17 způsobů jak získat více followers na TikToku

17 způsobů jak získat více followers na TikToku

TikTok je jednou z nejrychleji rostoucích aplikací pro sociální média vůbec – a má k tomu dobrý důvod. Krátká videa berou svět sociálních médií útokem a značky i tvůrci v nich vidí řadu virálních momentů a příležitostí k růstu svých platforem.

17 způsobů jak získat více followers na TikToku

17 způsobů jak získat více followers na TikToku
17 způsobů jak získat více followers na TikToku

Stále však potřebujete pomoc starého dobrého TikTok marketingu – a několik praktických tipů, které vám pomohou zvýšit počet sledujících a maximalizovat váš virální potenciál.

V tomto článku vás provedeme 17 způsoby, jak získat více sledujících na TikToku, abyste mohli začít vytvářet obsah a zapojit své publikum ještě dnes.

Proč je růst počtu sledujících na TikToku důležitý

Domovská obrazovka TikToku je rozdělena na dva různé kanály: “Sledování” a “Pro vás”. Zatímco stránka Pro vás je diktována algoritmem TikToku, kanál Sledování je naplněn videi pouze z účtů, které uživatel sleduje. To znamená, že čím více sledujících máte, tím více kanálů Sledování zobrazí vaše videa – a mnoho uživatelů skutečně přechází mezi kanály tam a zpět.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Existují způsoby, jak dostat svůj obsah na stránku Pro vás, ale to, že váš videoobsah uvidí ti, kteří vás sledují, může také pomoci vašemu obsahu stát se virálním, pomoci vám získat větší zapojení a pomoci proměnit tyto sledující v zákazníky.

TikTok je jednou z mála platforem sociálních médií s kanálem určeným speciálně pro lidi, které uživatel sleduje, díky čemuž jsou sledující na této platformě ještě cennější než na jiných. Zjistěte, jak zvýšit počet svých sledujících, abyste si mohli vytvořit angažované publikum uživatelů TikToku.

1. Identifikujte svou cílovou skupinu

Prvním krokem při rozšiřování počtu sledujících na jakémkoli sociálním kanálu je ujistit se, že víte, na koho svůj obsah zacílit, a že vytváříte obsah, který se bude líbit vaší cílové skupině.

Existuje několik způsobů, jak na to jít, pokud jde o růst počtu vašich sledujících na TikToku.

Nejprve zvažte, zda se nepodívat na konkurenty a influencery ve vašem oboru. Jaký obsah zveřejňují? Udělejte si poznámky o nejoblíbenějších videích a využijte je k vymýšlení vlastních jedinečných nápadů.

Dále se zamyslete nad tím, jaké druhy obsahu zveřejňujete na svých dalších kanálech. I když obsah, který zveřejníte na TikToku, bude pravděpodobně značně odlišný, přesto můžete určit některé společné trendy a typy obsahu nebo nápady, o kterých víte, že budou mít dobrou výkonnost.

Nakonec si jednoduše na chvíli znovu projděte osobnost svého zákazníka a připomeňte si jeho záliby a zápory. Co by chtěli vidět na platformě, jako je TikTok?

Mějte na paměti, že je to všechno pokus a omyl, zejména u nové a virálně řízené sítě, jako je TikTok. Můžete vyzkoušet milion různých typů videí, než najdete to, které bude mít u vašeho publika skutečný ohlas.

2. Věnujte pozornost trendům

Trendy jsou na TikToku velkým tématem. Pokud jste se na této platformě pohybovali již dříve, pravděpodobně jste si všimli, že několik videí má velmi podobnou osnovu nebo používá stejný zvukový klip. Je to proto, že tento typ videa je trendový, což dokazuje jeho popularitu. Pokuste se vytvořit podobné video, které má smysl pro vaši firmu, a využijte příslušných trendů TikToku.

Nejlepším způsobem, jak objevit populární trendy, je konzumovat hodně obsahu TikTok. Hledejte opakující se trendy, výzvy a zvukové ukázky, které můžete použít v rámci vlastního obsahu.

V aplikaci TikTok můžete také přejít do sekce “Vyhledávání” a zobrazit si trendové zprávy a témata, abyste zjistili, zda vás tam něco zaujme.

A screenshot of the search screen on the TikTok app

Můžete se také inspirovat skutečnými událostmi, které se dějí a jsou trendy. Například jednou z největších událostí v průběhu roku 2023 bylo turné Taylor Swift Eras Tour. Malá firma Sparta Candle Co. vytvořila mýdlo inspirované Taylor Swift s názvem “Afterglow”, pojmenované podle jedné z jejích písní, a natočila o něm video.

Video se stalo virálním a tým později vytvořil video o tom, jak se toto mýdlo během dvou dnů stalo jejich dosud nejprodávanějším produktem. Dopad využití trendů pro obsah může být obrovský – zejména pro malou firmu, jako je tato.

3. Vytvoření výzvy TikTok

TikTok je proslulý svými různými video výzvami, ať už se jedná o tance, výzvy apod. Při procházení videí v aplikaci pravděpodobně narazíte na několik různých výzev. Podívejte se, zda by některá z nich byla vhodná pro vaši značku, nebo zvažte vytvoření vlastní výzvy TikTok.

Existují dva hlavní typy výzev: značkové výzvy a komunitní výzvy.

Značková výzva je výzva vytvořená a propagovaná značkou. Často je doprovázena hashtagem, který pomáhá šířit informace.

Přesně to zde udělala společnost MoonPie s výzvou #MoonPieChallenge. Představili ji hned svým prvním videem na TikToku a následovalo několik dalších videí s výzvou.

Jednalo se o jedno z jejich nejoblíbenějších videí a zároveň o skvělý úvod k prezentaci jejich značky v aplikaci.

Existují však také komunitní výzvy, které často vytvářejí populární TikTokerové a po kterých se mohou značky také pokusit skočit pro svůj obsah.

Jednou z komunitních výzev, která se v současné době šíří, je “výzva 10 dipů make-upu”, kdy se vizážisté líčí pomocí 10 dipů nebo kapek každého typu make-upu, který nanášejí. Zde je příklad:

Tento typ výzvy je ideální pro značky make-upu, které se mohou chopit výzvy a poskytnout svůj pohled na výzvu s použitím pouze svých produktů make-upu. Sledujte podobné výzvy, které by pro vaši značku mělo smysl zopakovat.

4. Uveďte správné hashtagy

Stejně jako na Instagramu, Twitteru a mnoha dalších platformách sociálních médií pomáhají hashtagy TikToku uživatelům najít váš obsah. Je však důležité dbát na to, abyste používali správné hashtagy.

Jedním z postupů, který vidíme u mnoha lidí, je, že v popiscích jednoduše označí všechny trendové hashtagy. Nedělejte to však, pokud tyto hashtagy skutečně nesouvisejí s tím, co zveřejňujete. V opačném případě to vypadá jen jako spam.

Místo toho začněte při vytváření titulku zadávat relevantní hashtagy a zjistěte, kolik zobrazení tyto hashtagy získávají. A nezapomeňte uvést stále populární hashtagy #fyp nebo #foryou, které se s oblibou používají ve snaze dostat se na stránku For You. I když vliv těchto hashtagů na umístění nebyl potvrzen, jejich široké používání může přesto rozšířit dosah vašeho obsahu.

A screenshot of TikTok's post publishing screen with autofill hashtags

5. Publikujte videa TikTok ve správný čas

Je důležité najít nejlepší čas pro publikování na TikToku, abyste dosáhli co největšího dosahu svých videí. Tyto informace můžete zjistit tak, že přejdete do svých firemních nástrojů nebo nástrojů tvůrce a zkontrolujete si analytiku TikToku.

Na kartě Sledující přejděte dolů a najděte aktivitu sledujících. Zde se budete moci podívat, ve které dny a v kolik hodin jsou vaši sledující nejaktivnější. Zkuste publikovat své příspěvky těsně před nejoblíbenějším časem daného dne, abyste viděli nejlepší výsledky.

A screenshot of the follower data from TikTok analytics

Je také dobré vést si záznamy o tom, kdy jste obsah publikovali, abyste mohli testovat různé časy a zjistit, co je pro vaši značku nejlepší.

6. Využití hudby a trendových písní

Zařaďte do svých videí TikTok populární zvukové vsuvky, které vám pomohou upoutat pozornost hned na začátku. Existují různé hudební klipy, písně a náhodné zvukové klipy, které se opakovaně používají pro podobné typy videí, a jejich použití může pomoci celkovému výkonu vašeho videa.

Zde je příklad od Scrub Daddyho, který použil zvuk a překryvné video odpovídající písni, aby vytvořil vtipné video.

Jedním z nejlepších způsobů, jak zjistit, které zvukové klipy jsou trendy, je důsledně konzumovat obsah TikToku a také věnovat pozornost tomu, co sdílejí populární TikTokáři a jiné značky. Zjistěte, zda můžete objevit způsoby, jak začlenit populární skladby do vlastního obsahu a zaujmout tak své publikum.

7. Přidejte do videí text se skrytými titulky pro lepší přístupnost

Social media accessibility should be a key part of your strategy. This includes things like alt text on images and captions on videos. The latter is extremely easy to implement on TikTok. First, you can automatically turn on captions (just make sure you edit them so they’re accurate) or you can even add your own closed caption text overlay.

Here’s an example of what this might look like:

@tldv.io Whoever thinks these up, is ridiculous #productmanager #developer #qa #sales #ceo #corporatejargon #tech #startup #aitools ♬ original sound – tldv.io – AI Meeting Recorder

Mnoho značek používá obojí, takže mohou použít překryvný text k přidání dalšího kontextu a zároveň skryté titulky, které ukazují, co osoba ve videu říká.

8. Sdílení obsahu vytvořeného uživateli

Pokud lidé zmiňují vaši značku na TikToku nebo sdílejí videa, která se týkají vašeho oboru, zeptejte se, zda můžete sdílet i toto video! (Samozřejmě s plným uznáním – v popisku můžete označit původního tvůrce.)

Zde je skvělý příklad obsahu vytvořeného uživateli z internetového obchodu s rostlinami The Sill. Znovu sdíleli video nového zákazníka, který rozbaluje jednu z jejich rostlin.

@thesill If you are looking for a pet friendly plant we have your back! 😉 Watch @leonacollectiveco ♬ original sound – The Sill

Je to skvělý způsob, jak rozšířit povědomí o jejich službách, ukázat spokojené zákazníky a dát lidem představu o tom, co mohou očekávat, když si u nich objednají.

9. Používejte správné hashtagy a vytvářejte poutavé popisky.

Stejně jako na většině platforem sociálních médií může hrát velkou roli doprovodný titulek a hashtagy. Hashtagy na TikToku mohou pomoci vašim videím získat větší dosah, zatímco popisky mohou být skvělým způsobem, jak nabídnout další souvislosti, přidat humor nebo poskytnout vzdělávací postřehy.

Společnost Visme se ve svém níže uvedeném příkladu videa rozhodla pro druhou možnost a pomocí titulku se podělila o čtyři tipy, které doprovázely obsah videa:

@vismeapp Comarketing partnerships are a super effective way to cross-promote to new audiences and grow your list. Here are 4 steps to launch one: 👉 Identify potential partners with similar audiences and experise. 👉 Develop mutual beneficial webinar topics that show off your strengths. 👉 Share promotional responsibilities. 👉 Be sure to exchange leads to grow your email lists! #digitalmarketing #webinars #webinarmarketing #brandpartnerships #comarketing ♬ We Will Rock You – why mona

K nalezení nápadů na hashtagy můžete použít nástroj, jako je TikTok Hashtags, nebo začít psát hashtagy do pole pro popisek a podívat se, jaké možnosti vám aplikace automaticky nabídne.

10. Vytváření příběhů TikTok

Zdá se, že každá aplikace sociálních médií má příběhy, a TikTok nyní tuto funkci přidal také. Příběhy TikTok jsou videoklipy, které mohou být dlouhé až 15 sekund a zůstanou ve vašem kanálu po dobu 24 hodin – podobně jako jiné typy příběhů. Zobrazí se jako první video ve vašem kanálu s bannerem “Příběh” nad ním, aby návštěvníci vašeho profilu věděli, že se nejedná o tradiční video.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Příběhy TikTok jsou skvělým způsobem, jak sdílet nějaký obsah ze zákulisí nebo jiné náhodné kousky obsahu, které nezapadají do vaší strategie, ale které přesto chcete sdílet se svým publikem.

Jedná se stále o novější funkci, takže je dobré ji začít používat dříve, než se stane více rozšířenou. Odlišujte se od konkurence pravidelným sdílením obsahu do svých příběhů TikTok.

11. Spolupráce s influencery a tvůrci TikToku

Marketing vlivných osob je skvělou taktikou na Instagramu, ale uplatňuje se i na TikToku. Vzhledem k velkému počtu “slavných” uživatelů TikToku může být spolupráce s influencery skvělým způsobem, jak dát o své firmě vědět.

Zde je příklad od TikTokera Jeremyho Culhanea. Vytvořil video pro značku Crocs ve svém tradičním stylu (humorné video s náhodnými fotomontážemi v průběhu), které působí přirozeně, ale je naprosto marketingovým videem.

@crocs The Crocs distribution system worked again #iykyk #CrocTok #Crocs ♬ original sound – Crocs

Toto video je zveřejněno na profilu značky Crocs. Díky použití populárního TikTokeru budou mít ti, kteří znají Jeremyho práci, okamžitě větší zájem o sledování videa značky. Mnoho partnerství s influencery v oblasti obsahu však zahrnuje také zveřejnění videa na stránce influencera, což pomáhá značce oslovit ještě větší publikum.

Mějte na paměti, že spolupráce s influencery TikTok s sebou přináší vlastní náklady. V závislosti na svém marketingovém rozpočtu se možná budete chtít pro začátek svého influencerského marketingu poohlédnout po mikroinfluencerech s vysoce angažovaným publikem na TikToku.

12.Vytvoření série obsahu s více videi

Vytvoření vícedílné série videí může být skvělým způsobem, jak zaujmout své publikum – zejména pokud pokračujete v sérii videí, kterou si vaše publikum oblíbilo.

Zde je příklad, jak to může vypadat, od společnosti Shopify, která vytvořila několik videí na téma “žhavé nástroje, o kterých byste měli vědět”. Každé video se zabývá jedním nástrojem, což z něj dělá snadný typ videa, které můžete jednou za čas vytvořit a podělit se o nové nástroje.

@shopify so what’s up with AI? use it to create the things you don’t have time to do. research blog topics in seconds. whip up a survey in a snap. you can even ask it to write product descriptions. A.I. isn’t perfect (yet), but it is powerful, and it can save you tons of time. #AIforthewin #HALopenthedoor #howtomakemoneyonline #ecommerce ♬ original sound – Shopify

Tuto strategii však můžete využít i kreativněji. Pokud jste zveřejnili vtipné video, u kterého jste si všimli, že se lidem líbí, nebo komentáře s žádostí o další, dejte lidem to, co chtějí! Odpovězte na komentáře a přidejte další části, aby byla videa propojená.

13. Křížová propagace vašich videí na TikToku

Rozšiřte informaci o tom, že jste na TikToku. Vaši sledující na jiných kanálech nemusí vědět, že jste si vytvořili profil na TikToku, proto je dobré propagovat svá videa na jiných kanálech.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Ostatní platformy, jako je Instagram a YouTube, nabízejí vlastní verze krátkého videoobsahu, což vám dává ideální prostor pro další využití obsahu vytvořeného pro videa TikTok. Na některých platformách, jako je Twitter a Instagram (videa z kanálu), můžete videa z kanálu TikTok uložit s logem TikTok a svou rukojetí v rohu obrazovky a poté je nahrát v nezměněné podobě, čímž svým sledujícím poskytnete snadný způsob, jak se dozvědět, jak vás na TikToku najít.

Některé platformy mají několik omezení, která podporují originální obsah oproti překopírovaným videím TikTok. Instagram Reels neumožňuje přeposílání videí s vodoznakem, takže budete muset nahrát originální krátké video nebo ho odpovídajícím způsobem upravit. YouTube Shorts sice umožňuje videa TikTok s vodoznakem, ale nelze je zpeněžit.

14. Využijte funkce TikToku k zapojení publika

Pokud chcete, aby se na váš profil na TikToku dívalo více lidí, jedním z nejlepších způsobů, jak toho dosáhnout, je zapojit se do jiných videí. Lajkujte, komentujte a sešívejte/duetujte videa ostatních uživatelů.

Sešívání umožňuje přidat vlastní video na konec klipu videa jiného uživatele. To je ideální pro přidání vlastního komentáře nebo dalšího obsahu k existujícímu videu.

Dueting umístí vaše video vedle videa jiného uživatele, takže můžete reagovat na stávající video nebo ho doplnit vlastním obsahem.

Ujistěte se, že vlastní stehy nebo duetová videa jsou hyperrelevantní pro vaši značku. V opačném případě stačí lajkovat a komentovat videa, která vytvoří vaše cílová skupina, abyste upoutali její pozornost.

15. Používejte CTA na konci videí

Další skvělý způsob, jak získat více sledujících na TikToku? Zeptejte se!

Zkuste svá videa zakončit CTA, abyste navštívili svůj profil, podívali se na podobná videa nebo vás sledovali. Můžete to udělat přidáním jednoduchého textového překryvu ke konci videa, jako vidíme v tomto příkladu od společnosti Taco Bell.

@tacobell

Coming 9.12 👀 until then 1 free doritos locos tacos every tuesday

♬ original sound – tacobell

Ačkoli to v každém videu, které zveřejníte, může vašim stávajícím sledujícím způsobit nepříjemnou pachuť, nikomu nebude vadit, když občasné video bude obsahovat výzvu k akci, aby sledovali váš obsah.

Nejvhodnější dobou pro použití této taktiky je, když vytváříte sérii videí nebo zveřejňujete vícedílné video. Stačí přidat textovou nálepku, která říká něco jako: “Sledujte nás, abyste se podívali na druhý díl!”.

16. Sledujte svůj růst a zdvojnásobte to, co funguje.

Věnujte pozornost analýze TikToku, abyste měli jasnou představu o tom, jaké typy videí se vašemu publiku líbí, že se zaměřujete na správné lidi a jaké typy videí byste měli nadále vytvářet.

Můžete se podívat, která videa měla za poslední týden největší dosah, což vám dá představu o tom, co se může stát virálním nebo trendovým. Můžete také zjistit, kde lidé váš obsah nacházejí – zda šli na váš profil, viděli ho na FYP atd.

Důsledně sledujte svůj růst, analytiku, dosah, údaje o publiku a další údaje, abyste se ujistili, že je vaše strategie TikTok na správné cestě. Snažte se znovu vytvářet úspěšný obsah a zvykněte si opouštět nápady na videa, která prostě nefungují tak, jak jste doufali.

17. Zpestřete svůj obsah reklamami

Naším posledním tipem je jednoduše vyzkoušet, zda můžete část svého rozpočtu na marketingovou reklamu věnovat na propagaci videí TikTok. To je ideální přístup, když teprve začínáte, abyste měli výchozí základ pro měření toho, co funguje a co ne pro vaše nadcházející videa.

Existuje několik různých typů reklam TikTok, které můžete vyzkoušet, ale pro tento účel bude nejlepší volbou převzetí značky nebo reklamy ve feedu. Ty však vyžadují váš vlastní videoobsah, takže začněte vymýšlet nějaká chytlavá videa, která vaše cílové publikum zaujmou a budou vás sledovat.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak získat více followers na Instagramu v roce 2023

10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers

Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Jak přepnout na PRO TikTok účet

Jak zvýšit Instagram followers

Jak zapnout tmavý režim na Instagramu v iOS a Androidu

Jak zjistit kdo si prohlíží moje story na Instagramu

Seznam 10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *