5 tipů jak získat více Instagram followers

5 tipů jak získat více Instagram followers

Chcete vědět, jak získat více Instagram followers? Nemusíte platit za falešné sledující ani používat roboty – stačí se řídit naším průvodcem.

5 tipů jak získat více Instagram followers
5 tipů jak získat více Instagram followers

Začínáte nově na sociálních sítích nebo se teprve snažíte vybudovat svou online značku? Pravděpodobně vás zajímá, jak získat více sledujících na Instagramu.

Podívejte se na našeho podrobného průvodce, ve kterém se dozvíte, jak organicky zvýšit počet sledujících na Instagramu.

5 jednoduchých kroků, jak získat více sledujících na Instagramu

Krok 1. Položte základy

Krok 2. Vytvořte skvělý obsah

Krok 3. Zajistěte, abyste byli nalezitelní

Krok 4. Zapojte svou komunitu

Krok 5. Učte se dál

jak získat více Instagram followers

Krok 1. Položte základy

Promyšlená marketingová strategie na Instagramu

Pokud chcete být na sociálních sítích efektivní, potřebujete jasný plán.

Získání většího počtu sledujících na Instagramu je skvělým startovním cílem. Samotní sledující však úspěšný účet na Instagramu nevytvoří. Váš cíl musí být součástí širšího plánu, který navazuje na vaši obchodní strategii a cíle sociálního marketingu.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Zamyslete se nad důvody, proč chcete mít více sledujících na Instagramu. Čeho chcete skutečně dosáhnout? Možná chcete:

  • zvýšení povědomí o značce
  • zvýšení prodeje produktů
  • zvýšit návštěvnost vašich webových stránek.

Zaměření na tyto obchodní cíle vám pomůže udržet účet na Instagramu konzistentní. Pomůže vám to vyprávět přesvědčivý příběh značky, který osloví nové návštěvníky profilu a pomůže vám vybudovat (a udržet) si věrné příznivce.

Definujte svou cílovou skupinu

Položte si několik otázek o tom, koho se snažíte oslovit:

  • Kde žijí?
  • Co dělají za práci?
  • Kdy a jak používají Instagram?
  • Jaké jsou jejich bolestivé body a výzvy?

Odpovědi na tyto otázky vám pomohou vytvořit obsah, který vás spojí s lidmi na Instagramu, u nichž je největší pravděpodobnost, že vás budou sledovat.

Pomohou vám také konzistentně poskytovat obsah, který vaše publikum dlouhodobě zaujme.

Vytvoření konzistentního příběhu a estetiky značky

Možná chcete ukázat, jak se váš produkt vyrábí. Nebo zlidštit svou značku sdílením pohledu zaměstnance. Aspirativní značka může prezentovat životní styl nebo úspěchy vašich zákazníků.

Bez ohledu na to, o co se snažíte, je důležité zachovat konzistentní hlas, osobnost a vzhled značky.

Vaše příspěvky by měly být snadno rozpoznatelné na první pohled. Přemýšlejte o své síti Instagram jako o jednom soudržném celku. Ke sdílení obsahu, který se úplně nehodí ke vzhledu vašeho hlavního kanálu, můžete vždy použít Instagram Stories.

Ani vaše produkty nemusí vypadat stejně. Můžete použít stylování, aby vaše mřížka měla jednotný vzhled, jako to dělá @themillerswifecustomcookies:

The Miillers Wife Custom Cookies Instagram profile
Zdroj: @themillerswifecustomcookies 

Použití klíčových slov pro zobrazení ve vyhledávání

Než vás lidé začnou sledovat na Instagramu, musí vás najít. Ne všechny texty na Instagramu se však dají vyhledávat. Pouze dvě pole na Instagramu přispívají k výsledkům vyhledávání: jméno a uživatelské jméno.

Uživatelské jméno je vaše přihlašovací jméno na Instagramu. Mělo by být v souladu s uživatelským jménem, které používáte na jiných sociálních sítích, protože i díky tomu vás lidé snáze najdou. Použijte název své značky nebo jeho variantu, kterou lidé pravděpodobně použijí při hledání vaší značky.

Vaše jméno může mít libovolnou podobu, maximálně však 30 znaků. Nechcete používat klíčová slova, ale uvedení nejrelevantnějšího klíčového slova v poli názvu může usnadnit vaše nalezení.

Například spisovatelka Claudia Laroye (@itsclaudiatravels) do svého názvu na Instagramu uvádí klíčové slovní spojení “travel writer”. Nyní ji s větší pravděpodobností najdou lidé, kteří hledají cestovatelský obsah nebo spisovatele.

Claudia Laroye's Instagram name includes her job

Zdroj: @itsclaudiatravels 

Optimalizace bio a profilu na Instagramu

Dvě třetiny návštěv firemních profilů na Instagramu pocházejí od nesledujících uživatelů. Pokud je vaše bio a profil přesvědčí, aby klikli na tlačítko sledovat, mohou se z těchto návštěvníků stát sledující.

Váš profil obsahuje pole s vaším jménem a uživatelským jménem (zmíněná výše), vaše webové stránky a váš životopis.

Vaše bio může mít maximálně 150 znaků, takže ho využijte naplno. Vyjádřete identitu své značky a ukažte novým návštěvníkům, proč by vás měli sledovat. Jaký obsah mohou očekávat?

Toto bio od @abstractaerialart shrnuje účel a příslib účtu rychlým a snadno stravitelným způsobem:

Abstract Aerial Art instagram bio

Zdroj: @abstractaerialart 

Pokud máte profesionální účet (firemní nebo Creator), můžete do svého profilu zahrnout další informace, jako jsou kontaktní údaje, typ podnikání a umístění.

Krok 2. Vytvořte skvělý obsah

Navrhněte nádhernou mřížku Instagramu

Jistě, může se to zdát samozřejmé, ale je to rozhodující, když přemýšlíte o získávání sledujících na Instagramu. Každý příspěvek v síti Instagram musí být kvalitní a vizuálně poutavý.

Když noví uživatelé navštíví váš profil, měl by je obsah přimět k tomu, aby chtěli vidět více (a kliknout na tlačítko Sledovat).

Zatleskejte komerčnímu fotografovi @nelsonmouellic za tento vizuální počin.

how to get more instagram followers: design a gorgeous Instagram grid like @nelsonmouellic

Write compelling, long captions

Instagram je vizuální platforma sociálních médií, ale skvělé popisky na Instagramu vám pomohou získat větší dosah a zapojení.

Zde je několik klíčových strategií, které je třeba mít na paměti:

  • Nejdůležitější slova uveďte na začátek. Pokud je titulek delší než 125 znaků, musí uživatelé klepnout na “více”, aby se zobrazil celý. Využijte co nejvíce prvních slov, abyste inspirovali k dalšímu klepnutí.
  • Položte otázku. Usnadníte tak svému publiku zanechání komentáře. Tato zvýšená angažovanost pomůže zviditelnit váš účet pro více lidí.
  • Používejte emoji. Emoji trochu zpestří a mohou váš popisek učinit lákavějším. Jen se ujistěte, že tyto emoji používáte správně!
  • Vyzkoušejte různé délky popisků. Naše data ukazují, že dlouhé popisky mají větší šanci zvýšit angažovanost, ale velmi účinné mohou být i ultrakrátké popisky, kdy vizuální stránka mluví sama za sebe.

Will Tang z Going Awesome Places zveřejňuje skvělé fotografie s podrobnými popisky, které vyprávějí příběh, jenž se za záběrem skrývá. Ve svém životopise na Insta se označuje za “tvůrce směšně podrobných itinerářů a průvodců”. To znamená, že tento přístup k titulkům je velmi vhodný..

(@goingawesomeplaces)

Zveřejňujte obsah, který je určen k dalšímu sdílení.

Vaše publikum se chce zapojit do obsahu, který je užitečný a inspirativní. Při plánování příspěvků proto přemýšlejte o typech obsahu, které by ostatní lidé mohli rádi sdílet.

Lidé rádi sdílejí infografiky. Ukojte tuto touhu tím, že své sledující budete zásobovat svými odbornými postřehy. Pokud někdo vloží vaše příspěvky z Instagramu do svého blogu, získáte zcela nové publikum potenciálních sledujících.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Lidé také mohou vaše příspěvky znovu sdílet ve svých Instagram Stories. Tyto příspěvky jsou klikací, takže každý, kdo se chce dozvědět více, se může prokliknout na váš původní příspěvek. Je to další snadný způsob, jak rozšířit svůj dosah na nové publikum a potenciální nové sledující.

Přijměte Instagram Stories

Pokud chcete získat více sledujících na Instagramu, musíte používat Instagram Stories. Každý den používá Stories půl miliardy účtů na Instagramu a 45 % nejsledovanějších Stories je od firem.

Lidé, kteří používají Stories, jsou vysoce angažovaní. Navíc můžete ve svých příbězích používat funkce hashtagů a polohy a vystavit je tak lidem, kteří vás ještě nesledují.

Využijte nejzajímavější momenty příběhů

Vložili jste do příběhu na Instagramu spoustu úsilí a nejste připraveni se s ním po 24 hodinách rozloučit? Připnuté zvýrazněné příběhy jsou skvělým způsobem, jak představit svou značku lidem, kteří navštíví váš profil. Naplňte proto tyto zvýrazněné momenty skvělými informacemi a obsahem, abyste novým návštěvníkům ukázali, proč by vás měli sledovat.

Nezapomeňte si také přizpůsobit titulní fotografie na svých zvýrazněných příbězích. Společnost Vega, která se zabývá výrobou doplňků stravy, si díky svým vlastním zeleným zvýrazněním zachovává svou značku a je přátelská k rostlinám.

Vega nutrition instagram bio

Zdroj: Vega on Instagram

Postujte konzistentně

Vaši stávající sledující chtějí vidět obsah od vás. Proto vás také sledovali. Dejte jim tedy to, co chtějí!

Když uživatelé interagují s vašimi příspěvky, tato zapojení říkají algoritmu Instagramu, že váš obsah je hodnotný. Tyto interakce pak zvýší váš dosah. Pokud tedy svým stávajícím sledujícím poskytnete něco skvělého, s čím mohou interagovat, může to pomoci přivést nové sledující Instagramu.

Jak často byste měli zveřejňovat příspěvky? Podle naší analýzy mezi 3-7krát týdně.

Postujte ve správný čas

Instagram používá algoritmus, nikoli chronologický kanál. Pro algoritmus je však stále důležité načasování.

Sociální tým společnosti Hootsuite zjistil, že nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků na Instagramu je ve všední dny mezi 8:00-12:00 PST nebo 16:00-17:00 PST.

Vaše publikum však může mít jiné zvyky než to naše. Nástroj, jako je Hootsuite Analytics, vám může ukázat nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků pro vaše publikum na základě předchozího zapojení, impresí nebo návštěvnosti.

Naplánujte své příspěvky a stories

Co když je nejlepší čas pro zveřejnění příspěvku na vašem účtu ve tři hodiny ráno? (Hej, to se stává.) Použijte desktopový nástroj Instagram, jako je Hootsuite, pro plánování a publikování přímo na Instagramu.

Plánování příspěvků na Instagramu s předstihem vám umožní naplánovat ucelenou mřížku, která vypráví zastřešující příběh. Umožní vám to také věnovat čas tvorbě vynikajících popisků, místo abyste se snažili vymyslet něco vtipného za pochodu.

Krok 3. Zajistěte, abyste byli k nalezení

Používejte relevantní hashtagy, abyste oslovili nové uživatele.

Text příspěvků na Instagramu bohužel nelze vyhledávat. Ale vaše hashtagy ano. Promyšlené používání hashtagů může být dobrým způsobem, jak získat sledující na Instagramu zdarma. Můžete si dokonce vytvořit vlastní značkové hashtagy.

Relevantní hashtagy mohou lidem pomoci najít váš obsah. Uživatelé Instagramu mohou hashtagy dokonce sledovat. To znamená, že se váš obsah označený hashtagem může objevit ve feedech lidí, kteří váš účet ještě nesledují.

Do příspěvku na Instagramu můžete zahrnout až 30 hashtagů, ale nepřehánějte to. Místo toho trochu experimentujte, abyste zjistili, kolik hashtagů funguje pro váš konkrétní účet nejlépe.

Vyhněte se trikům s hashtagy, jako jsou #likeforlike, #tagsforlikes nebo #followme. Ty vám mohou dočasně zvýšit počet sledujících. Tyto lidi však nezajímá, čím jste vy a váš obsah výjimeční. Nepomohou vám vybudovat smysluplné a angažované publikum na Instagramu.

Místo toho se zaměřte na používání vysoce cílených hashtagů specifických pro vaši fotografii, produkt nebo firmu, jako to dělá stylistka Dee Campling v tomto snímku #wfh.

Dee Campling (@deecampling)

Označte svou polohu

Pokud je umístění příspěvku nebo příběhu jasné, vyplatí se přidat značku umístění. Je to další snadný způsob, jak mohou lidé váš obsah na Instagramu najít.

@Creators (@creators)

Pokud má vaše firma fyzické místo, označte ho a vyzvěte zákazníky, aby udělali totéž. Uživatelé pak mohou kliknout na toto místo a zobrazit všechny fotografie a Příběhy zveřejněné z vašeho obchodu, restaurace nebo kanceláře.

Například toto se zobrazí, když vyhledáte umístění podniku Van Wonderen Stroopwafels v Amsterdamu:

Amsterdam location tag page on Instagram with top posts

Zdroj: Instagram

Pokud zveřejňujete příspěvky z konference nebo události, může vám přidání vaší polohy pomoci navázat kontakt s ostatními účastníky. Váš účet se tak dostane do velmi relevantní skupiny nových potenciálních sledujících Instagramu.

Označte relevantní uživatele

Uživatele Instagramu, kteří se objevují na vašich fotografiích, můžete snadno označit. Stačí použít @-menu v popisku nebo funkci označování na Instagramu v rámci příspěvku.

Hootsuite Instagram post tagging a partner in the caption (as an example of how to get more Instagram followers)

Uživatelé jsou upozorňováni na to, že jsou označeni, takže je značky povzbuzují k tomu, aby se s příspěvkem seznámili a sdíleli ho. Váš příspěvek se také zobrazí na kartě Označeno v jejich profilu na Instagramu.

Uživatele můžete označit také ve svých Příbězích Instagramu. Ti pak mohou sdílený obsah zveřejnit ve svém vlastním Příběhu pouhými několika klepnutími. Pokud tak učiní, jejich diváci se mohou prokliknout na váš účet.

Hootsuite Instagram Story that tags a user (as an example of how to get more Instagram followers)

Buďte však opatrní. Označit někoho jen proto, abyste upoutali jeho pozornost, není dobrý nápad. Místo toho označujte pouze uživatele, kteří jsou na vaší fotografii nebo se vztahují k obsahu vašeho příspěvku.

Mezi potenciálně relevantní uživatele, které můžete označit, patří např:

  • Zákazníci
  • Dodavatelé
  • Ostatní relevantní podniky
  • Kolegové nebo zaměstnanci
  • Někdo, kdo vás naučil nějakou dovednost nebo vám řekl o něčem, co sdílíte v příspěvku
  • Kdokoli, kdo se objeví na fotografii

Povzbuďte ostatní, aby vás označili

Dalším způsobem, jak představit svůj účet na Instagramu novému publiku, je požádat ostatní uživatele Instagramu, aby vás označili. Když vás označí v příspěvku, jejich publikum uvidí vaši značku a může na ni kliknout, pokud se chce dozvědět více.

Vaše bio je skvělým místem, kde můžete požádat lidi, aby vás na Instagramu označili.

Například Visit the USA žádá uživatele Instagramu, aby je označili a získali tak šanci být uvedeni na jejich účtu.

Visit the USA's instagram bio

Zdroj: @visittheusa

Křížová propagace vašeho účtu na Instagramu na jiných sítích

Pokud chcete získat sledující na Instagramu zdarma, musíte lidem usnadnit, aby vás našli.

Váš profil na Instagramu by měl být snadno objevitelný. Pokud jste si již vybudovali sledující na jiné sociální síti, dejte těmto fanouškům vědět o svém účtu na Instagramu.

Sdílejte odkaz na svůj profil na Instagramu a dejte svým stávajícím sledujícím na této sociální síti důvod, aby se na něj podívali. (Například exkluzivní kuponový kód, událost nebo soutěž pro Instagram.)

Když BlogHer hostil Jameelu Jamil v rámci Instagram Live, nezapomněl ji propagovat také na své stránce na Facebooku.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Pokud svůj účet na Instagramu teprve zakládáte, ujistěte se, že jste zveřejnili nějaký obsah, než budete účet propagovat jinde. Snažte se o minimálně 12 příspěvků.

Některé ze svých nejlepších příspěvků na Instagramu můžete také vyzdvihnout na svých ostatních sociálních kanálech. Zvažte posílení těchto příspěvků placenou reklamou, aby vás mohli vaši ostatní sledující na sociálních sítích najít a sledovat na Instagramu.

Vkládání příspěvků z Instagramu do blogu

V tomto blogu jste již viděli několik vložených příspěvků na Instagram. Tyto klikací příspěvky umožňují uživatelům přejít přímo na příslušný příspěvek nebo profil Instagramu.

Vkládání vlastních příspěvků z Instagramu do blogu je snadný způsob, jak sdílet svůj obsah a zvýšit návštěvnost svého profilu. Každý nový návštěvník vašeho profilu na Instagramu je potenciálním novým sledujícím.

Řekněme například, že Hootsuite chce oznámit proměnu našeho maskota. Jistě, mohli bychom sdílet několik fotografií Owlyho nového vzhledu.

Ale mohli bychom také vložit příspěvek na Instagram, jako je tento:

Hootsuite 🦉 (@hootsuite)

Kdykoli na svém blogu sdílíte vizuální obsah, jako jsou fotografie, grafy nebo infografiky, můžete místo toho vložit příspěvek na Instagram.

Sdílení účtu Instagram v jiných komunikačních kanálech

Při sdílení svého účtu na Instagramu myslete nejen na své sociální kanály.

Odkaz na svůj účet na Instagramu můžete uvést na svých webových stránkách, v e-mailovém podpisu a v online zpravodajích. Odkaz také nemusí být velký. Můžete použít malou ikonu Instagramu.

Pokud propagujete nový účet na Instagramu, je rychlý e-mailový výbuch skvělým způsobem, jak rychle získat bezplatné sledující Instagramu.

A nezapomeňte na své offline materiály. Svůj Instagram handle můžete uvést na podtácky, plakáty, balicí lístky, vizitky nebo obaly. Je to jednoduchý způsob, jak přivést na svůj účet více bezplatných sledujících Instagramu.

Použití QR kódů Instagramu

Váš QR kód Instagramu je kód, který lze naskenovat a který umožňuje ostatním uživatelům Instagramu vás okamžitě sledovat. Je to další snadný způsob, jak propagovat svůj účet na fyzických materiálech, jako jsou balicí lístky, nápisy a obaly výrobků.

Váš QR kód je také skvělým způsobem, jak získat nové sledující v reálném čase na networkingových akcích a konferencích. Lidé, se kterými se osobně spojíte, mohou naskenovat váš kód a sledovat vás, aniž by museli vyťukávat vaši značku. Zkuste si ho vytisknout a pro snadný přístup ho zastrčit do držáku na jmenovku.

QR kód Instagramu najdete tak, že klepnete na ikonu tří čar v pravém horním rohu svého profilu na Instagramu a vyberete QR kód .

Zkuste získat přesdílení někým větším

Funkční účty jsou účty na Instagramu, které kurátorsky sdílejí obsah na základě hashtagu nebo označení. Některé z těchto účtů mají obrovskou sledovanost. Pokud sdílejí jeden z vašich příspěvků (spolu s vaší značkou), mohou vám poslat nový proud sledujících Instagramu.

Na Instagramu existuje funkční účet pro téměř každý výklenek a zájem, takže začněte zkoumat.

Například @damngoodstitch nabízí příspěvky o vyšívání. Tento účet sleduje více než 180 000 lidí.

DamnGoodStitch (@damngoodstitch)

Zaměřte se na stránku Prozkoumat

Stránka Prozkoumat se zobrazí po kliknutí na ikonu lupy v dolní části aplikace Instagram. Podle samotného Instagramu je to místo, kde “můžete najít fotografie a videa, která by se vám mohla líbit od účtů, které ještě nesledujete”.

Polovina účtů na Instagramu navštíví měsíčně službu Explore. To je obrovská příležitost pro značky, které chtějí rozšířit své publikum.

Dostat se na kartu Explore není snadné. Naštěstí pro vás máme celý článek, který vám pomůže se tam dostat.

Za vstup do kanálu Explore můžete také zaplatit, a to tak, že si jako místo pro umístění reklamy vyberete Explore.

different examples of the Instagram Explore page and Ads in the Explore feed

Zdroj: Instagram

Krok 4. Zapojte svou komunitu

Sledujte relevantní účty

Lidé by měli být v příspěvku na Instagramu označeni pouze tehdy, když se jich obsah přímo týká. Můžete však sledovat kohokoli, kdo se vám líbí. A když budete sledovat uživatele Instagramu, je velká šance, že si prohlédne váš kanál a zváží, zda vás bude sledovat zpět.

Sekce “Návrhy pro vás” na Instagramu je také užitečným zdrojem informací pro hledání relevantních účtů, které můžete sledovat. Tyto návrhy se zobrazují ve vašem kanálu Instagramu mezi příspěvky, mezi Příběhy nebo na pravé straně obrazovky v počítači.

Jen nezapomeňte nesledovat příliš mnoho jiných účtů příliš rychle. Poměr vašich sledujících, tedy počet lidí, kteří vás sledují, v porovnání s tím, kolik jich sledujete vy, je důležitý pro důvěryhodnost.

A nesledujte lidi jen proto, abyste upoutali jejich pozornost, a teprve poté, co vás sledují zpět, jejich sledování zrušte. To je trochu hloupý krok a poškodí to vaši pověst na Instagramu.

Spolupráce se stávajícími komunitami

Stejně jako všechny sociální sítě je i Instagram o komunitách, které se v něm vytvářejí. Ujistěte se tedy, že se těchto prostor účastníte.

Zapojte se tím, že budete lajkovat, komentovat a sdílet obsah ostatních důvěryhodných uživatelů ve vaší komunitě. Vyhněte se obecným komentářům (například “Úžasný příspěvek!”), které vypadají, jako by pocházely od botů.

Zapojení do ostatních příspěvků pomáhá přitáhnout pozornost (a potenciální nové sledující) dvěma způsoby:

  1. Lidé dostávají oznámení, když se vám líbí jejich příspěvky a komentujete je. Mohou se podívat na váš profil, aby vám oplatili laskavost.
  2. Pokud ostatní považují vaše komentáře za promyšlené nebo zajímavé, mohou se podívat na váš profil.

Spolupracujte s influencery ve svém oboru

Zde je důležitá statistika pro každého, kdo přemýšlí o tom, jak získat více sledujících na Instagramu: 60 % spotřebitelů říká, že by sledovalo značku na Instagramu, kdyby ji propagoval influencer, kterému důvěřují.

Pokud nyní s influencery nespolupracujete, rozhodně byste to měli zvážit. Naštěstí pro vás máme celého průvodce influencerským marketingem, který vám pomůže.

Spolupráce s dalšími značkami

Nebojte se oslovit jiné značky a zjistit, zda byste mohli na Instagramu spolupracovat. Správný druh spolupráce by mohl všem zúčastněným pomoci získat více sledujících na Instagramu.

Přemýšlejte o firmách, se kterými již spolupracujete jiným způsobem. Možná jste propojeni v místním sdružení pro zlepšení podnikání nebo nákupní oblasti. Jak byste mohli spolupracovat na Instagramu?

Jednou z běžných možností je uspořádat soutěž s výrobky od více firem, jako to udělala společnost Rocky Mountain Soap Company s Annikou Mangovou z @borntobeadventurous.

Rocky Mountain Soap Company (@rockymountainsoapco)

Vyzkoušejte spolupráci na Instagram Live

Živá videa jsou stále populárnější a Instagram je skvělým místem, kde můžete tento trend využít. Uživatelé jsou upozorněni, když účet, který sledují, začne vysílat živě, takže živé video opravdu upoutá pozornost.

Chcete-li své video Live dostat před nové publikum, využijte možnost “Jít naživo s přítelem” a společně s někým dalším z vašeho oboru uspořádejte živé video. Požádejte druhou osobu o hostování videa Live a pak pozvěte jako hosta sebe. Vy dva se objevíte na rozdělené obrazovce a představíte se všem svým sledujícím.

Například společnost Design Emergency pořádá každý týden živé vysílání na Instagramu, v němž zpovídá klíčové osobnosti ze světa designu.

Design Emergency (@design.emergency)

Použití funkcí interaktivity ve Stories

Instagram Stories nabízejí spoustu interaktivních funkcí, které uživatele zaujmou, jako jsou ankety, otázky a samolepky pro chat. Tyto samolepky představují jednoduchý a nenáročný způsob, jak vaše publikum zapojit do vašeho obsahu.

Anketní samolepky zvýšily počet zhlédnutí třísekundových videí v 90 % beta kampaní Instagramu pro tuto funkci.

get more Instagram followers by using interactive features like polls

Zdroj: Instagram

Pokud uživatelé narazí na váš příběh z hashtagu nebo stránky s umístěním, mohou se ihned zapojit. Je to skvělý způsob, jak je přimět k tomu, aby se o vaší značce dozvěděli více tím, že vás budou sledovat.

Připněte si nejlepší komentáře

Jednou z málo známých funkcí Instagramu je možnost připnout ke každému příspěvku až tři komentáře.

Tuto funkci můžete využít několika způsoby, jak získat více sledujících na Instagramu.

  1. Pomocí připnutých komentářů můžete svůj titulek rozšířit na více než 2 200 znaků a pokračovat v příběhu v komentářích. Můžete se tak pustit do podrobnějšího a hlubšího vyprávění, což se může některým účtům hodit.
  2. Připínejte oblíbené komentáře ostatních uživatelů, zejména pokud vytvářejí velký zájem.

Tato funkce vám pomůže spravovat konverzaci o vašich příspěvcích a vytvářet více příležitostí k zapojení.

Krok 5. Učte se dál

Vytvoření filtru AR

Filtry rozšířené reality pro Instagram Stories jsou fotografické efekty, kterými mohou instagramisté upravovat fotografie pořízené předním a zadním fotoaparátem mobilního telefonu.

Ty příspěvky se štěněčíma ušima? Ty jsou vytvořeny pomocí filtru AR (rozšířená realita). Ty příspěvky “Která [zelenina/pizza/emoji/atd.] jsi?”? Ano, i ty používají filtry AR.

Každý uživatel Instagramu si nyní může vytvořit filtr AR. Vytvořené filtry žijí ve vlastní sekci vašeho profilu na Instagramu.

Paige Piskin's Instagram profile has a different tab for filters

Zdroj: @paigepiskin

Pokud váš filtr není reklamní nebo značkový, objeví se také v galerii efektů Instagram Stories, kde ho může najít každý uživatel Instagramu.

Jak vám vytvoření filtru AR pomůže získat více sledujících na Instagramu? Jméno vašeho účtu se zobrazí v levém horním rohu, kdykoli někdo použije váš filtr AR. Lze na něj kliknout a může přivést na váš profil více nových návštěvníků.

Instagram stories AR filters (example of how to get more followers on Instagram)

Zdroj: @gucci

Vytvářejte soutěže

Soutěže na Instagramu jsou skvělým způsobem, jak získat více sledujících. Jen se ujistěte, že proces přihlašování zahrnuje žádost o sledování a komentář k jedné z vašich fotografií s označením přítele.

Hotel Casa Amsterdam (@hotelcasa_amsterdam)

Váš příspěvek uvidí i označení přátelé, kteří se mohou rozhodnout váš účet sledovat.

Podporování obsahu vytvářeného uživateli v rámci soutěže vám také může pomoci oslovit více lidí. Lidé se o vašem profilu dozvědí z příspěvků vytvořených jejich přáteli. Jedná se o účinný způsob, jak si vybudovat důvěru u nových sledujících a získat pro svou stránku více očí.

Zvažte reklamu na Instagramu

Dobře, tohle není zrovna způsob, jak získat bezplatné sledující na Instagramu. Ale reklamy na Instagramu mohou být účinným způsobem, jak rychle získat nové sledující tím, že se váš obsah dostane k lidem, kteří by ho jinak neviděli.

A na rozdíl od nákupu sledujících je používání reklam na Instagramu zcela legitimní a účinný způsob, jak rychle získat více sledujících na Instagramu s malou investicí.

Zaměřte se na své publikum podle polohy, demografických údajů a dokonce i podle klíčového chování a zájmů. Můžete si také vytvořit podobné publikum na základě lidí, kteří již s vaší firmou komunikují.

Kromě kanálu můžete inzerovat i ve Stories Instagramu a v kanálu Explore.

Poučte se ze služby Instagram Insights

Analytické nástroje Instagramu vám poskytnou údaje o impresích jednotlivých příspěvků, jejich dosahu, zapojení, nejlepších příspěvcích a další údaje. Můžete také zjistit demografické údaje o svých sledujících, včetně pohlaví, věku a polohy.

Pravidelná kontrola těchto údajů vám pomůže identifikovat oblasti, kde můžete upravit svou strategii, abyste získali více sledujících na Instagramu.< >

Sledujte, v jakou denní dobu vaši sledující Instagram používají, abyste mohli zveřejňovat příspěvky v době, kdy je nejpravděpodobnější, že lidé váš obsah uvidí a zapojí se do něj.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak sdílet cizí příběh na Instagramu do svého vlastního nebo jej poslat jako přímou zprávu

Jak vytvořit prezentaci na TikToku

Jak získat více sledujících na TikToku: 28 tipů, jak rychle rozšířit svůj účet

Jak odstranit Instagram profil

12 taktik pro získání více followers na Instagramu

Jak vytvořit krátký video tutoriál pro Instagram

14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *