Průměrné míry zapojení pro 13 odvětví pro různé sociální sítě
Porovnejte své výsledky s průměrnou mírou zapojení ve svém oboru, abyste lépe pochopili svůj výkon – a sebevědomě se pochlubte svými vítězstvími.
Naplánovali jste a spustili kampaň na sociálních sítích a trpělivě čekali, až se objeví lajky, komentáře a konverze. Nyní se díváte na zprávu o výkonu a přemýšlíte, co ta čísla vlastně znamenají. Je 2% míra zapojení vysoká nebo nízká? Zamilovala si vaše cílová skupina vaši kampaň, nebo to byl propadák?
Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující a likes, views nejvyšší kvality pro Váš profil!
Bez srovnávacích ukazatelů sociálních médií (tzv. průměrných statistik výkonnosti pro danou sociální platformu nebo odvětví) je obtížné se v surových datech vyznat. Ale my vás máme. V tomto příspěvku jsme shrnuli průměrné míry zapojení do sociálních médií ze 13 nejlepších odvětví, abyste lépe pochopili, jak si stojíte. (A umožní vám pochlubit se šéfovi s jistotou založenou na datech – není zač).
Průměrná míra zapojení na sociálních sítích
Níže najdete nejnovější průměrné míry zapojení (na příspěvek) rozdělené podle odvětví a sociální sítě.
Odkud tato data pocházejí? Náš tým shromažďuje a anonymně sestavuje data ze sociálních účtů připojených k Hootsuite. Každé srovnávací kritérium vychází z nejméně 100 sociálních účtů a žádná data nelze dohledat k jednotlivým účtům.
Agentury
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.72%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.82%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,2 %: 0.94%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.06%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.60%
Vzdělávání
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 3.44%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.73%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 73 %: 1.07%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.69%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.62%
Zábava a média
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.61%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.08%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,1 %: 1.38%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.19%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 2,48 %.
Finanční služby
- Finanční oddělení1.93%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1%
- Průměrná míra zapojení na X (Twitter): 1: 1.02%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.58%
- Průměrná míra zapojení na TikTok: 0.85%
Potraviny a nápoje
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.49%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.71%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,5 %: 0.76%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.06%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.75%
Vláda
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,11 %
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.62%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 62 %: 1.28%
- Průměrná míra zapojení na LinkedIn: 2,08 %
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.68%
Zdravotní péče a wellness
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,12 %
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.36%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 36 %: 0.96%
- Průměrná míra zapojení na síti LinkedIn: 1.49%
- Průměrná míra zapojení na TikTok: 0.61%
Neziskové organizace
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,92 %
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.69%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 69 %: 1.20%
- Průměrná míra zapojení na LinkedIn: 2,05 %
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 1: 0.63%
Nemovitosti
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.53%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1%
- Průměrná míra zapojení na X (Twitter): 1: 0.80%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.56%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.31%
Maloobchodní prodej
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 2,04 %
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.90%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,5 %: 0.87%
- Průměrná míra zapojení na síti LinkedIn: 1.21%
- Průměrná míra zapojení na TikTok: 0.97%
Odborné služby a poradenství
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.64%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 1.03%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,1 %: 0.89%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.43%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.36%
Technologie
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.48%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.96%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,9 %: 1.26%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1.53%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 1.20%
Cestování, pohostinství a volný čas
- Průměrná míra zapojení na Instagramu: 1.55%
- Průměrná míra zapojení na Facebooku: 0.97%
- Průměrná míra zapojení X (Twitter): 1,5 %: 1.20%
- Průměrná míra zapojení do sítě LinkedIn: 1: 1.39%
- Průměrná míra zapojení na TikToku: 0.94%
Průměrná míra zapojení: postřehy
1. Vzdělávací instituce mají velké zapojení napříč všemi obory
Vzdělávací průmysl vykazuje nejvyšší průměrnou míru zapojení na většině platforem sociálních médií, přičemž Instagram, LinkedIn a Facebook vykazují nadprůměrné výsledky. Tento trend naznačuje, že uživatelé sociálních médií považují vzdělávací obsah za velmi poutavý – a že manažeři sociálních médií v tomto odvětví vědí, jak své publikum oslovit.
2. Angažovanost na TikToku je u značkových účtů poměrně nízká
… což neznamená, že byste ho neměli používat. Místo toho zvažte spolupráci s influencery a tvůrci obsahu, abyste na této platformě propagovali své podnikání. Obsah vytvářený uživateli (UGC) vám může pomoci oslovit relevantní publikum autentičtějším, organičtějším – a hlavně poutavějším – způsobem.
3 Technologie jsou na X (dříve Twitter) velké.
Technologický průmysl si vede na X obzvlášť dobře, průměrná míra zapojení je 1,26 %. To pravděpodobně souvisí s tím, že Twitter byl historicky vždy používán ke sdílení novinek a aktualizací v technologickém sektoru.
4. Regulovaným odvětvím se na LinkedIn (a Instagramu) daří!
Stejně jako všechny podniky, i regulovaná odvětví (včetně finančnictví, zdravotnictví a vzdělávání) dosahují dobrých výsledků na platformách, které oslovují jejich publikum. LinkedIn se svým profesním zaměřením je silnou stránkou pro všechna tři odvětví – Instagram je však velmi efektivní pro školství a zdravotnictví díky časté vizuální povaze jejich obsahu.
Mohlo by Vás zajímat:
Jak sdílet cizí příběh na Instagramu do svého vlastního nebo jej poslat jako přímou zprávu
Jak vytvořit prezentaci na TikToku
Jak získat více sledujících na TikToku: 28 tipů, jak rychle rozšířit svůj účet
Jak odstranit Instagram profil
12 taktik pro získání více followers na Instagramu