Ať se vám to líbí, nebo ne, kvalita vašich příspěvků na Instagramu má vliv na počet sledujících a počet lajků. Vysoce kvalitní obsah je jedním z hnacích faktorů zvyšování angažovanosti online.
Pojďme se rovnou vrhnout na to, jak zařídit, aby příspěvek na Instagramu zářil!
Díky několika jednoduchým opravám mohou vaše příspěvky lépe vyniknout ve Feedu a přimět lidi k interakci s vaší značkou!
13 tipů jak zatraktivnit své příspěvky na Instagramu
Některé z těchto tipů jsou naštěstí velmi rychlé a snadno proveditelné. Několik dalších vyžaduje čas, ale připraví vás na úspěch.
1 – Použijte šablony příspěvků
Do kanálu můžete rozhodně vložit jen obyčejnou fotografii. Vlastně byste někdy měli!
Důležité je nabídnout rozmanitost toho, co zveřejňujete.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Chcete-li vypadat profesionálněji, přidejte k příspěvku grafiku, rámečky a slova.
Ale… místo ruční úpravy příspěvků ušetřete čas pomocí předem připravených šablon příspěvků. Mojo má stovky neuvěřitelně úžasných šablon pro Instagram! Máte tak velkou flexibilitu při výběru barev, designu a dalších možností.
2 – Vyberte si skvělé filtry
Pokud nejste velmi zkušený fotograf, budete pravděpodobně muset své fotografie vylepšit pomocí filtrů.
Existuje několik způsobů, jak filtrovat fotografie na Instagramu: v rámci Instagramu, ve smartphonu, v aplikacích pro tvorbu videí (například Mojo).
Jako značka je důležité udržovat svou síť Instagram s konzistentním filtrem. Nebo alespoň konzistentní rodinu filtrů, které používáte.
3 – Vybírejte fotografie s rozmyslem
Výběr správných fotografií pro Instagram Stories a příspěvky je polovina úspěchu. První upřímná otázka, kterou byste si měli položit, zní: “Stojí tato fotografie za sdílení?”.
Vaši stávající sledující chtějí vidět věci, které mají pro jejich život přidanou hodnotu, smysl a jsou zajímavé. Pro nové sledující soutěžíte s miliony příspěvků, abyste upoutali jejich pozornost.
Dlouze přemýšlejte o tom, co vaši sledující (alias potenciální zákazníci) chtějí vidět a s čím chtějí komunikovat.
4 – Buďte pečliví
Bohužel se Instagram stal místem špatné gramatiky a pravopisných chyb – dokonce i na stránce Explore!
Nebuďte líní a nebuďte jako miliony jiných účtů, kterým je prostě jedno, že se přehlédnou. Můžete být lepší!
Před zveřejněním si přečtěte a znovu přečtěte veškerý psaný obsah na obrázku a v popisku. Věnovat 1-2 minuty navíc před zveřejněním se vám vyplatí, protože si vybudujete důvěryhodný vztah se svým publikem.
Pokud přece jen objevíte chybu, ujistěte se, že víte, jak Příběhy a příspěvky na Instagramu upravovat.
5 – Optimalizujte osvětlení
Při úpravách fotografií nebo videí můžete provádět pouze určité opravy. Proto dejte přednost dobrému osvětlení.
Zde jsou tipy, jak zlepšit osvětlení videí a fotografií na Instagramu (ještě před jejich pořízením):
- Otočte se k oknu tak, aby světlo dopadalo na váš obličej (nebo na obličej vašeho výrobku).
- Vyjděte ven, zejména za suchých, částečně zamračených dnů.
- Klepněte na střed obrazovky fotoaparátu, aby věděl, co je fotografovaný objekt.
- Použijte kruhová světla, abyste rozjasnili svůj obličej – a rozzářili oči.
Díky těmto tipům budou vaše snímky a videa výjimečně lepší i bez filtrů!
6 – Buďte nečekaní
Pokud jde o fotografie a videa, které můžete sdílet, začněte přemýšlet jinak než v běžných podmínkách. Co vaše cílová skupina vidí neustále? Co by skutečně otřáslo jejich Feedem?
Pokud obvykle zveřejňujete zajímavosti o produktech, zvažte sdílení různorodého obsahu, včetně:
- Zábava v zákulisí
- Srovnání produktů (s konkurencí)
- Předváděcí akce
- Nepropagační příspěvky (vzdělávání, příběh o původu)
- Soutěže a dárky
Zvažte spolupráci s dalšími účty, abyste zvýšili rozmanitost. Například: Společnost vyrábějící klobouky s kamínky by mohla sdílet fotografii lamy, která nosí jejich klobouky.
7 – Použijte mřížku (mřížku fotoaparátu)
Většinu nastavení smartphonu lze upravit tak, aby se při pořizování snímku na displeji zobrazila mřížka o 9 čtvercích. To vám může pomoci vycentrovat objekt a optimalizovat měřítko pomocí “pravidla třetin”.
Pravidlo třetin je fotografická strategie. Objekt je vycentrován na libovolný průsečík v mřížce 9 čtverců. Nebo je vycentrován podél jedné ze svislých či vodorovných čar.
Díky tomu mohou vaše fotografie vypadat umělecky a vyváženě – aniž byste je museli ořezávat na menší plochu a riskovat, že budou rozpixelované.
8 – Roztřepejte to, co sdílíte
Stávající sledující od vašeho účtu očekávají určitý obsah. Zatřeste jejich kanálem tím, že zveřejníte něco, co se nepodobá tomu, co jste zveřejnili předtím.
U nových sledujících změňte to, co sdílíte – ve srovnání s ostatními účty, které vidí.
Pokud jste značka ekologických lahví na vodu, která vždy zveřejňuje své výrobky, ukažte srovnání, jak jim 1 vaše láhev ušetří 10 000 plastových lahví za dobu své životnosti.
9 – Ořezávání jako profesionál
Někdy stačí fotografii pouze oříznout. Namísto toho, abyste objekt vždy vycentrovali, zkreslete ho doprava, doleva, nahoru nebo dolů.
Nebo si snímek přibližte, abyste upoutali pozornost a zaujali – místo abyste ho ukázali celý. Pokud je vaše fotografie roztřesená a nutí je hádat, co přesně to je, může skutečně upoutat jejich pozornost a udržet ji.
10 – Najměte si profesionála
Soloprůmyslníci typu “udělej si sám”: Vyslechněte nás.
Možná se vyplatí najmout si profesionála. Ten bude mít zkušenosti s vytvářením úžasného obsahu, který si vaši sledující zamilují.
Navíc peníze, které zaplatíte za najmutí profesionála, mohou často přinést skvělou návratnost investic do prodeje, růstu a konverzí.
11 – Mít vzkaz
Zdůrazněte určité body (například velkou slevu) přidáním slov do svých příspěvků.
Nejenže to může lidi přimět k akci, ale nebudou muset klikat na titulek, aby se o ní dozvěděli.
12 – Nechte fotky mluvit samy za sebe
Oproti tipu č. 11 vynechejte slova ze svých příspěvků.
Pokud máte opravdu úchvatné vizuální obrazy, někdy je stačí nechat být a nechat je mluvit samy za sebe.
Zdůrazněme však, že obrazový materiál by měl být opravdu ohromující!
13 – Buďte záměrní
Nejlepší příspěvky na Instagramu jsou především strategické, kurátorské a testované. Pokud máte tendenci zveřejňovat příspěvky náhodně, je načase přehodnotit, jak Instagram používat k rozvoji svého podnikání.
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Plánování obsahu, rozvržení měsíce a usilovná práce na tvorbě skvělých příspěvků udělají zázraky s vaší značkou, zapojením a (doufejme) prodejem.
Mohlo by Vás zajímat:
Jak získat více followers na Instagramu v roce 2023
10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers
Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu
Jak přepnout na PRO TikTok účet
Jak zvýšit Instagram followers
Jak zapnout tmavý režim na Instagramu v iOS a Androidu
1 komentář