Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Instagram je nejlépe hodnocená aplikace s více než 1 miliardou celosvětově aktivních uživatelů měsíčně.

Vzhledem k velikosti jeho uživatelské základny mají firmy na této platformě cenné příležitosti k vytváření publika, budování komunity a podpoře prodeje.

Kupte Instagram sledující nebo Likes a zvyšte tak svůj dosah téměř okamžitě

Abyste se dozvěděli více o tom, jak v této aplikaci rozvíjet své podnikání a vytvářet angažovanou komunitu, provedl blog HubSpot průzkum mezi více než 1 000 marketingovými profesionály, kteří tuto platformu používají. Zde jsou některá z našich klíčových zjištění.

Nejlepší taktiky pro růst Instagramu?

Jak marketéři zvyšovali počet svých sledujících v roce 2021


V roce 2021 marketéři uváděli, že klíčem k růstu účtu na Instagramu na prvních 1 000 sledujících bylo vytváření sdíleného obsahu s kvalitními popisky. Růst počtu jejich sledujících po překročení hranice 1 000 sledujících zahrnoval zveřejňování poutavých Příběhů, navazování kontaktů s uživateli a spolupráci s influencery, o čemž se podrobněji zmíníme níže.

Koupit Instagram Followers a Likes - 5 Let nejlepší na trhu
Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Pokud máte problémy s růstem počtu sledujících nebo o ně přicházíte, marketéři uvádějí, že k tomu obvykle dochází z několika hlavních důvodů: nedostatečně časté zveřejňování příspěvků, přílišná prodejnost a odstraňování sledujících botů ze sítě Instagram.

Jak marketéři zvyšovali engagement v roce 2021

V roce 2021 marketéři zvýšili angažovanost na Instagramu díky interakci s publikem a vytváření obsahu, který podporuje zapojení. Např,

Vytváření obsahu, který je sdílitelný, a inspiruje tak publikum k jeho sdílení na vlastních profilech prostřednictvím Stories nebo k opětovnému umístění na svůj feed,
Sledování komentářů a zmínek, abyste našli obsah generovaný uživateli, který můžete sdílet na svém profilu, reagování na komentáře a DM od uživatelů, pokud to má smysl.

Nejlepší taktiky pro růst Instagramu?

Jak marketéři zvyšovali návratnost investic na Instagramu v roce 2021

49 % marketérů uvedlo, že ze všech platforem, které využívají, má Instagram nejvyšší návratnost investic. Zde jsou strategie, které použili k růstu ROI:

Využití nákupních nástrojů Instagramu.

To byla nejoblíbenější strategie, protože 79 % marketérů Instagram nákupní nástroje ve své roli využilo a 33 % je plánuje poprvé použít v roce 2022.

Vytváření obsahu zaměřeného na produkty a služby značky.

To informuje publikum o vaší nabídce na platformě, kterou již zná, a má druhou nejvyšší návratnost investic ze všech typů obsahu.

Vytváření interaktivních Instagram Stories.

Tento nástroj využívá 45 % IG marketérů a 92 % z nich plánuje v roce 2022 zvýšit nebo zachovat své investice. Stories jsou také formátem číslo dvě pro získávání sledujících a sdílení obsahu na Instagramu.

Tipy pro růst Instagramu v roce 2022

Nyní, když znáte některé z klíčových způsobů, jakými marketéři v roce 2021 zaznamenali na Instagramu úspěch, pojďme se podívat na to, jak můžete vytvořit strategii organického růstu na Instagramu pro své podnikání v roce 2022.

Koupit Instagram Followers a Likes - 5 Let nejlepší na trhu
Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

1. Využívejte různé formáty obsahu.

Video a karuselové příspěvky jsou nejzajímavějším typem obsahu na Instagramu, zejména ve srovnání s jednotlivými obrázky. Pro představu, karuselové příspěvky obsahují více různých mediálních forem (obrázek nebo video) v jednom, což vám umožňuje vytvářet vysoce působivé příspěvky.

Obě formy obsahu udržují uživatele déle zaujaté, ať už procházejí sadu vašich 5 fotografií, nebo sledují video. Čím déle uživatel zůstane v interakci s vaším obsahem, tím déle je zaujatý.

Ačkoli video a karuselové příspěvky jsou nejoblíbenější, můžete také experimentovat s různými formáty obsahu (například Reels a Stories) a zjistit, co má u vašeho publika největší ohlas.

2. Zveřejňujte příspěvky ve správný čas.

Když zveřejňujete příspěvky na Instagramu, je důležité zveřejňovat je v době, která vám umožní setkat se s publikem v době, kdy je online a je pravděpodobnější, že se do vašich příspěvků zapojí.

Koupit Instagram Followers a Likes - 5 Let nejlepší na trhu
Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Nejlepším způsobem, jak se rozhodnout, v jakém čase na Instagramu zveřejňovat příspěvky, je sledovat svou analytiku, jak bylo uvedeno výše. Univerzálním měřítkem pro ideální načasování je však zveřejňování mezi 18:00 a 21:00, přičemž nejlepšími dny jsou sobota, pátek, respektive neděle.

3. Zveřejňujte příspěvky důsledně.

Růst vašeho profilu souvisí s tím, kolik příspěvků zveřejňujete, proto se snažte zveřejňovat příspěvky konzistentně. Čím více obsahu budete sdílet, tím více příležitostí k zapojení a růstu profilu budete mít. Vytvořte si proto konzistentní plán zveřejňování, který vám pomůže zůstat v povědomí publika.

Mnoho marketérů uvádí, že čtyři až šest příspěvků týdně je ideální doba. Mějte však na paměti, že existuje něco jako příliš mnoho příspěvků na Instagramu. Nepřehlcujte své publikum, ale buďte strategičtí.

4. Spolupracujte s influencery, kteří mají vztah k vašemu podnikání.

Ačkoli se zdá, že nejlepší praxí je spolupracovat s influencery, kteří mají spoustu sledujících, podle zprávy HubSpot Instagram Engagement Report se vaše úsilí vyplatí více, pokud budete spolupracovat s influencery, kteří jsou více spojeni se svým publikem a komunitou než s počtem sledujících.

Koupit Instagram Followers a Likes - 5 Let nejlepší na trhu
Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Když to uděláte, spolupracujete s někým, kdo si vybudoval důvěru u svého publika bez ohledu na jeho velikost. A když publikum influencerovi bezmezně důvěřuje, je pravděpodobnější, že bude věřit jeho názorům na produkty nebo služby a bude zvědavé a dychtivé dozvědět se více o tom, co vaše značka nabízí.

Za další vlnu influencer marketingu jsou považováni mikroinfluenceři s 10 až 50 tisíci sledujícími a nanoinfluenceři s méně než 10 tisíci sledujícími.

5. Sledujte své zapojení.

Možná si říkáte “Jo, to jsem věděl”, ale sledování angažovanosti na Instagramu je důležité, takže je to důležitá výzva. Ve skutečnosti je to nejúčinnější způsob, jak zvýšit svou angažovanost, protože se přesně dozvíte, co funguje a co ne.

Například poznatky z vašeho profilu mohou říkat, že se uživatelé více zapojují do vašich videí. Pokud trávíte většinu času vytvářením Stories, aktivně ignorujete to, čeho si vaše publikum cení nejvíce. Místo toho byste chtěli využít informace ze svých insightů a zaměřit se na sdílení vysoce kvalitního videoobsahu.

jak získat více reálných sledujících na Instagramu
Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Důsledně sledujte analýzu zapojení, abyste mohli činit informovaná rozhodnutí, která vám pomohou lépe růst.

6. Pište silné a přesvědčivé titulky.

K příspěvkům vždy připojujte popisky – jejich použití může zvýšit vaši angažovanost téměř o 2 %. Dobře fungují rychlé a krátké popisky (1-20 znaků), ale i delší (nad 2000 znaků).

Bez ohledu na jejich délku byste se vždy měli snažit vytvářet kvalitní popisky, které jsou informativní, poutavé a souvisejí se sdíleným obsahem.

7. Používejte hashtagy.

Používání hashtagů na Instagramu vám pomůže, aby váš obsah viděli i lidé, kteří vás nesledují, ale surfují po hashtagu, který používáte na stránce Explore.

Koupit Instagram Followers a Likes - 5 Let nejlepší na trhu
Nejlepší taktiky pro růst Instagramu

Pokud si vyberete hashtagy relevantní pro vaši firmu a použijete je v popiscích, lidé mohou vaše příspěvky najít, objevit váš profil, sledovat vás a pomoci vám rozšířit váš účet. Příklad: 81 % obchodníků tvrdí, že používání hashtagů bylo pro jejich strategii na Instagramu do jisté míry nebo velmi účinné.

Závěr

Růst počtu sledujících na jakékoli platformě může být náročný, zejména pokud začínáte od nuly. Využijte tipy z tohoto seznamu od ostatních marketérů, kteří si tím prošli a sklidili ovoce, a začněte si vytvářet vlastní strategii růstu na Instagramu, která vám pomůže vybudovat angažovanou komunitu.

MrInsta.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *