Průměrné míry zapojení pro 13 odvětví pro různé sociální sítě

Průměrné míry zapojení pro 13 odvětví pro různé sociální sítě

Průměrné míry zapojení pro 13 odvětví pro různé sociální sítě

Porovnejte své výsledky s průměrnou mírou zapojení ve svém oboru, abyste lépe pochopili svůj výkon – a sebevědomě se pochlubte svými vítězstvími.

Průměrné míry zapojení pro 13 odvětví pro různé sociální sítě
Průměrné míry zapojení pro 13 odvětví pro různé sociální sítě

Naplánovali jste a spustili kampaň na sociálních sítích a trpělivě čekali, až se objeví lajky, komentáře a konverze. Nyní se díváte na zprávu o výkonu a přemýšlíte, co ta čísla vlastně znamenají. Je 2% míra zapojení vysoká nebo nízká? Zamilovala si vaše cílová skupina vaši kampaň, nebo to byl propadák?

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Bez srovnávacích ukazatelů sociálních médií (tzv. průměrných statistik výkonnosti pro danou sociální platformu nebo odvětví) je obtížné se v surových datech vyznat. Ale my vás máme. V tomto příspěvku jsme shrnuli průměrné míry zapojení do sociálních médií ze 13 nejlepších odvětví, abyste lépe pochopili, jak si stojíte. (A umožní vám pochlubit se šéfovi s jistotou založenou na datech – není zač).

Průměrná míra zapojení na sociálních sítích

Níže najdete nejnovější průměrné míry zapojení (na příspěvek) rozdělené podle odvětví a sociální sítě.

Odkud tato data pocházejí? Náš tým shromažďuje a anonymně sestavuje data ze sociálních účtů připojených k Hootsuite. Každé srovnávací kritérium vychází z nejméně 100 sociálních účtů a žádná data nelze dohledat k jednotlivým účtům.

Agentury

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.72%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.82%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,2 %: 0.94%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.06%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.60%
Average social media engagement rates October 2023: Agencies

Vzdělávání

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 3.44%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.73%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 73 %: 1.07%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.69%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.62%
Average social media engagement rates October 2023: Education

Zábava a média

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.61%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.08%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,1 %: 1.38%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.19%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 2,48 %.
Average social media engagement rates October 2023: Entertainment and media

Finanční služby

  • Finanční oddělení1.93%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1%
  • Průměrná míra zapojení na X (Twitter): 1: 1.02%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.58%
  • Průměrná míra zapojení na TikTok: 0.85%
Average social media engagement rates October 2023: Financial services

Potraviny a nápoje

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.49%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.71%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,5 %: 0.76%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.06%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.75%
Average social media engagement rates October 2023: Food and beverage

Vláda

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,11 %
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.62%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 62 %: 1.28%
  • Průměrná míra zapojení na LinkedIn: 2,08 %
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.68%
Average social media engagement rates October 2023: Government

Zdravotní péče a wellness

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,12 %
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.36%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 36 %: 0.96%
  • Průměrná míra zapojení na síti LinkedIn: 1.49%
  • Průměrná míra zapojení na TikTok: 0.61%
Average social media engagement rates October 2023: Healthcare and wellness

Neziskové organizace

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,92 %
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.69%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 69 %: 1.20%
  • Průměrná míra zapojení na LinkedIn: 2,05 %
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 1: 0.63%
Average social media engagement rates October 2023: Nonprofit

Nemovitosti

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.53%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1%
  • Průměrná míra zapojení na X (Twitter): 1: 0.80%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.56%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.31%
Average social media engagement rates October 2023: Real estate

Maloobchodní prodej

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,04 %
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.90%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,5 %: 0.87%
  • Průměrná míra zapojení na síti LinkedIn: 1.21%
  • Průměrná míra zapojení na TikTok: 0.97%
Average social media engagement rates October 2023: Retail

Odborné služby a poradenství

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.64%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.03%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,1 %: 0.89%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.43%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.36%
Average social media engagement rates October 2023: Professional services and consulting

Technologie

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.48%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.96%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,9 %: 1.26%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.53%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 1.20%
Average social media engagement rates October 2023: Technology

Cestování, pohostinství a volný čas

  • Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.55%
  • Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.97%
  • Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,5 %: 1.20%
  • Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.39%
  • Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.94%
Average social media engagement rates October 2023: Travel, hospitality, leisure

Průměrná míra zapojení: postřehy

1. Vzdělávací instituce mají velké zapojení napříč všemi obory

Vzdělávací průmysl vykazuje nejvyšší průměrnou míru zapojení na většině platforem sociálních médií, přičemž Instagram, LinkedIn a Facebook vykazují nadprůměrné výsledky. Tento trend naznačuje, že uživatelé sociálních médií považují vzdělávací obsah za velmi poutavý – a že manažeři sociálních médií v tomto odvětví vědí, jak své publikum oslovit.

2. Angažovanost na TikToku je u značkových účtů poměrně nízká

… což neznamená, že byste ho neměli používat. Místo toho zvažte spolupráci s influencery a tvůrci obsahu, abyste na této platformě propagovali své podnikání. Obsah vytvářený uživateli (UGC) vám může pomoci oslovit relevantní publikum autentičtějším, organičtějším – a hlavně poutavějším – způsobem.

3 Technologie jsou na X (dříve Twitter) velké.

Technologický průmysl si vede na X obzvlášť dobře, průměrná míra zapojení je 1,26 %. To pravděpodobně souvisí s tím, že Twitter byl historicky vždy používán ke sdílení novinek a aktualizací v technologickém sektoru.

4. Regulovaným odvětvím se na LinkedIn (a Instagramu) daří!

Stejně jako všechny podniky, i regulovaná odvětví (včetně finančnictví, zdravotnictví a vzdělávání) dosahují dobrých výsledků na platformách, které oslovují jejich publikum. LinkedIn se svým profesním zaměřením je silnou stránkou pro všechna tři odvětví – Instagram je však velmi efektivní pro školství a zdravotnictví díky časté vizuální povaze jejich obsahu.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak sdílet cizí příběh na Instagramu do svého vlastního nebo jej poslat jako přímou zprávu

Jak vytvořit prezentaci na TikToku

Jak získat více sledujících na TikToku: 28 tipů, jak rychle rozšířit svůj účet

Jak odstranit Instagram profil

12 taktik pro získání více followers na Instagramu

Jak vytvořit krátký video tutoriál pro Instagram

14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *