Jak přimět Instagram followers k nákupu?

Jak přimět Instagram followers k nákupu?

Jak přimět Instagram followers k nákupu?

Jak přimět Instagram followers ke koupi

Minulý týden jsem s kolegou diskutoval o strategiích Instagramu. Konverzace přirozeně probíhala od budování následovníků a angažovanosti až po generování příjmů.

Zpeněžení jakéhokoli digitálního kanálu samozřejmě vyžaduje určité plánování a dobře provedenou strategii.

Ale Instagram je jiný.

Jedna věc, která mě opravdu přiměla přemýšlet, je, jak vám Instagram umožňuje v popisu vašeho profilu odkazovat pouze na 1 web nebo stránku (pokud neplatíte za reklamy).

To skutečně mění podmínky a omezuje příležitosti značky propagovat prodej – alespoň podle tradičních standardů.

Všichni jsme viděli ty úcty-inspirující účty, kde se zdá, že Instagrammerové hrabali ve vážných hotovostech pouhým zveřejňováním selfie.

Bohužel vzhled může klamat.

Realita je taková, že jde o postupný proces. Ve skutečnosti, když se mluví o značkách, 50 procent Instagrammerů sleduje alespoň 1 podnikání, ale pouze 5 procent z nich podnikne kroky (jako nakupování) poté, co se nechají inspirovat příspěvkem.

Vzal jsem tato čísla z infografiky o faktech a statistikách Instagramu, kterou zveřejnil MarketingProfs. Zde je několik dalších vrcholů.

Nechápejte mě špatně – platforma je skvělá pro generování prodeje.

Může dokonce představovat až 80 procent tržeb značky, jako tomu bylo v případě The Beaufort Bonnet Company, značky Kentucky prodávající špičkové dětské zboží.

Je to jen to, že Instagram má své vlastní vtipy a chvíli potrvá, než peníze proudí dovnitř.

Prodej vašim followers může být velkou výzvou, zvláště když se snižuje dopad vámi zveřejňovaného obsahu. Instagramový účet National Geographic tento trend odráží.

Jak se zvyšovala jeho sledovanost a jak se také zvyšoval počet značek zveřejňujících příspěvky na Instagramu, interakce s příspěvky globálních neziskových organizací klesala, odhalila společnost TrackMaven.

Většina značek může v tomto trendu rezonovat.

Je však možné zaznamenat slušný příliv prodejů – a to vyžaduje strategické používání Instagramu.

V tomto příspěvku uvedu několik různých opatření, která můžete podniknout, abyste povzbudili své followers k nákupu u vaší značky.

Víme, že prodej je částečně hra s čísly. Je zřejmé, že vaše čísla followers ovlivní vaše prodejní čísla. Ale pokud jde o ziskovost, je to všechno o konverzní síle, kterou vygenerujete.

Jak tedy přimět své následovníky, aby zastavily posouvání ve svých zdrojích a všimly si vašeho produktu nebo služby?

Pojďme do toho.

Navažte osobní propojení pomocí služby Instagram Direct

Instagram Direct nebo DM, jak je všeobecně známo, vám dává příležitost spojit se se zákazníky osobně prostřednictvím soukromých zpráv.

K této funkci se dostanete kliknutím na ikonu šipky v pravém horním rohu svého účtu Instagram. Vypadá to takto:

Poté vám dá možnost posílat textové a multimediální zprávy zobrazením vlákna zprávy. Zprávy můžete odesílat najednou 15 followers.

K dispozici je také možnost pojmenovat skupinu followers, kterým zprávu odesíláte.

Chcete-li odkazovat na jméno konkrétního followera nebo na nákupní preference, je třeba DM zaslat každému následovníkovi zvlášť.

Nyní, když jste se seznámili se službou Instagram Direct, můžete pomocí ní řídit prodej.

Taktika # 1: Nabídněte promo kód

Pošlete obrázek produktu svým následovníkům a ve své zprávě sdílejte propagační kód. Instagram Direct vám neumožňuje vkládat odkazy, na které lze kliknout, takže jakékoli odkazy odesílejte jako vlastní samostatnou zprávu.

Můžete také oznámit, že tento promo kód je exkluzivní pro vaše sledující na Instagramu, abyste je povzbudili k jeho používání a nákupu.

Další věcí, kterou můžete udělat, je přidat časový limit do promo akce, který podnítí rychlejší reakci.

Taktika č. 2: Hostujte soutěž těsně před prodejem

Kdybych vám nabídl lístky na sledování The Fate of the Furious, a jediné, co jste museli udělat, bylo okomentovat fotografii oblečení Dwayna Johnsona, udělali byste to? Byl bych all in.

Byl bych all in.

To je lákadlo soutěže Instagram.

Dobrým nápadem je hostit jeden těsně před uvedením vašeho produktu nebo služby do prodeje.

K okořenění použijte Instagram Direct. Můžete například zveřejnit soutěžní fotografii a oznámit, že prvních 15 lidí, kteří budou komentovat, od vás obdrží DM o tom, jak se zúčastnit.

Přesně tak obchod s oblečením GAP využil Instagram Direct.

Cenou by měl být produkt, který budete nabízet při prodeji.

Důvod: Nabídkou produktu v soutěži vzbudil zájem těch, kteří se zúčastnili. I když to chtěli zdarma (kdo ne?), Prodejní cena může být dalším povzbuzením ke koupi.

To je opravdu dobrá péče v práci.

Taktika č. 3: Provádějte relace otázek a odpovědí

Instagram Direct podporuje konverzace se závitem, proto ji využijte jako příležitost zjistit, zda mají vaši sledující konkrétní otázky ohledně vašich produktů.

Můžete je také pozvat na relaci otázek a odpovědí jeden na jednoho. je to skvělý způsob, jak se dozvědět o jejich preferencích a vzdělávat je o svých produktech.

Je to skvělý způsob, jak se dozvědět o jejich preferencích a vzdělávat je o svých produktech.

Aby se Instagram Direct skutečně vyplatil, doporučuji rozdělit vaše sledující do různých skupin na základě zapojení.

Například ty, kteří se více zabývají vaším obsahem, lze zařadit do skupiny, která vykazuje „nejvyšší věrnost značce“.

Všechny výše uvedené taktiky by měly lépe fungovat u segmentovaných skupin.

Usnadněte si nákup pomocí obchodu Instagramu

Při vytváření prostředí podobného elektronickému obchodování na Instagramu zní jako pipedream, je to možné pomocí nakupovatelných nástrojů Instagramu.

Správné nástroje mohou proměnit váš zdroj v pohlcující zážitek z nakupování. Vaši followers mohou prozkoumat jedinečné vlastnosti vašich produktů a nakupovat pomocí několika snadných kliknutí, až budou připraveni.

A protože ve svém životopise můžete propagovat pouze jeden odkaz, jsou tyto nástroje také velmi užitečné, abyste se vyhnuli tomu neohrabanému a rušivému popisu obrázku „návštěva odkazu v bio“, který jsme všichni viděli.

Pojďme tedy využít robustní funkčnost těchto nástrojů, aby byl váš zdroj Instagram nakupovatelný. Zde jsou vaše možnosti.

Tento nástroj umožňuje propojit fotografie z vašeho účtu Instagram s produktem nebo službou dostupnou na vašem webu.

Pomocí odkazu Like2Buy v bio sekci vašeho účtu Instagram mohou followers otevřít galerii nakupovatelných fotek Instagramu a kliknutím kliknout na nákup produktů na vašem webu.

Followers mohou také vidět přizpůsobený zdroj obrázků produktů, které se jim líbily a které lze také zakoupit. Zobrazí se na kartě „Moje lajky“, která se nachází na stránce Like2Buy.

Protože tento nástroj na stránce Like2Buy obsahuje stejné fotografie jako na vašem účtu Instagram, followers nemají pocit, že Instagram opouštějí.

Curalate říká, že návštěvníci doporučující Like2Buy mají vyšší průměrnou hodnotu objednávky než typický mobilní zákazník.

Like2Buy je však pro větší firmy a rozhodně není ideální volbou, pokud chcete začít hned. Abyste jej mohli používat, budete muset vydělat 1 000–2 000 $ měsíčně.

Nástroj č. 2Like2Have.it

Tento nástroj umožňuje vytvořit vložitelný zdroj a obsahuje odkazy, které odkazují sledující na relevantní stránky produktů.

Ve vložitelném zdroji můžete také představit obrázky svých stávajících zákazníků, které ukazují, jak používat váš produkt nebo službu.

Uživatelem generovaný zdroj funguje dobře na stránkách produktů, poskytuje followers sociální důkaz a jemně je povzbuzuje, aby přidávali produkty do svých nákupních vozíků.

Neckwear, švédská společnost zabývající se výrobou košil a doplňků, používá Like2Have.it k zobrazení nákupní galerie s fotkami z účtu Instagramu Neckwear na svém webu.

Like2Have.it je vhodnější pro menší značky. Cena je 20 $ za měsíc.

Nástroj # 3 Linkin.bio

Kromě Like2Buy a Like2Have.it se můžete podívat na Linkin.bio, součást Later’s – nástroje pro plánování Instagramu – prémiového plánu.

Linkin.bio je vstupní stránka, která vypadá podobně jako váš zdroj Instagram a zobrazuje vaše obrázky jako obrázky, na které lze kliknout.

Když kterýkoli followers navštíví tuto stránku, může kliknout na váš příspěvek na Instagramu a přejít na stránku produktu, o které je obrázek.

Stojí to 16 $ za měsíc pro 2 účty Instagram a poskytuje také možnost naplánovat příspěvky na Instagramu.

Usnadněte nakupování svým followers výběrem vhodného nakupovatelného nástroje Instagram, který podpoří další nákupy.

Piggyback na Influencerech, který inspiruje sledující k nakupování

Není žádným tajemstvím, že influencer marketing funguje. Průzkum společnosti State of Influencer Marketing společnosti Linqia odhalil, že 94 procent obchodníků, kteří využili marketing influencerů, to považovalo za efektivní.

A hádejte, která platforma je spolu s Facebookem považována za nejdůležitější pro snahy o ovlivňování? Instagram! Na tyto dvě platformy odkazovalo 87 procent obchodníků.

Instagram je také nejvýkonnější platformou pro sociální akce, pokud jde o ovlivňující, s mírou zapojení 3,21 procenta (na rozdíl od 1,5 procenta napříč všemi kanály sociálních médií).

Proč tedy nepřivést do mixu vlivné lidi, kteří by vyzvali vaše sledující ke koupi vašeho produktu nebo služby?

Podle průzkumníka sociálních médií:

Na Instagramu je více než 40 000 ovlivňujících subjektů, které pokrývají všechny obory, včetně módy, krásy, zdraví a wellness, domácích dekorací, jídla a dalších. S desítkami tisíc až milionů followers mají vlivní lidé důvěru v jejich názory a mohou dodávat důvěryhodnost produktům, které propagují.

Influenceri proto mohou na vašem účtu Instagram udělat mnohem víc než jen zvýšit prodej. Vzhledem k tomu, že se s nimi vaši stoupenci budou stýkat a budou si jejich názoru vážit, mohou dosáhnout spravedlnosti značky.

Podívejme se tedy na to, jak efektivně využívat ovlivňující subjekty Instagramu.

Krok 1: Získejte na palubu relevantní influencery

Při výběru ovlivňovatelů, se kterými budete pracovat, je důležité být co nejcílenější.

Například pokud prodáváte kabelky, budete chtít spolupracovat s influencery, kteří mají znalosti v tomto oboru, například s instagramery osobního stylu, kteří mluví o kabelkách a předvádějí různé způsoby jejich nošení.

Nejtěžší částí je nalezení cílených ovlivňujících. Budete muset projít stovkami účtů, abyste zjistili, kdo je pro vaši firmu relevantní, a zda mají vliv na typ lidí, které máte jako své followers.

Jedním ze způsobů, jak zkrátit hodiny výzkumu, je objevit nejlepší hashtagy ve vašem konkrétním výklenku a zjistit, jaké příspěvky jsou trendy.

Sekce „Nejoblíbenější“ na Instagramu často obsahuje příspěvky od ovlivňujících osob.

U hashtagu #conversionrateoptimization je hlavní příspěvek v sekci „Nejoblíbenější“ pro tento hashtag od Unbounce.

Doporučuji použít IconoSquare k urychlení věci. Tento nástroj vám umožňuje najít hashtagy založené na popularitě, růstu, zapojení a dalších.

I když budete používat tento přístup, budete muset trávit čas porovnáváním různých profilů.

Naštěstí existuje celá řada nástrojů, které mohou automatizovat proces analýzy několika profilů a detekci vhodných vlivů pro vás.

Tyto marketingové nástroje, které se nazývají influencer, vám poskytnou přesné výsledky o dosahu, relevanci a autoritě každého influencera. Zde je několik možností:

Zde je několik možností:

Nástroj 1: Ninja Outreach

Společnost má ve své databázi více než 2 miliony vlivných instagramů a roste.

Musíte pouze zadat klíčové slovo na ovládacím panelu Ninja Outreach, abyste objevili tisíce relevantních influencerů na základě klíčových slov, na která ve svém výklenku cílíte.

Tento nástroj umožňuje filtrovat ovlivňující podle značek a počtu followers. Kromě toho vám poskytne další údaje o každém ovlivňujícímu subjektu, například adresu jeho webu a kontaktní informace.

Nástroj 2: Ifluenz

Ifluenz je přímočarý. Musíte si jen vytvořit účet, vybrat kritéria kampaně a počkat, až vlivní uživatelé váš produkt nebo službu na Instagramu zpopularizují.

Pomocí tohoto nástroje si můžete vybrat, zda chcete spustit běžnou kampaň nebo přizpůsobenou kampaň. Každý z nich nabízí:

Zalando použil tento nástroj k oznámení dostupnosti nového páru tenisek a ke zvýšení návštěvnosti svých webových stránek pomocí módních influencerů se zasnoubeným sledováním.

Výsledkem byl zvýšený prodej, noví followers na účtu Instagram Zalando a noví předplatitelé na e-mailovém seznamu společnosti.

Kampaň oslovila 248 000 uživatelů Instagramu, kteří dali 20 200 lajků a zanechali 1373 komentářů. 90 procent komentářů bylo kladných.

Nástroj 3: InfluencerDB

Databáze InfluencerDB obsahuje influencery ze všech kanálů na Instagramu. Filtry můžete použít k vyhledání kanálů na základě použitých jazyků, jejich KPI nebo umístění, ze kterého zveřejňují příspěvky.

Sekce Engaged Influencer na řídicím panelu InfluencerDB zobrazuje ovlivňující subjekty, které se konkrétním kanálem zabývají nejvíce.

Poté můžete pomocí funkcí Analýza vlivu nástroje analyzovat jejich profil, odkud jejich followers pocházejí a jak se chovají na Instagramu.

Co je na InfluencerDB jedinečné, je to, že jde hluboko do hledání poznatků o autoritě vlivného. Například zobrazuje hodnotu média na příspěvek a komentáře na příspěvek pro každého ovlivňujícího.

Krok 2: Spolupracujte se svými influencery na podpoře prodeje

Po výběru influencerů, se kterými chcete spolupracovat, jak z nich udělat katalyzátor vaší značky v generaci prodeje? Zde je několik nápadů:

Taktika 1: Propagujte slevy nebo dárky prostřednictvím Influencerů

Ovlivňující pracovníci mají schopnost vnést pocit motivace k vyzkoušení produktu. Když jim dovolíte poskytnout slevu, budou mít followers přesvědčivější důvod, proč si vaši nabídku vyzkoušet.

Sumo uvedl příklad, kdy společnost Kettle and Fire s kostním vývarem udělala právě to. Značka spolupracovala se společností Whole30 Approved, aby představila svůj nový kuřecí vývar z kuřete prostřednictvím dárku a slevy.

Výsledkem propagační akce s vlivem bylo 374 návštěv webových stránek a 21 prodejů s průměrnou hodnotou objednávky 95 $.

Spotřebitelé dostali poslední tlak na nákup, když influenceři sdíleli slevový kód. To poskytlo důvěryhodné razítko schválení a vrátilo domů hodnotu slevy.

Taktika 2: Nechte je prokázat jedinečné způsoby použití vašeho produktu

Umístění produktů do lákavého prostředí může skvěle fungovat pro sponzorovaný obsah. Je však efektivnější, když ovlivňovatelé uvedou každodenní používání vašeho produktu nebo služby do perspektivy.

Dopřejte vlivným osobám určitou svobodu, když zvolíte tento přístup. Překvapilo by vás, kdyby přišli s jedinečnými způsoby použití vašeho produktu.

Například módní instagraméři často vytvářejí nový vzhled, když předvádějí oblečení nebo doplňky v akci.

Ovlivňující osoby mohou také poskytnout tipy, jak mohou followers na Instagramu používat produkt stejným způsobem.

Ujistěte se, že znovu zveřejňujete obsah publikovaný vašimi ručně vybranými vlivnými osobami. To může inspirovat vaše followers k vyzkoušení vašeho produktu.

ThinkGeek to dělá pravidelně.

Společnost se nevyhýbá repostování obsahu ostatních uživatelů Instagramu, který předvádí produkty ThinkGeek v akci.

Taktika 3: Hostujte převzetí Instagramu

Předejte svou obsahovou strategii Instagramu svým followers tím, že je vyzvete, aby zveřejňovali příspěvky přímo na vašem účtu, a také komunikujte se svými stoupenci v reálném čase.

I když nemusí existovat sleva nebo jakýkoli druh výhod, protože převzetí je okamžité, vyvolává okamžitou reakci na diskusi, jako je komentování nebo dokonce nákup produktů.

Před převzetím by značka a tvůrce obsahu měli svou spolupráci propagovat. Wendy Rowe to udělala před převzetím účtu Instagramu společnosti Sephora.

Měsíční společnost pro předplatné krásy a péče, Birchbox, dělá skvělou práci při převzetí Instagramu.

Svým followers představuje jedinečný proud obsahu prostřednictvím hlasu influencerů, kteří ohlašují dárky, nové produkty a další.

Vše, co zlepšuje afinitu ke značce a pravděpodobně má pozitivní vliv na prodej Birchboxu.

Shrnutí

Příjmy, které generujete ze sociálního obchodu, jsou stejně důležité jako příjmy, které generujete ze svého webu, a Instagram může být neocenitelným nástrojem ke zvýšení prodeje na sociálních médiích.

Tři taktiky, které jsem v článku zmínil, zanechají u vašich followers pozitivní sentiment ohledně vašeho produktu nebo služby. Pomohou vám také překonat jedinečné překážky platformy – zejména limit jednoho odkazu pro každý účet.

Vaši followers budou brzy procházet nákupním procesem, protože si s nimi vytvoříte dobrý vztah a usnadníte nakupování na Instagramu.

Očekávejte, že ti, kdo ovlivňují vaši značku, zkrátí čas, který vaši následovníci stráví rozhodováním.

Jaké jsou vaše zkušenosti s generováním příjmů z Instagramu? Jak se snažíte, aby vaši followers utráceli za vaše nabídky?

Koupit sledující nebo lajky je možné zde

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.