Jak získat followers na Instagramu: Váš komplexní průvodce organickým růstem

Jak získat followers na Instagramu: Váš komplexní průvodce organickým růstem

Pokud si zakládáte firemní profil na sociálních sítích nebo se chcete stát blogerem, první otázka, která vás napadne, je, jak získat sledující na Instagramu. Přestože je tato platforma poměrně populární, získat publikum není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Musíte vynaložit úsilí, aby váš obsah vypadal přirozeně a ne příliš propagačně.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Jak získat followers na Instagramu: Váš komplexní průvodce organickým růstem
Jak získat followers na Instagramu: Váš komplexní průvodce organickým růstem

Jak získat followers na Instagramu: Váš komplexní průvodce organickým růstem

Organický růst na Instagramu má mnoho nuancí, a proto vám tento článek pomůže získat první sledující a rozvíjet se. Čtěte dál a zjistěte, které techniky budou v roce 2023 fungovat nejlépe.

Co najdete v tomto článku:

  • 10 způsobů, jak získat více sledujících na Instagramu
  • Proč váš Instagram neroste?
  • Na závěr
  • Nejčastější dotazy
  • Další články, které by vás mohly zajímat

10 způsobů, jak získat více sledujících na Instagramu

Neexistuje jediný způsob, jak získat více sledujících na Instagramu. Tajemství spočívá v kombinaci a testování různých metod. Algoritmy Meta navíc omezují organické příspěvky ve feedech, takže při růstu účtu na Instagramu budete potřebovat důslednost, angažovanost a odhodlání.

Níže uvádíme 10 účinných postupů, jak získat sledující na Instagramu.

1. Optimalizujte bio profilu IG

Vaše bio na Instagramu je první věc, kterou lidé uvidí, když si prohlédnou váš profil. Algoritmy této sociální sítě navíc analyzují znění popisu vašeho účtu, aby identifikovaly klíčová slova a pomohly uživatelům najít stránky, které odpovídají jejich zájmům. To může být klíčové zejména pro místní podniky a blogery s výklenkem. Pokud není váš životopis dobře zpracovaný, můžete přijít o možnost oslovit mnoho potenciálních sledujících, protože váš účet při vyhledávání nenajdou.

Zde je uvedeno, co byste měli do svého bio na Instagramu zahrnout:

  • obor činnosti (např. vizážista, knižní nadšenec, grafický designér atd.).
  • Místo. Pokud vaše firma působí pouze v určitých oblastech, je zásadní to zmínit, protože lidé často vyhledávají služby pomocí klíčových slov služba + město.
  • Vaše jedinečná nabídka hodnoty. Zamyslete se nad tím, jaké výhody mohou vaši sledující získat, když budou sledovat váš účet na Instagramu. Například klenotníci mohou uvést něco jako “Vyrábíme jedinečné doplňky z drahých kovů s možností vlastního gravírování”. Abyste pochopili, čím se vaše firma odlišuje od konkurence, a stanovili jasnou hodnotovou nabídku, potřebujete analýzu konkurence. Po nastavení průzkumu trhu bude snazší najít správná slova.
  • Výzva k akci (CTA). Jedná se o jednoduchou frázi, která uživatele navede na to, co mají udělat. Například aby si prohlédli váš katalog, zhlédli konkrétní video nebo provedli objednávku. Pokud vás zajímá, jak získat sledující na Instagramu, využijte CTA typu “Přihlaste se k odběru pro další exkluzivní obsah”.
  • Odkaz na webové stránky (pokud je to vhodné). Pokud máte další zdroj informací, podělte se o něj se svými sledujícími v bio Instagramu! Když potenciální zákazníci vyhledávají značky, odkaz jim usnadní dozvědět se o konkrétní firmě více podrobností.

Co byste ještě měli vědět: Životopisy na Instagramu jsou omezeny na 150 znaků, proto je pište stručně a výstižně. Chcete-li na svůj profil přilákat více pozornosti, můžete používat emotikony a hashtagy.

How to Get Followers on Instagram 9

2. Zvolte relevantní hashtagy pro Instagram

Hashtagy jsou slova a krátké fráze používané na sociálních sítích ke kategorizaci obsahu, jeho zviditelnění a propojení uživatelů, kteří se zajímají o podobná témata. Chcete-li vytvořit hashtag, stačí přidat symbol “#”. Poté se stane na Instagramu klikatelným a umožní vám procházet a zobrazovat podobný obsah, který se objeví ve vašem kanálu.

Pokud vás zajímá, jak získat sledující na Instagramu bez nákladů, je tato metoda pro vás ta pravá, protože nevyžaduje žádné investice, pouze váš čas.

Navzdory jednoduchosti je tu jedna nuance; musíte se naučit, jak vybrat správné hashtagy pro svůj účet na Instagramu. Zde je několik užitečných tipů:

  • Projděte si stránku Instagram Explore Page. Do vyhledávacího řádku zadejte hashtagy a zkontrolujte počet příspěvků na dané téma. Vytvořte si tabulku se seznamem oblíbených hashtagů spolu s počtem příspěvků.
  • Pozorujte své konkurenty. Takto můžete vyhodnotit, které příspěvky mají větší engagement, a vybrat ty relevantní pro vaše podnikání.
  • Využívejte online nástroje pro generování hashtagů. Spousta řešení poskytuje podrobnou analytiku a další funkce. Například generátor Hootsuite pomáhá vybrat relevantní hashtagy pro různé regiony. Navíc při zadání klíčové fráze poskytne rozšířený seznam možných variant. Dalším užitečným generátorem, který vyhledává hashtagy pro různé platformy včetně Instagramu, je nástroj Keyword Tool. Poskytuje také podrobnou analýzu objemu, trendů a CPC (Cost Per Click).
  • Smíchejte vysoce a nízkofrekvenční hashtagy. Nízkofrekvenční dotazy přitahují úzce specializované publikum, zatímco vysokofrekvenční mohou zvýšit dosah. Pomocí analytických nástrojů určete četnost jednotlivých hashtagů.
  • Používejte značkové hashtagy. Jedná se o jedinečná slova a fráze spojené s vaší firmou. Takovými hashtagy může být například název vaší společnosti nebo neobvyklý popis.
  • Zahrňte hashtagy založené na poloze. Pokud jste místní podnik, přidejte hashtagy jako typ služby + město.
  • Analyzujte výkonnost hashtagů. Měli byste tak činit pravidelně pomocí nativních nástrojů Instagramu. Přejděte na svůj profil → Insights, kde najdete podrobnou analýzu za posledních 90 dní. Je možné sledovat každý příspěvek a zjistit, odkud přišli vaši čtenáři.

Co byste ještě měli vědět: Instagram povoluje až 30 hashtagů na jeden příspěvek, ale je lepší zvolit 3-5, abyste se vyhnuli nadměrnému spamování. Uvádění hashtagů v komentářích zvyšuje viditelnost příspěvku.

3. Vymyslete strategii pro obsahový marketing

Nejdůležitější metodou organické propagace na Instagramu je důsledné zveřejňování hodnotného a poutavého obsahu. Vzhledem k tomu, že všechny platformy sociálních médií slouží k zábavě nebo informování, uživatelé se sem chodí bavit nebo se dozvědět něco užitečného. Proto by vaše příspěvky měly být informativní, ale zároveň by neměly být přeplněné agresivní reklamou.

Tvorba obsahu vyžaduje spoustu času a úsilí. Proto je pro mnohé náročné zůstat konzistentní a pravidelně zveřejňovat příspěvky. Abyste si to usnadnili, potřebujete plán obsahu. Tento dokument obsahuje všechny informace o vašich příspěvcích: téma, datum, odkazy, kreativní nápady, hashtagy a další komentáře.

Zde se dozvíte, jak vytvořit svůj jedinečný obsahový plán, který splňuje aktuální cíle:

  • Definujte své cíle. Pokud chcete zvýšit počet sledujících na Instagramu, zveřejňujte poutavý obsah, který budou lidé s větší pravděpodobností sdílet. Mohou to být například vzdělávací materiály, zábavná videa nebo cokoli, co se může stát virálním.
  • Poznejte své cílové publikum. Když pochopíte, kdo jsou vaši sledující, bude snazší vytvářet užitečný obsah. Pokud jsou například vašimi klienty mladé maminky, sdílejte s nimi tipy, které jim pomohou po porodu.
  • Shromažďujte témata. Ke shromažďování témat můžete použít platformy, jako je Ahrefs nebo JS Social Media. Nicméně se často jeví jako obecná. Chcete-li získat větší dosah a zapojení, je lepší použít kreativní myšlení. Vžijte se do situace svých sledujících a odpovězte si na otázky, které je nejvíce zajímají.
  • Kategorizujte svůj obsah. Vaše příspěvky mohou být vzdělávací, zábavné, propagační, značkové atd. Najděte rovnováhu mezi různými typy obsahu, abyste své publikum nenudili.
  • Vytvořte si kalendář obsahu. Publikace plánujte vždy alespoň na jeden měsíc. Stačí do dokumentu přidat vymyšlená témata a naplánovat data publikace. Nejlepší je publikovat alespoň třikrát týdně.
  • Naplánujte strategii zapojení. Promyslete předem propagační aktivity, jako je lajkování, komentování a sdílení. Koneckonců čím aktivnější je váš účet na Instagramu, tím je viditelnější pro ostatní uživatele. Nezapomeňte také reagovat na komentáře sledujících, abyste zvýšili dosah.
  • Udržujte vizuální konzistenci. Vaše bannery a kreativy by měly dodržovat celkový styl značky. Používejte firemní písma, barvy, obrázky a vzory, aby si vás uživatelé snáze zapamatovali.
  • Vypracujte strategii opakovaného použití obsahu. Pokud spolupracujete s jinými sociálními médii nebo máte na svých stránkách blog, pravděpodobně jste se již určitým tématům věnovali. Abyste si ušetřili vymýšlení témat, jednoduše svůj obsah znovu použijte. Nicméně dávejte pozor, že každá platforma má svůj jedinečný styl vyprávění. Na Instagramu je lehký, krátký a neformální, takže tomu přizpůsobte své příspěvky.
How to Get Followers on Instagram 1

Na rozdíl od mnoha jiných sociálních sítí nabízí Instagram několik možností obsahu, a to:

  • Jednoduché příspěvky – tradiční publikace s jednou fotografií. To je dobrá volba pro nekomplikovaná témata.
  • Carousel – umožňuje sdílení více kreativ v jednom příspěvku, ať už jde o fotografie, infografiky nebo videa. Uživatelé mohou karusely procházet, což zvyšuje dosah. Je to dobrá volba pro vizuální vyprávění příběhů a pronikání do složitých témat.
  • Příběhy – dočasné příspěvky, které zmizí po 24 hodinách. Pomocí Stories můžete s uživateli komunikovat – klást jim otázky, přidávat ankety, připojovat reakce atd. Jedná se o oblíbený formát, který umožňuje ukázat zákulisí vašeho podnikání nebo života, což uživatelé velmi oceňují.
  • Highlights – uložené příběhy, které se vždy zobrazí na vašem profilu. Pomocí tohoto formátu můžete odpovídat na často kladené otázky svých sledujících. Například hovořit o cenách, představit svůj tým a představit kurz.
  • Reels – krátká videa v délce 15 až 60 sekund. Jedná se o jednu z nejoblíbenějších a nejúčinnějších metod organické propagace na Instagramu. Pomocí Reels můžete vtipně přehrávat typické životní situace nebo vytvářet užitečné návody. Relevantní Reels mají ve feedu Instagramu dobrou výkonnost.
  • IGTV – dlouhá videa delší než jedna hodina.
  • Instagram Live – vysílání videa v reálném čase. Tento formát je vhodný, pokud potřebujete se svými sledujícími diskutovat o složitých tématech. Aby byly takové příspěvky užitečnější, můžete pozvat odborníky a nechat je podělit se o své myšlenky.

Vzhledem k tomu, že jednoduché příspěvky a karusely jsou nejdostupnějším způsobem, jak získat sledující na Instagramu, můžete se ptát, jaký formát zvolit. Podle studie Metricool “Social Media Research Study: Instagram” se uživatelé více angažují ve formátech karuselů než v jednoduchých příspěvcích.

4. Moudře si vyberte čas zveřejnění

Instagram má určité hodiny, kdy jsou jeho uživatelé nejaktivnější. Navíc to závisí na vaší cílové skupině. Zveřejnění příspěvků ve “správný” okamžik zajistí, že váš obsah uvidí více lidí, což povede ke zvýšení vašeho dosahu a počtu sledujících.

Ačkoli online zdroje uvádějí konkrétní časové rámce pro zveřejňování, doporučujeme zkontrolovat statistiky vašeho jedinečného účtu na Instagramu, abyste získali přesné výsledky. Zde je návod, jak to udělat:

  • Přihlaste se ke svému účtu Meta Business Suite.
  • Najeďte kurzorem na levý postranní panel a klikněte na kartu Plánovač.
  • Zkontrolujte aktuální datum a vyhledejte nejaktivnější hodiny uvedené v aplikaci Meta za uplynulý týden.

Nezapomeňte pravidelně kontrolovat oblíbené časy, protože se mohou měnit.

Co byste ještě měli vědět: Na základě údajů z různých marketingových zdrojů je nejlepší čas pro sdílení na sociálních sítích v pondělí kolem 9:00 PST (12:00 EST). Mějte však na paměti, že každá platforma má své vlastní vhodné místo. Při cílení na mezinárodní publikum berte v úvahu časová pásma. Pokud například publikujete příspěvky pro Američany z Evropy, je lepší sdílet obsah ve večerních hodinách, což se shoduje s ranními hodinami v USA.

5. Zapojte své publikum

Chcete-li získat více sledujících na Instagramu, navažte konverzaci se svým stávajícím publikem. Koneckonců, čím více interakcí váš účet má, tím větší je jeho dosah a viditelnost.

Samozřejmě, pokud je váš účet ještě malý, možná se ještě nebudete topit v komentářích, přeposílání a lajcích. V takovém případě vyzkoušejte tyto triky, jak své stávající sledující více zapojit:

  • Ptejte se. Při sdílení příspěvků nebo příběhů vyjadřujete své osobní myšlenky. Můžete položit otázku, abyste přiměli své sledující k diskusi; diskuse často vedou k hlubšímu zapojení. Také nezapomeňte svým sledujícím odpovídat v komentářích nebo zprávách DM, když se s vámi podělí o své myšlenky.
  • Ve zprávách DM buďte rychlí. Při komunikaci záleží na rychlosti. Pokud někdo zjišťuje informace o nějakém produktu nebo službě, tím, že odpovíte jako první, zvýšíte své šance, že si ho získáte. Nikdo nemá rád čekání na odpověď a rychlé odpovědi ocení i algoritmy Instagramu.
  • Vytvářejte interaktivní kvízy nebo ankety. Díky tomu můžete nenápadně komunikovat se svým publikem a získávat cennou zpětnou vazbu.
  • Využívejte CTA. Vyzývejte své sledující, aby vaše příspěvky komentovali, ukládali nebo lajkovali. Když vaše publikum ví o akcích, které od něj chcete, bude komunikace snazší.

Co byste ještě měli vědět: Internetové zdroje často hovoří o rozdávání dárků pro zvýšení počtu sledujících a zapojení na Instagramu. Vyplatí se ale dvakrát si to rozmyslet. Tento druh aktivit často přitahuje lidi, kteří se o vaši značku ve skutečnosti nezajímají – chtějí jen věci zdarma. Může to mít za následek pokles statistik účtu a snížení viditelnosti v organickém vyhledávání. Při zvažování různých technik propagace se vždy rozhodujte spíše pro získání skutečných sledujících na Instagramu než falešných.

How to Get Followers on Instagram 2

6. Spolupráce s influencery na Instagramu

Podle statistik společnosti Social Shepherd důvěřuje 61 % spotřebitelů influencerům při doporučování produktů, zatímco pouze 38 % se spoléhá na značkový obsah sociálních médií. To jasně vysvětluje, proč přímá reklama v posledních letech funguje špatně.

Chcete-li organicky propagovat své produkty/služby a získat sledující na Instagramu, zvažte spolupráci s blogery, kteří si již vybudovali solidní publikum. Toho můžete dosáhnout i bez utrácení peněz, zejména pokud je váš produkt špičkový. Pokud se například zabýváte přírodní kosmetikou, můžete výměnou za určitou expozici poslat své zboží influencerovi k recenzi.

Spolupráce s influencery je sice dobrou výkonnou technikou pro růst počtu sledujících na Instagramu, ale měli byste se rozhodnout pro správnou volbu. Často je lepší spolupracovat spíše s mikroinfluencery než s makroinfluencery. I když se jejich publikum může zdát menší, bývá relevantnější a angažovanější.

Jak tedy najít toho, kdo se pro vaši značku dokonale hodí?

  • Vyberte si influencery s podobnou cílovou skupinou. Pokud například prodáváte knihy, najděte někoho, kdo recenzuje nejnovější vydání. Takové influencery obvykle sledují lidé, kteří rádi čtou. Chcete-li porozumět své cílové skupině, proveďte marketingovou analýzu a vytvořte si jedinečné kupující persony.
  • Zjistěte si metriky zapojení influencera. Podívejte se na komentáře a lajky u jeho příspěvků. Při diskusi o spolupráci si také můžete vyžádat statistiky účtu.
  • Ověřte si autenticitu publika influencera. Někdy může mít bloger miliony sledujících, ale nikdo s jeho stránkou neinteraguje, protože jeho publikum není úplně skutečné. Vyhněte se spolupráci s takovými influencery, protože nepřinesou smysluplné výsledky.
  • Podívejte se na kvalitu obsahu influencera. Pokud soustavně sdílí zajímavé a poutavé příspěvky, je to dobré znamení vysoké interakce.
  • Ujistěte se, že osobní značka influencera je v souladu s hodnotami vaší společnosti. Pokud vám jde například o ochranu zvířat, bylo by divné, kdyby váš influencer nosil norkový kožich.
  • Spočítejte si potenciální návratnost investice (ROI). Předpokládejte příjmy, které od spolupráce očekáváte, a zjistěte honoráře influencera. Poté použijte vzorec [čistý příjem / náklady na investici * 100], abyste pochopili očekávané výsledky a potřebný rozpočet.

Co byste ještě měli vědět: někdy vám influenceři mohou poskytnout falešné statistiky. Naštěstí si skutečné metriky můžete snadno ověřit pomocí online služeb. Pomoci vám mohou platformy jako HypeAuditor a trendHero. A nezapomeňte po spolupráci s influencery analyzovat metriky své vlastní stránky.

7. Zajistěte poutavé a užitečné příběhy v hlavních bodech

Vzhledem k tomu, že hlavní události na Instagramu jsou stálé příběhy, jsou skvělým způsobem, jak dát novým sledujícím nebo návštěvníkům možnost nahlédnout do vaší firmy.

Zvažte, zda do svých highlightů zahrnout následující:

  • O vás/vaší firmě.
  • Produkty/služby.
  • Zákulisí.
  • Podrobnosti o dodání.
  • Hodnocení zákazníků.
  • Upozornění na klienty.
  • Ceny.
  • Užitečné tipy.
  • Diskuse na konkrétní témata.

Volba zvýrazňovačů závisí na povaze vaší firmy. Chcete-li zachovat jednotný vzhled svého profilu, navrhněte pro každý highlight jedinečné obálky. Šablony dostupné v několika online grafických editorech můžete snadno přizpůsobit. Tímto způsobem můžete získat sledující na Instagramu přímo z jejich kanálu.

8. Využití obsahu vytvářeného uživateli (UGC)

UGC označuje jedinečný obsah specifický pro danou značku, který spontánně vytvářejí zákazníci, a to bez jakýchkoli nákladů. Může mít různé podoby, například obrázky, videa, recenze a posudky, a obvykle se sdílí na sociálních sítích nebo jiných kanálech. Společnost Nosto uvádí, že obsah vytvářený uživateli může ovlivnit nákupní rozhodnutí o 79 %.

Při vytváření jedinečného obsahu uživatelé často označují značky. Sledující z jiných účtů se tak mohou dozvědět více o vaší firmě, navštívit váš profil na Instagramu a přihlásit se k odběru.

UGC je skutečně skvělý způsob, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu. Nicméně když na sociálních sítích teprve začínáte, přimět zákazníky, aby se podělili o své postřehy, může být trochu složité. Jak to pro ně můžete udělat lákavější?

  • Vytvářejte sdílené zážitky. V počátečních fázích se zaměřte na tvorbu jedinečného obsahu a materiálů, které lidé skutečně chtějí posílat svým přátelům a kolegům. Toho můžete dosáhnout například vývojem jedinečných funkcí produktu nebo pořádáním užitečných akcí.
  • Poskytněte slevy za hodnocení zákazníků. Svým klientům můžete nabídnout odměny za sdílení jejich upřímných názorů. Udělejte svou nabídku neodolatelnou, něco, co by rádi využili.
  • Prezentujte uživatelský obsah. Umístěte recenze a příběhy klientů do hlavních bodů na Instagramu. To povzbudí ostatní zákazníky, aby také sdíleli své recenze.
  • Vytvořte přátelskou komunitu. Povzbuzujte lidi, aby si mezi sebou vyměňovali zkušenosti. To je podnítí k vytváření a sdílení dalších recenzí.
  • Pořádejte virtuální akce. Plánujte online setkání, která se týkají zajímavých a relevantních témat. Po jejich skončení požádejte uživatele, aby se podělili o své hlavní poznatky.
  • Pořádejte soutěže. Připravte pro své odběratele výzvy s lákavými cenami. Uspořádejte například fotografickou soutěž, v níž uživatelé sdílejí krátký příběh o tom, jak vaše produkty zlepšují jejich každodenní život.

Obsah vytvářený uživateli je oblíbenou strategií mnoha známých značek v sociálních médiích. Například společnost Airbnb pořádá různé fotografické soutěže, ve kterých vyzývá uživatele, aby se podělili o své jedinečné zážitky z cestování po jejich ubytovnách. Všechny příběhy lze najít pod hashtagem #AirbnbPhotoContest.

How to Get Followers on Instagram 3

9. Udělat poutavé Reels

V současné době jsou navijáky jednou z nejefektivnějších metod, jak organicky zvýšit počet sledujících na Instagramu. Na rozdíl od jiných typů obsahu mají vyšší šanci, že se objeví v doporučeních uživatelů, pokud jsou dobře provedeny. Společnost Emplify potvrzuje účinnost Reelů a uvádí, že značky díky nim získávají přibližně o 40 % větší zapojení ve srovnání s jinými možnostmi obsahu.

Nicméně navázání kontaktu s cílovou skupinou prostřednictvím Reels vyžaduje určité úsilí. Musíte vytvořit přesvědčivý scénář, napsat jeho scénář a odvyprávět celý příběh během 60 sekund nebo méně. Jak toho lze dosáhnout?

  • Zabývejte se bolestivými místy spotřebitelů ve svých kotoučích. Pokud například poskytujete kurz designu, ukažte problémy, kterým mohou čelit začátečníci, a zdůrazněte způsoby, jak je překonat.
  • Zbořte mýty. Uživatelé mají o vašem oboru vždy mylné představy. Řekněte jim pravdu.
  • Používejte populární hudbu. Na sociálních sítích existuje zavedený trend, kdy jsou s určitými situacemi spojovány konkrétní zvukové stopy. To může pomoci při propagaci vaší značky. Instagram nabízí funkci, kde si můžete prohlédnout hudbu z konkrétního videa a procházet další kotouče s ní.
  • Přidejte titulky. Většina uživatelů prochází sociální média v tichém režimu na svých chytrých telefonech. Vždy přidávejte do svých videí titulky, aby potenciální sledující mohli konzumovat váš obsah, ať už jsou kdekoli.
  • Udržujte své Reely krátké. Ačkoli můžete vytvářet videa až do délky 60 sekund, je lepší se zaměřit na časový rámec 15-30 sekund. Takto je pravděpodobnější, že uživatel bude vaše Reels sledovat až do konce.
  • Vyprávějte příběhy. Dobrý Reel vždy ukazuje typické životní situace.
  • Vytvořte pro svůj Reel obálku. Použijte poutavou grafiku a poutavý titulek. Když uživatelé procházejí své kanály, může je živá obálka zaujmout.

Instagram sice poskytuje nativní nástroje pro úpravu videa, ale jejich funkčnost je omezená. Pokud toužíte po vytvoření profesionálních videoklipů, zvažte použití mobilních aplikací, jako je InShot nebo CapCut.

10. Zařaďte do svých příběhů na Instagramu poutavé příběhy

Stejně jako každý jiný propagační kanál vyžaduje Instagram vybudování marketingového trychtýře s poutavými příběhy. Informace byste měli prezentovat způsobem, který vzbudí zájem o váš účet a motivuje uživatele k odběru. Nejjednodušší způsob, jak toho dosáhnout, jsou příběhy na Instagramu. Vzhledem k tomu, že takový obsah předpokládá použití skrolovatelných krátkých videí a vizuálních rámečků, využijte techniku vyprávění příběhů. Podělte se například o příběh, který stojí za provozováním firemní stránky na Instagramu, o výzvy, kterým jste čelili, a o výsledky, kterých jste dosáhli. Nezapomeňte, že nejde jen o suchá fakta; vneste do svého vyprávění opravdové emoce.

Pojďme prozkoumat účinné marketingové schéma pro podávání příběhů ve vašich příbězích na Instagramu:

  • Začněte háčkem. Začněte svůj příběh něčím zajímavým. Může to být otázka, upoutávka nebo osobní sdělení. Například otevřete téma o osobní zkušenosti, například “Přišel jsem o 5000 dolarů při spuštění online kurzu”.
  • Používejte sekvenční rámce. Každý následující Příběh by měl přispívat k celkové dějové linii. Prozkoumejte různé úhly pohledu na téma napříč rámci.
  • Vytvářejte napínavé přestávky. Mohou být pro vaše sledující velmi poutavé. Například se podělte o chybu a pak udělejte pauzu, než prozradíte, jak jste ji zvrátili. Náhlé přestávky udrží diváky v napětí, aby se dočkali dalšího Příběhu.
  • Využívejte nástroje pro interakci. Využijte funkce Instagramu k zapojení publika. V každém Příběhu používejte reakce, které uživatelům umožní vyjádřit své preference. To vám pomůže pochopit, které snímky mají největší ohlas.
  • Ukažte svou lidskou stránku. Spojte se se svým publikem na osobní úrovni. Sdílejte s ostatními relativní zkušenosti, výzvy a touhy. Autentičnost a vztahovost činí váš obsah přitažlivějším.
  • Ukončete obsah pomocí CTA. Příběhy zakončete výraznou výzvou k akci. Vyzvěte diváky, aby sledovali váš účet a získali další informace, a plynule přejděte od vyprávění k přímé interakci s vaší značkou.
How to Get Followers on Instagram

Proč váš Instagram neroste?

Když začnete propagovat svůj profil, abyste získali více sledujících na Instagramu, pravděpodobně se vám zpočátku zvýší organický dosah. Je to proto, že platforma navrhuje váš účet vašim kontaktům a vybízí je, aby vás sledovali. Časem však může dojít ke zpomalení růstu vašeho účtu, což má několik důvodů:

  • Vytváření příliš velkého množství propagačního obsahu. Lidé nemají rádi, když se jim vnucují služby. Sociální média jsou především o tom, že uživatelé ochotně sdílejí hodnotný obsah. Pokud jste v poslední době zaznamenali pokles dosahu, možná je čas přehodnotit strategii marketingu obsahu. Zkuste se zaměřit na sdílení více vzdělávacích, poutavých a užitečných příspěvků, které přirozeně podněcují lidi k šíření informací.
  • Aktualizace algoritmu Instagramu. Meta nastavila pravidla, která ztěžují dosažení vysokého dosahu výhradně prostřednictvím organické propagace. Na základě nedávného průzkumu společnosti Hootsuite dosahují příspěvky na Instagramu bez placené reklamy pouze 1,72% míry zapojení. To je zcela minimální hodnota. Cíl společnosti Meta je jasný – společnost usiluje o zvýšení příjmů prostřednictvím svých sociálních platforem, včetně Facebooku. Jediným řešením v takové situaci je investice do placené reklamy. Nicméně dbejte na to, aby propagovaný obsah byl pro cílovou skupinu atraktivní a také skutečně hodnotný.
  • Stínový zákaz. Instagram stanovuje specifické pokyny pro správu obsahu a účtu. Pokud například váš profil zaznamená náhlý nárůst sledujících v krátkém časovém období, může to platforma považovat za umělou inflaci, což je v rozporu s pravidly. Kromě toho není podle pokynů povoleno propagovat politická témata. Porušení zásad komunity Instagramu a podmínek používání může mít za následek stínový zákaz.

Na závěr

Pokud toužíte zvýšit počet sledujících na Instagramu a dosáhnout úspěchu, zapomeňte na přímou agresivní reklamu. Tato online platforma podporuje tvorbu hodnotného, poutavého, virálního a sdíleného obsahu. Zásadní je také budování komunikace s publikem prostřednictvím poutavého vizuálního vyprávění. A nezapomeňte, že tajemstvím každé online propagace je důslednost a upřímnost.

Nejčastější dotazy

Jak se na Instagramu zviditelnit?

Chcete-li na Instagramu upoutat pozornost, potřebujete důslednou propagační strategii. Začněte identifikací cílové skupiny tím, že si odpovíte na otázky, kdo a proč kupuje vaše produkty. Jakmile budete mít na mysli svého ideálního zákazníka, vytvořte plán obsahu, který spotřebitele zaujme a bude odpovídat na jejich klíčové otázky. Kombinujte různé typy obsahu, jako jsou příspěvky, videa, kolotoče, příběhy a kotouče. Využívejte relevantní hashtagy, aby lidé vaše publikace snadno našli. Optimalizujte biografii svého profilu přidáním svého oboru a lokality. Nezapomínejte, že spotřebitelé důvěřují značkám s lidským přístupem, proto jim umožněte nahlédnout do zákulisí, chatujte s publikem, sdílejte příběhy a vítejte upřímnou zpětnou vazbu od svých zákazníků.

Jak získáte 1 000 Instagram followers?

První věc, kterou byste měli udělat při spuštění svého profilu na Instagramu s cílem získat 1000 sledujících, je přejít na firemní účet. Přejděte na svůj profil, zvolte Nastavení a soukromí → Typ účtu a nástroje → Přepnout na profesionální účet. Poté byste měli stručně popsat své podnikání, abyste získali ověření. Možnost podnikatelského účtu otevírá možnosti přesné analýzy. Je také nezbytné důsledně zveřejňovat obsah. Chcete-li zůstat na správné cestě, vypracujte si plán obsahu na nadcházející měsíc a držte se ho. Také je zásadní budovat komunikaci se stávajícími sledujícími a nabízet vysoce virální obsah, který lze opakovaně sdílet.

How to Get Followers on Instagram

Jak získat skutečné Instagram followers?

Zvažte začlenění nativních kotoučů do svého plánu vysílání. Pro nové účty je to dobrý způsob, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu a získat významný dosah. Dbejte také na to, aby vaše příspěvky byly doprovázeny relevantními hashtagy, aby byl váš obsah snadno objevitelný. Další strategií je navázání spolupráce s ostatními tvůrci.

Jak získat více Instagram followers zdarma?

Pokud chcete svůj účet na Instagramu organicky rozvíjet, zůstaňte konzistentní. Pravidelně zveřejňujte různé typy obsahu, reagujte na komentáře svých sledujících a sdílejte odkaz na svůj profil na jiných platformách. Bezplatná propagace vyžaduje spoustu času a úsilí při vytváření hodnotného a poutavého obsahu.

Kolik Instagram followers potřebujete, abyste dostali zaplaceno?

Neexistují žádná konkrétní omezení. Vydělávat na svém účtu na Instagramu můžete začít už s 1 000 sledujícími. Ale samozřejmě čím více sledujících máte, tím více můžete vydělat. V průměru je k nabízení reklamních služeb potřeba kolem 5 000 sledujících.

Kolik sledujících na Instagramu potřebujete, abyste získali ověření?

O oficiální ověření na Instagramu může požádat každý jednotlivec, značka nebo organizace. Je dokonce možné zaplatit a získat předplatné Meta Verified. Váš profil by však měl splňovat požadavky sociálního média na dodržování směrnic, autenticitu, jedinečnost, úplnost, veřejnou viditelnost a známost. Ověření na Instagramu nezávisí na počtu sledujících, takže se můžete přihlásit s novým účtem.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Mohlo by Vás zajímat:

Jak získat více followers na Instagramu v roce 2023

10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers

Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Jak přepnout na PRO TikTok účet

Jak zvýšit Instagram followers

Jak zapnout tmavý režim na Instagramu v iOS a Androidu

Jak zjistit kdo si prohlíží moje story na Instagramu

Seznam 10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *