Jak získat prvních 1 000 sledujících na Instagramu

Jak získat prvních 1 000 sledujících na Instagramu

Jak získat prvních 1 000 sledujících na Instagramu

Získání prvních 1 000 sledujících na Instagramu může znít jako obrovská překážka, když máte jen 5, a 1 z nich je vaše matka. Existuje také problém, že nevíte, kde začít. Pokud jste dostatečně talentovaní na to, abyste se stali virálními, gratulujeme, ale to není pro vás.


Organický růst nastane, když začnete komunikovat s účty, které mají podobný obsah, stejně jako s jejich sledujícími. Proč to doporučuji dělat? Pokud se 30 000 lidem líbí obsah tohoto jednoho chlápka (který je stejně jako váš), bude se jim pravděpodobně líbit i váš obsah!

UPOZORNĚNÍ: Toto je dlouhý, zdlouhavý a časově náročný proces.

Existuje tolik videí, článků a drahých online webinářů na YouTube, které tvrdí, že lidem poskytují úspěch na Instagramu. Možná jsou všechny tyto strategie „virální přes noc“ pravdivé, ale pochybuji o tom.
Všem velkým účtům, které jsem studoval na Instagramu, trvalo nějakou dobu, než se rozrostly, pokud si nezakoupily sledující, neimpresovaly se jedním příspěvkem nebo dokonce neměly poměry sledujících.
Protože moje strategie je zdlouhavá, nevyzkoušel jsem to na žádné jiné platformě kromě Instagramu.

,Jsem umělec, takže považuji také tuto platformu za nejlepší médium pro mé cílové publikum, protože je vizuální.
Tento proces jsem však opakoval třikrát s různými typy účtů Instagramu. Byl jsem svědkem pokračujícího úspěchu.

Jak vygenerovat 1 000 následovníků Instagramu (organicky) za přibližně 2 měsíce:

1. Po dobu 3 nebo 4 dnů vyhledejte obsah, který vypadá podobně jako to, co chcete zveřejnit, a zapojte se do něj prostřednictvím lajků a komentářů. Měli byste to udělat tak, aby vaše stránka průzkumníka přesně zobrazovala, co chcete zobrazit / vidět.

2. Po několika dnech přejděte na stránku průzkumníka a najděte někoho, kdo má podobný obsah a větší sledovanost. Najít podobný obsah by nyní mělo být snadné, když jste algoritmu Instagramu řekli, co vás zajímá.

3. Prověřte kvalitu příspěvků. Co dělají jinak? Možná používají na každé fotografii stejný filtr nebo zveřejňují každý den ve stejnou dobu.
Možná jsou super kreativní. Dělají giveaways, které žádají o e-maily nebo lajky / komentáře (ehm, zapojení)? Ať dělají cokoli, poznamenejte si to a použijte to jako referenci, až se váš účet rozroste.

4. Najděte relevantní hashtagy. Podívejte se na jejich hashtagy a zapište si ty, které používají. Poté najděte jiný účet, jako je ten jejich, s podobným sledováním a udělejte totéž. Pokud jde o rozsáhlý účet, nemusí se vám zobrazit žádné hashtagy. Podívejte se na první komentář k příspěvku, protože je tam dali někteří lidé.
Pokud žádné hashtagy stále nevidíte, posouvejte se, dokud nedosáhnete začátku jejich zdroje. Pokud rostly organicky, pravděpodobně je v určitém okamžiku pravidelně používaly. Zkopírujte všechny hashtagy a vložte je do dokumentu Google nebo do svých e-mailových poznámek.

5. Používejte hashtagy správně. Nyní byste měli mít soubor kvalitních relevantních hashtagů, ze kterých můžete vytáhnout. Při výběru dalšího příspěvku budete čerpat z těchto hashtagů. Klíčem, jak se vyhnout Shadowbanningu na Instagramu, je vyhnout se používání stejných hashtagů každý den (i když to dělají větší účty). Větší účty obecně pro zapojení nepotřebují používat hashtagy. Pro ně je to hlavně o propagaci.
Instagram pracuje na algoritmu, který upřednostňuje kvalitní obsah, zapojení a praktiky, které nevyžadují spam. Díky novým aktualizacím Insta neustále kontroluje „robotické chování“ a může vás ukotvit pro každodenní zveřejňování stejných hashtagů.
Když řeknu ukotvit, mám na mysli, že byste se ve zdroji nezobrazili pro konkrétní hashtagy. Tato praxe je podobná tomu, jak se na Googlu dinguje duplicitní obsah, takže pozor!

6. Najděte sledující, kteří mají skutečný zájem o váš obsah. Moje rada je podívat se na trochu větší účty, možná s 1400–5000 followers. Sledujte všechny lidi, které sledují, ne jejich sledující.
Chceme, aby vaše poměry byly na rozumném místě, ale ne dokud budete růst. Pravděpodobně jste si všimli, že účty, které mají více sledujících, než sledují, jsou velmi chváleny, vzájemně se ovlivňují a obchodují se značkami. Abyste se tam dostali, musíte najít lidi, kteří mají rádi druh obsahu, který produkujete.

7. Při práci s příspěvky zanechávejte promyšlené komentáře. Nepokoušejte se zahýbat automatizací svých odpovědí prostřednictvím systému třetí strany. Řekl jsem vám, že to bude zdlouhavý úkol, a myslel jsem to vážně.
Dostanete do toho, co jste do toho vložili. Pokud zanecháte komentáře v koši, neočekávejte skutečné zapojení / zájem o váš obsah. Proč by se někdo měl starat o vaše příspěvky, když se nestaráte o jeho příspěvky?
Jednou jsem měl společného přítelem který zveřejnil nešťastný příběh o zesnulém rodinném příslušníkovi. Někdo používal automatizované komentáře a komentoval „Tak cool ??“ u hluboce osobního příspěvku – nebuďte tímto typem.

8. Tyto kroky opakujte každý den po dobu 30 dnů. 30. den by vaše angažovanost měla být fantastická, ale vaše poměry sledujících budou vypadat bláznivě. Váš účet bude pravděpodobně vypadat asi takto:

  1. Nyní je čas zrušit sledování spamových účtů a lidí, kteří vás již nesledovali. Toto je jediné místo, kde jsem řezal rohy. Pro tento proces používám dvě aplikace a obě jsou zdarma. Používám Unfollow a Follower Track, abych zjistil, kdo mě přestává sledovat.
    Když jsem připraven očistit své sledující, klepnu na „Vybrat nenásledující“ a systém mi poskytne seznam účtů, které mě již nesledují.
    Poté se mohu rozhodnout „povolit“ účty, které chci i nadále sledovat, jako je Society6 nebo UrbanOutfitters, a můžu „jednat“ a zbytek zrušit. Instagram vám umožňuje sledovat nebo sledovat pouze určitý počet lidí denně. Podle mého chápání se množství u každého člověka liší.
    Tento proces bude trvat věčně, ale pravděpodobně pomůže vašemu zapojení a nastolí slušný poměr sledujících. Technicky na poměru ve velkém schématu věcí nezáleží. Mít více sledujících, než sledujete, však může lidem zabránit v tom, aby používali v praxi „následuj a potom přestaň“.
    Takže, tady to máte. Určitě nejsem expert na sociální média ani SEO, ale všiml jsem si, že tyto praktiky fungují pro mě. Sociální média jsou podivné, a přestože každý má své metody, o jedné vím, že je to pravda:

Vytvářejte smysluplné dialogy a naučte se něco z komunity, do které se pokoušíte zapojit.

Udělal jsem to na svém instagram účtu a byl jsem pozván, abych se připojil ke 3 různým uměleckým přehlídkám a kvůli tomu jsem prodal. Buďte originální a věci se vám pomalu začnou vyplácet!

Nic neprodávám, slibuji. Pouze poskytuji lidem průvodce, který používám k vytváření angažovanosti a organického růstu na mých vlastních účtech Instagramu. Opravdu doufám, že to pomůže.
Pokud máte jiné metody, které používáte pro růst sociálních médií, můžete je uvést níže.

Další nástroje na podporu Instagramu naleznete zde >>

Napsat komentář