30 tipů funkcí a hacků pro Instagram které vám pomohou rozšířit publikum

30 tipů funkcí a hacků pro Instagram které vám pomohou rozšířit publikum

Instagram může být fantastickým marketingovým kanálem pro velké značky i malé firmy a skvělým zdrojem příjmů pro jednotlivé tvůrce.

30 tipů funkcí a hacků pro Instagram které vám pomohou rozšířit publikum
30 tipů funkcí a hacků pro Instagram které vám pomohou rozšířit publikum

30 tipů, funkcí a hacků pro Instagram, které vám pomohou rozšířit publikum a ušetřit čas

Pokud však chcete na této platformě vydělávat nebo ji používat jako účinný marketingový kanál, musíte si nejprve rozšířit publikum – a to není snadné.

Díky mnoha funkcím a proměnným, které je třeba vzít v úvahu, může být obtížné Instagram zvládnout. Budete se muset naučit, jak maximalizovat dosah a zapojení všech svých příspěvků, a dodržovat konzistentní plán zveřejňování.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

V tomto článku najdete nejlepší tipy, funkce a méně známé hacky Instagramu, které můžete využít k supernabití svých kampaní na Instagramu, zvýšení počtu sledujících a úspoře času.

Jste připraveni? Začněme.

Obsah:

  1. Regramujte příspěvky a příběhy svých sledujících
  2. Povzbuzujte své sledující, aby si ukládali vaše příspěvky.
  3. Využijte svůj obsah na maximum vytvořením Story Highlights.
  4. Využijte výhod Reels
  5. Používejte u svých příběhů popisky
  6. Správa více účtů z jednoho zařízení
  7. Zobrazení na kartě Prozkoumat
  8. Přidání odkazů do zvýraznění příběhu
  9. Využijte co nejvíce svůj bio odkaz
  10. Správa komentářů k příspěvkům jejich skrýváním, mazáním nebo zakázáním.
  11. Změna pořadí obrazových filtrů
  12. Pečlivě si naplánujte strategii označování hashtagy
  13. Plánujte jako šéf
  14. Sledujte svůj účet pomocí analytického nástroje Instagramu
  15. Schvalování označených fotografií předtím, než se stanou viditelnými (nebo je můžete skrýt všechny).
  16. Použití kvízových nálepek pro zvýšení angažovanosti
  17. Udržujte si pořádek v kanálu archivací příspěvků
  18. Výběr titulního obrázku pro videopříspěvky
  19. Oživte své Příběhy a životopisy vlastními písmy
  20. Sledujte své oblíbené hashtagy, abyste získali inspiraci pro své vlastní příspěvky.
  21. Vytváření příspěvků, které lze nakupovat, pro zvýšení prodeje
  22. Odkaz na další účty v životopisu
  23. Vytvářejte zkratky automatických odpovědí, abyste mohli snadno zůstat v kontaktu se svými sledujícími.
  24. Zvýšení estetiky profilu dodržováním barevného schématu
  25. Křížový příspěvek na Pinterest
  26. Skrýt hashtagy pod zlomy řádků
  27. Používání značek polohy
  28. Živě na Instagramu
  29. Propagace příspěvků ve feedu pomocí Příběhů
  30. Vypněte stav aktivity
  31. Využívejte příspěvky z kolaborací ke zvýšení dosahu
  32. Závěrečné myšlenky

Konečný seznam tipů funkcí a hacků Instagramu

Jste připraveni posunout svůj účet na Instagramu na vyšší úroveň? Pojďme se vrhnout na konečný seznam tipů, funkcí a hacků Instagramu.

1. Regramujte příspěvky a příběhy svých sledujících

Může být těžké přicházet každý den s novými nápady na poutavé a značkové snímky na Instagramu. Naštěstí nemusíte!

Část práce můžete přenést na své stávající sledující tím, že je vyzvete, aby zveřejňovali obsah generovaný uživateli (UGC) spolu se značkovým hashtagem, a pak jejich příspěvky a příběhy přeposílat do svého kanálu.

Zde je příklad toho, o čem mluvíme:

Regram your follower’s posts and stories

Kromě toho, že vám poskytuje neustálý přísun obsahu, který můžete použít ve svých vlastních kampaních, má využití síly UGC řadu dalších výhod.

Například rozvíjí konverzaci o vaší značce a pomáhá zvýšit váš dosah. Pokaždé, když vaši sledující sdílejí příspěvek s vaší značkou, dostanou vaše jméno do povědomí i svých sledujících, což vám může pomoci rozšířit vaše publikum.

Pomáhá také budovat komunitu kolem vaší značky a zvyšovat loajalitu ke značce. Sdílení obsahu vašich fanoušků jim dává pocit, že jsou viděni, a ukazuje, že si jich vážíte, takže je pravděpodobnější, že budou působit jako ambasadoři značky.

Jak na to:

  • Spusťte kampaň se značkovými hashtagy (vyzvěte své sledující, aby sdíleli snímky související s vaší značkou).
  • Najděte příspěvek, který chcete regramovat, a ujistěte se, že máte svolení majitele k jeho sdílení.
  • Pořiďte snímek obrazovky
  • Ořízněte snímek obrazovky tak, aby byla zobrazena pouze fotografie
  • Vytvořte nový příspěvek na Instagramu s fotografií a sdílejte ji spolu s vlastním popiskem (uveďte původního autora příspěvku).

2. Povzbuzujte své sledující, aby si ukládali vaše příspěvky.

Když se snažíte zvýšit počet svých sledujících na Instagramu, chcete maximalizovat dosah svých příspěvků – a jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je snaha o maximální viditelnost na stránce Prozkoumat.

Instagram určuje pořadí příspěvků na stránce Prozkoumat pomocí algoritmu hodnocení, který zohledňuje řadu faktorů a ukazatelů zapojení, aby určil, zda si váš příspěvek zaslouží dobré umístění.

A pravděpodobně nejdůležitější z těchto ukazatelů zapojení je “ukládá”. Uživatelé si mohou příspěvky na Instagramu ukládat do svých sbírek a v budoucnu se k nim vracet klepnutím na ikonu záložky pod příspěvkem, jak je znázorněno níže:

Encourage your followers to save your posts

Vzhledem k tomu, že Instagram nedávno testoval odstranění lajků, zdá se, že je jako nejdůležitější metrika úspěchu nahradí savy.

Pokud budete své publikum vybízet k tomu, aby si vaše příspěvky přidávalo do záložek, pomůžete tím vyslat správné signály do algoritmu hodnocení, a zajistit tak, aby vaše příspěvky na stránce Explore vidělo co nejvíce lidí.

Jak na to:

Zde je několik nápadů, jak můžete zvýšit své úspory na Instagramu.

  • Sdílejte vzdělávací obsah ve stylu infografiky (lidé mají tendenci si vzdělávací infografiky opakovaně prohlížet, což znamená, že si je s větší pravděpodobností přidají do záložek).
  • Používejte dlouhé, informačně bohaté titulky (lidé, kteří nemají čas přečíst je najednou, si je mohou dát do záložek a vrátit se k nim později).
  • Sdílejte inspirativní snímky a citáty (mnoho lidí si ukládá do svých sbírek obsah, který považují za inspirativní).
  • Přidejte výzvu k akci (CTA), která vaše publikum přímo vyzve k uložení příspěvků

3. Využijte svůj obsah na maximum vytvořením Story Highlights.

Fotografie a videa, které sdílíte ve svém příběhu na Instagramu, zmizí po 24 hodinách, ale někdy se může stát, že si nějaký příběh zaslouží, aby byl v centru pozornosti déle.

V takovém případě můžete použít funkci Highlights (Nejzajímavější) na Instagramu. Funkce Highlights vám umožní uložit příběhy na stránce vašeho profilu na neurčito, aby byly vašim sledujícím vždy k dispozici.

Make the most of your content by creating Story Highlights

Jak na to:

  • Klepněte na tlačítko Nový na levé straně obrazovky, hned pod profilovým obrázkem.
  • Vyberte příběhy, které chcete zvýraznit ze svého archivu.
  • Vyberte si titulní obrázek a název pro zvýraznění a klepněte na tlačítko Hotovo
  • Následovníci nyní mohou klepnout na váš Highlight v horní části vašeho profilu a zobrazit si vaše Příběhy, dokud je neodstraníte.

4. Využijte výhod Reels

Navijáky jsou relativně novou funkcí Instagramu, která byla uvolněna v roce 2020. Je to odpověď Instagramu na TikTok a umožňuje uživatelům vytvářet a sdílet v aplikaci krátká 15sekundová videa, jejichž délka byla nyní prodloužena na 60 sekund.

Protože Instagram chtěl povzbudit co nejvíce lidí, aby novou funkci používali, při jejím prvním vydání obsah Reels silně prosazoval. Výsledkem bylo, že první uživatelé hlásili vyšší dosah a zapojení Reels ve srovnání s jejich ostatním obsahem na Instagramu.

Mnoho uživatelů Instagramu dodnes využívá dodatečné expozice, kterou Reels nabízí. V Reels je také menší konkurence než v příspěvcích Stories a Feed, takže se vyplatí jej do své kampaně začlenit.

Take advantage of Reels

Jak na to:

  • V aplikaci Instagram vyberte v dolní části obrazovky fotoaparátu možnost Navijáky.
  • Stiskněte a podržte tlačítko snímání a nahrajte klip až na 60 sekund.
  • Pomocí nástrojů pro úpravy na levé straně přidejte efekty, zvuk atd.
  • Na obrazovce sdílení přidejte obálku, titulek, značky a hashtagy a poté jej uložte nebo sdílejte

5. Používejte u svých příběhů popisky

Podle statistik je více než 50 % všech příběhů na Instagramu sledováno bez zvuku. Z tohoto důvodu je důležité vytvářet obsah, který zaujme se zvukem i bez něj. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je zahrnout do svých příběhů titulky. Je to snadná věc, ale může skutečně pomoci zvýšit angažovanost.

Jak na to:

  • Nahrajte svůj příběh a klikněte na ikonu nálepky na obrazovce příběhu.
  • Vyberte nálepku s titulkem
  • Přizpůsobte si popisky a přesuňte je na ideální místo pro sledování
  • Stiskněte tlačítko Hotovo a zveřejněte příběh jako obvykle

6. Správa více účtů z jednoho zařízení

Snažíte se pěstovat více účtů na Instagramu současně? Možná je budete chtít propojit se svým osobním účtem, abyste je mohli spravovat ze stejného zařízení a ušetřili čas.

Manage multiple accounts from one device

Jak na to:

  • Na hlavní obrazovce podržte ikonu profilu v pravém dolním rohu.
  • Klepněte na možnost Přidat účet
  • Klepněte na tlačítko Přihlásit se k existujícímu účtu (nebo si vytvořte nový) a zadejte své uživatelské jméno a heslo.
  • Chcete-li přepínat mezi připojenými účty, znovu podržte ikonu profilu a vyberte účet, na který chcete přepnout.

Chcete-li zvýšit počet svých sledujících na Instagramu, musíte svůj profil dostat před nové publikum, které by mohlo mít zájem o váš obsah. Jedním ze způsobů, jak toho docílit, je dostat se na stránku Prozkoumat na Instagramu.

Stránka Explore je obrovská sbírka obsahu Instagramu (videí, fotografií, rolí atd.), kterou si mohou uživatelé prohlížet. Je přizpůsobena každému jednotlivci; smyslem je pomoci uživatelům objevit účty, které by se jim mohly líbit, tím, že se jim zobrazí doporučený obsah na základě jejich zájmů.

Na stránce Explore můžete také vyhledávat konkrétní klíčová slova a témata. Pokud se chcete na stránce Explore objevit, musíte své příspěvky označovat hashtagy s takovými klíčovými slovy, která uživatelé vyhledávají, a optimalizovat podle nich svůj životopis.

Get featured in the Explore tab

Jak na to:

  • Napište bio bohaté na klíčová slova (pokud jste instagramový fitness uživatel, uveďte slova jako “zdraví”, “fitness”, “cvičení”, “transformace těla” atd.).
  • Vytvářejte skvělý obsah (obsah, který se uživatelům líbí, bude přirozeně generovat správné signály zapojení a najde si cestu na stránku Explore).
  • Využívejte hashtagy tím, že je budete uvádět v popiscích a komentářích (ale neoptimalizujte je příliš a “necpěte” jich tam příliš mnoho, aby to nevypadalo přirozeně).

8. Přidání odkazů do zvýraznění příběhu

Jednou z nejvíce frustrujících věcí na Instagramu je, že umožňuje uvést v bio pouze jeden odkaz. Existuje však snadný způsob, jak to obejít: Do hlavních bodů Instagram Story, které se shodou okolností nacházejí přímo pod vaším bio, můžete umístit neomezený počet odkazů!

Zkuste místo samotného bio použít své Story Highlights pro odkazy na stránky, které chcete propagovat.

Add links in your Story Highlights

Jak na to:

  • Vytvoření příspěvku Příběh
  • Klepněte na ikonu nálepky v horní části obrazovky a klepněte na nálepku odkazu.
  • Vložte odkaz na stránku, kterou chcete propagovat.
  • Uložte svůj Příběh jako zvýraznění (pokyny naleznete v tipu č. 3).
  • Postup opakujte pro každou stránku, na kterou chcete uživatele nasměrovat.

Dalším řešením omezení odkazu na bio je použití nástroje pro odkaz na bio na Instagramu. Tyto nástroje umožňují nastavit vlastní, pro mobilní zařízení optimalizované vstupní stránky, na kterých budou všechny vaše propagační odkazy na jednom místě.

Make the most of your bio link

Jakmile si ji vytvoříte, můžete na tuto vstupní stránku odkázat ve svém životopise a uživatelé se odtud mohou prokliknout na všechny vaše další stránky.

Jak na to:

  • Vytvoření stránky na stránkách Shorby nebo Pallyy
  • Přidejte název stránky a profilový obrázek
  • Přidejte své odkazy na sociální sítě, messengery, odkazy na stránky atd.
  • Uchopte krátký odkaz a vložte jej do svého profilu na Instagramu.

10. Správa komentářů k příspěvkům jejich skrýváním, mazáním nebo zakázáním.

Je důležité zajistit, aby sekce komentářů na vašem účtu na Instagramu zůstala přívětivým, inkluzivním a bezpečným prostorem pro všechny – a to někdy vyžaduje trochu moderování. Instagram naštěstí poskytuje uživatelům všechny nástroje, které ke správě komentářů potřebují.

Manage your post comments by hiding, deleting, or disabling them

Jak na to:

  • Chcete-li skrýt komentáře, které obsahují určitá slova, přejděte do Nastavení > Soukromí > Skrytá slova a zapnutím možnosti Skrýt komentáře skryjte komentáře, které mohou být urážlivé. Na stejné stránce můžete také vytvořit seznam slov a frází, které chcete blokovat.
  • Chcete-li odstranit komentáře z příspěvku, klepněte na ikonu řečové bubliny v příspěvku, přejeďte na komentář vlevo a klepněte na červenou ikonu koše, která se zobrazí.
  • Chcete-li zakázat komentáře u příspěvku, který se chystáte sdílet, klepněte na možnost Rozšířená nastavení v dolní části stránky a klepněte na možnost Vypnout komentování.

11. Změna pořadí obrazových filtrů

Pokud jste jako většina uživatelů Instagramu, pravděpodobně používáte stále stejné filtry. Místo toho, abyste při každém sdílení příspěvku museli procházet všechny filtry, které nikdy nepoužíváte, než se dostanete k tomu, který používáte, můžete v okně úprav změnit pořadí filtrů. To vám může ušetřit spoustu času.

Reorder your image filters

Jak na to:

  • Přidejte nový příspěvek a začněte jej upravovat
  • Pokud chcete na stránce filtru přesunout/uspořádat filtr, klikněte na něj, podržte na něm prst a přetáhněte ho na správné místo.
  • Pokud chcete filtr skrýt, zrušte zaškrtnutí políčka na pravé straně.

12. Pečlivě si naplánujte strategii označování hashtagy

Zahrnutí hashtagů do příspěvků na Instagramu je skvělý nápad ze dvou důvodů:

  1. Usnadňují novým sledujícím objevit váš účet na službě Explore.
  2. Značkové hashtagy mohou být použity k rozproudění konverzace o vaší značce.

Mnoho nováčků na Instagramu však dělá tu chybu, že do svých příspěvků nacpe co nejvíce hashtagů. Mnohem lepší je používat pouze jeden nebo dva hashtagy na jeden příspěvek (tak to dělají největší značky a influenceři na Instagramu). To znamená, že musíte být vybíraví a používat hashtagy, které se nejlépe hodí k vašemu obsahu.

Carefully plan your hashtagging strategy

Jak na to:

  • Chcete-li najít nápady na hashtagy, přejděte na kartu Prozkoumat.
  • Vyhledejte klíčové slovo související s vaším obsahem.
  • Klepnutím na ikonu hashtagu vyhledáte seznam populárních hashtagů souvisejících s daným klíčovým slovem/tématem.
  • Vyberte 1-2 hashtagy, o kterých si myslíte, že by se mohly hodit k vašemu příspěvku.
  • Přidejte je do titulku nebo do sekce komentářů

13. Plánujte jako šéf

Klíčem k úspěchu na Instagramu je důslednost. Pokud chcete maximalizovat zapojení, měli byste si stanovit optimální plán zveřejňování příspěvků a držet se ho.

Namísto toho, abyste příspěvky zveřejňovali za pochodu, kdykoli vás přepadne inspirace, můžete si je předem naplánovat pomocí aplikace pro plánování Instagramu, abyste nikdy nic nevynechali.

Jak na to:

  • Určete nejlepší denní dobu pro publikování na Instagramu (vyzkoušejte publikování v různých denních dobách a zjistěte, která z nich přináší největší zapojení).
  • Začněte předem plánovat příspěvky tak, aby byly zveřejňovány v denní dobu, kterou jste určili v prvním kroku.
  • Zařaďte příspěvky do kategorií obsahu a snažte se o vyvážený mix obsahu.

14. Sledujte svůj účet pomocí analytického nástroje Instagramu

Chcete-li být na Instagramu úspěšní, musíte vědět, co funguje a co ne. Sledováním analytiky můžete zjistit, které příspěvky mají nejlepší výsledky, a využít je pro svou strategii. Existuje spousta nástrojů pro analýzu Instagramu, které vám s tím mohou pomoci.

Jak na to:

  • Imprese (počet lidí, kteří vidí vaše příspěvky)
  • Míra zapojení (počet komentářů a lajků k příspěvku vydělený celkovým počtem sledujících vynásobený 100).
  • CTR odkazu na bio (počet lidí, kteří kliknou na odkaz ve vašem bio)
  • Růst počtu sledujících (rychlost, jakou získáváte nebo ztrácíte sledující)

15. Schvalování označených fotografií předtím, než se stanou viditelnými (nebo je můžete skrýt všechny).

Pokud se snažíte zvýšit počet svých sledujících na Instagramu, je důležité chránit image značky, kterou jste si pečlivě vypěstovali. Když vás však někdo označí na fotografii nebo videu, automaticky se přidá do vašeho profilu, což znamená, že nepříliš lichotivé snímky mohou být viditelné všem vašim sledujícím.

Naštěstí existuje snadný způsob, jak tomu zabránit. Stačí změnit nastavení tak, abyste mohli ručně schvalovat všechny označené fotografie předtím, než se objeví na vašem profilu.

Approve tagged photos before they become visible

Jak na to:

  • Klikněte na ikonu osoby na stránce svého profilu pod svým životopisem.
  • Klikněte na libovolný příspěvek s označenou fotografií a klepněte na možnost Upravit v pravém horním rohu.
  • Zapněte možnost Ručně schvalovat štítky
  • Nyní budete upozorněni, kdykoli vás někdo označí. Poté můžete klepnout na označenou fotografii a zvolit buď možnost Zobrazit na mém profilu, nebo Skrýt z mého profilu.

16. Použití kvízových nálepek pro zvýšení angažovanosti

Každý má rád dobré kvízové otázky. Pokud chcete zvýšit zapojení do svých příspěvků ve Stories, zkuste přidat kvízové nálepky. Tyto samolepky umožňují položit otázku s více možnostmi a lidé, kteří sledují váš Příběh, mohou vybrat odpověď. To podporuje interakci mezi vámi a vašimi sledujícími.

22 tipů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu v roce 2024
22 tipů, jak zvýšit počet sledujících na Instagramu v roce 2024

Jak na to:

  • Na obrazovce Příběhy klepněte na ikonu nálepky.
  • Do pole pro otázku zadejte otázku, kterou chcete položit.
  • Přidejte až 4 možnosti odpovědí do polí pro výběr z několika možností.
  • Vyberte správnou odpověď
  • Klepnutím na barevné kolečko v horní části obrazovky upravte barvu kvízové nálepky tak, aby odpovídala vaší značce.

17. Udržujte si pořádek v kanálu archivací příspěvků

Jednou za čas se vyplatí udělat si pořádek ve feedu a schovat staré příspěvky z dohledu. Naštěstí to můžete snadno udělat pomocí funkce Archiv. Archivace příspěvků je skryje z vašeho veřejného profilu, aniž by došlo k jejich úplnému vymazání.

Keep your feed tidy by archiving posts

Jak na to:

  • Klepněte na tři tečky v horní části příspěvku, který chcete skrýt.
  • Klepněte na možnost Archivovat
  • Chcete-li příspěvek obnovit, klepněte na ikonu hamburgeru v pravém horním rohu svého profilu a klepněte na možnost Archivovat, poté najděte příspěvek a klepněte na možnost Zobrazit na profilu.

18. Výběr titulního obrázku pro videopříspěvky

Správný obrázek na titulní straně může výrazně zlepšit zapojení vašich videí na Instagramu. Místo náhodného obrázku si můžete titulní obrázek vybrat sami. Zde je návod, jak na to.

Jak na to:

  • Vytvoření obrázku na obálce
  • Umístěte jej na začátek nebo konec videa ve svém střihovém softwaru.
  • Klepněte na tlačítko + v dolní části obrazovky Instagramu a vyberte své video
  • Klepněte na tlačítko Cover (Obálka) a vyberte vytvořený titulní obrázek z nabídky snímků

19. Oživte své Příběhy a životopisy vlastními písmy

Klíčem k úspěchu na Instagramu je zajistit, aby byl váš obsah jedinečný a vyčníval z davu. Jedním ze způsobů, jak toho můžete dosáhnout, je přizpůsobit písma a barvy, abyste svým Příběhům dodali jedinečný a osobní nádech.

Vlastní písma můžete použít také v bio a titulcích. Použití vlastních písem pro obsah na Instagramu je velmi snadné a je to skvělý způsob, jak upoutat pozornost čtenářů.

Spice up your Stories and bio with custom fonts

Jak na to

  • Najděte si nástroj pro písma Instagram, jako je IGFonts.io
  • Zadejte text, který chcete zveřejnit
  • Zkopírujte a vložte své oblíbené písmo do svého příběhu nebo bio a nahrajte!

20. Sledujte své oblíbené hashtagy, abyste získali inspiraci pro své vlastní příspěvky.

Když se snažíte zvýšit počet svých sledujících, je pravidelné zveřejňování příspěvků nutností. Přicházet denně s novými nápady na obsah však může být obtížné.

Jedním ze snadných způsobů, jak získat nápady na obsah, je sledovat hashtagy, které máte rádi nebo které souvisejí s vaší značkou či výklenkem. Tímto způsobem se váš vlastní kanál Insta zaplní spoustou čerstvého obsahu a nápadů, které vám mohou poskytnout inspiraci pro váš vlastní obsah.

Proč má smysl kupovat Instagram likes: 10 důvodů
Proč má smysl kupovat Instagram likes: 10 důvodů

Jak na to:

  • Kliknutím na ikonu lupy zobrazíte stránku Prozkoumat.
  • Vyhledejte své oblíbené hashtagy ve vyhledávacím poli v horní části stránky.
  • Kliknutím na ikonu # zobrazíte všechny související hashtagy
  • Vyberte hashtag, který chcete sledovat, a stiskněte tlačítko Sledovat

21. Vytváření příspěvků, které lze nakupovat, pro zvýšení prodeje

Pokud chce vaše značka prostřednictvím Instagramu generovat prodeje, možná byste měli nastavit příspěvky, které lze nakupovat. Nastavením svého profilu jako obchodu na Instagramu můžete dát uživatelům možnost kliknout na obrázky a nakupovat přímo z vaší stránky na Instagramu.

Create shoppable posts to boost sales

Jak na to:

  • Nastavení účtu jako firemního účtu Instagram
  • Přejděte do Nastavení a klikněte na položku Nastavení pro firmy
  • Klikněte na položku Nakupování
  • Postupujte podle kroků pro nastavení účtu jako obchodu Instagram

Pokud již máte na Instagramu své sledující, ale chcete si založit nový účet nebo přesunout sledující na účet své značky nebo firmy, můžete to udělat jednoduše: jednoduše přidejte do svého bio na Instagramu odkazy na své další účty.

Díky tomu budou mít vaši stávající sledující představu o tom, jaké další účty používáte, a vy tak budete moci využít co největší propagační sílu svého bio.

Jak na to:

  • Přejděte na svůj profil a klikněte na tlačítko Upravit profil
  • Chcete-li vložit odkaz na jiný účet, zadejte “@” následovaný názvem účtu, který chcete propojit.
  • Klikněte na účet v zobrazeném seznamu, čímž se přidá odkaz.
  • Uložte změny kliknutím na tlačítko Hotovo

23. Vytvářejte zkratky automatických odpovědí, abyste mohli snadno zůstat v kontaktu se svými sledujícími.

Udržet si přehled o DM může být obtížné, zejména pokud váš účet roste. Ale nebojte se, existuje způsob, jak snížit zátěž spojenou s odpovídáním na DM, aniž byste museli své sledující zcela ignorovat.

Nastavení zkratek pro automatické odpovědi na běžné dotazy v DM vám pomůže ušetřit spoustu času a energie a navíc udrží vaše sledující v napětí.

Jak na to:

  • Přejděte do sekce Nastavení a klikněte na možnost Tvůrce
  • Klepněte na Rychlé odpovědi a poté na Nová rychlá odpověď
  • Zvolte zkrácené slovo nebo frázi související se zprávami, které často posíláte, například “Díky”.
  • Poté napište zprávu související s tímto slovem, například “Díky za podporu. Nemohu odpovídat na všechny DM, ale velmi si vážím toho, že jste mě oslovili. V případě obchodních dotazů mě kontaktujte na adrese youremail@gmail.com’
  • Kdykoli pak budete potřebovat tuto zkratku použít, napište ‘Díky’ a automaticky se doplní uložená zpráva.

24. Zvýšení estetiky profilu dodržováním barevného schématu

Používání jednotného vzhledu příspěvků na Instagramu je skvělé pro zvýšení povědomí o značce. Abyste vše spojili dohromady a vytvořili konzistentní vizuální zážitek pro své sledující, pomáhá přijmout určité barevné schéma a držet se ho.

Make your profile more aesthetic by sticking to a color scheme

Jak na to:

  • Vyberte hlavní barvu, kterou chcete použít (pokud jste značka, měla by to být hlavní barva vaší značky).
  • Pomocí generátoru barevných schémat vyberte doplňkové barvy a vytvořte paletu.
  • Ujistěte se, že na každém obrázku nebo videu, které zveřejníte, jsou přítomny pouze tyto barvy

25. Křížový příspěvek na Pinterest

Dalším skvělým tipem, jak zvýšit dosah svých příspěvků na Instagramu, je připnout je na Pinterest, další oblíbenou platformu pro sdílení obrázků.

Jak na to:

  • Klepněte na příspěvek, který chcete sdílet, a pak klikněte na tři tečky v pravém horním rohu.
  • Klepnutím na Kopírovat odkaz přebírejte odkaz
  • Otevřete Pinterest na svém mobilním zařízení
  • Klepnutím na ikonu + přidejte nový špendlík a v nabídce možností přidejte zkopírovaný odkaz do nového špendlíku.

26. Skrýt hashtagy pod zlomy řádků

Hashtagy jsou důležitým nástrojem vašeho marketingového arzenálu na Instagramu. Pokud jimi však své popisky přeplníte, vypadá to přinejmenším nepřehledně. Naštěstí můžete hashtagy skrýt pod zalomení řádků v titulku, aby nebyly vašemu publiku na očích.

Jak na to:

  • Vytvořte příspěvek a přidejte popis hlavního titulku
  • Za popis vložte několik řádkových zlomů (na každý řádek můžete napsat tečky nebo pomlčky).
  • Vložte své hashtagy pod zlomy řádků
  • Díky tomu zůstanou vaše hashtagy pod záhybem, takže je vaše publikum neuvidí, aniž by kliklo na tlačítko Více.

27. Používání značek polohy

Podle společnosti Kupfollowers mají příspěvky na Instagramu, které obsahují značky polohy, o 79 % vyšší engagement než ty, které je neobsahují – takže je používejte!

20 nejlepších tipů pro Instagram
20 nejlepších tipů pro Instagram

Jak na to:

  • Prozkoumejte místní účty v dané oblasti (např. účet městského turistického sdružení) a zjistěte, jaké místní hashtagy používají.
  • Používejte stejné značky ve svých příspěvcích

28. Živě na Instagramu

Instagram Live je skvělý způsob, jak se spojit se svými sledujícími a vytvářet zábavný a poutavý obsah. Ať už chcete zvýšit počet svých sledujících, nebo obnovit kontakt s těmi, které už máte, stojí za to službu Live vyzkoušet.

Můžete zkusit vytvářet obsah, jako jsou otázky a odpovědi, kvízy, dárky a další. Do živého vysílání se můžete pustit hned, nebo si naplánovat čas, kdy má váš Livestream začít. Naplánování předem dá vašim sledujícím možnost připravit se a naladit stream ještě předtím, než začnete.

Go Live on Instagram

Jak na to:

  • Kliknutím na symbol + na profilovém obrázku otevřete kameru Příběhů.
  • Projděte režimy vpravo a vyberte možnost Živě
  • Přidejte název videa a nastavte charitativní příspěvky pomocí možností v levé části obrazovky.
  • Případně naplánujte svůj stream pomocí možnosti vlevo.

29. Propagace příspěvků ve feedu pomocí Příběhů

Když zveřejníte nový příspěvek, je důležité zajistit, aby se o něm dozvěděli všichni vaši sledující, abyste zvýšili počet lajků a komentářů, které obdrží. Jedním ze způsobů, jak na své nové příspěvky upozornit, je sdílet je v rámci Příběhů.

Při sdílení příspěvků do Příběhů nezobrazujte celý příspěvek. Zakryjte část obrázku nálepkou “nový příspěvek” nebo jej umístěte tak, aby polovina obrázku byla mimo stránku. To povzbudí lidi, aby klikli na skutečný příspěvek, aby ho lajkovali a komunikovali s ním.

Jak na to:

  • Klikněte na ikonu odeslání pod příspěvkem, který chcete sdílet.
  • Klikněte na tlačítko Přidat příspěvek do příběhu
  • Přizpůsobte si příspěvek ve svém příběhu pomocí samolepek a textu
  • Klikněte na ikonu Váš příběh v levém dolním rohu, abyste mohli odeslat příspěvek

30. Vypněte stav aktivity

Pokud je pro vás obtížné udržet si přehled o komunikaci se svými sledujícími a o správě účtu, je dobré vypnout stav aktivity. Tak se vaši sledující nedozvědí, že jste online a pálíte půlnoc, a nebudou vás uhánět o okamžité odpovědi na zprávy a komentáře.

Turn off your activity status

Jak na to:

  • Přejděte do Nastavení a klepněte na Soukromí
  • Klepněte na položku Stav aktivity
  • Přepněte přepínač Stav aktivity do polohy vypnuto

31. Využívejte příspěvky z kolaborací ke zvýšení dosahu

Když spolupracujete s dalšími tvůrci, je snazší zvýšit svůj dosah. Už jedna spolupráce může mít dramatický dopad.

Naštěstí existuje funkce Instagramu, která usnadňuje spolupráci na příspěvcích. Je pravděpodobné, že už jste ve svém kanálu viděli nějaké příspěvky s uživatelskými jmény dvou lidí – takový příspěvek se nazývá collab.

Skvělé je, že místo toho, aby se váš obsah sdílel jen mezi vaše sledující, sdílí se i mezi sledující spolupracovníka.

Nejprve musíte najít jiného instagramistu, se kterým byste chtěli spolupracovat, a navrhnout mu svůj nápad. Jakmile bude souhlasit, postupujte podle níže uvedených kroků a zveřejněte svůj kolaborativní příspěvek.

Jak na to:

  • Klikněte na ikonu Plus a vyberte možnost Post
  • Vyberte fotografii a upravte ji podle potřeby
  • Vyberte možnost Označit lidi
  • Vyberte možnost Pozvat spolupracovníka
  • Vyhledejte uživatele a vyberte jeho jméno
  • Klikněte na tlačítko Hotovo
  • Dokončete úpravy příspěvku a normálně jej publikujte

Závěrečné myšlenky

That concludes our roundup of top Instagram tips and features to grow your audience..

Remember: building an audience takes time. It won’t happen overnight but keep at it, be consistent, and follow the tips and best practices we’ve talked about in this article and you’re sure to get there eventually.

Looking for more ways to level-up your Instagram and social media marketing efforts? We’ve got plenty of articles for you.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak používat Instagram Stories: Odpovědi na 14 záludných otázek

Koupit TikTok Followers: Jak Zvýšit Dosah a Zaujetí na TikToku – Kompletní Průvodce

Top 10 nejlepších influencerů v Německu

Seznam 10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Jak získat followers na Instagramu: Váš komplexní průvodce organickým růstem

Tipy jak zvýšit počet Instagram followers v roce 2024

13 tipů jak zatraktivnit své příspěvky na Instagramu

Jak se stát virálním na TikToku: 10 funkčních tipů, které fungují

20 tipů, jak získat prvních 1000 Instagram Followers

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *