Jak se stát virálním na TikToku: 11 nejlepších tipů (a proč fungují)

Jak se stát virálním na TikToku: 11 nejlepších tipů (a proč fungují)

Jak se stát virálním na TikToku: 11 nejlepších tipů (a proč fungují)

Na TikToku se může stát virálním každý, bez ohledu na počet sledujících. Vyzkoušejte tyto tipy a naučte se, jak dostat svůj obsah do centra pozornosti.

tiktok viral
Jak se stát virálním na TikToku: 11 nejlepších tipů (a proč fungují)

Virální šíření na TikToku může být náročná, ale obohacující zkušenost. S více než 1 miliardou aktivních uživatelů měsíčně a miliony videí nahraných denně může dát hodně práce vyniknout na této platformě. Je to však možné – a na TikToku jsou známy případy, kdy se i malé účty staly mega-virálními.

Zde je 11 tipů, které vám pomohou zvýšit vaše šance na virální šíření na této platformě:

  1. Podílejte se na trendech
  2. Moudře používejte hashtagy
  3. Vytvářejte poutavý obsah hodný sdílení
  4. Začněte háčkem a držte ho krátký
  5. Zapojte své publikum
  6. Staňte se dobrým editorem
  7. Spolupráce s dalšími tvůrci nebo abrandy
  8. Důsledné zasílání příspěvků
  9. Propagace obsahu TikToku na dalších platformách sociálních médií
  10. Zapojte příležitosti k připomínkám
  11. Buďte autentičtí a opravdoví

Bonus: Použijte naši bezplatnou kalkulačku míry zapojení TikTok a zjistěte svou míru zapojení 4 způsoby. Vypočítejte si ji pro každou sociální síť zvlášť nebo pro celou kampaň.

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. << Koupit sledující můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. << Koupit likes můžete zde>>

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. << Koupit views můžete zde>>

Jak se obsah na TikToku stává virálním?

Stejně jako většina algoritmů sociálních médií i TikTok servíruje svým uživatelům obsah na základě příspěvků, se kterými již dříve interagovali. To se týká videí, která se zobrazují jak v kanálu “Sledování”, tak na stránce “Pro vás” (FYP).

Skutečnou otázkou je, jak TikTok rozhoduje o tom, která videa se dostanou na naše FYP?

Podle TikToku algoritmus doporučuje obsah na základě videí, se kterými jste interagovali (sledovali, lajkovali, sdíleli, komentovali), koho sledujete, jaký obsah vytváříte, demografických údajů o vašem účtu a také na základě toho, co je ve videu samotném (titulky, zvuky, hashtagy). TikTok vám pak naservíruje směs podobného obsahu z účtů, které sledujete i nesledujete.

Aby se vaše video stalo virálním, musí projít zásadním neformálním “testem”. Aplikace zobrazí vaše video malé skupině uživatelů, kterou TikTok považuje za reprezentativní vzorek na základě obsahu videa (název, hashtagy, titulky, zvuk). Pokud si video u tohoto vzorku uživatelů povede dobře co do počtu zhlédnutí a zapojení, TikTok ho může ukázat většímu publiku.

Nevíme, jak dlouho tento test trvá – může proběhnout hodiny, dny nebo týdny po prvním stisknutí tlačítka publikovat.

Záleží na počtu sledujících nebo na předchozím výkonu?

Algoritmus TikToku nezohledňuje počet sledujících uživatele TikToku ani jeho předchozí zapojení. Je stejně pravděpodobné, že uvidíte příspěvky od někoho, kdo má několik milionů sledujících, jako od úplně nového uživatele.

A jak je to s tím vytápěním?

Na TikToku je ještě jeden způsob, jak se videa mohou stát virálními. Některá videa jsou ručně vybírána zaměstnanci TikToku tak, aby získala určitý počet zhlédnutí, známý také jako topení.

“Vyhřívaná” videa údajně tvoří 1-2 % z celkového počtu denních zhlédnutí na TikToku, ale dosud bylo vyhřívání vyhrazeno influencerům, celebritám a značkám, z nichž chce TikTok těžit.

Artboard 25 1 1

Jak se stát virálním na TikToku: 11 tipů

Nyní k tomu nejlepšímu. Připravili jsme pro vás seznam taktik, které vám pomohou získat virální status na TikToku, od natáčení přes hashtagy až po úpravy.

1. Podílejte se na trendech

TikTok je známý používáním hudby a zvukových kousků a začlenění populárních zvuků do obsahu může zvýšit vaše šance na virální šíření. Použití trendových zvuků může být účinné, protože jsou chytlavé (a zvyšují dobu zobrazení), divák ví, co může ve vašem videu očekávat, a uživatelé mohou vaše video objevit prostřednictvím vyhledávací stránky zvuku.

I když jste pro video nahráli svůj vlastní zvuk, doporučujeme přidat na pozadí nějakou trendovou skladbu, abyste optimalizovali své šance na virální šíření – hlasitost skladby můžete nastavit tak, aby byla mnohem nižší než hlasitost vašeho mluveného slova.

Všimněte si, že účty značek mají přístup k omezenější komerční hudební knihovně než tvůrci a běžní uživatelé. Než se tedy vrhnete na nějaký zvukový trend, zkontrolujte, zda jej váš účet může používat. Zde je několik dalších tipů, jak najít zvuky TikToku vhodné pro firmy.

Poděkování společnosti Delta za to, že použila trendový zvuk a přiblížila ho svému publiku!

2. Moudře používejte hashtagy

Hashtagy a výzvy jsou důležitou součástí prostředí TikToku a jejich používání může pomoci zvýšit viditelnost vašeho obsahu. Používání relevantních hashtagů a účast v populárních výzvách může zvýšit šanci, že váš obsah objeví širší publikum.

Několik tipů na hashtagy:

  • Několik tipů k hashtagům:
  • Nepoužívejte #FYP, #foryou ani jiné obecné hashtagy – nefungují!
  • Používejte maximálně 3-5 hashtagů.

3. Vytvářejte poutavý obsah hodný sdílení

Vytváření obsahu hodného sdílení je jedním z nejdůležitějších faktorů pro virální šíření na TikToku. Jaké typy obsahu jsou lidé nuceni sdílet se svými přáteli a následovníky? Zde je několik osvědčených témat:

  • Vtipné/zábavné. Všichni rádi označujeme své přátele v memech a posíláme vtipná videa do skupinových chatů, že?
  • Vzdělávací. #LearnOnTikTok je populární hashtag z nějakého důvodu, tak lidi něco naučte! Pokud je to překvapivé nebo jedinečné, je pravděpodobné, že lidé budou chtít tuto lekci předat dál.
  • Inspirativní. Inspirovat lidi můžete mnoha způsoby – tím, že jim ukážete, jak vyřešit nějaký problém, jak zlepšit svůj vzhled/zdraví/život nebo něco, co si mohou přidat na svůj seznam přání. Pokud někoho dokážete inspirovat natolik, že bude chtít nějakým způsobem změnit své chování nebo život, pravděpodobně se o to podělí s ostatními.

Ach, seznam: nejstarší trik v učebnici obsahového marketingu. Ale hej, pokud uvažujete o plánování cesty do Kanady, je pravděpodobné, že se o to podělíte se svými spolucestujícími!

4. Začněte háčkem a držte ho krátký

Jak bylo vysvětleno výše, TikTok v rámci svého algoritmu zohledňuje průměrnou dobu sledování. Musíte tedy upoutat pozornost diváka během prvních několika vteřin a dát mu důvod, aby se na video díval co nejdéle. Proto je důležité začít silným háčkem.

Ačkoli TikTok postupně prodlužuje délku videí, obecně platí, že kratší je lepší. Pokud však chcete natočit delší video, vyprávějte příběh a dodržujte ucelený formát.

Profesionální tip: Chcete-li zjistit, které z vašich háčků fungují, zkontrolujte analytiku TikToku a zjistěte, která videa mají nejvyšší průměrnou dobu sledování.

5. Zapojte své publikum

Interakce s publikem je pro budování příznivců na TikToku zásadní. Reagujte na komentáře a zprávy u svých videí a zapojujte se do obsahu ve svém oboru (například do videí, která používají stejné hashtagy jako ta vaše). Tímto způsobem můžete vytvořit komunitu kolem svého obsahu a povzbudit lidi, aby vaše videa sdíleli se svými sledujícími.

Nejenže Morning Brew vytváří trvale zábavný obsah, ale také skvěle odpovídá na komentáře. Někdy jsou jejich odpovědi dokonce vtipnější než samotná videa.

6. Staňte se dobrým editorem

TikTok je vizuální platforma, a pokud se zdokonalíte v úpravě videa, můžete svůj obsah více zaujmout. Úpravy mohou zahrnovat cokoli od přidávání titulků a samolepek až po zvyšování dovedností v oblasti přechodů a speciálních efektů.

Pro úpravu videí TikTok doporučujeme použít nástroje pro úpravu v aplikaci TikTok nebo aplikace třetích stran. Prostudujte přechody a trendy, které používají populární tvůrci ve vašem výklenku. Zpočátku to může být náročné, ale čím více budete úpravy pro TikTok trénovat, tím snazší to bude.

@natgeo

Anyone up for an open water swim in the Arctic? ? #NatGeoTikTok #LimitlessWithChrisHemsworth is now streaming on #DisneyPlus

♬ original sound – National Geographic

Tento příklad z National Geographic ukazuje rychlé střihy mezi různými záběry, úhly a přiblíženími, které vás udrží v napětí až do konce. (Jsem si jistý, že Chris Hemsworth v něm jen přispěl k určité viralitě.)

7. Spolupráce s dalšími tvůrci nebo značkami

Spolupráce s jinými účty může být skvělým způsobem, jak zvýšit svůj dosah na TikToku. Spojením s jinými účty se oba navzájem zviditelníte a získáte nové diváky, které byste jinak neměli.

Než navrhnete partnerství, prozkoumejte zdroje potenciálních spolupracovníků. Co můžete naučit jejich publikum, co by bylo zajímavé a doplňující k obvyklému obsahu tvůrce nebo značky? Nezapomeňte to zahrnout do svého pitchingu nebo DM.

Profesionální tip: Oslovte tvůrce/značky s podobnou (nebo o něco větší) sledovaností jako vy. Bude to méně zastrašující a oboustranně výhodnější.

@cerave

did you wear your sunscreen today? ?☀️ @dr.tomassian takes to the streets of LA to give people a chance to win free #CeraVe products! #Skincare #Skincareroutine

♬ original sound – CeraVe

Značka CeraVe často spolupracuje s populárními dermatology a nezapomíná je označit v titulku, aby zajistila publicitu pro oba účty.

8. Důsledné zasílání příspěvků

Dosažení virality je do jisté míry hra čísel. Čím více příspěvků zveřejníte, tím větší je pravděpodobnost, že získáte sledující, a tím větší je šance na virální zásah.

Víme, jak těžké může být překonat psychickou překážku, kterou představuje stisknutí tlačítka “publikovat”. Nejlepším způsobem, jak to obejít, je vytvořit si návyk na důsledné zveřejňování a používat nástroje (jako je Hootsuite!) k plánování a rozvrhování obsahu. Můžete se také podívat na náš průzkum o nejlepších časech pro publikování na TikToku.

@hootsuite

Reply to @tiktokforbusiness social media managers ? hootsuite

♬ original sound – Hootsuite

9. Propagace obsahu TikToku na dalších platformách sociálních médií

TikTok je sice vynikající platforma pro virální šíření, ale existují i další místa, kde můžete sdílet svůj obsah. Propagace videí TikTok na dalších platformách sociálních médií může zvýšit váš dosah a přivést nové sledující. Vzpomeňte si, jak populární se stalo sdílení snímků obrazovky z Twitteru na Instagramu a LinkedIn.

Chcete se vyhnout obtěžování lidí, kteří vás sledují na více platformách? Máme pro vás návod: jak zveřejňovat obsah na různých platformách, aniž by to vypadalo jako spam.

10. Zapojte příležitosti k připomínkám

Vzpomínáte si, že vysoká míra zapojení může být pro TikTok signálem, aby vaše video sdílel na více FYP? Tuto míru zapojení můžete podpořit strategickým zanecháním “návnady na komentáře” v celém videu.

Zde jsou některé nápady:

  • Na konci uveďte silnou výzvu k akci. Zkuste “stiskněte tlačítko plus pro další podobný obsah”, “napište do komentáře, co bych měl ukázat v příštím videu” atd.
  • Nechte některé otázky nezodpovězené. Nebuďte příliš zmatení nebo neurčití, ale místo toho, abyste ve videu odpověděli na všechny otázky, nechte některé položit a zodpovědět v komentářích.
  • Ponechte v náhodných detailech nebo zádrhelech. Nevystřihujte vtípky nebo chyby! Lidé rádi komentují náhodné věci a působí to opravdověji.

Tato autorka na konci mnoha svých videí, včetně tohoto virálního, důsledně vyzývá k akci – “sledujte pro další tipy pro bydlení v malém prostoru”.

11. Buďte autentičtí a opravdoví

Lidé se častěji zapojí a sdílejí obsah, který působí opravdově a autenticky. Nebojte se ve svých videích ukázat svou osobnost a být sami sebou. Nechte se tím řídit i při tvorbě obsahu – lidé budou raději sledovat a sdílet videa od tvůrců a značek, kteří ve svém obsahu projevují vášeň.

Naším posledním tipem, jak se stát virálním uživatelem TikToku, je bavit se a užívat si tento proces. TikTok je platforma, kde se daří kreativitě a sebevyjádření, a čím více se při tvorbě obsahu bavíte, tím větší je pravděpodobnost, že bude mít u vašeho publika ohlas.

Pamatujte, že virální šíření není zaručeno, ale se správnou strategií a trochou štěstí můžete na této platformě uspět. Dodržování těchto tipů vám pomůže zvýšit šance na vytvoření obsahu hodného sdílení a na virální šíření na TikToku.

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. << Koupit sledující můžete zde>>
Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. << Koupit likes můžete zde>>
Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. << Koupit views můžete zde>>

Často kladené otázky týkající se virálního šíření na TikToku

Kolik lajků nebo zhlédnutí je potřeba k tomu, abyste se stali virálními na TikToku?

Počet lajků nebo zhlédnutí, které způsobí, že se video stane virálním, není znám. Snažte se však o zdravou míru zapojení 4 % zhlédnutí k počtu lajků (4 lajky na každých 1000 zhlédnutí). Poměr 4 % ukazuje, že váš obsah je poutavý, a dává mu větší šanci stát se virálním.

Kolik zobrazení je na TikToku považováno za virální?

Obecně platí, že pokud má video 250 000 až 1 milion zhlédnutí, může být na TikToku považováno za virální.

Můžete být na TikToku virální i bez sledujících?

Ano, algoritmus TikToku při šíření videí nezohledňuje počet sledujících, takže se můžete stát virálními i bez sledujících nebo s malým počtem sledujících.

Jak často byste měli zveřejňovat příspěvky na TikToku, aby se staly virálními?

Neexistuje žádná konkrétní frekvence zveřejňování příspěvků, která by vám pomohla stát se virálními. Častější zveřejňování však zvýší šanci, že se sejdou všechny správné faktory, které pomohou vašemu videu na TikToku k virálnímu šíření.

Jak dlouho trvá, než se na TikToku objeví virál?

Některá videa se mohou stát virálními krátce po zveřejnění, ale mnohá se stanou virálními až po několika dnech nebo týdnech. U velkých účtů se může stát, že se jejich videa stanou virálními rychleji, a to na základě toho, že se jim dostává zapojení od jejich sledujících. Pokud jste se řídili všemi našimi tipy, ale vaše video se okamžitě nerozjelo, buďte trpěliví – algoritmus potřebuje čas, aby mohl kouzlit!

Mohlo by Vás zajímat:

10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Jak publikovat na Instagramu z počítače nebo mobilního zařízení

TikTok vs. Instagram – porovnání uživatelů a statistik pro rok 2023

Nejlepší aplikace pro získání likes na Instagramu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *