17 způsobů, jak získat více Instagram followers (2024)

17 způsobů, jak získat více Instagram followers (2024)

V tomto průvodci se dozvíte, jak vytvářet obsah, který získá skutečné sledující a zvýší angažovanost vašich příspěvků na Instagramu, Stories a Reels.

jak získat více Instagram followers
jak získat více Instagram followers

17 způsobů, jak získat více Instagram followers (2024)

Instagram je víc než jen místo, kde se můžete spojit s přáteli, sdílet fotky z dovolené nebo nahrát hloupé video se svým psem. Od svého vzniku se tato platforma sociálních médií rozrostla v silný marketingový kanál, který využívají značky po celém světě ke kontaktu s potenciálními zákazníky.

Aplikace Meta pro sdílení fotografií a videí také nastartovala kariéru nespočtu tvůrců, kteří prostřednictvím svého obsahu zpeněžují své osobní značky. Pokud jste někdy přemýšleli o tom, že byste na Instagramu zvýšili svou úroveň nebo na této platformě začali podnikat, jste na správném místě.

Každý den si Instagram prohlíží více než 1,35 miliardy uživatelů, kteří touží po vizuální inspiraci a trendech. Jak si získat jejich pozornost?

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

V tomto průvodci se dozvíte, jak získat více sledujících na Instagramu (nikoli botů) vytvářením obsahu a jak zvýšit angažovanost u svých příspěvků, Stories a Reels na Instagramu.

Jak získat více sledujících na Instagramu: 17 způsobů, jak zvýšit své publikum

  1. Začlenění reels do mixu obsahu
  2. Křížová propagace obsahu
  3. Optimalizujte svůj profil na Instagramu
  4. Spolupracujte s tvůrci a influencery
  5. Budujte svou osobní značku souběžně s podnikáním
  6. Získejte umístění na tematických účtech
  7. Najděte hashtagy, které vaše publikum používá
  8. Zveřejňujte příspěvky ve správný čas a plánujte je
  9. Zapojte se do komunikace se sledujícími vašich konkurentů
  10. Spolupracujte s účty a tvůrci na kampaních
  11. Používejte značky místa, abyste přilákali místní sledující
  12. Uspořádejte své příběhy na Instagramu do sekce Highlights
  13. Žádejte v příspěvcích na Instagramu více sledujících
  14. Spusťte giveaway
  15. Sdílejte obsah vytvořený uživateli
  16. Používejte službu Instagram Live
  17. Vyzkoušejte reklamy na Instagramu

Podle marketérů je Instagram druhým nejdůležitějším sociálním kanálem pro marketing, hned po Facebooku, a 80 % uvádí, že tento kanál používají k propagaci svých firem. Získání maximálního užitku z vašich marketingových dolarů však začíná vybudováním loajálního a angažovaného publika sledujících na Instagramu.

Ačkoli počet sledujících je na Instagramu pouze jedním z ukazatelů úspěchu, zvýšení počtu sledujících může influencerům odemknout možnosti zpeněžení a firmám poskytnout cenný sociální důkaz.

1. Zařaďte reels do svého mixu obsahu

Instagram začínal jako aplikace pro sdílení fotografií a rychle se dostal k videím díky funkci Stories. Příběhy jsou intimnější formou videa ve vertikálním formátu, které si mohou prohlédnout pouze přátelé, sledující a návštěvníci vaší stránky. Reels jsou však veřejně přístupné, nabízejí větší dosah prostřednictvím služby Explore na Instagramu, a tedy i virální potenciál.

Značky a tvůrci by měli zvážit přidání Reels do své strategie na Instagramu vzhledem k jejich vysoké míře zapojení ve srovnání s příspěvky na Instagramu. Průměrný počet lajků u Reels je o 42 % vyšší než u příspěvků a Reels zaznamenávají čtyřikrát více sdílení než příspěvky.

“Reely dávají každému příležitost oslovit nové cílové skupiny,” říká Trilce Jirón Garro, majitelka marketingové agentury pro sociální média TBS Marketing. “Tvůrci mohou vytvářet komunitní obsah, který buduje důvěru, získává sledující a časem umožňuje prodej.”

V návaznosti na TikTok a popularitu jeho neuhlazeného formátu videa nabízejí Reels značkám a tvůrcům možnost být upřímnější a lidštější. Chcete-li vytvářet obsah pro Reels, mějte na paměti tyto tipy:

  • Udržujte obsah jedinečný a orientovaný na trendy. Zjistěte trendy na Instagramu, TikToku a na webu a přidejte k nim svůj vlastní styl. Zvýšíte tak šanci, že se vaše reálie stanou virálními a dostanou se k novému publiku.
  • Udělejte obsah srozumitelný a jednoduchý. Ne každý Reel musí být hollywoodský film. Videa nižší kvality mohou mít stejnou (ne-li lepší) výkonnost jako Reely s vysokou produkční hodnotou.
  • Vzdělávejte své publikum. Najděte ve svých Reelech rovnováhu mezi vzděláváním a zábavou. Může se jednat o kombinaci videí s návody, tipy, informacemi z oboru, vtipnými pohledy na virální trendy a ukázkami produktů.

“Don’t sell your products through Reels content,” says Trilce. “Share facts. Provide tips about the industry you’re in. Entertain viewers.” 

Domácí značka Tarte Gelatina si tento formát osvojila a proměnila uvádění produktů na trh a dokonce i balení objednávek v zábavné klipy.

Chcete-li pochopit, co funguje a co ne, nezapomeňte využít analytiku integrovanou přímo v účtu Instagram. Pomocí aplikace Instagram Insights for Reels můžete sledovat vzorce a pochopit různé výkyvy v zapojení, které ovlivňují vaši viditelnost na platformě. Můžete tak zdvojnásobit typy obsahu, které přinášejí větší zapojení a sledovanost.

2. Křížová propagace obsahu

Křížová propagace zahrnuje zveřejňování podobného obsahu na různých kanálech sociálních médií (nebo účtech Instagramu). Je to taktika, která se používá k úspoře času a zdrojů. Je také účinná při zvyšování povědomí o značce a rozšiřování publika na Instagramu.

Ať už se jedná o krátké video nebo dlouhý návod, můžete zlepšit dosah svého obsahu na Instagramu tím, že ho vyzkoušíte na jiných platformách. A pokud se jedno z vašich videí na TikToku stane virálním, vyzkoušejte ho (nebo podobný koncept) na Instagramu, abyste získali více sledujících.

Proč je to důležité? I když se část vašeho publika může překrývat, na každé sociální aplikaci budete mít jedinečné sledující. “Na různých platformách jsou různí lidé,” říká Hugo Amsellem, andělský investor a poradce společnosti Jellysmack. “Překrývání je pouze 10 až 20 %. Nebudete opakovat stejnou zprávu stejnému člověku na různých kanálech.”

V rozhovoru pro Modern Retail Nadya Okamoto, zakladatelka značky lifestylového období August, uvedla: “Jak jsme rostli na TikToku od Augustu, tak jsme se rozrostli na 175 000 sledujících na Instagramu.” Aktivní publikování na více platformách ovlivnilo náklady na akvizici zákazníků (CAC) značky August a umožnilo jí odklonit se od placených médií jako hlavního akvizičního kanálu.

August Instagram brand page illustrating how to gain Instagram followers
August/Instagram

TikTok není jediným kanálem, na kterém můžete křížově publikovat. Formát Instagram Reels se dobře převádí na YouTube Shorts a Pinterest Stories. Pokud však křížově publikujete, ujistěte se, že znáte preference jednotlivých komunit, a přizpůsobte se jim.

3. Optimalizujte svůj profil na Instagramu

Uživatelé Instagramu vás pravděpodobně objeví díky vašemu obsahu, který se objeví na stránce Prozkoumat. Pokud se budou chtít dozvědět více, přejdou na váš profil. To je rozhodující krok při získávání nových sledujících. Silná značka je totiž pro potenciální zákazníky a sledující signálem, že váš účet je pro ně určen (nebo ne).

Váš profil na Instagramu je jedním z mnoha styčných bodů na cestě k zákazníkovi. Vaše značka by se proto měla projevovat stejně jako na webových stránkách vašeho e-shopu, na dalších sociálních kanálech, na obalech vašich produktů a v komunikaci se zákazníky.

Záleží na všem, od vašeho avataru přes bio na Instagramu až po mřížku obsahu. “Váš kanál na Instagramu slouží jako billboard vaší značky. Je to první kontakt zákazníka s vámi a zachycuje podstatu vaší značky,” říká Trilce.

Zeptejte se sami sebe:

  • Sdělují prvky účinně určitý stupeň konzistence prostřednictvím osobnosti, filtrů, barev nebo rozvržení?
  • Využívám plně výhod klikacího odkazu v bio?
  • Vystihuje celková kombinace prvků účinně mou značku?
  • Využívá můj bio na Instagramu plně tento prostor a sděluje správný tón a informace?

Na profilu Letterfolkna Instagramu působí účet díky jednotné barevné paletě a grafice profesionálním dojmem. Mřížka obsahuje směs inspirace, produktů a ocenění zákazníků a nabízí návštěvníkům ochutnávku toho, co mohou očekávat.

Letterfolk brand page on Instagram shows its consistent color palette helping it gain followers

Když uživatelé Instagramu kliknou na odkaz Letterfolk v bio, dostanou se na stránku s několika možnostmi, včetně mřížky s možností nakupování, která odráží její obsah.

A content-rich link in bio page for brand Letterfolk encourages users to follow its Instagram

V mřížce kotoučů můžete dokonce vytvořit značku. Tvůrce @alokvmenon používá konzistentní styl titulků a nadpisů, aby dal svému obsahu ucelený vzhled a pomohl návštěvníkům identifikovat Reels, které chtějí sledovat.

Example of Instagram Reels in a grid from creator @alokvmenon

💡Tip: Použijte nástroj, jako je Later, nebo využijte nativní funkci plánování Instagramu k plánování a rozvržení příspěvků na Instagramu a Reels k vytvoření vzhledu a rozvržení vašeho kanálu.

4. Spolupracujte s tvůrci a influencery

Zatímco reklamy na Instagramu vám mohou zajistit dosah, partnerství s influencery může vašim placeným propagačním akcím dodat důvěryhodnost a důvěryhodnost. Jeden průzkum zjistil, že pouze 38 % spotřebitelů důvěřuje obsahu od značek, zatímco 61 % uvedlo, že důvěřuje doporučením influencerů.

Při přidávání marketingu s influencery do své strategie se ujistěte, že partnerství vyhovuje jak vaší značce, tak tvůrci. Čím lépe se vaše cílová skupina shoduje se základnou sledujících tvůrce, tím větší je pravděpodobnost, že kampaň bude úspěšná a získáte více sledujících na Instagramu.

Příklady marketingu influencerů na Instagramu

Značka domácích potřeb Sarah Ellison navázala spolupráci s populární drag queen Courtney Act v oblasti designu a placeného obsahu na Instagramu. Díky tomu značka získala 1,2 milionu Courtneyiných sledujících.

V rámci tohoto placeného partnerství se značka úklidových prostředků Mrs. Meyer’s Clean Day spojila s tvůrkyní DIY Tinou Le Mac, aby vytvořila obsah relevantní jak pro značku, tak pro Tininy sledující.

Frank Green consistently works with influencers of all sizes, including celebrities and professional athletes, to create branded content campaigns like this one:

💡Tip: Využijte affiliate marketingové sítě nebo tržiště influencerů, abyste se spojili s tvůrci, kteří jsou již otevřeni spolupráci se značkami.

Najděte si influencery, kteří podpoří prodej pomocí Shopify Collabs.

Shopify Collabs umožňuje snadno spolupracovat s tvůrci, propagovat vaše produkty, oslovovat nové zákazníky, zvyšovat prodeje a sledovat výkonnost affiliate kampaní – to vše z administrace Shopify. objevte Shopify Collabs

5. Budujte svou osobní značku souběžně s podnikáním

Pokud provozujete značku zakladatele (v podstatě značku, která je silně spjata s příběhem svého zakladatele), vytvořte vedle účtu své firmy také účet své osobní značky na Instagramu.

Využití firemního i osobního účtu může zvýšit rozpoznatelnost značky, získat více sledujících na Instagramu a zvýšit prodej. Je to taktika, která se osvědčila módní značce ANINE BING. Kromě vlastního profilu značky na Instagramu podporuje zakladatelka společnosti zapojení a povědomí také prostřednictvím svého osobního účtu na Instagramu.

Dalším skvělým příkladem využití osobní značky k přivedení sledujících na váš firemní účet je Katie Sturino. Tato influencerka zaměřená na pozitivní postoj k tělu sdílí na svém účtu na Instagramu populární série obsahu, jako je “Supersize the look”, kde vytváří plusové verze outfitů celebrit.

Příležitostně také představuje produkty své značky Megababe, čímž své sledující postrkuje na stránku značky.

6. Získání umístění na funkčních účtech

Některé účty na Instagramu, často nazývané feature účty, jsou účty, které vytvářejí nejlepší obsah v určitém oboru – a některé z nich mají obrovský počet sledujících. Pokud se vám podaří získat umístění na těchto účtech, má to potenciál poslat na váš profil nové lidi a zvýšit počet sledujících na Instagramu.

Existují feature účty pro každou niku: cestování, móda, fotografie, domácí zvířata a další. Například @discoverearth kurátoruje cestovatelský obsah od tvůrců a fotografů z celého světa pro více než 6,6 milionu sledujících.

Instagram bio page for Discover Earth featuring other brand's photos, exposing them to new followers

První obrázek, který pořídil uživatel Instagramu a značky KG Airview, byl rozšířen mezi sledující Discover Earth – publikum, které je blízké jeho vlastnímu.

Chcete-li se dostat do hledáčku těchto účtů a nechat svůj obsah odvysílat milionům sledujících na Instagramu, používejte běžné hashtagy, které tyto účty používají, označte je v relevantním obsahu nebo se podívejte na jejich konkrétní pokyny pro zasílání příspěvků.

Je to skvělý způsob, jak získat na Instagramu nové sledující, kteří se již zabývají obsahem, jako je ten váš.

7. Najděte hashtagy, které vaše publikum používá

Vaším cílem je pravidelně zapojovat stávající publikum a zároveň zvyšovat počet sledujících na Instagramu. Konzistentní a poutavý foto a video obsah udrží stávající sledující věrné, ale jak svými příspěvky na Instagramu přilákat nové sledující?

Jedním ze způsobů, jak se zobrazit ve výsledcích vyhledávání uživatelům, kteří hledají obsah podobný tomu vašemu, je používání hashtagů. Běžnou strategií je používání populárních hashtagů Instagramu, které uživatelé často vyhledávají. Tyto hashtagy však bývají nasycené.

V době psaní tohoto článku je na Instagramu těchto 10 nejčastějších hashtagů:

  1. #love
  2. #instagood
  3. #móda
  4. #photooftheday
  5. #krásná
  6. #umění
  7. #fotografie
  8. #happy
  9. #picoftheday
  10. #roztomilý

Hashtag #love byl použit ve více než dvou miliardách příspěvků. Šance, že se odlišíte od ostatních populárních účtů používajících tento tag, je mizivá – a možná ani není relevantní pro vaši značku.

Lepší strategií je najít hashtagy, které jsou relevantní pro vaši značku a obsah. Prozkoumejte hashtagy a klíčová slova v rámci svého oboru a zjistěte, které hashtagy používá vaše cílové publikum.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

S nalezením hashtagů pro váš firemní účet vám může pomoci nástroj pro generování hashtagů na sociálních sítích, jako je Iconosquare nebo Later. Jedná se o placené aplikace, které vám pomohou vygenerovat navrhované hashtagy na základě popularity a relevance.

A demo of an Instagram hashtag tool by Later to help users find relevant accounts to follow
Later

Pokud máte omezený rozpočet, můžete relevantní hashtagy najít zadáním cílových klíčových slov do vyhledávacího řádku v aplikaci Instagram. Vyzkoušejte různá klíčová slova, která popisují vaši značku a produkty, a postupně si vytvořte seznam klíčových slov hashtagů.

Další taktikou pro objevování hashtagů je provádění průzkumu konkurence. Zjistěte si obsah svých hlavních konkurentů na Instagramu. Jaké hashtagy používají u svých nejoblíbenějších příspěvků?

Vytvoření seznamu hashtagů

Výsledkem vašeho průzkumu klíčových slov a hashtagů by měl být seznam značek, které můžete konzistentně používat ve svém obsahu. Pokud například provozujete firmu na výrobu pánských ponožek v Torontu, může váš konečný seznam relevantních hashtagů vypadat takto:

  • Klíčová slova značky hashtagy: #mybrandname #mensfashion #mensaccessories #mensgoods #fashion #mensstyle #instafashion #menswear
  • Klíčová slova kategorie produktu hashtagy: #happysocks #corgisocks #socks #sockswag #socksoftheday #sockgame #socksofinstagram #happysockday
  • Klíčová slova hashtagy specifická pro danou lokalitu: #Toronto #TorontoFashion #TorontoFashionBloggers #madeinCanada

Uložte si tyto skupiny klíčových slov na vhodné místo, například do aplikace Poznámky nebo Dokument Google. Díky tomu je můžete snadno kopírovat a vkládat do obsahu i na cestách. Některé nástroje pro plánování na Instagramu dokonce umožňují ukládat šablony popisků (včetně hashtagů), abyste je mohli vytvořit jedním kliknutím.

Nezávislé pekařství Small Scale Bread používá ve svých příspěvcích na Instagramu oznamujících nové podzimní dobroty hashtagy relevantní pro výrobek, lokalitu a roční období.

✏️ Poznámka : Chcete-li upozornit na starší obsah, můžete přidat hashtagy do komentářů nebo je pomocí funkce úprav na Instagramu přidat do popisků po zveřejnění.

Používání hashtagů v příbězích a videích na Instagramu

Nezapomeňte používat hashtagy také v příspěvcích Reels a Stories. Ve Stories na Instagramu můžete používat samolepky s hashtagy (najdete je v nabídce Samolepky na Instagramu při vytváření Příběhu) nebo je můžete uvádět přímo v titulcích příspěvků.

Vzhledem k tomu, že uživatelé mohou sledovat hashtagy, mají vaše Příběhy na Instagramu šanci vidět lidé, kteří daný hashtag sledují – nejen sledující vašeho účtu.

Hashtagy v Příbězích se přidávají ve třetí fázi procesu vytváření Příběhu. Přidejte video a upravte ho, než přejdete na obrazovku, kde můžete přidat značky umístění, hashtagy a značky uživatelského účtu.

Začněte prodávat své produkty na Instagramu

Shopify přichází s výkonnými nástroji, které vám pomohou inzerovat, propagovat a prodávat produkty na Facebooku a Instagramu. Vytvářejte kolekce produktů, prezentujte svou značku a produkty a prodávejte na Facebooku a Instagramu z jednoho místa. prodávat na Instagramu

8. Zveřejňujte příspěvky ve správný čas a plánujte je

Strategický přístup k obsahovému kalendáři sociálních médií zahrnuje analýzu chování uživatelů a výkonnosti vašeho účtu, abyste zjistili, jaký obsah funguje nejlépe v jakém čase. Ačkoli existuje řada nástrojů pro sociální média pro značky, vlastní vestavěná analytika Instagramu zde může nabídnout spoustu poznatků.

Pokud teprve začínáte, zkuste se poradit o nejlepších časech pro publikování na Instagramu na základě marketingových průzkumů. Možná však zjistíte, že vaše vlastní publikum se tímto standardem neřídí. Proto je důležité svůj přístup upravovat podle toho, jak se objevují poznatky.

Chcete-li úkol včasného publikování zautomatizovat, zvažte použití nástroje pro plánování sociálních médií, který bude automaticky publikovat příspěvky v době, kdy je vaše publikum nejvíce zapojeno – i když zrovna spíte.

9. Zapojte se do komunikace se svými konkurenty

Sledovatelé vašich přímých konkurentů jsou ideálním cílem pro vaše snahy o získání více sledujících na Instagramu. Koneckonců již dali najevo, že mají zájem o produkt nebo značku, jako je ta vaše.

Pět typů zapojení na Instagramu je těchto:

  • Sledování uživatele
  • Líbí se mi příspěvek, příběh nebo natáčení
  • Komentovat příspěvek
  • Označit uživatele v obsahu
  • Odeslat přímou zprávu

Zapojení cílové skupiny je skvělý způsob, jak ukázat, že jste otevřeni oboustranné komunikaci a budování vztahu s fanoušky a zákazníky. Osmdesát osm procent spotřebitelů uvádí, že autenticita je důležitým faktorem při rozhodování o podpoře značky. Zapojení je skvělý způsob, jak ukázat, že za účtem stojí skutečný člověk – ne jen bot automaticky zveřejňující obsah.

10. Spolupráce s účty a tvůrci na kampaních

A woman takes a photo of a model with a mobile phone to post on Instagram

Kromě influencer marketingu na Instagramu můžete spolupracovat s dalšími značkami a tvůrci na kampaních a obsahu, které jsou oboustranně výhodné. Nejlépe to funguje, když oba účty mají co získat, například přístup k publiku, které se podobá cílovému zákazníkovi.

Při spolupráci s jinými firmami si vyberte značku, která se s tou vaší vzájemně doplňuje. Například pokud prodáváte aktivní oblečení, společnost vyrábějící láhve na vodu nebo chytré hodinky by se pravděpodobně překrývala s publikem.

V tomto případě značka punčochového zboží Rachel spolupracovala s oděvní značkou Rose Buddha a uspořádala giveaway nabízející výhru v podobě oblečení na jeden rok. Značky a produkty jsou esteticky kompatibilní, aniž by si přímo konkurovaly.

11. Použijte značky polohy k přilákání místních sledujících

Kromě hashtagů můžete své příspěvky, Příběhy a videa na Instagramu zpřístupnit také tak, že označíte svou polohu – buď město, ve kterém se nacházíte, nebo místo, kde byla fotografie nebo video pořízeno.

Místa mají nejen vlastní kanál Instagramu, ale také vlastní Příběh, kde můžete svůj obsah vystavit místním obyvatelům a turistům, kteří dané místo vyhledávají.

Místní podniky mohou z označení lokalit vytěžit maximum tím, že budou pravidelně zveřejňovat příspěvky na těchto kanálech a také se zapojovat do příspěvků potenciálních zákazníků, kteří se fyzicky nacházejí v okolí.

Společnost The Backcountry Hut Company sice dodává své montované chaty a sauny do celé Severní Ameriky, její značka je však hrdě kanadská a koresponduje s kulturou a životním stylem její domovské Britské Kolumbie.

A post by Backcountry Hut Company on Instagram using location data to get more Instagram followers

12. Uspořádejte své příběhy na Instagramu do hlavních bodů

Jedním z prvků stránky, který by neměl být přehlížen, je Story Highlights. Příběhy na Instagramu po 24 hodinách zmizí, ale jejich uspořádáním do Highlights můžete hodnotu obsahu prodloužit.

Ty poskytují novým návštěvníkům vaší stránky další příležitost seznámit se s vaší značkou, obsahem a produkty. Pokud uživatelé mohou okamžitě najít informace, které hledají, je pravděpodobnější, že získáte příznivce Instagramu.

Společnost Ruggable zde používá Highlights k seskupení Stories do kolekcí produktů, konkrétně svých spoluprací s rozpoznatelnými jmény a značkami, jako jsou Barbie a Iris Apfel, což dodává podniku okamžitou důvěryhodnost.

Instagram bio page for brand Ruggable showing Highlight collection
A series of Instagram Stories highlights from Ruggable, featuring a Barbie collab

Lifestylová značka Frank Green používá zvýraznění k seskupování typů obsahu, včetně tipů na úklid, nových kolekcí produktů, kolaborací, dárkových průvodců a informací pro zákazníky.

Instagram bio page for brand Frank Green showing useful content to gain Instagram followers

Nápady na zvýraznění příběhu

Příběhy můžete uspořádat několika způsoby, abyste přilákali více sledujících na Instagram. Zde je několik nápadů, které vám pomohou začít:

  • Vytvořte upoutávky, které upoutají na to, co váš účet a značka představují.
  • Uspořádejte své Příběhy do témat, kolekcí produktů, ročních období nebo typů obsahu (DIY, uvedení produktů na trh, ze zákulisí atd.).
  • Vytvořte novou upoutávku pokaždé, když uvedete na trh nový produkt nebo kolekci, aby byly Highlights stále čerstvé a relevantní.
  • Shromážděte obsah vytvořený uživateli do jednoho Highlightu a oslavte tak své věrné zákazníky.

13. Požádejte o více sledujících v příspěvcích na Instagramu

Nevíte, jak získat více followers na Instagramu? Nebojte se občas požádat své cílové publikum, aby vás sledovalo. Stejně jako youtubeři žádají diváky o odběr, můžete i vy pobídnout uživatele Instagramu, aby vás sledovali kvůli dalšímu obsahu.

Můžete to udělat v titulcích na Instagramu nebo se o tom zmínit ve videoobsahu, jako jsou Reels a Stories. Využijte běžné marketingové taktiky, abyste uživatele povzbudili ke sledování. Co z toho pro ně plyne? Řekněte svým uživatelům, proč by vás měli sledovat, co mohou očekávat a co se chystá.

💡Tip: Tvůrci by také měli pobízet stávající sledující, aby se stali odběrateli. Předplatné na Instagramu umožňuje tvůrcům nabízet exkluzivní obsah platícím odběratelům – je to jeden z nejjednodušších způsobů, jak na Instagramu vydělávat peníze.

14. Dávejte dárky

Jedním z nejlepších způsobů, jak motivovat k následování, je dávání dárku. Značky a tvůrci často žádají uživatele o provedení jedné nebo více akcí, aby se mohli zúčastnit. Mezi ně patří např:

  • Sledování účtu (a účtů všech spolupracovníků)
  • Líbí se mi příspěvek v soutěži
  • Označení jednoho z více přátel
  • zanechání komentáře
  • Kliknutí na vstupní formulář na webových stránkách značky (to také pomáhá budovat e-mailový seznam).

Značky vám přinesou potenciální nové sledující, kteří jsou vedeni důvěryhodným doporučením, a zapojení jsou příznivé pro algoritmus Instagramu, což znamená, že váš příspěvek může získat ještě větší dosah.

Tato soutěž od Portland Leather jde ještě o krok dál a vybízí účastníky soutěže, aby příspěvek sdíleli do svých Stories, čímž získá značka i soutěž exponenciálně větší dosah.

✏️Poznámka : Dodržujte pokyny pro propagaci Instagramu a seznamte se s případnými právními požadavky, kterými se soutěže na Instagramu ve vaší zemi nebo regionu řídí.

15. Sdílení obsahu vytvořeného uživateli

Obsah generovaný uživateli (UGC) je jakýkoli typ obsahu – videa, fotografie, písemné recenze, zvukové záznamy a další – který o značce vytvoří fanoušek, zákazník nebo příznivec. UGC pomáhá polidštit vaši značku a dodat jí důvěryhodnost, protože slouží jako důvěryhodná recenze od skutečného zákazníka. To zvyšuje důvěru při nákupu.

A když sdílíte příspěvek od zákazníka, jeho 15 minut slávy pravděpodobně posílí jeho loajalitu k vaší značce, což ho povzbudí k tomu, aby doporučil své přátele a znovu nakoupil.

UGC vám může pomoci získat více sledujících na Instagramu – a více prodejů. Spotřebitelé mají o 56 % větší pravděpodobnost, že si něco koupí poté, co uvidí fotografii produktu sdílenou jinými zákazníky.

Book Wurm často přeposílá obsah od spokojených zákazníků přímo na svou stránku na Instagramu, děkuje jim za nákup a označuje je.

Osvědčené postupy UGC

Vaši největší fanoušci budou sdílet své zkušenosti s vašimi produkty bez vyzvání, ale existují způsoby, jak podpořit více UGC:

  • Vytvořte značkový kanál s hashtagy, kde mohou zákazníci zveřejňovat obrázky.
  • Přidejte do svého bio na Instagramu výzvu k akci.
  • Uspořádejte soutěž a požádejte o videorecenze nebo fotografie jako vstupy.
  • Oslovte menší influencery a nabídněte jim produkty zdarma za upřímnou recenzi.
  • Přidejte do obalu produktu pohlednici nebo výzvu, která zákazníky požádá, aby se podělili o své zkušenosti na Instagramu.

16. Používání služby Instagram Live

Instagram Live je funkce, která umožňuje vysílat živé video pro vaše sledující. Funguje podobně jako Reel nebo Story, ale je nahráváno živě a má další interaktivní funkce, které umožňují přímé zapojení, zpeněžení obsahu pomocí odznaků Instagramu a uložení Živých videí pro další použití v podobě evergreen obsahu.

V tomto živém vstupu na Instagramu hostí influencer Alfredo Lewis živý chat s vizážistkou @makeupbyloveandrea ve spolupráci s kosmetickou značkou K18 Hair. Tato chytrá spolupráce zvyšuje dosah značky a pomáhá tvůrcům dostat se ke kompatibilnímu publiku.

Zde je několik tipů, jak využít službu Instagram Live k rozšíření počtu sledujících:

  • Hostitelské převzetí účtu influencera.
  • Uspořádejte interaktivní AMA (Ask me anything) nebo Q&A.
  • Upozorněte na uvedení produktu na trh nebo na jeho aktualizaci nebo poskytněte divákům živého vysílání exkluzivní přístup (zkuste Instagram Live Shopping).
  • Žijte živě v “místnosti” až se třemi dalšími účty, abyste zvýšili dosah.
  • Podívejte se do zákulisí svých operací, abyste zlidštili svou značku.
  • Spusťte návod, jak na to, nebo produktový tutoriál a odpovídejte na dotazy diváků v reálném čase.
  • Udělejte rozhovor s tvůrci nebo jinými kompatibilními značkami a propagujte je předem na obou účtech.

17. Vyzkoušejte reklamy na Instagramu

Naučili jste se, jak získat instagramové sledující pomocí řady organických a placených metod, ale existuje ještě jedna taktika, kterou používá mnoho obchodníků a značek na Instagramu. Placené reklamy jsou skvělou možností, jak rychle získat sledující, pokud vaše strategie pro sociální média zahrnuje rozpočet na placenou propagaci.

Reklamy na Instagramu jsou přístupné prostřednictvím samoobslužné platformy, která umožňuje nastavit vlastní cíle a rozpočty. Mohou vám pomoci oslovit uživatele Instagramu s odpovídajícími zájmy nebo v místech, kde podnikáte.

Instagram ad by Kind Laundry to gain Instagram followers

Tuto reklamu od Kind Laundry lze identifikovat podle značky “Sponzorováno” pod názvem profilu. Byla zobrazena uživateli, který sleduje podobné účty a zajímá se o ekologické výrobky. Tyto reklamy vypadají stejně jako organické příspěvky na Instagramu a zobrazují se ve feedech uživatelů smíchaných s obsahem od přátel a navrhovaných účtů.

Váš účet na Instagramu je silný prodejní kanál

Teď, když už víte, jak získat více followers na Instagramu, je čas využít získané poznatky k práci. Vypracujte si kalendář obsahu sociálních médií, začněte vytvářet příspěvky na Instagram a připravte se na oslovení nového publika. Nezapomeňte se zapojit do komunikace se svými stávajícími sledujícími a upravovat strategii sociálních médií podle vývoje trendů a nových funkcí Instagramu.

Růst počtu sledujících na Instagramu je pouze prvním krokem při využívání této platformy k dosažení vašich obchodních cílů. Váš účet na Instagramu je jednou z mnoha platforem a kanálů sociálních médií, kde můžete svou značku vystavit novým sledujícím a zákazníkům. Jakmile si vybudujete publikum, můžete odemknout ještě více možností, jak zpeněžit svou osobní značku nebo přeměnit sledování na prodej.

Jak získat více followers na Instagramu

Jak zvýšit počet followers na Instagramu?

Existuje řada způsobů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu, včetně:

  1. Používání správných hashtagů na Instagramu
  2. Nákup Instagram followers
  3. Zapojení sledujících na Instagramu vašich konkurentů
  4. Používání zeměpisných značek v příspěvcích na Instagramu
  5. Uspořádání příběhů na Instagramu do Highlights
  6. Zveřejňování obsahu generovaného uživateli
  7. Spolupráce s jinými značkami a influencery
  8. Zveřejňování příspěvků v nejlepších časech
  9. Používání analytických nástrojů Instagramu
  10. Zveřejňování Instagram Reels
  11. Přidávání uživatelsky generovaného obsahu do kanálu Instagramu
  12. Živý přenos na Instagram Stories
  13. Pochopení algoritmu Instagramu, jak se dostat na stránku Prozkoumat

Jak mohu získat 1 000 sledujících na Instagramu?

Existuje řada způsobů, jak se dostat k 1000 sledujícím na Instagramu. Začíná to vytvořením přesvědčivého bio na Instagramu, zveřejňováním obsahu, který chtějí vaši potenciální sledující vidět, navazováním kontaktů s relevantními uživateli a konzultacemi s nástrojem Instagram Insights, abyste pochopili, jaký obsah má úspěch.

Obsah na Instagramu by měl být autentický, relevantní a relevantní. Používání taktiky, která se líbí algoritmu Instargam, vám dává větší šanci, že se objevíte na Instagram Explore a získáte nové sledující.

Další možností je také nákup sledujících. Za nás Vám můžeme doporučit nejlepší obchod kde koupit Instagram followers a to Kupfollowers.cz.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Jak získat skutečné sledující na Instagramu?

Přestože existují způsoby, jak si nakoupit sledující na Instagramu, pro značky to není dobrá strategie. Falešní sledující nebo roboti vám nezajistí takové zapojení, jaké můžete získat od skutečných sledujících Instagramu. Boti a falešní sledující Instagramu mohou být také na Instagramu zakázáni, což znamená, že mohou vašemu účtu na Instagramu poskytnout pouze dočasnou podporu.

Chcete-li přilákat více sledujících, zveřejňujte kvalitní obsah, promíchejte obsah ve svém kanálu Instagram, označujte relevantní uživatele a zveřejňujte příspěvky soustavně. Uvidíte, že se počet vašich skutečných sledujících – a vaše zapojení – na platformě sociálních médií zvýší.

Jak získat více sledujících na Instagramu zdarma?

Pokud chcete pochopit, jak růst na Instagramu, ale nemáte rozpočet na propagaci příspěvků na Instagramu ani na nákup placených reklam, vyzkoušejte tyto taktiky, jak najít potenciální sledující:

  1. Najděte a použijte populární hashtagy související s vaší fotografií, produktem nebo značkou.
  2. Vytvořte si vlastní značkový hashtag.
  3. Používejte hashtagy ve Stories.
  4. Vytvářejte na Instagramu přetáčky.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak používat Instagram Stories: Odpovědi na 14 záludných otázek

Koupit TikTok Followers: Jak Zvýšit Dosah a Zaujetí na TikToku – Kompletní Průvodce

Top 10 nejlepších influencerů v Německu

Seznam 10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Jak získat followers na Instagramu: Váš komplexní průvodce organickým růstem

Tipy jak zvýšit počet Instagram followers v roce 2024

13 tipů jak zatraktivnit své příspěvky na Instagramu

Jak se stát virálním na TikToku: 10 funkčních tipů, které fungují

20 tipů, jak získat prvních 1000 Instagram Followers

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *