši personalizovanou strategii. Díky nim můžete zůstat na vrcholu konverzací, důsledně zveřejňovat příspěvky prostřednictvím plánování, sledovat konkurenci a někdy získat hlubší poznatky, než jaké nabízí nativní platforma.
22. Nástroje pro návrh a úpravu fotografií
Instagram nabízí vlastní sadu filtrů, samolepek, razítek a speciálních efektů, aby vaše vizuály vypadaly co nejlépe, ale externí nástroje pro design a úpravy vám mohou pomoci dosáhnout jedinečného vzhledu, který chcete. Navíc můžete věci šablonovat, abyste zajistili konzistenci a efektivněji vytvářeli další skvělý obsah. Mým doporučením číslo jedna je zde Canva, ale existují i další bezplatné nástroje, například Afterlight a Facetune.
23. Reklama na Instagramu
Toto je jediná placená strategie tohoto příspěvku. Organický dosah na Instagramu byl vždy považován za vysoký. Ale příliš se netěšte, mluvíme o 9 %. To znamená, že vaše příspěvky osloví pouze 9 % všech vašich sledujících.
Jak získat více Instagram followers – organický dosah
Reklama vám naproti tomu dává možnost dostat se před tisíce relevantních uživatelů. A kromě tlačítka CTA v reklamě si mohou diváci přímo z reklamy prohlédnout také vaše bio. Nyní byste neměli inzerovat jen proto, abyste získali více followers, ale pokud je pro vás tato platforma vhodná, je to bonus navíc.
Jak získat více Instagram followers zdarma [shrnutí]
Tajemství, jak získat více kvalitních sledujících na Instagramu, kteří pomohou vašemu podnikání růst? Trpělivost. Najít svou niku a kultivovat komunitu vyžaduje čas, pokusy a omyly a úsilí – ale stojí to za to. Pro shrnutí uvádíme 23 nejlepších způsobů, jak získat více sledujících na Instagramu:
- Zvolte si správnou rukojeť
- Ujistěte se, že jde o firemní profil
- Dejte lidem důvod, aby vás sledovali
- Odstraňte nudný odkaz v bio
- Zaměřte se na kvalitní sledující
- Využívejte všechny formáty
- Publikování skvělého obsahu – konzistentně
- Zaměřte se na zábavu
- Propagujte svůj účet křížem
- Provádějte SEO pro Instagram
- Vytvořte si vlastní styl Instagramu
- Pište dobré popisky
- Provádějte dárky na Instagramu
- Získejte místní
- Používejte kombinaci různých typů hashtagů
- Ale neberte je příliš vážně
- Mějte zajímavý nebo akční značkový hashtag
- Pusťte se do marketingu s influencery naplno
- Podporujte obsah vytvářený uživateli
- Analyzujte své konkurenty
- Nástroje pro správu sociálních médií
- Nástroje pro design a úpravu fotografií
- Reklama na Instagramu