15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

Víte, jak zvýšit počet sledujících a zapojení na Instagramu? Je to ANO nebo NE? No, uvidíme! Instagram je dnes jednou z nejpoužívanějších aplikací nebo stránek sociálních sítí na světě.

15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers
15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers?

Je to vzrušující doba pro bližší seznámení se s Instagramem. Tato významná aplikace pro sdílení fotografií je totiž zábavná a základní a Instagram má více než 300 milionů uživatelů denně a nadpozemskou úroveň zapojení uživatelů.

Denně se k němu přihlašuje více než 60 % uživatelů, což z něj činí druhou nejangažovanější síť po Facebooku.

V případě, že s Instagramem teprve začínáte,

…zveřejňování fotografií na IG může být skutečně odrazující.

V okamžiku, kdy se jen několik málo lajků setká s veškerým vaším zápalem a usilovnou prací ze skromné skupiny followers, je cokoli, jen ne demoralizovat, bez ohledu na možnost, že znáte výhody reklamy na sociálních sítích, které se drží na hranici šance, že se vám podaří objevit úspěch s vaší jednotkou.

Takže:

Pokud opravdu chcete vědět, jak rychle získat followers Instagram.

Tyto kompletní hacky a tipy pro followers Instagramu jsou vše, co potřebujete.

Tento článek vám pomůže tím, že vám poskytne nápady pro rozšíření vašich followers a inspiruje je k tomu, aby se zapojili do vašich příspěvků.

Uvidíte, že obrovské množství nápadů níže se soustředí na zvyšování angažovanosti (lajků a komentářů), a zde je důvod: zvýšená angažovanost zase zvýší počet sledujících.

Při aktualizaci mých tipů na zvýšení počtu sledujících Instagram pod, pamatujte, že neexistují životaschopné náhrady za důsledné zveřejňování spojování s, nápadité a důležité obrázky, které vaši Instagram followers milují. Využijte odpovídajícím způsobem níže uvedené tipy a také mějte na paměti, že zapojení by mělo být spolehlivě vaším základním cílem.

V poslední době,

…jsme sdíleli, lajkovali a zkoušeli lepší přístupy ke zvýšení počtu sledujících na Instagramu Digitalmarketingskill, a byla to velká zábava. Protože Instagram je fáze, na kterou se rychle soustředíme, mysleli jsme si, že by bylo zábavné prozkoumat některé přístupy ke zvýšení počtu sledujících na Instagramu.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Obsah

  1. Free hacky pro zvýšení Instagram followers
  2. Optimalizujte svou stránku na Instagramu
  3. Vytvářejte vysoce kvalitní obsah
  4. Používejte hashtagy
  5. Uspořádejte soutěž
  6. Připojte se ke komunitě
  7. Obsah vytvářený uživateli
  8. Zveřejnění videa
  9. Zveřejněte příspěvek v nejvhodnější dobu
  10. Propagujte svůj účet na Instagramu
  11. Zveřejňujte kvalitní fotografie a používejte správné filtry
  12. Využívání Příběhů na Instagramu a přetáček
  13. Využívání reklam na Instagramu
  14. Spolupráce s influencery
  15. Sledování relevantních účtů
  16. Vše na závěr

1. Zdarma hacky pro zvýšení Instagram followers

Pevná metodika a obětavé úsilí z vaší strany se bezpochyby projeví v množství a kvalitě sledujících, které máte, a ve velikosti vybudované stránky Instagramu. Abychom vám pomohli vybudovat skupinu prostřednictvím vlastní ideologie Instagramu, shromáždili jsme nejlepší tipy, které vám pomohou zvýšit počet lajků, sledujících a zapojení stránky Instagram.
15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

Pevná metodika a obětavé úsilí z vaší strany se bezpochyby projeví v množství a kvalitě sledujících, které máte, a ve velikosti vybudované stránky Instagramu.

Abychom vám pomohli vybudovat skupinu prostřednictvím vlastní ideologie Instagramu, shromáždili jsme nejlepší tipy, které vám pomohou zvýšit počet lajků, sledujících a zapojení stránky Instagram.

2. Optimalizujte svou stránku na Instagramu

Optimalizace profilu a příspěvků je klíčová pro budování silné online přítomnosti a navázání kontaktu s publikem. Chcete-li optimalizovat svůj profil na Instagramu, měli byste vytvořit ucelený kanál, používat relevantní klíčová slova a hashtagy a zahrnout výzvu k akci. Kromě toho můžete přejít na firemní profil, používat analýzu Instagramu a zapojit se do komunikace s publikem tím, že budete reagovat na komentáře a pořádat sezení s otázkami a odpověďmi. Chcete-li optimalizovat své příspěvky na Instagramu, měli byste používat vysoce kvalitní vizuály, psát popisky optimalizované pro klíčová slova a používat hashtagy jako klíčová slova. Díky těmto tipům můžete účinně optimalizovat svůj účet na Instagramu a přilákat více sledujících.
15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

Optimalizace profilu a příspěvků je klíčová pro budování silné online přítomnosti a navázání kontaktu s publikem.

Chcete-li optimalizovat svůj profil na Instagramu, měli byste vytvořit ucelený kanál, používat relevantní klíčová slova a hashtagy a zahrnout výzvu k akci.

Kromě toho můžete přejít na firemní profil, používat analýzu Instagramu a zapojit se do komunikace s publikem tím, že budete reagovat na komentáře a pořádat sezení s otázkami a odpověďmi.

Chcete-li optimalizovat své příspěvky na Instagramu, měli byste používat vysoce kvalitní vizuály, psát popisky optimalizované pro klíčová slova a používat hashtagy jako klíčová slova. Díky těmto tipům můžete účinně optimalizovat svůj účet na Instagramu a přilákat více sledujících.

3. Vytvářejte vysoce kvalitní obsah

Vytváření vysoce kvalitního obsahu na Instagramu je zásadní pro zapojení publika a růst vašeho účtu. To zahrnuje sdílení vizuálně přitažlivého a poutavého obsahu, který má u vašich sledujících ohlas.

Toho můžete dosáhnout používáním vysoce kvalitních vizuálních materiálů, udržováním konzistentní estetiky a pochopením preferencí svého publika.

Kromě toho můžete využívat nástroje a zdroje, jako jsou připravené šablony, skladové obrázky a online nástroje pro návrháře, které zvýší kvalitu vašich příspěvků.

Zaměřením se na vytváření přesvědčivého a vizuálně úžasného obsahu můžete efektivně upoutat pozornost publika a posílit přítomnost své značky na platformě.

4. Používejte hashtagy

15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers
15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

Hashtag je výjimečná metoda, jak zvýšit svou publicitu a zapojení svých sledujících. V jedné studii získaly příspěvky s 11 a více hashtagy téměř 80 % interakcí, zatímco při použití deseti hashtagů to bylo jen 22 % a při použití dvou 41 %.

Znamená to, že bychom měli na Instagramu uvádět více hashtagů?

Pokud jde o zahrnutí hashtagů do příspěvku na Instagramu, je třeba být kreativní, přesto je však obtížné skončit jako výrazný zneuživatel hashtagů – což bude mít nepříznivý dopad na vaše sledující a zapojení. Abyste se ujistili, že tuto lákavou chybu nikdy neuděláte, můžete si přečíst “Do’s and Don’ts of how to use Hashtags” od HootSuite. Zde je několik důležitých rad, které byste měli vzít na vědomí:

  • Při vkládání hashtagů buďte konkrétní.
  • Vkládejte hashtagy podle sociální sítě, kterou používáte.
  • Vytvářejte důležité, neznačkové hashtagy.
  • Snažte se, aby nebyly příliš dlouhé nebo příliš chytré.
  • Snažte se mít více hashtagů než slov
  • Snažte se označovat hashtagy všechno

Mějte také na paměti, že příspěvky na Instagramu, které obsahují hashtag i značku místa, mají vyšší engagement. Příspěvky s více hashtagy mají také lepší výsledky, než je průměr. (Zdroj)

Nedělat to s hashtagy je jen jednou z mnoha častých chyb na Instagramu, kterých se dopouští mnoho nigerijských podniků snažících se zvýšit počet sledujících na Instagramu. Vždy do svého příspěvku na Instagramu zahrňte relevantní značkové hashtagy, nezapomeňte také na to, že hashtagy nesmíte přidávat všude, a když jich přidáte příliš mnoho, může to vaše followers naštvat.

Ať už použijete obecný hashtag, například #DigitalMarketing, nebo značkový, například #Digital Marketing Skill Institute, hashtagy jsou neuvěřitelnou metodou pro třídění vašeho obsahu a rozvoj vaší komunity na Instagramu.

5. Pořádání soutěže

Je všeobecně známo, že každý má rád věci zdarma. Přestože se vám může hnusit možnost dávat něco bez konce, přímé náklady na cenu budou více než oprávněné, a to navzdory všem potížím, pokud vezmete v úvahu náklady na propagaci nebo propagaci spojené s vytvořením podobné míry rozruchu, kterou může soutěž vyvolat.

Wishpond vysvětluje: “Jedna výzva může vyvolat nesrovnatelně větší zapojení a přírůstek sledujících než několik částí obsahu, což vám ušetří hodiny práce a energie.”

Provádění výzev na Instagramu je mimořádný způsob, jak kompenzovat své současné sledující a navíc přitáhnout na svou stránku na Instagramu nové sledující, zejména pokud vaše výzva zavazuje členy k označení společníka v sekci komentářů k vašim fotografiím. Některé další myšlenky pro soutěže na Instagramu zahrnují:

  • “Líbí se mi” a vyhráváte soutěže – členové se zapojují tím, že lajkují vaše fotografie.
  • “Sleduj nebo označ” pro výhru v soutěži – členové musí sledovat nebo označit přítele, aby vyhráli
  • Soutěže s komentáři – členové musí přidat komentář, aby se mohli zúčastnit soutěže.

Soutěže o obsah vytvářený uživateli jsou také skvělým způsobem, jak zapojit komunitu a zvýšit počet svých příznivců. Požádejte své followers, aby na Instagramu zveřejnili důležitou fotografii, a nechte je použít váš vlastní soutěžní hashtag. Touto technikou pořádáte výzvu a zároveň budujete skupinu prostřednictvím těch, kteří jsou do hashtagu zapojeni.

V případě, že hledáte základní přístup k vedení soutěže na Instagramu, Hootsuite Campaigns vám to umožňuje:

  • Zobrazit příspěvky na stránce soutěže, na vlastní stránce Instagramu.
  • Poděkování za příspěvky prostřednictvím hashtagu nebo povinné zmínky.
  • Umožněte hlasování a komentování příspěvků, abyste zvýšili zapojení.

Soutěže jsou výjimečným způsobem, jak získat více sledujících na Instagramu, a proto si vyhraďte nějaký čas na to, abyste své sledující odměnili za jejich oddanost vaší značce.

6. Připojte se ke komunitě

Instagram používá více než 400 milionů lidí, a tak máte slušnou šanci, že bez ohledu na to, jak úzký je váš produkt nebo služba, budete mít možnost objevit své lidi. Bez ohledu na to, zda se jedná o potraviny, zdraví, technologie, módu nebo Bellafricana, který miluje afrocentrické produkty, určitě se najde komunita na Instagramu, ke které se můžete připojit a přidružit.

Rozlišujte několik komunit, které se vztahují k vaší značce nebo oboru, a zaměřte se na ně:

  • Nejvlivnější osoby v komunitě
  • Styl fotografií a téma sdílené nejlepšími účty
  • Hashtagy používané v rámci komunity
  • Známé strategie zapojení používané v rámci komunit (tj. odpovídá publikum dobře na příspěvky s otázkami? Výjimečné nabídky a soutěže? Naslouchejte a zaměřte se na to, co funguje).
  • Koho špičkoví influenceři citují a označují ve svých vlastních příspěvcích a v jakém kontextu.

Poté, co se opravdu zaplavíte a budete se o svou komunitu na Instagramu zajímat, použijte nashromážděná data ke kontrole své strategie na Instagramu. Pokud je to možné, je navíc skvělým nápadem přenést svou online skupinu do offline režimu.

Zde je několik tipů, jak vybudovat silnou komunitu na Instagramu online a možná i offline:

  • Podělte se o svůj příběh a seznamte se s příběhy ostatních lidí ve vaší komunitě. “Jako nezávislý malý podnik potřebujete vidět, že se ostatním podobným podnikům daří, a tak jsme se vydali vytvořit tato spojení a začali jsme se spojovat.”
  • Udělejte svůj obsah sdílený, aby se vaše komunita chtěla zapojit a sledovat váš příběh.
  • Pořádejte offline, osobní příležitosti s určitým cílem. Neustále se ptejte sami sebe, co tím získáte a co získá i vaše komunita.
  • Pravidelně se sami sebe ptejte, za jakým účelem budujete komunitu, a neustále si pomáhejte si to připomínat.

Vaše komunita je středobodem úspěchu vaší značky, takže čas strávený budováním a kultivací tohoto obrovského zdroje není nikdy zbytečný.

7. Obsah vytvářený uživateli

Podpora obsahu vytvářeného uživateli (UGC) je účinnou strategií, jak zvýšit zapojení a přilákat více sledujících na Instagramu.

Motivací svých sledujících k vytváření a sdílení obsahu souvisejícího s vaší značkou můžete těžit ze zvýšené viditelnosti, autenticity a důvěryhodnosti.

Některé způsoby propagace UGC na Instagramu:

  • Vytvořte značkový hashtag pro svou kampaň a vyzvěte své sledující, aby jej používali při sdílení obsahu souvisejícího s vaší značkou.
  • Přepostujte nebo sdílejte obsah vytvořený uživateli na svém kanálu Instagramu a řádně uveďte autora.
  • Vyzdvihněte uživatelský obsah ve svých Příbězích na Instagramu, zdůrazněte jeho tvůrce a přidejte relevantní text s výzvou k akci.
  • Spolupracujte s influencery nebo jinými tvůrci na vytváření obsahu souvisejícího s vaší značkou a sdílejte jej s náležitým uvedením kreditu.
  • Nabídněte exkluzivní slevy nebo výhody pro uživatele, kteří vytvoří a sdílejí obsah s vašimi produkty nebo službami.

Podporou obsahu vytvářeného uživateli můžete mezi svými sledujícími vytvořit pocit komunity a důvěry, což v konečném důsledku povede k většímu zapojení a růstu vašeho účtu na Instagramu.

8. Pošlete video

Video je v roce 2017 v centru pozornosti sociálních sítí, takže pokud potřebujete přitáhnout více pozornosti ke své značce a zvýšit počet sledujících na Instagramu, je použití videa to pravé. Protože tak velké množství taktiky růstu Instagramu spočívá ve schopnosti vyprávět nebo vyprávět příběhy prostřednictvím vašich příspěvků, video vám to umožňuje dělat důsledně a progresivněji.

Když Instagram zavedl videa, bylo jich za 24 hodin sdíleno více než 5 milionů, nelze popřít, že fotografie zaznamenávají na Instagramu větší zapojení než videa, nicméně videa stále hrají velkou roli ve vašem kurzu na zvýšení počtu sledujících na Instagramu.

Před koncem loňského roku (2016) vydala společnost Volvo Trucks videoreklamu, v níž legendární Jean Claude Van Damme provedl svůj charakteristický rozštěp, který je v současnosti považován za nejepičtější rozštěp 21. století. Do dnešního dne toto virální video nasbíralo více než 55 milionů zhlédnutí a stále se počítá. Video dokáže přitáhnout všechny oči k vaší značce. V případě společnosti Volvo viděly a uvědomily si její produkt a značku miliony očí. Server Variety.com si všiml, že tato propagační akce dosáhla během 9 dnů 40 milionů zhlédnutí.

increase Instagram followers

Co se snažím reklamou na Volvo zdůraznit, je, že videomarketing podněcuje lidi k návštěvě, nákupu a podpoře vaší značky. Je to docela jasný signál, že je čas buď začít, nebo věnovat větší pozornost, video možnostem platformy Instagram, abyste zvýšili počet sledujících na Instagramu. Vytvářejte přehledná, zábavná a poutavá videa, která budou lidé chtít označit svým přátelům. Mezi tipy pro tvorbu videí na sociálních sítích patří např:

  • Navrhněte ji tak, aby byla sdílená od samého začátku.
  • Využijte sílu vyprávění příběhů
  • Udělejte ze zákazníka hrdinu a zapojte ho
  • Využijte emoce publika (což vede ke sdílení).

Vedle některých aplikací pro úpravu fotografií Hootsuite shromáždil několik mobilních aplikací pro úpravu videa (doporučuji VivaVideo Pro pro mobilní zařízení), které vám pomohou posunout vaše videa na Instagramu na vyšší úroveň. Abyste je mohli dobře využít, nabízí Social Media Examiner následující návrhy způsobů, jak využít video na Instagramu ve vaší marketingové strategii obsahu:

  1. Natočte ukázku produktu a odpovězte na nejčastější dotazy
  2. Vytvořte vizuální portfolio své práce
  3. Upozorněte na speciální nabídky a akce
  4. Vyzývejte fanoušky a sledující k zasílání příspěvků prostřednictvím hashtagů
  5. Zlidštěte svou značku
  6. Zvyšte angažovanost na Facebooku

Videa jsou dalším způsobem, jak uplatnit svou kreativitu, zapojit publikum a vybudovat komunitu, která vám pomůže zvýšit počet sledujících na Instagramu.

9. Příspěvek v nejvhodnější dobu

Většina fyzických podniků je závislá na čase a vaše marketingové úsilí na Instagramu je stejné. Bylo by těžké pokusit se získat followers, pokud nejsou online na Instagramu, když zveřejňujete svůj nejlepší obsah.

V situaci, kdy bydlíte v Nigérii a většina vašeho publika se nachází v USA, Pokud zveřejníte příspěvek, aniž byste pochopili, kdy spí nebo jsou vzhůru, většinu vašeho obsahu by neviděli. Je důležité, abyste věděli, kdy byste měli sdílet obsah na své stránce Instagram.

post-daily

Nejvhodnější časy pro zveřejňování příspěvků na Instagramu jsou pondělí a čtvrtek kdykoli kromě 15:00-16:00 v časovém pásmu vašeho cílového publika.

Nejefektivnější metodou, jak se rozhodnout, který čas je nejlepší pro zveřejňování na Instagramu, je testování, jak si vaše fotografie a videa vedou v různých denních dobách. Pokud si všimnete, že fotografie zveřejněné večer získávají více komentářů a lajků než ty, které byly zveřejněny ráno, upravte podle toho plán obsahu.

Podle ElleandCompanyDesign jsou nejlepší časy pro zveřejňování na Instagramu pondělky a čtvrtky kdykoli kromě 15:00-16:00 hodin v časovém pásmu vašeho cílového publika.

Pokud se budete řídit výše uvedeným tipem, určitě získáte na Instagramu sledující, pokud budete obsah publikovat v době, kdy jsou lidé nejvíce online.

10. Propagujte svůj účet na Instagramu

Co je špatného na tom, když propagujete svůj účet na Instagramu na jiných účtech Instagramu prostřednictvím komentářů, blogu nebo jiných stránek sociálních médií?

Dalším skvělým způsobem, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu, je:

Propagujte svůj účet na Instagramu na svých dalších účtech a profilech na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Linkedin, Google+ atd.). Řekněte lidem, co mohou očekávat, jakmile vás začnou sledovat (např. fotografie ze zákulisí, náhledy, kupóny atd.)

#Propagace na webových stránkách a blogu

Pokud máte také blog nebo webové stránky, můžete také přimět organické návštěvníky, kteří navštěvují vaše stránky prostřednictvím vyhledávačů, aby si oblíbili váš účet na Instagramu, dejte jim vědět, co mohou očekávat, a vždy zveřejňujte příspěvky důsledně, abyste zajistili, že vaši návštěvníci budou spokojeni s kvalitním obsahem obsaženým na vašem účtu.

Vložte odkaz na svou stránku Instagram Nad a pod obsah nebo na strategické pozice na webu s viditelným tlačítkem CTA, aby se návštěvníkům líbil.

#Propagace na Facebooku

Ke stránce na Facebooku, na které jste správcem nebo editorem, můžete přidat účet Instagram. Přidání účtu Instagram ke stránce vám umožní vytvářet reklamy na Instagramu v aplikaci Power Editor nebo Správce reklam, aniž byste museli účet Instagram připojovat ke Správci firem.

Přidání existujícího účtu Instagram ke stránce na Facebooku:

  1. Přejděte na svou stránku na Facebooku.
  2. Klikněte na Nastavení v pravém horním rohu stránky.
  3. Klikněte na možnost Instagram Ads.
  4. Chcete-li ke své stránce přidat existující účet Instagram, klikněte na možnost Přidat účet.
  5. Zadejte uživatelské jméno a heslo svého účtu Instagram a klikněte na tlačítko Potvrdit.

Vytvoření nového účtu Instagram a jeho přidání ke stránce na Facebooku:

  1. Přejděte na svou stránku na Facebooku.
  2. Klikněte na Nastavení v pravém horním rohu stránky.
  3. Klikněte na možnost Instagram Ads.
  4. Pokud potřebujete vytvořit nový účet Instagram, klikněte na možnost Přidat účet.
  5. Vyberte možnost Vytvořit nový účet.
  6. Vyplňte údaje o novém účtu a klikněte na tlačítko Potvrdit.
  7. Na zadanou e-mailovou adresu bude odeslán e-mail. Podle pokynů v e-mailu nastavte heslo pro svůj nový účet Instagram.

Nyní byste měli mít účet na Instagramu propojený se svou stránkou na Facebooku. Kdykoli použijete svou stránku na Facebooku k vytvoření reklam, které budou spuštěny na Facebooku, můžete použít svůj nový účet na Instagramu k zobrazení stejných reklam na Instagramu.

11. Zveřejňujte kvalitní fotografie a používejte správné filtry

15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers
15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

Každý z filtrů, které vám Instagram nabízí k použití, není jen zábavný – výběr těch správných může skutečně vyvolat více zobrazení a zapojení. Analytici z Georgia Tech a Yahoo Labs prozkoumali obrovské množství fotografií a odpovídající údaje o tom, jak často byly prohlíženy a komentovány, a zjistili, že filtrované fotografie mají o 21 % větší pravděpodobnost, že budou shlédnuty, a o 45 % větší pravděpodobnost, že budou komentovány, než fotografie nefiltrované. Jaký typ filtru se nejlépe osvědčuje při úpravě fotografií na Instagramu? Nyní, po analýze pěti různých typů, výzkumníci zjistili, že nejlepší filtry, které zvyšují šance na zobrazení a komentáře, jsou ty, které vytvářejí:

  • vyšší expozice
  • vysoké teploty
  • vyšší kontrast

Při použití filtru s vysokou expozicí se získá více zobrazení a teplo mělo největší souvislost s komentáři. Dva typy filtrů měly negativní korelaci: Saturace korelovala s mírně nižším počtem zhlédnutí a efekt stáří vedl k nižšímu počtu komentářů. Společnost Curalate má skvělou infografiku s ještě konkrétnějšími tipy na optimalizaci vzhledu obrázku pro větší zapojení:

12. Využití Instagram Stories a Reels

To může výrazně zvýšit viditelnost a angažovanost na platformě. Zde je několik tipů, jak tyto funkce efektivně využívat:

Příběhy na Instagramu:

  • Sdílejte obsah ze zákulisí nebo náhledy na připravované produkty.
  • Používejte interaktivní prvky, jako jsou ankety, otázky a odpovědi nebo kvízy, abyste zapojili své publikum.
  • Sdílejte obsah generovaný uživateli nebo reference spokojených zákazníků.
  • Spolupracujte s dalšími tvůrci nebo influencery ve vašem oboru, abyste oslovili větší publikum.
  • Nabídněte publiku svých Stories exkluzivní slevy nebo propagační akce.

Instagram Reels:

  • Vytvářejte krátká, poutavá videa, která představují vaše produkty nebo služby v akci.
  • Zapojte se do trendů a výzev, abyste se zviditelnili a oslovili širší publikum.
  • Pomocí Reels můžete upozornit na konkrétní produkty nebo služby a poskytnout minitutoriály nebo ukázky.
  • Spolupracujte s dalšími tvůrci nebo influencery ve svém oboru, abyste rozšířili svůj dosah a přilákali potenciální zákazníky.
  • Sdílejte své Reels na Instagram Stories, abyste zvýšili viditelnost a zapojení.

Využitím Instagram Stories a Reels můžete efektivně zvýšit svou viditelnost a angažovanost na platformě, přilákat více sledujících a nakonec zvýšit prodej.

13. Využívejte reklamy na Instagramu

Investice do reklamy na Instagramu může být cennou strategií, jak oslovit širší publikum a získat více sledujících.

Reklamy na Instagramu nabízejí pokročilé možnosti cílení a umožňují značkám urychlit růst jejich podnikání a dosáhnout nákladově efektivní návratnosti.

Prováděním úspěšných kampaní a pravidelnou optimalizací můžete zvýšit viditelnost a zvýšit počet svých organických sledujících.

Reklamy na Instagramu jsou navíc velmi všestranné a lze je využít k dosažení řady různých obchodních výsledků, například ke generování prodeje a dosažení nákladově efektivního dosahu.

Provozování úspěšných kampaní sice vyžaduje čas a prostředky, ale díky potenciální návratnosti se investice více než vyplatí.

Reklamy na Instagramu proto mohou být pro vaši firmu mocným nástrojem, který rozšíří její dosah a přiláká více sledujících.

14. Spolupráce s vlivnými osobami

15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers
15 způsobů jak rychle zvýšit počet Instagram followers

Spolupráce s influencery může být účinnou strategií, jak oslovit větší publikum a získat více sledujících na Instagramu.

Zde je několik způsobů, jak spolupracovat s influencery:

  • Recenze produktů nebo sponzorované příspěvky: Spolupracujte s influencery a vytvářejte obsah, který představí vaše produkty nebo služby v pozitivním světle.
  • Společně vytvořené produkty nebo služby: Spolupracujte s influencery na vytváření jedinečných nabídek, které kombinují jejich odborné znalosti a nabídku hodnoty vaší značky.
  • Uvádějte influencery ve svém obsahu: Představte odbornost, osobnost a příběh influencerů na svém blogu, v podcastu, videu nebo newsletteru.
  • Dárky nebo soutěže: Spolupracujte s influencery a pořádejte společné dárky nebo soutěže, čímž podpoříte zapojení a zvýšíte viditelnost.

Při spolupráci s influencery je důležité spojit se s tvůrci, kteří mají silný vztah k vaší značce a publiku. Spoluprací můžete rozšířit svůj dosah, přilákat nové sledující a zvýšit angažovanost na svém účtu na Instagramu.

15. Sledování příslušných účtů

Interakce s ostatními uživateli Instagramu ve vašem oboru je cennou strategií pro zvýšení viditelnosti a získání nových sledujících.

Sledováním relevantních účtů a navazováním kontaktů s nimi poskytujete platformě důležité informace o svých zvyklostech a žánru, což může pomoci umístit váš účet do správných seznamů s návrhy.

Kromě toho zapojení do účtů ve vašem obsahovém výklenku nejen podporuje organický růst, ale také poskytuje algoritmu Instagramu důležité informace o vaší značce.

To může vést ke zvýšení viditelnosti a potenciálu přilákat nové, cílené sledující.

Pokud se stále chcete naučit, jak rychle zvýšit počet sledujících na Instagramu, proč se nezúčastnit našeho dalšího školení digitálního marketingu, kde pochopíte, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu

Abychom to všechno uzavřeli

Existuje celá řada taktik, které byste našli při hledání “jak zvýšit počet sledujících Instagram” online, zde jsou některé strategie, které nejsou uvedeny výše a které také fungují:

  • Přidání několika emotikonů
  • Požádejte uživatele, aby “označili přítele”
  • Používejte výzvy k akci v popiscích fotografií

Toto je však mých 15 nejlepších zabijáckých metod, které vám poskytnou kvalitní a skutečné followers Instagramu. A musím se přiznat, že pokud se jimi budete správně řídit, vaše komunita na Instagramu zaznamená masivní nárůst sledujících.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak spravovat followers na Instagramu

Jak získat ověření na TikToku: Průvodce krok za krokem

Jak skrýt lajky na Instagramu

Jak získat více zobrazení na TikToku

Průvodce pro začátečníky používáním Tiktoku

Tipy a triky pro Instagram Stories v roce 2024

Jak se stát virálním na TikToku: 16 osvědčených triků

10 tajných tipů a triků pro Instagram 2024

Jak získat 1 milion followers na TikToku? (10 strategií)

Jak získat více followers na TikToku: Snadné tipy pro růst TikTok

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *