Jak zvýšit dosah na Instagramu v roce 2024

Jak zvýšit dosah na Instagramu v roce 2024

Jak zvýšit dosah na Instagramu v roce 2024

Instagram je možná nejrušnější a největší platformou sociálních médií. Je to šestá nejpopulárnější mobilní aplikace s více než miliardou aktivních uživatelů. Nejen velké publikum však dělá z Instagramu perfektní marketingovou platformu pro růst.

Jak zvýšit dosah na Instagramu v roce 2024
Jak zvýšit dosah na Instagramu v roce 2024

> Okamžité přičtení”>Koupit sledující a lajky můžete zde >> Okamžité přičtení

Instagram je vysoce cílená platforma vizuálního marketingu, která vám umožňuje budovat stálé publikum. Jak ale můžete získat lví podíl, když tolik společností usiluje o post-engagement?

Instagramové zapojení a dosah

Než zjistíme, jak shromáždit skutečné následovníky Instagramu, pojďme zvážit, jaké je zapojení Instagramu?

Na platformách sociálních médií jsou míry zapojení považovány za způsob měření loajality následovníků k vaší značce. Věděli jste ale, že to není o tom, jak velké je vaše publikum, záleží spíše na míře zapojení do vaší konkrétní značky? Jejich interakce s vaším obsahem je klíčová. Interakce a zájem vašich následovníků o vaše videa, příběhy a fotografie, které se počítají do úspěchu. Datové metriky, jako jsou míry zapojení, jsou užitečné, když utratíte za placené kampaně. Jak?

Pokud má vaše značka vysokou míru zapojení, budete na lepším místě pro jednání s ambasadory a ovlivňujícími značkami, kteří mohou za vás inzerovat za nižší sazby. Podobně mohou ovlivňovatelé, kteří mají angažované následovníky, požádat o vyšší sazby od potenciálních klientů.

Nyní prozkoumejme, jak zvýšit zapojení Instagramu.

Tady je 14 strategií, které mohou zvýšit počet sledujících a lajků Instagramu:

1. Využijte hashtagy.

Hashtagy jsou mocnou zbraní na platformách, jako je Instagram. Relevantní a přesné hashtagy pomohou vaší firmě oslovit správné publikum a zvýšit lajky Instagramu. Pro nejlepší dopad však stále musíte používat správné hashtagy. Můžete použít výzkumné nástroje jako Hashtags For Likes. Tento nástroj vám pomůže najít hashtagy pro vaši niku a značku. Jednoduše zadejte hashtag do vyhledávacího pole a okamžitě získáte užitečné statistiky. Toto je nástroj využívající umělou inteligenci, který také dokáže najít nejvíce hashtagů bez manuálního zásahu. Jednoduše potřebuje vaše uživatelské jméno pro Instagram. Hashtagy, které používáte, musí být relevantní pro vaše příspěvky, produkty, značku a zprávu, kterou chcete sdělit. Nástroje jako HashtagsForLikes vám organicky pomohou dostat se k cílovému publiku.

2. Publikujte smysluplný obsah.

Zveřejňování užitečného obsahu je nejlepší způsob, jak získat skutečné sledovatele Instagramu. Tento typ obsahu motivuje uživatele k interakci s vaší značkou. Nejde jen o podmanivé titulky a obrázek, ale také o typ obsahu. Chcete vytvořit a sdílet obsah, který pro vaše uživatele ukazuje skutečnou hodnotu produktu.

Příklad: Pokud podnikáte v lázních pro domácí mazlíčky, můžete sdílet fotografie před a po mazlíčcích, kteří využili služeb vaší lázně. K fotkám můžete také přidat příběhy o úspěchu vašich klientů.

3. Hostitelské soutěže a dárky.

Jednou z nejlepších věcí na Instagramu je, když uživatel ve svém komentáři označí svého přítele. Tyto značky komentářů dělají zázraky při zvyšování vašich lajků na Instagramu a následně v zapojení. Okamžitě přidává nové členy do vašeho sledování. Tyto komentáře můžete využít tím, že budete pravidelně pořádat soutěže a rozdávat dárky.

Jak ale plánujete a zveřejňujete dárky?

Naštěstí existují i ​​nástroje pro toto. VYPER je jedním z takových nástrojů. Na VYPER můžete navrhnout vstupní stránku pro vaši soutěž nebo prozradí. Díky nástroji pro vytváření stránek typu drag and drop můžete vytvořit svou vstupní stránku bez jakékoli předchozí znalosti kódování. Umožňuje vám snadno hromadit potenciální zákazníky.

Příklad: Můžete hostit běžné dárkové předměty, kde požádáte uživatele, aby na oplátku za dárkové předměty označili ostatní.

4. Využijte příběhy Instagramu.

Věděli jste, že přibližně 300 milionů lidí používá Instagram denně? Tito uživatelé stráví na stránce Instagram Stories téměř třicet minut. Jaký lepší způsob, jak zapojit své instagramové následovníky, než s nimi sdílet blooper videa a fotografie ze zákulisí?

Příklad: Značka automobilů Renault využila Instagram Stories k propagaci svého modelu Twingo Midnight pro milénia.

5. Použijte zeměpisné značky.

Pomocí geotagů a hashtagů můžete své příběhy a příspěvky najít. Místní podniky mohou maximálně využít zeměpisné značky tím, že je přidají k příspěvkům. Používání zeměpisných značek vám umožňuje komunikovat s příspěvky od uživatelů umístěných ve stejné fyzické blízkosti. Geotag jsou obzvláště výhodné pro podniky nabízející služby.

6. Použijte Instagram Feed Themes.

Pomáhají přidat vizuální přitažlivost pro vaše příspěvky na Instagramu. Tato funkce dodává vaší značce další přitažlivost a jistě zvýší lajky a sledovatele Instagramu. Možnosti sahají od jednoduchého bílého a černého motivu po něco velmi barevného a komplikovaného.

Pokud se vaše firma zaměřuje na opakující se produkt, můžete se rozhodnout pro mono motiv.

7. Vyhledejte správné filtry.

Platforma je o lákání publika vizuálním puncem. Jednoduchým způsobem, jak toho dosáhnout, jsou filtry Instagramu. Každý filtr má svou vlastní designovou přitažlivost. To vašim příspěvkům dodá nový rozměr. Některé populární filtry jsou:

  • Valencie
  • X-Pro 2
  • Juno

8. Použijte zvýraznění příběhu v profilu.

Jakmile návštěvník přijde na vaši stránku, zbývá jen pár sekund, kdy jej můžete převést na sledovatele Instagramu. Funkce „Highlights“ vám to umožní. Příběh Instagramu bude trvat pouze 24 hodin. Zvýraznění však prodlouží dobu trvání příběhu a osloví vaše návštěvníky.

9. Spojte se se sledujícími prostřednictvím komentářů.

Účinným způsobem, jak zvýšit zapojení, je interakce s uživateli, kteří komentují a lajkují vaše příspěvky. Každý den si udělejte čas na zveřejnění komentářů a „promluvte“ se svým publikem.

Jak vám to pomůže?

Zaprvé, když odpovíte na komentáře uživatele, bude se cítit výjimečně. Tím se zvýší pravděpodobnost, že vám zůstanou věrní a následně budou pravidelně komunikovat s vaším účtem Instagram. Tato metoda neustále zvyšuje zapojení Instagramu.

10. Interakce s podobnými účty.

Jedná se o chytrý takt, který vám pomůže pečlivě sledovat konkurenty. Jde o krok přesahující pouhé „špehování“ účtů konkurence. Interakce s podobnými účty vám umožní sledovat typy obsahu, který zveřejňují. Umožňuje vám také komunikovat s publikem.

Chcete-li použít tuto techniku, najděte účty Instagram, které jsou podobné vašim. „Promluvte si“ se svými následovníky, a to i s uživateli, kteří ke svým obrázkům a příspěvkům přidávají časté komentáře. Vrátí vás zpět typ vztahů, které můžete tímto způsobem vytvořit. Rovněž zjistí, že váš obsah bude zajímavý a poutavý.

11. Vyzkoušejte časy zveřejnění.

Jednou ze strategií, která může podpořit skutečné sledovatele Instagramu, je zveřejňování příspěvků na vaší obchodní stránce ve vhodnou dobu. Zásnubní akce můžete zneužít publikováním obsahu, když většina vašich sledujících pravděpodobně prochází jejich zdroje příspěvků.

Jak zjistíte správný čas zveřejnění příspěvku?

Můžete použít analytický nástroj Instagramu. Získáte tak jasný obraz o tom, kdy vás vaše publikum navštíví online. Když v daný okamžik zveřejníte příspěvek, během několika minut po zveřejnění získáte další závazky. To se počítá více než u později získaných angažmá. Můžete udělat proaktivní krok a použít nástroj, jako je Sprout Social’s Social Media Publisher. Tento nástroj umožňuje naplánovat příspěvky, které budou publikovány později.

12. Věnujte pozornost zapojení followers

Instagram není o interakcích a mikrokonverzích. O tom je Twitter. Místo toho to má co do činění s publikováním vysoce kvalitního obsahu. Co můžete udělat?

Udržujte limit zveřejňování jednoho až dvou videí nebo fotografií denně. Pokud přidáte příspěvek, riskujete poškození míry zapojení v důsledku únavy následovníka. Následovníci Instagramu ztratíte, pokud předpokládají, že často spamujete. To nakonec povede ke snížení zapojení.

13. Přidejte ke svému příspěvku výzvu k akci.

Jedná se o jednoduchý úkon, kdy požadujete, aby vaše komentáře komentovaly. Pak je můžete pozvat, aby s vámi komunikovali. To je velmi přínosné. Proto je velmi důležité zahrnout do titulků výzvu k akci.

Co mohou CTA dosáhnout?

Vyzývají návštěvníky k zapojení prostřednictvím komentářů. Vyzývá je, aby u vašeho příspěvku strávili více času. Jedná se o jednoduchý, ale účinný způsob, jak podpořit zapojení Instagramu a následně růst. Využijte tuto taktiku na své stránce s dárky.

14. Měření a optimalizace.

Abyste zajistili, že děláte vše správně, neustále analyzujte svá data. Podle toho to pak optimalizujte. Pokud budete vědět, co děláte špatně, můžete zlepšit míru zapojení Instagramu.

Jaké kroky můžete podniknout?

Pomocí nástroje Instagramu zkontrolujte výkon svého obsahu. Poskytne vám také obrázek o chování publika. K tomu však potřebujete obchodní účet Instagramu. Můžete také vyhodnotit míru zapojení vaší značky zadáním svého profilového jména do kalkulačky zapojení.

Jste připraveni podpořit zapojení na Instagramu?

Chcete-li zvýšit počet lajků a sledujících na Instagramu, musíte zlepšit míru zapojení na platformě Instagram. Experimentujte se strategiemi uvedenými v tomto blogu. Dejte nám vědět, jak to chodí!

Nástroje na zlepšení Vašeho dosahu naleznete také zde

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *