Jak se stát virálním na TikToku: 10 funkčních tipů, které fungují

Jak se stát virálním na TikToku: 10 funkčních tipů, které fungují

V dnešní době chce každá značka vědět, jak se stát virální na TikToku. Proč? Protože marketing na TikToku může rychle zvýšit povědomí o vaší značce, pomoci vám generovat více potenciálních zákazníků a zvýšit vaše prodeje v krátkém časovém horizontu.

Jak se stát virálním na TikToku
Jak se stát virálním na TikToku

Jak se stát virálním na TikToku: 10 funkčních tipů, které fungují

Mnoho lidí o publikování na TikToku neví, že virální videa se vytvářejí poměrně snadno a nevyžadují zvláštní rozpočet. S více než 1 miliardou uživatelů od 1. čtvrtletí 2021 existuje spousta lidí, kteří videa vaší společnosti na TikToku uvidí – stačí se naučit, jak zkombinovat správný nápad na obsah s několika dostatečně silnými postupy sociálních médií, abyste zvýšili svůj dosah a úroveň zapojení.

Pokud tedy chcete zjistit 10 nejlepších akčních tipů, které potřebujete znát, abyste se stali virálními na TikToku, čtěte dál a podívejte se na značky, které již dosáhly slávy na TikToku tím, že je uvedly do praxe.

Šablona strategie sociálních médií

Zefektivněte svůj marketing pomocí účinné šablony strategie sociálních médií.

SocialBee social media strategy template

Naplánujte si obsah TikToku pro lepší zapojení

Než se pustíme do dnešních tipů, pojďme si na chvíli říct, jak můžete na TikToku udržovat konzistentní plán zveřejňování příspěvků, abyste oslovili správnou cílovou skupinu pro své podnikání a zlepšili svou viditelnost na této platformě.

V čem spočívá tajemství? Používání plánovače sociálních médií, který umožňuje časté zveřejňování příspěvků na TikToku bez zbytečných potíží.

Jak se stát virálním na TikToku

  1. Porozumění algoritmu TikToku
  2. Sledujte trendový obsah
  3. Účastněte se výzev TikTok
  4. Přidávat hashtagy
  5. Používejte trendovou hudbu
  6. Buďte krátcí a poutaví
  7. komunikujte se svým publikem
  8. Používejte vkusný humor
  9. Pochopte své publikum
  10. Sledujte konkurenci

Tip č. 1: Pochopte algoritmus TikToku

Stejně jako ostatní platformy sociálních médií, které používáte, i TikTok používá algoritmus, který uživatelům zobrazuje nejlepší obsah. Říkají mu systém doporučení a podle něj se vybírá obsah, který se zobrazí na stránce Pro vás.

Každému uživateli se zobrazuje jedinečný, kurátorský kanál, který je přizpůsoben jeho obsahovým preferencím. TikTok pomáhá uživatelům objevovat další videa, která jsou podobná tomu, co se jim líbilo dříve. Někteří uživatelé tak mohou vidět převážně trendová videa o vaření, zatímco jiní mohou vidět spoustu vtipných videí o kočkách.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Při rozhodování o tom, jaká videa se mají uživatelům zobrazovat, se TikTok řídí třemi hlavními prvky:

  • Zapojení uživatelů – Jedná se o akce, které uživatelé v aplikaci provádějí, například lajkování, komentování a sdílení obsahu, sledování účtů tvůrců.
  • Zájem uživatelů – Velmi důležité je, jak dlouho divák sleduje váš obsah. Pokud vydrží až do konce, ukazuje to algoritmu, že váš obsah dokáže udržet pozornost uživatele. TikTok tedy váš obsah zvýší a zobrazí ho většímu počtu uživatelů.
  • Tvorba obsahu – Používání trendových zvuků TikTok, přidávání relevantních hashtagů k příspěvkům a úprava videoklipů přidáním titulků – to vše funguje na zvýšení dosahu vašeho videoobsahu.

Jak můžete tyto informace využít k tomu, aby se vaše krátká poutavá videa dostala do kanálů diváků? Abyste dosáhli většího zapojení, musíte vytvářet videa zaměřená na interakci, udržovat příspěvky krátké (aby se zlepšila průměrná doba sledování) a využívat trendové výzvy, zvuk a hashtagy ve svůj prospěch.

Mějte na paměti, že počet sledujících také nemusí vždy zaručit, že se vaše video stane virálním na TikToku. Může pomoci tomu, že váš obsah zpočátku uvidí více lidí, ale aby se zobrazil širšímu publiku a stal se virálním, musíte ještě získat komentáře a lajky.

Nyní máte představu o tom, jak algoritmus TikToku funguje, podívejme se na typ obsahu, který byste měli zveřejňovat.

Tip č. 2: Sledujte trendový obsah

Téměř každý trendový zvuk TikToku je spojen s novým trendem. Může to být rozzářený přechod, tanec, použití filtru, sdílení nepopulárních názorů, v podstatě cokoli, co si na platformě získá popularitu.

Sledování těchto trendů vám může pomoci oslovit více lidí, získat uznání mnoha potenciálních zákazníků a nakonec se stát virálním.

Ukázání zábavné stránky vašeho podnikání polidšťuje vaši značku a umožňuje vám navázat lepší vztah s publikem. Je to tedy vaše šance ukázat svou osobnost a možná přidat do svého obsahu trochu humoru.

PRO TIP: Načasování je na TikToku velmi důležité. Zapojte se proto do trendů, dokud jsou ještě populární a relevantní. V opačném případě budete vypadat mimo a algoritmus vaše videa na TikToku nezvýší, protože daný trend už nebude mít takový ohlas.

Příklad: GUESS

Módní značka GUESS si na TikToku vybudovala více než 70 000 příznivců a ví, jak pracovat s trendy a získat obrovský počet zhlédnutí.

Díky sledování různých módních trendů zůstali pro své publikum relevantní. Dokonce zveřejnili příspěvek o obrovském seriálu Netflixu Hra na chobotnici, využili hashtag, který byl zhlédnut více než 65 miliardkrát, a dali mu módní nádech.

Guess TikTok video

Podtrženo a sečteno, využití relevantních trendů TikToku vám pomůže vytvářet videa, která zaujmou a přilákají nové sledující TikToku.

Tip #3: Účastněte se výzev TikTok

Výzvy TikTok se vytvářejí dvěma způsoby:

  1. Značkami, které chtějí vyvolat humbuk kolem svého podnikání.
  2. populárními tvůrci a influencery TikToku, kteří se chtějí zviditelnit.

Výzvy si můžete prohlédnout na stránce Objevovat v aplikaci – stačí vyhledat “challenge” a zobrazí se vám obsah, který je pod tímto hashtagem.

Držte se výzev, které fungují pro vaši značku, a nebojte se výzev účastnit. Vaši zákazníci mohou vidět vaše videa, když budou procházet své kanály, a doufejme, že s nimi budou interagovat a pomohou jim získat větší pozornost.

Příklad: Vyzkoušejte si, jak se vám líbí, jak se vám líbí, jak se vám líbí, jak se vám líbí, jak se vám líbí, jak se vám líbí, jak se vám líbí: Příklad: Kapka vody

Když se budeme držet tématu hry s chobotnicemi, značka ochucených vod Waterdrop se zapojila do výzvy #SquidGameChallenge.

waterdrop tiktok profile

Obsah, který vytvářejí na TikToku, má několik tisíc zhlédnutí za příspěvek, ale když přijali výzvu Squid Game, stali se virálními.

Získali přes 160 000 lajků a více než 1,7 milionu zhlédnutí, čímž se stali virálními a zároveň kreativním způsobem ukázali svůj produkt.

Tip #4: Přidejte hashtagy

Používání hashtagů je jedním ze způsobů, jak dát TikToku vědět, čeho se váš obsah týká.

V aplikaci snadno najdete trendové hashtagy; stačí přejít na kartu Objevovat a zobrazí se vám seznam trendových typů obsahu.

Procházejte jimi, vyberte si hashtagy, které rezonují s vaším stylem obsahu a poselstvím, a zapojte se do konverzace. Výsledkem bude, že se váš obsah bude zobrazovat lidem, kteří se zajímají o videa s těmito hashtagy.

Využitím popularity trendových hashtagů se budete moci stále častěji objevovat na stránce For You vašich zákazníků.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Vyhnete se tak hledání nápadů na hashtagy pokaždé, když budete chtít zveřejnit příspěvek na TikToku. Ušetříte čas tím, že je budete mít připravené, kdykoli budete chtít publikovat.

Příklad: V případě, že chcete mít k dispozici štítky, můžete si je uložit do aplikace, která je používá: V případě potřeby si můžete vytvořit následující příklady: Biteable

Biteable je aplikace pro tvorbu videí a její tým pro sociální média vybudoval silnou komunitu více než 23 000 sledujících.

Vytvářejí spoustu obsahu o problémech práce z domova a využívají trendové hashtagy, aby ho dostali před obrovské publikum. K navázání kontaktu s diváky používají také humor.

Biteable TikTok Hashtags

V době psaní tohoto článku měly tři hlavní hashtagy u jejich nedávného příspěvku následující zobrazení:

  • WFHCheck – 31,5 milionu zobrazení
  • WFHLife – 164,3 milionu zobrazení
  • WFH – 2,6 miliardy zobrazení

Vybrali nejen hashtagy, které uživatelé TikToku používají, ale také hashtagy, které jsou relevantní pro obsah, který obvykle zveřejňují, tedy klíčová slova, která popisují téma jejich videí.

Za zmínku stojí, že jejich videa na TikToku mají pravidelně desítky tisíc zhlédnutí.

Tip č. 5: Používejte virální písně a zvuky

Účet na TikToku má dnes téměř každý hudebník na světě, například John Legend, Billie Eilish, Taylor Swift nebo Lizzo. A téměř všichni se snaží, aby se jejich písně staly na TikToku virálními, což se jim většinou daří.

Pokud nevíte, jakou hudbu použít ve svých videích, můžete jednoduše přejít na přidání zvuku do videa a projít si trendové písničky, které tam najdete.

TikTok sounds

Můžete také jen procházet některá videa ve svém kanálu a zjistit, které zvukové soubory jsou nejčastěji slyšet.

Kromě písniček najdete v aplikaci také zvuky vytvořené různými tvůrci, jako jsou například mashupy písniček, dialogy převzaté z kresleného filmu nebo filmu a nahrané do aplikace, nebo jen vtipnou poznámku tvůrce, kterou lidé začali používat ve svých vlastních videích.

Pokud je navíc zvuk spojen s určitým trendem, můžete ho také učinit součástí videa a dát mu vlastní nádech. Jen nezapomeňte přidat skladbu z aplikace, aby TikTok věděl, že jste součástí trendu.

Také vytvoření vlastního zvuku může být skvělým způsobem, jak se stát virálně úspěšným a dostat svůj TikTok před mnohem více zákazníků.

Nyní, když už víte, jak najít nápady na videa TikTok pro svou obsahovou strategii, vám přinášíme několik tipů, jak videa upravit, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.

Příklad: Zoo San Diego

Zoo San Diego má na TikToku více než dva miliony sledujících. Vědí, jak TikTok využít ve svůj prospěch.

Kromě toho, že zveřejňují roztomilá videa se zvířaty, spojují je také s populárními zvuky TikToku, které jejich obsahu dodávají přidanou hodnotu.

Například v tomto příkladu vytvořili koláž virálního videa a přidali vtipný zvuk z populárního vine, který se na TikTok vrátil.

TikTok sound

Zdroj

Jejich kreativita se vyplatila, protože jen díky tomuto videu získali tisíce zhlédnutí a lajků. Jak úžasné!

Tip č. 6: Buďte krátcí a poutaví

TikTok začínal jako aplikace pro krátká videa s maximální délkou nahrávání 15 sekund.

Nyní tento limit zvýšila na 3 minuty, ale většina videí je stále výrazně kratší.

Pokud své publikum přimějete, aby se na vaše videa dívalo až do konce, TikTok pozná, že se lidem líbila. To znamená, že je platforma sociálních médií zobrazí více dalším uživatelům, což přispěje k úspěchu vašeho obsahu.

Příklad: Ryanair

Ryanair je evropská nízkonákladová letecká společnost, která se proslavila na TikToku. Značku sleduje 1,3 milionu lidí a téměř všechna její krátká videa se na TikToku stávají virálními.

Kromě toho, že používají trendové zvuky a přidávají několik populárních hashtagů, je obsah, který vytvářejí, dlouhý několik sekund – nic z jejich nedávných příspěvků nebylo delší než 20 sekund.

Například toto pětivteřinové video má více než 267 000 zhlédnutí, což dokazuje, že na TikToku stačí skvělý nápad, aby vám přinesl úspěch na sociálních sítích.

Ryanair TikTok Video

Sdílejte co nejjednodušší verzi svého nápadu na video a zvýšíte tak šanci, že se na váš obsah budou lidé dívat znovu.

Tip #7: Komunikujte se svým publikem

Čím více budete komunikovat s publikem TikToku, tím více získáte. Jak jsme již řekli, TikTok považuje zapojení uživatelů za známku kvalitního obsahu.

Zvažte tedy, zda se na TikToku pustit do živého vysílání a zapojit své publikum.

Zde je několik nápadů, které přimějí vaše publikum sledovat vaše živé vysílání:

  • Video s odpověďmi na často kladené otázky
  • Zeptejte se mě na cokoli (AMA)
  • Výukové programy k produktům
  • Rozhovory

Na dotazy diváků můžete odpovídat prostřednictvím chatu, který máte k dispozici. Dokud budete v živém vysílání, bude se vaše video zobrazovat na stránce Pro vás a uživatelé se k němu budou moci připojit jednoduchým přejetím prstu.

Lidé, kteří sledují a komentují vaše živé vysílání, budou s největší pravděpodobností těmi, kteří budou v blízké budoucnosti vystaveni vašemu obsahu TikTok.

Tip č. 8: Použijte vkusný humor

TikTok je v podstatě platforma pro krátký zábavný obsah – lidé se na ní smějí, učí a relaxují.

Zpočátku to byla platforma, které dominovala videa se synchronizací rtů, ale nyní je tento gigant sociálních sítí hlavním poskytovatelem všech typů videoobsahu, od zpráv a zábavných příběhů až po návody a dokonce i vzdělávací příspěvky.

Balíčky pro Influencery -> TikTok sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Můžete si pomoct nákupem sledující pro Váš profil na TikToku. Koupit TikTok sledující

Můžete si pomoct nákupem lajků pro Váše videa na TikToku. Koupit TikTok likes

Můžete si pomoct nákupem views pro Vaše videa na TikToku. Koupit TikTok views

Váš obsah by neměl být jen o prosazování marketingové agendy do popředí. Místo toho byste měli vytvářet obsah, který lidi baví. To je tajemství lepšího dosahu a zapojení na sociálních sítích.

Nebojte se používat humor a bavit se svým obsahem, je to jistý způsob, jak přimět lidi, aby vaše videa lajkovali, komentovali a sdíleli – což jsou všechny signály, které TikTok potřebuje k propagaci vašeho obsahu.

Příklad: Gymshark

Společnost Gymshark vyrábí aktivní oblečení a díky svým vtipným videím, která se často stávají virálními, získala na TikToku 3,5 milionu sledujících.

Už jste někdy viděli psa, jak dělá bench press? Pokud sledujete obsah společnosti Gymshark, pravděpodobně jste viděli alespoň jeden pokus.

Gymshark TikTok Post

Tým také používá memy, aby zvýšil angažovanost a pomohl svým videím dostat se virálně do všech kanálů.

Tip č. 9: Vytvářejte obsah pro konkrétní publikum

TikTok je v současné době jedním z nejpopulárnějších kanálů sociálních médií, což znamená, že tuto aplikaci denně používají lidé všech věkových kategorií a z různých částí světa.

Je tedy třeba najít v aplikaci své cílové publikum tím, že vytvoříte obsah přizpůsobený jeho preferencím. Jen tak se můžete stát virálními a ve výsledku skutečně něco získat.

Například vytváření tanečních videí v době, kdy vaše publikum hledá obsah o vaření, vám nepřinese žádnou hodnotu, protože vaši potenciální zákazníci tato videa spíše přeskočí, než aby s nimi interagovali.

Abyste pochopili, co na vaše cílové publikum funguje, musíte:

  • Testujte různé formáty obsahu.
  • Respektujte nejlepší časy publikování.
  • Přidávejte výklenkové a relevantní hashtagy, které vaše zákazníky zajímají.

Tip #10: Sledujte svou konkurenci

Kdykoli vám dojdou nápady na obsah, můžete se podívat, co dělají vaši konkurenti, aby se stali virálními na TikToku.

Cílem není kopírovat jejich obsah, ale použít jejich nejúspěšnější videa jako příklad (možná mají virální video, které můžete použít jako inspiraci). Na základě jejich zkušeností zjistěte, jaký obsah funguje ve vašem oboru nejlépe, a pokuste se ho dále pozvednout. Měli byste také věnovat pozornost zvukům a hashtagu, které ve svých videích používají.

Virál na TikToku

Teď, když už máte lepší představu o tom, jak se stát virálním uživatelem TikToku, je čas vzít věci do vlastních rukou a najít vlastní recept na úspěch.

Probrali jsme, jak najít relevantní nápady na obsah, co musíte do svých videí zahrnout, abyste jim pomohli k lepšímu výkonu, a také jak zaujmout správné publikum.

Virální šíření na jakékoli platformě, včetně TikToku, může být obrovskou podporou povědomí o značce a může vám pomoci přeměnit vaše publikum na zákazníky a dokonce zpeněžit váš video obsah jako další zdroj příjmů.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak získat více followers na Instagramu v roce 2023

10 nejlepších influencerů v Německu podle počtu followers

Odpovědi na 60 nejčastějších otázek o Instagramu

Jak přepnout na PRO TikTok účet

Jak zvýšit Instagram followers

Jak zapnout tmavý režim na Instagramu v iOS a Androidu

Jak zjistit kdo si prohlíží moje story na Instagramu

Seznam 10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

2 komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *