26 odborných tipů, jak získat 10 tisíc sledujících na Instagramu

26 odborných tipů, jak získat 10 tisíc sledujících na Instagramu

26 odborných tipů, jak získat 10 tisíc sledujících na Instagramu

Během prvních dvou týdnů na Instagramu jsme se dostali z nuly na více než 10 000 sledujících díky dodržování námi vytvořených pravidel.

26 odborných tipů, jak získat 10 tisíc sledujících na Instagramu
26 odborných tipů, jak získat 10 tisíc sledujících na Instagramu

Poté jsme díky experimentování a píli loktů získali z 10 000 sledujících více než 3,6 milionu skutečných sledujících na Instagramu a stali se tak jedním z nejlepších účtů v našem oboru. Podařilo se nám rozdrtit prodeje a konverze, drasticky zvýšit naši online expozici a publikum a rozšířit naše podnikání tempem, které překonalo normu a dokonce i naše vlastní očekávání.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

To vše díky Instagramu.

V následujícím obsáhlém příspěvku jsme vám krok za krokem nastínili, jak jsme toho dosáhli a jak to můžete udělat i vy.

S tím, jak se Instagram a jeho publikum neustále vyvíjely, jsme se vyvíjeli i my. Měnili jsme své plány a přizpůsobovali své metody, abychom zjistili, co se uchytí, a podařilo se nám vyšplhat se po žebříčku až na 3,6 milionu organických sledujících.

Foundr Instagram followers

Nyní vám ukážeme, co přesně jsme udělali my, abychom se dostali tak daleko, a jak to můžete udělat i vy. Zjistěte, jak získat obrovské množství příznivců a začít využívat sílu této vzrušující a stále vzkvétající sociální sítě.

1. Vyberte si obsah Instagramu, který je pro vás vhodný

Tato část bude vyžadovat trochu přemýšlení a úsilí.

Chcete-li na Instagramu získat obrovské množství skutečných příznivců, musíte vytvářet obsah, který je nejen vytvořen speciálně pro Instagram, ale také obsah, který odpovídá tomu, co vaše publikum chce. Nalezení správného přístupu a stylu je klíčové, protože se stane způsobem, jakým vás vaši sledující poznají.

Obecně lze říci, že existují typy snímků, které dobře fungují v mnoha odvětvích; grafika s inspirativními citáty, kvalitní fotografie jídla, snímky z cest nebo beauty selfies jsou bezpečnými výchozími body. U videoobsahu sledujte trendy, které se týkají zvuků, formátu a témat.

Přitom pečlivě zvažte, jaký typ obsahu vytváříte. Musíte si uvědomit, že Instagram je takovým hitem, protože je to zcela jedinečná platforma a zážitek, který uživateli poskytuje, je zcela jiný než u něčeho, jako je Facebook nebo X (dříve Twitter). Produkujte obsah, který je nejen vytvořen speciálně pro Instagram, ale také obsah, který je vhodný pro to, co vaše publikum chce.

Vezměte v úvahu například:

  • Jak lidé najdou váš obsah?
  • Jaké hashtagy budete používat?
  • Jak můžete svá videa naformátovat, aby diváka zaujala?
  • Pokud někdo objeví váš obsah, zaujme ho natolik, že klikne na váš účet?

Co je na obsahu, který vytváříte, takového, že lidi přimějete udělat víc než jen procházet kolem? Podle neurovědců z MIT dokáže lidský mozek rozpoznat obrázky, které vidí pouhých 13 milisekund. Za méně než sekundu se člověk rozhodne, zda mu stojíte za jeho čas. To znamená, že musíte vyniknout.

Jakmile se rozhodnete pro typ obsahu a strategii, je důležité, abyste se tohoto tématu drželi.

Věcí číslo jedna, díky které se lidé vracejí k jakékoli značce nebo firmě, je konzistence, ať už jde o Starbucks Macchiato nebo tyčinku Snickers.

Úplně stejné je to i na Instagramu. Buďte konzistentní ve svém obsahu.

To je také důvod, proč jsme velmi selektivní, pokud jde o typ účtů a příspěvků, které sdílíme, což je také známé jako “sdílení za sdílení” (S4S). Svou značku a své publikum si nesmírně chráníme, a proto chceme vždy vytvářet pouze takový obsah, o kterém jsme si naprosto jisti, že o něj naše nika stojí.

Častým problémem, se kterým se mnoho lidí při začátcích na Instagramu potýká, je, že si nejsou zcela jisti, jaký typ tématu nebo obsahu chtějí vytvářet. Bohužel opravdu neexistuje jednoduché řešení, protože nakonec nechcete být napodobitelem většího účtu nebo značky. Chcete-li být na Instagramu opravdu úspěšní, musíte být trochu jedineční.

Nejlepším způsobem, jak začít, je udělat si průzkum hashtagů (nebojte se, v tomto článku se hashtagům budeme věnovat dále).

Najděte konkurenty, kteří používají stejné hashtagy jako vy, nebo dokonce najděte uživatele, kteří tyto hashtagy sledují, a zjistěte, jaký jiný druh obsahu se jim líbí.

Odtud už je to jen otázka testování vašeho obsahu. Proveďte A/B testování, jeden týden vyzkoušejte jeden typ obsahu a týden poté něco jiného. Zjistěte, co funguje nejlépe, a skutečně poznejte své publikum.

Pro začátek vám doporučujeme použít aplikaci Canva. Používáme Canvu na všechny naše příspěvky a líbí se nám svoboda, kterou vám dává při vytváření návrhů podle vašich představ. Navíc je její používání zdarma!

Canva Instagram Social Media Building Posts

2. Vytvářejte obsah, který se bude vašemu publiku líbit (nápověda: je to video v krátkém formátu).

Jakmile víte, jaký typ obsahu je pro vaši značku vhodný, je čas se skutečně zaměřit na vytváření skvělého obsahu, o kterém víte, že vaše publikum zaujme. Může se to zdát samozřejmé, ale vždy se setkáváme s tím, že se zanedbává samotná tvorba obsahu. Zjistěte, co vaši zákazníci na Instagramu rádi vidí nebo jaká témata s nimi rezonují, a naplňte svůj účet relevantním obsahem.

Když jsme poprvé začali rozvíjet náš účet na Instagramu, platforma sdílela pouze obrázky (věřili byste tomu?). Nyní je tato platforma určena především pro krátká videa neboli Reels.

Zde je několik osvědčených postupů pro Instagram Reels:

  • Používejte vertikální video (to je nutnost)
  • Vytvořte obsah, který bude mít silný háček v prvních dvou sekundách a který budou uživatelé sledovat od začátku do konce (přeskočení poškodí vaše hodnocení).
  • Experimentujte s kreativními nástroji, jako jsou filtry, efekty, text a hudba.
  • Zahrňte skryté titulky (mnoho lidí se dívá bez zvuku).
  • Buďte originální – inspirujte se u ostatních, ale vytvářejte jedinečný obsah

Musíte se však spojit se svým publikem. Pamatujte, že krása je v očích diváka.

Proto je tak důležité vytvořit si dobrý vztah se svým publikem, abyste zjistili, jaký typ obsahu se mu líbí. Mnohokrát se nám stalo, že jsme zveřejnili něco, o čem jsme si mysleli, že to naprosto rozdrtí engagement, ale ukázalo se, že je to blbost. Jindy jsme se zase drbali na hlavě, proč je právě tento příspěvek tak oblíbený.

Jedním z dobrých způsobů, jak zjistit, co se vašim zákazníkům líbí, je podívat se, co zveřejňuje vaše konkurence nebo jaký obsah je sdílen na účtech, které jsou ve vašem oboru populární. Vytvořte si dobrý vztah se svým publikem, abyste zjistili, jaký typ obsahu se jim líbí.

3. Lidé rádi vidí jiné lidi

Zahrňte do obsahu obličeje. Je známo, že videa a obrázky s tvářemi zvyšují angažovanost, protože náš mozek přirozeně touží po interakci s jinými lidmi. Také obsah, který neobsahuje obličeje, ale místo toho je pohledem z místa, může lidem pomoci cítit se jako součást obsahu.

Stačí se podívat na účet HiSmile na Instagramu a uvidíte, jakou sílu má zobrazení lidí, kteří používají jejich produkty.

Hismile Instagram

4. Výzvy k akci (CTA)

Každý příspěvek by měl obsahovat výrazný CTA, který vaše sledující vybízí k interakci s vámi. Může se jednat o zapojení do obsahu nebo sdílení ve svých příbězích. Přidáním výzvy k akci je pravděpodobnější, že lidé tuto akci budou následovat, než bez ní (neví, co neví).

Výzva CTA by měla být relevantní k obsahu a neměla by být stejná jako ta, kterou jste použili ve svém životopise (o životopise se zmíníme později). Je to měkčí dotaz.

Přemýšlejte o CTA jako o způsobu, jak lidem připomenout, že existuje akce, kterou by mohli provést. Přidáním CTA k obsahu pouze připomínáte svým sledujícím, že nemusí jen procházet dál, ale že mohou skutečně udělat další věci, včetně lajkování vašeho obsahu nebo napsání komentáře.

V titulcích pokládejte otázky, abyste lidi povzbudili k reakci. Jedná se o velmi jednoduchou taktiku, jak zajistit, aby vaši sledující na Instagramu s vaším účtem komunikovali.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

“Vložení otázky do titulku vždy vyvolá zájem a donutí lidi číst a snad i reagovat.” – Bianca Cheah, zakladatelka a ředitelka společnosti Sporteluxe

Konečným cílem vašich příspěvků je zvýšit zapojení publika. Chcete, aby se o váš účet zajímali a byli s vaší značkou osobně propojeni. CTA je způsob, jak budovat komunitu, jak jemně připomenout svým sledujícím, že s vámi mohou osobně komunikovat.

Příklady CTA jsou “posílám někomu, kdo to potřebuje” nebo “komentujte, pokud souhlasíte”. Dejte svým fanouškům vždy něco, co mohou udělat. Pomůže to organickému šíření vašeho účtu.

Pro Tip: U videoobsahu je důležité vložit CTA uprostřed obsahu. V opačném případě vaše publikum po uzavření hodnotové smyčky přejde jinam.

5. Vytvoření příběhu

Upoutejte pozornost lidí tím, že jim poskytnete příběh; nespokojte se jen s obecným řádkem textu. Zaujměte lidi a ukažte, jakou hodnotu můžete poskytnout najednou.

Rozvíjení příběhu souvisí také s emocemi. Vždy se snažte svými příspěvky vyvolat emoce. Ať už chcete lidi inspirovat, rozesmát nebo ohromit, váš obsah by měl vždy směřovat k vyvolání emocí u publika. Skvělým příkladem, na který se zde můžete podívat, je Chubbies a všimněte si, jak se vždy snaží rozesmát své publikum zveřejňováním sortimentu produktů, humoru a obsahu vytvořeného uživateli.

Chubbies instagram

6. Obsah vytvářený uživateli

Sdílejte obsah vytvořený uživateli, kdykoli je to možné. Nejenže tím získáte sociální důkaz o své značce a lidé vás budou mnohem raději sledovat, ale také vám to pomůže vybudovat živou a angažovanou komunitu kolem vašeho účtu na Instagramu.

Společnost Frank Body téměř celou svou strategii na Instagramu postavila na kurátorství obsahu generovaného uživateli a komunitním hashtagu #frankeffect. To jim pomohlo vybudovat komunitu angažovaných sledujících na Instagramu a také vytvořit stovky loajálních ambasadorů značky.

Instagram get followers FrankBod usergenerated content

Pravidelně využívejte své příspěvky k tomu, abyste požádali své sledující, aby s vámi sdíleli svůj obsah. Nezapomeňte jim k tomu dát nějakou pobídku, například uspořádat soutěž nebo dárek na Instagramu. Jejich příspěvky můžete snadno kurátorsky upravit tak, že je požádáte, aby použili váš značkový hashtag.

7. Vaše estetika Instagramu

K tomu, aby s vámi komunikovalo více lidí, patří také udržování konzistentního estetického motivu, aby obsah Instagramu potvrzoval identitu vaší značky.

Zde je několik způsobů, jak vytvořit estetický vzhled Instagramu, který vynikne:

  • Používejte stejný typ titulků
  • natáčejte videa ve stejném úhlu nebo stylu
  • Používejte značkovou grafiku a barvy
  • Předveďte sebe nebo svého spoluzakladatele na kameru

Na rozdíl od doby, kdy jsme začínali, není “profesionální vzhled” nutně rozhodující pro úspěch na platformě. Přesto se chcete ujistit, že váš účet na Instagramu není příliš vzdálený tomu, co potenciální zákazník uvidí na vašich webových stránkách nebo na stránkách produktů.

Všimněte si, jak společnost Nespresso udržuje své estetické téma tím, že neustále dbá na to, aby její příspěvky měly podobné tóny a barvy. Nejenže tyto příspěvky vypadají skvěle, ale díky konzistenci a silnému brandingu můžete vidět, jak jejich kanál přirozeně plyne, což buduje známost a afinitu (není na škodu mít za ambasadora i George Clooneyho).

Nespresso instagram

Nezapomeňte, že v případě Instagramu je spojení vždy lepší než množství. Nezveřejňujte nic jen proto, abyste něco zveřejnili. Vždy se ujistěte, že váš obsah přináší vašemu publiku nějakou hodnotu.

8. Chovejte se ke své komunitě na Instagramu jako k celoživotním zákazníkům

Jednou z největších chyb, kterých se lidé při budování účtu na Instagramu dopouštějí, je, že své sledující vnímají pouze jako čísla.

Je snadné stát se posedlým sledováním čísel, místo abyste si uvědomili, že každý člověk, který se rozhodne vás sledovat, je ve skutečnosti skutečný člověk. Nezáleží na tom, jaký účet provozujete, všude platí totéž. Své publikum musíte vždy respektovat.

To opravdu nemohu dostatečně zdůraznit a nám se to s přibývajícími zkušenostmi s touto platformou ještě více vyjasnilo. Pokud svému publiku nevěnujete pozornost a nenasloucháte mu, pak už nevytváříte nic, co by mělo nějaký smysluplný dopad. Jen si hladíte své ego.

Jak tedy poznáte, zda se svým publikem navazujete kontakt?

Počet sledujících je sice důležitý ukazatel, ale naše cesta k milionu sledujících nás naučila, že musíte věnovat pozornost také míře zapojení. To znamená, kolik dostáváte lajků, kolik lidí se obtěžuje skutečně komentovat vaše příspěvky, kolik lidí skutečně projde vaším prodejním trychtýřem na Instagramu.

Podle známého Paretova principu pochází 80 % vašich výsledků pouze od 20 % vašeho publika nebo 80 % vašich příjmů pochází pouze od 20 % vašich zákazníků. Ačkoli jde spíše o pravidlo než o tvrdý vědecký fakt, Paretův princip by vás měl přimět uvědomit si, že nejde ani tak o to mít velký počet sledujících, jako spíše o to mít velké jádro angažovaných sledujících.

how to get more followers on instagram increase instagram engagement

Nechcete mít velký počet sledujících, protože vám to dává právo chlubit se; chcete mít velký počet sledujících, protože zvýšením svého dosahu a expozice zvyšujete pravděpodobnost, že najdete jednoho autentického sledujícího.

Skutečný a autentický sledující je někdo, kdo naprosto miluje váš obsah a to, co děláte. Proto se musíte zaměřit na vytváření uložitelného a sdíleného obsahu.

Pokud si někdy chcete vybudovat nějaký vliv nebo expozici, mělo by to být vaším hlavním cílem při růstu velkého počtu sledujících. Deset tisíc sledujících není tak působivé, pokud nemáte alespoň 1 000 skutečných sledujících.

Proto se k naší komunitě chováme jako k zákazníkům.

Snažte se odpovídat na komentáře ke svému obsahu a nezapomeňte reagovat na co nejvíce zpráv DM. Skutečně ukažte, že za obrazovkou je člověk. Je to spolehlivý způsob, jak vyniknout z davu. Supergoop! odvádí vynikající práci při odpovídání na komentáře a návrhy.

Supergoop instagram followers

Při komunikaci s ostatními uživateli se snažte být co nejkonverzačnější a dodržujte způsob, jakým mluvíte v reálném životě. Zdůrazněte osobnost, která stojí za vaší značkou, a dejte lidem najevo, že nejste jen další robot.

Je úžasné, kolik značek zapomíná na sociální aspekt sociálních sítí. Už to není model jednosměrné komunikace, kdy publikum musí pasivně přijímat to, co říkáte. Pokud si někdo udělá čas a skutečně napíše komentář k vašemu příspěvku, to nejmenší, co můžete udělat, je odpovědět.

Je to jednoduchá odměna pro ty, kteří se obtěžují vést s vámi dialog. Něco tak jednoduchého má velký vliv na to, aby se z někoho stal opravdový fanoušek. Novým sledujícím dokonce pošleme soukromé zprávy, když je to vhodné. Klíčem k úspěchu je, aby se vaši sledující na Instagramu cítili vítáni a rádi se stali součástí vaší komunity.

Jak jsme uvedli v minulé části, zjistíte, že příspěvky, které obsahují výzvy k akci s žádostí o komentář, mají tendenci získávat nejvíce sdílení a značek. Tím, že tímto způsobem zahájíte konverzaci, můžete svému publiku ukázat, že nejste nějaká korporace bez tváře, ale člověk nebo lidé, kterým skutečně záleží na názorech ostatních.

Může to dokonce přinést nečekané výsledky, protože v rámci komentářů často nacházíme skutečné skvosty pro nápady na články a různé lidi k rozhovorům.

Pro Tip: Věříme, že sledující na Instagramu jsou cennější než sledující na TikToku. Proč? Protože jsou obvykle ochotnější zapojit se do vašeho obsahu a vést konverzaci, zatímco uživatelé TikToku jsou tu jen pro zábavu.

9. Sdílejte obsah na Instagramu více, než si myslíte

Snažte se sdílet obsah pravidelně a častěji, než je vám příjemné. Když jsme začínali budovat náš účet, sdíleli jsme zhruba jednou za tři až čtyři hodiny, protože čím větší objem, tím větší je pravděpodobnost, že narazíte na virální příspěvek, který lidé uvidí na stránce “Pro vás”.

Nezveřejňujte však hromadně celou řadu obsahu najednou; uživatelé to často budou považovat za spam a zruší vaše sledování. Berte to jako zasévání semínek.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Nechcete všechna semínka najednou zasypat do jedné jamky; chcete je rozprostřít.

Snažíte se o konzistenci. Pokud se vaše publikum nemůže pohodlně spolehnout na to, že budete publikovat pravidelně, nenajde se mnoho lidí, kteří by vás byli ochotni sledovat jen proto, že sem tam něco zveřejníte.

Pro Tip: Navzdory přesvědčení… existuje příspěvek v neděli. Neděle je na Instagramu obvykle poměrně klidným dnem, což je ideální příležitost, jak se dostat před ostatní a dostat svůj obsah před ještě více lidí.

10. Bio a profilový obrázek na Instagramu je vaše úvodní stránka

Na Instagramu je váš bio klíčovou částí nemovitosti. Mnohdy je to první kontakt lidí s vaší značkou. Tuto sekci nejlépe využijete tak, že v ní budete mít silnou výzvu k akci. Můžete použít maximálně 150 znaků, takže nejlépe funguje krátká výstižná CTA.

Silná CTA by měla být pro vaše publikum naprosto nepřehlédnutelná. Už víte, že si váš obsah mohou prohlédnout, tak jim zařiďte, aby se na váš životopis skutečně podívali, a nabídněte jim něco, o čem víte, že se jim bude líbit.

Chcete-li vytvořit silné CTA, musíte být co nejjednodušší a bez zbytečných řečí. Protože v případě Instagramu máte k dispozici pouze jeden živý odkaz, který se nachází ve vašem bio, chcete, abyste z něj dokázali vytěžit co největší hodnotu.

Vaše bio by také mělo být přesvědčivé. Vaši potenciální sledující na Instagramu mají několik sekund na to, aby se rozhodli, zda vás chtějí sledovat, nebo ne. Vaše bio by mělo upoutat jejich pozornost a přimět je, aby vás sledovali, nebo přinejmenším skrolovali dál, aby si prohlédli váš obsah.

Vaše bio by také mělo být možné vyhledávat. My jsme do něj zahrnuli klíčová slova “startup,” entrepreneurs,'” a “entrepreneur magazine”, takže když lidé budou na Instagramu hledat podle těchto výrazů, náš profil se jim zobrazí ve výsledcích vyhledávání.

Dbejte také na to, aby byl váš profilový obrázek jasný a poutavý, aby lidé poznali i malou ikonu. Profilový obrázek můžete také využít jako reklamní nemovitost. My jsme ji použili ke sdílení informací o jednom z našich virtuálních summitů. Z hlediska designu je to ošemetné, ale může to zastavit rolování vašich sledujících, kteří jsou zvyklí na vaše běžné logo.

Foundr instagram bio

11. Použití automatizace komentářů

V poslední době používáme nástroj pro automatizaci komentářů s názvem ManyChat, který pomáhá našemu publiku dozvědět se více o obsahu, který sdílíme, ať už se jedná o dárky, události, podcasty nebo hluboké články, jako je tento. Nástroj pro automatizaci komentářů vytvoří konverzaci v DM účtu, která působí osobněji než vlákno komentářů.

12. Použijte hashtagy, abyste se dostali do své niky

Hashtagy už nejsou to, co bývaly, ale stále jsou důležité.

Když jsme zvyšovali počet sledujících našeho účtu na milion, “bombardování hashtagy” byl způsob, jak zvýšit počet sledujících a zviditelnit se.

Dnes platforma motivuje k různým věcem, například k trendovým zvukům, ale pozor na používání zvuků chráněných autorskými právy. Podnikatelské účty na Instagramu totiž mají větší omezení.

V případě hashtagů doporučujeme přistupovat k nim spíše jako k průzkumu klíčových slov než jako k magickému prostředku k získání sledujících. Prozkoumejte tedy, jaké hashtagy se ve vašem oboru používají, a začněte je přidávat do svých příspěvků. Zde je recept na to, jaký hashtag použít pro každý příspěvek:

  • 1-2 značkové hashtagy podle vašich představ
  • 2-3 obecné oborové hashtagy
  • 2-3 specifické hashtagy k obsahu, který zveřejňujete.

Stále neexistuje přesná věda o tom, jak používat hashtagy, a proto musíte být ochotni experimentovat s tím, co pro váš účet funguje nejlépe, aby to odpovídalo algoritmům Instagramu.

13. Navázání kontaktů s vaší specializací

Není to jen o obsahu a klíčových slovech. Chcete-li na Instagramu prosperovat, musíte oslovit skutečné, živé lidi a komunikovat s nimi. Navazování kontaktů dokáže v oblasti sociálních médií zázraky a bylo velkým motorem úspěchu.

Když jsme začínali, podařilo se nám seznámit se s obrovskou sítí podnikatelů, kteří měli na Instagramu účty s více než 20 000 sledujícími. Velmi nám pomohli tím, že sdíleli náš obsah, a podobné sítě existují pro všechny druhy odvětví, s uživateli, kteří jsou všichni ochotni pomoci, pokud jim to samozřejmě oplatíte!

Pamatujte, že pokud pomáháte lidem, aniž byste za to něco očekávali, získáte dobrou karmu. Nepřistupujte k připojování a spojování s jinými účty s postojem “Co z toho budu mít?”. Spíše to berte tak, že prostě pomáháte svému kolegovi, a nikdy nevíte, jestli se vám později nestane něco dobrého.

14. Využijte partnerství k získání více sledujících na Instagramu

Pokud jde o získávání velkého počtu sledujících na Instagramu, budete si muset zvyknout na myšlenku, že spolupráce je důležitější než konkurence.

Zde přichází na řadu neuvěřitelně silný koncept S4S. Pro nováčky je S4S zkratkou pro “sdílení za sdílení”. Pokud chcete na Instagramu získat milion sledujících nebo dokonce desetitisíce, musíte si zvyknout na myšlenku sdílení obsahu jiných lidí. Základy S4S jsou poměrně jednoduché. Požádáte jiného influencera ve svém oboru, zda by nechtěl sdílet váš obsah, a vy na oplátku budete sdílet ten jeho.

Tímto způsobem budete moci vzájemně vystavit své značky svému publiku, z nichž někteří o vás pravděpodobně nikdy předtím neslyšeli. Nejlepší na tom je, že pokud si pečlivě vyberete, s kým budete S4S dělat, pravděpodobně najdete někoho s publikem, o kterém víte, že se mu bude líbit i váš obsah. Rychle zjistíte, že jednou z nejlepších věcí na Instagramu je to, že vám umožňuje přímo proniknout do niky s výraznými zálibami, zájmy, koníčky a potřebami.

kathmandu instagram example shoutout

Jak můžete vidět na obrázcích výše, Káthmándú sdílelo obrázek od cestovního blogera. Ani jedna ze společností si navzájem nekonkuruje, ale obě působí v cestovním ruchu a naopak se vzájemně doplňují.

Tyto typy transakcí jsou na Instagramu jedinečné a naprosto neocenitelné pro každého, kdo si chce vypěstovat velké množství sledujících. Nezapomeňte však, že byste vždy měli usilovat o to, abyste poskytovali vzájemnou výměnu hodnot.

Nepovažujte ostatní ve svém výklenku za konkurenci, ale za potenciální partnery.

Pokud se bojíte, že vám někdo “ukradne vaše sledující”, a v důsledku toho odmítáte spolupracovat s ostatními, pak je velmi nepravděpodobné, že si na Instagramu vytvoříte nějakou skutečnou stopu.

Když teprve začínáte, může být trochu zastrašující požádat jiné účty, aby pro vás udělaly shoutout, ale výhody opravdu převažují nad náklady. To, že vás velký účet vykřičí, udělá pro počet vašich sledujících víc než cokoli jiného. Je však velmi důležité ujistit se, že si vybíráte ty správné účty, od kterých chcete výkřik získat.

Pokud již máte jeden silný účet, využijte ho k posílení svých menších účtů, které mohou potřebovat více pozornosti. Například herec Jason Momoa používá svůj osobní účet ke shoutování a propagaci své módní značky “So Ill”. Jeho osobní účet má dosah přes 15 milionů, zatímco jeho značka má jen zhruba 150 tisíc.

Instagram Followers Jason Momoa Shoutout Influencer

Pokud si vybíráte účet jen na základě počtu sledujících a jeho téma nebo publikum neodpovídá vašemu, pak jste jen zbytečně ztratili čas a peníze, protože neexistuje žádná záruka, že vám takový výkřik přinese dobrou návratnost investic.

Existuje několik různých typů shoutoutů, o které můžete usilovat:

  • Označení pouze v titulcích: Stránka použije svůj vlastní obrázek a styl, který obvykle používá, a vaši stránku zmíní v titulku. To není tak účinné jako váš vlastní obrázek nebo obrázek značky. Pouze titulek může být levnější alternativou.
  • Nebo vlastní obrázek s vaším produktem či službou + titulek. To funguje lépe než pouhý výkřik s popiskem, ale musíte se ujistit, že výzva k akci je dobrá. Některé účty vám dovolí obrázek vyvěsit jen na určitou dobu, jiné ho nechají vyvěšený. Obvykle platí, že čím vyšší je návštěvnost stránky, tím více pravidel a omezení vidíte.

Strategie, která se skrývá za výkřiky, se může také lišit. Doporučujeme přidat CTA, abyste sledovali vaši stránku, místo toho, abyste lidi vedli k odběru, protože tak můžete zaujmout publikum a více s ním spolupracovat.

Zkoušeli jsme jak přimět diváka, aby sledoval naši stránku, a zjistili jsme, že je efektivnější přimět ho, aby vás sledoval. Klikací odkazy se do popisků nevejdou, takže může být těžké přimět lidi k provedení konkrétních akcí. Lidem zabere více času přejít do bio, najít odkaz, kliknout na něj a pak se přihlásit k odběru než kliknout na tlačítko sledovat.

Stejně jako u jiných transakcí na světě, i u S4S jde o to, aby výměna byla oboustranně výhodná. Musíte zajistit, aby obě strany z této výměny získaly něco podobně hodnotného.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Pokud máte účet s pouhými několika tisíci sledujícími a požádáte jiný účet s 500 tisíci sledujícími, budete buď ignorováni, zdvořile odmítnuti, nebo se vám rovnou vysmějí. Jaký možný přínos by mohl mít ten větší účet od toho menšího? Pokud nemáte něco stejně hodnotného, co byste mohli využít, pak byste neměli někoho žádat, aby pro vás udělal S4S.

Mnoho lidí odrazuje myšlenka oslovit větší účty s žádostí o S4S, protože se zdá, že nemají srovnatelný počet sledujících. Ale i když počet sledujících může být nejdůležitější metrikou na Instagramu, neznamená to, že je to jediná metrika na Instagramu. Kdyby tomu tak bylo, pak by se influencerem mohl stát kdokoli, kdo má pár dolarů a pár tisíc botů jako sledujících na Instagramu.

Nejlepší způsob, jak najít pákový efekt, a to v jakémkoli obchodním jednání, nejen na Instagramu, je udělat krok zpět a zamyslet se nad tím, co můžete nabídnout pouze vy. Jaký je ten jedinečný aspekt, který můžete přinést a který by druhá osoba mohla jen těžko získat?

Například můžete porovnat úroveň svého zapojení. Pokud můžete zaručit vysoce angažované publikum s mnoha skutečnými sledujícími Instagramu, pak to můžete snadno použít jako páku v S4S. Protože úroveň respektu a loajality, kterou si u svého publika získáte, můžete dát jen vy, a to z ní dělá cennou komoditu.

Kromě toho se zamyslete nad tím, co dalšího můžete nabídnout.

Můžete snadno přinést hodnotu a vytvořit spoustu dobrého jména tím, že budete pravidelným komentátorem většího účtu. Hodnotný komentář je něco, co je víc než jen obecné vyjádření “páni, to je skvělé!”. Vynikněte tím, že vynaložíte úsilí, abyste se odlišili.

Zahajte zajímavou diskusi a dejte cílovému influencerovi vědět, že existujete. Kdo ví, třeba je skutečně zastihnete ve velkorysé náladě a možná vám dají shoutout jen proto, že se jim líbí vaše náladovost.

15. Spolupráce s influencery pro získání více sledujících na Instagramu

To je zdaleka jeden z nejlepších způsobů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu. Těžko budete hledat jinou taktiku, která by generovala tak silnou návratnost investic.

Vytvořte si seznam 10-20 influencerů, se kterými byste chtěli pravidelně spolupracovat. Přesně vězte, s kým chcete navázat kontakt, protože to budou lidé, kteří vám pomohou posunout váš účet na Instagramu na další úroveň. Přimějte influencery, aby sdíleli váš obsah nebo vás vykřičeli. Domluvte se s influencery, aby na vás upozornili tím, že se zúčastní dohody S4S.

Pomocí hashtagů zjistěte, kdo jsou nejlepší influenceři ve vašem oboru. Podívejte se, jaké jsou hlavní hashtagy ve vašem výklenku, a zjistěte, zda můžete identifikovat nějaký konkrétní účet, který se trvale objevuje v “top” nebo “trendových” příspěvcích. Můžete tak v podstatě zaručit, že se jedná o influencera a někoho, s kým se chcete spojit.

Než ale začnete posílat produkty zdarma nebo podepisovat drahé smlouvy s influencery, rozebereme si typy influencerů:

  • Tradiční celebrity: Hollywoodské hvězdy, hudebníci a politici
  • Makroinfluenceři: Nejvyšší náklady na spolupráci a nejširší dosah a publikum
  • Vlivné osoby: Vlivné osoby na plný úvazek nebo vycházející hvězdy, obvykle se silným hlasem ve výklenku nebo odvětví
  • Mikroinfluenceři: Nejlevnější spolupráce a nejužší výklenek, může jít o populární účet ve středně velkém městě nebo důvěryhodný hlas ve výklenku
  • Nanoinfluenceři: Běžný člověk s konzistentní přítomností na sociálních sítích nebo jejich obsah.

Mějte na paměti, že influenceři a celebrity musí na svých kanálech sociálních médií zveřejňovat sponzorovaný obsah. Jde o transparentnost a o to, aby si sledující byli vědomi, že někomu bylo za propagaci produktu zaplaceno nebo mu bylo poskytnuto něco hodnotného, na rozdíl od toho, že se mu to jen líbí.

Ve snaze vymýtit klamavou propagaci nebo podporu produktů vydala Federální obchodní komise (FTC) jednoduchý návod, co můžete a co nemůžete dělat.

Influenceři a celebrity jsou nyní povinni tyto pokyny dodržovat při používání hashtagů nebo jiných značek. Pokud se rozhodnete zaplatit nebo sponzorovat jinou značku, aby propagovala tu vaši, ujistěte se, že tyto pokyny dodržujete. To zahrnuje konkrétní hashtagy a v případě, že se jedná o firemní účet, označení “placené partnerství”. Oba příklady můžete vidět v příspěvku níže: #sponsored a “paid partnership with earthboundfarm”.

Tato pravidla platí pouze v případě finančního, zaměstnaneckého, osobního nebo rodinného vztahu. Můžete svobodně přeposílat a sdílet obsah od jiných značek, které máte rádi, jen za to nesmíte platit nebo si nechat platit.

16. Výměna účtů

Vyměňte si účty s jinými influencery nebo populárními účty ve vašem oboru. Převezměte na jeden den účet někoho jiného a ukažte jeho publiku, kdo jste, a naopak. To je skvělá strategie pro každého, kdo má osobní značku.

Australský mezinárodní časopis o současném umění “BeautifulBazaar” uspořádal převzetí/spolupráci s herečkou Emmou Roberts a Karah Priest. Spolupráce umožnila časopisu propagovat čtenářům literární společnost Roberts a Priest “Belletrist” a také propagovat místní umělce a nahlédnout do zákulisí uměleckého světa.

17. Reklamy na bílé listině

Přeskočte výměnu a nechte influencera na svém účtu spustit reklamy na bílé listině. Necháme to na Grettě van Riel.

18. Příběhy a natáčení na Instagramu

Věděli jste, že podle studie, kterou zveřejnil Instagram, sleduje Instagram Stories denně více než 500 milionů uživatelů?

Používání příběhů a natáčení je snadný způsob, jak zvýšit expozici vaší značky. Ne všichni sledující sedí a procházejí celý svůj feed a váš nejnovější příspěvek se může v algoritmu ztratit. Tím, že budete zveřejňovat příběhy, sdílet obsah a v podstatě budete v aplikaci neuvěřitelně aktivní, získají vaše příspěvky podporu. Příběhy a reporty na Instagramu dávají možnost více se spojit se svými sledujícími.

Umožňují pořizovat fotografie, přidávat k nim vlastní efekty a filtry a sdílet je se svými sledujícími. Na rozdíl od příspěvku, který zůstává online, dokud se ho nerozhodnete odstranit, příběhy po 24 hodinách vyprší, ačkoli jsou běžně ukládány do “archivu” účtu, který vidíte pouze vy.

Pokud sledující začnou ve svých příspěvcích označovat vaši značku, geniálním způsobem, jak zvýšit angažovanost a navázat kontakt se sledujícími, je sdílet obsah ve svých příbězích. Oni si dali práci s tím, aby vás označili, ujistěte se, že vy uděláte totéž.

Využijte možnost Zvýrazněné příběhy na své stránce, což jsou příběhy, které jste sdíleli a které chcete mít na vrcholu svého účtu. Highlights jsou skvělým způsobem, jak sdílet obsah, který se možná esteticky nehodí do vašeho kanálu, ale je důležité ho sdílet. Níže Lulu Lemon zvýraznila a zařadila do kategorií zajímavé a důležité příběhy.

Ve snaze převzít mezeru, která vznikla po dramatu kolem TikToku, spustil Instagram aplikaci Reels. Tato nová funkce umožňuje lidem nahrávat patnáctivteřinová videa s použitím reprodukované hudby a dalších skvělých speciálních efektů a jde ruku v ruce s Instagram stories.

Kromě vlastních filtrů, gifů a emotikonů nabízejí stories a reels také geolokaci a další údaje pro živé sledování. Chcete předvést své výrobky s termoprádlem místnímu okolí? Označte svou polohu, přidejte značku aktuální teploty a přehoďte pár skvělých efektů.

Věnujte pozornost svým poznatkům z příběhů a rolí. Tato data vám prozradí důležité údaje, jako je CTR, přeskočení, výstupy a zobrazení na příběh.

19. Vytváření proaktivního a reaktivního obsahu

Kvůli vzestupu krátkých videí a jejich viralitě se značky snaží využít rychle se měnících trendů v naději, že jejich obsah budou sledovat miliony diváků. Pokud vám to připadá trochu zdrcující, chápeme vás. Proto naše kamarádka a instruktorka tvorby obsahu na sociálních sítích Talia Datt navrhuje sdílet rytmus proaktivního a reaktivního obsahu.

  • Proaktivní obsah je obsah, který můžete plánovat na měsíční bázi a který je relevantní pro vaši značku a obchodní cíle.
  • Reaktivní obsah je generování obsahu na základě trendů TikToku a jejich aplikace na vaši značku.

20. Soutěže

Pořádejte na Instagramu soutěže které vyžadují, aby je uživatelé sledovali, aby se jich mohli zúčastnit. Každý má rád věci zdarma. Uspořádáním giveawaye získáte přes noc spoustu sledujících, ale nezapomeňte ji propagovat, jinak se nedočkáte žádných výsledků.

Požadujte, aby sledující označili své přátele, aby se mohli zúčastnit. To je jeden z nejlepších organických způsobů, jak rychle získat sledující na Instagramu.

21. Reklamy na Instagramu

Pokud máte rozpočet a firemní účet na Instagramu, vřele doporučujeme využít reklamy na Instagramu jako způsob, jak získat nové sledující.

22. Geolokační cílení

Pomocí geolokačního cílení můžete identifikovat sledující relevantní pro váš výklenek v určité oblasti. Pokud náhodou provozujete kamenný podnik, je to vynikající způsob, jak získat pozornost místní klientely.

23. Offline marketing

Přeneste své propagační úsilí mimo internet a propagujte svůj účet na Instagramu pomocí fyzických produktů, jako jsou například značkové samolepky nebo letáky. Pokud náhodou máte vlastní hashtag, který byste rádi propagovali, použijte tyto fyzické produkty jako způsob, jak vzbudit větší zájem a nadšení lidí o vaše účty.

24. Stránky pro fanoušky

Vytvořte si fanouškovské stránky a využijte je k tomu, abyste přivedli své příznivce na firemní stránky. Instagram nyní umožňuje prostřednictvím své aplikace provozovat více účtů, takže toho využijte a vytvořte si další účet určený k podpoře vašeho hlavního účtu. Využijte ho jako způsob, jak experimentovat s různými strategiemi a spojit se s dalšími influencery.

25. Strategie “Thunderclap

Zorganizujte “hromobití” a přimějte více účtů, aby sdílely váš příspěvek najednou. Je to fantastická strategie, jak zvýšit návštěvnost svého účtu, zejména pokud chcete prodat nějaký produkt. Shoutout ne od jednoho, ale od více influencerů ve vašem oboru zaručí, že váš obsah uvidí několik tisíc potenciálních sledujících na Instagramu.

Pro Tip: Přizpůsobte strategii “hromového potlesku” sekci komentářů. Instagram odměňuje obsah, který vyvolá celou konverzaci v komentářích se sledujícími.

26. Poznejte své psychografické údaje

Plně pochopte své sledující, a to nejen na základě demografických, ale i psychografických údajů. Považujte demografické údaje za černobílé obrysy na obraze a psychografické údaje za barvy. Psychografie se snaží analyzovat zájmy a koníčky vašich zákazníků, jejich životní styl a způsob, jakým rádi tráví svůj čas. Zahrnuje jejich vlastnosti, hodnoty a přesvědčení. Pokud jde o data, psychografie představuje kvalitativní stránku porozumění jednotlivcům.

demographics-vs-psychographics foundr definition

Mohlo by Vás zajímat:

Jak získat více followers na Instagramu v roce 2023

10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers

Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Jak přepnout na PRO TikTok účet

Jak zvýšit Instagram followers

Jak zapnout tmavý režim na Instagramu v iOS a Androidu

Jak zjistit kdo si prohlíží moje story na Instagramu

Seznam 10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *