Jak získat Instagram sledující: 17 tipů pro rok

Jak získat Instagram sledující: 17 tipů pro rok

Pokud právě začínáte a zajímá vás, Jak získat Instagram sledující, ujistěte se, že víte, koho se snažíte oslovit. Sestavte si strategii, která popíše vaši cílovou skupinu a nastíní, jak ji hodláte na svůj účet přilákat.

Jak získat instagram sledující
Jak získat instagram sledující

Jak získat Instagram sledující: 17 tipů pro rok 2023

Jak získat Instagram sledující zdarma.

1. Definujte tón hlasu a osobnost své značky

Může to znít jako samozřejmost, ale vaše značka by měla mít svůj tón hlasu a postoj, který zanechává konzistentní dojem. Chcete se ujistit, že vaše online osobnost působí přístupně a osobně.

Kupte si Instagram sledující >>

Kupte si Instagram Likes >>

Nejvyšší kvalita a okamžité přičtení – jsme Kupfollowers.cz kvalita ve světě sociálního marketingu

Vytváření obsahu, ve kterém zaměstnanec nebo ještě lépe zákazník vysvětluje váš produkt nebo službu, může vaši značku učinit důvěrnější. Pokud se vaše značka pohybuje v oblasti životního stylu, můžete vytvořit estetiku, která komunikuje životní styl vašich zákazníků.

Navzdory vašemu konečnému cíli by všechny vaše příspěvky měly mít konzistentní osobnost značky a vizuální jazyk, aby byly snadno identifikovatelné jako, no, vaše.

2. Sestavte si marketingovou strategii pro sociální média

Dobrá strategie sociálních médií by měla být provázána s vašimi obecnými obchodními cíli a zahrnovat marketingové cíle sociálních médií.

Chcete budovat povědomí o značce? Zvýšit prodej? Nebo zvýšit návštěvnost svých webových stránek?

Nejlepší online magazín ze světa sociálních sítí MrInsta.cz

Prvním krokem k dosažení tohoto cíle je vědět, kam chcete dojít. Tým společnosti Hootsuite připravil užitečnou šablonu, která vám pomůže při vytváření strategie sociálních médií – zdarma si ji můžete stáhnout zde.

3. Pochopte své dokonalé publikum

Bez dobrého porozumění tomu, na koho se zaměřujete, házíte peří do větru.

Vaše cílové publikum lze definovat podle věku, místa, zaměstnání a způsobu, jakým používá Instagram. S největší pravděpodobností mají společné problémy a starosti nebo životní aspirace a váš obsah by měl na tyto starosti odpovídat, inspirovat je a zaujmout. To, jak je uznáte, zvýší pravděpodobnost, že vás vaše cílová skupina bude sledovat a že vás bude sledovat dlouhodobě.

Pokud si nejste jisti, kde začít, postupujte podle našeho průvodce tvorbou publika a osobností kupujících.

4. Vytvořte si konzistentní vzhled své značky

Myslete na svou síť Instagram jako na důležitý první dojem.

Instagram je vizuálně zaměřená sociální síť, takže konzistentní vizuální přístup pomůže budovat osobnost vaší značky a zajistí, že vaše příspěvky budou rozpoznatelné na první posunutí.

Jak získat Instagram sledující
Jak získat Instagram sledující

Každý příspěvek ve feedu Instagramu by měl zaujmout a ukázat divákům, že vaše působivé vizuální standardy stojí za to sledovat. Dohromady by vaše příspěvky měly působit esteticky jako jeden celek. A pokud nemáte produkty s jednotným vzhledem, můžete je v mřížce Instagramu stylizovat tak, aby se příspěvky vzájemně doplňovaly svým umístěním, podobně jako reklama v lesklém časopise.

5. Používejte správná klíčová slova

Abyste přilákali sledující, musíte být k nalezení. Vaše jméno a uživatelské jméno přispívají k tomu, jak se zobrazujete ve výsledcích vyhledávání, a měly by být v souladu s rukojetí, kterou používáte na jiných sociálních sítích.

Použití relevantního klíčového slova jako součásti vašeho jména povede k úspěšnějšímu vyhledávání. Máte k dispozici 30 znaků, takže se neostýchejte vplést toto klíčové slovo do pole jména.

Například osobní stylistka Michelle Addison @michelleaddisonstyle zahrnuje do svého jména na Instagramu klíčové slovo “styl”, čímž zvyšuje šanci, že ji najdou ti, kteří hledají rady ohledně stylu a módy. Bio na Instagramu obsahující informace o firmě a odkaz

6. Používejte relevantní hashtagy

Uživatelé Instagramu mohou sledovat hashtagy stejně jako uživatele. Chcete-li tedy získat více sledujících na Instagramu, měli byste zvážit identifikaci hashtagů, které vaše cílová skupina pravděpodobně sleduje, a přidat je ke svým příspěvkům.

Do příspěvku můžete zahrnout až 30 hashtagů, ale ujistěte se, že se vztahují k vaší fotografii, produktu nebo firmě. Cílené hashtagy přilákají angažovanější publikum. Vyhněte se trikům, jako jsou #followme, #likeforlike apod. protože ty přilákají pouze roboty nebo lidi, kteří vás sledují jen proto, aby byli následováni zpět.

Fotograf @vas_photographs zahrnul hashtagy jako #sculpture a #publicart do příspěvku, ve kterém se pochlubil uměleckým dílem, na které narazil.

Popisek na Instagramu obsahující hashtagy

7. Využijte co nejlépe své bio na Instagramu

Dvě ze tří návštěv firemních profilů na Instagramu pocházejí od nesledovatelů. To zní jako příležitost, že?

Abyste však získali kliknutí na tlačítko sledovat, potřebujete jasný, stručný a poutavý profil (a webové stránky, pokud na ně odkazujete). Využijte povolených 150 znaků v biografii k tomu, abyste novým návštěvníkům představili svou značku. Dejte jim představu, co mohou od vašeho obsahu očekávat, a důvody, proč by vás měli sledovat.

Pokud máte na Instagramu firemní účet nebo účet tvůrce, můžete do svého profilu uvést další podrobnosti, jako jsou kontaktní údaje, typ podniku a umístění. Využijte všechna příslušná pole, protože čím více informací budou mít návštěvníci vašeho profilu po ruce, tím větší je pravděpodobnost, že vás budou sledovat.

Přečtěte si další informace o tom, jak optimalizovat svůj bio profil na Instagramu:

8. Využijte své další profily na sociálních sítích

Vaši sledující z Facebooku, Twitteru a dalších sociálních platforem jsou skupinou, kterou můžete poměrně snadno přeměnit na sledující Instagramu.

Sdílejte odkaz na svůj účet na Instagramu na svých dalších profilech a dejte svým stávajícím sledujícím důvod, aby se na něj podívali. Možná budete chtít nabídnout exkluzivní kupon s kódem pro Instagram nebo naplánovat dárek, který přiláká více lidí. Můžete také sdílet některé ze svých nejlepších příspěvků na Instagramu jako ukázku toho, co mohou noví sledující očekávat.

Nezůstávejte však jen u sociálních kanálů. Uveďte odkaz na svůj profil na Instagramu na svých webových stránkách, v e-mailovém podpisu a v online newsletterech.

9. Vkládejte příspěvky z Instagramu do svých blogových příspěvků


Pokud máte blog nebo webové stránky, na kterých uvádíte vizuální obsah, jako jsou fotografie, grafy nebo infografiky (jako my zde), zkuste do některých svých článků vložit obsah Instagramu. Klikací embed – jako je ten níže – umožňuje interaktivní zážitek a může generovat návštěvnost vašeho účtu.

10. Vytvářejte Reels na Instagramu

Poslední dobou jsou Reels (konkurenční formát TikToku) oblíbeným dítětem Instagramu.

Algoritmus Instagramu upřednostňuje Reels na stránce Prozkoumat. Tato krátká videa mají v aplikaci také svou vyhrazenou kartu. Tam mohou uživatelé procházet nekonečný kanál Reels vybraných algoritmem tak, aby odpovídal jejich individuálnímu vkusu a zájmům.

Jak získat Instagram sledující
Jak získat Instagram sledující

Díky snaze Instagramu zviditelnit Reels co největšímu počtu uživatelů dává používání tohoto formátu obsahu jedinečnou šanci oslovit lidi, kteří váš účet ještě nesledují.

Pokud s tímto typem obsahu teprve začínáte, podívejte se na příručku Hootsuite, která je vhodná pro začátečníky, jak používat Reels pro podnikání.

11. Zveřejňujte obsah, který stojí za opakované sdílení

Při plánování obsahu na Instagramu mějte na paměti, že lidé budou často znovu sdílet to, co se jim líbí, například inspirativní citát nebo informativní infografiku.

A jakmile uživatel sdílí váš příspěvek do svého Instagram Story, jeho publikum se může klepnutím prokliknout na váš účet. Je to skvělý způsob, jak se představit novému publiku, a další příležitost, jak najít nové sledující.

12. Zkuste se dostat na stránku Explore

Instagram propaguje stránku Explore jako místo, kde “najdete fotografie a videa, která by se vám mohla líbit od účtů, které nesledujete”. A lidé ji skutečně používají k prozkoumávání – polovina všech účtů na Instagramu navštěvuje záložku Explore. Každý měsíc.

Na kartě Prozkoumat jsou k dispozici příspěvky, Příběhy a Reels. Uživatelé nejprve vidí mřížku obsahu vybraného algoritmem Instagramu. Poté mají možnost zvolit si, zda se chtějí hlouběji ponořit do konkrétních témat obsahu pomocí tematických kanálů v horní části obrazovky.

Stránku Explore najdete, když v aplikaci Instagram kliknete na ikonu lupy ve spodní části obrazovky.

Snímek obrazovky stránky Instagram Explore (Prozkoumat)
Další informace o tom, jak se dostat na stránku Instagram Explore.

13. Sledujte relevantní účty

Když budete sledovat uživatele Instagramu, který zveřejňuje obsah podobný tomu vašemu, je pravděpodobné, že se na oplátku podívá na váš kanál. A pokud je zaujmete, budou vás sledovat.

Instagram vám v sekci “Doporučeno pro vás” poskytne doporučení, koho sledovat. Najdete ji ve svém kanálu mezi příspěvky v aplikaci nebo na pravé straně obrazovky počítače, pokud používáte Instagram na počítači.

Jak získat Instagram sledující
Jak získat Instagram sledující

Dalším způsobem, jak identifikovat účty, které stojí za to sledovat, je kliknout na tři pruhy vpravo nahoře a poté zvolit možnost Objevovat lidi. Tam najdete výběr relevantních účtů Instagramu sestavený algoritmem Instagramu právě pro vás. (Mějte na paměti, že jedním z faktorů, které ovlivňují vaši důvěryhodnost na Instagramu, je poměr počtu účtů, které sledujete, a počtu účtů, které vás sledují zpět).

Chcete-li se laserově zaměřit na relevantní účty, které byste měli sledovat, a identifikovat tvůrce, které si vaše publikum oblíbí, vyzkoušejte službu Social listening:

14. Najděte influencery relevantní pro vaši značku

60 % spotřebitelů bude sledovat značku, kterou propaguje důvěryhodný influencer. To znamená, že byste měli identifikovat influencery, kterým vaše publikum důvěřuje, a snažit se s nimi spolupracovat.

Například digitální tvůrce @camilla_akerberg je influencer, se kterým by bylo ideální se spojit, pokud podnikáte v oblasti fitness nebo chcete propagovat svou luxusní cestovní značku či ubytování.

Příklad profilu influencera na Instagramu
Podívejte se na kompletního průvodce influencer marketingem od Hootsuite.

15. Spolupracujte s dalšími značkami

Mimo marketingové aktivity influencerů byste měli zvážit také spolupráci se značkami, které se rovněž zaměřují na vaši cílovou skupinu (ale nejsou konkurencí).

Jak získat Instagram sledující
Jak získat Instagram sledující

Můžete například uspořádat giveaway pro vaše spojené publikum a jako cenu nabídnout produkty a služby obou firem. Propagujte giveaway křížem na účtech všech zúčastněných značek a nezapomeňte požádat účastníky, aby sledovali všechny značky zapojené do giveawaye. To vám umožní využít publikum ostatních značek na Instagramu zajímavým a organickým způsobem.

16. Zveřejňujte příspěvky v nejlepších časech

A kdy to je, ptáte se možná?

Vaše publikum může být nejaktivnější online mimo vaši pracovní dobu. Pomocí nástroje, jako je Hootsuite Analytics, určete nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků, neboli zjistěte, kdy je největší pravděpodobnost, že oslovíte hodně lidí a vyvoláte zapojení. Pak si příspěvky předem naplánujte, aby byl váš obsah vždy perfektně načasovaný, a to i o víkendech a svátcích.

17. Spusťte soutěž nebo giveaway


Jen tak někoho požádat, aby vás sledoval, může působit trochu vlezle. Ale ne, pokud jste ochotni jim za to něco nabídnout.

Soutěže a dárky jsou skvělým způsobem, jak na svůj profil přilákat nové, angažované publikum. Jednoduchá formulace “sledujte, abyste se zúčastnili” může být účinná sama o sobě, ale zvažte, zda účastníky nepožádat také o označení přítele v komentáři. Tímto způsobem dostanou vaši stávající sledující příležitost seznámit svou síť s vaší značkou.

Napsat komentář